Shemale videot ja masturbointi

Mä aloitin masturboimaan 15 vuotiaana ja siitä saakka oon ollu tosi aktiivinen. Nyt mä oon alkanut katella Shemale kuvia ja videoita masturboidessa ja jotenki tuntuu että kiima vaan kasvaa kun löytää uusia kuvioa ja vieoita. Mä luulen, että mä masturboin jo liikaa, mutta niin kaua ku hyvältä tuntuu nii mä jatkan. Onko muilla samanlaista tilannetta, eli kiinnostaako Shemalet ja masturbointi???

33

1567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runkkaripate

      Shemalet kanssa kiinnostaa ja lähes aina se johtaa masturbointiin, kuten just äsken...Niitä katselless on kiva laueta ;)... Mikä niissä sua kinnostaa/kiihottaa?paten


      • runkkaripate

        Multa tuli tälle! Mä kun oon vielä kenkäfetissikin...Pari päivää keränny mälliä,runkkaillu laukeematta mutta tolle oli pakko laskee loppuun..ja tuli kunnon lastit! Vaikken kai oo gay mutt tollesen vois ottaa suuhun ja imee sekä tollasta vois panna pebaan...Hyvännäkösiä ja kauniita poslarikaluja...


      • Gummimies

        Moi! Mäkin oon kumpparifettari ja bi.


    • ponnaripoikaaaaa

      Mihi lens rasvat ? ja kuinka usei

      • 2-5 kertaa päivässä, joskus kerään juomalasiin päivän satsit, joskus vedän vaan lattialle tai kädelle.


    • Thaiboy

      Shemalet ja thai ladyboyt saa sperman lentämään. Kun iso kyrpä uppoaa pieneen tiukkaan reikään
      itsellekkin täytyy saada kovaa sisään. Siihen upea pumpattava tappi joka leviää jokapuolelle ja painaa upeasti eturauhast. Peili lattialle ja annan sperman lentää siihen ja samalla homma videolle

    • ponnaripoikaaaaa

      Sä saat ihan kovaa kuumaa kiim oot melkonen sonnipoika

    • ponnaripoikaaa

      Kyllä niillä pojilla näyttää spegua tulevan aivan vois siittää uusia

    • ponnaripoikaaaaa

      Pieni kokoista euroopan mitassa. Mutta kovin on nestettä tulossa, varmaan nuoria kundeja ainakin
      siltä näytää. Tuu huomen aamulla tähän 8,30 keskustelee, nyt pitää lähteä iltatuuriin.

    • ponnaripoikaaa

      Aholla kans kova poikakiima päällä kun pitää viisikin kertaa päiväs itellä riittää noin 1-2 pvä.
      Sä olisit todella hyvä siementäjä, laatua, toki varmaan muuttuu vetiseksi kun monta kertaa
      peräkkäin päiväs mut kyllä siinä sittenkin on laakia

      • Yhen välipäin ku pitää viikossa niin iha hyvää ja sameaa spermaa tulee, tietty aina aamulla ennemmän.


    • Pakkoon

      Shemale lennättää spermansa kasvoille pakko tehdä samallalailla.

    • ponnaripoikaaaaa

      On sulla kovettavaa kuvaa, jatketaan aamul vai koska tätä jätkien välistä kiihotuskeskustelua. Nyt
      mun pitää tästä lähteä iltatuuriin, palaillaan kiitti aho98

    • On kyllä todella kiihottavia.itse käytän myös naisten alusasuja.todella kiihottavaa katsoa shemale/trans leffaa asut päällä ja käyttää dildoja samalla.

      • runkkaripate

        Miten sulla toi kenkäpuoli,löytyyks/käytäks korkkareita? Mua kiihottaa ku kauniit shemale pitää korkkareita ...


      • Yhet keltaset ja Yhet punaset korkkarit


      • runkkaripate

        onks ne ahkerass käytöss?päivittäin vai miten?


    • hyihyi

      Olette vittu kaikki homoja! Oikea mies on kiinnostunut naisista!

    • ponnaripoikaaa

      voihan vittu

    • ponnaripoikaaaaa

      Millasta kuvaa sulla siel menee ja onko jo tipat

    • ponnaripoikaaaaa

      Oot sä sikakiim kundi, ihan paat mullakin farkkujen etumuksen kovaks vasen puoli kapulana, pitää
      varmaa ottaa ja antaa kyytiä

      • runkkup

        Kivoja videoita , kiihottaa ,olisiko länsimaisia tai suomalaisia tyttöpoikia videolla tietääkö 98?


    • xyp2xpe

      Mulla sattui thaimassa parturissa shemamale leikkaamaan hiuksiani se silitteli niskaani ja painautui kyleeni sivuja leikatessaan tunsin sen kalun yllätyksekseni kiihotuin, hotellille päästyäni masturboin orkut sperma lensi kaulalle asti. sen jälkeen on tullut masturboitua välillä shemail videoille laitan vaimon sukkanauhaliivit ja sukat päälleni kiihoitus on valtava.

      • Kerrannähnyt

        Mä olin kolme vuotta sitten Ibizan vanhassa kaupungissa kaljalla yhden kujan baarissa, viereisessä pöydässä istui hyvin rintava musta nainen omassa seurueessaan. Kesäinen tiukkaakin tiukempi mekko ja antava dekoltee. Salaa katselin ja kuuntelin stooreja ja mietin että voisiko olla shemale. Baarin ainoassa vessassa sain varmistuksen, tämä rintava nainen pissasi merkittävän mittaisella elimellä seisaaltaan kahden laarin päässä. Suoraan sanottuna olin aikamoisessa seisokissa ja kusta oli tarkoitus. Sain tungettua jäykän elimeni takaisin housuun ja pikana istumaan takaisin. Uskoisin hänen huomanneen tapahtuneen koska sen verran kiusoitteli katsellaan mua illan aikana.


    • ponnaripoikaaaaa

      Ihan box märät limast miten muilla pitkitellää

    • ponnaripoikaaa

      Mikä meno Aho 98

    • ponnaripoikaaa

      illalla keskust klo 21

    • ponnaripoikaaa

      22 klo

    • Runkku-rape
    • bim-Sukkiksissa

      ois kiva kasata joku porukka .ja kimpassa katella videoita ja runk... salaa jossain... vaikka asuissa..

      • korkkarioili

        Joo...voitas viettää "tyttöjen"iltaa vaikka jossain mökillä...saunoo,pukeutua,katsoo videoita, runkkailla jne...


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe