TREFFIT - Plus-palvelussa ei mitään järkeä!

treffit.on.rikki

Vastasin tänään etusivulla olleeseen Megafonihuutoon. Hämmästykseni oli suuri kun viestin lhetettyäni ruudulle tuli ilmoitus:

"Viesti on lähetetty.
Tämän käyttäjän päivittäiset viestit on jo käytetty.
Osta hänelle Treffit Plussaa niin hän voi vastata sinulle!"

Miten on mahdollista lähettää Megafonihuuto etusivulle vaikka ei ole "Plus-asiakas"? Täyttä sekoilua!!

7

295

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toddacc

      vielä huvittavampaa on se ku n nuo monet naiset siinä megafonis kirjoittaa että eivät voi vastata monelle kun ei ole plus-palvelua.. :)

      että hehe, eihä nuo tajua koko hommaa ni hyvin löytyy asiakkaita silti

      sitten päälle muu bugitus yleisellä tasolla ja valheet etusivulla että joka kk 1500 tulosta syntyy

      VARMAAN :) ..se tulos = riitely chatissa kun systeemi lähettää 1 klikillä aina 2x flirtin mistä vastaanottajat usein SUUTTUU

      • yks.pettyny.vaan

        Mutta kun totuus on juuri tämä. Minulla on Treffit loppunut mutta niitä huutoja on vieläkin jäljellä kaksi kappaletta. Tänään laitan alkuillasta yhden huudon taas. En siis voi vastata välttämättä huudon takia saamiini viesteihin koska on se rajoitus 3hlöä/vrk.


      • totttu

        kiituosta tiedosta, ihmettelinkin kovasti ku monellakin.

        niitä siis voi jäädä näkymään tai käyttämättä, itse ainakin heti aina käytin ne aikoinaan pois, ei välttämättä siis ollutkaan hyvä idea


    • Cornerstone

      Treffit-plus palvelu on vain rahastus keino.

    • hohhoijaa.sanon.mä

      Öisin ja näin aamuisin Megafoonihuurossa pyöri ainakin viikon vanhoja huutoja, joten voi ainakin silloin käydä niin että huutajalla ei enää ole plussapalvelu voimassa. Megafonihuuto on moneenkertaan pilattu sen jälkeen kun se jonotus poistettiin huudosta.

      Älytön on tämä tahallaan järjestetty sekaannus siitä että onko profiili plussalainen vai ei. Ei mitään järkeä missään Suomi24/Aller tekeleissä. Hohhoijaa.

    • Tämä palvelu jakaa käyttäjät.Jos haluaa tulosta niin rahaa palaa.Toisilla nämä treffit tuntuvat toimivan ja toisilla eivät.
      Allekirjoittanut siirtyi takaisin elävien ihmisten joukkoon,ettei tartte huudella megafoniin tai katsella tilastoja viesteistä ja listauksista.Ehkä jonakin päivänä tapaan mukavan ihmisen ihan face to face.

    • treffeille.pitäis.päästä

      Ois varmaan aiheellista sitten saada se plus-merkki myös tuohon Megafonihuutoon jotta näkyy onko "plussalainen". Nimittäin jos käy profiilissa asian tarkistamassa, voipii olla että katoaa sillä aikaa koko huuto!!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe