Häntyrit ja aisurit

luonnon.laki

Yhteiskunta tarvitsee toimiakseen sekä häntyreitä että aisureita. Häntyrit siittävät ja siirtävät laadukkaat geeninsä seuraavalle sukupolvelle. On luonnollista, että häntyri lentää kukasta kukkaan levittäen jalostunutta perimäänsä mahdollisimman laajalle. Aisurin luonnollisena tehtävänä taas on huolehtia lasten kasvatuksesta. Samalla lailla toimivat kaikki muutkin kädelliset, vain kaikkein parhaimmat urokset pääsevät siittämään, muilla on yhteisössä omat roolinsa ja velvollisuutensa. Tämä on luonnon laki, ja näin asian kuuluukin olla.

44

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. Jeps, Moni IhmisApina ei ole paljon puusta pitkälle päässyt.. ;D

    • Shjdjdkbd

      Totta! Ätmit vain ei hyväksy osaansa beta elättäjinä.

      • Buhahaha

        No mutta miksi pitäisi ketään naista lapsineen elättää, varsinkaan jos ei saa vastineeksi edes seksiä?


      • luonnon.laki

        Ätmi ei ole edes beta elättäjä, vaan yhteiskunnan alin työmuurahainen, jonka kohtalona ja velvollisuutena on tehdä työtä kansantalouden ja yhteisön hyväksi saamatta koskaan paritteluoikeutta.


      • luonnon.laki
        luonnon.laki kirjoitti:

        Ätmi ei ole edes beta elättäjä, vaan yhteiskunnan alin työmuurahainen, jonka kohtalona ja velvollisuutena on tehdä työtä kansantalouden ja yhteisön hyväksi saamatta koskaan paritteluoikeutta.

        Eli siis:

        Aisuri = beta elättäjä, joka pääsee parittelemaan palkkioksi toisen jälkeläisistä huolehtimisesta.

        Ätmi = työmuurahainen ilman paritteluoikeutta.


      • ölölkk
        luonnon.laki kirjoitti:

        Ätmi ei ole edes beta elättäjä, vaan yhteiskunnan alin työmuurahainen, jonka kohtalona ja velvollisuutena on tehdä työtä kansantalouden ja yhteisön hyväksi saamatta koskaan paritteluoikeutta.

        Me ätmit olemme evoluution oikkuja, jotka toivottavasti tulevat vielä karsiutumaan pois. Työläismuurahaisethan ovat aina naaraita eikä koirailla ole pesissä käytännössä roolia kuhnureiden lisäksi. Ja tähän suuntaan yhteiskunta onneksi on menossakin, kun paritteluoikeuksia ei enää anneta kenelle vain. Minusta meidät ätmit voitaisiin jo vaikka syntymässä kastroida, niin avittaisimme lajin kehitystä ja edesauttaisimme yhteiskunnan toimintaa.


      • 8117
        ölölkk kirjoitti:

        Me ätmit olemme evoluution oikkuja, jotka toivottavasti tulevat vielä karsiutumaan pois. Työläismuurahaisethan ovat aina naaraita eikä koirailla ole pesissä käytännössä roolia kuhnureiden lisäksi. Ja tähän suuntaan yhteiskunta onneksi on menossakin, kun paritteluoikeuksia ei enää anneta kenelle vain. Minusta meidät ätmit voitaisiin jo vaikka syntymässä kastroida, niin avittaisimme lajin kehitystä ja edesauttaisimme yhteiskunnan toimintaa.

        "...ei ENÄÄ anneta kenelle vain..."

        Teillä ätmeillä näyttää olevan todellisuudesta poikkeava kuvitelma siitä, että joskus mukamas kuka tahansa luuseri olisi päässyt parittelemaan. Evoluutio on AINA (maailman alusta lähtien) karsinut huonoimman aineksen pois suvunjatkamispuuhista. Luuserit eivät ole koskaan maailmanhistoriassa päässeet parittelemaan.


      • Avio.ATMies
        8117 kirjoitti:

        "...ei ENÄÄ anneta kenelle vain..."

        Teillä ätmeillä näyttää olevan todellisuudesta poikkeava kuvitelma siitä, että joskus mukamas kuka tahansa luuseri olisi päässyt parittelemaan. Evoluutio on AINA (maailman alusta lähtien) karsinut huonoimman aineksen pois suvunjatkamispuuhista. Luuserit eivät ole koskaan maailmanhistoriassa päässeet parittelemaan.

        Ei enää voi puhua mistään evoluutiosta, kun parittelu ei yleensä johda kun toivottuihin jälkeläisiin. Meillä on luotettavat ehkäisykeinot, katumuspillerit ja viimeisenä vaihtoehtona turvallinen ja laillinen abortti, eikä yhteiskuntakaan millään tavalla pakota naisia pariutumaan ja tekemään jälkeläisiä, vaan heillä on käytössään lukuisia muita ja parempiakin keinoja pärjätä elämässä.

        Ei tästä ole pitkääkään aikaa, kun täällä oli keskustelu 80-90-luvun pariutumiskulttuureista, ja keskustelussa oli melko vahva konsensus siitä että silloin tavismiehen oli helpompi saada suhde ja päästä parittelemaan, naiset eivät oikeasti vaatineet sen enempää kun että mies oli olemukseltaan, käytökseltään ja tavoiltaan siedetetävä, siis yhtä tavallinen kuin nainenkin oli.

        Sittemmin asia on muuttunut, ja nykyään tällä palstallakin sanotaan, että "kiltteys ja kunnollisuus ovat perusedellytys", ts. pelkästään olemalla se luotettava ja tavallinen mies ei enää riitä. Nykyään luuseriksi pääsee siis helpommalla kuin ennen vanhaan.


      • 8117
        Avio.ATMies kirjoitti:

        Ei enää voi puhua mistään evoluutiosta, kun parittelu ei yleensä johda kun toivottuihin jälkeläisiin. Meillä on luotettavat ehkäisykeinot, katumuspillerit ja viimeisenä vaihtoehtona turvallinen ja laillinen abortti, eikä yhteiskuntakaan millään tavalla pakota naisia pariutumaan ja tekemään jälkeläisiä, vaan heillä on käytössään lukuisia muita ja parempiakin keinoja pärjätä elämässä.

        Ei tästä ole pitkääkään aikaa, kun täällä oli keskustelu 80-90-luvun pariutumiskulttuureista, ja keskustelussa oli melko vahva konsensus siitä että silloin tavismiehen oli helpompi saada suhde ja päästä parittelemaan, naiset eivät oikeasti vaatineet sen enempää kun että mies oli olemukseltaan, käytökseltään ja tavoiltaan siedetetävä, siis yhtä tavallinen kuin nainenkin oli.

        Sittemmin asia on muuttunut, ja nykyään tällä palstallakin sanotaan, että "kiltteys ja kunnollisuus ovat perusedellytys", ts. pelkästään olemalla se luotettava ja tavallinen mies ei enää riitä. Nykyään luuseriksi pääsee siis helpommalla kuin ennen vanhaan.

        Pyh! Ätmien propagandaa!
        Jos täällä jotkut 80-90 lukuja muistelee, niin ne äijät on jo järjestään viiskymppisiä. Heidän pariutumisvaikeutensa johtuu heidän omasta ikääntymisrstään. On naurettavaa olettaa, että nuoret naiset papparaisten kanssa haluaisivat pariutua.


      • Avio.ATMies
        8117 kirjoitti:

        Pyh! Ätmien propagandaa!
        Jos täällä jotkut 80-90 lukuja muistelee, niin ne äijät on jo järjestään viiskymppisiä. Heidän pariutumisvaikeutensa johtuu heidän omasta ikääntymisrstään. On naurettavaa olettaa, että nuoret naiset papparaisten kanssa haluaisivat pariutua.

        Älä nyt sinäkin niele sitä äänekkään vähemmistön näkemystä siitä että miehet aina etsivät nuorta naista oman ikäisten sijaan. Palstalla on myös aikuisia miehiä joilla on ihan oikeasti kokemusta parisuhteista (Miesmann, Palstamäki, Kaappi näin alkuun).

        Tosiasia on, että myös aikuisten naisten vaatimukset miehiä kohtaan ovat nykypäivänä kasvaneet, koska kanaviakin on useampia (esim. baari, netti, tinder) ja tarjontaa (=miehiä) kaikissa niissä paljon, sillä miesten naistenpuute ei lievene koskaan.

        Minullakin on omakohtaista kokemusta, löysin kaksikin tyttöystävää 90-luvun alkupuolella, vaikka en ole koskaan ollut mikään superyksilö vaan kaukana siitä. Nykyisillä sinkkumarkkinoilla en uskoisi pärjääväni alkuunkaan, vaikka kohdistaisinkin hakuni vain itseni ikäisiin naisiin.


      • 8117

        Mainitsemistasi esimerkkityypeistä ainoastaa Kaappi on sellainen, jolle kelpaa oman ikäinen nainen vielä nykyään. Eikä taida hänellekään kelvata sitten, kun tuosta vähän vanhenee.

        Sinä taas et ole kokeillut omaa flaksiasi, joten se on vain pelkkä uskomuksesi, eikä mitään muuta.


      • Avio.ATMies
        8117 kirjoitti:

        Mainitsemistasi esimerkkityypeistä ainoastaa Kaappi on sellainen, jolle kelpaa oman ikäinen nainen vielä nykyään. Eikä taida hänellekään kelvata sitten, kun tuosta vähän vanhenee.

        Sinä taas et ole kokeillut omaa flaksiasi, joten se on vain pelkkä uskomuksesi, eikä mitään muuta.

        Ei kyllä Palstamäkikään ole mielestäni ollut mikään ikäkriittinen, Miesmannista en ole niin varma. Ja muistanko väärin että pikkukakkonenkaan ei ollut mikään "vanhalle miehelle kuuluu nuori nainen" -jankkaaja, vaan ihan muun sortin jankkaaja.

        Ja minun ei tarvitse kokeilla flaksiani tietääkseni että sitä ei enää ole, merkkejäkin on ilmassa riittävästi.


      • 8117
        Avio.ATMies kirjoitti:

        Ei kyllä Palstamäkikään ole mielestäni ollut mikään ikäkriittinen, Miesmannista en ole niin varma. Ja muistanko väärin että pikkukakkonenkaan ei ollut mikään "vanhalle miehelle kuuluu nuori nainen" -jankkaaja, vaan ihan muun sortin jankkaaja.

        Ja minun ei tarvitse kokeilla flaksiani tietääkseni että sitä ei enää ole, merkkejäkin on ilmassa riittävästi.

        Pikkukakkonen jankkaa kaiken aikaa, että kaikki miehet, papparaisetkin, kuolaavat alle 22-vuotiaita. Kai hän nyt itsensäkin mieheksi laskee. Sitäpaitsi: juurihan hän yhdessä aloituksessaan kävi kuumana "huomattavasti alle suojaikärajan" oleviin, keskenkasvuisiin, pikkupimuihin.

        Palstamäki on ilmaissut hakevansa selvästi itseään nuorempaa seuraa.

        Miesmannin nuoriin tyttöihin kohdistuvat läähätykset ovat säännöllisin väliajoin palstalta luettavissa.

        Mitä taas sinuun tulee, ja omaan kelpaamattomuuteesi, niin jotkut ihmiset rupsahtavat vanhetessaan muita enemmän. Taidat kuulua siihen sakkiin. Kyse ei siis ole naisten kriteerien noususta, vaan sinun habituksesi romahdusmaisesta laskusta.


      • Avio.ATMies
        8117 kirjoitti:

        Pikkukakkonen jankkaa kaiken aikaa, että kaikki miehet, papparaisetkin, kuolaavat alle 22-vuotiaita. Kai hän nyt itsensäkin mieheksi laskee. Sitäpaitsi: juurihan hän yhdessä aloituksessaan kävi kuumana "huomattavasti alle suojaikärajan" oleviin, keskenkasvuisiin, pikkupimuihin.

        Palstamäki on ilmaissut hakevansa selvästi itseään nuorempaa seuraa.

        Miesmannin nuoriin tyttöihin kohdistuvat läähätykset ovat säännöllisin väliajoin palstalta luettavissa.

        Mitä taas sinuun tulee, ja omaan kelpaamattomuuteesi, niin jotkut ihmiset rupsahtavat vanhetessaan muita enemmän. Taidat kuulua siihen sakkiin. Kyse ei siis ole naisten kriteerien noususta, vaan sinun habituksesi romahdusmaisesta laskusta.

        Hassua, kun itse en ajattele että ongelma olisi niinkään ulkoisen habitukseni rupsahtamisessa, vaan nimenomaan sillä henkisellä puolella. Ja sillä puolella olen kait melko samanlainen kun aina olen ollut.


      • 8117
        Avio.ATMies kirjoitti:

        Hassua, kun itse en ajattele että ongelma olisi niinkään ulkoisen habitukseni rupsahtamisessa, vaan nimenomaan sillä henkisellä puolella. Ja sillä puolella olen kait melko samanlainen kun aina olen ollut.

        En puhunut "ulkoisesta" habituksesta. Habituksella tarkoitin ihmistä kokonaisuudessaan. Henkinen rupsahdus kuuluu myös asiaan, mutta harvoin ihminen itse sitä huomaa.


      • Anonyymi
        ölölkk kirjoitti:

        Me ätmit olemme evoluution oikkuja, jotka toivottavasti tulevat vielä karsiutumaan pois. Työläismuurahaisethan ovat aina naaraita eikä koirailla ole pesissä käytännössä roolia kuhnureiden lisäksi. Ja tähän suuntaan yhteiskunta onneksi on menossakin, kun paritteluoikeuksia ei enää anneta kenelle vain. Minusta meidät ätmit voitaisiin jo vaikka syntymässä kastroida, niin avittaisimme lajin kehitystä ja edesauttaisimme yhteiskunnan toimintaa.

        Kerrankin ätmi tajuaa paikkansa yhteiskunnassa.


      • PuheenvuorosiHylätty

        Paraskin puhuja kun on lapsia usealle miehelle. Missä kunniallinen perherouvuus ja 20v avioliitto. Ainiin olet epäonnistuja. Häviäjä. Lozer!!


      • PuheenvuorosiHylätty kirjoitti:

        Paraskin puhuja kun on lapsia usealle miehelle. Missä kunniallinen perherouvuus ja 20v avioliitto. Ainiin olet epäonnistuja. Häviäjä. Lozer!!

        Ai niin, no voi hitto ku 4 vuotta ei riittänyt siihen 20 vuoden kunnialliseen rouvuuteen 😂

        Olen lozer 😂 Ja ylpeä siitä, koska I do What I want 😜


    • aisurille.jämät

      Aisurit lipittää kymmenien miesten jämiä.

    • ätmi25

      En minä töitä tee tämän maan hyväksi koska en pilluakaan saa. Turha maksaa veroja jonkun paskan jännälapsen hyväksi.

    • Ainakin meidän perheessä mennään sellaisella mentaliteetillä, että kaikilla meillä on menneisyys eikä toista voi omistaa. Bicky Jr. ja Mohammed ovat osa Janican menneisyyttä, mutta ei se himmennä vaimoni sisäistä kauneutta, ja tunnen itsenikin tärkeäksi kun saan olla hyvänä ja kunnollisena miehenmallina näille pojille.

      • Minkäs verran se Bicky junnu viettää sun kanssa aikaa ja omaksuu sulta miehen mallia?

        Eiköhän poika ole saanut miehen mallia eniten OIKEALTA isältään Bicky Royal mieheltä ja varsinkin nyt tänä kesänä myös muilta Penetraattoreilta kun on kesäduunissa meidän kerholla. Eihän siinä, ahkera poika se on ja varmasti pääsee täysjäseneksi ennemmin tai myöhemmin.

        Tätä Mohammedia en juurikaan tunne, mut kuulin että se pääsi juhannuksena petipuuhiin 12-vuotiaana. Tuskin ainakaan sun neuvoilla.


      • paksuniska-make kirjoitti:

        Minkäs verran se Bicky junnu viettää sun kanssa aikaa ja omaksuu sulta miehen mallia?

        Eiköhän poika ole saanut miehen mallia eniten OIKEALTA isältään Bicky Royal mieheltä ja varsinkin nyt tänä kesänä myös muilta Penetraattoreilta kun on kesäduunissa meidän kerholla. Eihän siinä, ahkera poika se on ja varmasti pääsee täysjäseneksi ennemmin tai myöhemmin.

        Tätä Mohammedia en juurikaan tunne, mut kuulin että se pääsi juhannuksena petipuuhiin 12-vuotiaana. Tuskin ainakaan sun neuvoilla.

        Näin just se asia on. Ei Timppa ole mun oikea isä eikä mua paskan vertaa kiinnosta jutella sen kanssa jostain vitun ilmalämpöpumpuista tai panssarivaunujen pienoismalleista. Tai tuhlata kesälomaa jossain Timpan sedän mansikkapellolla muutaman satkun kuukausipalkalla. Nyt kun mun oikee faija otti mut duuniin kerholle, saan kuussa 1200e käteisenä, pari nuuskatornia jotka saan joko käyttää itse tai myydä eteenpäin, silloin tällöin Xanoreita, ja työsuhdeautona mulla on pickup-mallinen mopoauto, jolla kuskaan erilaisia paketteja satamasta eri paikkoihin. Kerhotiloilla oon asentanut kotiteatterilaitteita, auttanut uusien kalusteiden kanssa, ja tietty toisinaan joutunut myös siivoushommiin mut se on ihan ok tälleen prospect-vaiheessa.


      • Oivoi... voi...

        Muista junnu kuitenkin se, että mulle voi aina jutella vaikka tyttöjutuista tai mikä askarruttaa, sitähän varten isät on :))) Ja jos tarviit apua läksyissä sitten kun sulla alkaa ammattikoulu syksyllä, niin mä kyllä autan parhaani mukaan.


      • "Sisäistä kauneutta...." Kjähähäää :D

        En mä ainakaan pannut Janskua paksuksi minkään sisäisen kauneuden perusteella, vaan siksi että se oli helppo pano ja sillä oli silloin 15 vuotta sitten edes suht ryhdikkäät boobsit. Ne raskausarvet, siiderimaha yms. ovat tulleet vasta kolmekymppisenä kolminkertaisen poikimisen jäljiltä.

        Nuole aisuri nuole! Kjähähäää!

        Jos sä Timbe oot onnellinen perheenisä niin se on ihan fine. Ei se oo mitenkään pois multa, Old Spice-mainoksen tummalta mieheltä tai keneltäkään muultakaan :)))


      • paksuniska-make kirjoitti:

        Minkäs verran se Bicky junnu viettää sun kanssa aikaa ja omaksuu sulta miehen mallia?

        Eiköhän poika ole saanut miehen mallia eniten OIKEALTA isältään Bicky Royal mieheltä ja varsinkin nyt tänä kesänä myös muilta Penetraattoreilta kun on kesäduunissa meidän kerholla. Eihän siinä, ahkera poika se on ja varmasti pääsee täysjäseneksi ennemmin tai myöhemmin.

        Tätä Mohammedia en juurikaan tunne, mut kuulin että se pääsi juhannuksena petipuuhiin 12-vuotiaana. Tuskin ainakaan sun neuvoilla.

        Niin eiköhän se Bicky jr. ole varmaan ottanut sitä miehen mallia enemmän siltä OIKEALTA ISÄLTÄÄN, kun mitä aisuri-isä Timpalta:)))))))))))))))

        Mutta ei varmaan ole Mohammed päässyt niihin petipuuhiin Timpan vinkeillä:)))))))))) Voinut olla enemmän hänenkin OIKEALLA ISÄLLÄ vaikutusta siihen asiaan ja varmasti myös Bicky Royal-miehellä:)))))))))))))))


      • bicky_the_kid kirjoitti:

        Näin just se asia on. Ei Timppa ole mun oikea isä eikä mua paskan vertaa kiinnosta jutella sen kanssa jostain vitun ilmalämpöpumpuista tai panssarivaunujen pienoismalleista. Tai tuhlata kesälomaa jossain Timpan sedän mansikkapellolla muutaman satkun kuukausipalkalla. Nyt kun mun oikee faija otti mut duuniin kerholle, saan kuussa 1200e käteisenä, pari nuuskatornia jotka saan joko käyttää itse tai myydä eteenpäin, silloin tällöin Xanoreita, ja työsuhdeautona mulla on pickup-mallinen mopoauto, jolla kuskaan erilaisia paketteja satamasta eri paikkoihin. Kerhotiloilla oon asentanut kotiteatterilaitteita, auttanut uusien kalusteiden kanssa, ja tietty toisinaan joutunut myös siivoushommiin mut se on ihan ok tälleen prospect-vaiheessa.

        Sullahan kävi hyvä säkä, kun sait noin hyvän kesäduunin, jossa on vielä noin hyvät etuudet. Varmasti sä mieluummin sun oikean faijan hommissa oot Penetratorsin kerhotiloilla, kun että olisit jossain Timpan sedän mansikkapellolla:)))))))))))

        Sullahan on myös hyvä auto, kun sait oikein Pick up-mallisen mopoauton:)))))) Ei varmasti sullakaan ole mitään Octaviaa tai VW Tourania, sitten kun ajokortin saat:))))))))

        Varmasti sua enemmän kiinnostaa tulevaisuutta ajatellen se Penetratorsin täysjäsenyys, kun että lukisit Timpan tavoin joksikin insinööriksi:))))))))))))


      • bicky_royal kirjoitti:

        "Sisäistä kauneutta...." Kjähähäää :D

        En mä ainakaan pannut Janskua paksuksi minkään sisäisen kauneuden perusteella, vaan siksi että se oli helppo pano ja sillä oli silloin 15 vuotta sitten edes suht ryhdikkäät boobsit. Ne raskausarvet, siiderimaha yms. ovat tulleet vasta kolmekymppisenä kolminkertaisen poikimisen jäljiltä.

        Nuole aisuri nuole! Kjähähäää!

        Jos sä Timbe oot onnellinen perheenisä niin se on ihan fine. Ei se oo mitenkään pois multa, Old Spice-mainoksen tummalta mieheltä tai keneltäkään muultakaan :)))

        Niin se taisi olla vielä Janica timmimmässä kunnossa silloin, kun se sun kanssa oli:))))))

        Eikös Janicalla ollut sun jälkeen se Old Spice-mainoksen tumma mies ja oliko myös jotain lyhyitä juttuja joidenkin Penetrators MC:n miesten kanssa:)))))))))))

        Mutta nythän Timppa voi sitten lipittää siinä jämiä ihan mielensä mukaan:))))))))))))))) Ei se varmasti sulta ja Penetratorsin miehiltä ole mitään pois:))))))))))


      • liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Oivoi... voi...

        Muista junnu kuitenkin se, että mulle voi aina jutella vaikka tyttöjutuista tai mikä askarruttaa, sitähän varten isät on :))) Ja jos tarviit apua läksyissä sitten kun sulla alkaa ammattikoulu syksyllä, niin mä kyllä autan parhaani mukaan.

        Ei ole varmaan vaan Bicky jr. ottanut sitä miehen mallia sulta kovinkaan paljoa, kun hän on tänäkin kesänä pyörinyt tuolla Penetratorsin kerhotiloilla:)))))))))))))))

        Onko muuten se Mohammedin oikea isä käynyt usein teillä kylässä Liljanlaaksossa?


    • orhipuheita33

      Aisuri voisi kirjoittaa mielipiteensä aisuri-elämästä.
      Varmaan hauskaa kuunnella kun akka puhuu sidukkapäissä vanhasta ori-jännämiehestään.

    • komeajännätti

      Nykytiedon valossa diippainssin älyllä ei ole populaatiolle geneettisessä mielessä annettavaa,koska on havaitti älykkyyden periytyvän äidiltä :) riittää siis et mies on mm. komea :D

      Eli ätmit ei edelleenkäännouse sieltä vaik olis koulua ja älyä. Lol.

      • No joo, nykytiedon valossa korkeammasta ajattelusta vastaavat aivoalueet rakentuvat äidiltä saatujen geenien ohjaamina isältä saatujen ollessa lukittuja. Silti isänkin geeneillä on vaikutusta lapsen ÄO:lle vaikkakaan ei ilmeisesti yhtä paljon kuin äidin geeneillä. Isältä saatetaan esim. periä geenejä, jotka suojelevat sikiötä myrkyiltä jne. ja epäsuorasti vaikuttavat älykkyyteen. Monimutkaisia asioita.


    • kylläkyllä--

      Aisuri maksaa siitä että saa panna jonkun käytetyn naisen löysää pillua.

    • "Paritteluoikeus"? Tulisit sinäkin jo 2000-luvulle, luulisi siellä keskiajalla olevan tylsää, kun ei ole pleikkareitakaan.

      Tosin mahtoiko keskiajallaan olla ihan noin junttimaista meininkiä.

    • avauksesta tuli semmoinen mieleen että onkohan tosiaan niin että ajatteleekohan toiselle miehelle lapsen tehneen naisen viimein omakseen saava aisuri että on jollain tavoin voittaja kun sai sitten loppupelissä sen naisen vai ymmärtääkö asemansa pelkkänä kurjana elättäjänä jonka nainen valitsi ainoastaan siksi että saa sitä kautta hyödykkeitä?

      • Avio.ATMies

        Jos kysymys on ihan tietoisesta vaihtokaupasta: seksiä ja naisen läheisyyttä hyödykkeitä vastaan?


    • Palstateoriaan kannattaisi lisätä lisää termejä, niin että kukaan ei pääsisi surkeudestaan pois ilman häpäisevää titteliä.
      Äkkiä, ennenkuin joku vaan satuu törmäämään johonkin naiseen, vaikka pitämällä sadetta samassa paikassa samaan aikaan.... kelit on saakelin otolliset sille.

    • jokainen lapseni on ukkoseni ja olen ylpeä siitä.

      • Eipä karvahirviölle ole päässeet muut puskemaan yhteiselolle aikana.


    • lapsensiitto

      Lapsen siittäminen ei ole mitään tähtitiedettä. Lapsen kasvattaminen sen sijaan vaatii jotain.

      • Anonyymi

        Ei alemman tason miehestä ole lasta kasvattamaan.


    • enjaksatehdäduunia

      Jokohan aisurit valmistautuvat tulevan viikon aherrukseen.
      Työmuurahaisia tarvitaan veroja maksamaan, koska meitä velttoilijoita on paljon tässä maassa.

    • Ei0nnaa

      "Lapsen siittäminen ei ole mitään tähtitiedettä. Lapsen kasvattaminen sen sijaan vaatii jotain. "
      Moni hylkiö luulee pystyvänsä perhe-elämään, kunnes totuus selviää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe