Waltteri Torikka kihloihin..

kaappi.valtteri

Niin, MIEHEN kanssa. Seiska kertoo tummasta kihlatusta. Mutta ei mainitse että kihlattu on MIES. Elikkä salailu ja piilottelu jatkuu yhä vaan.

38

24253

    Vastaukset

    • kaikkikojulkista

      Sehän on hänen yksityisasiansa. Ei kuulu sulle yhtään mitään kuka on kihlattu.

      • Ihan samaa mieltä!


      • Anonyymi
        mummi3987 kirjoitti:

        Ihan samaa mieltä!

        Ihan samaa mieltä!


    • salaaHomouden

      ???? Et tajunnut pointtia. Ensin tehdään juttu SEISKAAN, että nyt on kihlattu. Mutta ei jumalauta kerrota että miehen kanssa !!? outoa toimintaa, jätetään aika oleellinen asia kertomatta. KUKA ON KIHLATTU ?!

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi kertoa, antaa uteliaiden olla jännityksessä.


    • wgxdf
      • Hiv.pylly.gay

        PAINETUN lehden kannessa on juttu homo-waltterista. PAINETUN LEHDEN. osta !!


      • miehen.kaa.sano.se

        Tuolla yläkulmassa oikealla on waltterin kuva, sitä kun klikkaa, niin pääsee uutiseen. Ei vaikeata.


    • eiköasiaolenäin

      Torikka saa mennä kihloihin kenen kanssa haluaa , eikä se kuulu kellekään muille.

      • julkisuus

        Kyllä se vaan kuuluu, jos kerran lehdissä ilmoitellaan. Silloin ei kuulu, jos pitää sen kahdenkeskisenä tietona kihlattunsa kanssa.


      • kukaihmesepittelee
        julkisuus kirjoitti:

        Kyllä se vaan kuuluu, jos kerran lehdissä ilmoitellaan. Silloin ei kuulu, jos pitää sen kahdenkeskisenä tietona kihlattunsa kanssa.

        Seiska on kirjoittanut nuo jutut täysin omasta päästään ja luulemisten perusteella. Waltteri ei ole antanut yhtäkään lausetta eikä mihinkään lehteen yksityisasioistaan haastattelua. Eikö ihmiset nyt voi pistää Seiska-lehteä aisoihin, ettei se sepittele ihmisten tarinoita, kun ei ole edes haastattelua annettu!!


      • Anonyymi

        Waltteri Torikka saa mennä vaikka porsaan kanssa kihloihin.


    • Outoa.sanoisin

      Siis kukaan ei tiedä kuka on kihlattu vaikka avoimesti liikkuvat yhdessä? On vähän kuin Antti Tuiskun avopuoliso, siitäkään ei oo kellään edelleenkään hajuakaan.

    • Matti827

      Näin waltterin töölössä pieceofsatun kanssa kerran ja luulempa että ei ihan täysin homo ole kuitenkaan...

    • oopperafani

      Kyllä me tiedetään Waltsun kihlattu, mutta ei kuulu kenellekään se asia. Onnea heille :)

    • olkootmikätahans

      mä kyllä ihailen näitä julkkiksia, jotka onnistuu pitämään yksityiselämänsä niin salassa. heillä on saletisti joku sopimus seiskan kanssa, että miljoonan euron sakot, jos kuvat tulee lehtiin. torikalla ja tuiskulla ainakin. toisaalta, jos kaksi ihmistä on yhdessä, niin ei sen pitäisi olla niin piilottelun aihe, vaikka seiska ottaisikin kuvan, niin eihän sitä tarvitse kommentoida milläänlailla. enemmänhän tuommoinen piilottelu lisää sitä kiinnostusta.

      • Anonyymi

        Tuiskun "salaisuutta" olen kans ihmetellyt, kuitenkin muistaakseni rakennutti yhteisen talonkin, missä sitten asuivat yhdessä....


    • minäminäminä99

      Aivan turhaa showta jonkun ihmisen yksityiselämästä. Jos ei Waltteri siitä puhu eikä todellakaan ole antanut mitään haastattelua Seiskaan eikä muuhunkaan lehteen, silloin kenenkään on aivan turha arvuutella. Miksei keskitytä oman elämän asioihin! Lehdet keksii ja kirjoittaa, mitä lystää, ainoa ajatus, että haluavat rahastaa ja myydä lehteä, kun jonkun henkilön nimi myy lehdessä ollessaan. Kunnes tulee seuraava henkilö, jonka nimi myy vielä enemmän. Typerää!

    • Kaarinariittamaijs

      Niin se on jokaisen oma asia kenen kanssa kihloihin. Oli se sit mies tai naine

    • Suvaitsevaisuutta

      Mikä helvetti teitä kiinnostaa tuossa?
      Se,että joku on rakastunut johonkin?
      Onko teillä ollut omaa elämää?
      Antakaa ihmisten elää,ei ole teiltä pois.

      • Anonyymi

        Tyhmää olla rehellinen, saattaisi suosio kärsiä. Raha, raha, raha ... raha on tärkeintä.


      • Anonyymi

        On ollut tiedossa jo pitkään, avoimesti kulkee tummahipiäisen kanssa ja asuvat myös yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ollut tiedossa jo pitkään, avoimesti kulkee tummahipiäisen kanssa ja asuvat myös yhdessä.

        Onnea kihlaparille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ollut tiedossa jo pitkään, avoimesti kulkee tummahipiäisen kanssa ja asuvat myös yhdessä.

        Tuo siis huhumyllyissä vuonna 2017. Ei tänä vuonna. Miksi vatvotaan 4 vuoden vanhoja asioita? Tilanteet ei varmastikaan ole enää samat. 😏


    • Anonyymi

      Minulle yksi lysti onko homo vai hetero, vaikka homoksi olen epäillyt koko ajan, äänestä en ole tykännyt koskaan, eikä kiinnosta muutenkaan, mutta tanssijana yllättävän hyvä.

    • Anonyymi

      Sitten pitäisi jättää koko asian julkaisematta jos ei uskalleta kertoa totuutta.
      Sekin on outoa että näistä asioista liittyen esim sateenkaarisuhteisiin ei voida vieläkään 'puhua' avoimesti.
      Mainitussa julkaisussa on kuviakin Waltterin naispuolisesta kihlatusta n neljä vuotta sitten.
      Miksi nyt asia on 'salainen' kun tai jos on löytynyt uusi puoliso?

      • Anonyymi

        Eihän kaikki heterotkaan kerro kumppanin nimeä tai sukupuolta, miksi sillä vieläkin on sinulle väliä?


    • Anonyymi

      miten noin epäpuhtaalla äänellä mies on päässyt näinkin pitkälle ! aikasen falskia laulamista . ei näitä tusina laulajia näytä edes hävettävän .mennään esiintymään vaikka taito on umpi surkea .

      • Anonyymi

        Valtteri ääniala on baritoni ja hän on hyvä oopperalaulaja.
        Minä tykkään tenoriäänistä.


      • Anonyymi

        upea ääninen laulaja, kuuntelen mieluumin waltteria kuin inisiviä naislaulajia esim.joku anna puu , vartiainen yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtteri ääniala on baritoni ja hän on hyvä oopperalaulaja.
        Minä tykkään tenoriäänistä.

        samoin, ihanaa kuultavaa, elämä tulee lähemmäksi, vai epäpuhdas ääni, kyllä on umpisurkeita, kari tapio edesmennyt kylläkin.kisu,pete,irina,anna, ynnä muut tämän päivän inisijät.EIVÄT HE OSAA EDES LAULAA-


    • Anonyymi

      Valtteri on hyvä laulaja ja esiintyjä.

      • Anonyymi

        suomessa ei hyviä laulajia enää olekkaan naislaulajat inisijöitä
        honottajia ! miehillä miehisyys kadonnut ja ääni sen mukana. esimerkkejä on tuisku laulaa kuin murrosikäinen kakara ym. homot ja kaiken maailman transsit vallanneet markkinat voi että etoo !


    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3480
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2820
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2708
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2614
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2415
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1998
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1753
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      158
      1650
    Aihe