Telia asiakaspalvelu

vituttaavitusti

Moi

Tietääkö joku mistä voi laittaa telialle palautetta, YKSITYISENÄ. Tuntuu onnistuvan vain yrityksiltä..

16

3276

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linkin_lomakkeella
    • shoppaaja

      Laitoin Moneyback-kampanjasta, että tästedes kierrän sen. Ensin oli vaikea lähettää kaavaketta sitten hylättiin. Ehdot eivät täyttyneet muttei mielestäni olisi kannattanut mainostaa - liekö kukaan saanut mitään.
      Kokeile Chat-palvelua.

    • poor.business.practise

      nykyään firmat ovat eristäneet itsensä tehokkaasti asiakkaista joten voivat toimia niin vittumaisesti kuin suinkin kehtaavat. Telialla esim. hinnoittelu näyttää menevän "pärstäkertoimen" vai mikähän perskerroin liekään kun samanlainen liittymä voi maksaa eri henkilöille näköjään eri summan. Eikö se ole lainkin vastaista ja vähintääkin jokatapauksessa huono toimintatapa, epätasa-arvoista kohtelua eri asiakkaita kohtaan.

    • laskutuslisäviisieuroa

      Telia laskuttaa aina maksukehotuksen kautta. Koko ajan on tullut aina 5 euroa laskuun lisää, oikeaa laskua ei ole tullut sähköpostin kautta! Miten tällaiseen palveluun voi luottaa!?

    • dfgbvc

      Paras palaute on käyttää jalkojaan eli vaihtaa operaattoria. En kuitenkaan suositteke Elisaa/Saunalahtea, koska silloin joutuu ojasta allikkoon. Jäljelle jää siis DNA. Laskutus on toiminiut asiallisesti. Elisan kanssa oli aikanaan todella pahoja ongelmia.

      Tietystikin on olemassa palveluoperaattoreita, jotka siis käyttävät jonkun verkko-operaattorin verkkoa. Tunnetuin lienee Globetel, joka käyttää Telian verkkoa. Hinnat ovat halvemmat kuin Soneralla, mutta palvelut ovat rajoitetumpia.

      • Anonyymi

        Etei vaan laskusi ohjaudu roskapostiin.
        Mulla on moi liittymä 7€ kuussa
        Toimen hyvä halpa teli dot.


    • Hoh-hoijaa

      Telian vaihde hörähtelee soittavalle asiakkaalle (tämä tapahtui 13.4.2018). Johtuuko perjantain ilosta vai mistä?

      Joutui soittamaan vaihteeseen, kun verkon kanavia ei ole suunniteltu Samsung A5:llä käytettäväksi. Chattibotti tulee ruudulle eteen, enkä ala mihinkään kirjautumaan.

    • Raisiolainen

      Myös Telian myyjät ylimielisiä ainakin Turun sittarissa.

      • Puijari

        Mulle yks Teliasta päivitti liittymää ja yritti väkisin myydä mulle tapletin.kk maksu 38 e ennen ja tapletin kanssa olis noussu yli 50e.mä sanoin et ei ollu puhe mistään tapletista .ku ihmettelin sitä hintaa.hyvin äkkiä loppu puhelu siihen.


      • Anonyymi

        Oulun Limingantullissa ylimielinen karvaturri myyjänä, sälli väärällä alalla. Kiertäkää kaukaa.


    • Anonyymi

      Sitä tosiaan 26.3.2019 ostin Limingantulli, Oulu kännykän, nyt 20.4.2019 en vieläkään ole saanut uutta tehtään kännykkää, vaikk sähköpostilla luvattiin. Dokumentit on ja IS:lle taidan jättää haastattelupyynnön. n. 12 min korkeasti koulutettuna kävin kyselemässä Limingasntulli Telia Kaupasta. Ulos ajettiin !!!!!!!!!!!!!! En ollut räyhäävä asiakas

      MKT-sihteeri Oulusta

    • Anonyymi

      Ihmettelen telia Oulu Limingantulli Prisma keskellä toimivan nuoren naisen asiakaspalvelutaitoja. (Mahd lomittaja)
      Jos palveluammatissa toimii ja tietää enemmän kuin asiakkaat, pitäisi neuvominen toimia nöyrästi ja kiireettömästi ilman as vaatteiden ja ym kommentointia. Näin sivusta kuinka loukkasi.
      Päivällä käyvät vanhukset tarvitsevat oikeesti tukea eikä ylimielisyyttä.
      Jos teillä on varaa pitää osaavia mutta as.palvelutaidottomia myyjiä tuossa niin siitä vaan.
      Varmasti tuo vanhus ei tule toiste. Eikä muutkaan.
      Sivusta seurannut.

      • Anonyymi

        Luulevat varmaan että viimeisenä työpäivänä voi käyttäytyä vaikka kuinka huonosti mutta se kostautuu kun hakee seuraavaa työpaikkaa...


      • Anonyymi

        Ei ole Limingantullin Teliassa asiakaspalvelussa kiitettävää, päinvastoin. Ylimielisistä sakkia.


    • Anonyymi

      Minulla tuli Telian kannssa riitaa kun sanoin liittymäni enkä tiennyt kun tein että olikin vuoden määräaikainen ja piti 50 euroa mksaa ylimääräistä myyjä ei tästä puhunut mitään kuittaus tilaus vahvistukseen oli sähköinen.Liitymä ei alkuunkaan toiminut niinkuin olisi pitänyt todella hidas vaikka oli 100 megainen.Elisa pelaa hienosti oli turha muutta lähes 20 vuoden sopimusta Telialle.

    • Anonyymi

      Soittelin juuri Telian asiakaspalveluun. Oli kyllä aika ylimielisenoloinen naisoletettu langan päässä. Jäi kanavapaketti tilaamatta.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3270
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe