Yleisötapahtuma

EnhänMinä

Olin tässä eräässä yleisätapahtumassa, jossa oli aikuisia, lapsia, eläimä jne. Yleisön ajoneuvojen pysäköintialue oli siinä ihan yleisöjoukon vieressä, joten ajoneuvoilla piti ajaa pysäköintiin siis todella varovasti. Jäin kiinnittämään huomiota muutamiin autoihin, jotka kyllä porhalsivat yleisön vierestä melkoisella vauhdilla: Bemareita, Audeja ja yksi Skoda.
Heräsikin kysymys ei vain tämän tapahtuman johdosta, vaan hyvinkin pidemmältä ajalta, että voiko löytyä tapausta, jossa Bemarilla voisi ajaa rauhallisesti, Audissa olla fiksu kuljettaja tai Skodassa (jossa on punaiseksi maalatut jarrusatulat ja RS-logo maskissa) kuskin ottavan muun liikenteen huomioon?

12

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4wgtaeshsarga

      No jopas oli huonosti järjestetty tapahtuma.

      Ja automerkeistä päätellen vielä vauraammalle väestönosalle tarkoitettu.

      Mikä pakko sinun oli vielä jäädä tukkimaan ahtaita kulkureittejä ja tukkimaan premium-väen liikennöimistä?

      Ei ihmekään, jos semmoisessa köyhien tungoksessa hermostuu ja pyrkii hieman reippaammin pois.

      • OnkoJarruissaPunaista

        Katsos: pemari/audi/skoda-kuski hermostui. Ja vielä tyypillinen sellainen, eli olettaa päissään asioita ja rikas kuin roope. Noh, oppia ikä kaikki.


      • oyuggoyguygpuigh
        OnkoJarruissaPunaista kirjoitti:

        Katsos: pemari/audi/skoda-kuski hermostui. Ja vielä tyypillinen sellainen, eli olettaa päissään asioita ja rikas kuin roope. Noh, oppia ikä kaikki.

        Eikä, kun oli köyhä Lada-kuski. Eikä edes hermostunut.

        Mutta päätti kommentoida, koska omaa sen verran älliä, jotta osaa pysytellä poissa rikkaitten kekkereistä, eikä yritä tuppaantua itseään parempien (varakkaampien) seuraan.

        -


      • LaadaLaa
        oyuggoyguygpuigh kirjoitti:

        Eikä, kun oli köyhä Lada-kuski. Eikä edes hermostunut.

        Mutta päätti kommentoida, koska omaa sen verran älliä, jotta osaa pysytellä poissa rikkaitten kekkereistä, eikä yritä tuppaantua itseään parempien (varakkaampien) seuraan.

        -

        Et ole siis paljoa lapsia tai eläimiä tavannut, saati aikuisia ihmisiä.


      • oewjkfpwoepwoe
        LaadaLaa kirjoitti:

        Et ole siis paljoa lapsia tai eläimiä tavannut, saati aikuisia ihmisiä.

        Kävikö totuus kipeästi?

        Taidat sinäkin olla näitä premium-kansan joukkoon väen vänkällä tunkevia köyhälistön edustajia.

        Harmittaako nyt?

        Meidän Lada-ihmisten kannattaa pysyä arvoisissamme piireissä...


      • ToinenOoewjkfpwoepwoe
        oewjkfpwoepwoe kirjoitti:

        Kävikö totuus kipeästi?

        Taidat sinäkin olla näitä premium-kansan joukkoon väen vänkällä tunkevia köyhälistön edustajia.

        Harmittaako nyt?

        Meidän Lada-ihmisten kannattaa pysyä arvoisissamme piireissä...

        Kävikö totuus kipeästi?
        - Mikähän lie totuus? Sekö, minkä minä näin vai sekö, mitä sinä luulet?

        Taidat sinäkin olla näitä premium-kansan joukkoon väen vänkällä tunkevia köyhälistön edustajia.
        - Väärin, taas olettamuksia ja vääriä sellaisia.

        Harmittaako nyt?
        - Mikä harmittaisi muu, kuin ihmisten tyhmyys ja sillekin voi vain nauraa.

        Meidän Lada-ihmisten kannattaa pysyä arvoisissamme piireissä...
        - Autoista ei voi päätellä ihmisen "premiutta".


      • kdflakejfoiwjpoiojfp
        ToinenOoewjkfpwoepwoe kirjoitti:

        Kävikö totuus kipeästi?
        - Mikähän lie totuus? Sekö, minkä minä näin vai sekö, mitä sinä luulet?

        Taidat sinäkin olla näitä premium-kansan joukkoon väen vänkällä tunkevia köyhälistön edustajia.
        - Väärin, taas olettamuksia ja vääriä sellaisia.

        Harmittaako nyt?
        - Mikä harmittaisi muu, kuin ihmisten tyhmyys ja sillekin voi vain nauraa.

        Meidän Lada-ihmisten kannattaa pysyä arvoisissamme piireissä...
        - Autoista ei voi päätellä ihmisen "premiutta".

        "- Autoista ei voi päätellä ihmisen "premiutta"."
        No minkä takia sinä itse sitten aloitusviestissäsi pyrit juuri samaisella perusteella mollaamaan bmw- audi- ja skoda-autoilijoita?

        Nyt vingut ihan muuta, kun huomasit tulleesi yhdistetyksi meidän Lada-autoilijoiden laatuisaan joukkoon?

        x


      • AjatuskoPuuttuu

        "- Autoista ei voi päätellä ihmisen "premiutta"."
        No minkä takia sinä itse sitten aloitusviestissäsi pyrit juuri samaisella perusteella mollaamaan bmw- audi- ja skoda-autoilijoita?

        Ei mollaaminen ole "premiutta".


      • kdvsldklsdk
        AjatuskoPuuttuu kirjoitti:

        "- Autoista ei voi päätellä ihmisen "premiutta"."
        No minkä takia sinä itse sitten aloitusviestissäsi pyrit juuri samaisella perusteella mollaamaan bmw- audi- ja skoda-autoilijoita?

        Ei mollaaminen ole "premiutta".

        Itsehän sinä aloitit sen mollaamisen.

        Suotta vingut.


      • MitäOpimmeTästä
        kdflakejfoiwjpoiojfp kirjoitti:

        "- Autoista ei voi päätellä ihmisen "premiutta"."
        No minkä takia sinä itse sitten aloitusviestissäsi pyrit juuri samaisella perusteella mollaamaan bmw- audi- ja skoda-autoilijoita?

        Nyt vingut ihan muuta, kun huomasit tulleesi yhdistetyksi meidän Lada-autoilijoiden laatuisaan joukkoon?

        x

        Onpas kavereilla rakentava keskustelu = toinen pahoitti mielensä kokiessaan turvattomuutta ja toinen määrittelee ihmiset eri tuloluokkiin.


    • nipponilla-ajelevaPappa

      Milloin skoodasta on auto tullut?Neljä rengasta ja loota oli vielä meidän seniori-ikäisten mielessä 60-luvun probleemasta.Ei sitten tikullakaan tuohon koskis

      • JaPistäSuuhun

        Noita hokemia lallatettiin joskus 70-luvulla. Oletko jämähtänyt sinne? Päivitä sinäkin tietojasi ja laskeudu alas puusta ja ota sormi pois pers....ä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2132
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      173
      1661
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1567
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1342
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1192
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe