Menin sitten idioottina pyytämään tehokasta yskänlääkettä tähän 3 päivää ja yötä kestäneeseen köhääni ja he sanoivat tehokkaaksi mustaparrann yskänmikstuura nimisen lääkkeen joka minulle on toki tuttu(kodeiinia) Minullahan on jo lääkkeissä panacod TARVITTAESSA krooniseen kipuun. Kuitenkin yskänlääkkeen muut vaikuttavat aineet huolettaa enemmän gabapentinin elikkä neurontin lääkkeen kanssa 600mg neljästi päivässä hermokipuun. muitakin lääkkeitä on joilla on vaikutusta mutta koska tämä neurontin on minulle uusi en edes avaa tuota putelia tietämättä onko kellään enemmän infoa tahi kokemusta neurontinista kipuun ja mikäli siihen tuuppaa tuon yskänlääkkeen ja sen sisältämät aineet? pelkkä kodeiini ei huoleta koska on reseptillä paramax-cod tarvittaessa kolmesti päivässä sekä muita lääkkeitä jotka mainitsin apteekissa, en muistanut sanoa mitään en siis MITÄÄN uudesta lääkityksestä neurontinista. joten miten on? gabapentin on hyvinkin vatsaystävällinen jne. mutta olin valitsemassa RESILAR pullon kun myyjä sanoi että Mustaparran mikstuura sopii paremmin. hyllyn alta lykkäsi käteen ja ajattelin että menköön vaikka näin kodeiini tekstin siinä. en tahdo toikkaroida sekavassa olossa, en käytä edes alkoholia....Onko kokemuksia?
Yskänlääke sekä gabapentin kipulääkkeet.
utelija
0
376
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2491921- 961859
- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!701090Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si13999Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46951Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38938- 47938
- 46902
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39885