Kuravaate leikkejä

sekaisinkuriksista

Hei! Löytyiskö täältä kukaan joka haluais tulla leikkimään minun kanssa kuravaatteet päällä tai keskustella kuraleikeistä:). Itse tykkään pukea märärllä ilmalla kurahousut ja sadetakin päälle ja mennä ulos leikkimään kuralätäköihin. Puen päälleni aina housuvaipan jottei minun tarvitse lähteä kesken kuraleikkien pissalle tai kakalle. Vaippaan on mukava tehdä tarpeet ja kun vaippa on täynnä lämmintä ja vetistä kakkaa on mukava päästää vielä pissat vaippaa niin tuntuu ihanalta kun istuu kuralätäkköön ja pissat ja kakat liikkuu vaipassa. Olisi kiva saada joku kaveri mukaan leikkeihin niin ei tarvitsisi olla yksin ja pelätä että joku pääsisi yllättämään kuralätäköstä. Olisi ihanaa herätä päiväunilta pinnasängystä ja odottaa että minut nostettaisiin sieltä pois jonka jälkeen minulle vaihdettaisiin uusi vaippa koska päiväunien aikana vaippaan on tullu kakat. Minulta pitäisi riisua ennen vaipan vaihtoa Bodypuku, ja kun uusi puhdas vaippa on laitettu niin laitettaisiin Bodypuvun napit kiinni että vaippa pysyisi hyvin päällä. Bodypuvun päälle puen uimapuvun jotta on mahdollisimman pikkutyttömäinen olo. Uimapuvun pääle laittaisin henkselitoppahousut ja toppatakin, jos löytäisin jostain 173cm toppahaalarin niin pukisin sen. Toppavaatteiden päälle minulle pitäisi pukea ensiksi sadetakki ja kurahanskat, ja sen jälkeen henkselikurahousut jotta voin leikkiä ja konttailla turvallisesti ilman pelkoa että kurat ja vedet tulisi läpi kuriksista. Olisi kiva jos kaveri leikkisi äitiä tai isää joka pitäisi huolen pikkuisesta, kaverilla pitäisi myös olla kuravaatteet ja hienot kurahousut sadetakin päälä. Minut voisi viedä vaikka puistoon käsikädessä etten pääsisi karkaamaan ;) . Kun pääsisimme puistoon haluaisin päästä keinumaan tai hiekkalaatikolle, jos puistoon minua ei vietäisi haluaisin jonnekkin missä olisi tosi märkää ja kuraista. Kun pääsisin sotkemaan ja konttailemaan itsekseni haluaisin että minun "valvojani" tulisi leikkimään kurassa minun kanssani. Kun leikkisimme "valvojani"kanssa olisi kiva jos minulta kysyttäisiin jossain vaiheessa että "onko vaippa vielä kuiva". Johon minä vastaisin tutti suussa että " vaippa tuntuu vetelältä ja että minulta on tainnut tulla pissat ja kakat vaippaan kesken leikkien:). Tuohon valvoja vastaisi että oletpas sinä tuhma tyttö kun olet vaippaasi tehnyt tarpeesi. Olisi kiva jos valvojalla/leikkikaverilla olisi myös vaipat ja ne hienot ihanat kurahousut, kun olisin saanut kuulla hieman läksytystä siitä että olen tehnyt tarpeeni vaippaan olisi kiva päästä valvojan/leikkikaverin syliin istumaan tai että voisimme halata ja olisi kiva jos minua kosketeltaisiin halin aikana pepun kohdalta jotta vetelä vaippa ja sen sisältö tuntuisivat minusta mukavalta. Toivoisin että joku kaveri minulle löytyisi. Olisi vain niin kiva pukeka vaippa,bodypuku,uimapuku,toppavaatteet ja ihanat henkselikurahousut ja sadetakki ja ne päällä voisi mennä kaverin kanssa leikkimään ja sotkemaan toisiamme. Olisi kiva jos täällä muutkin kertoisi kuravaate ja vaippailu jutuistaan. Kun leikkisimme yhdessä kaverin kanssa olisi mukavaa jos voisimme leikkiä että olisimme tyttöjä tai edes että minua nimitettäisiin ja pidettäisiin tyttönä. Voisimme leikkien ohessa puhua kaikkea tuhmia juttuja. Kun olisin tehnyt leikkien aikana "vahinggossa" pissat ja kakat vaippaan niin minulle sanottaisiin että "tuliko sinun pienestä pimpistä ja pepusta vähän tavaraa vaippaan" ja sen jälkeen pyytäisin että saisinko mennä vaihtamaan uudet pikkarit ja se uusien Hello Kitty pikkareiden vaihtaminen kiellettäisiin minulta ja joutuisin olemaan vetelä vaippa, märät pikkarit ja hikisen uimapuvun kanssa ulkoilunloppuun asti.

6

2679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkilöytyy

      Voisin olla kiinnostunut ajatuksesta
      Missä päin asut

    • kur

      Heippa vaan. Eilen olin ulkona isosiskon kanssa ja ennen ulkoilua se laitto mulle vaipan etten pissais housuun. Kun isosisko oli saanu vaipan mun päälle niin se puki mulle sukkahousut ja kivan punasen pitkähihasen. Kun mulla oli sisävaatteet päällä minun piti yrittää pukea itse toppahaalari päälleni mutta, en saanut sitä kunnolla päälleni ja isosisko auttoi mua sen pukemisessa. Toppahaalarin päälle isosisko puki mulle rukan keltasen sadetakin ja siniset kurarukkaset. Sadetakin päälle isosisko auttoi mua pukemaan vielä rukan punaiset henkselikurahousut jonka jälkeen olin valmis ulos lähtöön. Koska itse olen 5vuotias ja isosisko 10vuotias niin minä jouduin odottamaan kuraeteisessä kuravaatteet päällä isosiskoa että hän saisi puettua omat kurahousunsa ja sadetakkinsa päälleen. Olin isosiskolle kateellinen koska hänellä oli rukan vihreät kurahousut jotka minä olisin halunnut. Ulkona sisko vei mut meidän pihan hiekkalaatikolle jossa tehtiin yhdessä autoteitä ja maatila. Kesken hiekkalaatikkoleikkien minulta tuli pissat vaippaan kun leikin niin innokkaasti. Mentiin hiekkalaatikolta isosiskon kanssa pulkkamäkeen ja siellä mä sain mennä istumaan pulkan etuosaan ja isosisko istuutuin minun taakseni. Pulkkamäessä multa tuli paljon pissaa ja kakkaa vaippaan ja se tuntu hassulta kun vaippa oli ihan täynnä. Yhdessä vaiheessa kun kiivettiin mäkeä ylös niin isosisko sanoi mulle että siltä tuli kans pissat vaippaan kun päästiin mäen päälle niin me vaihdettiin pulkka liukureihin. Kun laskettiin liukureilla mäkeä niin isosisko ehdotti että me molemmat päästettäis isost pissat ja kakat vaippaan ja mä suostuin tietenkin siihen koska se tuntu tosi kivalta. Kun oltii laskettu jonkinaikaa liukureilla mäkeä niin mentiin vielä isosiskon kanssa juoksemaan kuralätäköistä niin että meidän kuravaatteet oli ihan märät ja kuraiset. Kun kello tuli jo 5 niin sisko sanoi että nyt meidän pitää mennä sisälle. Kotona sisko riisui minulta kuraeteisessä kuravaatteet ja toppahaalarin pois. Sisko sanoi vanhemmalle isosiskolle että voisko se tarkistaa mun vaipan kun minusta lähti vähän hajua. Vanhempi isosisko riisu multa pitkähihasen ja sukkahousut ja haistoi että mulla on tullut vaippaan tavaraa. Vanhempi isosisko otti sen mun märän ja haisevan vaipan pois ja heitti sen roskikseen ja sitten mut pestiin suihkussa. Suihkun jälkeen mulle vaihdettiin puhdas vaippa, jonka päälle laitettiin liilat legginssit ja muumi paita.

    • Hei kyllä kiinnostaa laita email osoite

    • Anonyymi

      Vaihdettaisiino vaipat kumihanskat kädessä?

      • Anonyymi

        Viitisen vuotta vanhaa tavaraa.


    • Anonyymi

      Tottakai minua kiinnostaisi voisin itsekin kyllä olla todellakin vaipoissa😀

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe