Kennel Windkind

Täällä pentuja nyt... Onko tämä ihan uusi kasvattaja?
Ilmianna
Jaa

13 Vastausta

Kyllä on...tuolla emälinjallahan se kannattikin kasvatustyö aloittaa, voi hyvää päivää.. Eikö kannattaisi ensin hankkia kunnon koirat ennenkuin alkaa leikkimään vaativan rodun kasvattajaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Laitappa niitä kunnon koiria tähän esimerkiksi. Ketjun aloittajalta tämähän on jälleen PROVO
Ilmianna
Jaa
No ihan kaikkea muuta kuin tämän nartun emälinja! Kuka alottaa kasvattamisen megapponin koirilla?? Vai olisko tämä kasvattaja megapponin kätyri että linjat jatkuu kasvatuskiellosta huolimatta?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kun nyt tiedät noinkin paljon,niin paljasta, mikä Megapponin koirissa mättää, etenkin tässä nartussa?Ja oletko asioista aivan varma ? Äläkkä sano jotta ottakaa itse selvää, vaan kun keskustelun aloitit,niin kerro tietämyksesi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Spondyoosia, todella pahaa,ei vain julkaistu, nuoren iän luusyöpää, luonnevikaa, äkkikuolemaa, lue on sydän
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Pistätkö vielä jalostustietojärjestelmän linkit ko. sairaisiin koiriin?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Eihän tänne mitään saa linkittää kun kaikki poistuu heti bittiavaruuteen. Pitäsköhän kysyä ihan megapponin rouvalta itseltään ;)
Ilmianna
Jaa
minä olen alottanut kasvattamisen megapponin koiralla enkä kadu, eipä pidä aina yleistää
Ilmianna
Jaa
Niiiin..... No, etpä pysty kasvatustyölläsi paljon loistamaan xD
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Loistamaan? Määrittele se? Miten vaikka onnelliset kasvatinomistajat koirineen? Vai tarkoitatko tietenkin sitä tosi tärkeää näyttelymenestystä ? Hyvä mittari koiran ja omistajan elämässä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Miten mä ootinkin jotain vastaavaa😂
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No eihän doggipiireissä tuommosta arvosteta. Ainoastaan tittelit ja pärstä kertoin merkitsee, kyllähän me kaikki se tiedetään. Onnelliset kasvattien omistajat, pah! Titteleitä kehään!
Ja eipä ne Megapponin kasvattien omistajatkaan niin tyytyväisiä ole, sairaita, nuorena kuolevia, luonnevikaisia koira!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Edelleenkin voisi niitä koiria nimeltä mainita? Älä piiloudu bittiavaruuden taakse ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kennel Windkind

Täällä pentuja nyt... Onko tämä ihan uusi kasvattaja?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta