Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Bye bye Liljalaakso, Kalajoen hiekkasärkät kutsuu

Kerrankin kävi tuuri aikataulujen yms. suhteen ja sain pitää tämän torstain vapaata kun on noita ylityötunteja kertynyt toista sataa. Vuokrasimme asuntoauton ja olemme tässä aamupäivällä lähdössä Kalajoen hiekkasärkille viettämään juhannusta koko perheen voimin. Edes Bicky the Kid tai Mohdammed eivät narisseet erityisemmin, mitä nyt korkeintaan aikaisesta herätyksestä.

Tarkoitus olisi olla alkuillasta perillä, viettää Kalajoella juhannusaatto ja osa lauantaista, lähteä lauantai-iltana takaisin etelään ja yöpyä Porin Yyterissä, josta sitten sunnuntai-iltana suuntaamme takaisin Turkuun.

Oivoi, vähän kallistahan tämä on, mutta perheen kanssa vietettyä laatuaikaa ei kannata laskea rahassa. Rohkaisin kylläkin itseni ja tein perheenjäsenille myös selväksi sen, että lapset (pl. Minttu-Petteri) saavat pari ateriaa päivässä ja jotain limpparia yms. mitä haluavat, mutta loput pitää maksaa itse viikkorahoista tai kesätyörahoista. Samoin Janskulle ilmoitin, että kun minä hoidan asuntoauton, leirintäalueen yms. kustannukset niin hän grilliruuat yms. maksetaan puoliksi ja hän saa itse ostaa lonkeronsa, viininsä yms. Selvittiin yllättävän pienellä meuhkaamisella ja kaikki tuntuvat olevan iloisia kun saadaan pieni irtiotto arjesta näin perheen kesken.

41

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinkkumies---

      Kalajoen juhannus on huono. Olin viime vuonna ja siellä oli noin yksi hyvä bändi ja meno muutenkin aivan perseestä. Surkeamapaa paikka en tiedä viettää juhannusta.

      • Ei.hän.matkusta

        Timppa on fiktiivinen hahmo.


      • JeesusFixus
        Ei.hän.matkusta kirjoitti:

        Timppa on fiktiivinen hahmo.

        Kukapa meistä ei olisi.


      • JeesusFixus kirjoitti:

        Kukapa meistä ei olisi.

        .. Minä en Ainakaan Oo.. ;P .. Ihan omana Törppönä itsenäni olen täällä.. ;D


    • hohhoiaaaajaa

      "Saavat paria ateriaa" Kuulostaa tyrannilta. Että oikein saavat. Ei normimies tai nainen mieti tuollaisia, maksaa kuka jaksaa, mutta ei tehdä numeroa. Kaikkienhan pitää kuitenkin syödä, etenkin juhannuksena. Taidat olla pihi aikamiespoika, joka yrittää esittää perheenisää.

      • Älämaksa

        Lapsien ruoista pitää maksaa, vaimon ei.


    • kylläkyllä-

      Dark fear on sitten varmaan myös menossa kalajoelle. Darkilla ei vaan ole omaa autoa joten joutuu menemään bussilla ja kaikki muut näkee darkin ilman tukkaa.

      • Ei ole Kalajoelle tarkoitus mennä, vaikka olisihan se ollut kiva Timpan perhe tavata:))))))


      • BaldFear

        Bussissa voi pitää pipon päässä.


    • Oivoi... voi... Ajettiin tässä juuri Vaasan läpi, ja äsken taustapeilissä näkyi tuttu auto, nimittäin musta Hummer H2, jonka kuskia ja matkustajaa ei liene kenenkään vaikea arvata. Kun otin puheeksi tuon takana ajavan auton, niin Janica sanoi unohtaneensa kertoa, että hänen veljensä Petteri sekä itse Bicky Royal mies ovat tulossa viettämään juhannusta niin ikään Kalajoen hiekkasärkille.

      Kuten aloitusviestissä sanoin, lähdemme viettämään juhannusta koko perheen voimin. Näköjään kirjaimellisesti... Oivoi... Ilmankos kaikki meni aamulla niin hyvin eikä kukaan valittanut aamupalasta tai huutanut minulle että "et sä voi mua määräillä, et sä oo mun oikee iskä!"

      Menisivät nyt sitten edes ohi eivätkä roikkuisi takapuskurissa kiinni irvailemassa.

      • Aisurieioleihminen

        Vittu sä et oo mun oikee iskä! Miettikää muuten kaikki aisuripellet sitä hetkeä kun se äpärä on syntynyt ja se naisen ainoa oikea mies on tullut isäksi ja poltellut sikaria ja juonut viskiä. Teille jäi vaan " lapsiluku on jo täynnä ja VANHA haaska!

        Kelatkaa toisen miesten haaska!! Ostatteko autonnekin aina käytettynä?


      • Aisurieioleihminen kirjoitti:

        Vittu sä et oo mun oikee iskä! Miettikää muuten kaikki aisuripellet sitä hetkeä kun se äpärä on syntynyt ja se naisen ainoa oikea mies on tullut isäksi ja poltellut sikaria ja juonut viskiä. Teille jäi vaan " lapsiluku on jo täynnä ja VANHA haaska!

        Kelatkaa toisen miesten haaska!! Ostatteko autonnekin aina käytettynä?

        Ei Timppa varmaan ole Octaviaa käytettynä ostanut, vaan hakenut Santanderin kulutusluottoa ja käynyt ostamassa autoliikkeestä ihan uuden Octavia combin:)))))))))))))


      • Onko Janican veli Petteri Näätä myös mukana Penetrators MC:n kuvioissa?


      • hmmmmmmmm

        Varmaan on ainakin mukana Make Näädän WhiteKnights-nimisessä katupartioporukassa, jonka esikuvana on itse Soldiers Of Odin :)))))))))))))))


      • hmmmmmmmm kirjoitti:

        Varmaan on ainakin mukana Make Näädän WhiteKnights-nimisessä katupartioporukassa, jonka esikuvana on itse Soldiers Of Odin :)))))))))))))))

        Onko tämä Petteri Näätä tosiaan sama kun Penetraattori-Pete, vai onko hän sittenkin eri henkilö?

        Pitäisi saada oikein itse presidentiltä, eli Bicky Royalilta selvitys näistä Penetrators MC:n jäsenten sukulaisuussuhteista:))))))


      • Kerro Timppa Bickylle tosta hyvästä työtarjouksesta, kun miestä siellä näet. Mä suosittelin Bicky tohon hommaan, kun sattui vielä peräti Turussa tollainen keikka olemaan. Tuskin Bicky tosta yhtään pahastuu, jos häntä oikein pyydetään tollaiseen tyttöjen iltaan kunniavieraaksi:)))))

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14897478/miesstrippari-polttareihin---turku


      • Joo kyllä mä olen Janican ja Jessican veli Petteri Näätä. Ei olla vaan kauheasti oltu tekemisissä, kun ite jäin asumaan meidän perheen kotiseudulle Lahteen ja sitten olin jonkin aikaa lusimassa kakkua Riksussa. Nyttemmin muutuin Turkuun, liityin paikalliseen Penetratorsiin ja koitan tutustua jälleen paremmin mun sisaruksiin, vaikka Janica ja Jessica oli ja on sellasia vitun isin lellipentuja ja prinsessoja meidän perheessä. Sovittiin ainakin nyt ensin Janican kanssa, että haudataan sotakirveet ja unohdetaan menneet ja että hänen lapsensa pääsevät tutustumaan Pete-enoon näin juhannuksen kunniaksi.

        Vedin tossa kerran vähän piriä ja kärysin siitä ratsiassa, joten kortti meni hyllylle kuivumaan. Ei tosiaankaan huvita lähteä taas uudestaan poseen, joten piti saada jostain kyyti Kalajoelle. Kysyin Bickyltä ja hän oli ihan menossa mukana. Sanoi että tää onkin kiva idea, kun kumpikin saadaan pieni irtiotto arjesta näin perheenjäsenten kesken. Joten mehän sitten lähettiin Bickyn Hummerilla Kalajoelle.

        Janican perhe on ilmeisesti majoittunut leirintäalueelle asuntoautonsa kanssa. Mä ja Bicky vuokrattiin iso lomamökki ja ollaan tässä just asettumassa taloksi. Kyllä tänne vieraitakin mahtuu, eli ei me täällä kahdestaan aiota kököttää! Jossain vaiheessa me toki suunnataan leirintäalueelle moikkaamaan Janican perhettä.


      • penetraattori-pete kirjoitti:

        Joo kyllä mä olen Janican ja Jessican veli Petteri Näätä. Ei olla vaan kauheasti oltu tekemisissä, kun ite jäin asumaan meidän perheen kotiseudulle Lahteen ja sitten olin jonkin aikaa lusimassa kakkua Riksussa. Nyttemmin muutuin Turkuun, liityin paikalliseen Penetratorsiin ja koitan tutustua jälleen paremmin mun sisaruksiin, vaikka Janica ja Jessica oli ja on sellasia vitun isin lellipentuja ja prinsessoja meidän perheessä. Sovittiin ainakin nyt ensin Janican kanssa, että haudataan sotakirveet ja unohdetaan menneet ja että hänen lapsensa pääsevät tutustumaan Pete-enoon näin juhannuksen kunniaksi.

        Vedin tossa kerran vähän piriä ja kärysin siitä ratsiassa, joten kortti meni hyllylle kuivumaan. Ei tosiaankaan huvita lähteä taas uudestaan poseen, joten piti saada jostain kyyti Kalajoelle. Kysyin Bickyltä ja hän oli ihan menossa mukana. Sanoi että tää onkin kiva idea, kun kumpikin saadaan pieni irtiotto arjesta näin perheenjäsenten kesken. Joten mehän sitten lähettiin Bickyn Hummerilla Kalajoelle.

        Janican perhe on ilmeisesti majoittunut leirintäalueelle asuntoautonsa kanssa. Mä ja Bicky vuokrattiin iso lomamökki ja ollaan tässä just asettumassa taloksi. Kyllä tänne vieraitakin mahtuu, eli ei me täällä kahdestaan aiota kököttää! Jossain vaiheessa me toki suunnataan leirintäalueelle moikkaamaan Janican perhettä.

        Ai sä oot tosiaan Lahesta kotoisin vai:) Tulikin mieleen, että tunnetko sä mahdollisesti lahtelaista entistä lätkästara Marko Jantusta?

        Luin ton Jantusen elämänkerran ja hän kertoi siinä tuntevansa monia liivijengiläisiä:))))) Niin tuli siinä heti teidänkin kerho mieleen, kun teillähän on myös lahtelaistaustaisia tyyppejä riveissä:))))

        http://www.hs.fi/urheilu/art-2000002923002.html

        Mutta hyvä juttu, että saa tosiaan Janican lapset tutustua nyt Pete-enoon:)))) Varmasti ainakin Bicky jr. tulee oikein hyvin juttuun sun kanssasi ja varmasti paremmin, kun mitä Timpan veljen kanssa:)))))))))))

        Vai että piriä tuli sulla vedettyä, no sellaista voi sattua, kun elämässähän ne asiat joskus vaan tapahtuvat:))))))))))))

        Viettäkää toki siellä hauska juhannus ja eiköhän Bickyllä ole juhannusta varten siellä mukana myös 80% Saarenmaa-leka:))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Ai sä oot tosiaan Lahesta kotoisin vai:) Tulikin mieleen, että tunnetko sä mahdollisesti lahtelaista entistä lätkästara Marko Jantusta?

        Luin ton Jantusen elämänkerran ja hän kertoi siinä tuntevansa monia liivijengiläisiä:))))) Niin tuli siinä heti teidänkin kerho mieleen, kun teillähän on myös lahtelaistaustaisia tyyppejä riveissä:))))

        http://www.hs.fi/urheilu/art-2000002923002.html

        Mutta hyvä juttu, että saa tosiaan Janican lapset tutustua nyt Pete-enoon:)))) Varmasti ainakin Bicky jr. tulee oikein hyvin juttuun sun kanssasi ja varmasti paremmin, kun mitä Timpan veljen kanssa:)))))))))))

        Vai että piriä tuli sulla vedettyä, no sellaista voi sattua, kun elämässähän ne asiat joskus vaan tapahtuvat:))))))))))))

        Viettäkää toki siellä hauska juhannus ja eiköhän Bickyllä ole juhannusta varten siellä mukana myös 80% Saarenmaa-leka:))))))))))))

        Nää on näitä juttuja, joista ei pahemmin huudella. Mut sanotaan näin, että mä ja Jantunen ollaan kohdattu.


      • penetraattori-pete kirjoitti:

        Nää on näitä juttuja, joista ei pahemmin huudella. Mut sanotaan näin, että mä ja Jantunen ollaan kohdattu.

        Joo ehkä voi olla parempi pitää matalaa profiilia tiettyjen juttujen suhteen.

        Miten teillä on juhannus siellä alkanut, joko Bicky on korkannut 80% Saarenmaa-lekan:)))))


    • Totuuss

      Janica taitaa saada illalla toistakin munaa. Mutta ei se kai haitaa kun on yleistä se pettäminen.

      • Eikös Timppa ja Eki ole molemmat sitä mieltä, että kaikilla on se menneisyys ja kun ketään ei voi omistaa:))))))))))))))))

        Tuskin se vielä Timpan perheessä avioeroa aiheuttaisi, jos Janica nyt sattuisi pettämään Timppaa vahingossa Penetrators MC:n miesten kanssa:)))))))))))


    • Lomakuikelo

      Juku juku juku, nyt lähti koko suku aurinkorannikolle Kalajoen suuntaan...

      Hyvää juhannusta, Timppa! :)

    • ikuinen-sinkku

      kalajoella on hyvä sää mutta kylmä. Olen täällä mökissä.

    • byebyetimppa

      Miks sä tätä meille kerrot? Ensinnäkään ketään ei kiinnosta ja toisekseen, tuo ei liity sinkkuuteen millään tavalla.

      • Timpan.ystävä

        Timppa on sinkkupalstan vakiohahmo. Hän esittää aisurina olemista. Koita ymmärtää tai mene pois.


      • Lomakuikelo

        Kyllä meitä vaan kiinnostaa, eli puhu vaan omasta puolestasi, Timppa-vihaaja. >:(


    • mies_86__

      Kuulostaa romanttiselta.

    • Eilen oli jo vitun kivaa ja mul on sellanen fiilis et tänään vasta lähtee!

      Pete-eno on siisti tyyppi ja hänen ja Bickyn vuokraama mökki vitusti siistimpi ku joku tunkkainen asuntoauto. Eilen illalla Pete heitti mulle pari telaria että mimmien iskeminen sujuis mahdollisimman smoothisti ja kyllähän mä biitsiltä löysin yöseuraa kuten myös Mohammedkin. Onneks mökki ei ole minkään yksiön kokoinen vaan siinä on monta huonetta, niin se on kaikkien kannalta vitusti kätevämpi ku joku asuntoauto.

      • Kiva että oot viihtynyt :))))

        On ollut kiva tutustua Janican perheeseen eikä meillä aikuisillakaan ollut eilen tylsää, paitsi ehkä Timpalla asuntoautossaan. Bicky Royal mies kävi alkuillasta ostamassa kaljaa ja iski hymyilevän kassatytön seurakseen. Lähettiin sitten porukalla baariin ja löytyihän mullekin sieltä ihan nice suttura. Janica viihtyi lähinnä tanssilattialla, mut ei sentään kehdannut raahata ketään miestä mökille.

        Se on kyllä hyvä juttu, että Bickyllä on sitä rahaa ja varallisuutta kertynyt joten hän pystyi vuokraamaan 8 makuuhuoneen mökin :)))


      • Teillähän on sitten ollut varmasti ihan onnistunut reissu kaikin puolin. Varmasti mukava, kun oot saanut tutustua nyt Pete-enoon:))))

        Mutta pääsikö Mohammed myös korkkaamaan jonkun vai:))))))?


      • penetraattori-pete kirjoitti:

        Kiva että oot viihtynyt :))))

        On ollut kiva tutustua Janican perheeseen eikä meillä aikuisillakaan ollut eilen tylsää, paitsi ehkä Timpalla asuntoautossaan. Bicky Royal mies kävi alkuillasta ostamassa kaljaa ja iski hymyilevän kassatytön seurakseen. Lähettiin sitten porukalla baariin ja löytyihän mullekin sieltä ihan nice suttura. Janica viihtyi lähinnä tanssilattialla, mut ei sentään kehdannut raahata ketään miestä mökille.

        Se on kyllä hyvä juttu, että Bickyllä on sitä rahaa ja varallisuutta kertynyt joten hän pystyi vuokraamaan 8 makuuhuoneen mökin :)))

        Timpalla taitaakin mennä tämä juhannus sitten vaan matkailu-autossa Minttu-Petteriä hoitaessa:)))))))))))) Vai onko Minttu-Pete myös jättänyt Timpan yksikseen:))))))

        Teillähän on sitten oikein iso kunnon mökki, kun huoneita on noin mukavasti. Hyvä että Bickyllä on sitä rahaa ja varallisuutta riittävästi, niin pystyy tekemään kesäksi hyviä hankintoja. Varmaan sitten Bickyllä bisnekset kukoistaneet:))))))))

        Olisi kiva kuulla tähän myös Timpan kommentit onnistuneesta reissusta:))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Teillähän on sitten ollut varmasti ihan onnistunut reissu kaikin puolin. Varmasti mukava, kun oot saanut tutustua nyt Pete-enoon:))))

        Mutta pääsikö Mohammed myös korkkaamaan jonkun vai:))))))?

        Joo Mohammedkin pääsi panemaan, mut ihan en tiedä kuka korkkasi ja kenet. Mohammedihan on 12, loppuvuodesta 13, ja oli jonkun 16-vuotiaan mimmin kanssa. Nyt se on ollut yhtä hymyä koko ajan. Ei sillä mun tietääkseni ole ennen ollut mitään mimmiä kierroksessa kun se on keskittynyt vain futikseen ja kouluun.


      • bicky_the_kid kirjoitti:

        Joo Mohammedkin pääsi panemaan, mut ihan en tiedä kuka korkkasi ja kenet. Mohammedihan on 12, loppuvuodesta 13, ja oli jonkun 16-vuotiaan mimmin kanssa. Nyt se on ollut yhtä hymyä koko ajan. Ei sillä mun tietääkseni ole ennen ollut mitään mimmiä kierroksessa kun se on keskittynyt vain futikseen ja kouluun.

        Sehän pääse Mohammed myös sitten jo nuorena seksin makuun, ei ole varmasti Timpalla ollut vielä mitään kokemuksia samassa iässä:))))))))))


      • penetraattori-pete kirjoitti:

        Kiva että oot viihtynyt :))))

        On ollut kiva tutustua Janican perheeseen eikä meillä aikuisillakaan ollut eilen tylsää, paitsi ehkä Timpalla asuntoautossaan. Bicky Royal mies kävi alkuillasta ostamassa kaljaa ja iski hymyilevän kassatytön seurakseen. Lähettiin sitten porukalla baariin ja löytyihän mullekin sieltä ihan nice suttura. Janica viihtyi lähinnä tanssilattialla, mut ei sentään kehdannut raahata ketään miestä mökille.

        Se on kyllä hyvä juttu, että Bickyllä on sitä rahaa ja varallisuutta kertynyt joten hän pystyi vuokraamaan 8 makuuhuoneen mökin :)))

        Teillä onkin huomenna kotiinlähdön aika, ainakin Timpan perheellä. Sulla ja muilla taisikin olla oikein onnistunut reissu, mitä nyt Timppa varmaan sai viettää aikaa matkailuautossa Minttu-Peten kanssa:))))))))))))))


    • midsummeri

      Kuinka jaksatkin kirjoittaa noin monella hahmolla?

      • DF-seuraaja

        DarkFearilla on jakaantunut persoonallisuus


      • Ei_unohdeta_kaljua
        DF-seuraaja kirjoitti:

        DarkFearilla on jakaantunut persoonallisuus

        Eikä pelkästään jakaantunut persoonallisuus, vaan lisäksi myös persoonallinen jakaus, nimittäin leveämpi kuin Kimmo Sasilla.


    • Kaikkeen sitä kännissä ryhtyy, mut kyllä kannatti! Nimittäin myöhään eilen illalla mua pyydettiin lavalle esiintymään miesstripparina, kun yks esiintyjä teki oharit. Suostuin tähän ehdotukseen, mutta pyysin että järkkäävät mulle levypainon vyön sekä maastavetoon soveltuvan tangon. Järjestäjät tietty luulivat että teen jotain ns. normaaleja liikkeitä ja esittelen voimiani, mutta mulla olikin mielessä yllätysnumero.

      No mä sitten astelin lavalle meidän kerhon liiveissä, mustissa farkuissa jne. ja aloin riisua vähitellen vaatteita pois. Sitten kun ei ollut enää mitään jäljellä, yleisön naiset kävivät jo aivan kuumana. Lopulta räjäytin potin kun tein penislihasreeniä näillä painoilla. Yleisö kirkui kuin Biiberin keikalla ja järjestyksenvalvojilla oli kova työ pitää yleisö aisoissa. Tän mun esityksen jälkeen naiset piirittivät mua ja muistaakseni tuli pantua ainakin kahdeksaa mimmiä viime yönä.

      En ehtinyt kauheasti viettää isä-poika -aikaa, mut tuskin juniori mua edes kaipasi häiritsemään kun löysi heti eilen kivan lomaromanssin itselleen. Just näin se ysiluokan jälkeinen kesäloma kuuluukin viettää!

      Huvittavinta oli se, kun Timppa ja Minttu-Petteri tulivat tossa tunti sitten tänne mun mökille. Asuntoauton lämmitysjärjestelmässä oli kuulemma joku vika ja pallogrilli oli unohtunut Turkuun. Olivat kumpikin nukkuneet aika huonosti viime yönä lämpötilan laskettua, joten pitihän sitä nyt kaveria jeesata niin järkkäsin mökiltä rauhallisen huoneen missä Minttu-Petteri saa nukkua. Pistettiin just Weber kaasugrilli tulille niin saa Timppakin vähän purtavaa. Pitäiskö tarjota sille prinssinakkeja? Kjähähhää!

      • Sullahan oli sitten kaikin puolin onnistunut ilta. Mä jotenkin arvelinkin, että tollainen miesstripparin homma voisi sopia sulle erinomaisesti ja ainakin naiset käy siellä kuumana:))))))))))

        Sähän voisit alkaa tehdä noita miesstripparin hommia ns. sivutoimena. Tienaisit samalla helppoa rahaa, kun riisuisit vaatteita naisten edessä ja tekisit siinä vielä muutamat penislihastreenit:)))))))))))))))

        Sun kannattaisi käydä esintymässä naisten polttariporukoissa noissa "tyttöjen illoissa", niin voisit tehdä siellä penislihastreenejä ja jyystää morsianta ja muitakin naisia:)))))))))) Sitten voisit ilmestyä häihin kuokkavieraana ja vittuilla siellä aisuri-aviomiehelle ja kysyä, että miltä se lipittäminen maistuu:))))))))))))))))))))))

        Eiköhän se Bicky jr. ymmärrä sen, että hänen oikealla isällä sitä on muutakin tekemistä. Ei varmaan Timppa vaan viettänyt ysiluokan jälkeistä kesää samalla tavalla:)))))))))))))))))

        Sähän voit tarjota Timpalle vaikka niitä prinssinnakkeja:))))))))))))))


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe