AKK:n hyvä esimerkki

joudunostamaanpalv

Flying Finn 100 Race

Kitissä on hyvä esimerkki kuinka kilpailut kuuluu luoda ja toimihenkilöt, luokat kirjata sekä osallistujat ilmoittaa.
Lajipäällikkö vaatii kaikki on oltava kitissä ok. Kun hänestä on kysymys ei tarvitse tehdä mitään sen eteen. Saa nähdä tuleeko tulokset, uskon että ei tule.
Kaiketi noudatamme esimerkkiä.

3

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jfkfjfhyg

      puhut vähän, mutta ei siitäkään kyllä mitään selvää saa...mikä tuossa on pointtina?????????

    • kartingtietämätön

      tietäväinen ja ilmeisesti ystävämme ihmettelee kitissä olevaa alahärmän em kilpailua, kun ei ole luokkia eikä toimitsijoita ilmoitettu, vaikka lajipäällikkö niitä vaatii.
      iso osa meistä tietämättömistä uskomme, että ne kaikki on ilmoitettu samassa paikassa fian sivuilla, kuin muutkin asiat ko kilpailusta

    • kfkfkfhg

      niin...mitäs meille tavallisille mitään ilmoittaa yleisiä kanavia pitkin, julkisuudesta puhumattamattakaan...kaikkihan ehkäjopavoismennä- katsojat hakevat tiedotteita fian sivuilta....kyllä on avutonta touhua AKK:lta...

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2558
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1657
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1496
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1362
    Aihe