Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus oy

wertyuhjklvbdf

Kaiken tuottavan työn tekee ilmainen tai lähes työvoima, eli työkokeilijat ja palkkatuetut. Etsivät työntekijöitä muka palkkatuelle, mutta haastattelussa paljastuu, että ensin on oltava 3 kk työkokeilussa. Kun 3 kk tulee täyteen, sanovat että nyt ei ole vapaita palkkatukipaikkoja, vaan pitäisi jatkaa toiset 3 kk työkokeiluna, jonka jälkeen ehkä voi päästä palkkatuella töihin.

Miten mikään muu kierrätysalan yritys voisi kilpailla tuollaisen toimijan kanssa? Miksi te-toimisto antaa heille ilmaisia työkokeilijoita pilvin pimein? Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus oy on yritys, eikä mikään yleishyödyllinen säätiö.

7

2197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KIEROKIERKE

      Jo vuosia on tullut seurattua kyseisen yrityksen toimintaa ja täytyy todeta ,että alkuperäinen perustamis idea on hävinnyt raakaan kapitalistiseen bisneksen tekoon. Nykyään hinnat pilvissä,jotkut tuötteet kalliimpia kuin uutena .työntekijöitä vahditaan tiekemmin kuin vankeja vankilassa ja syytetään varastelusta jo etukäteen ennen kuin mitään on edes hävinnyt ja lisäksi ko. yrityksessä puututaan yksilönvapuksiin kuten esim.työntekijällä ei saa olla tunnuksia huuto net palveluun ettei vaan tulisi myytyä mitään firmasta varastettua .TAITAA JOHTO OLLA SE PAHIN RIKOLLINEN.

      • Anonyymi

        No miksi sieltä kierrätyksestä pitää varastaa jotain? Noita romppeita saa kuka vain autokuormia kun laitat ilmoituksen ilmaislehteen "tavaraa noudetaan, kaikki kelpaa" tyyliin, voit jopa valita mitä haet ja ihan rehellisesti, jonka jälkeen myyt eteenpäin VALTAVALLA VOITOLLA. Vai onko tässä nyt se, että on kiva käyttää kierrätyksen ajoneuvoja hyväkseen ilmaiseksi ja vetää välistä "herkkuja" itselleen 0-kustannuksella ja kun jää kiinni niin heti meteliä, "mua sorretaan ja plaa plaa..."???


    • Anonyymi

      En tue suomalaista orjatyötä!

    • Anonyymi

      Ekoilun ja kierrätyksen varjolla tapahtuu ikäviä asioita.

    • Anonyymi

      Itse olen ollut siellä vuoden kierrätyskeskyksessa työkokeilijana. Toivon joka päivä, että työpanokseni huomattaisiin ja saisin kiitosta.
      Että ehkä minut joskus otettaisiin palkkatuelle.
      Pelkään, että minut vain heitetään pihalle ja joku uusi tulee tilalleni.

      • Anonyymi

        No miten kävi..?


    • Anonyymi

      Nyyh nyyh.
      Ennen sai satojen eurojen design-tuotteita kierrätyskeskuksista parilla eurolla. Enää ei saa.
      Me keinottelija-jopparit ei tykätä tästä. Miksi ahneet kierrätyskeskukset eivät enää ajattele meidän parasta?
      Nyyh nyyh!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe