Hua hin on yksi thaimaan nopeiten kasvava kohde...

Numeromies

Pattaya jää toiseksi kasvunopeudessa, Hua Hinille kun otetaan kasvu nopeudeksi vuodet 2010-2016 hua hinin väkiluku on kasvanut noin 1,9% kun Pattayan samaan aikaa noin 1.49% jopa bangkokin alueen kasvu on ollut Hua hiniä ja Pattayaa heikompi 1.26%... joskin bangkok on metropoli jossa jossain osissa kasvu on ollut hyvin voimakasta, mm bts asemien läheisyydessä Kasvua on ollut hyvin Si Racha Town 2,14... eli sinne kannattaa sijoittaa, kuten tein.

62

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Numeromies

      mielenkiintoista samaan aikaan suomen väestön kasvu on ollut heikompaa kuin thaimaassa, Jyväkylä 1%, Helsinki 1,35%, Espoo 1,68% Tampere 1,14% Vaasa 0.93%, Rovaniemi 0,47%, Tikkakoski -0,39%, Turku 1%, Vantaa 1.4%...

    • pattayapete

      Mistä moiset tiedot

    • Taxiturojkl

      yksin on mukava rupatella. Siinä menee helposti koko päivä ja viikko.

    • HuaHinissäEiMeneHyvin
      • MullaMeneeHyvin

        Miten vaikuttaa Sinun elämääsi ?

        Kerro meille ! meneekö Sinulla hyvin kun vaivaudut näihin päivittäisiin aivopietuihisi ?


      • HaukutVäärääHenkilöä
        MullaMeneeHyvin kirjoitti:

        Miten vaikuttaa Sinun elämääsi ?

        Kerro meille ! meneekö Sinulla hyvin kun vaivaudut näihin päivittäisiin aivopietuihisi ?

        Esitä kysymyksesi aloittajalle, kiitos.


    • Onnea_Sijoittajalle

      Sijoitit varmasti ja menit juhlan kunniaksi nauttimaan Food Courttiin lounaan koska sinulla oli vielä siitä 50% alennuskupongista syömättä 145 bahtia ihanaa kuponkiruokaa. Sitten lehahdit yhtäkkiä villiin lentoon maailman ainoalla lentokenttää kuivattavalla hydrokopterilla ja nautitkin jo seuraavana yönä Las Vegasissa aamiaista ennen ufoalueen katsastamista. Harmi ettei siellä amerikassa ole vielä nettiä, kun emme saaneet nauttia tarinoistasi sen vuoksi kuin nelisenkymmentä kertaa vuorokaudessa.

    • tilastothallitseva

      Opetetaanpas insinjöörille hieman käytännön matematiikkaa. Mikäli tietosi kasvuista ovat oikeat, niin käytännössä se tarkoittaa tätä:

      Phatthaya 97,296 x 1,49% eli väkiluku lisääntynyt 1459 asukkaalla.

      Hua Hin 50,456 x 1,9% eli väkiluku lisääntynyt 958:lla asukkaalla.

      Näin voidaan todeta että Pattaya on väkimääräisesti kasvanut todellisuudessa yli kaksi kertaa enemmän kuin Hua Hin mainittuna ajanjaksona, koska se on noin 2 x suurempi kaupunki kuin Hua Hin ja Pattayalla käy noin 8 x enemmän turisteja, joten Pattaya on väkimäärään nähden 4 kertaa suositumpi turistikohde kuin Hua Hin.

      Jos samat prosenttiosuudet jatkuvat tulevina vuosina, niin laskennallisesti eikä käytännössäkään Hua Hin ei tule koskaan saamaan kiinni Pattayaa ei asukasmäärissä eikä turismissa. Sorry.

      Väkimäärät voit tarkistaa tästä. Eipä ole Chiang Maikaan kakkosena väkimäärässä.

      http://worldpopulationreview.com/countries/thailand-population/cities/

      • tilastothallitseva

        Korjaus kirjoitusvirheeseen, siis Pattaya on väkimääräisesti kasvanut yli 50% enemmän kuin Huitsun Hinureiden kylä.


      • Ex-kävijä
        tilastothallitseva kirjoitti:

        Korjaus kirjoitusvirheeseen, siis Pattaya on väkimääräisesti kasvanut yli 50% enemmän kuin Huitsun Hinureiden kylä.

        Pattayan rannan edellä vuotava jätevesiputken päästöt tosiaan voittaa Huahinin, mutta tämä ei ole kenellekään yllätys. Miksi sillä kehua?

        Kukaan täysjärkinen vanhempi kun ei vie lapsiaan Pattayan paratiisiin, yöelämää ja likaista merivettä vain.


      • Numeromies

        Hienoa asioiden havainnointia, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että väestökasvussa Hua Hin on ykkönen, paljon edellä rattayaa, ja syynkin jokainen tietää vuokramorsianten aika on ohi.


      • Pelionselvä
        Numeromies kirjoitti:

        Hienoa asioiden havainnointia, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että väestökasvussa Hua Hin on ykkönen, paljon edellä rattayaa, ja syynkin jokainen tietää vuokramorsianten aika on ohi.

        Niinkö sinulle kävi että vuokramorsiamesi lähti? Kenties siksi että "unohdit" maksaa vuokrat. Otan osaa.
        Minun morsiamella on tuottoisa farmi eikä hänelle tarvitse maksella mitään. Kannattaisi sinunkin kokeilla muita kuin baarinaisia.
        Tuo laskelmasi osoittaa sen että Pattaya karkaa jatkuvasti väestömäärissä Huaan verrattuna tuota tahtia. Ensi vuonna ero on enemmän kuin tänä vuonna.
        Huan vanhukset kuolee ja muuttaa Suomeen kuolemaan ja kaupunki tyhjenee. Kunkun kuolema vei viimeisen toivon Hualta.
        Pattaya taasen muuttuu perheiden asuinpaikaksi ja lapset lisää väkimäärää Thaimaan suosituimmassa lomakohteessa.


      • Numeromies

        Farmi, niin totta veneeristien tautien lääkäri on asianhoitaja, eikö vain resuperse


      • Nainvainthain
        Numeromies kirjoitti:

        Farmi, niin totta veneeristien tautien lääkäri on asianhoitaja, eikö vain resuperse

        Katseliko se sun vuokramorsian sua viikon vai kuukauden? Takuulla ei pidempään katsellut. Ei kukaan katsele. Kodinhoitajatkin varmaan vaihtuu kun mielisairas perkele tiuskii ohjeitaan ja piilottelee lompakkoaan eikä maksa kuin hampaat irvessä ja koettaa vielä siinäkin kohtaan tinkiä ja huijata.


      • Numeromies
        Nainvainthain kirjoitti:

        Katseliko se sun vuokramorsian sua viikon vai kuukauden? Takuulla ei pidempään katsellut. Ei kukaan katsele. Kodinhoitajatkin varmaan vaihtuu kun mielisairas perkele tiuskii ohjeitaan ja piilottelee lompakkoaan eikä maksa kuin hampaat irvessä ja koettaa vielä siinäkin kohtaan tinkiä ja huijata.

        Hieman pidempään kun sinun kaikki yhteenlasketut suhteet, mitkä olet saanut kasaan rahalla tai ilman, resuperse.


      • HupaisaHeppu
        Numeromies kirjoitti:

        Hieman pidempään kun sinun kaikki yhteenlasketut suhteet, mitkä olet saanut kasaan rahalla tai ilman, resuperse.

        Toi oli mun mielestä hupaisasti heitetty Numbalta, yhteenlasketut hehheh.

        Miten laskee yhteen kun ei oo laskettavaa, tosi hupaisaa.


      • Numeromies

        Auts totta tuota en ottanut huomioon, ei tuolla resuperseellä mitään suhteilta ole, mutta lasketaanko äiteen kanssa vietty aika sit voin hävitä onhan maija muuten keijo jo 37 vuotias kittaa kiljua mitä se nyt sitten onkaan, hieman heikkolahjainen, sitä se sukurutsa teettää.


    • Numeromies
    • totuusesiinHuaHinistä

      Hua Hin on mennyt valtavasti alaspäin, kymmenen vuoden aikana, nykyisin on jo Thaimaan suurin tunkio, jota kaikki turistit ja omat asukkaat pelkäävät.
      Poismuutto aiheuttanut vakavan hintakriisin valtavalle joukolle talojaan kauppaaville, edes hinnan puolitus ei ole saanut aikaan kauppoja. Nykyiset omistajat siellä ja ympäristössä, joutuvat viettämään elonsa loppupuolen paikassa, josta haluaisivat nopeasti pois, hinnalla, millä hyvänsä.
      Tämä on näkynyt varsin voimakkaana esim. Lek Fain alueen asukkailla, heidän henkinen sietokykynsä on jo ylitetty moninkerroin ja sen me palstalaiset saamme tuta kauheana kostona ja vihakirjoituksina, muuta Thaimaata kohtaan, mm. Pattayasta, Thaimaan helmestä, nämä kirjoittajat loputtomassa tyhmyydessään hakevat Googlen avulla, mitä uskomattomimpia juttuja, saaden täten tyydytettyä myös jo unhoon vaipuneet sukupuoliset tarpeensa.
      Näiden henkilöiden mielenterveys on todella pahoin järkkynyt, esiintyvät jopa lento kapteeneina, sukeltajina, NASA:n avustajina, Bangkokin luxuscondojen omistajina jne, kaikkea en jaksa edes luetella kuvitelmistaan...

      Niin, sellaista kuuluu Hua Hiniin tänä päivänä!

      • Numeromies

        Voi olla, voi olla, mitens sinun henkinen sietokykysi reppana, et asu hua hinissä et pattayalla nämä asiat kajastavat kaukaisina muistoina mielessäsi, et asu edes thaimaassa....

        kannat huolta meidän varakkaampien ongelmista, resuperse... sinun pitää kantaa huolta omista ongelmistasi reppana, harhat hua hinistä ja pattayasta häipyvät sinulta oikealla lääkityksellä, mutta meidän täällä asuvien elämä ei siitä muutu minunkaan, resuperse.

        Tartu nopeati poju toimeen muuten koko loppu elämäsi on nasaa, lentokapteeneita, sukeltajia, bangkokin luxuscondoja joihin sinullla ei ole koskaan mitään mahdollisuuksia, resuperse, Kateus on ennenkin vienyt kalat järvestä... resuperse.


      • Numeromies

        Tiedän että tämä tieto vie unesi päiväksi, Hua Hin on todistetusti Thaimaan nopeiten kasvava lomakohde, ja tiedätkö resuperse minä asun siellä, eikä sinulle reppanalla ole koskaan elämässäsi tähän mitään mahdollisuutta, reppana... ei hua hiniin ei pattayalle eikä yhtään mihinkään ja resuperse saat ainoastaan sitä mitä olet tilannut.


      • totuusesiinHuaHinistä
        Numeromies kirjoitti:

        Tiedän että tämä tieto vie unesi päiväksi, Hua Hin on todistetusti Thaimaan nopeiten kasvava lomakohde, ja tiedätkö resuperse minä asun siellä, eikä sinulle reppanalla ole koskaan elämässäsi tähän mitään mahdollisuutta, reppana... ei hua hiniin ei pattayalle eikä yhtään mihinkään ja resuperse saat ainoastaan sitä mitä olet tilannut.

        Lerppa, ilmeisesti kovassa kiljukohmelossa, nosti aikamoisen mekkalan, kerrottuani tosiasioita Hua Hinistä ja lerpasta. Oikein kahdella eri kommentilla piti vastata.
        Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa...
        Mitä tulee varallisuuteeni ja Thaimaassa olooni, asia ei kuulu lerpalle lainkaan. Sen verran voin vanhusrahjuksen uteliaisuutta tyydyttää, että matkailun Thaimaassa olen aloittanut paljon, paljon ennen lerppaa, tuhatyhdeksänsataakahdeksankymmentäluvulla. Omistan siellä myös parinsadan neliön asunnon, omine uima-altaineen. Muutaman kuukauden vuosittain vietän aikaani siellä, riippuen firmani johtoon liittyvistä asioista. Thaimaa on minulle tuttu Satunista-Chiang Maihin ja monin paikoin siltä väliltä, toisin, kuin lerpalle, joka toisinaan käy Pattayalla ja Bangkokissa, tutustumassa nykyaikaiseen elämään, tuntematta kuitenkaan kumpaakaan, puhumattakaan muusta Thaimaasta. Ai niin, olihan ne Lopburin apinat temppeleineen, tuttuja lerpallekin, mutta vain googlen kautta. Muutaman kerran olen Lobburissa käynyt ja tutustunut kuningas Narain palatsimuseoon, jossa on hienoja nähtävyyksiä.


      • Numeromies

        Resuperse uskon joka sanasi reppana, minun ikäiseni ei ole juurikaan kiljusi tarpeessa, se on enemmänkin kaltaistesi juoma, reppana... jopa kiljusi on thaimaalaisen mittapuun mukaan kallista täältä saa riisipaloviinaa 30b , puolen litranleka... mtta itse pidän enemmän samsong kokiksen kanssa, eikä senkään hinta päätä huimaa... olen käynyt loburissa ainakin kahdeksan kertaa, katsoppas kun asuin jossain vaiheessa saraburissa, ja sieltä ei ole pitkämatka lopburiin, ja vaimon sukulaisista asuu osa saraburissa, siksi tunnen erittäin hyvin myös khao yain olen ajanut sen päästä päähän ainakin viisi kertaa siis sen 25 kilsan päätien, eikä lopburissa ole mitään katsottavaa khao yaihin verrattuna... tuo lopburi saattuu vaan olemaan matkan varrella, ja erinomainen ruokapaikka on suoraan siinä apinatemppelin vieressä. Vaimoni ei oikein pidä paikasta, kun ne apinat tuppaavat hyökätä joukolla hänen pitkiin hiuksiinsa.... Narain museosta en ole kuullutkaan pitää lisätä listalle, seuraavaan reissuun... Pitäisi taas jossain vaiheessa käydä bueng kanissa kun vaimon lapsuudenkoti on siellä, mutta vitun pitkä matka ajaan, onneksi mulla halpa vani ja siihen kuski käytössä tuollainen 6 pv reissu, hua hin bangkok saraburi nakhon ratsasima bueng kan, reissu tehty viitisen kertaa edes takasin, vani ja kuski 3000b naftat. Katsos resuperse niin täällä meillä.


      • totuusesiinHuaHinistä
        Numeromies kirjoitti:

        Resuperse uskon joka sanasi reppana, minun ikäiseni ei ole juurikaan kiljusi tarpeessa, se on enemmänkin kaltaistesi juoma, reppana... jopa kiljusi on thaimaalaisen mittapuun mukaan kallista täältä saa riisipaloviinaa 30b , puolen litranleka... mtta itse pidän enemmän samsong kokiksen kanssa, eikä senkään hinta päätä huimaa... olen käynyt loburissa ainakin kahdeksan kertaa, katsoppas kun asuin jossain vaiheessa saraburissa, ja sieltä ei ole pitkämatka lopburiin, ja vaimon sukulaisista asuu osa saraburissa, siksi tunnen erittäin hyvin myös khao yain olen ajanut sen päästä päähän ainakin viisi kertaa siis sen 25 kilsan päätien, eikä lopburissa ole mitään katsottavaa khao yaihin verrattuna... tuo lopburi saattuu vaan olemaan matkan varrella, ja erinomainen ruokapaikka on suoraan siinä apinatemppelin vieressä. Vaimoni ei oikein pidä paikasta, kun ne apinat tuppaavat hyökätä joukolla hänen pitkiin hiuksiinsa.... Narain museosta en ole kuullutkaan pitää lisätä listalle, seuraavaan reissuun... Pitäisi taas jossain vaiheessa käydä bueng kanissa kun vaimon lapsuudenkoti on siellä, mutta vitun pitkä matka ajaan, onneksi mulla halpa vani ja siihen kuski käytössä tuollainen 6 pv reissu, hua hin bangkok saraburi nakhon ratsasima bueng kan, reissu tehty viitisen kertaa edes takasin, vani ja kuski 3000b naftat. Katsos resuperse niin täällä meillä.

        Nyt alan ymmärtää lerpan juttuja ja pelkoja näistä Pattayan maksullisista naisista, joita myös Hua Hinissä on suurin joukoin. Useimmat heistä ovat tullleet tienaamaan Isanin perukoilta, jopa Laosin rajalta, kuten lerpan vaimokin. Varmaan lukijat tietävätkin, miten elantonsa ovat hankkineet...
        Lerppa on tinkinyt vanin hinnan todella halvaksi, koska omalla autollaan ei uskalla lähteä matkalle, syystä tai toisesta???
        Isommalla joukolla liikkuessamme käytämme vuokrattua minibussia, jonka hinta vuorokaudessa on hieman alle tai yli 3000Thb ja kaasu. Nykyisin on vaikea löytää dieselminibusseja, jostain korvesta, jossa ei ole kaasua saatavissa, niitä voi löytyä vielä sieltä. Hua Hinissäkin olemme kaasubussilla käyneet, tosin tankkauspaikka oli kaupungin ulkopuolella, Bangkokin suuntaan. Omalla vanilla on hyvä taittaa, pienellä joukolla matkat.

        Aika olematonta on Thaimaan tuntemisesi, koska et edes Naraista tiennyt mitään, vaikka Lopburissa kehuit useasti käyneesi, jota kyllä epäilen.

        Sattumoisin en tiedä ketä käyttämäsi sana resuperse tarkoittaa, ilmeisesti sukunne miespuoliset henkilöt edustavat heitä, sinä joukon vanhimpana lienet se ylin heistä.


      • HupaisaHeppu
        totuusesiinHuaHinistä kirjoitti:

        Nyt alan ymmärtää lerpan juttuja ja pelkoja näistä Pattayan maksullisista naisista, joita myös Hua Hinissä on suurin joukoin. Useimmat heistä ovat tullleet tienaamaan Isanin perukoilta, jopa Laosin rajalta, kuten lerpan vaimokin. Varmaan lukijat tietävätkin, miten elantonsa ovat hankkineet...
        Lerppa on tinkinyt vanin hinnan todella halvaksi, koska omalla autollaan ei uskalla lähteä matkalle, syystä tai toisesta???
        Isommalla joukolla liikkuessamme käytämme vuokrattua minibussia, jonka hinta vuorokaudessa on hieman alle tai yli 3000Thb ja kaasu. Nykyisin on vaikea löytää dieselminibusseja, jostain korvesta, jossa ei ole kaasua saatavissa, niitä voi löytyä vielä sieltä. Hua Hinissäkin olemme kaasubussilla käyneet, tosin tankkauspaikka oli kaupungin ulkopuolella, Bangkokin suuntaan. Omalla vanilla on hyvä taittaa, pienellä joukolla matkat.

        Aika olematonta on Thaimaan tuntemisesi, koska et edes Naraista tiennyt mitään, vaikka Lopburissa kehuit useasti käyneesi, jota kyllä epäilen.

        Sattumoisin en tiedä ketä käyttämäsi sana resuperse tarkoittaa, ilmeisesti sukunne miespuoliset henkilöt edustavat heitä, sinä joukon vanhimpana lienet se ylin heistä.

        Minun mielestäni on hupaisaa, että tämä henkilö alkaa ymmärtämään.

        Hupaisaa minun mielestäni myös on että tämä henkilö kyllä puuttuu muiden kirjoitusvirheisiin, mutta itse kirjoittaa NARAISTA.

        Minun mielestäni siis erittäin hupaisaa tämä naraista kirjoittelu.


      • tieltäeksynytkysyjä
        HupaisaHeppu kirjoitti:

        Minun mielestäni on hupaisaa, että tämä henkilö alkaa ymmärtämään.

        Hupaisaa minun mielestäni myös on että tämä henkilö kyllä puuttuu muiden kirjoitusvirheisiin, mutta itse kirjoittaa NARAISTA.

        Minun mielestäni siis erittäin hupaisaa tämä naraista kirjoittelu.

        Kuulutko sinä resuperseisiin, heillä on kuulemma aina hupaisaa?


      • Numeromies
        totuusesiinHuaHinistä kirjoitti:

        Nyt alan ymmärtää lerpan juttuja ja pelkoja näistä Pattayan maksullisista naisista, joita myös Hua Hinissä on suurin joukoin. Useimmat heistä ovat tullleet tienaamaan Isanin perukoilta, jopa Laosin rajalta, kuten lerpan vaimokin. Varmaan lukijat tietävätkin, miten elantonsa ovat hankkineet...
        Lerppa on tinkinyt vanin hinnan todella halvaksi, koska omalla autollaan ei uskalla lähteä matkalle, syystä tai toisesta???
        Isommalla joukolla liikkuessamme käytämme vuokrattua minibussia, jonka hinta vuorokaudessa on hieman alle tai yli 3000Thb ja kaasu. Nykyisin on vaikea löytää dieselminibusseja, jostain korvesta, jossa ei ole kaasua saatavissa, niitä voi löytyä vielä sieltä. Hua Hinissäkin olemme kaasubussilla käyneet, tosin tankkauspaikka oli kaupungin ulkopuolella, Bangkokin suuntaan. Omalla vanilla on hyvä taittaa, pienellä joukolla matkat.

        Aika olematonta on Thaimaan tuntemisesi, koska et edes Naraista tiennyt mitään, vaikka Lopburissa kehuit useasti käyneesi, jota kyllä epäilen.

        Sattumoisin en tiedä ketä käyttämäsi sana resuperse tarkoittaa, ilmeisesti sukunne miespuoliset henkilöt edustavat heitä, sinä joukon vanhimpana lienet se ylin heistä.

        Poju puhuu paskaa, vai oikein kaasulla köröttelette ympäri thaimaata, vuokra minibussilla, uskotaan uskotaan harmi vaan että tuo kaasunjakeluverkosto on kovasti suppea muualla kuin taajamissa, resuperse.... ja tuollainen toyota pikkupussi toimintaaäde on noin 250 kilsaa siiten mennää naftalle ... tuo vani on ollut yleensä toyota commuter, mikä sattuu olemaan vapaana.


      • Höpönpöppööö
        Numeromies kirjoitti:

        Poju puhuu paskaa, vai oikein kaasulla köröttelette ympäri thaimaata, vuokra minibussilla, uskotaan uskotaan harmi vaan että tuo kaasunjakeluverkosto on kovasti suppea muualla kuin taajamissa, resuperse.... ja tuollainen toyota pikkupussi toimintaaäde on noin 250 kilsaa siiten mennää naftalle ... tuo vani on ollut yleensä toyota commuter, mikä sattuu olemaan vapaana.

        Kaasua saa kaikista isoista liikenneasemien ketjuista joita on varsin kattavasti. Huomaa taas että Lerppa elää neljän seinän sisällä.


      • Numeromies

        Nyt sinä resuperse upposit suohon, täällä myy kaasua vain kaksi asemaketjua, joista toinen toimii pääosin bangkokissa, kaasua ja muita polttoaineita ei saa myydä samassa paikassa, räjähdysvaaran takia, vai oikein isot liikenneasema ketjut, valtaosassa ei ole muutakuin täyttölaitteet kaasulle, reppana, en olisi asiaan edes kiinnittänyt huomioita mutta vaimon veli ajaa omaa taxia bangkokissa, tuli vaan kerran puheeksi... nämä kaasu hommat. Ja kaasunkäytössä on omat vaaransa, pattayalla muutama kuukausi sitten rajähtänyt pikkubussi vei mennessään 20 henkeä, kolarissa... Minun autossani ei ole kaasuvehkeitä, vaikka sen siihen saisi suht. halvalla laitettua, vaimo ei halua, taxissa bangkokissa on kaasu, mutta hieman typerää, pullo vie paljon tavaratilaa ettei mahdu kunnolla matkalaukkuja, auto on toyota corolla, vuoden ajossa, toinen auto, muuten annoin vaimon veljelle 5 vuotta sitten käsirahan 25.000 b että sai oman auton, maksanut kaiken takaisin.


      • ÄläviitsiLerppa
        Numeromies kirjoitti:

        Nyt sinä resuperse upposit suohon, täällä myy kaasua vain kaksi asemaketjua, joista toinen toimii pääosin bangkokissa, kaasua ja muita polttoaineita ei saa myydä samassa paikassa, räjähdysvaaran takia, vai oikein isot liikenneasema ketjut, valtaosassa ei ole muutakuin täyttölaitteet kaasulle, reppana, en olisi asiaan edes kiinnittänyt huomioita mutta vaimon veli ajaa omaa taxia bangkokissa, tuli vaan kerran puheeksi... nämä kaasu hommat. Ja kaasunkäytössä on omat vaaransa, pattayalla muutama kuukausi sitten rajähtänyt pikkubussi vei mennessään 20 henkeä, kolarissa... Minun autossani ei ole kaasuvehkeitä, vaikka sen siihen saisi suht. halvalla laitettua, vaimo ei halua, taxissa bangkokissa on kaasu, mutta hieman typerää, pullo vie paljon tavaratilaa ettei mahdu kunnolla matkalaukkuja, auto on toyota corolla, vuoden ajossa, toinen auto, muuten annoin vaimon veljelle 5 vuotta sitten käsirahan 25.000 b että sai oman auton, maksanut kaiken takaisin.

        No jos Lerppa kysyisit joltakin muultakin kuin vaimon veljeltä. Thaimaassa on 427 kaasutankkauspaikkaa ja lisääntyy jatkuvasti. Aika kivasti pääsee kaasulla liikkumaan.
        https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=18HJiuandjWD1H-bFLZ8hLfOEEAg&hl=en&ll=13.519617437562978,101.91926000000001&z=6

        Thaikulta kun kysyt jotakin niin se vastaus jää kuulijan vastuulle, mutta Lerppa on muutenkin oikea urbaanien legendojen viljelijä kaikessa muussakin. Tietoa kun sinulla ei ole.


      • Numeromies

        Resuperse nuo on lähes kaikki bangkokissa, ja pääteiden varsilla reppana...


      • HupaisaHeppu
        ÄläviitsiLerppa kirjoitti:

        No jos Lerppa kysyisit joltakin muultakin kuin vaimon veljeltä. Thaimaassa on 427 kaasutankkauspaikkaa ja lisääntyy jatkuvasti. Aika kivasti pääsee kaasulla liikkumaan.
        https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=18HJiuandjWD1H-bFLZ8hLfOEEAg&hl=en&ll=13.519617437562978,101.91926000000001&z=6

        Thaikulta kun kysyt jotakin niin se vastaus jää kuulijan vastuulle, mutta Lerppa on muutenkin oikea urbaanien legendojen viljelijä kaikessa muussakin. Tietoa kun sinulla ei ole.

        Mun mielestä on hupaisaa, että Tuusulalaiselle on tärkeää Thaimaan kaasutankkauspaikkojen lukumäärä.

        Tosi hupaisaa ois jos toi tyyppi kaasuttais vähän itseään.


      • Puutarhurismies
        Numeromies kirjoitti:

        Resuperse nuo on lähes kaikki bangkokissa, ja pääteiden varsilla reppana...

        Täh? Etkö sä osaa avata linkkiä? Niitähän on miltei kaikkialla Thaimaassa ja pääteitä pitkin sitä yleensä liikutaan pitkiä matkoja. Voit vittu mikä urpo olet. Ensin puhut paskaa ja sittan koetat vielä väittää ettet puhunut paskaa. Lopeta sitä paitsi tuo typerä "HupaisaHeppu" tai "ThainAviomies" paikkaukset. Apinakin näkee että se olet sinä resuperse joka koettaa puolustella omia paskapuheitaan. Ei ollut sulla taaskaan viikonloppuna muuta tekemistä kuin trollata. Mukavaa sunnuntain jatkoa. Minä menen vielä hetkeksi töihin kun sade lakkasi.


      • Kaasumaster
        Numeromies kirjoitti:

        Resuperse nuo on lähes kaikki bangkokissa, ja pääteiden varsilla reppana...

        Onko Chiang Rain ja Pattanin välinen alue Bangkokia myös? Värjää se linkki ja avaa uuteen ikkunaan jos et osaa avata ilman ohjetta ja sano sille "muijasi vajakkiveljelle" että haistaa vitun valheidensa kanssa. Oletteko koko suku samaa paskanpuhujasakkia vai kävikö se vahingossa vitun eunukki?


      • Numeromies

        Ja resuperse elän varsin hyvin täällä ilman tietoa kaasua myyvistä asemista, varsinkaan kun asia on juuri kuten totesin, ja minun auto polttaa naftaa ja huoltoasema löytyy helposti, laita taas tieto että Thaimaassa on 427 kaasuasemaa, turhien tietojen kirjaasi reppana., siis samaan paikkaan minnevolet kirjoittanut pattayan pinta-ala 22,2km, sekopää


      • Numeromies
        Kaasumaster kirjoitti:

        Onko Chiang Rain ja Pattanin välinen alue Bangkokia myös? Värjää se linkki ja avaa uuteen ikkunaan jos et osaa avata ilman ohjetta ja sano sille "muijasi vajakkiveljelle" että haistaa vitun valheidensa kanssa. Oletteko koko suku samaa paskanpuhujasakkia vai kävikö se vahingossa vitun eunukki?

        Resuperse nuo kaasun myyntipisteet on käytänössä kaikki pääteiden varrella tai bangkokissa, reppana... huomaan että olet hermostunut, kipikapi lääkekaapille ja nappia naamaan sekopää.


      • totuusesiinHuaHinistä
        Numeromies kirjoitti:

        Poju puhuu paskaa, vai oikein kaasulla köröttelette ympäri thaimaata, vuokra minibussilla, uskotaan uskotaan harmi vaan että tuo kaasunjakeluverkosto on kovasti suppea muualla kuin taajamissa, resuperse.... ja tuollainen toyota pikkupussi toimintaaäde on noin 250 kilsaa siiten mennää naftalle ... tuo vani on ollut yleensä toyota commuter, mikä sattuu olemaan vapaana.

        Nyt lerppa jälleen keksi uuden nimen minibussille, van! Huh, huh.
        Kaasulla toimivista autoista et tiedä mitään, etkä kaasunjakeluasemista. Käytännössä kaikki reittiminibusseista ajavat kaasulla, teiden varsilla on asemia riittävästi ja näitä reittiminibusseja on valtavasti, useat muutkin vuokraminibussit ajavat kaasulla, hintaero on todella suuri, verrattuna dieseliin. Raskasliikenne käyttää paljon myös kaasua polttoaineena, monissa nupeissa ja perävaunullisissa kuorma-autoissa näkee kaasusäiliöt hytin takana, harvemmin sivuilla. Niitä voi kaukoliikenteen rekoissa olla kahdeksankin.
        Niin et vastannut, onko tuo resuperse sukunne miespuolisten henkilöiden kutsumanimi, koska sitä niin usein viljelet?


      • Numeromies

        Ei se on rattayan pojan kutsumanimi, ja kiitos resuperse asun täällä näen reittiminibusseja, minibusseja nuppeja joissa on kaasupullot päivittäin,kaasu on noin puolet naftan hinnasta, ja edelleenkin kaasuasemista suurin osa on bangkokissa sekä teiden x varsilla, xx teillä on harvakseltaan, xxx-xxxx käytännössä lainkaan, kuten sanoin kaasuasemat ovat keskittyneet bangkokin, pääteiden varsille, yksittäisiä tankkauspisteitä on harvakseltaan muualla. Ja valitettavasti valtaosa maaseudella perustuu xxx-xxxx teihin.


      • Pistepikko
        Numeromies kirjoitti:

        Ei se on rattayan pojan kutsumanimi, ja kiitos resuperse asun täällä näen reittiminibusseja, minibusseja nuppeja joissa on kaasupullot päivittäin,kaasu on noin puolet naftan hinnasta, ja edelleenkin kaasuasemista suurin osa on bangkokissa sekä teiden x varsilla, xx teillä on harvakseltaan, xxx-xxxx käytännössä lainkaan, kuten sanoin kaasuasemat ovat keskittyneet bangkokin, pääteiden varsille, yksittäisiä tankkauspisteitä on harvakseltaan muualla. Ja valitettavasti valtaosa maaseudella perustuu xxx-xxxx teihin.

        500 pistettä Pattanista Chiang Raihin.


    • tapelkaarauhassa

      Kaikki thaimaan kohteet ovat huonontuneet.Itse myin kaikki pois,
      Nykyään asun espanjassa.Mietin rauhassa mihin seuraavaksi.Täällä on liian kylmä talvella.

    • MukavataPäivää

      Lerpan insinööri-matematiikka teki taas oharit. Noilla prosenteilla Pattaya nimittäin pysyy tasan kaksi kertaa eli 100% suurempana vuodesta toiseen kuin Hua Hin.

      Tämä "uutinen" kuuluu siihen samaan nolojen uutisten sarjaan kuin Lerpan englannikielisten uutisten käännökset, kuten se missä Lerppa kertoi poliisien sulkeneen useita baareja ratsiassa vaikka todellisuudessa uutisessa nimenomaan kerrottiin ettei poliisi löyänyt mitään huomautettavaa ratsiassa.

      Yksinäinen Hua Hinin veteraanisoturi jatkaa yksinäistä ja epätoivoista kampanjaansa rappioituneen ja vaarallisen Hua Hinin puolesta. Sinun kannattaisi kokeilla sellaista asiaa kuin elämästä nauttiminen. Tuollainen tuska sisälläsi johtaa syöpään ja muihin vakaviin sairauksiin. Kokeile välillä viettää kiva päivä jossakin muualla kuin netissä, jos mahdollista.

      • HupaisaHeppu

        Minun mielestäni on hupaisaa, että tämän yksilön kaikki päivät on mukavia tämän palstan ansiosta.


      • Numeromies

        Resuperse et ole koskaan ajatellut ettei Hua hinistä haluta tehdä toista rattayaa, kaupungin kasvua rajoitetaan pohjoisessa Cha am ja etelässä Pranburi on kumpikin kasvanut enemmän kuin Pattaya suhteessa väkilukuun, Thaimaan hallinto on oppinut rattaya tekemistä virheistä, ilmat, maa, vedet on pilattu vuodeksi eteenpäin, niin Cha amissa, kuin Pranburi on lukuisa joukko kansainvälisiä loisto hotelliketjuja rakenteilla, ja näissä on puhdas ilma, vesi ja maapohja... Rattaya tulee kuolemaan 20 vuodessa, ei ole enää kysyntää perseenmyynnille.


      • HupaisaHeppu
        Numeromies kirjoitti:

        Resuperse et ole koskaan ajatellut ettei Hua hinistä haluta tehdä toista rattayaa, kaupungin kasvua rajoitetaan pohjoisessa Cha am ja etelässä Pranburi on kumpikin kasvanut enemmän kuin Pattaya suhteessa väkilukuun, Thaimaan hallinto on oppinut rattaya tekemistä virheistä, ilmat, maa, vedet on pilattu vuodeksi eteenpäin, niin Cha amissa, kuin Pranburi on lukuisa joukko kansainvälisiä loisto hotelliketjuja rakenteilla, ja näissä on puhdas ilma, vesi ja maapohja... Rattaya tulee kuolemaan 20 vuodessa, ei ole enää kysyntää perseenmyynnille.

        Minun mielestäni on hupaisaa, että tämä numeromies joka asuu Thaimaassa, ärsyttää Tuusalassa asuvaa siten, että tämä Tussu on menettänyt järkensä täysin ja käyttää palstakirjoitteluun tai ainakin palsta-ajatteluun suurimman osan hereilläoloajastaan.
        Se on minusta erittäin hupaisaa.


      • MukavataPäivää
        HupaisaHeppu kirjoitti:

        Minun mielestäni on hupaisaa, että tämä numeromies joka asuu Thaimaassa, ärsyttää Tuusalassa asuvaa siten, että tämä Tussu on menettänyt järkensä täysin ja käyttää palstakirjoitteluun tai ainakin palsta-ajatteluun suurimman osan hereilläoloajastaan.
        Se on minusta erittäin hupaisaa.

        Vielä hupaisampaa on että sinä kuvittelet jonkun yhden tyypin kommentoivan lerpan lerpatuksia. Minä nimittäin en ole mistään Tuusulasta ja kirjoitin tuon MukavataPäivää ekaa kertaa muutamaan päivään. Olen nääs päivät töissä kuten tänäänkin. Pattayalle muutaman viikon päästä. Lerppa perui jo aloituksessa mainitsemansa asian. Ensin kehuu kasvulla ja sitten kehuu ettei kasvakaan.
        Lerppa horajaa tuosta perseen myynnistä siihen malliin kuin sitä ei mukamas Hua Hinissa olisi. Takuulla on perseen myyntiä väkimäärään nähden ihan kun Pattayallakin.


      • HupaisaHeppu
        MukavataPäivää kirjoitti:

        Vielä hupaisampaa on että sinä kuvittelet jonkun yhden tyypin kommentoivan lerpan lerpatuksia. Minä nimittäin en ole mistään Tuusulasta ja kirjoitin tuon MukavataPäivää ekaa kertaa muutamaan päivään. Olen nääs päivät töissä kuten tänäänkin. Pattayalle muutaman viikon päästä. Lerppa perui jo aloituksessa mainitsemansa asian. Ensin kehuu kasvulla ja sitten kehuu ettei kasvakaan.
        Lerppa horajaa tuosta perseen myynnistä siihen malliin kuin sitä ei mukamas Hua Hinissa olisi. Takuulla on perseen myyntiä väkimäärään nähden ihan kun Pattayallakin.

        Minun mielestäni on äärettömän hupaisaa, että tämä joka ei ole Tuusulasta, ei myöskään ole Peltosen Maija, eikä hän ole myöskään Kanadasta kirjoitteleva, ei ole asianajaja, sekä joka päivä kirjoittaa että kirjoittaa ekaa kertaa muutamaan päivään tai muutamaan viikkoon.

        Tämä on minun mielestäni erittäin hupaisa ilmiö Lerppafobian oireiluun.

        Siis MINUN mielestäni ja minun mielipiteeni on kaikkien todistama totuus.

        SAAKO TÄÄLÄ LAUSUA OMAN MIELIPITEEN ??????
        Vai täytyykö jonnekin toimittaa lupahakemus ?


      • ChiangMaiKuviaOdotellen
        HupaisaHeppu kirjoitti:

        Minun mielestäni on äärettömän hupaisaa, että tämä joka ei ole Tuusulasta, ei myöskään ole Peltosen Maija, eikä hän ole myöskään Kanadasta kirjoitteleva, ei ole asianajaja, sekä joka päivä kirjoittaa että kirjoittaa ekaa kertaa muutamaan päivään tai muutamaan viikkoon.

        Tämä on minun mielestäni erittäin hupaisa ilmiö Lerppafobian oireiluun.

        Siis MINUN mielestäni ja minun mielipiteeni on kaikkien todistama totuus.

        SAAKO TÄÄLÄ LAUSUA OMAN MIELIPITEEN ??????
        Vai täytyykö jonnekin toimittaa lupahakemus ?

        Kyllä palstoilla saa kertoa mielipiteensä Thaimaan kohteista. Hupaisa heppu alias ThainaviomiesOrginal kirjoittaa vain mielipiteitään palstan muista kirjoittajista koska Thaimaassa ei ole edes käynyt. Siinä syy miksi Thaimaasta ei kykene kirjoittamaan mitään, palstoilla silti pitää asua. Itsellään tällä ThainaviomiesOrginalilla on Maija oireilu piintynyt syvälle päähän.


      • ehdotusHupaisalleHepulle
        HupaisaHeppu kirjoitti:

        Minun mielestäni on äärettömän hupaisaa, että tämä joka ei ole Tuusulasta, ei myöskään ole Peltosen Maija, eikä hän ole myöskään Kanadasta kirjoitteleva, ei ole asianajaja, sekä joka päivä kirjoittaa että kirjoittaa ekaa kertaa muutamaan päivään tai muutamaan viikkoon.

        Tämä on minun mielestäni erittäin hupaisa ilmiö Lerppafobian oireiluun.

        Siis MINUN mielestäni ja minun mielipiteeni on kaikkien todistama totuus.

        SAAKO TÄÄLÄ LAUSUA OMAN MIELIPITEEN ??????
        Vai täytyykö jonnekin toimittaa lupahakemus ?

        Ei ole hupaisaa huudella palstoilla, vaihda nimimerkkisi vaikka huutoaatuksi.


      • HupaisaHeppu
        ChiangMaiKuviaOdotellen kirjoitti:

        Kyllä palstoilla saa kertoa mielipiteensä Thaimaan kohteista. Hupaisa heppu alias ThainaviomiesOrginal kirjoittaa vain mielipiteitään palstan muista kirjoittajista koska Thaimaassa ei ole edes käynyt. Siinä syy miksi Thaimaasta ei kykene kirjoittamaan mitään, palstoilla silti pitää asua. Itsellään tällä ThainaviomiesOrginalilla on Maija oireilu piintynyt syvälle päähän.

        Mun mielestä on tosi hupaisaa, että tää yx tyyppi jauhaa aliaksista itsellä ollen tuhat eri nimimerkkiä.
        Hupaisaa on, että tää tyyppi arvostelee muiden arvosteluita muista, vaikka itse ei tee muuta kuin arvostelee muita.
        Ihan kippuranauruhupaisaa on että tää tyyppi tietää kuka on käyny ja kuka ei oo käyny Thaimaassa.
        Hörönauruhauskaa pukkaa täälä päässä jutusta, että toi tyyppi on näreissään Maija jutusta ja käy ihan kuumana kaikkeen originaaliin.
        Siis mun mielestä tää on ihan kertakaikkisen hupaisaa.
        Mitähän kuvia toi tyyppi oottaa ( katso nimimerkki ) pökkääköhän pian siltä jotain omaa kuvaa Tuusulan markkinoilta Thai ruokateltan kupeesta, joka kans ois tosi hupaisaa.


    • HupaisaHeppu

      Tämä Thaimaan matkailupalsta on minun mielestäni tosi hupaisa.

      Maha tulee kipeeksi ja sixpäkki muodostuu, kun nauraa ihan kippurassa hörönauraen ja samalla tehden kuperkeikkaa eteenpäin ja taaksepäin.

      Tänne on pesiytyny yx tuhannen nimimerkin tyyppi joka just kertoi nimimerkillään odottavan originaalin kuvia, että ei ole kommentoinut palstalle muutamaan päivään, mutta kuitenkin eilen tahtoi valokuvia originaalilta.
      Tää on mun mielestä hupaisaa.

      Hupaisaa kans on se, että tolla tyypillä tulee savuu korvista ja sen täytyy oireilla tälle palstalle joka päivä ja monta kertaa pahaa oloaan.

      Hupaisaa on seurata ton tyypin oireilujen heilahteluita ja aiheita, on se resuperse reppana.

      Joo, mun mielestä on hupaisaa toi numban kekkaama resuperse reppana juttu ja Maija on ihan bravuuri appelsiinikainalon kanssa.

      MUN MIELESTÄ TÄÄ ON HUPAISAA.

    • HupaisaHeppu

      Hullulla kun on halvat huvit

    • malkku

      Minusta tämä ei ole hupaisaa.Idiootit valehtelevat toisilleen ja kilpailevat joidenkin paikkojen paremmuudella jossa eivät käy ja luovat hahmoja joilla voivat vittuilla toisille ja keksiä miten kovia äijiä ovat.
      Hankkikaa oikea elämä jos pystytte.
      Esim minulla on uima-allas.Minä asun täällä no shit siihen tää toimin kertoo olevansa johtaja jolla on myös talo.
      Kaikki johtajat kehuvat suomi24 tuloillaan ja insinööri majuri taas jaksaa joka päivä haukkua tuntemattomia resuperseiksi jos tällänen hahmo asuisi hua hinnissä ei todellakaan kirjoittelisi päivästä toiseen tollasta paskaa eikä haukkuisi muita.
      Ei sen tarvitsisi vain sellaiset joilla ei ole tuntevat tarvetta kehua itseään ja haukkua muita.

      • HupaisaHeppu

        Niin mutta Malkku kun riittävän moni huomaa, että tämä ei olekaan oikeasti hupaisaa, kuin vain minun mielestäni, niin tuo idiootti tuhannen nimimerkin Maija lopettaa joskus noi aivopierunsa.
        Lopettaako numeromies, on toinen asia, mutta niihin ei tarvitsisi Maijan tavoin vängätä.
        Myös Lerpan nimissä aloitetut keskustelut Osa-Aika-Lerpan, eli Totuustarkkailija Maijan toimesta loppuis, jos se söis vaikka lusikallisen rotan myrkkyä laskiessaan Hua Hinin rottia.


      • PenttiTuisku

        Lerppa tuli Suomeen Kelan huomiin. Siivet ei kantaneet Hua Hinissa ja terveys huolestuttaa. Katkeruus nousee nyt uusiin lukemiin ja uusi hahmo "Chiang Main Bodyguard" on ilmestynyt seuraamaan lerpan jutuille nauravia henkilöitä ja sitten hän hurauttaa auringonlaskuun HD:llä ja pulahtaa altaaseen nauttien elämästä sen 15 minuuttia vuorokaudesta mikä jää netissä vapaaksi lerpan henkivartijan tehtävistä. On luxusta ja onnea, ilmaiset vaimot ja korkeampaa moraalia, rahaa ja ruokakuponkeja, sijoituskämppää ja avaruusraketteja. Wow! ;)


      • HupaisaHeppu
        PenttiTuisku kirjoitti:

        Lerppa tuli Suomeen Kelan huomiin. Siivet ei kantaneet Hua Hinissa ja terveys huolestuttaa. Katkeruus nousee nyt uusiin lukemiin ja uusi hahmo "Chiang Main Bodyguard" on ilmestynyt seuraamaan lerpan jutuille nauravia henkilöitä ja sitten hän hurauttaa auringonlaskuun HD:llä ja pulahtaa altaaseen nauttien elämästä sen 15 minuuttia vuorokaudesta mikä jää netissä vapaaksi lerpan henkivartijan tehtävistä. On luxusta ja onnea, ilmaiset vaimot ja korkeampaa moraalia, rahaa ja ruokakuponkeja, sijoituskämppää ja avaruusraketteja. Wow! ;)

        Minusta on hupaisaa, että Totuustarkkailija Maijalla on nimimerkkeinään kaiken mailman Pentit ja Jormat, mitä sen pienet aivot kulloinkin päättää.

        Äärimmäisen hupaisaa minusta on että tuo tyyppi potee fobiaa Lerpasta ja Chiang Maista, sekä nyt on alkanu oleen Harrikkavastainenkin ja voivoi uima-allas on paha juttu.

        Tää on tosi hupaisa tää 3 lapsen isä joka käyttäytyy kuin heikkopäinen nainen.


      • huttevainhuutoaatu
        HupaisaHeppu kirjoitti:

        Minusta on hupaisaa, että Totuustarkkailija Maijalla on nimimerkkeinään kaiken mailman Pentit ja Jormat, mitä sen pienet aivot kulloinkin päättää.

        Äärimmäisen hupaisaa minusta on että tuo tyyppi potee fobiaa Lerpasta ja Chiang Maista, sekä nyt on alkanu oleen Harrikkavastainenkin ja voivoi uima-allas on paha juttu.

        Tää on tosi hupaisa tää 3 lapsen isä joka käyttäytyy kuin heikkopäinen nainen.

        Huutoaatu, siis Lerppa jaksaa kirjoitella, se on varmaan hauskaa, koska aivoinvalidilla ei muuta mahdollisuutta olekaan, saada huomiota palstoilla,


      • PippelisPuppelis
        huttevainhuutoaatu kirjoitti:

        Huutoaatu, siis Lerppa jaksaa kirjoitella, se on varmaan hauskaa, koska aivoinvalidilla ei muuta mahdollisuutta olekaan, saada huomiota palstoilla,

        Toi tyyppi jolla on Lerppafobia ja pitää kirjaa kuka jaksaa kirjoitella, itse kuitenkin kirjoitellen, on ihan täys Bimbo.
        Bimbo = Aivoinvalidi.


      • huutelevainhuutoaatu
        PippelisPuppelis kirjoitti:

        Toi tyyppi jolla on Lerppafobia ja pitää kirjaa kuka jaksaa kirjoitella, itse kuitenkin kirjoitellen, on ihan täys Bimbo.
        Bimbo = Aivoinvalidi.

        PippelisPuppelis, siis Lerppa ja huutoaatu ovat yksi ja sama vajakkihenkilö.


      • hyvämuistinen
        huutelevainhuutoaatu kirjoitti:

        PippelisPuppelis, siis Lerppa ja huutoaatu ovat yksi ja sama vajakkihenkilö.

        Unohdit HupaisaHeppu nimimerkin, Lerpan tujhansien nimimerkkien joukosta.


      • JättäkääseRauhaan

        Skitsolerppa on siitä hauska kaveri että aina kun hän jää paskapuheista kiinni hän koettaa silti raivokkaasti puolustella niitä vaikka paskat on jo housussa. Seuraavaksi hän koettaa vaihtaa puheenaihetta ja keskittyä puhtaasti herjaamiseen.
        Sitten tuleekin selitystä selityksen perään jotka ovat vielä typerämpiä kuin alkuperäinen väite / valhe. Lopettaako hän siinä kohtaan kun kaikki nauravat hälle maassa kippurassa? Ei lopeta, vaan keksii jotakin vielä typerämpää. Tuossa hepussa asuu tahaton Mr Bean ja Tollo Einari ja hän on elänyt todennäköisesti elämänsä jossakin kanojen tai kalkkunoiden parissa eristyksissä
        ihmiskunnasta. Ei tuollaista muuten olisi olemassakaan. Jättäkää se rauhaan elämään ihanaa elämäänsä rakettien, vaimojen ja hydrokopterien kanssa.


      • OotPalstanPääKusipää
        JättäkääseRauhaan kirjoitti:

        Skitsolerppa on siitä hauska kaveri että aina kun hän jää paskapuheista kiinni hän koettaa silti raivokkaasti puolustella niitä vaikka paskat on jo housussa. Seuraavaksi hän koettaa vaihtaa puheenaihetta ja keskittyä puhtaasti herjaamiseen.
        Sitten tuleekin selitystä selityksen perään jotka ovat vielä typerämpiä kuin alkuperäinen väite / valhe. Lopettaako hän siinä kohtaan kun kaikki nauravat hälle maassa kippurassa? Ei lopeta, vaan keksii jotakin vielä typerämpää. Tuossa hepussa asuu tahaton Mr Bean ja Tollo Einari ja hän on elänyt todennäköisesti elämänsä jossakin kanojen tai kalkkunoiden parissa eristyksissä
        ihmiskunnasta. Ei tuollaista muuten olisi olemassakaan. Jättäkää se rauhaan elämään ihanaa elämäänsä rakettien, vaimojen ja hydrokopterien kanssa.

        Mitä muuta sinä teet kyrvännuppi kuin herjaat ?


    • nauttikaammesiitä

      Minulle näistä Lerpan seikkailuista tulee eittämättä mieleen Severi Suhonen astronauttina. Juttunsa ovat aivan kuin Alatölviön astronautin itsensä kertomia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1485
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe