Ei huvita perheen kanssa matkustaa. Terrorin vuoks

Terroristipaskiaiaset

Se on helppo sanoa "ÄVÄ ANNA PEVOVVE VAVTAA"

Minä en kaikkein rakkaimpia ihmisä vie hullujen pariin pakettiautolla teilattavaksi.

Kun muistaa minkälainen nuorten miesten armeija marssi ilman papereita Suomeenkin asti niin ei voi sanoa muuta kuin itse aiheutettu tilanne.

Pommeja tulee vielä paukkumaan ja pakettiautot tappavat paljon euroopassa joten vuotakaa verta mutta minä pysyn kotona !

9

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä pohjoissuomessa on vielä turvallista matkustella, ja katseltavaakin riittää, me emännän kanssa kiertelemme höpömökillämme täällä ja vähät rahammekin jäävät Suomeen !

      Late Lapista. SSSS Ry!

    • Turvallinensuomi

      LATE teet viisasti. Suomessa on todellakin toistaiseksi turvallista ja ainoa ehto tuon tilanteen säilymiseksi on laittaa suitset maahanmuutolle.

      • Kyllä! on otettava Halla-ahon ja Linkolan Pentin opit käyttöön !

        Late Lapista. SSSS Ry!


    • Öklööäklöö

      Vitun hullunkur8nen tämä nurinkurinen maailma. Simpautampa muutaman leuallisen vitu hyvää kahvia kurkusta.

    • dlfkjgdf

      Pahimpiin Euroopan turistirysiin ei kannata perheen kanssa matkustaa eikä toki yksinkään.

    • En_vie_perhettä

      enää etelän lomakohteisiin. Viisas ei anna pelolle valtaa, vaan välttää vaaran ennakkosuunnittelulla.

      Sensijaan panostan perheen kohdalla liikuntaan ja selviytymistaitoihin. Jokainen lapsi oppii myös ampumaan ja saa oman aseen kun ikää riittää. Kaikkia uhkia ei tavallinen kansalainen voi elämästään poistaa, mutta olosuhteisiin mukautuminen on kaikkien ulottuvilla.

    • Hallaahon.äänestäjä

      TÄMÄ ON TIETENKIN TOTTA mutta
      ensin periaate on oltava EI KOSKAAN TURKKIIN joka on aasialainen ja jossa terrorivaara on ilmeinen ehkä EI KREIKKAAN ei tietenkään Afrikan maihin tai arabimaihin

      Sitten EU:n alueella - pakkohan sitä on matkustaa ja opiskella ulkomailla - pyrkii olemaan poissa turistikeskuksista pyrkii katsomaan missä on polisivartio tai armeija - esim. vanhaan aikaan KESKELLÄ Madridia Sibyllan aukiolla oli varikko, hengenvaarallinen paikka jos muslimit olisivat iskeneet nyt se on poistettu -

      itse en istu Las Ramblasilla baareissa, ostan tavarat Corte Inglesin tavaratalossa ja syön säilykkeet esikaupungin puistossa jne

      Eli selvitä alueen poliittista asetelmaa ennen kuin menet ja mene erikoisiin eituristien valtaamiin paikkoihin - pakko Forumilla on käydä Roomassa mutta vietä aikasi Hadrianuksen huvilalla Tivolissa myös jne.

      EUROOPASSA ON TEHTY LUOKKAA 8 ISOMPAA AUTOLLA-AJO VÄKIJOUKKOON -TERRORI-ISKUA VUODEN SISÄLLÄ, JA YLE KEHTAA PEITELLÄ ASIAA KERTOMALLA ASIATTOMASTI "auto ajoi ..." (ihmiset ajavat autoa, tässä terroristit) ja "ei motiivista tiedetä vielä mitään ..." (Yle 18.8.)

      VERORAHOILLA RYVETTYNYT JA LAISKISTUNUT YLIMIELINEN YLE HARJOITTAA PÄÄTOIMISTA HARHAANJOHTAMISTA. On ikävää, että suomeksi ei saa enää uutisia tv-yhtiöltä VAIN PROPAGANDAA, ja kaikki on haettava muualta, usein ulkomaisesta mediasta

      JA SILTI ON MAKSETTAVA VERORAHOILLA YLEN HARHAUTUSTOIMINNAT. Yle pitäisi pikaisesti muuttaa maksutelevisioksi, maksakoon se, joka haluaa ylimielistä Yleä

      http://keskustelu.mvlehti.net/index.php?topic=45847.msg228467#msg228467
      Ainakin kolme terrorismiin liittyvää iskua Kataloniassa

      http://keskustelu.mvlehti.net/index.php?topic=45847.msg228435#msg228435
      Yksi oletettu terroristi pidätetty ja nimetty

      http://keskustelu.mvlehti.net/index.php?topic=45847.msg228437#msg228437
      Marokkolainen terroristi

    • rrreg

      No ei hätää tutkia kertoi että tämä terroristiaalto kestää vain noin 40 vuotta sit päästään taas matkutmaan rauhassa euroopssa.

    • JuuJoss

      Ei matuset tapa lastasi, niin jokin Vinha pöpö sitten.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe