Uusi valtuusto

aloittaa noin kuukauden kuluttua.Moniko valtuutettu edes muistaa mitä tuli luvattua?Suurin osa valtuutetuista lupasi,että mikit ja nettiyhteydet tulevat toimimaan uuden valtuuston aikana!Nimet on tiedossa!Pysykää kerrankin lupauksissa! On vain yksi esteteidän päätökselle.Nimittäin Jukka Suuri oli sitä mieltä ettei!Rikotteko lupauksenne ja menette TÄSSÄKIN asiassa hänen taakse?? Nyt on omantunnon aika uskovaisellekin!Maistuuko valta makeammalle kuin sanan pitäminen??

16

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make..van

      Make..van taas teki uuden aloituksen et taida ite muistaa mitä tänne suollat vötkylä..Montako rapakaljaa on menny?

      • EN OLE HULLUAKIN HULLUMPI MAKE..VAN Make..van EI koskaan kirjoittele politiikasta:Haukkuu vain muita kirjoittajia:siitä sinut tuntee.Yritä kirjoittaa nyt minun nimimerkillä kun olet niin etevä.Se EI onnistu.Siinä on todiste etten ole Sairastakin sairaampi make..van.Menisit viimein hoitoon!!!!


    • tedraikasss

      Nyt make..van tai oikeistaa tedraikas korkki jo kiinni ja pehkuihin siitä kyllä se äitee sitten herättää aamupäivällä..

      • Tedraikass ole hyvä ja kirjoita nimimerkkini oikein kun väitit että että olen sama kuin make..van.Kuten edellä pyysin todista että olen make..van kirjoittamalla viestin nimimerkilläni et pysty siihen!!!


      • lankkuluukulta
        tedraikas kirjoitti:

        Tedraikass ole hyvä ja kirjoita nimimerkkini oikein kun väitit että että olen sama kuin make..van.Kuten edellä pyysin todista että olen make..van kirjoittamalla viestin nimimerkilläni et pysty siihen!!!

        Hei ihan oikeesti tedraikas pidähän paussia jo ihan sekavia täällä kirjoittelet näyttää tosiaan,että itselleen vastailet..


    • Jääpallolukemat

      Taisi kuitenkin olla niin että vain Proon EHDOKKAISTA suurin osa oli sitä mieltä että kokoukset videoidaan! Luulisin että suurin osa valituista valtuutetuista ei ole videoinnin kannalla! Äänestys asiasta tullee päättymään 22-5, kuten kaikki tulevan kauden tärkeät äänestykset!

      • kutveltajat

        Olette te Pyhäjärviset sisäänlämpiävää sakkia. Mikä pirun pelko teillä on takapuolessa ja ongelma tuossa mikkien käytössä? Kaikissa oikein ja lain mukaan toimivissa valtuustosaleissa toimii mikit. Siellä inisette ja vikisette partaanne, ette ymmärrä edes itse , mitä yritätte urveltaa. Mikä tuo Tikanmäen kutvelo on määräilemään. Iniskää kunnolla siellä, että muutkin saa selvää. Sinä jääpallokutvelo olet näköjään noita pahimman sortin kutveloita.


    • Mitenmeniomastamielestä

      Netistä löytyy valtuutettujen lupaukset myös koulujen sulkemisasiasta.

      • karju.puskee

        Sikamies aikoo estää koulujen sulkemisen jonkinlaisella performanssilla. Näin hän on sanonut.


      • jarkko.jarkko.jarkko

        Näin se on ! Röh röh röööh !


      • 24riittää

        Paljo mukavampi on lukkee päätökset täältä 24 ltä. Päättäjistä on turha ruveta tekemään vilmitähtiä. Pysyköt asijalinjalla.


      • arvauseipielessä

        No onhan se nähty ja tiedetty, kepu pettää aina, sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää,


    • tyynettynyt

      Proolla on helppo muistaa lupaukset,eriävä mielipide ja tutkintapyyntö.

      • elämän.vaikein.lupaus

        entä, kun olen ryhmän ainoa jäsen, pitääkö eriävä mielipide laittaa kaiken varalta omaa päätöstä vastaan. muuten sortuu pettmään lupauksensa.


    • niinmakkaakupettaa

      suattaapi kepulaiset ja demarit saada ens vualeissa vähemmä iäniä.

    • lapsetnauraa

      proon aika on mennyt eriäviä mielipiteitä tehdessä koko olemassa olon aikana.
      Kaiken jarruttaminen on joukon tehtävä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3420
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2902
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2770
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2678
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2584
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2385
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1935
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1807
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1713
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1562
    Aihe