Vistpaskan petturuus paljastui

Kalliomaat

30

797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsensä-jytkytystä-näill

      Jo piirit erehtyy näitten uuvuttajien kelekkaan, on sana kun ihtesä hirtäisivät, kukkaan ei ole enään näitten takana.

      haihtuvaa on uuvutus ja omariittoista valehtelua

    • AnneliMannien

      Raimo ei kehtaa naamaansa näyttää.
      Syystäkin. HÄPEÄ PASKATOTEEMI

      • ahdistelija.ahmed

        KANSALAISET !! MV-lehti näkyy jälleen, ja se on hyvä juttu.


    • uuvattionpetturi

      Ei se osaa edes hävetä!

    • tumpi

      Mitä sitä Vistbacka kiusaa,taitaa olla Vanhasen jäljillä Lapissa hiihtelemässä.
      Tiedä minkälaisen elämyksen saa kun siellä hiihtelee.Lapissa nämä Suomen asiat puidaan,
      saunassa.Mikä tämä uussavantti puolue nyt olikaan kun Soininkin mielestä suurin osa jäsenistä oli sitä vaatimassa.

    • alapersu

      ei ymmärrä luikki edes hävetä

    • turpakiinnijuuh

      Eipä häpeä tämä alajärveläissukuinen huorapukkikaan.

      • tuuletetut-ihanuuvet

        On alajärveläisten taipumusta, mutta mutta tosi hyv-vää tavaraa siellä on lenikeissä -nami..


    • voivoivoivoivoi

      Johan on ruvettu kirjoittelemaan politiikasta. Vimpeläisten saastutusta niinkuin pesäpallo.

      • hyvää-perimää-hetjärvi

        Hetjärvihän on nyt suomen tulevaisuuden suunan-näyttäjänä, josta lastuja paiskitaan hylykykoppaan -elikkä hittenveistoa mallisesti suorittaen.

        Terävillä vehkeillä sivaelelen.


    • kalijuvinkuuvaa

      mestari ymmärtää nuoren lihan piälle

    • ukko-ulos-vaan

      Ei kai se ole mestarin vika, jos Vistbacka fanittaa Juudaksia?

    • äölkjhgggggt

      JHA varsinainen höpötysautomaatti

      • Onnibus

        Ootta muuten hauskoja, piti oikein yksikseen ääneen nauraa, kun luki näitä teidän kirjoituksia.


    • Juhana2

      Piirivaikuttaja Mäenpää

    • typeräJHA

      Raimo perusti puolueen ja kantoi vastuua yksin kahdeksan vuotta.Tulee JHAssa mieleen Hiterin vallankaappaus,taisi persuista tulla natsipuolue.

      • kaikki_muuttuu

        PS ei ollut SMP eikä uudistunut PS ollut enää se takinkääntäjä-soinilainen puolue


    • Piiripäällikkö

      Suomen Sisun piiripäällikkö Mäenpää voimissaan, vaikka sairaseläkkeelle ollut jo vuosia

    • JarkkoLeinikki

      Raukkamainen mies se Vistpaska.
      Sukulaistensa suosija.
      Asko Salokin valittiin muutaman kymmenen äänen voimin perussuomalaisten yhdelle merkittävimmälle paikalle. Taisi olla raimon vaimon veli.

      • ASalo

        Olen jo vuosia sitten kieltäytynyt asettumasta ehdokkaaksi Missään vaalissa ja olen luopunut kaikista luottamustehtävistäni, koska minun on väitetty vieneen toisten paikkoja
        Kiitos, että olen saanut olla mukana kehittämässä koulutointa rehtorina ja
        luottamustehtävissä
        Ystävyydellä ASKO SALO


      • PSnhallitusherra

        Perussuomalaisilla SEDUN valtuuston varapuheenjohtajan paikka ja kaksi hallituspaikkaa kaudella 2013 -2017
        Perussuomalaisten edustajista Salo sai kunnallisvaaleissa vuonna 2012 suurimman äänimäärän
        Tuskin yli 30 vuoden rehtorikokemuksesta oli haittaa .


    • PSnpiirihallitusherra

      Perussuomalaisilla tarjottiin kaudelle 2013-2017 E-P:n liiton kouluasiaintoimikunnan puheenjohtajan paikkaa. Paikkaa tarjottiin
      useammalle henkilölle.
      Tehtävään ei ollut halukkaita.. Paikka annettiin kokoomukselle. Saatiin
      perussuomalaisilla kaksi hallituspaikkaa vastineeksi

    • valepohjalaanen

      Vieläkö se valepohjalaanen on siellä rajan takana paossa

      • Dementiaa

        Mitä paossa
        Halla-aholla dementia. Ei muista,mitä postia on lähettänyt


    • Polipaskahousut

      Vapautetaan myös suomen hallitus...turhat ministerit pois noin 150-180 kpl pois säästyisi noin 5 milliä vuoressa kilpailutetaan jäljelle jäävät ministerit.nykyiset on niin vitun tyhmiä. Jotaki vitun lesupellejä.urpoja sitte vielä läski Timppa oikein tuuliviirien kuningas ja sakkana pohjalla aarni kotkan berse perperi muut vartian hinttari

    • Lautamies2

      Valehteliko Halla-aho tahallaan?
      Ilmoitti elokuun alussa lähettäneensä Vistbackalle haasteanomuksen. 21.8.2017 ilmeni, ettei käräjäoikeuteen ollut tullut mitään haastekemusta.
      Puoluetoimisto muka töpän nyt

    • Juuudas

      Perspaskat valehtelee aina kun huulet liikkuu......

      • oletkoselvinpäin

        juuudas kommentoija , peruspaskat puoluetta ei ole olemassa eli itse valehtelet . Onko kirjoituksesi millään muotoa ihmisen kirjoittamaa ? lure nyt hyvän tähden mitä kirjoitat ja ajattele onko aivoissasi mitään järkeä! etkö ymmärrä mitä kirjoitat? häpeä ihminen!


      • Juuudas

        Lure nyt hyvän tähden mitä kirjoitat ja taas tuli todistettua, jos ei huulet valehtele niin kirjoitus-sormet syytää valheita järjettömistä aivoista. Oletko jymmärtänyt mitä kirjoitit, perspaska ei ymmärrä edes hävetä....


    • Täsinpaska

      Soinin perseen nuolijat hävetä saa...perkele

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      942
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      731
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      667
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      645
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      624
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      588
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe