Palauttakaa laskusysteemi

Olen selkeästi huomannut esim. itsessäni, että enää ei huvita kirjoitella, kun pitää noita kuvajuttuja ruksia, se on ihan liikaa aikaanvievää. Olen tykännyt vastailla ihmisille vaikkapa terveyspalstalla jos olen tietänyt jonkun asian, mutta nyt jää vastaamatta tämän hankalan systeemin takia.

On kyllä hiljentynyt moni palsta. Ejkä moni muukaan ei enää jaksa vaivautua.
Ilmianna
Jaa

5 Vastausta

Siis se laskusysteemi, joka ei hyväksynyt sitä vastausta, minkä päässälasku tai laskukone antaa. Eli 1+1 on jotain muuta kuin kaksi.M
Ilmianna
Jaa
On niitä bottitarkastusmenetelmiä netti väärällään. Suoli24 vain tekee jatkuvasti epäonnistuneita liikkuja. Googlen eCaptcha on vaan liian monimutkainen ja toisaalta vanha yhteenlaskutehtävä ei vaan yksinkertaisesti toiminut.

Ja itse kirjautuneena en ymmärrä että joutuu bottitarkistukseen jos ilmiannan kaksi viestiä samasta keskusteluketjusta. Ei mitään järkeä!!!!
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Juu, ei ilmiannoissa ole mitään järkeä. Kyllä luotsien pitää kitkeä rikkaruohot penkistä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Siis-järjetöntä kirjoitti:
Juu, ei ilmiannoissa ole mitään järkeä. Kyllä luotsien pitää kitkeä rikkaruohot penkistä.
Mitä höpiset??? Luotseja ei ole ollut yli kahteen vuoteen!
Moderoijatkin on pääosin korvattu tekoälyrobotilla.

JÄRJETTÖMYYS HUIPUSSAAN!!!!
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
ajattelisit.edes.vähän kirjoitti:
Mitä höpiset??? Luotseja ei ole ollut yli kahteen vuoteen!
Moderoijatkin on pääosin korvattu tekoälyrobotilla.

JÄRJETTÖMYYS HUIPUSSAAN!!!!
Niin, luotsit hoitelivat palkatta moiset.
Olisi saatava takaisin.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Palauttakaa laskusysteemi

Olen selkeästi huomannut esim. itsessäni, että enää ei huvita kirjoitella, kun pitää noita kuvajuttuja ruksia, se on ihan liikaa aikaanvievää. Olen tykännyt vastailla ihmisille vaikkapa terveyspalstalla jos olen tietänyt jonkun asian, mutta nyt jää vastaamatta tämän hankalan systeemin takia.

On kyllä hiljentynyt moni palsta. Ejkä moni muukaan ei enää jaksa vaivautua.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta