Pojat kertokaa miten saa eniten nautintoa runkusta

Runkkuamatööri

Nii että miten kannattaa runkata jotta saa eniten nautintoo koska oon vähän kyllästyny siihen nurmaalii

17

8960

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletan,että,olet poika !!?? Tyttöjen / NAISEN tuoksuvat pikkarit,antavat kiihoittavan ärsykkeen !!!!

    • dfghfh

      Piä vaikka kuukausi taukoa

    • Ehotuksia

      Onko teillä mitään hyviä ja käteviä tapoja runkata silleen että ei tuu paljoo sotkua ja kätevä käyttää?

      • Helppo_tapa

        Laukee vessapaperin palaan ja hävitä käytön jälkeen.


      • 18v_poika

        Ite runkkaan vessassa ja ennen laukeamista käännyn istumaan "väärin päin" ja laukean pönttöön. ---> Ei siivoamista ja kyrvän saa pestyä sopivasti lavuaarissa ---> ei sotkua housuissakaan.


      • JUNTTTi

        Et ole sit saatana kuullu paparista?!?!


    • 13vboy

      Tteen juuri samalla tavalla☺

    • orgasmitkaverille

      Fabbasin ja kaveri yllätti, se sanoi "vau oot ajanut karvat, olen ajatellut itse ajaa kans" ja kokeili mun karvatonta pintaa kalun yläpuolelta ja sitten palleja, silloin multa speget lensi. Nolona sanoin, ettei mulla vielä kasva karvat.
      Nyt menen sen kotia, lupasin auttaa sitä sen karvojen ajossa.
      Saa nähdä sitten mitä muuta tapahtuu.
      Niin olemme 14v molemmat.

      • orgasmitkaverille

        Kimppa fabbausta se oli ja kaveri kokeili suihin ottoa ja se oli syy miksi pyysi mua.


      • Jens11

        Me runkataan usein kaverin kanssa niin, että toinen rapsuttelee toisen kasseja. Lentää aika äkkiä !


    • Jarmo15

      Äidin kumisaappailla. Ne on sellaiset siniset Hait. Laitan ne seisovan kullin molemmille puolin , ja sitten hinkkaan.

    • Jostekeekokajanmielinaid

      Runkkaa rikkinäiseen sukkaan.helppo hävittää kotitalousjätteen joukkoon

    • Itse olen 14. Ja laukean helposti hyvällä otteella> Peukalo ja etusormiyhteen. Sitten vaan kehoa liikuttaaa että penis liikkuu siinä välissä. Lauekan yleensä vatsalla,paperit vaan vierestä niin homma on hoidossa.

    • melooninpanija

      Osta kaupasta vesimelooni ja tee siihen reikä, sinne sitten pippelisi, oon kokeillu hyvältä tuntui.

    • Anonyymi

      Mä kyllästyin normaaliin eli yksin runkkaamiseen. Olin kaverin luona. Multa tippui sen pöydän alle mun kynä. Meni pöydän alta hakemaan sitä. Kaveri istui pöydän ääressä. Mä näin kaverin peniksen housujen läpi ja koskin siihen. Kaveri sanoi että ota se ulos. Ja samalla kaverilla alkoi seistä. Runkkasin kaverin ja sen jälkeen kaveri mut. Tämä toistui kolme kertaa. Oli tosi kivaa.

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan miten vois runkata niin että alkais tuntua tiedätte kai missä🤤

      • Anonyymi

        Kyllä


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe