Takittomia,Rahattomia ei Puhelinta Itiksessä Kymme

reetta52

Kävin tänään Itiksessä ja huomasin kymmenittäin ihmisiä joilla ei ollut rahaa, puhelinta,takkia eikä päämäärää miten toimia. Kysyin monelta tällaiselta ihmiseltä onko kaikki OK. kun ei ole puhelinta, takkia eikä rahaa päämäärästä puhumattakaan. Monet heistä oli kantasuomalaisia eikä heillä ollut minkäänlaista turvaverkkoa tukemassa heitä kun he harhailevat siellä sun täällä!!!
Yksi asia mikä heitä yhdisti oli se että heitä ei oltu epäilty milloinkaan JOUKKOMURHASTA!!!!
KUKA ON HEISTÄ HUOLISSAAN VAI EIKÖ OLE KUKAAN!!!!
JOS JOTAKIN EPÄILLÄÄN JOUKKOMURHASTA NIIN HÄN ON VARMAANKIN SYYLLISTYNYT
AINAKIN YHTEEN MURHAAN MIHIN NÄMÄ HARHAILEVAT TAKITTOMAT, RAHATTOMAT, ILMAN PUHELINTA TAI ILMAN TURVAVERKKOA OLEVAT KANTASUOMALAISET EIVÄTOLE SYYLLISTYNEET!!!!
HALOO HELSINKI, HALOO PÄÄTTÄJÄT?????

44

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Caps-Lokki

      Hullu.

      • Köyhät-sään-armoilla

        Vihreät suojelevat vain naakkoja, puluja, merimetoja, ja sammakkoja.
        Köyhää suomalaista ihmistä ei suojele kukaan..................musta pukuinen tai pikkutakkinen.


      • 1212qq21212

        harvinaisen viisas kirjoittaja. totta joka sana.


      • kylläjämptionnäin

        Kuulehan Caps-Lokki - OLEN 100%:sen varma,että olet Alexander Stubbin FANI,ellet peräti hän itse?! Otan osaa molemmissa tapauksissa!!!


    • kieloo

      Aloittaja puhuu todella järkeä siitä mitä Suomessa tänäpäivänä tapahtuu.

      • Yks.pahimmista.maist.asu

        Totta. Suomi on hemmetin kylmä maa, eikä ainoastaan säiden puolesta.


    • Panem_et_cincences

      Ehkäpä tama onkin hallituksen taktiikka, että päästetään maahan laittomasti "väkeä", jotta oman maan ongelmat unohtuisivat? Vähän kuin ennen vanhaan Roomassa: leipää ja sirkushuveja kansalle.

      • haltak

        Samaa mieltä, hallituksen taktiikkaa.


    • lyhyt_matka

      Pidättekö sukukokoukset aina Itiksessä ??

      • kolmekertaaviikossa

        käymme kolme kertaa viikossa aina ruokaostoksilla ja kerran viikossa kotona sukukokouksen.
        mutta olen huomannut että tietyt suvut näyttävät pitävän siellä sukukokouksia.
        suvut jotka siellä pitävät sukukokouksiaan näyttävät hieman erilaisilta kuin mihin olemme tottuneet joku aika sitten. ihmettelen kyllä suuresti kuinka kahvilat ovat aina täynnä näistä sukukokouksilaisista kahvin ja hyvän kahvileivän kanssa. todennäköisesti he nauttivat kelanpalkkaa kun pystyvät nauttimaan aina kahvion palveluista.
        työtön ystävänikin on kelan palkkalistoilla ja hän on kertonut minulle että kelan palkka hädin tuskin riittää elämiseen. hän ei voi kuvitellakaan menevänsä itiksenkahvioon herkuttelemaan vaikka hän ei tuhlaa rahojansa alkoholiin tai tupakkaan. onko kelalla eri palkkaluokkia?
        toisillehan kela myöntää harkinnan varaista palkan korotusta!
        kaikkihan eivät ole samalla viivalla vaikka kuinka sanotaan.
        paha kun kelan ylempi palkkaluokka ei kantasuomalaista kosketa.


      • Nussima.Rusina
        kolmekertaaviikossa kirjoitti:

        käymme kolme kertaa viikossa aina ruokaostoksilla ja kerran viikossa kotona sukukokouksen.
        mutta olen huomannut että tietyt suvut näyttävät pitävän siellä sukukokouksia.
        suvut jotka siellä pitävät sukukokouksiaan näyttävät hieman erilaisilta kuin mihin olemme tottuneet joku aika sitten. ihmettelen kyllä suuresti kuinka kahvilat ovat aina täynnä näistä sukukokouksilaisista kahvin ja hyvän kahvileivän kanssa. todennäköisesti he nauttivat kelanpalkkaa kun pystyvät nauttimaan aina kahvion palveluista.
        työtön ystävänikin on kelan palkkalistoilla ja hän on kertonut minulle että kelan palkka hädin tuskin riittää elämiseen. hän ei voi kuvitellakaan menevänsä itiksenkahvioon herkuttelemaan vaikka hän ei tuhlaa rahojansa alkoholiin tai tupakkaan. onko kelalla eri palkkaluokkia?
        toisillehan kela myöntää harkinnan varaista palkan korotusta!
        kaikkihan eivät ole samalla viivalla vaikka kuinka sanotaan.
        paha kun kelan ylempi palkkaluokka ei kantasuomalaista kosketa.

        Sinun tuttavasi joutuvat maksamaan itse mm asunnon, lääkäri- ja lääkekulut, puhelimet, puhelukulut, sähkön, veden, vaatteensa ja paljon muuta. Näille toisille kaikki tuo ja paljon muuta on ilmaista.


      • teeboil

        Miksi kaikille ei kerrota harkinnan varaisesta Kelan myöntämästä avustuksesta.
        Jos halutaan puhua että edut ovat samaa luokkaa kaikilla niin miksi siitä ei puhuta kaikille?
        Olen kuullut monelta yrittäjältä kuinka Kela(entinen sosku) ovat myöntäneet maksusitoumuksia monen moisiin hankintoihin.
        Kun nämä jossain vaiheessa tulevat ilmi niin uskon kansan pahoittavan mielensä ja siitähän ei välttämättä seuraa hyvää.
        Uskon että sen aika rupeaa olemaan jo lähellä. Kaikki loppuu aikanaan, kaikkea ei vaan voida pimittää kansalta loputtomiin.
        Yrittäjä tuttuni sanoi että kyllähän se myyntiä lisää mutta hän itsekin osallistuu veronmaksuissa näitten harkinnanvaraisten tukien maksuun mikä on perseestä!!
        Tukien hakija hae sinäkin harkinnanvaraista avustusta se ei ole rasismia vaan tasa-arvoa!


      • fatta_bungaa
        Nussima.Rusina kirjoitti:

        Sinun tuttavasi joutuvat maksamaan itse mm asunnon, lääkäri- ja lääkekulut, puhelimet, puhelukulut, sähkön, veden, vaatteensa ja paljon muuta. Näille toisille kaikki tuo ja paljon muuta on ilmaista.

        Ja vitut !! Tämän palstan sossupummit ja sukulaiset, te ette maksa itse mitään !!


      • naurissa
        fatta_bungaa kirjoitti:

        Ja vitut !! Tämän palstan sossupummit ja sukulaiset, te ette maksa itse mitään !!

        me maksamme sinunkin velkaasi pöllö!!!!


      • rankkatauti

        Millähän te pummit mitään maksatte:)))))))))) Stadista pitäisi lakkauttaa kaikki avustukset ja tuet,kaikilta alle viiskymppisiltä. Duunia etsiessä olisi muuta funtsattavaa ku' miten mamut vie teidän fyrkat:))))))
        Ja naiset.


      • kaalee
        fatta_bungaa kirjoitti:

        Ja vitut !! Tämän palstan sossupummit ja sukulaiset, te ette maksa itse mitään !!

        ainakun kaupassa käyn niin maksan itse


      • häpeärunkkaaaaa
        fatta_bungaa kirjoitti:

        Ja vitut !! Tämän palstan sossupummit ja sukulaiset, te ette maksa itse mitään !!

        mitähän sinä maksat et varmasti mitään asenteesi kertoo kyllä kaiken 4cm nyplääjä runkuri!!!


      • rauno55
        kaalee kirjoitti:

        ainakun kaupassa käyn niin maksan itse

        Minäkin maksan joka paikassa itse, ei kuukaan maksa puolestani.


      • Hohhohhohhoh
        rankkatauti kirjoitti:

        Millähän te pummit mitään maksatte:)))))))))) Stadista pitäisi lakkauttaa kaikki avustukset ja tuet,kaikilta alle viiskymppisiltä. Duunia etsiessä olisi muuta funtsattavaa ku' miten mamut vie teidän fyrkat:))))))
        Ja naiset.

        Koskeeko tuo myös mamuja - tuet ja avustukset pois alta viiskymppisiltä?


      • amiraaa

        tuet pois jos jonkun suku ei ole toiminut millään lailla suomen hyväksi.


      • lpkeswdeswed
        Hohhohhohhoh kirjoitti:

        Koskeeko tuo myös mamuja - tuet ja avustukset pois alta viiskymppisiltä?

        jos säädetään niin kaikkia se koskee


      • kylläjämptionnäin
        Hohhohhohhoh kirjoitti:

        Koskeeko tuo myös mamuja - tuet ja avustukset pois alta viiskymppisiltä?

        Joo,sama tuli mieleeni. Ja Suomen romanithan ovat hyvä esimerkki "kotouttamisesta". Olleet täällä kohta 600 vuotta,ja kun lapsilisä loppuu -alkaa 1 vuoden hammasten kiristys,ennenkuin täyttää 18 vuotta, ja eläke alkaa juoksemaan!


      • sairaiii
        kylläjämptionnäin kirjoitti:

        Joo,sama tuli mieleeni. Ja Suomen romanithan ovat hyvä esimerkki "kotouttamisesta". Olleet täällä kohta 600 vuotta,ja kun lapsilisä loppuu -alkaa 1 vuoden hammasten kiristys,ennenkuin täyttää 18 vuotta, ja eläke alkaa juoksemaan!

        Tosi on kaikki vanhemmat mannet lähes kaikki sairaseläkkeellä.
        Eihän ne jätä edes autoaan invapaikalle vaan kaupan oven eteen kun ovat niin sairaita kävelläkseen normi autopaikalta kauppaan. Niin polleita aina, vaikka sairaita pas.... kaikki!!!!


    • noNehänovatVainSuomalais

      Näillä 2015/2016 mamutulvaan uppoavilla rahoilla olisi hoidettu kaikkein suurimmassa hädässä olevien kantasuomalaisten ongelmia paljonkin, mutta se on liberaalipäättäjille aika toisarvoista, Suomi kun "kantaa vastuuta" muusta maailmasta.

      • kikkeliskokkelisss

        puhut asiaa kannatan puheitasi.


      • lkijuhyhjhhh

        samaa mieltä kanssasi.


    • Mikä_puolue

      Nimen omaan. Mitä puoluetta pitää äänestää, että saadaan joku roti tähän suomalaisten rahojen tuhlaamiseen ja saadaan vahusten ja lasten asiat kuntoon?

      • jahnukaiset

        Mitä mieltä duunikaverit on ? :)))))))))))))))))


      • kaiiseer

        Äänestäminen ei auta enää. Perussuomalaiset osoittautuivat kontrolloiduksi oppositioksi.

        Mikään ei auta enää. Itse lopetan äänestämisen. Suomessa kansaa ei kuunnella.


      • apuaonaina
        kaiiseer kirjoitti:

        Äänestäminen ei auta enää. Perussuomalaiset osoittautuivat kontrolloiduksi oppositioksi.

        Mikään ei auta enää. Itse lopetan äänestämisen. Suomessa kansaa ei kuunnella.

        Täytyy ottaa valta omiinkäsiin siin ainut apu


      • äänestäminen.kannattaa
        kaiiseer kirjoitti:

        Äänestäminen ei auta enää. Perussuomalaiset osoittautuivat kontrolloiduksi oppositioksi.

        Mikään ei auta enää. Itse lopetan äänestämisen. Suomessa kansaa ei kuunnella.

        "Mikään ei auta enää. Itse lopetan äänestämisen. Suomessa kansaa ei kuunnella"
        Voi ajatella se näin jokainen äänestämättä jättänyt hyödyntää vihreitä ja vasemmistoa ja sekö olis sitten hyvä?


      • saatkarvojakouraan
        apuaonaina kirjoitti:

        Täytyy ottaa valta omiinkäsiin siin ainut apu

        Sinähän otat omiin käsiin joka ilta:))))


      • vapausvalita
        saatkarvojakouraan kirjoitti:

        Sinähän otat omiin käsiin joka ilta:))))

        joskus aamullalkin


      • kylläjämptionnäin

        Voi kuulehan ystäväiseni "Mikä_puolue". JOS äänestämällä voisi vaikuttaa,niin äänestäminen olisi lailla kielletty jo aikapäiviä sitten!


    • kkllooookk

      miksi kantasuomalaisia ei auteta jos on pudonnut kelkasta?
      ei anneta puhelinta, takkia eikä ole turvaverkkoa auttamassa. ei ole hienoa auttaa kantasuomalaista jolla menee heikosti. suomalaisen auttaminen ei ole media ystävällistä.

    • Rikkautta_on_monenlaista

      Pään leikkaaja saa sympatiaa, kun sattuu olemaan oikein hädänalainen. Taitaa saada vielä korvauksiakin jokusen sata tuhatta euroa. Sairas, sairas maa.

      • rakkaaseenkotimaahann

        Tämä homma menee koko ajan sairaammaksi. Kansa ei kohta enää ymmärrä tätä touhua.
        Jos on ollut syytön ja tietää sen niin silloinhan voi palata hyvillä mielin kotimaahansa ja ilmoittaa suuren ilon kotimaassaan. Nyt kun on tutkittu ja todettu syyttömäksi niin silloinhan palautukset onnistuvat rauhallisin mielin eikö vain.


    • suomiEnsinNyt

      EU ja matut on suomelle ykkös asia. Kantasuomalaiset ovat vain em. rahoittajia veroja maksamalla.
      Hyvä aloitus oli

      • matutnever

        Näinhän se taitaa mennä ikävä kyllä


      • jnert

        Näin kuluu duunipäivät rattoisasti:)))


      • trojp

        katsotaan mitä tapahtuu ennenkuin vuosi vaihtuu?


      • aikaonkoittanut
        trojp kirjoitti:

        katsotaan mitä tapahtuu ennenkuin vuosi vaihtuu?

        Uskon ei tarvitse odottaa niin pitkään!!!


    • MaailmaKelassa

      Maailma Kelassa.

      12 hengen sohva yksinhuoltajaäidillä.

      Joulukuun Pakolainen lehdessä on juttu.
      http://www.pakolaisapu.fi/files/679/pakolainen42009.pdf

      Ote artikkelista:
      "Monen somaliperheen olohuonetta komistaa
      kaukaa tilattu valtava sohva, jolle mahtuu
      yli kymmenen henkeä istumaan.
      ”Sohvan olen tilannut Syyriasta. Siihen
      mahtuu kaksitoista henkeä istumaan”,
      kertoo Aisha, helsinkiläinen yksinhuol-
      tajaäiti. ”Ja meillä aina keitetään ruokaa
      viidelle vaikka meitä on kolme, jos joku
      sattuu tulemaan kylään.”

      Turha etsi juttua netistä. Se on poistettu heh..heh rupes Kallion leipäjonossa
      varmaankin verenpaine nousemaan liikaa.

    • riimuli

      Paras kannanotto pitkään aikaan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe