Teille joilla on itseänne reilusti nuorempi mies

RumaLiisa

Lueskelin rasmus -ryhmän sivua facebookissa ja siellä tuli vastaan eräs mummoikäinen nainen, jolla oli itseään varmaan parisenkymmentä vuotta nuorempi irakilaismies. Ilmeisesti tullut alkuvuodesta hänen luokseen asumaan ja nyt kesällä menty naimisiin... Alkoi hieman ihmetyttää ja ensin ajattelin kirjoittaa tälle naiselle suoraan, mutta koska en halua pahoittaa hänen mieltään ja rikkoa mahdollisia illuusioitaan, niin en viitsi.

Ei millään pahalla, eikä monikulttuurisissa suhteissa sinänsä ole mitään vikaa mielestäni - mutta luuletteko te mummoikäiset naiset, että se reilusti nuorempi irakilainen yms. epävakaasta maasta tullut miehenne teitä oikeasti rakastaa?

Itse olen ruma varhaiskeski-ikäinen nainen, enkä todellakaan kuvittelisi jonkun "korean" irakilaispojan hullaantuvan itseeni. Kyllähän ne joskus yrittää iskeä minua (suomalaiset ei sitten yritäkään, koska ei ole "pakko"...), mutta en lotkauta korvaani, koska en todellakaan kuvittele heidän olevan kiinnostuneita minusta ihmisenä ja naisena. En ole kaunis ja seksikäs. Luultavasti he ajattelevat minun olevan niin epätoivoinen ja seksin puutteessa, että jos joku tekee aloitteen, olen heti valmis avioliittoon ja mihin vaan, kunhan vain saan miehen. Sellainen en kuitenkaan ole. Olen realisti ja arvostan myös itseäni sen verran, etten viitsisi alentua suhteeseen, jossa olen hyödyke miehelle (= oleskelulupa) tai mies on hyödyke minulle (= seksiä rumasta ulkomuodostani huolimatta).

Sitten on näitä viisi-kuusikymppisiä mummeleita, joilla on alle nelikymppinen mies. Toisinaan vasta parikymppinen, joita itsekin pidän lähes lapsina. Eihän ne ole kuin nippa nappa täysi-ikäisiä... Ei kai kukaan ole niin harhoissa, että kuvittelee miehellä olevan muita motiiveja suhteeseen kuin oleskelulupa Suomessa? Vai eikö sillä ole väliä oikeastaan, kunhan vain on nätti toy-boy sänkyä lämmittämässä? Puumailuhan on muotia nykyään, mutta itsestä ainakin tuntuu todella vieraalle ajatus, että olisin suhteessa sellaisen miehen kanssa, joka voisi olla ikänsä puolesta lapseni, jopa lapsenlapseni... Minulla ei itsellä ole lapsia eikä tule olemaankaan, mutta näillä mummoilla yleensä on.

Eikö tunnu kummalliselta olla parisuhteessa jonkun sellaisen kanssa, jonka olisi voinut ehkä toisissa olosuhteissa tuntea oman lapsensa kautta? Eli tämä olisikin voinut olla oman lapsen luokkakaveri tai paras ystävä, jos kohtalo olisi heitellyt toisin, ja tämän pojan vanhemmat olisivat muuttaneet aikoinaan Suomeen ja poika olisi syntynyt täällä. Entä eikö vaakakupissa paina ollenkaan se, miltä niistä omista lapsista ja lapsenlapsista tuntuu tuollainen uusi "isäpuoli" tai "isoisäpuoli"? Joku voi sanoa että "ikä on vain numeroita" - mutta eihän se niin oikeasti ole. Kyllä ne takana olevat kilometritkin jotain vaikuttaa.

Onhan näitä vanhoja ukkojakin, jotka hakee ns. postimyyntivaimoja Thaimaasta, Venäjältä tai Virosta, mutta ei ne taidakaan luulla vaimojensa rakastavan itseään. Ehkä silloin kun on melkolailla ostanut sen naisen sitä varten, että se synnyttää miehelle perillisen, ei ole tarvetakaan valehdella itselleen mistään rakkaudesta.

110

1813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanki_elämä

      eiköhän jokaisella ole oikeus valita kumppaninsa? Miksi sulle on ongelma jonkun itsellesi tuntemattoman kumppanin valinta? Toivotko Suomeen systeemiä jossa esim. perhe tai joku muu määrää kumppanin valinnassa?

      • hölmömikähölmö

        Onpa tyhmä vastaus. Suomi on vapaa maa ja.täällä saa asioista puhua ja vaihtaa mielipiteitä. Ap kirjoitti täysin järkevän viestin .


      • ei-islamille

        Luonnevikaisuuden lisäksi sinun ongelmasi on muunmuassa luetun ymmärtäminen. Ap EI kyseenalaistanut valinnan vapautta suomaliassa, vaan valintojen mielekkyyttä.


      • freedom-of-choice
        ei-islamille kirjoitti:

        Luonnevikaisuuden lisäksi sinun ongelmasi on muunmuassa luetun ymmärtäminen. Ap EI kyseenalaistanut valinnan vapautta suomaliassa, vaan valintojen mielekkyyttä.

        valintojen mielekkyyttä??? ja sinäkö päätät mikä on toiselle mielekäs valinta? Vain hullu tuollaista vääntää!


      • ei-islamille
        freedom-of-choice kirjoitti:

        valintojen mielekkyyttä??? ja sinäkö päätät mikä on toiselle mielekäs valinta? Vain hullu tuollaista vääntää!

        Suomessa on Sika mielipiteen vapaus ainakin toistaiseksi. Ja varsin hullulta kuulostaa ajatus nuori pakolaisjätkä grannyikäisen suominaisen seuralaisena.


      • ei-islamille
        ei-islamille kirjoitti:

        Suomessa on Sika mielipiteen vapaus ainakin toistaiseksi. Ja varsin hullulta kuulostaa ajatus nuori pakolaisjätkä grannyikäisen suominaisen seuralaisena.

        Onhan siinä tosin win-win tilanne molemmille, tuo sakki on valmis paneskelemaan mitä tahansa reiällistä ja jos hyötyy siitä(rahaa, oleskeluluvan saanti aina parempi) ja muorikin saa itsepetoksessa tuntea vielä kerran olevansa haluttu.


      • ei-islamille

        Taitavat olla sekä persaukisia että moniongelmaisia kun ovat sinunkaltaisia vaivautuneet laittamaan paksuksi. Kotimaasta ei naista saanut niin suomalainen seinähullu pönäkkä monikulttuurifanaatikko nappasi.


      • RumaLiisa

        Enhän minä kieltänyt ketään valitsemasta kumppaniaan. En ollut määrittelemässä edes perusteita siihen, miten ja millaisen kumppanin saa valita itselleen. Kysyin ainoastaan, että luulevatko nämä mummelit niiden nuorten irakilaisten miesten rakastavan itseään?

        Sitäpaitsi - näiden irakilaisten kulttuurissa se perhe ja suku päättää hyvinkin pitkälti kenen kanssa saa mennä naimisiin. Siellä mummelit eivät nai nuorukaisia, koska nuorukaisen kuuluu siittää suvulleen jatkajia ja mitäs iloa mummoikäisestä siinä on?

        Olen myös aika varma, että kun tämänkin kyseisen vanhemman rouvashenkilön nuori puoliso saa omat lapsensa Suomeen, hän ei tule sallimaan oman poikansa mennä naimisiin mummoikäisen naisen kanssa, sitten kun poika naimaiässä on... Ja tosiaan - tällä miehellä on lapsia siellä Irakissa jotka haluaa Suomeen. Voi vain miettiä, missä lasten äiti on. Käsittääkseni sielläpäin maailmaa ei katsota kovinkaan hyvällä avioeroa. Toki lasten äiti on voinut kuolla, mutta pakostikin epäilys herää, että onkohan kuitenkin elossa ja tulisiko hän perhettä yhdistettäessä Suomeen lasten "tätinä" tai muuna vastaavana, ja näin ollen mies on jo oikeasti naimisissa ja meidän maamme lakien mukaan syyllistynyt kaksinnaimiseen. Omassa kotimaassaan varmaan voi olla sallittuakin olla useampi vaimo?


      • RumaLiisa
        freedom-of-choice kirjoitti:

        valintojen mielekkyyttä??? ja sinäkö päätät mikä on toiselle mielekäs valinta? Vain hullu tuollaista vääntää!

        En oikeastaan kyseenalaistanut mitään. Halusin lähinnä tietää, että luulevatko nämä mummoikäiset naiset niiden nuorten miesten rakastavan itseään... Lisäksi voisin kysyä, että jos näin luulevat - niin miksi?

        Yleensä rakkaus perustuu seksuaaliseen haluun, koska koko asiassahan on kyse halusta paritella, lisääntyä, levittää omia geenejään. Mummoikäisellä naisella ei tällaisessa kuviossa tee yhtään mitään. Uskoisin kyllä, jos pappaikäinen irakilaismies rakastuisi suomalaiseen mummoon, mutta anteeksi nyt vaan - en millään voi uskoa, että nuori mies pystyy rakastamaan vanhaa naista ja pitämään tätä seksuaalisesti haluttavana. Tai ei ainakaan kovin moni. Fetissejähän toki on, mutta tuskin irakilaisillakaan nyt niin runsaslukuisena on joku mummofetissi, kuin miltä täällä solmittujen liittojen perusteella vaikuttaisi.


      • abcdjeoeeo
        RumaLiisa kirjoitti:

        En oikeastaan kyseenalaistanut mitään. Halusin lähinnä tietää, että luulevatko nämä mummoikäiset naiset niiden nuorten miesten rakastavan itseään... Lisäksi voisin kysyä, että jos näin luulevat - niin miksi?

        Yleensä rakkaus perustuu seksuaaliseen haluun, koska koko asiassahan on kyse halusta paritella, lisääntyä, levittää omia geenejään. Mummoikäisellä naisella ei tällaisessa kuviossa tee yhtään mitään. Uskoisin kyllä, jos pappaikäinen irakilaismies rakastuisi suomalaiseen mummoon, mutta anteeksi nyt vaan - en millään voi uskoa, että nuori mies pystyy rakastamaan vanhaa naista ja pitämään tätä seksuaalisesti haluttavana. Tai ei ainakaan kovin moni. Fetissejähän toki on, mutta tuskin irakilaisillakaan nyt niin runsaslukuisena on joku mummofetissi, kuin miltä täällä solmittujen liittojen perusteella vaikuttaisi.

        ahahahaha itselleni on kuule aivan sama jos joku mummo löytää onnensa ulkkiksesta. Suvun jatkaminen ahahahahahaha?? eiköhän niitä nuorempia naisia löydy suvun jatkamiseen ja siihenkin löytyy ulkkiksia toiseksi osapuoleksi. Yhä useammasta suomalaismiehestä ei ole mihinkään muuhun paitsi viinan juontiin.

        Mitä tulee mummojen 'luulemiseen', etköhän sinä itse ole luulottelijana tässä ketjussa. Mummot tehköön mitä haluavat, vapaa maa, vapaa tahto.


      • abcdjeoeeo kirjoitti:

        ahahahaha itselleni on kuule aivan sama jos joku mummo löytää onnensa ulkkiksesta. Suvun jatkaminen ahahahahahaha?? eiköhän niitä nuorempia naisia löydy suvun jatkamiseen ja siihenkin löytyy ulkkiksia toiseksi osapuoleksi. Yhä useammasta suomalaismiehestä ei ole mihinkään muuhun paitsi viinan juontiin.

        Mitä tulee mummojen 'luulemiseen', etköhän sinä itse ole luulottelijana tässä ketjussa. Mummot tehköön mitä haluavat, vapaa maa, vapaa tahto.

        Joo sitten kun Suomi muuttuu täysin kapitalistiseksi ja kaikki maksaa omat kulunsa niin sillon saa vanhat kurtut ihan ite päättää minkälaisen yhteiskunnan rasitteen ne tänne raijaa.

        Ei maleksijatkaan tänne haluais tulla jos ei ois sossua.


      • RumaLiisa
        abcdjeoeeo kirjoitti:

        ahahahaha itselleni on kuule aivan sama jos joku mummo löytää onnensa ulkkiksesta. Suvun jatkaminen ahahahahahaha?? eiköhän niitä nuorempia naisia löydy suvun jatkamiseen ja siihenkin löytyy ulkkiksia toiseksi osapuoleksi. Yhä useammasta suomalaismiehestä ei ole mihinkään muuhun paitsi viinan juontiin.

        Mitä tulee mummojen 'luulemiseen', etköhän sinä itse ole luulottelijana tässä ketjussa. Mummot tehköön mitä haluavat, vapaa maa, vapaa tahto.

        Edelleen - minä kysyin luulevatko nämä mummot oikeasti niiden miesten rakastavan itseään. Se kun nimittäin vaikuttaa, että luulevat sen perusteella, mitä fb:ssa kirjoittelevat suhteestaan. Kenenkään vapaata tahtoa en ole ollut eväämässä. Halusin vain vastauksen yksinkertaiseen kysymykseen.

        Olet muuten erittäin sivistymättömän ja suoraan sanottuna tyhmän oloinen törkyturpa. Varsinainen junttien juntti ja elämäm kolulainen. Sinä et varmaankaan tuollaisena kelpaa suomea äidinkielenään puhuville miehille. Olet sitten suhteessa juuri maahan saapuneen kielitaidottoman miehen kanssa, joka ei ymmärrä mitä sinä siitä lävestäsi päivät pitkät päästelet. Annankin siis sinulle neuvon, jos haluat sen miehesi pitää, niin siisti törkyinen turpasi ja sivistä itseäsi ennen kuin hän oppii puhumaan suomea. Ei tuollaisen idiootin kanssa kukaan jaksa olla, jos ymmärtää mitä piereskelet suustasi. Myös jonkinlainen vihanhallinta -terapia voisi olla omiaan sinulle, koska näppiksien kautta ulostamastasi tekstistä päätellen olet raivopää.

        Muussa tapauksessa miehesi tulee jättämään sinut heti, kun ymmärtää millaisen ala-arvoisen rääväsuun kanssa on. Jos ei jätä - niin siinä tapauksessa lienee vakka kantensa valinnut, ja olet löytänyt sen kaltaisesi väkivaltaisen, törkyturpaisen idootti -juntin sitten kaikkien niiden ulkomaalaisten joukosta, jotka tänne on tulleet. Normaalille miehelle et ole kunniaksi, eikä tuollaista kukaan kehtaa perheelleen esitellä. Näillä irakilaisilla kun vaimojen pitää olla kunniaksi perheelleen.

        Suosittelen myös parantamaan luetunymmärtämisen taitoa, koska et ymmärrä yhtään mitään, mitä olen kirjoittanut. Oletko oikeasti noin tyhmä, vai etkö ymmärrä siksi kun en kirjoita "ahahhaha... buaahhahahaaah mätänevä sika kusipää vittusaatana perse huora paska!! Buuahahhaaa!" Oletko päässyt noilla "taidoilla" edes peruskoulusta, vai ihanko vain elämänkoulu - anteeksi elämäm kolu on tullut käytyä? Oliko kyseessä se elämäm kova kolu kanta pään kautta käytynä?


      • Suomimiesköeihyvä

        Taas tämä palstan aivopesty muslimin patja täällä kertomassa miten suomiukko on huono valinta. Jopa rikollinen ja maahan laittomasti tunkeutuja pyllistelevä islamisti on parempi vaihtoehto.


      • Suomieukkosaalähteä
        RumaLiisa kirjoitti:

        Enhän minä kieltänyt ketään valitsemasta kumppaniaan. En ollut määrittelemässä edes perusteita siihen, miten ja millaisen kumppanin saa valita itselleen. Kysyin ainoastaan, että luulevatko nämä mummelit niiden nuorten irakilaisten miesten rakastavan itseään?

        Sitäpaitsi - näiden irakilaisten kulttuurissa se perhe ja suku päättää hyvinkin pitkälti kenen kanssa saa mennä naimisiin. Siellä mummelit eivät nai nuorukaisia, koska nuorukaisen kuuluu siittää suvulleen jatkajia ja mitäs iloa mummoikäisestä siinä on?

        Olen myös aika varma, että kun tämänkin kyseisen vanhemman rouvashenkilön nuori puoliso saa omat lapsensa Suomeen, hän ei tule sallimaan oman poikansa mennä naimisiin mummoikäisen naisen kanssa, sitten kun poika naimaiässä on... Ja tosiaan - tällä miehellä on lapsia siellä Irakissa jotka haluaa Suomeen. Voi vain miettiä, missä lasten äiti on. Käsittääkseni sielläpäin maailmaa ei katsota kovinkaan hyvällä avioeroa. Toki lasten äiti on voinut kuolla, mutta pakostikin epäilys herää, että onkohan kuitenkin elossa ja tulisiko hän perhettä yhdistettäessä Suomeen lasten "tätinä" tai muuna vastaavana, ja näin ollen mies on jo oikeasti naimisissa ja meidän maamme lakien mukaan syyllistynyt kaksinnaimiseen. Omassa kotimaassaan varmaan voi olla sallittuakin olla useampi vaimo?

        Eiköhän se koko perhe/porukka siellä pojanklopin kotimaassa ole mukana koko kusetustouhussa. Perhe hankitaan Suomeen ja suomieukko saa kenkää.


      • RumaLiisa
        Suomieukkosaalähteä kirjoitti:

        Eiköhän se koko perhe/porukka siellä pojanklopin kotimaassa ole mukana koko kusetustouhussa. Perhe hankitaan Suomeen ja suomieukko saa kenkää.

        No näinhän vähän arvelen itse. Tai sitten se mies ei ole kertonut edes perheelleen, että on mennyt naimisiin suomalaisen naisen kanssa... Kyllähän sitäkin tapahtuu, että esimerkiksi nämä "postimyyntivaimot" on muutaman vuoden naimisissa suomalaisen miehensä kanssa ja sitten eroavat. Miksipä ei irakin pojat toimisi samoin.

        Tässä nyt ei ollut kuitenkaan näistä asioista kyse - vaan siitä, että luuleeko ne mummot jotka näiden kanssa avioon purjehtii, että mies oikeasti rakastaa heitä. Kukaan ei ilmeisesti osaa vastata, vaan harhoissa on hyvä elää.


      • Pahamennä

        Niin, vaikea sanoa, kun itsellä ei ole kokemusta. Olisihan se makoisaa sellainen nuorempi mies, mutta on se kyl aika kornia sellainen yhdistelmä sama kuin vanha ukko ja huomattavasti nuorempi nainen.

        Jokainen itse tietää onko se rakkautta vai ei. Paha mennä ulkopuolisen mennä sanomaan.


      • RumaLiisa kirjoitti:

        En oikeastaan kyseenalaistanut mitään. Halusin lähinnä tietää, että luulevatko nämä mummoikäiset naiset niiden nuorten miesten rakastavan itseään... Lisäksi voisin kysyä, että jos näin luulevat - niin miksi?

        Yleensä rakkaus perustuu seksuaaliseen haluun, koska koko asiassahan on kyse halusta paritella, lisääntyä, levittää omia geenejään. Mummoikäisellä naisella ei tällaisessa kuviossa tee yhtään mitään. Uskoisin kyllä, jos pappaikäinen irakilaismies rakastuisi suomalaiseen mummoon, mutta anteeksi nyt vaan - en millään voi uskoa, että nuori mies pystyy rakastamaan vanhaa naista ja pitämään tätä seksuaalisesti haluttavana. Tai ei ainakaan kovin moni. Fetissejähän toki on, mutta tuskin irakilaisillakaan nyt niin runsaslukuisena on joku mummofetissi, kuin miltä täällä solmittujen liittojen perusteella vaikuttaisi.

        Mä olen samaa mieltä sun kanssa. Ja aika usein sitten saa lukea näitä tarinoita kusetetuista naisista,samaan sarjaan menee nää nettihuijarit. Okei,sä teet itse omat valintasi mutta älä itke kun totuus paljastuu. Toisaalta,ehkäpä nää mummelit teki diilin niitten nuorien kundien kanssa,tietää mikä on homman nimi.


    • Ei siinä mitäänn.. Se laiska mieshuora vaan jää sitten pysyvästi Suomeen laiskottelemaan..

      Tuo tänne sukulaisetki..

    • Inlove69

      Mulla on 19 vuotta nuorempi mies.Ulkomaalainen mies.Muutama vuosi ollaan oltu naimisissa. Miten paljon olenkaan saanut ilkeilyä ym ikävää osakseni, koska mennyt naimisiin rakastamani ihmisen kanssa:( Välillä ihan uskomatonta! Mitä se kenellekkään kuuluu itse kunkin valinnat.Itse ainakin olen joka päivä onnelinen näin.

      • Se on luonnotonta.. Ja miksi ette koskaan voi mennä sen ukon kotimaahan maleksimaan?


      • RumaLiisa

        En minä ole eväämässä oikeuttasi olla hänen kanssaan - minulle se on aivan sama. Sinä siis rakastat häntä. Hyvä on - minä uskon sen... Mutta uskotko sinä että hän oikeasti rakastaa sinua? Jos uksot, niin miksi? Mikä syy sinulla on luulla olevasi niin erityislaatuinen, että ikänsä puolesta lapseksesi sopiva mies pitää sinua haluttavampana, kuin niitä miljoonia nuoria naisia?

        Itse en uskoisi. Enkä ota yhtään todesta, kun nämä irakin "koreat" pojat tulee iskemään minua jossain. Tiedän etten ole "saalis" ja haluttava yhtään minkään maalaisen miehen näkövinkkelistä. Ainoa motiivi heillä voi olla, että luulevat minun olevan niin miehen puutteessa ja epätoivoinen, että olen valmis uskomaan ties mitä satuja ja menen naimisiin ja mies saa oleskeluluvan. En usko että komealla nuorella miehellä olisi mitään muuta syytä olla minusta kiinnostunut. Ei syntyperäiset suomalaisetkaan komeat nuoret miehet ole, eikä ne maahanmuuttajataustaiset, jotka on syntyneet täällä, tai tulleet adoption kautta maahan ja joilla on kansalaisuus. Miksi siis nämä juuri vastaanottokeskuksiin saapuneet miehet kiinnostuisivat rumasta itseään vanhemmasta naisesta, kun kukaan muukaan ei kiinnostu?


      • eheheheheheee
        RumaLiisa kirjoitti:

        En minä ole eväämässä oikeuttasi olla hänen kanssaan - minulle se on aivan sama. Sinä siis rakastat häntä. Hyvä on - minä uskon sen... Mutta uskotko sinä että hän oikeasti rakastaa sinua? Jos uksot, niin miksi? Mikä syy sinulla on luulla olevasi niin erityislaatuinen, että ikänsä puolesta lapseksesi sopiva mies pitää sinua haluttavampana, kuin niitä miljoonia nuoria naisia?

        Itse en uskoisi. Enkä ota yhtään todesta, kun nämä irakin "koreat" pojat tulee iskemään minua jossain. Tiedän etten ole "saalis" ja haluttava yhtään minkään maalaisen miehen näkövinkkelistä. Ainoa motiivi heillä voi olla, että luulevat minun olevan niin miehen puutteessa ja epätoivoinen, että olen valmis uskomaan ties mitä satuja ja menen naimisiin ja mies saa oleskeluluvan. En usko että komealla nuorella miehellä olisi mitään muuta syytä olla minusta kiinnostunut. Ei syntyperäiset suomalaisetkaan komeat nuoret miehet ole, eikä ne maahanmuuttajataustaiset, jotka on syntyneet täällä, tai tulleet adoption kautta maahan ja joilla on kansalaisuus. Miksi siis nämä juuri vastaanottokeskuksiin saapuneet miehet kiinnostuisivat rumasta itseään vanhemmasta naisesta, kun kukaan muukaan ei kiinnostu?

        voi helvati miten aikuinen akka on noin typerä, kommentoi itselleen tuntemattomien suhteita hahahaaaah. Mulle on aivan sama jos mummelit haksahtaa valinnassaan. Kuten niin moni suomiukkkokin on tehnyt valitessaan nuoren ulkolaisen baarinaisen, luullen naisen olevan aidosti rakastanut itseensä. Sitten koittaakin koko naisen perheen elättäminen jne ovat kovia uhkapelaajiakin.


      • hohohohhhäääää
        Eräkettu kirjoitti:

        Se on luonnotonta.. Ja miksi ette koskaan voi mennä sen ukon kotimaahan maleksimaan?

        mitä se sulle kuuluu missä pariskunta elelee ja nauttii toisistaan? Olet kateellinen kun seuranasi on vain luomu-kyllikkisi vai pistäydyitkö hieromossa?


      • hohohohhhäääää kirjoitti:

        mitä se sulle kuuluu missä pariskunta elelee ja nauttii toisistaan? Olet kateellinen kun seuranasi on vain luomu-kyllikkisi vai pistäydyitkö hieromossa?

        Tuntuu vaan aina olevan se rinssin kotimaa rinssin kulttuurin kyllästämä.. Pitää Suomeen tulla lönnimään

        Ikinä en ole kateellinen mistään.. En toisten rahoista, autoista tai naisista.

        Saatan olla kateellinen tietyn tyyppisestä naisesta.. Varsinkin jos mun oma akka on ihan vitun paska ankeuttaja.


      • eipä-ihmekään
        Eräkettu kirjoitti:

        Tuntuu vaan aina olevan se rinssin kotimaa rinssin kulttuurin kyllästämä.. Pitää Suomeen tulla lönnimään

        Ikinä en ole kateellinen mistään.. En toisten rahoista, autoista tai naisista.

        Saatan olla kateellinen tietyn tyyppisestä naisesta.. Varsinkin jos mun oma akka on ihan vitun paska ankeuttaja.

        hihihiii sulla vaan ei ole ns 'omaa' akkaa paitsi kyllikkisi hihiihi


      • eipä-ihmekään kirjoitti:

        hihihiii sulla vaan ei ole ns 'omaa' akkaa paitsi kyllikkisi hihiihi

        Akkahan tästä nyt vielä puuttuisikin..

        Paljon rennompaa vaan olla sinkkuna ja panna silloinkun huvittaa ja ketä huvittaa.

        Ei jaksa niitä seurustelun/parisuhteen velvollisuuksia ainakaan tällä hetkellä.


      • RumaLiisa
        eheheheheheee kirjoitti:

        voi helvati miten aikuinen akka on noin typerä, kommentoi itselleen tuntemattomien suhteita hahahaaaah. Mulle on aivan sama jos mummelit haksahtaa valinnassaan. Kuten niin moni suomiukkkokin on tehnyt valitessaan nuoren ulkolaisen baarinaisen, luullen naisen olevan aidosti rakastanut itseensä. Sitten koittaakin koko naisen perheen elättäminen jne ovat kovia uhkapelaajiakin.

        Ja sinä se et edelleenkään edes tajua mitä kysyin. Onnittelut - olet ehkä maailman tyhmin ihminen - mutta hyvähän se on olla siellä korkeimmalla pallilla edes jossain asiassa, vai mitä? ;)


      • Eikannatanuolaistaenneku
        Eräkettu kirjoitti:

        Akkahan tästä nyt vielä puuttuisikin..

        Paljon rennompaa vaan olla sinkkuna ja panna silloinkun huvittaa ja ketä huvittaa.

        Ei jaksa niitä seurustelun/parisuhteen velvollisuuksia ainakaan tällä hetkellä.

        Paljon sulla lappilaiskaveri olikaan sitä ikää?

        Ei kannata elvistellä yhtään sillä monet sinkkumiehet jäävät loppujen lopuksi yksin ja sitten katkeruuttaan valittavat yksinäisyyttään ilman jälkikasvua ja perhettä.


      • Niinkaunis
        RumaLiisa kirjoitti:

        En minä ole eväämässä oikeuttasi olla hänen kanssaan - minulle se on aivan sama. Sinä siis rakastat häntä. Hyvä on - minä uskon sen... Mutta uskotko sinä että hän oikeasti rakastaa sinua? Jos uksot, niin miksi? Mikä syy sinulla on luulla olevasi niin erityislaatuinen, että ikänsä puolesta lapseksesi sopiva mies pitää sinua haluttavampana, kuin niitä miljoonia nuoria naisia?

        Itse en uskoisi. Enkä ota yhtään todesta, kun nämä irakin "koreat" pojat tulee iskemään minua jossain. Tiedän etten ole "saalis" ja haluttava yhtään minkään maalaisen miehen näkövinkkelistä. Ainoa motiivi heillä voi olla, että luulevat minun olevan niin miehen puutteessa ja epätoivoinen, että olen valmis uskomaan ties mitä satuja ja menen naimisiin ja mies saa oleskeluluvan. En usko että komealla nuorella miehellä olisi mitään muuta syytä olla minusta kiinnostunut. Ei syntyperäiset suomalaisetkaan komeat nuoret miehet ole, eikä ne maahanmuuttajataustaiset, jotka on syntyneet täällä, tai tulleet adoption kautta maahan ja joilla on kansalaisuus. Miksi siis nämä juuri vastaanottokeskuksiin saapuneet miehet kiinnostuisivat rumasta itseään vanhemmasta naisesta, kun kukaan muukaan ei kiinnostu?

        Kyllä jotkut miehet pitävät tuota hyötymispuolta oikeasti tärkeämpänä kuin esim.jotain haluttavuutta. Omassa suhteessani jonkin verran nuorempaan maahanmuuttajaan, joka ei ole irakilainen, en ole koskaan kuvitellutkaan mitään rakkautta tai edes rakastumista kummankaan taholta ,ellei nyt kiintymistä sellaiseksi lasketa. Minusta on varmasti ollut se suurin hyöty mutta, koska kyse ei todellakaan ole mistään pyyteettömästä rakkaudesta, en koe saaneeni mitään vastinetta, joten suhde alkaakin olla ohi. Ehkä mummelille vielä löytyy joku irakilainen kaveriksi;)


      • Taisi osua ja upota - taas kerran?


      • Inlove69
        Eräkettu kirjoitti:

        Se on luonnotonta.. Ja miksi ette koskaan voi mennä sen ukon kotimaahan maleksimaan?

        ...ollaan molemmat päivätöissä....ja ehkä joskus mennään sinne hänen maahan "maleksimaan",tiedä häntä,kun ei ole sotaakaan siellä:)


      • Eikannatanuolaistaenneku kirjoitti:

        Paljon sulla lappilaiskaveri olikaan sitä ikää?

        Ei kannata elvistellä yhtään sillä monet sinkkumiehet jäävät loppujen lopuksi yksin ja sitten katkeruuttaan valittavat yksinäisyyttään ilman jälkikasvua ja perhettä.

        Oon milleniaali. :D

        En usko..
        En ole mallipojumaisesti hyvännäkönen mutta viikinkimäisesti.. Naisia olis paljon enemmänki jos oisin aktiivisempi.

        Vaikea jäähä yksin.. Täytyy kyllä olla passiivinen kaveri jos naista ei löydy.

        Ja kyllähän naisen kuuluu jättää ittestään mulle semmonen kuva joka ei pääkopasta helposti pyyhkiydy pois..
        Se on sitten se nainen parisuhteeseen.


      • suomiukkopaskinmies
        Eräkettu kirjoitti:

        Tuntuu vaan aina olevan se rinssin kotimaa rinssin kulttuurin kyllästämä.. Pitää Suomeen tulla lönnimään

        Ikinä en ole kateellinen mistään.. En toisten rahoista, autoista tai naisista.

        Saatan olla kateellinen tietyn tyyppisestä naisesta.. Varsinkin jos mun oma akka on ihan vitun paska ankeuttaja.

        Hahhahahahahahaa, suomiukko jäänyt taas kakkoseksi ja siksi niin katkera. Ei kestä sitä kun ei ole se unelmien mies numero yksi. Onko mikään ihmekään? Ei ketään naista viehätä junttimainen käytös, arabit on sentään todellisia herrasmiehiä; he kantavat naisen kauppakassit, avaavat naiselle oven, kehuvat naista ja kaiken lisäksi he ovat huoliteltuja, pukeutumisen suhteen on hyvä maku kun taas suomiukko pukeutuu huumoripaitaan ja pieruverkkareihin ja arabeista löytyy todella raamikkaita miehiä, suomiukolla taas roikkuu kaljamaha.Suomiukonkin kannattaisi lopettaa se baarissa ravaaminen niin alkaisi täällä näkmään yhtä raamikkaita miehiä kuin arabit, sitten voisin harkitakin asiaa uudelleen. Hahahahahahaa


      • Takaisinvaan
        Inlove69 kirjoitti:

        ...ollaan molemmat päivätöissä....ja ehkä joskus mennään sinne hänen maahan "maleksimaan",tiedä häntä,kun ei ole sotaakaan siellä:)

        Eikös sitä kaveria sitten voi lähettää takaisin maleksimaan omaan maahansa ja kaverit kans mukaan. Liikaa matuja jo nyt Suomessa luvattomasti. Kaikki kaltaiseksi suvakit mukaan vaan menokoneella.


      • racism__disposal
        suomiukkopaskinmies kirjoitti:

        Hahhahahahahahaa, suomiukko jäänyt taas kakkoseksi ja siksi niin katkera. Ei kestä sitä kun ei ole se unelmien mies numero yksi. Onko mikään ihmekään? Ei ketään naista viehätä junttimainen käytös, arabit on sentään todellisia herrasmiehiä; he kantavat naisen kauppakassit, avaavat naiselle oven, kehuvat naista ja kaiken lisäksi he ovat huoliteltuja, pukeutumisen suhteen on hyvä maku kun taas suomiukko pukeutuu huumoripaitaan ja pieruverkkareihin ja arabeista löytyy todella raamikkaita miehiä, suomiukolla taas roikkuu kaljamaha.Suomiukonkin kannattaisi lopettaa se baarissa ravaaminen niin alkaisi täällä näkmään yhtä raamikkaita miehiä kuin arabit, sitten voisin harkitakin asiaa uudelleen. Hahahahahahaa

        "suomiukkopaskinmies"

        Tulitko tuohon tulokseen sen nigerialaisen ja marokkolaisen välissä viettämäsi panosession aikana?

        Jos suppealla otannalla alettaisiin kansanosaa leimaamaan sinua onneksi tuntematta voisi sanoa suominaisen olevan paskin nainen. Sinun pääkopan umpisolmujen setvimisessä olisi psykiatrit ja psykologit ison haasteen edessä.


      • Menehoitoonnainen

        Älä välitä, olet sekopää nainen ja kaikki palstalla ovat samaa mieltä. Olen nainen ja hävettää puolestasi!


      • Totuuslöytyyislamista
        racism__disposal kirjoitti:

        "suomiukkopaskinmies"

        Tulitko tuohon tulokseen sen nigerialaisen ja marokkolaisen välissä viettämäsi panosession aikana?

        Jos suppealla otannalla alettaisiin kansanosaa leimaamaan sinua onneksi tuntematta voisi sanoa suominaisen olevan paskin nainen. Sinun pääkopan umpisolmujen setvimisessä olisi psykiatrit ja psykologit ison haasteen edessä.

        En ole ainoa joka on tavannut nössöjä ja juoppoja, vaan tunnen muitakin naisia. Nämä tutut eivät vaan tosin ole ymmärtäneet vielä herätä todellisuuteen kuten minä tein eli otin ulkomaalaisen miehen.


      • Inlove69
        Takaisinvaan kirjoitti:

        Eikös sitä kaveria sitten voi lähettää takaisin maleksimaan omaan maahansa ja kaverit kans mukaan. Liikaa matuja jo nyt Suomessa luvattomasti. Kaikki kaltaiseksi suvakit mukaan vaan menokoneella.

        Ei voi millään lähettää enää takaisin,naimisissa ollaan ja pysytään,sen verran suuret tunteet molemmilla puolin ja toisin.Mutta muutto joskus yhdessä hänen maahan ei ole poissuljettu,jahka muutaman vuoden päästä pääsen eläkettä nauttimaan:)


      • suomiukkopaskinmies kirjoitti:

        Hahhahahahahahaa, suomiukko jäänyt taas kakkoseksi ja siksi niin katkera. Ei kestä sitä kun ei ole se unelmien mies numero yksi. Onko mikään ihmekään? Ei ketään naista viehätä junttimainen käytös, arabit on sentään todellisia herrasmiehiä; he kantavat naisen kauppakassit, avaavat naiselle oven, kehuvat naista ja kaiken lisäksi he ovat huoliteltuja, pukeutumisen suhteen on hyvä maku kun taas suomiukko pukeutuu huumoripaitaan ja pieruverkkareihin ja arabeista löytyy todella raamikkaita miehiä, suomiukolla taas roikkuu kaljamaha.Suomiukonkin kannattaisi lopettaa se baarissa ravaaminen niin alkaisi täällä näkmään yhtä raamikkaita miehiä kuin arabit, sitten voisin harkitakin asiaa uudelleen. Hahahahahahaa

        Jaa en oo kakkoseksi jääny..

        Oon unelmien mies ihan tarpeeksi monelle. :D

        Onkohan suominaisetkaan niin herrasnaismaisia... Nussimista on ehotettu ihan suoraan aika monta kertaa.

        Sitä on ihan neiti jos rupeaa liian herrasmiesmäiseksi..

        En jumaliste ala joksikin oviautomaatiksi tai kuormajuhdaksi..
        Voin kehua mutta en kokoajan...

        Eukolla on päässä jotain vikaa jos pitää kokoajan kehua.. Ei niin huonon itsetunnon omaavaan haahkaan voi luottaa sekuntiakaan..
        Sehän hurahtaa heti kun joku vähän kehaisee. :D


      • Eikoskaanenää
        Eräkettu kirjoitti:

        Jaa en oo kakkoseksi jääny..

        Oon unelmien mies ihan tarpeeksi monelle. :D

        Onkohan suominaisetkaan niin herrasnaismaisia... Nussimista on ehotettu ihan suoraan aika monta kertaa.

        Sitä on ihan neiti jos rupeaa liian herrasmiesmäiseksi..

        En jumaliste ala joksikin oviautomaatiksi tai kuormajuhdaksi..
        Voin kehua mutta en kokoajan...

        Eukolla on päässä jotain vikaa jos pitää kokoajan kehua.. Ei niin huonon itsetunnon omaavaan haahkaan voi luottaa sekuntiakaan..
        Sehän hurahtaa heti kun joku vähän kehaisee. :D

        Joojoo, mä kyllä varmaan lähtisin karkuun jos sunlainen ääliömies kuin suomiukko tulisi lähentelemään mua. Mun sydän kuuluu vain arabeille ja afrikkalaisille, ei ylipainoiselle juoppo-Makelle


      • Eikoskaanenää kirjoitti:

        Joojoo, mä kyllä varmaan lähtisin karkuun jos sunlainen ääliömies kuin suomiukko tulisi lähentelemään mua. Mun sydän kuuluu vain arabeille ja afrikkalaisille, ei ylipainoiselle juoppo-Makelle

        Röyhkeä ääliöys on osa mun charmia.. :D

        Kyllä näyttää löytyvän niitä ylipainosia arabeista ja afrikkalaisistaki... Elintaso rengasta löytyy.


      • suomiukonhuonottavat
        Eräkettu kirjoitti:

        Jaa en oo kakkoseksi jääny..

        Oon unelmien mies ihan tarpeeksi monelle. :D

        Onkohan suominaisetkaan niin herrasnaismaisia... Nussimista on ehotettu ihan suoraan aika monta kertaa.

        Sitä on ihan neiti jos rupeaa liian herrasmiesmäiseksi..

        En jumaliste ala joksikin oviautomaatiksi tai kuormajuhdaksi..
        Voin kehua mutta en kokoajan...

        Eukolla on päässä jotain vikaa jos pitää kokoajan kehua.. Ei niin huonon itsetunnon omaavaan haahkaan voi luottaa sekuntiakaan..
        Sehän hurahtaa heti kun joku vähän kehaisee. :D

        "En jumaliste ala joksikin oviautomaatiksi tai kuormajuhdaksi..
        Voin kehua mutta en kokoajan..."

        Tyypillinen suomiukon asenne tänä päivänä. Lähdetään heti karkuun jos naisella on raskaat kauppakassit kannettavana. Muutan kyllä muualle päin Eurooppaa niin ei tarvitse katsella tuollaisia suomiukkoa, joka osaa kantaa vain kaljakorinsa.


      • suomiukonhuonottavat kirjoitti:

        "En jumaliste ala joksikin oviautomaatiksi tai kuormajuhdaksi..
        Voin kehua mutta en kokoajan..."

        Tyypillinen suomiukon asenne tänä päivänä. Lähdetään heti karkuun jos naisella on raskaat kauppakassit kannettavana. Muutan kyllä muualle päin Eurooppaa niin ei tarvitse katsella tuollaisia suomiukkoa, joka osaa kantaa vain kaljakorinsa.

        Kuka hullu nyt alaa random naisten kauppakasseja kantamaan?

        Ota kärry.


      • Käytöstavat
        Eräkettu kirjoitti:

        Kuka hullu nyt alaa random naisten kauppakasseja kantamaan?

        Ota kärry.

        Avaa nuo tuntemattomat miehet ovnkin naiselle ja kyllä mä siitä tykkään kun mies tulee kysymään voisiko olla avuksi. Tätä tapahtuu ihan ulkomailla käydessänikin. Meillä ainakin mies kantaa kauppakassit siinä missä entinen. Hän avaa myös naiselle oven.


      • Käytöstavat kirjoitti:

        Avaa nuo tuntemattomat miehet ovnkin naiselle ja kyllä mä siitä tykkään kun mies tulee kysymään voisiko olla avuksi. Tätä tapahtuu ihan ulkomailla käydessänikin. Meillä ainakin mies kantaa kauppakassit siinä missä entinen. Hän avaa myös naiselle oven.

        Ite avaan oven ehkä jollekki vanhukselle mutta en tulehtuneelle patjalle.

        Enkä avaa ovea naiselle joka ei itse käyttäydy niinkuin kunnon nainen.


        Herrasmies käytös pitää ansaita... Ei tässä nyt aleta roskaporukkaa kohtelemaan kuin kukkaa kämmenellä.


      • Enolesuomiukonnainen
        Eräkettu kirjoitti:

        Ite avaan oven ehkä jollekki vanhukselle mutta en tulehtuneelle patjalle.

        Enkä avaa ovea naiselle joka ei itse käyttäydy niinkuin kunnon nainen.


        Herrasmies käytös pitää ansaita... Ei tässä nyt aleta roskaporukkaa kohtelemaan kuin kukkaa kämmenellä.

        Vai roskaporukkaa? En käsittääkseni ikinä ole elännyt yhteiskunnan tuilla, kun ei vaan nyt työnteko kiinnosta, ja kotona olemisenikin on maksettu miehen pussista. Enkä ole kouluja käymätön luuseri. En ryyppää enkä rellestä enkä ole ikinä tehnyt niin. Mulle on näytetty ahkeruuden malli ja se ettei hopeatarjottimelta mitään tule vaan haluamansa eteen pitää tehdä itse työtä.

        Ja minähän kunnioitan vain fiksuja miehiä enkä mitään viinamäenmiehiä, jonka kanssa pitää ylläpitää äiti-poikasuhdetta. On nimittäin kokemusta ja olen tullutkin siihen tulokseen ettei ikinä suomiukkoa. Vain herrasmies, joita löytyy ulkomaalaisista, anstaisee kunnioitukseni toisin kuin yhteiskunnan avustuksilla elelevä suomiukko, HAHHHHHHA


      • Lasketkokotiisi
        Käytöstavat kirjoitti:

        Avaa nuo tuntemattomat miehet ovnkin naiselle ja kyllä mä siitä tykkään kun mies tulee kysymään voisiko olla avuksi. Tätä tapahtuu ihan ulkomailla käydessänikin. Meillä ainakin mies kantaa kauppakassit siinä missä entinen. Hän avaa myös naiselle oven.

        Odotatko että joku aina tulee kantamaan kauppakassitkin? Hyvänen aika sentään. Mä en ainakaan suostuisi moiseen. En ainakaan, jos joku sandaaliprinssi tai afrikkalainen tarjoutuisi auttamaan. Lasketko myös näitä auttavia käsiä kotiisi?


      • Käytöstavat
        Lasketkokotiisi kirjoitti:

        Odotatko että joku aina tulee kantamaan kauppakassitkin? Hyvänen aika sentään. Mä en ainakaan suostuisi moiseen. En ainakaan, jos joku sandaaliprinssi tai afrikkalainen tarjoutuisi auttamaan. Lasketko myös näitä auttavia käsiä kotiisi?

        Meillä ainakin mies kantaa aina kauppakassit ja kauppareissut teemmekin yhdessä. En päästä vieraita kotiini. Oot varmaan joku katkera suomiukko, josta on vain kantamaan kaljakoriaansa, hahhahahahaa


      • Enolesuomiukonnainen kirjoitti:

        Vai roskaporukkaa? En käsittääkseni ikinä ole elännyt yhteiskunnan tuilla, kun ei vaan nyt työnteko kiinnosta, ja kotona olemisenikin on maksettu miehen pussista. Enkä ole kouluja käymätön luuseri. En ryyppää enkä rellestä enkä ole ikinä tehnyt niin. Mulle on näytetty ahkeruuden malli ja se ettei hopeatarjottimelta mitään tule vaan haluamansa eteen pitää tehdä itse työtä.

        Ja minähän kunnioitan vain fiksuja miehiä enkä mitään viinamäenmiehiä, jonka kanssa pitää ylläpitää äiti-poikasuhdetta. On nimittäin kokemusta ja olen tullutkin siihen tulokseen ettei ikinä suomiukkoa. Vain herrasmies, joita löytyy ulkomaalaisista, anstaisee kunnioitukseni toisin kuin yhteiskunnan avustuksilla elelevä suomiukko, HAHHHHHHA

        Niin hyvähän se on miehen siivellä elää "itsenäisenä, vapaana naisena". :D

        Eihän naiset koskaan ryyppää ja rellestä.. Ne vaan juhlii..

        Ahkerana oot siivellä eläny ja ootat että jotku tuntemattomat kantaa sun romus.
        Voi hellanlettas.. Kermaperse..

        Tuntuu ne ulkkis takiaiset juoksevan tänne tuilla elämään samantien kun on paskonu oman kotimaansa..


      • Tyhmälleakalle
        Käytöstavat kirjoitti:

        Meillä ainakin mies kantaa aina kauppakassit ja kauppareissut teemmekin yhdessä. En päästä vieraita kotiini. Oot varmaan joku katkera suomiukko, josta on vain kantamaan kaljakoriaansa, hahhahahahaa

        Mutta etkös tuolla aiemmin kehuskella, että sinulle tulee apua tarjoamaan tuntemattomat miehet ja kantavat kauppakassitkin kotiisi?
        Tottahan toki miehet suurin osa auttaa vaimojaan kauppakassien kannossa ja avaavat ovet.

        Olen nainen ja kannan itse kauppakassit kotiini, en odota, että joku mies tulisi ne puolestani kantamaan.


      • Harmittaako
        Tyhmälleakalle kirjoitti:

        Mutta etkös tuolla aiemmin kehuskella, että sinulle tulee apua tarjoamaan tuntemattomat miehet ja kantavat kauppakassitkin kotiisi?
        Tottahan toki miehet suurin osa auttaa vaimojaan kauppakassien kannossa ja avaavat ovet.

        Olen nainen ja kannan itse kauppakassit kotiini, en odota, että joku mies tulisi ne puolestani kantamaan.

        Lähimmän vastaanottokeskuksen asukkaat ovat osoittaneet mulle herrasmiesmäisyyden kysyessäänsä kaupassa voisivatko he kantaa kauppakassini. Olen antanut heidän kantaa ne autoon saakka, en kotiovelle. Taitaa vain suakin harmittaa kun et ole itsellesi löytänyt niin täydellistä herrasmiestä mitä muslimimies on. En sitä tietenkään ihmettelekään, olethan kuitenkin suomiukkosi aivopesemä aivoton olio.


      • Eiharmita
        Harmittaako kirjoitti:

        Lähimmän vastaanottokeskuksen asukkaat ovat osoittaneet mulle herrasmiesmäisyyden kysyessäänsä kaupassa voisivatko he kantaa kauppakassini. Olen antanut heidän kantaa ne autoon saakka, en kotiovelle. Taitaa vain suakin harmittaa kun et ole itsellesi löytänyt niin täydellistä herrasmiestä mitä muslimimies on. En sitä tietenkään ihmettelekään, olethan kuitenkin suomiukkosi aivopesemä aivoton olio.

        Nyt suvakkihoro meni väärin ja aika rankasti.
        Todellakaan en ole kuten sinä mikään aivopesty aivoton olio. Koulutusta löytyy ja en makaa kotona miehen rahoilla. En myöskään ole panettanut itseäni muslimeilla ja afrikkalaisilla ja tehnyt liudan kakaroita yhteiskunnan rasitteeksi.

        Muslimia en ottaisi koskaan kumppaniksi, en myöskään afrikkalaisia. Sinä se olet käynyt kaikki läpi, jopa ne juopot suomimiehet. Et taida olla niitä laatunaisia ollenkaan, jolle kelpaa matutkin.

        En myöskään antaisi minkään pakolaishyypiön kannella kauppakassejani edes autolle asti. Etköhän se ole kuule sinä itse, joka on aivopesty islam hutulla, sen verran sekopäistä tarinaa sulta tulee.


      • suomiukkopahinmies
        Eiharmita kirjoitti:

        Nyt suvakkihoro meni väärin ja aika rankasti.
        Todellakaan en ole kuten sinä mikään aivopesty aivoton olio. Koulutusta löytyy ja en makaa kotona miehen rahoilla. En myöskään ole panettanut itseäni muslimeilla ja afrikkalaisilla ja tehnyt liudan kakaroita yhteiskunnan rasitteeksi.

        Muslimia en ottaisi koskaan kumppaniksi, en myöskään afrikkalaisia. Sinä se olet käynyt kaikki läpi, jopa ne juopot suomimiehet. Et taida olla niitä laatunaisia ollenkaan, jolle kelpaa matutkin.

        En myöskään antaisi minkään pakolaishyypiön kannella kauppakassejani edes autolle asti. Etköhän se ole kuule sinä itse, joka on aivopesty islam hutulla, sen verran sekopäistä tarinaa sulta tulee.

        "En myöskään antaisi minkään pakolaishyypiön kannella kauppakassejani edes autolle asti. Etköhän se ole kuule sinä itse, joka on aivopesty islam hutulla, sen verran sekopäistä tarinaa sulta tulee."


        Mutta eihän suomiukon naisella pitänyt olla autoa! Suomiukko kun haluaa holhota naista kuin lasta ja asettaa kieltoja. Muslimimies ei ole ikinä valittanut naisten vapaudessa länsimaissa. Minä juuri vältänkin suomiukkoa joka valittaa naisten hyvästä asemasta. Kaikki suomiukkojen kanssa olevat naiset ovat täysin aivottomia, he eivät saa poistua kotoa, mies ei anna harrastaa urheilua koska se ei sovi muka naiselle eikä anna naisen käydä kuntosalilla jne.


      • Oletkovetänytsieniä
        suomiukkopahinmies kirjoitti:

        "En myöskään antaisi minkään pakolaishyypiön kannella kauppakassejani edes autolle asti. Etköhän se ole kuule sinä itse, joka on aivopesty islam hutulla, sen verran sekopäistä tarinaa sulta tulee."


        Mutta eihän suomiukon naisella pitänyt olla autoa! Suomiukko kun haluaa holhota naista kuin lasta ja asettaa kieltoja. Muslimimies ei ole ikinä valittanut naisten vapaudessa länsimaissa. Minä juuri vältänkin suomiukkoa joka valittaa naisten hyvästä asemasta. Kaikki suomiukkojen kanssa olevat naiset ovat täysin aivottomia, he eivät saa poistua kotoa, mies ei anna harrastaa urheilua koska se ei sovi muka naiselle eikä anna naisen käydä kuntosalilla jne.

        Kukas niin sanoi ettei suomiukon naisella autoa olisi?Ja olinko sanonut, että mieheni on suomiukko? Koitahan suvakkihoro pysyä nahoissasi.

        Just, ei ole muslimeilla nokan koputtamista länsimaisen tiukan naisen kanssa, toista ovat kaltaisesi muslimien aivopesemät hölmöt.

        En tunne yhtäkään suomalaisen miehen kanssa olevaa naista ettei saisi mennä ja harrastaa mitä haluaa. Kaikki työssäkäyviä ja koulutettuja naisia. Kukaan näistä miehistä ei myöskään määrää mitä naiset laittavat päällensä kun taas muslimimiehet määräävät, että heidän naisensa pitää pukeutua jätesäkkiin.

        Sun jutut ovat niin typeriä ja aivoton, että naisena hävettää puolestasi. Olet sekaisin kuin seinäkello ja et oikein itsekään tunnu tietävän mitä haluat sanoa.


      • suomiukkopaskinmies
        Oletkovetänytsieniä kirjoitti:

        Kukas niin sanoi ettei suomiukon naisella autoa olisi?Ja olinko sanonut, että mieheni on suomiukko? Koitahan suvakkihoro pysyä nahoissasi.

        Just, ei ole muslimeilla nokan koputtamista länsimaisen tiukan naisen kanssa, toista ovat kaltaisesi muslimien aivopesemät hölmöt.

        En tunne yhtäkään suomalaisen miehen kanssa olevaa naista ettei saisi mennä ja harrastaa mitä haluaa. Kaikki työssäkäyviä ja koulutettuja naisia. Kukaan näistä miehistä ei myöskään määrää mitä naiset laittavat päällensä kun taas muslimimiehet määräävät, että heidän naisensa pitää pukeutua jätesäkkiin.

        Sun jutut ovat niin typeriä ja aivoton, että naisena hävettää puolestasi. Olet sekaisin kuin seinäkello ja et oikein itsekään tunnu tietävän mitä haluat sanoa.

        TÄmän palstan suomiukot ovat pahimpia miehiä maan päällä ja he juuri ovat tällä palstalla valittaneet eniten suomalaisten naisten vapaudesta ja siitä etteivät he tee lapsia. Se kertoo tarpeeksi että suomiukolle nainen on pelkkä vajaaälyinen synnytys ja kodinhoidonkone. Muslimimiehelle minun ei tarvitse olla sellainen. Islamissa koen olevani arvostetumpi


      • suomiukkopahinmies kirjoitti:

        "En myöskään antaisi minkään pakolaishyypiön kannella kauppakassejani edes autolle asti. Etköhän se ole kuule sinä itse, joka on aivopesty islam hutulla, sen verran sekopäistä tarinaa sulta tulee."


        Mutta eihän suomiukon naisella pitänyt olla autoa! Suomiukko kun haluaa holhota naista kuin lasta ja asettaa kieltoja. Muslimimies ei ole ikinä valittanut naisten vapaudessa länsimaissa. Minä juuri vältänkin suomiukkoa joka valittaa naisten hyvästä asemasta. Kaikki suomiukkojen kanssa olevat naiset ovat täysin aivottomia, he eivät saa poistua kotoa, mies ei anna harrastaa urheilua koska se ei sovi muka naiselle eikä anna naisen käydä kuntosalilla jne.

        Niin eihän ne muslimit muuhun puutu kuin pukeutumiseen, uskontoon, sun käytökseen jne..

        Kaikki tuntuu hyvältä koska suvakkihan ei koskaan vastusta mitään mitä muslimi tai nek*u sanoo..


      • suomiukkopaskinmies kirjoitti:

        TÄmän palstan suomiukot ovat pahimpia miehiä maan päällä ja he juuri ovat tällä palstalla valittaneet eniten suomalaisten naisten vapaudesta ja siitä etteivät he tee lapsia. Se kertoo tarpeeksi että suomiukolle nainen on pelkkä vajaaälyinen synnytys ja kodinhoidonkone. Muslimimiehelle minun ei tarvitse olla sellainen. Islamissa koen olevani arvostetumpi

        Mutta siehän olet nyt muslimiukon vajaaälyinen synnytys/kodinhoitokone..

        Et vaan jostaki syystä pidä sitä pahana..


      • Mokomakinriepu
        suomiukkopaskinmies kirjoitti:

        TÄmän palstan suomiukot ovat pahimpia miehiä maan päällä ja he juuri ovat tällä palstalla valittaneet eniten suomalaisten naisten vapaudesta ja siitä etteivät he tee lapsia. Se kertoo tarpeeksi että suomiukolle nainen on pelkkä vajaaälyinen synnytys ja kodinhoidonkone. Muslimimiehelle minun ei tarvitse olla sellainen. Islamissa koen olevani arvostetumpi

        Muslimimiehelle voit olla aivoton bimbo ihan luonnostaan, ei tarvitse esittää mitään fiksumpaa. Ja eihän amistytön tyllerö kaksoistutkintoineen voi olla mikään järjenjättiläinen. Ja muija, joka makaa muslimien ja afrikkalaisten kanssa, ei ole mikään kunnon nainen. Turhaan arvostelet suomalaisia miehiä mokomakin.


      • parempimieson
        Eräkettu kirjoitti:

        Mutta siehän olet nyt muslimiukon vajaaälyinen synnytys/kodinhoitokone..

        Et vaan jostaki syystä pidä sitä pahana..

        Hahhahahahaaa, ei kukaan ole mua pakottanut tekemään lapsia. Islamissa juuri perhe onkin tärkeä, juuri tämän takia kiinnostuin islamista. Lapsi oppii perhekeskeisyyden eikä meidän perheessä juoda. Olen yrittänyt suomiukkojen kanssa suhdetta mutta niistä ei tullut mitään viinanjuonnin tai nössöyden takia. MIten sellasen juopon tai nössön kanssa voi perusta perhettä, hahahhaaa, aika noloa olisi lapsillekin jos isä olisi sellainen. Muslimimies on sentään herrasmies, ei nössöile eikä ryyppää suomiukkojen tavoin, todella hyvä esimerkki lapsillemme. Ei vain Suomesta hirveemmin löydy isäni kaltaisia suomalaisia miehiä eli oikeita herrasmiehiä.


      • Bimbolle

        Ei varmaan olekaan pakottanut, vaan olet ollut perse pystyssä ensin nekrulle ja sitten musulle. Nekrut eivät nyt ole mitään kunnon miehiä, vaan panevat kaikkea liikkuvaa. Monet suominaisetkin menevät halpaan niiden löpertelyistä. Lapsia tehdään, mutta ei huolehditaan niistä.

        Suomalaiset miehet ovat suurin osa kunnollisia ja huolehtivat perheestään, mutta sinä olet vain tavannut juoppoja ja nössöjä. Kannattaisi miettiä, että voisiko sinussa olla vikaa itsessäsi, kun et tapaa kunnollisia suomimiehiä?

        Onko sinusta alistava muslimimies herrasmies? Mies, joka sanelee mitä naiset saavat laittaa päällensä eli jätesäkin, määrää uskonnon ja mitä saa tehdä ja opiskella? Onko se sinusta herrasmiesmäistä? Onko herrasmiesmäistä osallistua naisen kivittämiseen julkisilla paikoilla? Onko herrasmiesmäistä ahdistella heille vääräuskoisia naisia ja raiskata naisia ja pikkutyttöjä? Onko herrasmiesmäistä ottaa itselleen lapsi aviovaimoksi tai pitää vaimoa jopa koiraakin alhaisemmassa asemassa? Vastaa näihin kysymyksiin bimbo.


      • Vastaanpa
        Bimbolle kirjoitti:

        Ei varmaan olekaan pakottanut, vaan olet ollut perse pystyssä ensin nekrulle ja sitten musulle. Nekrut eivät nyt ole mitään kunnon miehiä, vaan panevat kaikkea liikkuvaa. Monet suominaisetkin menevät halpaan niiden löpertelyistä. Lapsia tehdään, mutta ei huolehditaan niistä.

        Suomalaiset miehet ovat suurin osa kunnollisia ja huolehtivat perheestään, mutta sinä olet vain tavannut juoppoja ja nössöjä. Kannattaisi miettiä, että voisiko sinussa olla vikaa itsessäsi, kun et tapaa kunnollisia suomimiehiä?

        Onko sinusta alistava muslimimies herrasmies? Mies, joka sanelee mitä naiset saavat laittaa päällensä eli jätesäkin, määrää uskonnon ja mitä saa tehdä ja opiskella? Onko se sinusta herrasmiesmäistä? Onko herrasmiesmäistä osallistua naisen kivittämiseen julkisilla paikoilla? Onko herrasmiesmäistä ahdistella heille vääräuskoisia naisia ja raiskata naisia ja pikkutyttöjä? Onko herrasmiesmäistä ottaa itselleen lapsi aviovaimoksi tai pitää vaimoa jopa koiraakin alhaisemmassa asemassa? Vastaa näihin kysymyksiin bimbo.

        "Suomalaiset miehet ovat suurin osa kunnollisia ja huolehtivat perheestään, mutta sinä olet vain tavannut juoppoja ja nössöjä. Kannattaisi miettiä, että voisiko sinussa olla vikaa itsessäsi, kun et tapaa kunnollisia suomimiehiä? "

        Suomiukkojen mielestä naisessa on vika kun ei juo tai muuten on lälläri. Tämä perustuu ihan nuoruuteenkin, vanhimmat lapsenikin ovat saaneet kuulla joiltain olevansa noloja kun eivät juo muiden nuorten tavoin.

        "Onko sinusta alistava muslimimies herrasmies? Mies, joka sanelee mitä naiset saavat laittaa päällensä eli jätesäkin, määrää uskonnon ja mitä saa tehdä ja opiskella? Onko se sinusta herrasmiesmäistä? Onko herrasmiesmäistä osallistua naisen kivittämiseen julkisilla paikoilla? Onko herrasmiesmäistä ahdistella heille vääräuskoisia naisia ja raiskata naisia ja pikkutyttöjä? Onko herrasmiesmäistä ottaa itselleen lapsi aviovaimoksi tai pitää vaimoa jopa koiraakin alhaisemmassa asemassa? Vastaa näihin kysymyksiin bimbo."

        Mies ei alista mua, hän antaa mun päättää hankinko esim. salikortin, mitä syön, mitä luen jne. Suomiukolle se on taas ongelma ja naisen pitää oikein kysyä lupaa tuollaisten asioiden hankkimiseenkin. Minä en pukeudu "jätesäkkiin" ja niitä "jätesäkkejä" näkee harvalla musliminaisella, usealla on pään peittävä huntu kuten mullakin. Miksi mun pitäisi muiden naisten tavoin esitellä persettä ja tissejä ja tällaistahan tursuaa ihan mediassakin. Tuohonko nuoria naisia oikein kannustetaan? Tuntemani muslimit ovat ihan aikuisten kanssa naimisissa. Suomessa lähinnä lestadiolaiset käyttää lapsia hyväksi ja alistavat naisia pitämällä heitä synnytyskoneina, miksi se ei sua huolestuta?


      • Kysynvaansulta
        suomiukkopaskinmies kirjoitti:

        TÄmän palstan suomiukot ovat pahimpia miehiä maan päällä ja he juuri ovat tällä palstalla valittaneet eniten suomalaisten naisten vapaudesta ja siitä etteivät he tee lapsia. Se kertoo tarpeeksi että suomiukolle nainen on pelkkä vajaaälyinen synnytys ja kodinhoidonkone. Muslimimiehelle minun ei tarvitse olla sellainen. Islamissa koen olevani arvostetumpi

        Mä en ole nähnyt yhtään ainutta sellaista kirjoitusta täällä, että miehet valittaisivat noista asioista. Ootko han ihan itse keksinyt koko asian?


      • Mihinunohtui
        Vastaanpa kirjoitti:

        "Suomalaiset miehet ovat suurin osa kunnollisia ja huolehtivat perheestään, mutta sinä olet vain tavannut juoppoja ja nössöjä. Kannattaisi miettiä, että voisiko sinussa olla vikaa itsessäsi, kun et tapaa kunnollisia suomimiehiä? "

        Suomiukkojen mielestä naisessa on vika kun ei juo tai muuten on lälläri. Tämä perustuu ihan nuoruuteenkin, vanhimmat lapsenikin ovat saaneet kuulla joiltain olevansa noloja kun eivät juo muiden nuorten tavoin.

        "Onko sinusta alistava muslimimies herrasmies? Mies, joka sanelee mitä naiset saavat laittaa päällensä eli jätesäkin, määrää uskonnon ja mitä saa tehdä ja opiskella? Onko se sinusta herrasmiesmäistä? Onko herrasmiesmäistä osallistua naisen kivittämiseen julkisilla paikoilla? Onko herrasmiesmäistä ahdistella heille vääräuskoisia naisia ja raiskata naisia ja pikkutyttöjä? Onko herrasmiesmäistä ottaa itselleen lapsi aviovaimoksi tai pitää vaimoa jopa koiraakin alhaisemmassa asemassa? Vastaa näihin kysymyksiin bimbo."

        Mies ei alista mua, hän antaa mun päättää hankinko esim. salikortin, mitä syön, mitä luen jne. Suomiukolle se on taas ongelma ja naisen pitää oikein kysyä lupaa tuollaisten asioiden hankkimiseenkin. Minä en pukeudu "jätesäkkiin" ja niitä "jätesäkkejä" näkee harvalla musliminaisella, usealla on pään peittävä huntu kuten mullakin. Miksi mun pitäisi muiden naisten tavoin esitellä persettä ja tissejä ja tällaistahan tursuaa ihan mediassakin. Tuohonko nuoria naisia oikein kannustetaan? Tuntemani muslimit ovat ihan aikuisten kanssa naimisissa. Suomessa lähinnä lestadiolaiset käyttää lapsia hyväksi ja alistavat naisia pitämällä heitä synnytyskoneina, miksi se ei sua huolestuta?

        Eiköhän sitä nuoret ja naiset juo ihan vapaaehtoisesti, kukaan ei sellaiseen voi pakottaa. Itse en ole sellaista kokenut eikä kukaan ystävistäni ja tutuista. Missä ihmeen piireissä olet oikein liikkunut?

        Varmaan sun mies onkin sellainen, mutta kirjoittamani esimerkit ovat arkipäivää muslimimaissa ja miksei olisi myös muslimiperheissä Suomessakin. Kyllähän noista matuista on ollut haittaa ympäri Eurooppaa, ahdistelevat ja raiskaavat naisia mennen tullen. Rikostilastot nousseet juuri heidän takiaan. Ei kannata kulkea laput silmillä.

        Haista nyt pitkä paska. Suurin osa suomalaisista miehistä ei määrää mitä nainen saa tehdä, en tunne ketään sellaista!! Ihan on sinun omassa pikku päässäsi kehitelty ajatus. Eihän tuollaisista asioista edes kysytä lupaa mieheltä,mitkä ovat arkipäivää ja kuuluu luonnollisesti elämään.

        Noh, kyllä sitä kaapua voi jätesäkiksi kutsua. Tule tänne stadiin, niin näet jätesäkkiin pukeutuvia somaliakkoja niin paljon, että voisit jopa hämmästyä.
        Eikös se itse Muhammed itse ottanut lapsen itselleen vaimoksi ja kehotti muita miehiä tekemään samoin. Muslimimaissa se on nykypäivää edelleen.

        Kyllä minua huolestuttaa kaikki lasten hyväksikäyttö oli se sitten muslimi tai lestadiolainen.

        Jos sinä kuljet jätesäkki päällä, niin anna muiden kulkea miten haluaa. Tuskin miehet naisiaan pakottavat kulkemaan puolialasti, sekin on sinun sairaasta päässä kehitelty ajatus, vaan naiset kyllä ihan itse päättävät mitä haluaa näyttää mitä ei. Pelottaako, jos oma musu "innostuu" liikaa jonkun puolialastoman naisen nähtyään?

        Ja sitäpaitsi islam ja musut eivät kuulu meidän kulttuurimme, sinunlaisesi aivottomat suvakit edesauttavat tämän murhakultin tunkeutumista maahamme.


      • Pahinmiesmaanpäällä
        Kysynvaansulta kirjoitti:

        Mä en ole nähnyt yhtään ainutta sellaista kirjoitusta täällä, että miehet valittaisivat noista asioista. Ootko han ihan itse keksinyt koko asian?

        Katso vaikka ulkomaalaisia naisia koskevia keskusteluja niin johan näet kuinka suomiukolle nainen on pelkkä vajaaälyinen synnytys- ja kodinhoidonkone. Suomiukon mielestä naisille ei sovi sivistys koska se tekee naisesta miehen. Eikä tietenkään urheilun harrastaminen. Juuri tällasiia on tuntemani suomiukkojen naiset.


      • Kuinkaon
        Harmittaako kirjoitti:

        Lähimmän vastaanottokeskuksen asukkaat ovat osoittaneet mulle herrasmiesmäisyyden kysyessäänsä kaupassa voisivatko he kantaa kauppakassini. Olen antanut heidän kantaa ne autoon saakka, en kotiovelle. Taitaa vain suakin harmittaa kun et ole itsellesi löytänyt niin täydellistä herrasmiestä mitä muslimimies on. En sitä tietenkään ihmettelekään, olethan kuitenkin suomiukkosi aivopesemä aivoton olio.

        Aika sekavaa tuo sinun kirjoittelusi:

        "Meillä ainakin mies kantaa aina kauppakassit ja kauppareissut teemmekin yhdessä."

        "Lähimmän vastaanottokeskuksen asukkaat ovat osoittaneet mulle herrasmiesmäisyyden kysyessäänsä kaupassa voisivatko he kantaa kauppakassini. Olen antanut heidän kantaa ne"

        Eli kuinka on:
        A: kantaako miehesi AINA kauppakassit vaiko kuitenkin pakolaiskeskuksen asukkaat?
        B: onko miehesi kenties niin heiveröinen että pakolaiset ehdottavat hänelle kauppakassien kantoa?
        C: vai asuuko miehesi pakolaiskeskuksessa jolloin pakolainen on miehesi joka kantaa kassit?


      • Katsepeiliin
        Pahinmiesmaanpäällä kirjoitti:

        Katso vaikka ulkomaalaisia naisia koskevia keskusteluja niin johan näet kuinka suomiukolle nainen on pelkkä vajaaälyinen synnytys- ja kodinhoidonkone. Suomiukon mielestä naisille ei sovi sivistys koska se tekee naisesta miehen. Eikä tietenkään urheilun harrastaminen. Juuri tällasiia on tuntemani suomiukkojen naiset.

        Missäs täällä sellaisia keskusteluja on?
        Voitko kertoa, niin käynpä hyvinkin katsomassa.

        Oot sä sitten sekaisin naisparka.

        Minun ystävä ja tuttavapiirissä kukaan nainen ei ole mikään vajaaälyinen synnytyskone, etköhän sinä raukka parka puhu nyt ihan itsestäsi. Pentuja saattanut maailmaan parin eri miehen kanssa ja liitot eivät kestäneet suomimiesten kanssa. Kyllä silloin olisi hyvä katsoa itseään peiliin. Turhaan sinä siitä syytä muita suomalaisia miehiä.


      • Siistinainen
        suomiukkopaskinmies kirjoitti:

        Hahhahahahahahaa, suomiukko jäänyt taas kakkoseksi ja siksi niin katkera. Ei kestä sitä kun ei ole se unelmien mies numero yksi. Onko mikään ihmekään? Ei ketään naista viehätä junttimainen käytös, arabit on sentään todellisia herrasmiehiä; he kantavat naisen kauppakassit, avaavat naiselle oven, kehuvat naista ja kaiken lisäksi he ovat huoliteltuja, pukeutumisen suhteen on hyvä maku kun taas suomiukko pukeutuu huumoripaitaan ja pieruverkkareihin ja arabeista löytyy todella raamikkaita miehiä, suomiukolla taas roikkuu kaljamaha.Suomiukonkin kannattaisi lopettaa se baarissa ravaaminen niin alkaisi täällä näkmään yhtä raamikkaita miehiä kuin arabit, sitten voisin harkitakin asiaa uudelleen. Hahahahahahaa

        Minusta oman iranilaisen yksi parhaista puolista on hyvän luonteen lisäksi puhtaus ja siisteys. Aina puhtaat ja siistit vaatteet. Ei käytä esim hihattomia paitoja. Aina puhdas päästä varpaisiin. Tuoksuu hyvälle. Ei katsoa pornoa, ei piereskele eikä esim. röyhtäile tai kaiva nenää.
        Fiksu käytös. Kantaa ne raskaat kassit ja avaa ovet. Tekee hyvää ruokaa ja teekuppikin tuodaan käteen. Mies vaihtoi auton renkaita, ajattelin istahtaa maassa odottavan renkaan päälle, hän haki tuolin minulle. Toki olisin sen itsekin saanut, mutta hän halusi.En tarvitse orjaa tai passaajaa itselleni. Meillä on totuttu siihen, että naisen pitää olla mies. Itse en miesten hommia tee. Minä olen nainen ja huolehdin kodista ym.


      • Uulkonako
        Vastaanpa kirjoitti:

        "Suomalaiset miehet ovat suurin osa kunnollisia ja huolehtivat perheestään, mutta sinä olet vain tavannut juoppoja ja nössöjä. Kannattaisi miettiä, että voisiko sinussa olla vikaa itsessäsi, kun et tapaa kunnollisia suomimiehiä? "

        Suomiukkojen mielestä naisessa on vika kun ei juo tai muuten on lälläri. Tämä perustuu ihan nuoruuteenkin, vanhimmat lapsenikin ovat saaneet kuulla joiltain olevansa noloja kun eivät juo muiden nuorten tavoin.

        "Onko sinusta alistava muslimimies herrasmies? Mies, joka sanelee mitä naiset saavat laittaa päällensä eli jätesäkin, määrää uskonnon ja mitä saa tehdä ja opiskella? Onko se sinusta herrasmiesmäistä? Onko herrasmiesmäistä osallistua naisen kivittämiseen julkisilla paikoilla? Onko herrasmiesmäistä ahdistella heille vääräuskoisia naisia ja raiskata naisia ja pikkutyttöjä? Onko herrasmiesmäistä ottaa itselleen lapsi aviovaimoksi tai pitää vaimoa jopa koiraakin alhaisemmassa asemassa? Vastaa näihin kysymyksiin bimbo."

        Mies ei alista mua, hän antaa mun päättää hankinko esim. salikortin, mitä syön, mitä luen jne. Suomiukolle se on taas ongelma ja naisen pitää oikein kysyä lupaa tuollaisten asioiden hankkimiseenkin. Minä en pukeudu "jätesäkkiin" ja niitä "jätesäkkejä" näkee harvalla musliminaisella, usealla on pään peittävä huntu kuten mullakin. Miksi mun pitäisi muiden naisten tavoin esitellä persettä ja tissejä ja tällaistahan tursuaa ihan mediassakin. Tuohonko nuoria naisia oikein kannustetaan? Tuntemani muslimit ovat ihan aikuisten kanssa naimisissa. Suomessa lähinnä lestadiolaiset käyttää lapsia hyväksi ja alistavat naisia pitämällä heitä synnytyskoneina, miksi se ei sua huolestuta?

        Koen itsekin jotenkin ahdistavana se että täällä meillä naisen pitäisi aina paljastaa pintaa. Omassa vartalossani ei ole mitään vikaa. Ei lölly vatsamakkarat eikä selluliitit. En vaan halua kulkea alasti. En käytä huivia. Shortseja käytän ja t-paitoja, lyhyttä hametta myös tosinaan. Mies ei ole kommentoinut paneutumistani mitenkään. Paitsi Samaran aikaan pyysi etten käytä shortseja ja se oli ihan ok minulle. Koska emme myöskään harrastaneet seksiä. Jos naisella näkyy esim. takapuoli niin saattaa kommentoida ettei ole hyvä nainen ja naureskella. Hän ei katso esim. tv:stä alastomia naisia vaan kääntää toiselle kanavalle.
        Kahden kesken kyllä olemme alasti. Mutta mielestäni sitä alastomuutta ei tarvitse esitellä muille.
        Peräpää ym. paljaana kulkeminen ei mielestäni ole mitenkään tyylikästä lähinnä naurettavaa. Sitä paitsi monet muslimi naiset ovat erittäin kauniita huntuineen ja tyylikkäitä myös. Omani ei oman maalaistaan halua monista syistä. Yksi on sivistymättömyys, rahalla pääsee naimisiin ja ovat kiinnostuneet vain rahasta ja että mies elättää sekä paha ominaistuoksu. Ja tämä vain hänen oma mielipide.


      • Helppoaollanainen
        Siistinainen kirjoitti:

        Minusta oman iranilaisen yksi parhaista puolista on hyvän luonteen lisäksi puhtaus ja siisteys. Aina puhtaat ja siistit vaatteet. Ei käytä esim hihattomia paitoja. Aina puhdas päästä varpaisiin. Tuoksuu hyvälle. Ei katsoa pornoa, ei piereskele eikä esim. röyhtäile tai kaiva nenää.
        Fiksu käytös. Kantaa ne raskaat kassit ja avaa ovet. Tekee hyvää ruokaa ja teekuppikin tuodaan käteen. Mies vaihtoi auton renkaita, ajattelin istahtaa maassa odottavan renkaan päälle, hän haki tuolin minulle. Toki olisin sen itsekin saanut, mutta hän halusi.En tarvitse orjaa tai passaajaa itselleni. Meillä on totuttu siihen, että naisen pitää olla mies. Itse en miesten hommia tee. Minä olen nainen ja huolehdin kodista ym.

        NÄINpä, en ymmärrä miksi joku nainen haluaisi olla ammatiltaan palomies tai automekaanikko. Siinähän tarvitaan lihasta, voi olla riskejä(varsinkin palomiehenä) ja työ on likaista. Ei musliminainen tuollaiseen suostuisi. Tietotyötä kyllä voi tehdä ja varsinkin musliminaisia kannustetaan hoito- ja sosiaalialalle ja jos haluaa haluaa korkemmalle kouluttautua niin voi olla opettajana, sosionomina tai sosiaalityöntekijänä. Islamissa naiset nähdään pehmeinä ja miehet voimakkaina, juuri tämän takia pidän islamista. En halua omalla kehollani yrittää nostaa raskaita esineitä tai nostaa levytankoa.


      • Naisenvapaus
        Uulkonako kirjoitti:

        Koen itsekin jotenkin ahdistavana se että täällä meillä naisen pitäisi aina paljastaa pintaa. Omassa vartalossani ei ole mitään vikaa. Ei lölly vatsamakkarat eikä selluliitit. En vaan halua kulkea alasti. En käytä huivia. Shortseja käytän ja t-paitoja, lyhyttä hametta myös tosinaan. Mies ei ole kommentoinut paneutumistani mitenkään. Paitsi Samaran aikaan pyysi etten käytä shortseja ja se oli ihan ok minulle. Koska emme myöskään harrastaneet seksiä. Jos naisella näkyy esim. takapuoli niin saattaa kommentoida ettei ole hyvä nainen ja naureskella. Hän ei katso esim. tv:stä alastomia naisia vaan kääntää toiselle kanavalle.
        Kahden kesken kyllä olemme alasti. Mutta mielestäni sitä alastomuutta ei tarvitse esitellä muille.
        Peräpää ym. paljaana kulkeminen ei mielestäni ole mitenkään tyylikästä lähinnä naurettavaa. Sitä paitsi monet muslimi naiset ovat erittäin kauniita huntuineen ja tyylikkäitä myös. Omani ei oman maalaistaan halua monista syistä. Yksi on sivistymättömyys, rahalla pääsee naimisiin ja ovat kiinnostuneet vain rahasta ja että mies elättää sekä paha ominaistuoksu. Ja tämä vain hänen oma mielipide.

        Länsimaissa nainen on aina ollut objekti, jota saa arvostella. Nytkin viimeksi uutisoitiin kuinka entinen tv-tähti sai arvostelua vartalostaansa koska eihän tuollaisia "syöttöporsaita" saisi olla televisiossa. Nykyään jo pienet tytötkin murehtii ulkonäköäänsä ja pitäisi olla pikku beibejä päästääkseen kaveriporukoihin. Kun katsoo tytöille suunnattuja leluja, televisiosarjoja ja lehtiä niin kaikki painottuu siihen kuinka pitäisi olla seksikäs, laiha ja kuinka toisen kaveri ei voi olla jos on niin tyylitön. Järkytyinkin nähdessäni jonkun lehden sivuston jossa oli tarjottu ohjeita selluliitin poistoon! Siis pienille tytöille! Itselläni jäänyt vielä talteen vanhat barbiet joilla antanut tyttöjen leikkiä. Kyllä mua huolestuttaa tuo pienten tyttöjen seksualisoiminen länsimaissa kuin se että joku pukeutuu peittävämmin


    • ChinaDragon

      Heikko, elämäänsä jotain äidillistä tai mummomaista turvaa tarvitseva nuorimies löytää helposti kohteen naisista, jotka eivät enää oikein tiedä mitä elämällään tekisivät.
      Etsijät löytävät toisensa. Toinen joka hakee hyötyä ja peliaikaa, nainen hakee jotain uutta virikettä yksinkertaiseen elämäänsä.

      Nuoren miehen jolla ei ole lapsia tulisi hakea ikäistään seuraa, jos vain saa, usein on etteivät helposti saa. Ainahan se vanha nainen ruohoa syövän vuohen voittaa...Tuumaa irakilainen nuorimies:)

      • Kivatietää

        Oletko nainen vanha sellainen, kun noin hyvin tiedät asioista?
        .On se mielenkiintoista, kun jotkut luulevat tietävänsä asioita kuin asioita paremmin kuin asianosaiset itse😁


      • ChinaDragon
        Kivatietää kirjoitti:

        Oletko nainen vanha sellainen, kun noin hyvin tiedät asioista?
        .On se mielenkiintoista, kun jotkut luulevat tietävänsä asioita kuin asioita paremmin kuin asianosaiset itse😁

        Ymmärtämiseen auttaa se kokemus joka miehenä on vanhoista naisista tullut.
        Luuletko etten nuoruuteni sekavina vuosina olisi auttanut 50-vuotiaita naisia saamaan sitä iloa elämäänsä mitä ovat olleet vailla?

        Nainen joka on eronnut, lapset lähteneet jo maailmalle tuntee yksinäisyyttä. Joskus heittäytyvät vapaalle ja yrittävät elää nuoruuden aikaa käyttäytymismalleineen.
        Vanhemmat naiset ovat jopa seksin aikana härskimpiä mitä nuoremmat sisarensa.
        Ehkä se tulee elämänkokemuksesta ja alitajuntaisesta itsensä aliarvioimisesta? Halutaan tyydyttää mies hyvin jotta suhde voisi jatkua? No, voihan se normaali elämä tasoittaa tuota tilannetta ja nainen tulee taas järkiinsä.

        Harva nuori nainen haluaa latingit suuhunsa, mutta moni vanhempi nainen sitä suorastaan vaatii. Ehkä nuoremmat tykkäävät enemmän Valion mansikkajugurtista ja vanhemmille maistuu ihan eri maitotuotteet...vai onkohan kysymys miehen tyydyttämisestä ja siitä mitä se elämänkokemus on tuonut tullessaan?


      • ChinaDragon

        Jos todellisessa elämässä tapahtuneet asiat ovat sairaita se johtuu varmasti myös niistä suomalaisista naisista joita tuo kirjoitukseni koskee. Toisaalta tekstin sisältö on arkipäiväistä, satoja samanlaisia juttuja tapahtuu Suomessa ihan jokainen kuukausi. Se tekee kirjoituksesta lähinnä realismia, ei siis ole sairasta ainakaan monen vanhan naisen mielestä? Jos olisi miksi he käyttäytyvät sairaalla tavalla?!

        Monen testoa täynnä olevan miehen tavoitteisiin kuuluu tyhjentää kassinsa muutaman päivän välein. Kohde voi olla sopimaton muuhun tarkoitukseen, sillä ei ole väliä jos tuo päätavoite täyttyy. Mitä vanhempi ja sopimattomampi nainen, sitä enemmän suuseksiä miehet kaipaavat:)

        Mieti nyt vain sitä omaa käyttäytymistäsi, voit huomata jotain myös niissä ulkomaanelävissä:)


      • ChinaDragon

        Kerroin vanhemmista naisista, vaimoni on vielä nuori ja kuuluu siihen itseänsä arvostavien joukkoon jotka haluavat ne miehen siemenet toiseen paikkaan mihin ruokaa laittavat.
        Itseasiassa noin tekee suurin osa myös suomalaisista naisista jotka arvostavat itseään muutenkin kuin vain miehen tyydyttämiseen liittyvissä asioissa. Nämä samat naiset kelpaavat useille miehille, ne jotka eivät kelpaa tekevät lähinnä "kaikkensa ollakseen miehen arvostuksen mittainen".

        On siis kyseenalaista jos nainen tekee noin tavatessaan miehen ensimmäisiä kertoja.
        Rajoittunut olen tuollaisten naisten suhteen. Jos harrastavat tuollaista yhden uuden kumppaninsa kanssa he tekevät sitä todennäköisesti lähes jokaisen uuden kumppanin kanssa. Ei ehkä kannata antaa sukukalleuttaan sellaiseen paikkaan johon jo useat miehet ovat lastinsa laskeneet.

        Tälläkin palstalla tuntuu noita "tuhannen kullin Ullia" liikkuvan, ainakin jos heidän kertomukset ovat totta.


      • ChinaDragon

        Voi anteeksi jos aiheutin sinulle suuttumistilan, en ymmärtänyt sinun tykkäävän juuri tuosta aihepiiristä omassa elämässäsi.

        Kannattaa kuitenkin seurata sitä omaa käyttäytymistä ja myös sen miehen käyttäytymistä. Mies kun haluaa jotain "normaalista" poikkeavaa silloin kun nainen ei miestä muuten kiinnosta. Jokainen nainen voi sitten arvioida sen oman tilanteensa ja millaisessa suhteessa he nyt elävät. Onko se nuorempi mies ihan aidosti rakastunut?


      • ChinaDragon

        ;)
        Ei kannata ottaa vakavasti!


      • Tottaturiset
        ChinaDragon kirjoitti:

        ;)
        Ei kannata ottaa vakavasti!

        Ei sun juttuja ainakaan. Vähän niinkuin lapsen asteelle jäänyt mies olisi kirjoittanut miten pitää toimia.


      • ChinaDragon
        Tottaturiset kirjoitti:

        Ei sun juttuja ainakaan. Vähän niinkuin lapsen asteelle jäänyt mies olisi kirjoittanut miten pitää toimia.

        Ei kai? Sitten sinun pitäisi tykätä minusta koska olet ihastunut juuri sellaiseen:)
        Toivon ettet mieti aihetta kun seuraavan kerran...se voi tuoda ongelmia parisuhteeseesi:)


      • Eikannatakuvitella
        ChinaDragon kirjoitti:

        Ei kai? Sitten sinun pitäisi tykätä minusta koska olet ihastunut juuri sellaiseen:)
        Toivon ettet mieti aihetta kun seuraavan kerran...se voi tuoda ongelmia parisuhteeseesi:)

        Älä kuvittele itsestäsi liikoja!


    • tunis

      Minulla on ja ollaan kauan oltu yhdessä,kihlaus ja avioliitto myös,mutta aiemmin pistin katkolle suhteen monta kertaa..paljon riitaa,pahaa puhetta väkivaltaista käytöstä ym..perheelleen ei ole kertonyt minusta...perhesidehakemus ehtona suhteen jatkumiselle,odottaa kylläkin kohta vuoden päätöstä turvapaikasta..luulen että meillä ei ole enää rakkautta..

      • Voetokkkiisa

        Onnee matkaa joko alkaa silmät aueta ja päässä raksuttamaa miks nämä pakoloiset teijä ympäril hyörii pyörii kiire naimisiin ja sen semmosta taitaa jopa perhekki löytyä turvapaikkaturistiltas


    • nainen_parhaassa_iässä

      Rakkaus ei ole lopulta kuitenkaan iästä yksin kiinni. Puolison valintaan ja rakastumiseen vaikuttaa monia muitakin asioita kuin ikä tai oleskelulupa, esim. luonne, elämäntapa ja puolison maailmankatsomus, jolla voi olla suurikin paino puolisoa valittaessa. Ulkonäkö tai ikä eivät merkitse kaikille yhtä paljon. Ympäristöä ja ihmisten valintoja ei voi arvioida yksistään omien mieltymysten ja käsitysten kautta. Ikäasiat näyttäytyvät ihan erilaisina muissakin tilanteissa. Muistan ollessani raskausaikana osastohoidossa jonkin aikaa. Olin reilusti yli 40 vuotias mutta kertaakaan yksikään lääkäri tai hoitaja ei tuonut esiin, että olisin jollain lailla iäkäs synnyttäjä. Minulta saatettiin ainoastaan kysyä kohtutilanteen vuoksi, olenko suunnitellut lisää lapsia, mutta kysymys ei liittynyt ikään vaan siihen, että kohtu oli leikelty jo niin monta kertaa. Osastolla oli tismalleen minun ikäiseni nainen. Hän kertoi, että ympäristö on toistuvasti hämmästellyt, että hänen ikäisensä odottaa lasta, ja hän koki olevansa jotenkin vanha äidiksi. Nyt itselleni on tullut jo vuosia lisää, mutta en kokisi edelleenkään olevani mitenkään vanha äidiksi vauvalle. Ainoa asia, mikä minua estää ajattelemasta uutta äitiyttä on edelleen tuo liian monta kertaa leikelty kohtuni, ei ikäni. En ole mummo, vaan pienen lapsen äiti ja nainen parhaassa iässä.

      • ChinaDragon

        Hmm...ehkä lääkärit eivät halua tehdä työtään liian vaikeaksi sillä ajatuksella kuka on iältään sopiva synnyttämään ja kuka ei, varsinkaan jos nainen on jo raskaana. Heidän tehtävänään on hoitaa parhaan tietämyksen mukaan ko. asioita.

        Suomen lakiin on muutoin asetuttu se ikäraja joka katsotaan olevan liian korkea synnytyksiin jo riskitekijöiden vuoksi. KELA ei esimerkiksi korvaa hedelmöityshoitoja yli 40 vuotiaille! Ovatko ilkeitä vai miksi näin olisi päätetty?!


      • Onsesääli

        Sinä nyt et tiedä asioista yhtään mitään. Nainen voi synnyttää terveen lapsen vaikka onkin yli 40. Oma tätini sai lapsen vielä 43- vuotiaana ja molemmat terveitä kuin pukki. Sä nyt vaan olet tuollainen besser wisser joka asiassa ja katkera naisvihaaja. Ei taida omassa liitossa olla mitään mielekästä enää.


      • Mummunmuu

        Heh..mulla on omaa lasta vanhempi lapsenlapsi. Usein sitä vaan luullaan ettei lähemmäs viiskymppiset naiset muka saa lapsia, vaikka vika luultavasti on siinä että sen ikäisellä yleensä on samanikäinen kumppani jolta ei enää liiemmin eläviä siittiöitä irtoa.


      • ChinaDragon
        Mummunmuu kirjoitti:

        Heh..mulla on omaa lasta vanhempi lapsenlapsi. Usein sitä vaan luullaan ettei lähemmäs viiskymppiset naiset muka saa lapsia, vaikka vika luultavasti on siinä että sen ikäisellä yleensä on samanikäinen kumppani jolta ei enää liiemmin eläviä siittiöitä irtoa.

        Voihan naisparat kun eivät osaa edes lukea mitä toinen kirjoittaa...ja teidän vanhusten tulisi vieläpä kasvattaa se lapsi ymmärtämään edes perusasioita?
        En sanonut voiko 50 - 60 vuotias saada lapsen vai ei. En myöskään kirjoittanut mitään naisvastaista.


      • Kylläsinuttiedetään
        ChinaDragon kirjoitti:

        Voihan naisparat kun eivät osaa edes lukea mitä toinen kirjoittaa...ja teidän vanhusten tulisi vieläpä kasvattaa se lapsi ymmärtämään edes perusasioita?
        En sanonut voiko 50 - 60 vuotias saada lapsen vai ei. En myöskään kirjoittanut mitään naisvastaista.

        Kyllä täällä ymmärretään mitä sinä yrität selittää ja sinulle on vastatattukin. Sinua seuraten tunnut halveksivan naisia, etenkin suomalaisia,ei ole ensimmäinen kerta. Minä en ole vanhua sen enempää kuin sinäkään.


      • ChinaDragon
        Kylläsinuttiedetään kirjoitti:

        Kyllä täällä ymmärretään mitä sinä yrität selittää ja sinulle on vastatattukin. Sinua seuraten tunnut halveksivan naisia, etenkin suomalaisia,ei ole ensimmäinen kerta. Minä en ole vanhua sen enempää kuin sinäkään.

        Vai niin, kerro kumminkin miksi KELA ei korvaa hedelmöityshoitoja yli 40 vuotiaalle naiselle. Ole hyvä.


      • Äläselitä
        ChinaDragon kirjoitti:

        Vai niin, kerro kumminkin miksi KELA ei korvaa hedelmöityshoitoja yli 40 vuotiaalle naiselle. Ole hyvä.

        Mutta sen varjollahan sinä saat haukkua suomalaisia naisia,eikö? Sehän se sun päätarkoitus tässä on oli Kela päättänyt mitä tahansa.


      • ChinaDragon
        Äläselitä kirjoitti:

        Mutta sen varjollahan sinä saat haukkua suomalaisia naisia,eikö? Sehän se sun päätarkoitus tässä on oli Kela päättänyt mitä tahansa.

        Maailman jokaisessa kolkassa naisen paras ikä raskauteen/synnyttämiseen on 24-30 vuoden haitarissa monesta eri syystä.

        Kiukustuminen taitaa johtua pääosin siitä omasta iästä? Kannattaa katsoa totuuksia silmiin eikä syytellä muita.

        Jokainen raskauden kokenut miettii onko tuleva lapsi terve vai ei, tuleeko niitä komplikaatioita äidille jne. Naisen perusterveys on pääroolissa mutta iän mukana terveys harvoin kohenee.

        Nuoren miehen tulee myös miettiä riskitekijöitä, miksi ottaa turha riski oman jälkeläisen suhteen? Toinen asia on lapsen varttuminen ja vanhempien ikä. Jaksaako äiti enää teini-ikäistä kun olisi 62 vuotias ja mies 38 vuotias "kavereittensa kanssa" poissaolevana viihtyvä tapaus...

        Vai on tämä ollut haukkumista, normaalia keskustelua lähinnä.


      • Sanonuudelleen
        ChinaDragon kirjoitti:

        Vai niin, kerro kumminkin miksi KELA ei korvaa hedelmöityshoitoja yli 40 vuotiaalle naiselle. Ole hyvä.

        Ylläpidon kusipää poistelee kirjoituksia miten huvittaa. Eihän tässä mitään keskustelupalstaa tarvita, kun ei anneta keskustella. Niin, sanoin aiemmin, että sinun pääasiallinen tarkoitus on vain haukkua suomalaisia naisia, se on nähty jo moneen kertaan.


      • Kylläsinuttiedetää
        ChinaDragon kirjoitti:

        Maailman jokaisessa kolkassa naisen paras ikä raskauteen/synnyttämiseen on 24-30 vuoden haitarissa monesta eri syystä.

        Kiukustuminen taitaa johtua pääosin siitä omasta iästä? Kannattaa katsoa totuuksia silmiin eikä syytellä muita.

        Jokainen raskauden kokenut miettii onko tuleva lapsi terve vai ei, tuleeko niitä komplikaatioita äidille jne. Naisen perusterveys on pääroolissa mutta iän mukana terveys harvoin kohenee.

        Nuoren miehen tulee myös miettiä riskitekijöitä, miksi ottaa turha riski oman jälkeläisen suhteen? Toinen asia on lapsen varttuminen ja vanhempien ikä. Jaksaako äiti enää teini-ikäistä kun olisi 62 vuotias ja mies 38 vuotias "kavereittensa kanssa" poissaolevana viihtyvä tapaus...

        Vai on tämä ollut haukkumista, normaalia keskustelua lähinnä.

        Etkö sinä hölmö tajua, että jopa yli nelikymppiset saavat terveitä lapsia ympäri maailmaa oli paras ikä mikä tahansa määriteltynä. Eipä tässä mitään ole kiukustuttu eikä syytelty ketään. Kunhan vaan kuvittelet. Sulla vaan niin ihme tyyli keskustella, että kuvittelet sinun sanomisesi aina olevan se ainut oikea joka asiassa.

        Ja eiköhän se ole jokaisen oma asia, haluaako ja pystyykö kuuskakkosena hoitamaan teiniä. Niitähän löytyy maailman joka kolkasta vanhempia naisia äiteinä. Niin keskutellaankin ja sanon oman mielipiteeni myös. Jokainen myös valitsee kumppaninsa minkä ikäisen tahansa, turhaan sinä muita arvostelet ja heidän valintojaan.


      • ChinaDragon
        Kylläsinuttiedetää kirjoitti:

        Etkö sinä hölmö tajua, että jopa yli nelikymppiset saavat terveitä lapsia ympäri maailmaa oli paras ikä mikä tahansa määriteltynä. Eipä tässä mitään ole kiukustuttu eikä syytelty ketään. Kunhan vaan kuvittelet. Sulla vaan niin ihme tyyli keskustella, että kuvittelet sinun sanomisesi aina olevan se ainut oikea joka asiassa.

        Ja eiköhän se ole jokaisen oma asia, haluaako ja pystyykö kuuskakkosena hoitamaan teiniä. Niitähän löytyy maailman joka kolkasta vanhempia naisia äiteinä. Niin keskutellaankin ja sanon oman mielipiteeni myös. Jokainen myös valitsee kumppaninsa minkä ikäisen tahansa, turhaan sinä muita arvostelet ja heidän valintojaan.

        Olenko hölmö jos kerron oman näkemyksen? Keskustelupalstoilla syntyy keskustelua vain jos kaksi tai useampi henkilö pystyy kirjoittamaan toistensa näkemyseroista, se on sitä keskustelua.
        En ole sanonut muuta kuin oman mielipiteeni. Sinulla ja muilla saa olla omansa.

        Tietysti yli 40 saavat terveitä lapsia mutta kirjoitin että riski kasvaa iän myötä. Down syndrooman mahdollisuus yms.
        Isää ja äitiä jännittää vaikka olisivat parhaassa iässä, jos äiti on iäkäs Suomessa järjestetään seulontaa ja seurantaa raskausaikana ettei ns. ikäviä yllätyksiä tulisi.
        Isänä ja äitinä oleminen ei ole mikään pikku juttu jos lapsella sattuisi olemaan Down syndrooma.

        Voit tietysti aina lukea rivien välistä kuten haluat, saahan jokaisesta kirjoituksesta revittyä irti vaikka mitä jos niin haluaa.


      • Äläesitätyhmempää
        ChinaDragon kirjoitti:

        Olenko hölmö jos kerron oman näkemyksen? Keskustelupalstoilla syntyy keskustelua vain jos kaksi tai useampi henkilö pystyy kirjoittamaan toistensa näkemyseroista, se on sitä keskustelua.
        En ole sanonut muuta kuin oman mielipiteeni. Sinulla ja muilla saa olla omansa.

        Tietysti yli 40 saavat terveitä lapsia mutta kirjoitin että riski kasvaa iän myötä. Down syndrooman mahdollisuus yms.
        Isää ja äitiä jännittää vaikka olisivat parhaassa iässä, jos äiti on iäkäs Suomessa järjestetään seulontaa ja seurantaa raskausaikana ettei ns. ikäviä yllätyksiä tulisi.
        Isänä ja äitinä oleminen ei ole mikään pikku juttu jos lapsella sattuisi olemaan Down syndrooma.

        Voit tietysti aina lukea rivien välistä kuten haluat, saahan jokaisesta kirjoituksesta revittyä irti vaikka mitä jos niin haluaa.

        Älä esitä tyhmempää kuin olet.
        Tottahan toki saa kirjoittaa mielipiteensä ja minäkin kirjoitin mielipiteeni, pidän sinua tyhmänä.

        Tarkoituksesi on vain haukkua suomalaisia naisia kaikella tapaa. Milloin ne on huoruleita, milloin liian vanhoja saamaan lapsia ja milloin liian nuoren miehen kanssa, silloin kun mies sattuu olemaan ulkomaalainen, milloin eivät arvosta ollenkaan itseään, jos ottavat "ne"sinne minne ne ei sun mielestä kuulu. Ei tarvitse lukea rivien välistä!

        Jokainen nainen ja pari saa hankkia lapsia silloin kun haluaa. Monet naiset hankkivat lapsen yli 30 v ja lapset terveitä. Jokainen nainen saa olla nuoremman miehen kanssa, kun sellaisen tapaa ja miehet saavat olla sen vanhemman naisen kanssa ja hankkia niitä lapsiakin.

        Elä sinä sitä kuivakkaa elämää vaan mikä sinulle on sopiva ja mitä itse pidät ainoana oikeana tapana elää.

        Nainen saa nauttia seksistä siinä missä miehetkin ja se kuuluu ihmisen perustarpeisiin.


      • ChinaDragon
        Äläesitätyhmempää kirjoitti:

        Älä esitä tyhmempää kuin olet.
        Tottahan toki saa kirjoittaa mielipiteensä ja minäkin kirjoitin mielipiteeni, pidän sinua tyhmänä.

        Tarkoituksesi on vain haukkua suomalaisia naisia kaikella tapaa. Milloin ne on huoruleita, milloin liian vanhoja saamaan lapsia ja milloin liian nuoren miehen kanssa, silloin kun mies sattuu olemaan ulkomaalainen, milloin eivät arvosta ollenkaan itseään, jos ottavat "ne"sinne minne ne ei sun mielestä kuulu. Ei tarvitse lukea rivien välistä!

        Jokainen nainen ja pari saa hankkia lapsia silloin kun haluaa. Monet naiset hankkivat lapsen yli 30 v ja lapset terveitä. Jokainen nainen saa olla nuoremman miehen kanssa, kun sellaisen tapaa ja miehet saavat olla sen vanhemman naisen kanssa ja hankkia niitä lapsiakin.

        Elä sinä sitä kuivakkaa elämää vaan mikä sinulle on sopiva ja mitä itse pidät ainoana oikeana tapana elää.

        Nainen saa nauttia seksistä siinä missä miehetkin ja se kuuluu ihmisen perustarpeisiin.

        Kuka sitä on kieltänyt mitä esimerkiksi sinä teet?

        Ihme jankkaaja olet. Kerron mielipiteeni ja sinä väität minun kieltävän asiat muilta, ei se niin ole mennyt. Mielipide on ihan eri asia ja Suomi on vapaa maa, jokainen valitsee sen mitä itse haluaa.

        Kirjoituksesi on kuin vanhan naisen kostoa siitä että on jo vanha, valinnut nuoren miehen ja pitää haukkua jos joku kertoo mitä ongelmia sellaisesta voi tulla?

        Kyllä se mies sinun kanssa on silloinkin kun olet jo ryppyinen ja itse on mies parhaassa iässä, sehän mielestäsi oikeasti rakastaa sinua... Älä muille kiukkuasi pura siitä jos olet mielestäsi jo vanha.


      • Äläesitätyhmää
        ChinaDragon kirjoitti:

        Kuka sitä on kieltänyt mitä esimerkiksi sinä teet?

        Ihme jankkaaja olet. Kerron mielipiteeni ja sinä väität minun kieltävän asiat muilta, ei se niin ole mennyt. Mielipide on ihan eri asia ja Suomi on vapaa maa, jokainen valitsee sen mitä itse haluaa.

        Kirjoituksesi on kuin vanhan naisen kostoa siitä että on jo vanha, valinnut nuoren miehen ja pitää haukkua jos joku kertoo mitä ongelmia sellaisesta voi tulla?

        Kyllä se mies sinun kanssa on silloinkin kun olet jo ryppyinen ja itse on mies parhaassa iässä, sehän mielestäsi oikeasti rakastaa sinua... Älä muille kiukkuasi pura siitä jos olet mielestäsi jo vanha.

        Niin olet itsekin ihme jankkaaja. Eikös nyt kaikki meekkään kuin Trömsössä!?

        Tunnusta nyt pois vaan, että pääasiallinen tarkoituksesi on haukkua suomalaisia naisia ja taidat jopa olla kade ulkkismiehille. Luin muuten tuota yhtä vanhaa keskusteluketjua, joka on nostettu esille, jossa sinun kirjoituksissa huokuu oikein kunnolla halveksintasi suomalaisia naisia kohtaan. Olen lukenut monessa muussakin ketjussa sinun juttuja ja sama halveksinta löytyy melkein kaikista.

        Ja mitä hittoa se sulle kuuluu jos joku nuorempi mies on ottanut vanhemman naisen ja joku nelikymppinen haluaa lapsia vielä? Kannattaisiko keskittyä omaan elämään ennemmin kuin alkaa toisia neuvomaan mikä on parasta? Siinä se pointti on, ei muuta!

        p.s. en ole vanha enkä myöskään kiukkuinen sellainen enkä ole kyseisessä tilanteessa, kunhan vaan k
        sanon oman mielipiteeni, tämä on vapaa maa ja keskustelupalsta.


      • ChinaDragon
        Äläesitätyhmää kirjoitti:

        Niin olet itsekin ihme jankkaaja. Eikös nyt kaikki meekkään kuin Trömsössä!?

        Tunnusta nyt pois vaan, että pääasiallinen tarkoituksesi on haukkua suomalaisia naisia ja taidat jopa olla kade ulkkismiehille. Luin muuten tuota yhtä vanhaa keskusteluketjua, joka on nostettu esille, jossa sinun kirjoituksissa huokuu oikein kunnolla halveksintasi suomalaisia naisia kohtaan. Olen lukenut monessa muussakin ketjussa sinun juttuja ja sama halveksinta löytyy melkein kaikista.

        Ja mitä hittoa se sulle kuuluu jos joku nuorempi mies on ottanut vanhemman naisen ja joku nelikymppinen haluaa lapsia vielä? Kannattaisiko keskittyä omaan elämään ennemmin kuin alkaa toisia neuvomaan mikä on parasta? Siinä se pointti on, ei muuta!

        p.s. en ole vanha enkä myöskään kiukkuinen sellainen enkä ole kyseisessä tilanteessa, kunhan vaan k
        sanon oman mielipiteeni, tämä on vapaa maa ja keskustelupalsta.

        Sosiobiologien mukaan vaihdevuosi-ikää lähestyvien naisten pitäisikin jättää synnyttäminen nuoremmille ja keskittyä mahdollisuuksien mukaan tärkeäksi kokemaansa lastenlasten tai sisarusten lasten hoivaamiseen.

        No, nuoruuden perään haikaileva nainen jää ikuisesti tyttöseksi.


      • Vaitaasoletneuvomassa

        Vai sellaista taas olet neuvomassa.
        Urpo.


    • ei.hyvä.häviä

      Dildostakin on pidempiaikainen ilo, tulee halvemmaksi eikä aiheuta yhtä paljon mielipahaa ja ongelmia. Ei hakkaa edes silmiä mustaksi.

    • BananaBanaani

      Ite vaan mietin, että miksi ihmiset vatvoo toisten suhteita. Ihan oikeesti, mikä on se perimmäinen syy? Muu kuin vain ilkkuminen ja haukkuminen, että vois tuntea itsensä sen 5 minuuttia vähän paremmaksi ihmiseksi kuin se jota arvostelee.
      Mikä siinä niin kiinnostaa ja miksi esim aloituksen kaltaista suhdetta kommentoidaan niin negatiivisesti?
      Mä en tunne heitä eikä heidän suhde oo multa pois. Jos ne on täysi-ikäisiä, niin tehkööt ja eläkööt miten haluavat. Jos toinen haluaa vain hyötyä toisesta ja toinen sen sallii, niin mitä hiton väliä?!

      • Sikabella_pönninen

        Osuiko ja upposiko?


      • BananaBanaani
        Sikabella_pönninen kirjoitti:

        Osuiko ja upposiko?

        Ei osunut eikä uponnut. Ei ole mulla nuorempaa miestä kun en sentään homoksi ole vielä alkanut :D


      • Raaka-_-Watson
        BananaBanaani kirjoitti:

        Ei osunut eikä uponnut. Ei ole mulla nuorempaa miestä kun en sentään homoksi ole vielä alkanut :D

        Kommentin perusteella voisit oikein hyvin olla takatuuppari miehiä.
        Oletan että olet joku emansipoitunut vegaani, vähintään puolihomo.
        Voin kertoa että olemalla ituja puputtava nöösipoika ei sitä piparia saa. Jopa se sinun viherpiipero ämmäsi antaa persettä ensimmäiselle tosimiehelle joka sitä viitsii panna. Toki se mies sen palauttaa, ei tosimies mitään vegeämmällä tee.


      • Perheonpahin

        Ei muuten väliä, kuin että typerien naisten vuoksi saa luvan olla maassa sellaiset tyypit jotka sitä lupaa ei muuten saisi.


      • BananaBanaani
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Kommentin perusteella voisit oikein hyvin olla takatuuppari miehiä.
        Oletan että olet joku emansipoitunut vegaani, vähintään puolihomo.
        Voin kertoa että olemalla ituja puputtava nöösipoika ei sitä piparia saa. Jopa se sinun viherpiipero ämmäsi antaa persettä ensimmäiselle tosimiehelle joka sitä viitsii panna. Toki se mies sen palauttaa, ei tosimies mitään vegeämmällä tee.

        Ei mun itsetunto romahda teidän kommenteista. Tiedän itse mikä olen - ja se riittää.
        Naisilla tai panemisilla kerskuminen ei oo mun juttu. Mun asiat on mun asioita, niinkuin aloituksessa mainitun parin asiat on myös sen parin asioita.


    • Loveispowerr

      Ihan ensiksi kirjoituksesi oli varsin katkeraa luettavaa. Mistä moinen asenne. Olen ruma, enkä hyväksy yhtään miestä. Itse olen 40v ja minulla on yli 10v nuorempi irakilainen poikaystävä. En koe olevani mitenkään imarreltu. Saan valita seurani ihan tasan tarkkaan. Saan jatkuvasti kehuja ulkonäöstäni ja luonteestani eli halukkaita on riittänyt sekä ulkomaalaisia että suomalaisten suusta kuultuna.
      Miksi irakilainen mies?
      Olen avoin ja ystävällinen ihminen. Sisäinen kauneus on minulle erittäin tärkeä asia. Siksi irakilainen koska satuimme kohtaamaa. Toki ymmärrän se että itse en enää ole siinä iässä että voisin lapsia tehdä ym.
      Tärkeintä suhteessamme on ollut se, että hän kohtelee minua erittäin hyvin. Hänen seurassaan tunnen olevani iloinen ja onnellinen. Ilmeisesti hän myös pitää seurastani. En ole pakottanut häntä olemaan kanssani. Jos ja kun hän löytää itselleen "sopivamman " puolison jonka kanssa perustaa perhe niin senkin ymmärrä .
      Kunnioitan hänen uskontoaan ja tapojaan ja hän myös minun.
      Arvostan hänen kilttiä ja rauhallista luonnettaan. Jos on erimielisyyttä, asia käsitellään ja unohdetaan eikä jäädä juomaan ja mököttämään. Arvostan hänen raittuttaan ja sitä että pitää kiinni periaatteestaan, vaikka ne poikkeava omistani. Tällä tarkoittama sitä että olen kristitty ja hän ei.
      Hänellä on oleskelulupa ja työpaikka.
      Onhan se erikoista vieläkin Suomessa että nainen on vanhempi kuin mies. Hän kuitenki pitää minua ns. hyvänä naisena. Koska olen luonteeltani rauhallinen ja säyseä. Viihdyn kotona ja tykkään laittaa ruokaa ym. Autan häntä ihan auttamisen halusta mm. SUOMEN kielen oppimisessa ja muissa asioissa mm miten jokin asia hoidetaan. Mielestäni tässä ei ole mitään pahaa tai väärää. Molemmat olemme tilanteessa omasta tahdoatamme.
      Joskus ihmiset vaan kohtaavat, syystä mitä me emme voi tietää. Kaikella on aina jokin merkitys. Minulle on ihan se ja sama mistä maasta joku on kotoisin ja mikä värinen on kunhan kohtelee minua hyvin.
      Toisen onnellisuus on sinulta pois? Kuka sinä olet tuomitsemaan ketään? Eikös Raamattu kehoita rakastamaan lähimmäistä niin kuin itseään ja kohtelemaan läheistä niinkuin haluaa itseään kohdeltavan?
      Huonoa kohtelua ei tarvitse kenenkää sietämän, rajat täytyy osata vetää siihen mitä itse sietää. Turha on välittää jos jää huonoon suhteeseen ja ihan itse on vastuu otettava omasta elämästään ja teoistaan.
      Sinä et ole saanut rakkautta, miten voisit siis rakastaa edes itseäsi saatika muita.

    • RumaLiisa

      Kappas, tähän on vieläkin tullut vastauksia, muttei edelleenkään siihen mitä kysyin. Onko ihmiset oikeasti noin surkeita ymmärtämään lukemaansa tekstiä?

      Edelleen - minulle on täysin, absoluuttisen yhdentekevää jos joku vanha nainen on suhteessa itseään nuoremman ulkomaalaisen (tai miksei vaikka suomalaisenkin) miehen kanssa. Aivan vapaasti, olkaa hyvät. En ole kateellinen, eikä suhteenne ole minulta pois. Voisin ihan hyvin olla samanlaisessa suhteessa itsekin, jos haluaisin - tarjolla olisi nuoria mamu -miehiä. Muunlaisia miehiä ei sitten jostain kumman syystä olekaan... ;)

      Joo -uskon, että olet onnellinen sen miehesi kanssa ja teillä on hyvä suhde. Mies on hyvä, huolehtivainen ja kiltti... Onnea vaan. En ole väittänyt ettei näin voisi olla.

      Joo - uskon että SINÄ rakastat sitä miestäsi - mutta uskotko SINÄ, että se MIEHESI rakastaa oikeasti SINUA, ja jos uskot - niin miksi? Mitä niin erityistä vanhassa kuivahtaneessa akassa voi olla, että hän valitsee sinut ennemmin kuin jonkun nuoren ja hedelmällisen? Ei millään pahalla, mutta nämä nyt on vaan elämän realiteetteja, että yleensä ihmiset haluaa lisääntyä ja vanhan naisen kanssa se ei onnistu.

      Onko jotenkin täysin poissuljettua että mies on kanssasi vain ja ainoastaan ns. järkisyistä? Miksi et pysty hyväksymään tällaista ajatusta? Onko suurimman osan naisten mieleen iskostettu niin syvälle jotkut romanttiset hömppä -fantasiat, että täytyy kuvitella rakkautta olevan sielläkin missä sitä ei ole? Onko niin vaikeaa hyväksyä ja myöntää, että mies on kanssasi siksi, että saa olla maassamme? Varmasti hän voi olla kiintynyt sinuun, pitää sinusta, mutta että rakastaisi?

      Eikö kenelläkään ole tullut mieleen, että nuo järkiavioliitot saattaa olla monestikin jopa parempia, kuin sellaiset, joissa on aitoa intohimoa? Se mieskään ei ole mustasukkainen naisestaan ja voi kohdella sitä vanhaa rouvaansa lempeästi ja hyvin siksi, että ei ole oikeastaan niin suurta väliä, jos sen naisensa menettää... Toinen rakkauden nälkäinen mummeli kyllä löytyy helposti. Tunteet ei sumenna järkeä.

      Joko nyt joku osaisi vastata kysymyksiini:

      LUULETKO ETTÄ MIEHESI RAKASTAA SINUA OIKEASTI?

      JOS LUULET, NIIN MIKSI?

    • Takatukkapsykedeeli

      No miksei se mies vois rakastaa naista, joka on vanhempi. Jos sä et voisi, niin miksi oletat, että kukaan muukaan ei silloin voi. Pariskuntaa en tunne, mutta ehkä heillä on keskinäisiä asioita, tapahtumia ja/tai kokemuksia, joiden perusteella on tullut selväksi, että rakkaus on molemminpuolista.
      Harvemmin sitä kukaan elämää nähnyt ihminen uskoo pelkkään sanomisiin, täytyy toisen osapuolen myös olemisellaan ja teoillaan osoittaa rakastavansa.

      Ymmärrän kyllä, että asia joka on itselle vieras, on hankalampi käsittää. Ehkä jos asia kovasti vaivaa, voisit tällaiseen pariin tutustua itse ja näkisit mistä on kysymys?
      tavallaan heidän tarinansa kiinnostaisi minuakin. Ja olisi kiva nähdä, missä ovat esim 10 vuoden kuluttua.

    • ChinaDragon

      Suhteessa on pakko olla jotain äiti poika, poika äiti vivahdetta.

      Vanhat naiset joiden lapset ovat jo muuttaneet yhteisestä pesästä kaipaavat seuraa ja poika on lähtenyt maailmalle ja kaipaa äitiänsä.

      Jokainen äiti rakastaa lastaan, usein myös lapset kiintyvät syvästi vanhempiinsa.

      Asiassa ei ole mitään väärää niin kauan kun Suomen lakia ei rikota.
      Missä ovat ne 1400 kadonnutta turvapaikanhakijaa joille on annettu kielteinen päätös?
      Suomeen jääminen kielteisen päätöksen jälkeen on jo rikos. Kysymyksessä ovat siis jo lakia vastaan toimineet. miten he voisivat olla enää nuhteettomia?

      Moni maa antaa tuollaisille "ei toivottu henkilö" statuksen, maahan tulo poistamisen jälkeen ei enää onnistu, koska ovat maan sääntöjä rikkoneet!

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2515
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1595
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1548
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      105
      1368
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe