JYVÄSKYLÄ ON IHME PAIKKA!

ihmekaupunki

Olen aina asunut maalla, mutta viime talvena muutin Jyväskylään ja nyt asun keskustassa kerrostalossa. Siellä maalla meillä oli tapana AINA juhannusaattona polttaa kokkoa. Kun olen aina polttanut kokkoa, halusin tehdä niin tänäkin juhannuksena vaikka asunkin kaupungissa.
Tein eilen illalla kokon sisälle huoneistooni, ja ettei kukaan valittaisi savusta, avasin kaikki ikkunat niin että savu menee ulos. Otin myös palovaroittimesta patterin pois, ettei se hälytä turhaan.
Kun kokko paloi olohuoneessa, minulla oli oikein kodikas olo.
Mutta joku teki valituksen ja soitti paikalle palokunnan, joka sammutti juhannuskokkoni. Poliisikin tuli ja sanoivat että saan syytteen vahingonteosta.
Tämä Jyäskylä on ihme paikka - en muuta sano! Taidan muuttaa takaisin maalle.

14

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zddffrr

      Muuta Siperiaan hönö

    • kaupungin.kake

      Maalaiset on pösilöitä! Pysyisivät maalla eikä tulisi tänne kaupunkiin häiritsemään oikeita ihmisiä.

      • Finnjääveli

        Suomalaisten ylipäätään olis parempi vaan pysyä kiltisti Suomessa, jotteivat häiritsisi oikeita ihmisiä muualla maailmassa.


    • hugheure

      Maalla se vasta hönöä onkin asua, kyläläiset kyttää ja juoruaa, pienikylissä kaikki sukua keskenään, panneet aikanaan ristiin rastiin ketä vaan, sukuihin sekoittuneet varmaan kylän koiratkin, no onhan siinä älykkyys noussut kun kylän mustit sekoittuneet sukuihin. Kaupungissa voi asua "kasvottomana".

    • Oikeeyökkäri

      Miten tuo nimim. "junttilantupa" saattaakin olla noin tyhmä. Luulisi noin tyhmänä hävettävän mennä Kelaankin ruikuttamaan jokakuukautista elättirahaansa. Sama viemärirotta inisee vielä aiemmin nimimerkillä "zzdeeer". Voi helluvetti mikä välihousuihin kuseva tunkio.

      • VarmaanPallitLeikattu

        Tenaan kuseskeleva ruuna.


    • aloittaja.kysyy

      Onneksi tulee kohta Venetsialaiset, sitten kyllä sytytän hämärtyvässä illassa kunnon tulet olohuoneeseeni!
      Mutta pitääkö minun ilmoittaa siitä etukäteen naapureille, etteivät TAAS tekisi palohälytystä? Koska olen ennen asunut maalla, en tiedä käytäntöjä kerrostalossa.

      • ulosheti

        Ei pidä vaan sinut pitää häätää samantien olet pelkkä luuseri hönö.Oikea rasite meille sääntöjen mukaan eläville ihmisille


    • zzzzffff

      Sinähän sen tiedät kun olet luuseri hönö!

      • zzzzffff

        Sinähän sen tiedät kun olet luuseri hönö


      • mie.muutan
        zzzzffff kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät kun olet luuseri hönö

        Työ vittuiletten miulle! Mie en viihy tiällä, mie muutan takasin Savvoon.


      • häivyjo

        Niinhän me vittuillaankin jotta päästään susta piripää hönöstä eroon


      • HönöMikäHönöOlet
        häivyjo kirjoitti:

        Niinhän me vittuillaankin jotta päästään susta piripää hönöstä eroon

        piri piri ja bentso bentso, mitä muuta tiedät, vaihda jo levyä


      • rillujahuuleen

        Ota sinäkin höpö nappuloita ei kiristä vanne pollan ympärillä


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2686
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1630
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe