Voiko pikkupaikkakunnilla mennä baariin ja etsiä

Ujokilttimies

Sieltä naista pantavaksi? Itse en ainakaan varsinkaan oikein omalla synnyinpaikkakunnallani kehtaa yrittää mitään jos se ei sitten onnistukkaan niin saa hävetä itseään. Asun nykyään isolla paikkakunnalla mutta vierailen aina silloin tällöin synnyinpaikkakunnallani joka on pieni tuppukylä.

Eipä sillä en minä isoissa kaupungeissakaan sen paremmin saa naisia iskettyä mutta vielä vaikeampaa se taitaa olla jossain tuppukylissä.

58

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttele_ensin

      Älä vain munaa itseäsi ja mene kyselemään naisilta suostuisivatko he pantaviksi.

      Parasta olisi vain lähestyä naista keskustelutarkoituksessa, siitähän ne panosuhteetkin lähtevät.

      • Ujokilttimies

        No ei ainakaan mulla ole tullut mitään panosuhteita vaan olen aina jutellut vain niitä näitä naisten kanssa mutta koskaan se ei ole johtanut seksiin. Ilmeisesti pitäis rohjeta suoraan kysyä seksiä mutta siinä on niin suuri riski munata itsensä etten uskalla.


      • ole_aloitteellinen
        Ujokilttimies kirjoitti:

        No ei ainakaan mulla ole tullut mitään panosuhteita vaan olen aina jutellut vain niitä näitä naisten kanssa mutta koskaan se ei ole johtanut seksiin. Ilmeisesti pitäis rohjeta suoraan kysyä seksiä mutta siinä on niin suuri riski munata itsensä etten uskalla.

        Aika mystinen homma, yleensä naiset eivät kuluta miesten aikaa jos heitä ei kiinnosta paneminen.

        Niitänäitäkeskustelut on ok, mutta jossakin vaiheessa pitää ottaa kohtalo omiin käsiin ja lähteä viemään asioita maaliin. Pitkät katseet, hymyt, koskettelu, niillä kartoitetaan maastoa.

        Mikäli huomaat että nainen vastaa katseisiisi ja hymyihisi ja pitää kosketuksistasi, voit siinä vaiheessa huoleti ottaa yhteisen yön puheeksi.


      • ole_aloitteellinen kirjoitti:

        Aika mystinen homma, yleensä naiset eivät kuluta miesten aikaa jos heitä ei kiinnosta paneminen.

        Niitänäitäkeskustelut on ok, mutta jossakin vaiheessa pitää ottaa kohtalo omiin käsiin ja lähteä viemään asioita maaliin. Pitkät katseet, hymyt, koskettelu, niillä kartoitetaan maastoa.

        Mikäli huomaat että nainen vastaa katseisiisi ja hymyihisi ja pitää kosketuksistasi, voit siinä vaiheessa huoleti ottaa yhteisen yön puheeksi.

        "Aika mystinen homma, yleensä naiset eivät kuluta miesten aikaa jos heitä ei kiinnosta paneminen."

        Ei pidä paikkaansa. Ihmisten kanssa tulee juteltua ihan missä vaan ja mistä vaan, ja lasken kyllä miehetkin ihmisiin. Toi on ihan yleinen virheluulo miehillä, että jutulle tuleva nainen on pokaamassa. Ei oo. Kuhan juttelee. Ehkä kartoittaa tarjontaa, mutta se juttelu ei ole vielä merkki mistään sen isommasta asiasta kuin normaalista jutustelusta.


      • kaisanoasaa

        Kyl se on parasta kysyä suoraan panoa eikä lässyttää turhaan säästä.


      • ei.naiset.ole.idiootteja
        LinerT.2 kirjoitti:

        "Aika mystinen homma, yleensä naiset eivät kuluta miesten aikaa jos heitä ei kiinnosta paneminen."

        Ei pidä paikkaansa. Ihmisten kanssa tulee juteltua ihan missä vaan ja mistä vaan, ja lasken kyllä miehetkin ihmisiin. Toi on ihan yleinen virheluulo miehillä, että jutulle tuleva nainen on pokaamassa. Ei oo. Kuhan juttelee. Ehkä kartoittaa tarjontaa, mutta se juttelu ei ole vielä merkki mistään sen isommasta asiasta kuin normaalista jutustelusta.

        Sinä voit puhua omasta puolestasi, minulla on naisista paljon laajempi kokemus.

        En ole eläessäni nähnyt montaakaan niin tyhmää naista ettei heille ole valjennut vartissa mitä olen vailla. Jos peiton heiluttelu kanssani ei kiinnosta, niin nainen jatkaa matkaansa.


      • ei.naiset.ole.idiootteja kirjoitti:

        Sinä voit puhua omasta puolestasi, minulla on naisista paljon laajempi kokemus.

        En ole eläessäni nähnyt montaakaan niin tyhmää naista ettei heille ole valjennut vartissa mitä olen vailla. Jos peiton heiluttelu kanssani ei kiinnosta, niin nainen jatkaa matkaansa.

        Kyllähän sen näkee, jos toinen on pillua vonkaamassa, mutta minä tarkoitinkin ihan tavallista juttelemaan menemistä. Siis kun nainen menee juttelemaan jollekin.


      • naiset_on_helppoja
        LinerT.2 kirjoitti:

        Kyllähän sen näkee, jos toinen on pillua vonkaamassa, mutta minä tarkoitinkin ihan tavallista juttelemaan menemistä. Siis kun nainen menee juttelemaan jollekin.

        Jos mies on seksiä hakemassa, niin kyllä sen pitää näkyäkin ettei ilta kulu säistä keskustellen jonkun kylän vanhanpiian kanssa.

        Naisen kiinnostuksen asteen voi selvittää aika helposti vonkaamattakin, katseet, hymy ja eleet kertovat kiinnostuksen aikalailla kiertelemättä. Ei nainen välttämättä itsekään tajua alkuun mistä on kyse, hän vain jostain syystä viihtyy miehen seurassa.


      • naiset_on_helppoja kirjoitti:

        Jos mies on seksiä hakemassa, niin kyllä sen pitää näkyäkin ettei ilta kulu säistä keskustellen jonkun kylän vanhanpiian kanssa.

        Naisen kiinnostuksen asteen voi selvittää aika helposti vonkaamattakin, katseet, hymy ja eleet kertovat kiinnostuksen aikalailla kiertelemättä. Ei nainen välttämättä itsekään tajua alkuun mistä on kyse, hän vain jostain syystä viihtyy miehen seurassa.

        Kirjoitinkin, että ehkä kartoittaa tarjontaa. Mutta se juttelemaan tuleminen ei tarkoita mitään sen enempää vielä siinä vaiheessa. Jos juttu alkaa luistamaan molempiin suuntiin, niin eikö ole vain hyvä? Jos toinen ei taas ole sitä munaa vonkaamassa alkuunkaan, huomaat kyllä senkin.


      • naisetkin_tarjoavat
        LinerT.2 kirjoitti:

        Kirjoitinkin, että ehkä kartoittaa tarjontaa. Mutta se juttelemaan tuleminen ei tarkoita mitään sen enempää vielä siinä vaiheessa. Jos juttu alkaa luistamaan molempiin suuntiin, niin eikö ole vain hyvä? Jos toinen ei taas ole sitä munaa vonkaamassa alkuunkaan, huomaat kyllä senkin.

        Yleensä miehet pyörii ravintolaa ympäri tyrkyttäen itseään naisille, mutta naiset tekevät täsmäiskuja. Kun nainen tähtää kontaktiin miehen kanssa, niin sillä on selkeä visio siitä mitä haluaa.

        Toki kyllä humalaisetkin naiset toimivat kuten miehet, ja saavat myös pakkeja.


      • naisetkin_tarjoavat kirjoitti:

        Yleensä miehet pyörii ravintolaa ympäri tyrkyttäen itseään naisille, mutta naiset tekevät täsmäiskuja. Kun nainen tähtää kontaktiin miehen kanssa, niin sillä on selkeä visio siitä mitä haluaa.

        Toki kyllä humalaisetkin naiset toimivat kuten miehet, ja saavat myös pakkeja.

        Niinhän sinä luulet, tai sitten kertoilet jostain teinien WT-paikasta. Aikuisten ihmisten paikoissa ihmiset juttelevat toisilleen ihan muutenkin. Se on kivaa.


      • naiset_pitää_miehistä
        LinerT.2 kirjoitti:

        Niinhän sinä luulet, tai sitten kertoilet jostain teinien WT-paikasta. Aikuisten ihmisten paikoissa ihmiset juttelevat toisilleen ihan muutenkin. Se on kivaa.

        Edelleen, sä voit puhua vain itsestäsi. Varmasti suurin osa naisista on viettämässä iltaa vailla kiinnostusta etsiä itselleen seksiseuraa, mutta on joukossa niitäkin joilla seuranhaku on päätarkoitus ja myös niitä jotka lankeavat hetken mielijohteesta.

        En minä kulje missään teinipaikoissa vaan ihan aikuisten paikoissa, ja tunnistan kyllä naisen joka on seuraa vailla.


      • naiset_pitää_miehistä kirjoitti:

        Edelleen, sä voit puhua vain itsestäsi. Varmasti suurin osa naisista on viettämässä iltaa vailla kiinnostusta etsiä itselleen seksiseuraa, mutta on joukossa niitäkin joilla seuranhaku on päätarkoitus ja myös niitä jotka lankeavat hetken mielijohteesta.

        En minä kulje missään teinipaikoissa vaan ihan aikuisten paikoissa, ja tunnistan kyllä naisen joka on seuraa vailla.

        Kylläpä sulla kesti kauan myöntää tuo asia. ;)


      • naiset_tykkää_seksistä
        LinerT.2 kirjoitti:

        Kylläpä sulla kesti kauan myöntää tuo asia. ;)

        On silti niinkin, että nainen joka ei hae miesseuraa, ei myöskään hakeudu miesten seuraan.

        En muista koskaan viettäneeni iltaa vieraan naisen kanssa joka ei olisi ollut valmis sänkyyn, jotta siinä vähän faktaa siitä kuinka viattomasta kaskustelusta on kyse kun mies ja nainen viihtyvät yhdessä.


    • .. Todella "kilttiä" pystyä esineellistämään toinen yksilö RunkVälineeksi.. Noh, joo voihan se olla "kilttiä", mutta ei kilttiä.. Eli se on ns. MrNiceGuy kilttiyttä, elikkäs TekoSellaista.. ;P

      • Jos molemmilla on seksuaalisia haluja toista kohtaan, niin on oikein kilttiä ja erittäin oikein harrastaa yhdessä rietasta tyydyttävää seksiä. Molemmat kiittää ;)


      • .. Tässä siis esineellistetään toinen HyötyEsineeksi.. Näitä "Kilttejä" piisaa Molemmissa Sukupuolissa YllinKyllin.. Joten VastinPareja Piisaa kyllä.. Eikä sen VastinParin pitäisi kitistä/inistä/pillittää, jos/kun toinen toimii VastaavanKaltaisesti.. Vaikka ei toimisi Just Täysin SamanKaltaisesti.. ;D


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Jos molemmilla on seksuaalisia haluja toista kohtaan, niin on oikein kilttiä ja erittäin oikein harrastaa yhdessä rietasta tyydyttävää seksiä. Molemmat kiittää ;)

        .. Noh, joo.. OuKei myönnän, että tässä(kin) Jutskassa voi olla tiettyjä lieventäviä AsianHaaroja, jos/kun minkäänlaista Harhauttamista ja Valehtelemista jne. esiinny.. ;P


      • Ujokilttimies

        Ime nyt parsaa. Kyllä kilttiä ja kunnollista miestäkin panettaa ihan yhtälailla siinä missä jotain jännämies kriminaalia.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Tässä siis esineellistetään toinen HyötyEsineeksi.. Näitä "Kilttejä" piisaa Molemmissa Sukupuolissa YllinKyllin.. Joten VastinPareja Piisaa kyllä.. Eikä sen VastinParin pitäisi kitistä/inistä/pillittää, jos/kun toinen toimii VastaavanKaltaisesti.. Vaikka ei toimisi Just Täysin SamanKaltaisesti.. ;D

        Olet aika pihalla. Tai sitten just niitä yksinkertaisia, jotka kuvittelee yhdenillan seksin johtavan avioliittoon ja ikuiseen elämään pallo jalassa. Aika vajakki pitää olla, jos kuvittelee baarilöydöstä seuraavan mitään enempää.

        Sitten taas olen sitä mieltä, ettei henkisesti vajaat, oikeustoimikelvottomat ja muut holhouksen alaiset eivät kuulu yksin yöelämään, sellaista liikekantaa vain holhoojan seurassa. Jos tästä lähdetään liikkeelle, että baari-ihmiset pystyvät itse huolehtimaan itsestään, niin eipä noita "hyväksikäyttöjä" edes ole olemassa.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Olet aika pihalla. Tai sitten just niitä yksinkertaisia, jotka kuvittelee yhdenillan seksin johtavan avioliittoon ja ikuiseen elämään pallo jalassa. Aika vajakki pitää olla, jos kuvittelee baarilöydöstä seuraavan mitään enempää.

        Sitten taas olen sitä mieltä, ettei henkisesti vajaat, oikeustoimikelvottomat ja muut holhouksen alaiset eivät kuulu yksin yöelämään, sellaista liikekantaa vain holhoojan seurassa. Jos tästä lähdetään liikkeelle, että baari-ihmiset pystyvät itse huolehtimaan itsestään, niin eipä noita "hyväksikäyttöjä" edes ole olemassa.

        .. Vääristelyä.. Ja sen lisäksi AimoAnnos NarsuMarsun Logiikkaa.. ;D


      • Ujokilttimies kirjoitti:

        Ime nyt parsaa. Kyllä kilttiä ja kunnollista miestäkin panettaa ihan yhtälailla siinä missä jotain jännämies kriminaalia.

        .. Noh, jokainen voi Määritellä minkä määrityksen tahansa miksi tahansa.. ;D

        .. Et ime ihan ite sitä Parsaa.. ;D

        .. Suurin osa näistä "kiltteistä&kunnollisista" on täällä(kin) näemmä vain TekoSellaisia ja Haluaisivat Kalifeiksi Kalifien paikalle.. Tosin.. Taktiikka on jotenkin SurkuHupaisaa.. Ininää, Pillitystä, Nillitystä ja vaikka mitä HassunHauskaa.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Vääristelyä.. Ja sen lisäksi AimoAnnos NarsuMarsun Logiikkaa.. ;D

        Ei ole ollenkaan vääristelyä. Jos luet itsesi vain hyväksikäytettäväksi panokoneeksi, pysy pois lihatiskeiltä, tai ota holhooja mukaan.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Ei ole ollenkaan vääristelyä. Jos luet itsesi vain hyväksikäytettäväksi panokoneeksi, pysy pois lihatiskeiltä, tai ota holhooja mukaan.

        On.. On.. Ja jatkuu vaan.. En nyt ehdi Tanssii SunKans.. SorryBaby.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        On.. On.. Ja jatkuu vaan.. En nyt ehdi Tanssii SunKans.. SorryBaby.. ;D

        Ai niin, sä käyt siellä vaan marsunarsuilemassa itsellesi huomiota. Keikutat peppua tiskillä ja kun joku tulee kysymään mitä oot vailla, leveilet heti täällä saanees huomiota. :)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Ai niin, sä käyt siellä vaan marsunarsuilemassa itsellesi huomiota. Keikutat peppua tiskillä ja kun joku tulee kysymään mitä oot vailla, leveilet heti täällä saanees huomiota. :)

        .. Voi sun kanssas.. Soitas ny sille Jantterille.. Taitaa olla taas "lääkkeen" aika.. ;D

        .. Mut joo.. Musiikki välillä laittaa keikuttamaan.. Mut ei sillä ketään ole tarkoitus houkutella.. Onks Muidut Tollassii, että kyyläilee salaa pienimuotoistakin keikutusta?.. Pitänee olla varovainen, jos ne on Tollassii.. Ettei sitten levittele mitään VääriäSignaaleja ympäristöön, jos se on joillekin Muka joku "KutsuMerkki".. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Voi sun kanssas.. Soitas ny sille Jantterille.. Taitaa olla taas "lääkkeen" aika.. ;D

        .. Mut joo.. Musiikki välillä laittaa keikuttamaan.. Mut ei sillä ketään ole tarkoitus houkutella.. Onks Muidut Tollassii, että kyyläilee salaa pienimuotoistakin keikutusta?.. Pitänee olla varovainen, jos ne on Tollassii.. Ettei sitten levittele mitään VääriäSignaaleja ympäristöön, jos se on joillekin Muka joku "KutsuMerkki".. ;D

        Löysin sun kuvan netistä:

        http://static.iltalehti.fi/perhe/hermanni_etu0703TL_pr.jpg

        Ps. Sillä tanssilla on ihan tietty merkitys tuollaisissa paikoissa, esittelet siellä itseäsi.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Löysin sun kuvan netistä:

        http://static.iltalehti.fi/perhe/hermanni_etu0703TL_pr.jpg

        Ps. Sillä tanssilla on ihan tietty merkitys tuollaisissa paikoissa, esittelet siellä itseäsi.

        .. Ai kun kiva..Mut ei osunnut, eikä uponnut vaikka Trimmaaja vetikin Oikkeen lyhyen KesäHarjan.. niin vielä on Karvoja ennemmän Päälaella.. ;D.. Noh, Ainakin on HengittäväHarja.. ;D

        .. Enpäs esitä.. Ehkä joskus ja jossain kohtaa, mutta silloin se on Pääsääntöisesti jonkun kanssa "leikkimistä"/"huumoria"/"irroittelua"/"pelleilyä" jne..jne.. Muuten MuZak vie ja mä vaan Keinun mukana, jos yksin Jammaa.. Jos Kaksin niin sitten se on taas enemmän tai vähemmän VuoroVaikutteista Jamia.. Tosin, en ole kauheasti nyt missään TanssiLattioilla vähään aikaan pyöriskellyt, vaikka olisin käynyt YöElämässä.. Ei ole ollut oikeaa Fiilistä nyt siihen.. ;P

        .. Suurimmaksi osaksi keinuttelut on keinuteltu muutenkin nyt kotona yksin, joten kelle mä muka "esitän".. ;D.. Jos se on Geeneissä, niin se on.. Minkäs sille Sit voi.. ;D


      • kuhuhgkjhgkhjgk
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, joo.. OuKei myönnän, että tässä(kin) Jutskassa voi olla tiettyjä lieventäviä AsianHaaroja, jos/kun minkäänlaista Harhauttamista ja Valehtelemista jne. esiinny.. ;P

        Aika usein ei esiinny. Molemmat tietävät kyllä, missä mennään.

        Myös nainen on tosiaankin seksuaalinen olento! Ei siinä ole mitään pahaa, tai toisen hyödyntämistä. Uskon seksin olevan haitallista, jos yksikin terapeutti sanoo niin! (ei sano)

        Ei sekään ole hyvä, ettei seksiä ole koskaan. Voimakas perustarve kuitenkin..


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ai kun kiva..Mut ei osunnut, eikä uponnut vaikka Trimmaaja vetikin Oikkeen lyhyen KesäHarjan.. niin vielä on Karvoja ennemmän Päälaella.. ;D.. Noh, Ainakin on HengittäväHarja.. ;D

        .. Enpäs esitä.. Ehkä joskus ja jossain kohtaa, mutta silloin se on Pääsääntöisesti jonkun kanssa "leikkimistä"/"huumoria"/"irroittelua"/"pelleilyä" jne..jne.. Muuten MuZak vie ja mä vaan Keinun mukana, jos yksin Jammaa.. Jos Kaksin niin sitten se on taas enemmän tai vähemmän VuoroVaikutteista Jamia.. Tosin, en ole kauheasti nyt missään TanssiLattioilla vähään aikaan pyöriskellyt, vaikka olisin käynyt YöElämässä.. Ei ole ollut oikeaa Fiilistä nyt siihen.. ;P

        .. Suurimmaksi osaksi keinuttelut on keinuteltu muutenkin nyt kotona yksin, joten kelle mä muka "esitän".. ;D.. Jos se on Geeneissä, niin se on.. Minkäs sille Sit voi.. ;D

        .. Taas muuten Keikuttelen täällä ihan yksinäni.. ;D

        .. Tulee just radiosta tää Biisi.. https://www.youtube.com/watch?v=AbviedGZELM

        .. =)


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ai kun kiva..Mut ei osunnut, eikä uponnut vaikka Trimmaaja vetikin Oikkeen lyhyen KesäHarjan.. niin vielä on Karvoja ennemmän Päälaella.. ;D.. Noh, Ainakin on HengittäväHarja.. ;D

        .. Enpäs esitä.. Ehkä joskus ja jossain kohtaa, mutta silloin se on Pääsääntöisesti jonkun kanssa "leikkimistä"/"huumoria"/"irroittelua"/"pelleilyä" jne..jne.. Muuten MuZak vie ja mä vaan Keinun mukana, jos yksin Jammaa.. Jos Kaksin niin sitten se on taas enemmän tai vähemmän VuoroVaikutteista Jamia.. Tosin, en ole kauheasti nyt missään TanssiLattioilla vähään aikaan pyöriskellyt, vaikka olisin käynyt YöElämässä.. Ei ole ollut oikeaa Fiilistä nyt siihen.. ;P

        .. Suurimmaksi osaksi keinuttelut on keinuteltu muutenkin nyt kotona yksin, joten kelle mä muka "esitän".. ;D.. Jos se on Geeneissä, niin se on.. Minkäs sille Sit voi.. ;D

        Niin joo, sinä käyt vähän lipittämässä purnukkaa ;P ja sitten kun toinen on hommassa mukana heittäydytkin täysin ymmärtämättömäksi koko touhusta ja leikit tyrmistynyttä. Kauheeta, joku yritti ehdotella sulle lähempää kanssakäymistä...NarsuMarsuja tuollaiset huomionhakuiset pimperon tarjoajat, hyi sentään.


      • kuhuhgkjhgkhjgk kirjoitti:

        Aika usein ei esiinny. Molemmat tietävät kyllä, missä mennään.

        Myös nainen on tosiaankin seksuaalinen olento! Ei siinä ole mitään pahaa, tai toisen hyödyntämistä. Uskon seksin olevan haitallista, jos yksikin terapeutti sanoo niin! (ei sano)

        Ei sekään ole hyvä, ettei seksiä ole koskaan. Voimakas perustarve kuitenkin..

        .. Noh, joo.. Jokainen Persoonansa/Luonteensa mukaan.. Kyllä se irtosuhteilu/panosuhteilu yms. vaikuttaa monen moneen asiaan.. Mut ei siitä sen enempiä tällä kertaa.. ;P

        .. Ei kukaan ole itse Seksiä "haitalliseksi" sanonutkaan.. Ja IhmisApinalla on myös muitakin keinoja tyydyttää tarpeensa, jos/kun ei ole kunnon suhteessa.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, joo.. Jokainen Persoonansa/Luonteensa mukaan.. Kyllä se irtosuhteilu/panosuhteilu yms. vaikuttaa monen moneen asiaan.. Mut ei siitä sen enempiä tällä kertaa.. ;P

        .. Ei kukaan ole itse Seksiä "haitalliseksi" sanonutkaan.. Ja IhmisApinalla on myös muitakin keinoja tyydyttää tarpeensa, jos/kun ei ole kunnon suhteessa.. ;P

        "Ja IhmisApinalla on myös muitakin keinoja tyydyttää tarpeensa, jos/kun ei ole kunnon suhteessa.. ;P"

        Juu, minä muistan sen sun keinosi. Sinä vetelet letkua ja ajattelet isänmaata.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Niin joo, sinä käyt vähän lipittämässä purnukkaa ;P ja sitten kun toinen on hommassa mukana heittäydytkin täysin ymmärtämättömäksi koko touhusta ja leikit tyrmistynyttä. Kauheeta, joku yritti ehdotella sulle lähempää kanssakäymistä...NarsuMarsuja tuollaiset huomionhakuiset pimperon tarjoajat, hyi sentään.

        .. Tämä aihe on sen verran laaja, etten jaksa lähteä tähän nyt.. Mutta pyrin kyllä aina ottamaan toisen tunteet&tuntemukset huomioon mahdollisimman hyvin, enkä leikittele niillä.. Ainakaan tahallisesti.. ;P


      • LinerT.2 kirjoitti:

        "Ja IhmisApinalla on myös muitakin keinoja tyydyttää tarpeensa, jos/kun ei ole kunnon suhteessa.. ;P"

        Juu, minä muistan sen sun keinosi. Sinä vetelet letkua ja ajattelet isänmaata.

        .. ;D.. VoiVoi.. Kahtellaan taas.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. ;D.. VoiVoi.. Kahtellaan taas.. ;D

        Sinä olet kertonut olevasi niin puhdasmielinen ja -sieluinen, ettei sellaiset seksiajatukset tule mieleenkään, ne olis toisten hyväksikäyttöä. Ne oli niiden NarsuMarsujen ja Elukoiden ajatuksia sellaiset :)

        Nyt kun tässä kirjoittelee näitä sun omia kirjoitelmiasi takaisin päin, niin näähän on ihan sairaita juttuja ;D


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Sinä olet kertonut olevasi niin puhdasmielinen ja -sieluinen, ettei sellaiset seksiajatukset tule mieleenkään, ne olis toisten hyväksikäyttöä. Ne oli niiden NarsuMarsujen ja Elukoiden ajatuksia sellaiset :)

        Nyt kun tässä kirjoittelee näitä sun omia kirjoitelmiasi takaisin päin, niin näähän on ihan sairaita juttuja ;D

        .. Ei ole.. Se nyt vaan on niin, että tietynlainen Herkkyys heikkenee.. Kuten myös SitoutumisKyky ja Kyky SyvempäänRakkauteen, mitä enemmän Harrastelee KevytSuhteiluja.. Ja sen lisäksi ne ei sovi oikeastaan ollenkaan joillekin ja joillekin ehkä KiikunKaakun.. Ja nämä "ryhmät" on niitä, jotka hajoittavat ja rikkovat itseään, jos/kun syystä tai toisesta sellaiseen toimintaan ajautuu.. ;P

        .. Elikkäs jotkut nyt vaan on BonoBoSieluisia.. Jotkut JoutsenSieluisia.. Ja jotkut jotain sieltä väliltä.. ;P

        .. Äläkäs sinä ole niin utelias mun SeksiAjatuksistani.. ;D.. TypykänTyllerö.. ;D


      • kuhuhgkjhgkhjgk kirjoitti:

        Aika usein ei esiinny. Molemmat tietävät kyllä, missä mennään.

        Myös nainen on tosiaankin seksuaalinen olento! Ei siinä ole mitään pahaa, tai toisen hyödyntämistä. Uskon seksin olevan haitallista, jos yksikin terapeutti sanoo niin! (ei sano)

        Ei sekään ole hyvä, ettei seksiä ole koskaan. Voimakas perustarve kuitenkin..

        Yleensä seksiin kykenemättömillä ihmisillä on mentaalipuolen ongelmia.


      • Olvi-Olmi kirjoitti:

        Yleensä seksiin kykenemättömillä ihmisillä on mentaalipuolen ongelmia.

        .. Kommenttisi kertoo vain sinusta.. HuonojaJutskia meinaa.. ;P

        .. Yksilöitä on erillaisia... Jos olisin Tyhmä&Yksinkertainen niin voisin olla samaa mieltä sinusta.. ;D.. Mutta koska en ole, niin en sanoisi sinusta niin, vaan sanoisin, että olet joko edellä mainittua ja/tai Sun Viisaus on TodVajaa.. ;P

        .. Mut ehkä nuo asiat vielä korjaantuu sunkin kohdalla.. Ehkä.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Kommenttisi kertoo vain sinusta.. HuonojaJutskia meinaa.. ;P

        .. Yksilöitä on erillaisia... Jos olisin Tyhmä&Yksinkertainen niin voisin olla samaa mieltä sinusta.. ;D.. Mutta koska en ole, niin en sanoisi sinusta niin, vaan sanoisin, että olet joko edellä mainittua ja/tai Sun Viisaus on TodVajaa.. ;P

        .. Mut ehkä nuo asiat vielä korjaantuu sunkin kohdalla.. Ehkä.. ;D

        Vastasin kyllä ihan eri tyypille, en käsitä miksi kommenttini kolahti suhun.


      • Olvi-Olmi kirjoitti:

        Vastasin kyllä ihan eri tyypille, en käsitä miksi kommenttini kolahti suhun.

        .. Vastasit juu.. Mut kun se on vastattu mun kommentin alle, niin mulle tulee siitä ilmoitus, joten vastasin ihan vain siksi siihen, koska sen huomasin.. ;D.. Ei siis kolahtanut, eikä kolissut mihinkään.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Vastasit juu.. Mut kun se on vastattu mun kommentin alle, niin mulle tulee siitä ilmoitus, joten vastasin ihan vain siksi siihen, koska sen huomasin.. ;D.. Ei siis kolahtanut, eikä kolissut mihinkään.. ;D

        Sun vastauksestasi kuulsi kusipäisyys.


      • Olvi-Olmi kirjoitti:

        Sun vastauksestasi kuulsi kusipäisyys.

        .. Se johtuuu vain sun Korvistas.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Se johtuuu vain sun Korvistas.. ;D

        Olen minä sen verran tätä palstaa selaillut, että tiedän sut palstahäiriköksi.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ei ole.. Se nyt vaan on niin, että tietynlainen Herkkyys heikkenee.. Kuten myös SitoutumisKyky ja Kyky SyvempäänRakkauteen, mitä enemmän Harrastelee KevytSuhteiluja.. Ja sen lisäksi ne ei sovi oikeastaan ollenkaan joillekin ja joillekin ehkä KiikunKaakun.. Ja nämä "ryhmät" on niitä, jotka hajoittavat ja rikkovat itseään, jos/kun syystä tai toisesta sellaiseen toimintaan ajautuu.. ;P

        .. Elikkäs jotkut nyt vaan on BonoBoSieluisia.. Jotkut JoutsenSieluisia.. Ja jotkut jotain sieltä väliltä.. ;P

        .. Äläkäs sinä ole niin utelias mun SeksiAjatuksistani.. ;D.. TypykänTyllerö.. ;D

        Sinä itsehän olet sitä mieltä, että jos on sinut seksiasioittensa kanssa, niistä voi puhua ihan vapaasti - eihän niissä ole mitään hävettävää. Joten anna nyt tulla vaan, ihan kaikki ja pohjamutia myöten. Lukee sitten kuka lukee ja ketä kiinnostaa... ;) Vai oletko sittenkin vain kaksinaismoralisti, valehtelija ja kontrollifiikki?

        Minä taas pidän seksiä ja seksuaalisuutta sen verran henkilökohtaisena asiana, etten siksi halua omista asioistani (muistakaan) huudella ihmisille täällä enkä muuallakaan.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Sinä itsehän olet sitä mieltä, että jos on sinut seksiasioittensa kanssa, niistä voi puhua ihan vapaasti - eihän niissä ole mitään hävettävää. Joten anna nyt tulla vaan, ihan kaikki ja pohjamutia myöten. Lukee sitten kuka lukee ja ketä kiinnostaa... ;) Vai oletko sittenkin vain kaksinaismoralisti, valehtelija ja kontrollifiikki?

        Minä taas pidän seksiä ja seksuaalisuutta sen verran henkilökohtaisena asiana, etten siksi halua omista asioistani (muistakaan) huudella ihmisille täällä enkä muuallakaan.

        .. En ole KaksinaisMoralisti, enkä myöskään mikään KontrolliFriikki.. ;D.. Erillaiset puuhastelkoot rauhassa keskenään mitä puuhastelevat.. Miksi se minua liikuttaisi?.. ;D

        .. Se taas on aivan EriAsia, että puhuu asioista.. KuNmallinen juttu olisi ja on, jos/kun jonkun mielestä jostain asioista ei saisi puhua ja haluttaisiin pitää jotkut asiat Pimennossa jne.. ;P

        .. Sinä olet viimeinen Ihminen jolle mun asiat kuuluu.. ;D


      • Olvi-Olmi kirjoitti:

        Olen minä sen verran tätä palstaa selaillut, että tiedän sut palstahäiriköksi.

        "..Jos olisin Tyhmä&Yksinkertainen niin voisin olla samaa mieltä sinusta.. ;D.. Mutta koska en ole, niin en sanoisi sinusta niin, vaan sanoisin, että olet joko edellä mainittua ja/tai Sun Viisaus on TodVajaa.. ;P

        .. Mut ehkä nuo asiat vielä korjaantuu sunkin kohdalla.. Ehkä.. ;D"


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "..Jos olisin Tyhmä&Yksinkertainen niin voisin olla samaa mieltä sinusta.. ;D.. Mutta koska en ole, niin en sanoisi sinusta niin, vaan sanoisin, että olet joko edellä mainittua ja/tai Sun Viisaus on TodVajaa.. ;P

        .. Mut ehkä nuo asiat vielä korjaantuu sunkin kohdalla.. Ehkä.. ;D"

        Sinun kohdallasi palstahäiriköinti ei lopu varmaan ikinä, et osanne kommunikoida kenenkään kanssa asiallisesti.


      • LinerT.2
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. En ole KaksinaisMoralisti, enkä myöskään mikään KontrolliFriikki.. ;D.. Erillaiset puuhastelkoot rauhassa keskenään mitä puuhastelevat.. Miksi se minua liikuttaisi?.. ;D

        .. Se taas on aivan EriAsia, että puhuu asioista.. KuNmallinen juttu olisi ja on, jos/kun jonkun mielestä jostain asioista ei saisi puhua ja haluttaisiin pitää jotkut asiat Pimennossa jne.. ;P

        .. Sinä olet viimeinen Ihminen jolle mun asiat kuuluu.. ;D

        Mä voin hyvin olla lukematta sun letkun vedoistasi ja seksielämästäsi, mutta kun sun mielestäsi ei pidä olla mitään ongelmaa kertoilla seksiasioistaan jos on sinut niiden kanssa, niin kerro kaikille muille, sulla ei pitäisi hyvänä ja sielultaan puhtaana ihmisenä olla mitään sellaista tarinointia vastaan. Sinä olet täällä itse tivannut toisten seksihistorioita tuolla perustella, että anna nyt tulla vaan.


      • Olvi-Olmi kirjoitti:

        Sinun kohdallasi palstahäiriköinti ei lopu varmaan ikinä, et osanne kommunikoida kenenkään kanssa asiallisesti.

        .. Sanoo Näemmä Pertti.. VoiElämä noita sun jatkuvia nikin vaihtoja ja muita Outoiluja&Persestelyjä.. ;D


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Mä voin hyvin olla lukematta sun letkun vedoistasi ja seksielämästäsi, mutta kun sun mielestäsi ei pidä olla mitään ongelmaa kertoilla seksiasioistaan jos on sinut niiden kanssa, niin kerro kaikille muille, sulla ei pitäisi hyvänä ja sielultaan puhtaana ihmisenä olla mitään sellaista tarinointia vastaan. Sinä olet täällä itse tivannut toisten seksihistorioita tuolla perustella, että anna nyt tulla vaan.

        .. Tuollaiselle PsykoMarsulle on parempi olla antamatta yhtään mitään "porkkanoita", joita sitten vääristelet ja vääntelet ihan miksi sattuu.. ;D

        .. Sulle jos sanoisi ihan mitä tahansa sellaista, jossa ei pitäisi olla mitään ihmeellistä, niin sä kyllä osaat siitä vääristellä ja vääntää jotain ihan kuvottavaa.. Tosin suurin osa kyllä lähinnä varmasti ihmettelee, että kuinka sekaisin voit olla.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Tuollaiselle PsykoMarsulle on parempi olla antamatta yhtään mitään "porkkanoita", joita sitten vääristelet ja vääntelet ihan miksi sattuu.. ;D

        .. Sulle jos sanoisi ihan mitä tahansa sellaista, jossa ei pitäisi olla mitään ihmeellistä, niin sä kyllä osaat siitä vääristellä ja vääntää jotain ihan kuvottavaa.. Tosin suurin osa kyllä lähinnä varmasti ihmettelee, että kuinka sekaisin voit olla.. ;D

        Ai täällä joku poistelee taas asiallisia kommentteja.

        Kirjoitin, että minä en ole narsisti. Minä olen ihan rehellisesti vain mulkku.

        Nuuska on aika varmasti narsisti. Pitäisi myös pystyä seisomaan sanojensa takana, muutenhan kaikki sanomasi on pelkkää tyhjää läpätystä.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Ai täällä joku poistelee taas asiallisia kommentteja.

        Kirjoitin, että minä en ole narsisti. Minä olen ihan rehellisesti vain mulkku.

        Nuuska on aika varmasti narsisti. Pitäisi myös pystyä seisomaan sanojensa takana, muutenhan kaikki sanomasi on pelkkää tyhjää läpätystä.

        Joo huomasin, että joku oli varastanut kirjeen kuoresta.. ;D.. Ei ollut kuin kuori jäljellä.. ;P

        .. Mut joo.. Sun NarsuPsykoMarsu pisteytys nousee muhun verrattuna, niin suureksi, ettei mun pylväs edes erotu, jos/kun ne olisi samassa Diagrammissa.. ;D

        .. Eli en Varpisti ole.. Moni juttu olisi mennyt ja menisi muuten ihan eri tavalla.. Ihan kaikilla tavoilla.. Myös Sisäisillä.. ;P.. Jos se ei ole Veres, niin se ei ole Veres.. Jos taas on, niin se on.. On helppoa olla sitä mitä on ja vaikea olla sitä mitä ei ole.. Pätee joka asiaan.. ;P


    • Kokenutmies-

      Baariin vaan ja lähestyt naisia ensin katseella ja sitten pyydät naisia tanssimaan. Siten on hyvä lähestyä ja saada tuntumaa.

    • No mikäettei voi mennä tälläsissä pikkupaikkakunnissakin baariin vonkaamaan. Mutta olisko mitään välimuotoa olemassa? Niinkuin kiltin miehen ja vonkaajan välissä? Suunnitelmallisuus yleensä tappaa luovuuden.
      Ja kun ei oikeen etsi mitään voi löytää vaikka mitä.
      Ka sitä voi baarissa käydä muutenkin, vaikka moikkaamassa tuttuja.

    • TutustumaanVaan

      Baariin vaan muiden joukkoon oltiin me suurella tai pienellä paikkakunnalla sieltä voi hyvällä säkällä löytää itselleen kaverin.Nyt kesällä kun on lomalaisetkin liikenteessä,jopa pienillä paikkakunnillakin on elämää.

    • kurppa26vuotta

      Miksi menisit baariin kun en uskalla lähestyä naisia? Ei palstan miehet uskalla naisille jutella koska olemme teille kurppia.

    • grdhrty

      Jospa moni miesi (niin sinä ku minä ja rouva ties kui moni muuki) onkin vain halauksen ja sen sellaisen julkisiivon ja päivänvaloakin kestävän käsittelyn, kuin johonkin koloon tapahtuvan tulemisen, puutteessa. Yhdyntäseksi ei välttämäti todellakaan korvaa näitä muita seksimuotoja, jotka, väitän, täyttäisivät aivan loistavasti niitä puutteita joita yhdyntäseksistä koetetaan hakea.
      Luopukaamme jo hiukan tästä uusavuttomasta käytöksestä, seksiin ei välttämäti tarvita minkäänlaisia ehkäisymenetelmiä. Vaatteet päällä ja elimet piilossa suoritettavia seksin lajeja kyllä on käytettävissämme sen verran että tyytyttyy ne tarpeet joita haetaan tällä uusavuttomalla ja mielikuvituksettomalla paljain munin suoritettavalla pikahommeloinnilla

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe