Tehtävä 10 oikaisupyyntö

Moniko odottaa oikaisua tehtävästä 10? Moniko on valmis jatkamaan hallinto-oikeuteen (käsittelymaksu 250e), jos oikaisupyyntöä ei hyväksytä?
Koeohjeissa ilmaistiin selvästi, että tulee valita lähinnä oikea vastaus.
Lähinnä oikeaksi vastaukseksi tulkitsee pääsykoekirjan perusteella vastausvaihtoehdon 1. väittämä on oikein.

Täällä on lähetetty lakimiesten avulla oikaisupyyntö ja odotetaan vastausta. Koulupaikka on 0 pisteestä kiinni, joten pelkkä tehtävän mitätöinti auttaisi.
Ilmianna
Jaa

12 Vastausta

Minä tein, eihän siinä mitään menetä. Ellei sitten tosiaan vie hallinto-oikeuteen.
Ilmianna
Jaa
Oikaisupyyntö piti lähettää 14.7 mennessä. Lähetin jo heti 30.6.....kuinkahan kauan kestää kun tuosta saa tiedon? Tietääkö joku? Käsittelevätkö heti vai miten tuo yleensä toimii?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
En tiedä... Hakutoimistoista voisi kysellä. Itse en kehtaa, kun olen pommittanut heitä jo aivan tarpeeksi. :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Sama juttu...olen soittanut ja lähetellyt sähköposteja. Ilmeisen kypsiä ovat minuun ja, koska jo lihavoitua tekstiä....
Ilmianna
Jaa
Minulle vastattiin että elokuun alussa käsitellään ja vastaukset lähetetään elokuun lopussa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Elokuun aikana käsitellään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Aalto Yliopisto on jo käsitellyt oikaisupyynnön tehtävästä 10 hyväksytysti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mistä tämän tiedon olet löytänyt?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ette te tule millään kepulikonsteilla jonkun oikaisupyynnön perusteella pääsemään, paikat on jo täytetty. Ensi vuonna uusi yritys!
T. Jo sisään päässyt
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Tehtävään oikein vastanneet eivät pääsisi kouluun, jos pisteet ovat 0,25P kiinni? Niin niin.. Itse pääsen Tampereelle mutta olen aivan varma, että viimeistään oikeudessa tuo tehtävä hyväksyttäisiin. Lukekaa koeohjeet ja pääsykoemateriaali.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
virheitäkokeentekijö kirjoitti:
Tehtävään oikein vastanneet eivät pääsisi kouluun, jos pisteet ovat 0,25P kiinni? Niin niin.. Itse pääsen Tampereelle mutta olen aivan varma, että viimeistään oikeudessa tuo tehtävä hyväksyttäisiin. Lukekaa koeohjeet ja pääsykoemateriaali.
Ei kun tehtävään väärin vastanneet ei tuu pääseen oikaisupyynnön avulla. Oisitte lukeneet enemmän niin oisitte jo koulussa. Kauppakorkealla ei ole tapana hyväksyä oikaisupyyntöjä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
virheitävastauksissa kirjoitti:
Ei kun tehtävään väärin vastanneet ei tuu pääseen oikaisupyynnön avulla. Oisitte lukeneet enemmän niin oisitte jo koulussa. Kauppakorkealla ei ole tapana hyväksyä oikaisupyyntöjä.
Oletko rakas koskaan edes vilkaissut tän vuoden pääsykoetta :D Normaalisti kauppiksen oikaisupyyntöjä ei hyväksytä, koska monivalintavastauset ovat yksiselitteisiä ja kysymykset on huolella laadittuja.

Tänä vuonna kysymykset olivat kuitenkin vasemalla kädellä laadittuja, näkihän sen jo kahdesta myöhemmin korjatusta kysymyksestä. Ei siis ihme, että joukosta löytyi niidenkin lisäksi vielä kolmaskin hutaistu kysymys.

Lopeta se uliseminen asioista, joista sinä et tiedä mitään. Ja kyllä, itselläni on jo koulupaikka kauppiksesta, ja silti hoksasin tämän kämmin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Tehtävä 10 oikaisupyyntö

Moniko odottaa oikaisua tehtävästä 10? Moniko on valmis jatkamaan hallinto-oikeuteen (käsittelymaksu 250e), jos oikaisupyyntöä ei hyväksytä?
Koeohjeissa ilmaistiin selvästi, että tulee valita lähinnä oikea vastaus.
Lähinnä oikeaksi vastaukseksi tulkitsee pääsykoekirjan perusteella vastausvaihtoehdon 1. väittämä on oikein.

Täällä on lähetetty lakimiesten avulla oikaisupyyntö ja odotetaan vastausta. Koulupaikka on 0 pisteestä kiinni, joten pelkkä tehtävän mitätöinti auttaisi.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta