Vittu mitä paskaa taas luin

SilmätKuinJäneksellä

Ei kannattaas stalkata ku yrjöt lentää jo näppikselle! Instassa on muka PRM ja mylmyri menny kihloihin. Se PRM on epäonnistunut jo 40 naisen kanssa ja tätähän veikkaan olevan ainakin kertaalleen ohi ennen kun hirven metätys alkaa. Uusintaa seuraa kyllä, kun on se akka niin epätoivoinen haaska.

88

1471

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viekunpässinarussa

      Tähän voi vaan sanoa että se menee ihan jetsulleen vanhan ex rouvan käsikirjoituksen mukaan ja kihlat hommasi mylmyri. Se lapatossu luuseri prm ei osaisi edes kosia. Paskahousu kitisee ku vittu vajakki vaan rumuuttaan!

    • HyiFaaan

      Mä taas en käsitä miten noin rumaa haaskaa voi edes panna. Oli mies mikä ätmiluuseri tahansa niin silmät silläkin luulis olevan päässä!!

      Ämmä jo miesmäiseksi rupsahtanut ja ihokin kuin rekkamiehillä ja silmät saatana ihan poskilla! Hyi saatana kun puistattaa!!

      • SoriVaanMuumiot

        En mäkään. Sano ämmät asiasta ihan mitä vaan niin mun muna ei seiso noille vanhoille haaskoille.


      • Khrfy
        SoriVaanMuumiot kirjoitti:

        En mäkään. Sano ämmät asiasta ihan mitä vaan niin mun muna ei seiso noille vanhoille haaskoille.

        "SoriVaanMuumiot"-nimimerkille. Kovaa vauhtia sinäkin vanhenet koko ajan. Ja kun tulet vanhaksi, joka tapahtuu yllättävän nopeasti, vaikka sitä ei nuorena tule ajatelleeksi, niin nuoret naiset eivät halua sinun vanhaa käytössä kulunutta löysää munaasi.


    • RumatmyösIlkeitä

      Miki rumat ei saisi seurustella? Pitääkö kaikkien olla vain yksin jollei ole kauniita? Miksi täällä haukutaan rumia naisia? Nehän on yksin kuten rumat miehet. Heistä teidän pitää seuraa hakea. Kauniit on varatut ja menevät suhteesta suoraan uuteen.

    • Siinä tapauksessa sydämelliset onnittelut heille. <3 :)

      Kihlaus on iso juttu.

      • Terkuitäältä

        Kiitos :)


      • PalstanRuminMiez

        Sinulla roikkuu alakasvot jo pahasti ja siksi kuvasta aina se osa rajattu? Harmi että olet köyhästä perheestä etkä voi mennä perintörahoilla plastiikkakirurgille.

        Olisiko sinun kannattanut naida nuorena ja nättinä se tylsä dippainssi niin nyt voisit varata ajan hänen piikkiin nuudströmille?! Taisi enemmän jännäpojat kiinnostaa ja nyt rusinoidut rahatta!


      • PRMM
        PalstanRuminMiez kirjoitti:

        Sinulla roikkuu alakasvot jo pahasti ja siksi kuvasta aina se osa rajattu? Harmi että olet köyhästä perheestä etkä voi mennä perintörahoilla plastiikkakirurgille.

        Olisiko sinun kannattanut naida nuorena ja nättinä se tylsä dippainssi niin nyt voisit varata ajan hänen piikkiin nuudströmille?! Taisi enemmän jännäpojat kiinnostaa ja nyt rusinoidut rahatta!

        Tämä edellinen oli sit muhkeelle muhkulle ei sulle itserakkaalme mulkulle.


        Kaikki ei Mylmyr koske sua! Kohta olet ilmaa kaikille kun rupsahdat vauhdilla sinäkin ja munmoudut etkä jaksa leikkiä mukavaa. Ruma sisin paljastuu!


      • PalstanRuminMiez kirjoitti:

        Sinulla roikkuu alakasvot jo pahasti ja siksi kuvasta aina se osa rajattu? Harmi että olet köyhästä perheestä etkä voi mennä perintörahoilla plastiikkakirurgille.

        Olisiko sinun kannattanut naida nuorena ja nättinä se tylsä dippainssi niin nyt voisit varata ajan hänen piikkiin nuudströmille?! Taisi enemmän jännäpojat kiinnostaa ja nyt rusinoidut rahatta!

        Haha! Tietäsitpä vaan miten pahasti. Joka yö käärin papiljoteille alanaamani ja teippaan töihin lähteissä tiukasti suht koht kohilleen. :)

        Ei olis, kun "vanhanakin" sain oikkee mainion miehen. 34-vuotiaana, mikä ei kyllä ole ees mitenkään vanha. Mut kuiteskin.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Haha! Tietäsitpä vaan miten pahasti. Joka yö käärin papiljoteille alanaamani ja teippaan töihin lähteissä tiukasti suht koht kohilleen. :)

        Ei olis, kun "vanhanakin" sain oikkee mainion miehen. 34-vuotiaana, mikä ei kyllä ole ees mitenkään vanha. Mut kuiteskin.

        Mut en oo kyl rajannu kuvaa, se rajaantu ihan ittestään. Liian iso kuva tai sitten suomi24 on apinasuodattimet käytössä. :)


      • IhanKukavaan
        PalstanRuminMiez kirjoitti:

        Sinulla roikkuu alakasvot jo pahasti ja siksi kuvasta aina se osa rajattu? Harmi että olet köyhästä perheestä etkä voi mennä perintörahoilla plastiikkakirurgille.

        Olisiko sinun kannattanut naida nuorena ja nättinä se tylsä dippainssi niin nyt voisit varata ajan hänen piikkiin nuudströmille?! Taisi enemmän jännäpojat kiinnostaa ja nyt rusinoidut rahatta!

        Höh


    • Terkuintäältä

      No miksi ihmeessä stalkkaat, jos niin koville ottaa 😂

    • MAteoria

      Voi itku. On se Esa alas vajonnut. Hyvästä perheestä ja kaikkea. Mitähän vanhemmat ajattelee kun meni kihloihin vanhemman virolaisen yyhoon kanssa. Lapsiakin 5 ja eri miehille. Vanhakansakin tietää MAT vaikka siitä ei puhuttu, mutta ei kukaan eronnutta köyhää ikäneitoa myöskään nainut

    • Neekerinhyysäriolet

      Sinä Mylmyr itserakkaana tapettavana paskana vielä oikeasti luulet että olet suomalaisen kunnon miehen kuten PRM on arvoinen. Miten sun rumaan kaaliin saa hakattua ETTÄ SINÄ OLET BIO JÄTETTÄ!!! Saatanan vihervassari suvakki mummo!!!!

      • Pikkasensulmeniyli

        Oliko tuo "tapettavana paskana" tulkittavaa uhkaukseksi?


      • Expihtarikurppa

        Eli Mylmyr antoi sulle pakit ja nyt itkustat täällä raivopäisen kateellisena ja mustasukkaisena. Oivoivoi munatonta reppanaa.

        Onnittelut kihlaparille!


      • Myllimyr

        Juu olen biojätettä ja kaikkea sitä mitä sanotkin. Jos se oloasi helpottaa. Ymmärsin sanomasi hyvin. Lopeta mun stalkkaaminen, niin sunkin elämä tältä osin helpottuu.


      • JämsänJätePesä
        Expihtarikurppa kirjoitti:

        Eli Mylmyr antoi sulle pakit ja nyt itkustat täällä raivopäisen kateellisena ja mustasukkaisena. Oivoivoi munatonta reppanaa.

        Onnittelut kihlaparille!

        Voi sen niinkin muotoilla omaksi edukseen. Pakit. Ha! Kyllä mä pillua sain siltä. Oksettaa miten alas voi mies vajota. Ei kehumista 4-


      • Myllimyr
        JämsänJätePesä kirjoitti:

        Voi sen niinkin muotoilla omaksi edukseen. Pakit. Ha! Kyllä mä pillua sain siltä. Oksettaa miten alas voi mies vajota. Ei kehumista 4-

        Mitä Sä multa sait? Pillua? Ihan varmaan 😂


      • Myllmyri
        JämsänJätePesä kirjoitti:

        Voi sen niinkin muotoilla omaksi edukseen. Pakit. Ha! Kyllä mä pillua sain siltä. Oksettaa miten alas voi mies vajota. Ei kehumista 4-

        Olen pahoillani, että olemassaoloni ja onneni harmittaa sinua niin paljon. Aika inhottava ihminen olet ja onneksi et kuulu lähipiirini ja luultavasti olet estetty sosiaalisessa mediassani ja käytät valheprofiileita, joita olen myös jo väsynyt bannaamaan. Joku syy siihen sun katkeruutees on ja pääset yli siitä yksinkertaisella tavalla: lopeta mun stalkkaaminen ja ole ajattelematta kokonaan. Niin se helpottaa.


      • JämsänIsoJako
        Myllimyr kirjoitti:

        Mitä Sä multa sait? Pillua? Ihan varmaan 😂

        Tolllaselta syntynärumalta(silmät poskilla) otetaan vaan perspanot kännipäissä ja sä luulet vielä kelpaas miehille. Et kelpaa muuta kuin itseään rumana pitäville luusereille ja heillekin vaan auki koska he luu ettei parempaa saa. PRM on täällä itse mainostanut että huolii kenet vaan naisen jos tilaisuus tulee, koska seuraavaan tilaisuuteen voi mennä vuosia. Kato peiliin ja mieti hetki uudelleen mikä sä olet. Naisen korvike.


      • Myllmyri
        JämsänIsoJako kirjoitti:

        Tolllaselta syntynärumalta(silmät poskilla) otetaan vaan perspanot kännipäissä ja sä luulet vielä kelpaas miehille. Et kelpaa muuta kuin itseään rumana pitäville luusereille ja heillekin vaan auki koska he luu ettei parempaa saa. PRM on täällä itse mainostanut että huolii kenet vaan naisen jos tilaisuus tulee, koska seuraavaan tilaisuuteen voi mennä vuosia. Kato peiliin ja mieti hetki uudelleen mikä sä olet. Naisen korvike.

        Hyvä olen sellainen. Olen epätoivoinen, syntymäruma, posket ja kaikkee, vanha kurpiintunut ja tuollainen... jos se sua helpottaa. Rauhoitutko?

        Olen onnellinen että PRM huolii minua tuollaista vanhaa rumaa epätoivoista kurppa 😉 Helpottiiko?

        Se vielä et ihmetyttää et kun kaikkea tätä rumaa olen, niin mikä siinä niin katkeroiduttaa? Olisit nyt tyytyväinen et sellainen kelvotonkin saa onnen...


      • Oletvitunruma
        Myllmyri kirjoitti:

        Hyvä olen sellainen. Olen epätoivoinen, syntymäruma, posket ja kaikkee, vanha kurpiintunut ja tuollainen... jos se sua helpottaa. Rauhoitutko?

        Olen onnellinen että PRM huolii minua tuollaista vanhaa rumaa epätoivoista kurppa 😉 Helpottiiko?

        Se vielä et ihmetyttää et kun kaikkea tätä rumaa olen, niin mikä siinä niin katkeroiduttaa? Olisit nyt tyytyväinen et sellainen kelvotonkin saa onnen...

        Se on väärin että noin helvetin rumakin nainen saa rakkautta mutta miehen ei tarvitse olla kuin tavis ja jää ilman. PRM osaa kertoa. Hänkin piti itseään rumana vaikka on normaali. Se kertoo epäsuhdan markkinoilla. Sinä olet oikeasti häntä rumempi ja hänelle pitäisi naaman perusteella saada Kiira Korpi tyylinen nuorempi nainen eikä Viron halpatuonti lutkaa jolla useille miehille äpäriä!

        Vituttaa miehet jotka suostuu huonoihin diileihin koska se johtaa tähän! Se on meidän käsissä mikä on naisten markkina arvo!! Jollei rumia vanhoja ja lihavia huolita se tiputtaa tavis naisten tasoa tavismiestä vastaavalle tasolle.

        Nyt jos tonkim näköinen ruma nainen saa tavis miehen se on väärin. Sun pitäisi jäädä yksin kuten ne monet sua paremman näköiset miehet jää!! Sä olet oikeasti todella ruma ja epämuodostunut. Kauneus alkaa symmetriasta. Eli kasvojen mittasuhteet pitää olla samat kummallakin puolella. Sekä silmien etäisyyden se oikea. Sinun silmät on poskilla. Olet harvinaisen ruma!


      • Myllmyri
        Oletvitunruma kirjoitti:

        Se on väärin että noin helvetin rumakin nainen saa rakkautta mutta miehen ei tarvitse olla kuin tavis ja jää ilman. PRM osaa kertoa. Hänkin piti itseään rumana vaikka on normaali. Se kertoo epäsuhdan markkinoilla. Sinä olet oikeasti häntä rumempi ja hänelle pitäisi naaman perusteella saada Kiira Korpi tyylinen nuorempi nainen eikä Viron halpatuonti lutkaa jolla useille miehille äpäriä!

        Vituttaa miehet jotka suostuu huonoihin diileihin koska se johtaa tähän! Se on meidän käsissä mikä on naisten markkina arvo!! Jollei rumia vanhoja ja lihavia huolita se tiputtaa tavis naisten tasoa tavismiestä vastaavalle tasolle.

        Nyt jos tonkim näköinen ruma nainen saa tavis miehen se on väärin. Sun pitäisi jäädä yksin kuten ne monet sua paremman näköiset miehet jää!! Sä olet oikeasti todella ruma ja epämuodostunut. Kauneus alkaa symmetriasta. Eli kasvojen mittasuhteet pitää olla samat kummallakin puolella. Sekä silmien etäisyyden se oikea. Sinun silmät on poskilla. Olet harvinaisen ruma!

        Olen olen . Rauhoitu hyvä mies. En ole kyl koskaan kuullut olevani ruma, mut kai se nyt on uskottavaa kun palstan anonyymi sekava random minulle niin kertoo ja minusta tätä mieltä on 😂

        Ethän sinä koskaan rakkautta keneltä saakaan, kun sisuksesi on mätää. Kukaan normaali ihminen ei hauku tuntemattomia tällä tavalla. Säälin sinua. Voimia sinulle itsesi kanssa.


      • RumenetJokapäivä

        Toivon sulle kaikkea pahaa itserakas lehmä


      • Myllmyri
        RumenetJokapäivä kirjoitti:

        Toivon sulle kaikkea pahaa itserakas lehmä

        Niin minä teenkin, rumenen joka päivä. Ja niin sinäkin päivä päivältä. Yksi ero on meissä kuitenkin:minä rumenen onnellisena ja sinä katkerana.


      • Mullmyri
        Oletvitunruma kirjoitti:

        Se on väärin että noin helvetin rumakin nainen saa rakkautta mutta miehen ei tarvitse olla kuin tavis ja jää ilman. PRM osaa kertoa. Hänkin piti itseään rumana vaikka on normaali. Se kertoo epäsuhdan markkinoilla. Sinä olet oikeasti häntä rumempi ja hänelle pitäisi naaman perusteella saada Kiira Korpi tyylinen nuorempi nainen eikä Viron halpatuonti lutkaa jolla useille miehille äpäriä!

        Vituttaa miehet jotka suostuu huonoihin diileihin koska se johtaa tähän! Se on meidän käsissä mikä on naisten markkina arvo!! Jollei rumia vanhoja ja lihavia huolita se tiputtaa tavis naisten tasoa tavismiestä vastaavalle tasolle.

        Nyt jos tonkim näköinen ruma nainen saa tavis miehen se on väärin. Sun pitäisi jäädä yksin kuten ne monet sua paremman näköiset miehet jää!! Sä olet oikeasti todella ruma ja epämuodostunut. Kauneus alkaa symmetriasta. Eli kasvojen mittasuhteet pitää olla samat kummallakin puolella. Sekä silmien etäisyyden se oikea. Sinun silmät on poskilla. Olet harvinaisen ruma!

        Ööö muuten, ei mulla ole 5 lasta.... eivätkä lapseni ole eri miehiltä.


    • Onhan se jännää, kun jotkut on niin ällöttäviä ja inhottavia, että pitää vielä katsella niitä, ynnä että lähteä oikein julkisesti anonyyminä haukkumaan. Olet aloittaja oikein tyytyväinen varmaan itseesi. Ois saanut ne oksennukset roiskuakin näppikselle, niin pysyisit jossain omassa sopperossas, etkä tulis tänne oksentelemaan typeriä katkeruuksias.

      Ja Mylmyrille ja PRM;lle onnea täältäkin. Vaikeuksien kautta voittoon! Välittäkää toisistanne, ei siitä mitä pahaa täällä toivotaan teille.

      • Mylmyri

        Kiitti 🙂 Sulle


    • khkhkhklhk

      Hihi!!

      Huvittavaa, miten nallilla paloi hihat ihan täysin!! :D :D :D

      Onnea minultakin kihlaparille!

      • HaistaMunahikeniSOON

        Pelottaako se tosiasia että sinä näit, että minä olin kirjoittaja ja minäkin näen yhtälailla sinut? Minulla on paranoidi skitsofrenia ja olen avohoidossa. Kiitos siitä aisureille ja muille munattomille päättäjille!!


      • Myllmyri
        HaistaMunahikeniSOON kirjoitti:

        Pelottaako se tosiasia että sinä näit, että minä olin kirjoittaja ja minäkin näen yhtälailla sinut? Minulla on paranoidi skitsofrenia ja olen avohoidossa. Kiitos siitä aisureille ja muille munattomille päättäjille!!

        Onko sulla oikeasti? Miksi itseäsi provosoit stalkkaamalla muita kun mielesi ei kestä sitä? Yritä pitää huolta itsestäsi.


    • Flkjhhg

      Onnea ja rakkautta 👍
      Ap saanut joskus mylmyriltä pakit 😂

    • Palstan1Rumin1Mies

      En voi muuta kuin kiittää kaikkia tai sitä yhtä palstan katkeraa joka on provoilla kuvitellut saavansa meidät erilleen mutta siinä kävikin niin että lähennyimme ja opimme vaan toisiamme tuntemaan paremmin. Joten kiitos sinulle!! Niinhän siinä sitten kävi että tiemme eteni kihlautumiseen saakka ja yhteinen tulevaisuus edessämme häämöttää. Juuri tulimme kihlajais kalareissusta ja fileoin saamamme puolentoistakilon kirren. Vähän aurajuustoa päälle yms ja uuniin ja näin rakkaalleni valmistuu kihlajais ateria. Sori olis ollu vielä enemmänkin asiaa mut tuo ihana joidenkin mielestä kurppa huutelee mua suihkuun kanssaan;)

      • Niko198666

        Kerro salaisuus millä noin rumaa voi nussia? Sillä muuta naista en minäkään voi saada tässä elämässä.


      • Yrjötlensinytoikeesti

        Hyi saatana!! On varmaan näky alasti!!!!!!!


      • Onneakihlaparille
        Yrjötlensinytoikeesti kirjoitti:

        Hyi saatana!! On varmaan näky alasti!!!!!!!

        On varmaan, koska yhteinen suihkuhetki ei saletitsti jää pelkäksi suihkutteluksi :)


      • EiSellastaKukaanKato

        Miten noin muuten oletko kertonut kaikista niistä lukuisista naisistasi. Puhutko jatkuvasti existäsi ja kerroit kuinka musavideon nainen on ihana? Kuten palstalla. Vai feikkaatko? Sä asburgerina et edes tajua paljon se hajottaa ja siihen sun suhteesi on päättyneetkin.

        Sen takia moni varmasti jättänyt sut väliin edes lähtemättä treffeille eli olet karsinut ne herkimmät jotka ei ole mylmyrin kaltaisia kokeneita pelinaisia pois tuolla ihan itse. Vaikka syytätkin rumaa naamaasi syy on puheesi. Kun vertailet exiin ja kehut muita naisia silloin kun olet naisen kanssa tekemisissä/ seurustelet.

        Naisella pitää olla todella hyvä itsetunto että kestää vertailun musavideon parikymppisiin pimuihin👍

        Ps. Kaikki sun suhteesi on mennyt 20vuotta reisille. Joten odotamme sun palsta itkuasi joka tulee varmasti kuin suomen talvi!


      • Sofi19blaablaa
        Niko198666 kirjoitti:

        Kerro salaisuus millä noin rumaa voi nussia? Sillä muuta naista en minäkään voi saada tässä elämässä.

        Ihan kuin sinä et tiedä miten... vai sinä se sitten oletkin. En olis uskonut. Terkut vaan.


      • PäräHki

        Nyt kuin jutulla olet niin kerropa oikein rehellisen miehen suulla miltä se tuntuu olla aisuri?


      • Täällä kun ei tiedä kuka on aina kuka, mutta jos tosiaan olet se mylmyrin mies, niin onnea nyt sinullekin. Minusta on aina ollut hienoa, että ihmiset löytävät toisensa, se ei ole keneltäkään pois, vaan siitä saa itselleen hyvän mielen.
        Kurjat alkukesän kelit alkaa unohtua, kun on auringonpaistetta ja hyviä uutisia.


      • Olethävettäväkaveri

        Sä olet kyllä nolo jätkä. Ei ihme että sä olet atm ja aisuruus on siihen sopivaa jatkoa. Eikä ihme että olet kaveriton. Olet niin helvetin nolo.

        Sua vedetään kuin pässiä narussa. Olisi edes kaunis nainen niin asialle voisi vitsailla hyväksyen. Mutta että kliinisesti naaraspuolisen merkit Ehkä täyttävä ongelmajäte laitos. Olet pelle koko jätkä!


      • Palstan1Rumin1Mies
        EiSellastaKukaanKato kirjoitti:

        Miten noin muuten oletko kertonut kaikista niistä lukuisista naisistasi. Puhutko jatkuvasti existäsi ja kerroit kuinka musavideon nainen on ihana? Kuten palstalla. Vai feikkaatko? Sä asburgerina et edes tajua paljon se hajottaa ja siihen sun suhteesi on päättyneetkin.

        Sen takia moni varmasti jättänyt sut väliin edes lähtemättä treffeille eli olet karsinut ne herkimmät jotka ei ole mylmyrin kaltaisia kokeneita pelinaisia pois tuolla ihan itse. Vaikka syytätkin rumaa naamaasi syy on puheesi. Kun vertailet exiin ja kehut muita naisia silloin kun olet naisen kanssa tekemisissä/ seurustelet.

        Naisella pitää olla todella hyvä itsetunto että kestää vertailun musavideon parikymppisiin pimuihin👍

        Ps. Kaikki sun suhteesi on mennyt 20vuotta reisille. Joten odotamme sun palsta itkuasi joka tulee varmasti kuin suomen talvi!

        Niin mitkä suhteet? Eiköhän jokainen täällä tiedä minun tarinani ja suhteettoman elämäni:D Ja kyllä kuule ihan yhdessä kultani kanssa voimme arvioida musavideoiden kauniita naisia kuin komeita miehiäkin ilman että sillä olisi negatiivista vaikutusta meidän väleihimme. Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää mitkä on täällä meistä negatiivisuuksia jatkuvasti ilmoille nostavien yhden ja maks kahden ihan kyllä meidän tiedossa olevien henkilöiden tarkoitusperät näiden takana? Jos me kaksi rumaa ja epätoivoista ollaan onnellisia keskenämme onko se teiltä pois? Kiitoksia Dissident onnitteluista!


      • TaivahanTosiTämä
        Palstan1Rumin1Mies kirjoitti:

        Niin mitkä suhteet? Eiköhän jokainen täällä tiedä minun tarinani ja suhteettoman elämäni:D Ja kyllä kuule ihan yhdessä kultani kanssa voimme arvioida musavideoiden kauniita naisia kuin komeita miehiäkin ilman että sillä olisi negatiivista vaikutusta meidän väleihimme. Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää mitkä on täällä meistä negatiivisuuksia jatkuvasti ilmoille nostavien yhden ja maks kahden ihan kyllä meidän tiedossa olevien henkilöiden tarkoitusperät näiden takana? Jos me kaksi rumaa ja epätoivoista ollaan onnellisia keskenämme onko se teiltä pois? Kiitoksia Dissident onnitteluista!

        Äläpäs poika valehtele!! Sinä siiis edelleen elät valheessa!? Ja mylmyri on vielä siinä uskossa että sinä et ole nimimerkki aina jätetty joka itkee aina uudellen palstalla kun on 40 naista sut jättänyt. Tai 41 mutta se yksi oli väkivaltainen ja jätit ise sen. Sinulle käy kuka vaan olet sen meille täällä kertonut.

        Perkele kasva mieheksi neitipoika!


      • VastaaPuheistasiPoika
        Palstan1Rumin1Mies kirjoitti:

        Niin mitkä suhteet? Eiköhän jokainen täällä tiedä minun tarinani ja suhteettoman elämäni:D Ja kyllä kuule ihan yhdessä kultani kanssa voimme arvioida musavideoiden kauniita naisia kuin komeita miehiäkin ilman että sillä olisi negatiivista vaikutusta meidän väleihimme. Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää mitkä on täällä meistä negatiivisuuksia jatkuvasti ilmoille nostavien yhden ja maks kahden ihan kyllä meidän tiedossa olevien henkilöiden tarkoitusperät näiden takana? Jos me kaksi rumaa ja epätoivoista ollaan onnellisia keskenämme onko se teiltä pois? Kiitoksia Dissident onnitteluista!

        Aika paksua luikuria neitimies suoltaa. Luuletko että edes kakkosluokan nainen katselee tollasta ikeniään myöten stupidon hymyä irvistävän valehtelevaa tyttöä. Kädetkin on kuin pikkutytöllä.

        Selvästi olet naisten kasvattama. Muista yks juttu! Tosimies ei valehtele!


      • Palstan1Rumin1Mies
        TaivahanTosiTämä kirjoitti:

        Äläpäs poika valehtele!! Sinä siiis edelleen elät valheessa!? Ja mylmyri on vielä siinä uskossa että sinä et ole nimimerkki aina jätetty joka itkee aina uudellen palstalla kun on 40 naista sut jättänyt. Tai 41 mutta se yksi oli väkivaltainen ja jätit ise sen. Sinulle käy kuka vaan olet sen meille täällä kertonut.

        Perkele kasva mieheksi neitipoika!

        Kerrohan kuule mitä se sinua liikuttaa montako suhdetta minulla on ollu ja montako ei kun sitä aina täällä nostelet esille? Vai eikö ole pokkaa myöntää katkeruuttaan:D Kultani kyllä tietää tarvittavan menneisyydestäni ja suhteistani ja hänelle minulla ei ole salattavaa. Miksi tänne toisin historiaani kun kukaan teistä ei tee niillä tiedoilla mitään. Ja kiitos sinullekin vielä kerran. Sait meidät todellakin avautumaan toisillemme historiastamme jatkuvilla katkerilla avauksillasi ja näin se lähensi meidät yhteiseen tulevaisuuteemme kuin että olisi erottanut:D Olkoon kullallani ollut yksi tai sata suhdetta tai minulla sama sillä ei ole merkitystä vaan kiitos menneelle että se toi minut ja ihanan kultarakkaani näin yhteen<3 Ja kiitos myös sinulle että lähensit meitä!


      • Mistäniinsuuriviha
        Palstan1Rumin1Mies kirjoitti:

        Niin mitkä suhteet? Eiköhän jokainen täällä tiedä minun tarinani ja suhteettoman elämäni:D Ja kyllä kuule ihan yhdessä kultani kanssa voimme arvioida musavideoiden kauniita naisia kuin komeita miehiäkin ilman että sillä olisi negatiivista vaikutusta meidän väleihimme. Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää mitkä on täällä meistä negatiivisuuksia jatkuvasti ilmoille nostavien yhden ja maks kahden ihan kyllä meidän tiedossa olevien henkilöiden tarkoitusperät näiden takana? Jos me kaksi rumaa ja epätoivoista ollaan onnellisia keskenämme onko se teiltä pois? Kiitoksia Dissident onnitteluista!

        Saanko udella keitä ne henkilöt ovat? Onko palstahörhöjä vai teidän henk,koht. Tuttuja?


      • KenelleOsoitatViestisi
        Palstan1Rumin1Mies kirjoitti:

        Kerrohan kuule mitä se sinua liikuttaa montako suhdetta minulla on ollu ja montako ei kun sitä aina täällä nostelet esille? Vai eikö ole pokkaa myöntää katkeruuttaan:D Kultani kyllä tietää tarvittavan menneisyydestäni ja suhteistani ja hänelle minulla ei ole salattavaa. Miksi tänne toisin historiaani kun kukaan teistä ei tee niillä tiedoilla mitään. Ja kiitos sinullekin vielä kerran. Sait meidät todellakin avautumaan toisillemme historiastamme jatkuvilla katkerilla avauksillasi ja näin se lähensi meidät yhteiseen tulevaisuuteemme kuin että olisi erottanut:D Olkoon kullallani ollut yksi tai sata suhdetta tai minulla sama sillä ei ole merkitystä vaan kiitos menneelle että se toi minut ja ihanan kultarakkaani näin yhteen<3 Ja kiitos myös sinulle että lähensit meitä!

        Kenelle sä puhut?!? Kai sinä myönnät tässä julki olevasi nimimerkki aina jätetty että Mylmyr saa lukea sinun ruikutuksesi joita me olemme täällä lukeneet iloksemme jo vuosia!


      • Minulleoletparhainta
        VastaaPuheistasiPoika kirjoitti:

        Aika paksua luikuria neitimies suoltaa. Luuletko että edes kakkosluokan nainen katselee tollasta ikeniään myöten stupidon hymyä irvistävän valehtelevaa tyttöä. Kädetkin on kuin pikkutytöllä.

        Selvästi olet naisten kasvattama. Muista yks juttu! Tosimies ei valehtele!

        Hänen käteensä ovat maailman helleimpiä ja hymynsä maailman ihaninta, iloisinta ja kauniinta. E älä lue näitä tyhmiä kommentteja ♥️


    • vakiolukija

      Onnea kummallekin! Hyvä, että palstalla on ollut kerrankin positiivinen vaikutus jonkun elämään (käsittääkseni tapasitte tätä kautta?). Tämmöisiä uutisia saisi olla enemmänkin :)

      • Mylmyri

        Kiitos :) palstalla oli vaikutusta tapaamiseemme. Emme muuten luultavasti olisi koskaan tavanneet. Palstan trollien provoaloitukset auttaneet osaltaan meitä tutustumaan toisiimme paremmin ja löytämään ne asiat toisistamme, joita eivät muut näe eikä tunne. Meidän tarinan alkuun palstalla oli aika isokin vaikutus 🙂


    • Hyihelvetti

      Stalkkasin mäkin. Se PRM näyttää ihan Stubbille

      • uusi.prm

        Minusta PRM ja Mylmyri näyttävät aika saman tasoisilta. PRM ei ole mielestäni myöskään "ruma" vaan ihan tavallisen näköinen. Olen mielestäni rumempi kuin PRM.


      • Sääliksikäypi

        Minusta Mylmyri näyttää kuin olisi PRM äiti. 5v päästä tilanne hurja, kun mies ei vanhene yhtä nopeaan. Miten muuten PRM äitiparkakin joutuu häpeämään tuota Viron aksentilla puhuvaa rumaa vanhaa naista. Varmaan hän on toivonut tulevansa mummoksikin vielä, mutta nyt ne haaveet kaatuu. Ainakin kunnes tuosta luuskasta pääsee.


      • uusi.prm
        Sääliksikäypi kirjoitti:

        Minusta Mylmyri näyttää kuin olisi PRM äiti. 5v päästä tilanne hurja, kun mies ei vanhene yhtä nopeaan. Miten muuten PRM äitiparkakin joutuu häpeämään tuota Viron aksentilla puhuvaa rumaa vanhaa naista. Varmaan hän on toivonut tulevansa mummoksikin vielä, mutta nyt ne haaveet kaatuu. Ainakin kunnes tuosta luuskasta pääsee.

        Ehkä en ole sitten yhtä kriittinen naisten suhteen, mutta Mylmyri on minusta ihan tavallisen näköinen nainen. Ei mikään malli, mutta ihan nätti. Ei ole mitään pahaa ylipainoa, hiukset on päässä ja osaa hymyilläkin.

        Ei ole yhtään ihme ettei ätmeille löydy naista, kun haukkuvat täällä niin paljon ihan tavallisenkin näköisiä naisia. Naisille osataan asettaa kauheat ulkonäkökriteerit ja haukkua täällä anonyymisti, vaikka ei uskalleta postata omaa kuvaa tänne.

        Aika munatonta touhua.


      • Eihaukkuhaavaa
        uusi.prm kirjoitti:

        Ehkä en ole sitten yhtä kriittinen naisten suhteen, mutta Mylmyri on minusta ihan tavallisen näköinen nainen. Ei mikään malli, mutta ihan nätti. Ei ole mitään pahaa ylipainoa, hiukset on päässä ja osaa hymyilläkin.

        Ei ole yhtään ihme ettei ätmeille löydy naista, kun haukkuvat täällä niin paljon ihan tavallisenkin näköisiä naisia. Naisille osataan asettaa kauheat ulkonäkökriteerit ja haukkua täällä anonyymisti, vaikka ei uskalleta postata omaa kuvaa tänne.

        Aika munatonta touhua.

        Ne haukkuu kateudesta, kun itse eivät tuotakaan naista milloinkaan saisi. Tuntuuhan se pahalta kun joku toinen onnistuu.


    • Googlettaa

      On kyllä ikäero melkoinen. Näyttää et nainen 50v olisi pojan 30v äiti. Eikä toi nainen ole ollut nätti nuorempanakaan.

      • ökökölklköököl

        Höpö höpö.. Ei näytä yhtään epäsuhdalta pariskunnalta. Teil on mennyt näköjään täysin kuula sekaisin ykskakkosen jutuista. Aika moni valitsee ihmisen parisuhteeseen sen perusteella, kenestä vaan yksinkertaisesti "tykkää", ja kenen seurassa on hyvä olla. Hesan yökerhojen nuoret tytöt on toki täysin eri asia. Ne kuuluukin niille komeille ja pitkille statusmiehille.


      • PalstanRuminPari
        ökökölklköököl kirjoitti:

        Höpö höpö.. Ei näytä yhtään epäsuhdalta pariskunnalta. Teil on mennyt näköjään täysin kuula sekaisin ykskakkosen jutuista. Aika moni valitsee ihmisen parisuhteeseen sen perusteella, kenestä vaan yksinkertaisesti "tykkää", ja kenen seurassa on hyvä olla. Hesan yökerhojen nuoret tytöt on toki täysin eri asia. Ne kuuluukin niille komeille ja pitkille statusmiehille.

        Mylmyri tässä nolosti puolustelee miksi PRM lle kuuluu vanha haaska. Ja jollet olisi noin vanha haaska sulle ei kelpaisi PRM. 20v sitten et olisi ollut saman sateen alla hänen kanssaan. Jos muuta väität puhut paskaa!


    • Eikökanttikestä

      Miksi nalli ja 1212.. ei kehtaa solvata omalla nimimerkeillään vaan huutaa puskista!

      • hullut.taas

        Niinpä!! :D

        Tääl on järkyttävän pimeetä porukkaa!! :D

        (Sori vaan PalstanRuminPari, mut EN ole mylmyr.)


    • Eimullamuut

      Miltä se tollanen "aikuinen" nainen näyttää muuten alasti?

    • kaikysyäsaa

      Jopas jopas kun yks miljoonasta naisesta kelpuuttaa ruman miehen. Minkähänlainen mielenhäiriö tällä naisella on päässä että kelpuutti ruman miehen. Paloiko sulakkeet lopullisesti päästä?

    • ihmettelenvain

      Kyllähän mylmyr sai paljon ulkonäkökehuja, kun sen kasvot ekaa kertaa olivat tällä palstalla. Jopa pikkukakkonen kehui, vaikka sanoikin, että häneen makuunsa tietysti liikaa ikää. Miten tämä nyt näin päin kääntyi, kun mylmyr pariutuikin palstalaisen kanssa?

    • TaasYksiATM

      Mielestäni Mylmyr on erittäin viehättävän näköinen nainen. Itselläni ei olisi hänen tasoiseensa ikinä mitään mahdollisuuksia ja olenkin aika pitkälle unohtanut haaveet peritumisesta tai seurustelusta. Itselleni potentiaalisia olisivat varmaan jonkun videoblogaaja "vauhtimursun" tyyppiset - tätä originellia henkilöä millään tavoin halveksumatta - ja heistäkin vain paljon vanhemmat, kun itselläkin ikää on jo reilusti yli 40.

      Ikävä sanoa, mutta kun on lopulta oppinut ymmärtämään millaisiin kumppaneihin omat mahdollisuudet (ehkä) riittäisivät, ei se kumppanin hankinta edes ihan hirveästi kiinnosta. Toisaalta ymmärrän nyt erittäin hyvin myös niitä ulkoisesti vähemmän viehättäviä naisia, jotka ovat valinneet yksinelon mieluummin kuin itselleen potentiaalisen kumppanin (eli minun kaltaiseni).

      • EiSeisoEi

        Tos mylmyrissä ei ole mitään naisellista paitsi tekoripset. Katso kuvaa peittäen sen silmät ja näet keski ikäisen miehen. Jos se on tavis miehen taso niin jääköön pariutuminen.


      • nojaaha

        Hänessä on hyvin paljon samaa näköä kuin laulaja Irinassa. Jos Irina on sinusta ruma, niin sitten varmaan mylmyrkin.


    • rumaakin

      Miksi julkistivat suomi24lla suhteensa. Taisivat riidelläkin. Nyt sataa "palstaa" niskaan. : /

    • Kerromeille

      Avaapas mylmyri meille vähän kuka on tämä katkera paska joka on tässä ketjussa solvannut sua kymmenillä viesteillä? Oletko jättänyt hänet vai miksi hän on niin aggressiivinen?

      • Kkjjg

        Jotain tosi ikävää on varmaan tapahtunut kun jaksaa raivota noin paljon. Olisiko mylmyri tosiaan lempannut sen


      • Mylmyri

        No kaappihan se...


      • eimeeläpi
        Mylmyri kirjoitti:

        No kaappihan se...

        Huono yritys. Tosi huono.


      • Oikeamymyri
        Mylmyri kirjoitti:

        No kaappihan se...

        Ei ollut mun kommentti. T. Oikea mymlyri


      • Kkjjg
        Mylmyri kirjoitti:

        No kaappihan se...

        Pelkäsinkin että kaappi on psykopaatti.. Linnassa varmaan lusinut ja ties mitä..
        Roisto :(


      • Varmaan joku häiriintynyt koulukiusaajatyyppi, joka ajattelee, että itsestään melko paljon kertonut henkilö on helppo uhri. Tuollaisia pyörii netissä aina.


    • Iaskin..väärin

      Millaiset ihmiset ruotivat suhteitaan tällä jumalan hylkäämällä palstalla? Vaikea uskoa, että ketkään. Taitaa olla feikkiä kaikki.

    • Wulwawa

      Ei Mylmyr sitten oppinut kerrasta eikä kahdestä ettei suhteesta ätmin kanssa voi tulla mitään.

    • toim.huom

      Kaikki neg. kommentit on taatusti nallilta. Käyttää just samoja sanoja. On myös usein kehunut, kuinka kiero osaa olla. Ei se 40 naisen jättämä mies muuten ole prm. Kun M & P hehkuttavat täällä onneaan, tuo 40 naisen jättämä mies jatkoi just silloin ruikutuksiaan nettitreffien puolella!!!

    • jhuhqiuiugg

      En tunne keskustelun päähenkilöitä, mutta pakko sanoa sen verran, että suomessa perinteisesti kihlaus tapahtuu tilanteessa, jossa on tehty KOSINTA, ja on pyydetty AVIOLIITTOON.
      Sain vaikutelman, että toinen osapuoli on EESTILÄINEN, ja onko siis niin, että EESTISSÄ on erikseen omana asiana KIHLOIHIN MENEMINEN? Eli mennäänkö Eestissä erikseen kihloihin, ja eri asiana naimisiin? Ihan pelkästä mielenkiinnosta vain...

      Suomessa kyllä kihlaus ei ole erillinen tapahtuma.

      • Eestiläinenn

        On se sikäli erillinen tapahtuma, että tapahtuu avioituimista ennen ja on kummankin puoleinen lupaus mennä naimisiin. Siitä se "yhteinen sitoutunut taival" alkaa. Itselleni se on tärkeä juttu ja varmasti elämäni viimeinen. Ei siksi että olen nyt kurppa, vaan siksi etten halua ketään muuta kun tätä miestä elämääni.


      • jhuhqiuiugg
        Eestiläinenn kirjoitti:

        On se sikäli erillinen tapahtuma, että tapahtuu avioituimista ennen ja on kummankin puoleinen lupaus mennä naimisiin. Siitä se "yhteinen sitoutunut taival" alkaa. Itselleni se on tärkeä juttu ja varmasti elämäni viimeinen. Ei siksi että olen nyt kurppa, vaan siksi etten halua ketään muuta kun tätä miestä elämääni.

        Aika hauskasti ilmaiset "kurppa" heh. En yksityiskohtaisesti itsekään ole juridiikan suhteen näissä asioissa aivan ajan tasalla, mutta pääpiirteittäin muistelen että tulee tehdä kuulutukset, ja todeta esteettömyys avioliitolle molemmin puolin. Odotusaikana ollaan kihloissa, ja esteettömyyden vahvistuttua ja jonkun määräajan jälkeen kuulutuksista, voi astella avioon.

        Toki ymmärrän, että olette ottaneet kihlaus asian "keskinäisenä sopimuksena" olla yhdessä, ja antaa asetelman olla vaikka kokonaan avioon menemättä. Voihan pelkissä "kihloissa" sinänsä olla keskinäisin sopimuksin vaikka koko lopun ikänsä.

        Toivotan mukavia hetkiä yhdessäolollenne, ja kestävyyttä suhteelle.


      • Buhahaha

        Kihlaus ei ole millään tavalla muodollinen tai virallinen tapahtuma Suomessakaan, joten tapoja mennä kihloihin on ihan yhtä monta kun kihlaparejakin. Joillekin se on suuri tilaisuus ja mediatapahtuma, joillekin tuskin mainitsemisen arvoinen asia. Joillekin se on lähtölaukaus hääsuunnitelmille, joillekin niiden aika on sitten joskus myöhemmin, joillekin kihlat on se päätepiste mistä ei ole tarkoituskaan edetä yhtään pidemmälle.


      • Hahahahaha
        Buhahaha kirjoitti:

        Kihlaus ei ole millään tavalla muodollinen tai virallinen tapahtuma Suomessakaan, joten tapoja mennä kihloihin on ihan yhtä monta kun kihlaparejakin. Joillekin se on suuri tilaisuus ja mediatapahtuma, joillekin tuskin mainitsemisen arvoinen asia. Joillekin se on lähtölaukaus hääsuunnitelmille, joillekin niiden aika on sitten joskus myöhemmin, joillekin kihlat on se päätepiste mistä ei ole tarkoituskaan edetä yhtään pidemmälle.

        Ei suomessa ainakaan ennen ole pyydetty kihloihin. Kyllä se kihlaus perinteisesti on vahvistunut avioliittoon kosinnan kautta. Ei sen kautta että kysytään vain tyyliin "aletaaks oleen". Jos joku pyytää kihloihin, on siinä aikasen tavalla asiat hakusessa kyllä.
        Mut saahan sitä pitää totakin jonain vahvistuksena seurustelemisesta keskenään.


    • sivullinen.sivusta

      Ei ole todellista.. tämä on kaikkiaan ihan käsittämätön juttu. :o

      • Jokujostaki

        Ihana laulu ♥️



    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe