Kolmekymppinen nainen

Missänaiset

Ei ole kurpan kroppa teinivartalon veroinen.

46

682

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaisellasta

      Mitä sitten?

    • elämäonvanhenemista

      Sun juna ainakin meni ohi jo näiden teinivartaloisten nuorten osalta. Miltä se tuntuu muuten, kun tiedostaa, että jos saa nuoren naisen enää, niin se on vain rahojesi perässä ?

      • Missänaiset

        Niinhän ne kurpatkin on rahan perässä kun miehen työ ja koulutus niin kiinnostaa. Teinien vartalot sentään ovat kiinnostavia.


    • 77888

      Ei varmaan ole kurpan vartalo teinin veroinen, niin kuin ei kurppamiehenkään vartalo ole nuoren kaksikymppisen miehen veroinen. Kun olin nuori 18 vuotias tyttö, seurustelin erään 21-vuotiaan todella vetävän miehen kanssa. Häntä vanhemmat kurppamiehet ahdistelivat minua usein, ja pidin sitä pyhäinhäväistyksenä. Ensinnäkin he olivat silmissäni elähtäneitä vanhuksia, ja toisekseen kukaan heistä ei olisi koskaan voinut ulkonäöltään pärjätä miesystävälleni. Kun hän käveli kadulla, naiset kääntyivät katsomaan häntä. Eivät tienneet kurpparaukat, kenen kanssa kilpailivat. Jos olisivat nähneet hänet, he olisivat hävenneet ja liuenneet vähitellen pois häntä koipien välissä.

      • yuiiyiyiu

        No joakiselle ihmiselle sitä ikää tulee ainoastaan lisää, teki mitä tahansa. Kuitenkin 30v ihmisellä on useammin enemmän rahaa käytössä kuin parikymppisillä. Todelliset luuserit 30:sten joukossa tunnistaa siitä että ovat taloudellisesti samalla tasolla parikymppisetn kanssa.


      • nlklkjlj

      • nmn0.mhjjh

        Tästä näkee että naiset ovat vain kylmäkiskoisia rahan perssä juoksioita, kuntaas miehet arvostavat enemmän estetiikkaa.


      • Öhalkgpw
        nmn0.mhjjh kirjoitti:

        Tästä näkee että naiset ovat vain kylmäkiskoisia rahan perssä juoksioita, kuntaas miehet arvostavat enemmän estetiikkaa.

        Eläpä yleistä, minä olen 30-vuotias nainen ja miehellä treenattu kroppa niin kuin minulla eikä raha ollenkaan ratkaise vaan se missä kunnossa on ja että elämäntavat ovat terveelliset.


      • 23456
        nmn0.mhjjh kirjoitti:

        Tästä näkee että naiset ovat vain kylmäkiskoisia rahan perssä juoksioita, kuntaas miehet arvostavat enemmän estetiikkaa.

        Niin. Miehet ovat kylmäkiskoisia estetiikan perässä juoksijoita.


      • Wulwawa
        nlklkjlj kirjoitti:

        Ero naisen ja miehen välillä tässä asissa on juuri se että naisella raha kompensoi vähemmän ulkonäköä mitä se miehillä tekee jokainen voi katsoa millainen nainen donald trumpilla on ja vastaako se hänen tasoaan miehenä? Vertailu kohtana yhden maailman rikkaimmista puolsion ulkonäkö http://heavy.com/entertainment/2016/06/stedman-graham-oprah-winfrey-partner-marriage-engagement-daughter-wendy-career-net-worth-biography-photos/

        Jaa, vaikka kuka tahansa länsimäinen nainen saisi halutessaan komean nuoren miehen jostain köyhälistömaasta.


      • Naisasialooser11

        20v mies on finninaamainen pojanrimpula jonka vartalo ei todellakaan ole 40v miehekkään aikamiehen veroinen. Vaihtoiko muuten se 20v finninaamainen rimpula sinut nuorempaan kun komistui vanhetessaan? Miltä tuntuu kun sinua ei enää halua panna 20v pojanrimpulat sen enempää kuin vanhat miehetkään?


    • kaisanoasaa

      Ei ole vanhan kurpan vittu yhtä tuore kuin 18-vuotiaan.

      • logiikkaa.kaipaava

        Miksi tuo kommentti on poistettu, mutta vastaavanlainen "kaisanoasaa:n" kommentti sai jäädä?
        On meinaan epäloogista tuon tyyppinen poistelu. Jos yksi poistetaan "sääntöjen vastaisena", pitäisi ne muutkin samanlaiset poistaa samasta syystä.


      • kaisanoasaa
        logiikkaa.kaipaava kirjoitti:

        Miksi tuo kommentti on poistettu, mutta vastaavanlainen "kaisanoasaa:n" kommentti sai jäädä?
        On meinaan epäloogista tuon tyyppinen poistelu. Jos yksi poistetaan "sääntöjen vastaisena", pitäisi ne muutkin samanlaiset poistaa samasta syystä.

        Minun kommenttiani ei poistettu siksi kun se on täyttä totta alusta loppuun. Kyllä totuuden saa sanoa vaikka se kurppaa vituttaakin.

        Sitä en tiedä mitä poistetussa kommentissa luki mutta luultavasti siinä joku kurppa rupesi väittämään vastaan päivänselvää asiaa.


      • logiikkaa.kaipaava
        kaisanoasaa kirjoitti:

        Minun kommenttiani ei poistettu siksi kun se on täyttä totta alusta loppuun. Kyllä totuuden saa sanoa vaikka se kurppaa vituttaakin.

        Sitä en tiedä mitä poistetussa kommentissa luki mutta luultavasti siinä joku kurppa rupesi väittämään vastaan päivänselvää asiaa.

        Ei siinä väitetty sinua vastaan. Siinä kerrottiin myöskin vain totuus.
        Miksi totuuden kertominen on toisinaan "sääntöjen vastaista" ja toisinaan ei?


      • 8633
        logiikkaa.kaipaava kirjoitti:

        Miksi tuo kommentti on poistettu, mutta vastaavanlainen "kaisanoasaa:n" kommentti sai jäädä?
        On meinaan epäloogista tuon tyyppinen poistelu. Jos yksi poistetaan "sääntöjen vastaisena", pitäisi ne muutkin samanlaiset poistaa samasta syystä.

        Sitä samaa ihmettelin minäkin. Onkohan syynä jonkinlainen puolueellisuus? Tuli vaan mieleen.


      • itsellinensinkku

        Ei mikään ole vapauttavampaa elämässä kun se että ikävuosia tulee lisää ja saa elää rauhassa setämiehien vihjailevilta katseilta. Itselle jäi kammo eikä miehet kiinnosta erikoisemmin kurppanakaan.


      • kaisanoasaa
        logiikkaa.kaipaava kirjoitti:

        Ei siinä väitetty sinua vastaan. Siinä kerrottiin myöskin vain totuus.
        Miksi totuuden kertominen on toisinaan "sääntöjen vastaista" ja toisinaan ei?

        Varmaan se johtuu siitä että minä olen asiallinen kunnon mies joka kirjoittaa pelkkää asiaa. Minun kommentit on helppo jättää palstalle.

        Joskus joku vanha kotka ylläpidosta niitä poistelee mutta hyvin harvoin.


      • 720
        kaisanoasaa kirjoitti:

        Varmaan se johtuu siitä että minä olen asiallinen kunnon mies joka kirjoittaa pelkkää asiaa. Minun kommentit on helppo jättää palstalle.

        Joskus joku vanha kotka ylläpidosta niitä poistelee mutta hyvin harvoin.

        Sinulla on näemmä isot luulot itsestäsi...


      • kaisanoasaa
        720 kirjoitti:

        Sinulla on näemmä isot luulot itsestäsi...

        Mutta ei kuitenkaan liian suuret luulot vaan asia on juuri niinkuin kirjoitin.


      • 720
        kaisanoasaa kirjoitti:

        Mutta ei kuitenkaan liian suuret luulot vaan asia on juuri niinkuin kirjoitin.

        Joo joo, niinhän sinä pikku päässäsi kuvittelet.


      • kaisanoasaa
        720 kirjoitti:

        Joo joo, niinhän sinä pikku päässäsi kuvittelet.

        En minä tosiasioita kuvittele.


    • Teinille_se_seisoo

      Eihän sitä saa peenistä pystyyn minkään 3-kymppisen toimistomuumion kanssa. Siinä ei auta edes tädin maisterin paperit!

      • Älänaurata

        Tuota et usko itsekään ;)


    • Hhhji

      Eikä auta vanhan 3- kymppisen kurppamiehen osakeasunto, BMW eikä mitkään korkeakoulutukset. Ei vedä yhtään eikä sänkyyni ole mitään asiaa.

      • Ylipainomimmit

        Olet niin ylipainoinen mummo, ettei siihen sänkyysi muita sinun lisäksesi mahdukaan.


      • ruudustakonäkyy

        Missä sellaista sanotaan?


    • JokainenNainen

      On huora.
      Kysymys on vain hinnasta.

      • onkokallis

        Paljonko äitisi veloittaa?


    • kaisanoasaa

      Teini vartalot on ihania

      • totanoinnii

        Entäs sinun oma vartalosi?


      • kaisanoasaa
        totanoinnii kirjoitti:

        Entäs sinun oma vartalosi?

        Se on myöskin ihana. Harmi vaan että naiset ei sitä tajua.


    • täytyolla

      Saahan sitä haaveilla teinivartalosta, jos elämässä ei ole muuta sisältöä.

    • Tahvo52

      Voi luoja...

    • Ei tarvitse ollakaan, koska 30 ei ole teini. Joka arkipäivä näen lukuisia teinejä ja alemmuuskompleksia ei kuitenkaan tule. He ovat nuoria, uusia ihmisiä kuten itsekin joskus olin.

      Heihin suhtaudun lähinnä "äidillisellä " tai ylipäänsä aikuisen vastuullisella huolenpidolla ja positiivisen toiveikkaana, että siinä on joukko tulevia työntekijöitä, isejä, äitejä, ties mitä tulevaisuuden valoja, pää ja sydän täynnä uuden huomisen ideoita ja energiaa.

      Sitä energiaa, jota minussakin vielä on, mutta jonka osaan jo suunnata kohdistetusti ja harkitusti itseäni säästellen. Ei minusta ikuisesti riitä, edes itselleni. Aika tulee, kun hyytyy ja on kiva tietää ettei elämä lopu vaikka minä loppuisinkin☺️

      On ne uudet nuoret ihmiset uhkuen ja puhkuen virtaa...elämä jatkuu.

    • naisetjateinierot

      Ei 30 vuotiaan naisen kuulukaan olla teinin näköinen. Joten ongelma on?

    • Henkinenyhteys

      Minulla nyt on miehenä vähän rahaa tilillä ja kotonakin. Ja kyllä minulle kelpaisi melkein kaikki 30 kymppiset. Mielelläni sellaisen vierestä aamulla heräisin. 30-kymppinen ei ole teinivartaloinen, myönnetään. Mutta loistava seksi kokeneen kanssa yhdistetynä vielä kimmoisaan ja raikkaalle tuoksuvaan ihon (jos ei tupakoi eikä ole auringossa paahdattanut itseään joka kesä mustaksi) ovat elämän suuria ilonaiheita.

      30-kymppiset hymyilevätkin enemmän eivätkä tuittuile kuten teinit. Myös uhmaikä ja oma itsekkyys ovat siirtyneet taka-alalle. Ja useimmat heistä jo haluavat lapsia, mikä sopii vallan hyvin minulle.

      En silti sano, on teinejäkin jotka ovat hekisesti ikäisiään vanhempia. Kuten on myäs 30-lymppisiä jotka vielä luulevat olevansa teinejä tai kulmakunnan halutuimpia ruusuja. Henkinen kasvu kun ei aina ole vuosista riippuvainen.

      • teinieronaiset

        HAluut teinivartalon. Älä valehtele!!!


    • ikäkriisikö

      Nykyäänhän jotkut lähemmäs viiskymppiset naiset käyttävät nuorten naisten tiukkoja pissisfarkkuja työaikana toimisto ja sisätöissä. Tukka lyhyeksi kynitty ja naama viisikymppinen. Housujen päällä ei ole ikäisilleen sopivaa peffan peittävää paitaa tai neuletta vaan persuksen paljastava, lyhyt, tiukka pusero.

      • onkosullaongelma

        Millälailla lähemmäs viisikymppisten pitäisi pukeutua ettei sanota että pukeutuu kuin mummo? Miehille ei yleensä kelpaa mikään naisiin liittyvä. Jatkuvaa valitusta vaatteista, painosta ja tukan pituudesta. Luulisi olevan sama mitä kukin laittaa päälleen, ainakaan kun ne lähemmäs viisikymppiset ei kiinnosta muutenkaan.


      • ei-ongelmia
        onkosullaongelma kirjoitti:

        Millälailla lähemmäs viisikymppisten pitäisi pukeutua ettei sanota että pukeutuu kuin mummo? Miehille ei yleensä kelpaa mikään naisiin liittyvä. Jatkuvaa valitusta vaatteista, painosta ja tukan pituudesta. Luulisi olevan sama mitä kukin laittaa päälleen, ainakaan kun ne lähemmäs viisikymppiset ei kiinnosta muutenkaan.

        No viis kuuskymppisille ei käy nuoren naisen tyyli. Tyylikäs voi olla olematta mummonnäköinen ja mitäs pahaa mummoissa on.


      • riippuumuodoista

        Jos takapuoli on hyvännäköinen tiukat farkut 40-50 on ok. Jos taas (nuoremmallakin) lantio ja vyötärö on samaa kokoa, ei kannata laittaa, vaikka olis hoikkakin. Saati jos on paksu pötkilö.


    • Totuuss

      30 v naisten vitut olleet täynnä jännämiesten mälliä.

      • Hhuki

        No eikös se ole samanlaista kuin ÄTMien mälli?


      • kaisanoasaa
        Hhuki kirjoitti:

        No eikös se ole samanlaista kuin ÄTMien mälli?

        En ole tutkinut mällejä mutta luultavasti ätmien mälli on kaikin tavoin parempaa ja laadukkaampaa. Harmi vaan että naiset ei sitä tajua, ymmärrykseltään vajaita kun ovat.


    • Pahamies111

      Tänä kesänä koeajot on tehty 19-35v naisilla. Oma ikäni on 33 v.

      Eilen koeajossa oli tuo 19v. Seksissä pesi mennen tullen, koska kroppa itsessään oli jo toisesta ulottuvuudesta ja oli jo tavallaan "se palkinto". Mutta en jaksaisi enää sitä parikymppisten elämää, pitäisi olla sellainen harmaa hiiruilainen tällaiselle papalle jos tuosta ikäluokasta nainen löytyisi. Kurpalla on jo realistisempi käsitys miesten surkeudesta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe