pätkämiks?

p-r-ätkähiiri

miksi pieniä immeisiä saa sortaa ja väheksyä, ei siis aivan pieniä, se ois jos laitonta lähes, mutta tavallista keskiverto pienempää saa haukkuu vaikka kuinka ( pätkä,tumppi,keskenkasvunen ym.) Kysyn kuten Ebuske, että kuinka pieni pitää kansakunnan tai vähemmistön olla, että sitä voi ja täytyy suojella. ja sama tässä yhteydessä ihmisenä olosta. Eli jos siihen puututaan se on rikos? Eli ollaan hiukan lainsuojattomia, sehän on vain huumorii, ootko huumorin tajuton ym.. juu kaipa sit?

9

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Julkula_calling

      Jaha joku päässyt Julkulasta vapaalle jalalle. Turha kysyä miten tämä liittyy Kuopioon?

      Keskustele Kuopion alueen asioista.

      • sna-dista

        koska siellä on paljon persjalkasia, ja muutenkin jalkasia ja miettisiä


    • sdklfkdsljdslfjsl

      Naiset viljelee käsitystä että "miehen mitta" on vähintään 180cm, entäs kun on 3,5cm lyhempi, eikö silloin ole mies?

      • Ei_koolla_väliä

    • Onnea_Kesään

      Sulla aloittaja tule olemaan ihan kauhea kesä, kun jo nyt on ongelmat ihan kauhean suuria tai siis tavallaan pieniä!

      • snadi-sta

        ei tuu, olen 70v, 171 cm ja 75kg mut kysäsin vaan, kun aikoinaan törmäsin asiaan, et jos silleen epätavallisen lyhyt,sille ei sanota ääneen et miehenpuolikas pois tieltä, mut jos ei yllä ihan tohon 180cm, niin johan. ja kannatas lukee hiukan tarkemmin vaikka ihan ajatutksen kanssa jos on sellasta, ja kuopioon tää juttu tuli vahingossa, Mut savolaiset ei petä, ja teidänkin kantaa asiassa on hyvä kuulla. lupsakkaa kesää sinne vaan.


    • No_Short

      Kannattais varmaan nukkua enemmän. Ei nämä jutut vahingossa minnekkään mene. Ne menee sinne minne kirjoittaa! Ei pitäis krapulassa kirjoittaa mittään. Ootko sä muuten Tiihonen?

      • snadi-sta

        ihan meni selvipäin kaikki sinne minne ei pitäny, eli kuopijooon. Tiihonen en ole, enkä ikinä ala Tiihoseksi, ja seksi pois tästä jutusta. No vahinko se, jos jollekin palstalle kirjoittaa ja sit laittaa menee se on vain napin painallus tässä tapauksessa. Mites niitä autkokolareita ja muita "vahinkoja" sit sattuu, niin vahingossa. Kuten Irwinkin lauloi, vahongossa maailmaan synnyin minä varmaan. Eli jotai hyvää vahingoissakin no on sit paljon pahaakin. Mut tään vahingon ei pitäs nyt ees kaataa savolaista Bellakaan?


    • No_Short

      Ok. Hyvä tyyppihän näköjään olet ja ymmärrät Irwininkin päälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3330
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2720
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1833
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe