Pakko uskoa

pahaltatuntuu

Tehdyn tutukimuksen mukaan lähes 60% suhteissa olevista pettää, joko yhden yön juttuja tai seksisuhteita. Tapaamispaikkoina hotellit, kesämökit jopa auto voi olla paikkana Ja syy miksi näin...kokeilunhalu ja kiinnostus muuhun kuin omaan kumppaniin. Suurin osa vastanneista naisia miksiköhän. Tutkimuksesta on hivenen aikaa mutta osui silmään eikä omakaan avoliitto ole ollut ongelmaton. "Rakas" avovaimoni petti myös, tuli ilmi jälkikäteen kertoi ihan itse. Tapaili "ukko miestä" useamman kuukauden. Huomattavaa oli ettei pyytänyt anteeksi tekoaan tai ollut pahoillaan, pikemminkin kuin olisi kehunut että miestä kyllä saa jos haluaa. Meillä oli ollut vähän hengetöntä makuuhuoneen puolella erinnäisistä syistä. Itse olin saanut lopputilin ja muutama läheinen kuollut joten oli vähän takki tyhjä enkä jaksanut keskittyä hellyyteen tai seksiin joten avovaimo keksi toisen keinon, ikävä kyllä. Ollaan kyllä yritetty jatkaa ja olen yrittänyt unohtaa mutta kyllä se muistissa pysyy. Pahin haitta tuli siinä kun puoliso suhteen jälkeen halusi taas seksiä niin oli vaikea keskittyä kun tiesi toisen miehen naineen avovaimoa.

2

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä_40_prosenttia

      ...ja ne jotka eivät petä, haluaisivat pettää.
      Vaimolla on tiivis 10 naisen porukka. He ovat olleet ystäviä jo koulusta saakka. He ovat melkein kaikki varattuja. Vaimon mukaan yhteisistä tyttöjen illoista lähes joka kerta joku lähtee vieraan miehen matkaan. Vaimokin on pari kertaa tullut seitsemältä aamulla kotiin jatkoilta posket punottaen.

      • 98579864

        Uskollinen on se, joka haluaisi pettää muttei kuitenkaan petä. Sellaisen, joka ei halua pettää, ei tarvitse osoittaa minkäänlaista luonteenlujuutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1763
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1441
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      889
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      225
      852
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe