Alushousut näkyy housujen läpi

MrMr179

Mitä mieltö olette jos puolisonne housuista näkyy läpi? Minulle tulee ääretön ärsyyntyminen. Olen joskus maininnut asiasta että tiesitkö että sinun housuista näkyy läpi, josta puolisoni on vetänyt herneen nenään. Ei ole pukenut jatkossa niitä mutta ei mene kauaa niin on uudet läpinäkyvät housut, ja en kehtaa sanoa enää, koska minua syytetään arvostelemisesta. Miksi pitää housuja jos niistä näkyy läpi? Onko se huomion hakemista? Minusta se näyttää lähinnä halvalta. Mitä mieltä muut? Ei minua niinkään haittaa jos sinkut näin pukeutuu että saavat katseita ja herättävät mielenkiintoa. Mutta varatuissa tämä aiheuttaa itselleni myötähäpeää ja halpuutta.

7

4356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauppareissulla

      Ohuet valkoiset housut kesällä, mukava katsella mitä on alla vai onko mitään...

    • fldgkjdf

      Olen sitä mieltä, että alusvaatteet, jotka kuultavat läpi päällysvaatteista ovat huonoa makua. Niin varatuilla kuin sinkuillakin. Itse en pidä edes siitä, jos rintaliivinolkaimet näkyy. Alusvaatteet ovat yksityisasia.

    • Kotihousut

      Juu, onhan noita eukkoja jotka eivät tajua ettei legginssit ole housut.

    • MrMr178

      Joo eli eukko vaihtoon. Kiitos

    • Mihinmalliin

      Väärän väriset.housut paistaa läpi housujen. Puuterin värinen tai valkoinen klassinen malli on normaalein ja paras.

    • vanhaavuosikertaa

      Läpinäkyvät alushousut antavat ilolintu vaikutelman. Tämmöistä naista ei voi ottaa enää tosissaan-ei seurustelukaveriksi. Näillä halutaan kai sitä huomiota itselleen, vaan ei saada ainakaan kunnollista miestä itselleen.

      • Anonyymi

        Erikoinen kommentti, tärkeintä että on alushousut jalassa, jos pikkuhousujen saumat näkyy hameen läpi tai valkoisten farkkujen läpi niin ei se vaarallista ole.
        Käytän itse valkoisia tai shamppanjan värisiä pikkuhousuja ja tiukat pöksyt usein näkyvät läpi mutta mitä se haittaa.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe