Naiset rakastuvat mielikuvaan

TosiJuttuTää

Miehestä eli siihen mitä siitä saa kertoa kavereille eli nykyään koko maailmalle somessa.

Tylsä mies jolla ei ole kavereita eikä harrastuksia eli ATM ei ole kiinnostava kenestäkään eikä sen ympärille ei saa mitään tarinaa. Ei ole tarpeeksi jännä.

Ei jatkoon.

33

749

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AntiGlintti

      Näinhän se menee, naiset usein ihastuvat ulkoiseen olemukseeni, mutta kiinnostus lopahtaa pian kun pääsevät pintaa syvemmälle toteamaan, että jätkähän on ihan tylsä eikä lainkaan sellainen sankari kun muijat päässään kuvittelivat. Olen myös sosiaalisesti estynyt ja huonoitsetuntoinen, mutta kaverinainen väitti että päällisin puolin näytän itsevarmalta. En tiedä, miten puhumattomuus ja sosiaalisten tilanteiden välttely voi sellaiselta vaikuttaa, mutta kukapa niistä naisista tietää. Ilmeisesti kyseessä on joku Clint Eastwood-efekti, kun sen länkkärihahmotkaan ei mitään supersosiaalisia ole mutta on kuitenkin kova jätkä, toisin kuin minä :D

    • MaailmanLoppuLähellä

      Naiset haluaa miehen josta voi julkaista jänniä kuvia instassa. Mies on vaan asuste kuten käsilaukut ja miehen rahoilla saa elää elämää josta voi sit leuhkia somessa.

      • niinnojooo

        Koskee varmaan vaan rikkaita julkkiksia. Ei tavan miehessä ole kehuttavaa rahojen eikä muunkaan puolesta. Ei niistä saa edes jänniä kuvia instaan.
        Jos julkkis haluaa naisen rahojensa kustannuksella niin miksi nainen ei käyttäisi tilaisuutta hyväkseen. Turha tavisten on kadehtia sellaista. Tai ainakaan näyttää kateutta. :))


    • no.eheheheheheeeeee

      Mihin miehet rakastuvat? Rakastuvat mielikuvaan kiinteästä teinitytöstä jolla on kireä pillu ja jota voisi näytellä somessa ja livessä.

      • vaikkatähän

        Minä rakastun naiseen joka liikkuu tietyllä tavalla, katsoo minua kuin tuntisin hänet, puhuu tietyllä tavalla. Koskettaa tavalla jota en voi olla tuntematta. Kuulee minut kun sanon jotain. Näkee minut vaikka 1000 muuta on vieressäni. Jolla on muitakin ajatuksia kuin tekoripset.
        Se ei ole mielikuva se on mahdottomuus. Se on unelma mikä ei voi toteutua, se on harha samoin se on harha että nainen voi ymmärtää todellisuuden ja mielikuvan eron.


      • puhumitäpuhut
        vaikkatähän kirjoitti:

        Minä rakastun naiseen joka liikkuu tietyllä tavalla, katsoo minua kuin tuntisin hänet, puhuu tietyllä tavalla. Koskettaa tavalla jota en voi olla tuntematta. Kuulee minut kun sanon jotain. Näkee minut vaikka 1000 muuta on vieressäni. Jolla on muitakin ajatuksia kuin tekoripset.
        Se ei ole mielikuva se on mahdottomuus. Se on unelma mikä ei voi toteutua, se on harha samoin se on harha että nainen voi ymmärtää todellisuuden ja mielikuvan eron.

        Ihan tavisten kanssa näkyy olevan parisuhteessa 99% naisista. Ovat erottaneet todellisuuden ja mielikuvan.


    • Pillujen--asiantuntija

      Naisten mielikuva on että rumat miehet on huonoja kumppaneita ja hyvännäköiset miehet hyviä kumppaneita eikä hyvännäköiset petä naisia ja ne kohtelee naista aina hyvin.

      • täälläkin-näkee

        Minun mielikuva miehestä on että jokainen mies on pohjimmiltaan jännämies. Oli ruma tai korea. Kenestä asia paljastuu aikaisemmin kenestä vähän myöhemmin.


      • n28hki-

        omien kokemusten perusteella ne vähemmän hyvännäköiset miehet ovat ihan yhtä hanurista joten parempi olla joku joka miellyttää silmää. rumemmat yksilöt ovat helpommin kaiken lisäksi mustasukkaisia ja sitä kautta kontrolloivia.


      • Pillujen--asiantuntija
        n28hki- kirjoitti:

        omien kokemusten perusteella ne vähemmän hyvännäköiset miehet ovat ihan yhtä hanurista joten parempi olla joku joka miellyttää silmää. rumemmat yksilöt ovat helpommin kaiken lisäksi mustasukkaisia ja sitä kautta kontrolloivia.

        Olet varmaan joutunut monen jännämiehen hakkaamaksi.


      • EdesUnissa
        n28hki- kirjoitti:

        omien kokemusten perusteella ne vähemmän hyvännäköiset miehet ovat ihan yhtä hanurista joten parempi olla joku joka miellyttää silmää. rumemmat yksilöt ovat helpommin kaiken lisäksi mustasukkaisia ja sitä kautta kontrolloivia.

        Pidin tästä kommentista. Naisella on logiikka paikallaan. Kun täydellistä ei ole, niin valitaan se jossa on vähiten vikoja.


      • eitäsmää
        Pillujen--asiantuntija kirjoitti:

        Olet varmaan joutunut monen jännämiehen hakkaamaksi.

        Miten niin?


      • jännämies.pani.dorka
        Pillujen--asiantuntija kirjoitti:

        Olet varmaan joutunut monen jännämiehen hakkaamaksi.

        Niinpä.. Mika Lundgren..


    • crux

      Harrastukset on tässäkin asiassa todella tärkeitä. Jos nainen keksii jonkin uuden hölmön muotiharrastuksen, niin sittenhän sitä jankataan somessa ja kerätään kehuja. Olkoon se jokin polkujuoksu tai suopyöräily tai ihan mikä tahansa niin pitäähän sieltä tapahtumapaikalta ottaa yhteisiä kuvia. Jos miehestä ei ole tähän niin herää kysymys voiko sellainen suhde pidemmän päälle toimia?

    • Kakkonenjokatietää

      No rakastuu han sitä kun toinen on hellä ja suloinen, komea , romanttinen, huomaavainen, muistaa merkkipäivät, tuo lahjoja, kukkia ym. Jännittäväksi sen tekee kun vielä varattu. Mutta odotan kuin kuuta nousevaa kun voin pystyn kertomaan muille.

    • jfjfjv

      Huomasin tuon erään video blogittajan kohdalla. Mies on selkeästi jokin vajakki ja kärsii jostain syndroomasta ja keski-ikää lähestyvä ennenaikaisesti rupsahtanut pitkäaikaistyötön pienessä vuokra-asunnossaan kököttelevä rahaton nyhverö. Silti kun on jollainlailla ulkoisesti naisiin vetoava reppana niin ala-ikäiset tytöt kilvan huutelevat kommenteissa kuinka se on inhqu ja kehuja satelee ainakin tytöiltä, miehet kumminkin haukkuu päivästä toiseen sitä.

      • viisauksiasiel

        Onko kyse siitä mies-vloggaajasta (nykyisin blondi) jolla ei hissi mene ihan ylimpään kerrokseen?


      • näihinkintunnelmiin

        Tai resursseja tai statusta tarpeeksi


    • Wulwawa

      Ja miehetkö ei? Eihän nainen edes piere, ei ainakaan se hymyilevä 60-luvun kodinhengetär.

      • Kkjjg

        Korjataan sen verran että 60-luvulla alkoi naisten piereskely ja paskan tunkeminen jo yleistyä, toista se oli kultaisella 50-luvulla jolloin olivat vielä siveitä kodin hengettäriä.


    • EdesUnissa

      Minä olen siis aivan toivottomassa tilanteessa. Olen sanonut naisystävälleni että vaikka hän tietää minusta paljon, niin minusta ei saa ulospäin kertoa mitään, ei missä olen, ei ketä tapaan, eikä mitä aion tehdä. Jos hän ei voi kunnioittaa tätä niin joutuisin salailemaan asioita myös häneltä.

      Olenko siis aivan hyödytön naiselleni ? Eipä ihme että suhde on alkanut rakoilla.

      • eikiitossellaistamiestä

        Et varmaan kerro naisystävästäsikään mitään kenellekään. Onko naisystäväsi ns. kakkonen kun pelkäät jotakin. Vai vaivaako jokin neuroosi muuten vaan..
        Kyllä normaali parisuhde kestää jos kumppani kertoo ystävilleen miehen lähteneen vaikka työmatkalle.


      • EdesUnissa
        eikiitossellaistamiestä kirjoitti:

        Et varmaan kerro naisystävästäsikään mitään kenellekään. Onko naisystäväsi ns. kakkonen kun pelkäät jotakin. Vai vaivaako jokin neuroosi muuten vaan..
        Kyllä normaali parisuhde kestää jos kumppani kertoo ystävilleen miehen lähteneen vaikka työmatkalle.

        Kakkonen ? No ei tietenkään, silloinhan en kertoisi asioita edes hänelle. Selitys on paljon yksinkertaisempi. "Tuttavani" ovat riittävän fiksuja että jos tietävät että menen vaikka Berliiniin, niin arvaavat kenet siellä tapaan. Kun tietävät kenet tapaan, nopeasti päättelevät mistä puhumme ja tietävät mitä aion.
        Tämä ei minua pelottaisi, mutta kysymys on tapaamani ihmisen yksityisyyden kunnioituksesta.
        (Lähti työmatkalle ilmaisu on juurikin sopivan yksilöimätön, josta ei voi päätellä mitään)


    • mansikkakakkua

      Jaa,että näin! No nyt mä keksin sen,miks mä olen yksin! Johtuu varmasti siitä etten ole F-B,ssä, eikä mulla ole edes noita hulluja harrastuksiakaan, millä pyydystää mies ja kehua sitt ympäriinsä hänen suorituksiaan... polkujuoksussa tai eukonkannossa.

      Mutt ukon heittolla voisin ehkä markkinoida itseäni... kyllä lentää kepeästi satakiloinenkin äijä olkapääni yli ketoon, kokemusta kun on... Veljet opettaneet mulle itsepuolustusta!

      Mulla noita umpi tylsiä harrastuksia... metsästys - kiväärillä. Ja kesällä merellä kalastus - virvelillä ja talvella jään päältä; avannosta mormuskalla.
      Sitähän ne äijät osaa jo itsekin tehdä... eivät siis kiinnostu minusta!

      • Kyllä sinusta muuten kiinnostuisi moni mukava mies. En sano pahalla, kun tavallaan ymmärrän sua, mutta sun pitäis oikeasti miettiä itseäsi ja sitä mitä elämältäsi haluat. Vaikka puhelet mukaviakin täällä, niin sisälläsi palaa mieletön viha joissain komnenteissasi. Haluat jotain, mutta pelko ja entiset möröt kiusaa liikaa.

        Usko pois, että tarvitset tutkia itseäsi. Sitä kautta palautat uskon muittenkin hyvyyteen. Kokeile...ei se vie sinulta mitään pois.


      • Kyllä sinusta muuten kiinnostuisi moni mukava mies. En sano pahalla, kun tavallaan ymmärrän sua, mutta sun pitäis oikeasti miettiä itseäsi ja sitä mitä elämältäsi haluat. Vaikka puhelet mukaviakin täällä, niin sisälläsi palaa mieletön viha joissain komnenteissasi. Haluat jotain, mutta pelko ja entiset möröt kiusaa liikaa.

        Usko pois, että tarvitset tutkia itseäsi. Sitä kautta palautat uskon muittenkin hyvyyteen. Kokeile...ei se vie sinulta mitään pois.


      • mansikkakakkua
        Dissident kirjoitti:

        Kyllä sinusta muuten kiinnostuisi moni mukava mies. En sano pahalla, kun tavallaan ymmärrän sua, mutta sun pitäis oikeasti miettiä itseäsi ja sitä mitä elämältäsi haluat. Vaikka puhelet mukaviakin täällä, niin sisälläsi palaa mieletön viha joissain komnenteissasi. Haluat jotain, mutta pelko ja entiset möröt kiusaa liikaa.

        Usko pois, että tarvitset tutkia itseäsi. Sitä kautta palautat uskon muittenkin hyvyyteen. Kokeile...ei se vie sinulta mitään pois.

        "...niin sisälläsi palaa mieletön viha joissain komnenteissasi. Haluat jotain, mutta pelko ja entiset möröt kiusaa liikaa. "
        -OK: olet oikeassa. Kävin spykologin kanssa juttelemassa... terapiassa siis, kun vanhemmat asiasta mulle jankuttivat. Arvaas onko kallista lystiä... ja ainakin itsestäni tutuu etten tullut hullua hurskaammaksi.

        Ainut asia joka jäi päälimmäiseksi mieleeni... miehet nyt vaan on sellaisia kukasta kukkaan hyppiöitä, eikä siihen kannata kiinnittää huomiotaan... olen kuitenkin paras hänelle, jos aina luokseni retkiltään palaa!
        Siinä teille viisaus; ihan ilmaiseksi... minä siitä maksoin maltaita!

        Eihän sille asiantuntijalle mahtunut päähän, ettei se neuvo käy mulle. Yhtä hyvin vois hukkuneelle sanoa ett; Hengittelet siinä vaan rauhassa, niin kyllä sä siitä tokenet entiselles!

        Viimeisen haaksirikon jälkeen neljä miestä on pyrkinyt enemmän ja vähemmän kiinnostuneeti mun lähipiiriini... mä olen torjunut jokaisen...näyttäen ovea!
        Kyllä mä syitä olen keksimälläkin keksinyt... viimeisin liian tunkeilevainen, "nolas" minut laulamalla serenaadia mulle ja on mua nuorempikin... jne.
        Pelkkänä kaverina hän menetteli...mutt sen lähemmäs; ei kiitos!
        Kyllä mulla mun ongelma on tiedossani... vaan mitä mä sillä tiedolla teen!
        Kiitos kuitenkin huolenpidostasi... kyllä tämä tästä- tai sitt ei!

        Kyllä mä tuon kirjoitukses oisin huomannut ihan yhteen kertaankin kirjoitettuna! XD


      • mansikkakakkua kirjoitti:

        "...niin sisälläsi palaa mieletön viha joissain komnenteissasi. Haluat jotain, mutta pelko ja entiset möröt kiusaa liikaa. "
        -OK: olet oikeassa. Kävin spykologin kanssa juttelemassa... terapiassa siis, kun vanhemmat asiasta mulle jankuttivat. Arvaas onko kallista lystiä... ja ainakin itsestäni tutuu etten tullut hullua hurskaammaksi.

        Ainut asia joka jäi päälimmäiseksi mieleeni... miehet nyt vaan on sellaisia kukasta kukkaan hyppiöitä, eikä siihen kannata kiinnittää huomiotaan... olen kuitenkin paras hänelle, jos aina luokseni retkiltään palaa!
        Siinä teille viisaus; ihan ilmaiseksi... minä siitä maksoin maltaita!

        Eihän sille asiantuntijalle mahtunut päähän, ettei se neuvo käy mulle. Yhtä hyvin vois hukkuneelle sanoa ett; Hengittelet siinä vaan rauhassa, niin kyllä sä siitä tokenet entiselles!

        Viimeisen haaksirikon jälkeen neljä miestä on pyrkinyt enemmän ja vähemmän kiinnostuneeti mun lähipiiriini... mä olen torjunut jokaisen...näyttäen ovea!
        Kyllä mä syitä olen keksimälläkin keksinyt... viimeisin liian tunkeilevainen, "nolas" minut laulamalla serenaadia mulle ja on mua nuorempikin... jne.
        Pelkkänä kaverina hän menetteli...mutt sen lähemmäs; ei kiitos!
        Kyllä mulla mun ongelma on tiedossani... vaan mitä mä sillä tiedolla teen!
        Kiitos kuitenkin huolenpidostasi... kyllä tämä tästä- tai sitt ei!

        Kyllä mä tuon kirjoitukses oisin huomannut ihan yhteen kertaankin kirjoitettuna! XD

        Oho, kävi pujottelijat!

        Siis mullahan ei ole mitään intressejä sua kohtaan. En siis halua sinusta mitään.

        Miksi mä jotain sulle sit sönköttäisin? Koska minä haluan vaan sanoa. Näen kai jotain samaa sinussa kuin minussa ennen? Olet nuorempi ja haluat lapsia.

        On vaan hyvä, ettet ole sotkeutunut mihin vaan. Sulla on välittävät vanhemmat ja ennenkaikkea hyvä isä. Sun tehtävä on etsiä isäsi kaltainen mies. Mutta se ei elä samaa aikaa. Mutta kaikki lähtee sinusta itsestäsi. Ne terapeutit ja psykologit ei tuo vastausta. Sen tuo vaan sinä itse.

        En tiedä sinun elämästäsi tarpeeksi, mutta pysähdy. Ainoa keino. Minulle se oli ammatinvaihto. Vahingossa. Oon siitä ihan hiton onnellinen. Ja siks haluun jakaa tätä. Mutta tään voi tehdä itsekin.. Kyse on halusta. Ja sulla on se. Etsit suuntaa vimmatusti. Olit suuripiirteisesti lähdössä palstalta ja olet silti täällä. Siitä näen vimman. Laskele...osaat sen. Elä etsi aarretta muualta, se on jo sulla..


      • mansikkakakkua
        Dissident kirjoitti:

        Oho, kävi pujottelijat!

        Siis mullahan ei ole mitään intressejä sua kohtaan. En siis halua sinusta mitään.

        Miksi mä jotain sulle sit sönköttäisin? Koska minä haluan vaan sanoa. Näen kai jotain samaa sinussa kuin minussa ennen? Olet nuorempi ja haluat lapsia.

        On vaan hyvä, ettet ole sotkeutunut mihin vaan. Sulla on välittävät vanhemmat ja ennenkaikkea hyvä isä. Sun tehtävä on etsiä isäsi kaltainen mies. Mutta se ei elä samaa aikaa. Mutta kaikki lähtee sinusta itsestäsi. Ne terapeutit ja psykologit ei tuo vastausta. Sen tuo vaan sinä itse.

        En tiedä sinun elämästäsi tarpeeksi, mutta pysähdy. Ainoa keino. Minulle se oli ammatinvaihto. Vahingossa. Oon siitä ihan hiton onnellinen. Ja siks haluun jakaa tätä. Mutta tään voi tehdä itsekin.. Kyse on halusta. Ja sulla on se. Etsit suuntaa vimmatusti. Olit suuripiirteisesti lähdössä palstalta ja olet silti täällä. Siitä näen vimman. Laskele...osaat sen. Elä etsi aarretta muualta, se on jo sulla..

        Kiitos neuvostasi. Mulla on hyvä isä, mutt isäni kaltaista miestä en taatusti etsi.
        Sanoisinko ett mulla ois luontainen taipumus kyllä löytää samankaltainen.

        Katsos Emo ja Faija eivät ole enää aviopari... vaikka asuvatkin nykyään taas yhdessä... mun luonani, kohtalon oikusta. Kumpikin on ollut hoidossa jonkin aikaa hoivaosastolla; toipilaana.
        Virallisesti Emo on vieläkin hoivaosaston asukas ( ja tulee luultavasti olemaankin) vaikka asustaa pääsääntöisesti talon yläkerrassa luonani.

        Tosin haaveilen muuttavani täältä pois. Silloin vanhempani voisivat jäädä nykyiseen asuntooni kahdestaan ja tilata tarvitsemansa päivittäinen tai viikottainen apunsa kotipalveluista.
        Emo ei hoivaosaston paikkaa enää tarvitsisi ja kotiapu tuskin tulisi yhtä kalliiksikaan, kuin paikka hoivalla. Liian pitkä ja mutkikas tarina, vaikka olen siitäkin täällä osioita kertonut.

        Lähden lenkille... koiran kanssa.


      • mansikkakakkua kirjoitti:

        Kiitos neuvostasi. Mulla on hyvä isä, mutt isäni kaltaista miestä en taatusti etsi.
        Sanoisinko ett mulla ois luontainen taipumus kyllä löytää samankaltainen.

        Katsos Emo ja Faija eivät ole enää aviopari... vaikka asuvatkin nykyään taas yhdessä... mun luonani, kohtalon oikusta. Kumpikin on ollut hoidossa jonkin aikaa hoivaosastolla; toipilaana.
        Virallisesti Emo on vieläkin hoivaosaston asukas ( ja tulee luultavasti olemaankin) vaikka asustaa pääsääntöisesti talon yläkerrassa luonani.

        Tosin haaveilen muuttavani täältä pois. Silloin vanhempani voisivat jäädä nykyiseen asuntooni kahdestaan ja tilata tarvitsemansa päivittäinen tai viikottainen apunsa kotipalveluista.
        Emo ei hoivaosaston paikkaa enää tarvitsisi ja kotiapu tuskin tulisi yhtä kalliiksikaan, kuin paikka hoivalla. Liian pitkä ja mutkikas tarina, vaikka olen siitäkin täällä osioita kertonut.

        Lähden lenkille... koiran kanssa.

        En ä mitään neuvo. Totean vaan. En minä sinun elämään aio voida vaikuttaa. Se ei ole mun tehtävä. Minä hoidan vaan oman tehtävän. Se on mun omat lapset. Ja mun oma elämä. Niistä kannan vastuut.

        Sinä joudut hoitamaan omasi niinkuin jokainen täällä. Ja osaat sen hyvin. Ei sinulla olekaan muita murehdittavia sitten. Mutta onko se niin käytännössä?

        Mä nukahdin, piru, mutta siinäpä ois ollut lenkille miettimistä.

        Laitoin saunan lämpiimään.. Syksy on niin ihana kun voi polttaa puuta ja ihalla kun liekit tanssii ja hyväilee puuta. Miten joku agressiivinen ja ilkeäntuntuinen kuin tulikin voi olla kaunis?


      • mansikkakakkua
        Dissident kirjoitti:

        En ä mitään neuvo. Totean vaan. En minä sinun elämään aio voida vaikuttaa. Se ei ole mun tehtävä. Minä hoidan vaan oman tehtävän. Se on mun omat lapset. Ja mun oma elämä. Niistä kannan vastuut.

        Sinä joudut hoitamaan omasi niinkuin jokainen täällä. Ja osaat sen hyvin. Ei sinulla olekaan muita murehdittavia sitten. Mutta onko se niin käytännössä?

        Mä nukahdin, piru, mutta siinäpä ois ollut lenkille miettimistä.

        Laitoin saunan lämpiimään.. Syksy on niin ihana kun voi polttaa puuta ja ihalla kun liekit tanssii ja hyväilee puuta. Miten joku agressiivinen ja ilkeäntuntuinen kuin tulikin voi olla kaunis?

        Älä nyt hermostu, en mä ole sua mistään syyttänyt. Mielipiteiden vaihtoahan tämä on ainoastaan, eikä mun mielipiteitänikään kukaan pysty oikein muuttamaan.
        Paitsi ehkä jos pystyy tuomaan jonkin uudenlaisen näkökulman asioihin... niin pitkään harkittuani mulle saattaa muodostua erilaisia vaihtoehtoja mieleeni.

        Mä olen työstänyt tätä asiaa mielessäni, hyvin kauan ja monelta kantilta... mutt mulla on epäillys ja epätoivo niin syvällä... ja aina se nousee pintaan kuin korkki.
        Pelkään uutta pettymystä... enkä jaksaisi... tuskin jaksaisin kahlata taas sitä lävitse!

        Mun kaikki energiani menee nykyään työhön, ja koiranpennun kasvatukseen... mun ei tarvitse surra omia murheitani, kun on kiire touhuta kaikkea muuta.
        Puoliltaöin; rättiväsyneenä kaadun sänkyyni ja uni vie mukanaan.

        Toivottavasti sulla oli mukava saunailta, oikein vihdan/vastan kera ja makeat löylyt.
        Mä kävin hetki sitten ainoastaan suihkussa, kun ei mulle koiranpennun kanssa ulkoillessa tullut edes hiki... kunhan kierrettiin paikkoja ja pentu teki tarpeensa ulos, mä korjasin jätöksen.
        Saatiin kumpikin sentään ulkoilua ja pentu tutustui taas uusiin koiriin. (ja minä ihmisiin)

        Hyvää yötä, kaikille palstalaisille!


      • mansikkakakkua kirjoitti:

        Älä nyt hermostu, en mä ole sua mistään syyttänyt. Mielipiteiden vaihtoahan tämä on ainoastaan, eikä mun mielipiteitänikään kukaan pysty oikein muuttamaan.
        Paitsi ehkä jos pystyy tuomaan jonkin uudenlaisen näkökulman asioihin... niin pitkään harkittuani mulle saattaa muodostua erilaisia vaihtoehtoja mieleeni.

        Mä olen työstänyt tätä asiaa mielessäni, hyvin kauan ja monelta kantilta... mutt mulla on epäillys ja epätoivo niin syvällä... ja aina se nousee pintaan kuin korkki.
        Pelkään uutta pettymystä... enkä jaksaisi... tuskin jaksaisin kahlata taas sitä lävitse!

        Mun kaikki energiani menee nykyään työhön, ja koiranpennun kasvatukseen... mun ei tarvitse surra omia murheitani, kun on kiire touhuta kaikkea muuta.
        Puoliltaöin; rättiväsyneenä kaadun sänkyyni ja uni vie mukanaan.

        Toivottavasti sulla oli mukava saunailta, oikein vihdan/vastan kera ja makeat löylyt.
        Mä kävin hetki sitten ainoastaan suihkussa, kun ei mulle koiranpennun kanssa ulkoillessa tullut edes hiki... kunhan kierrettiin paikkoja ja pentu teki tarpeensa ulos, mä korjasin jätöksen.
        Saatiin kumpikin sentään ulkoilua ja pentu tutustui taas uusiin koiriin. (ja minä ihmisiin)

        Hyvää yötä, kaikille palstalaisille!

        En toki hermostu. Hermostun nykyään tosi vähän mistään.

        Uutta näkökulmaa tahtoisinkin sulle antaa nimenomaan. Taidat olla palstahistoriani ensimmäisiä, jonka kanssa kirjoittelin. Ja minua harmittaa, että nuori nainen on maailmalle vihainen. Ei maailman puolesta, vaan sinun puolesta.

        Mietin kovasti, että miten saisin sinut vakuuttuneeksi, että sinun kannattaa pysähtyä ja miettiä todella itseäsi? Minulle se tapahtui vahingossa. Sain työn, jossa on aikaa miettiä. Kirjoiteltiinkin joskus, että olit yökkönä jossain. Siitä kaikki muutos sai alkunsa minun kohdalla, ehkä 4 vuotta sitten. Erosin ja ajattelin, että nyt minulla on kaikki hyvin. Se oli vaan askel.

        Viime kevättalvena minulta loppui suhde, jossa oli paljon rakkautta. Oli käsittämätöntä, että sellainen saattoi päättyä. Jouduin menemään syvemmälle itseeni. Toteamaan pelkoja ja vihaanikin. Tiesin, että ihmiset on perusluonteeltaan hyviä, mutta oletin heidän käyttäytyvänkin niin. Ja kun joku yllätyksellisesti ei niin tehnytkään, petyin todella paljon. Tunsin, että en voi luottaa keneenkään.

        Mutta itseasiassa en luottanut vaan itseeni enää. Mutta keneenkä sinä voit ikinä luottaa, jos et edes itseesi? Sitä minä mietin ja paljon. Nyt luotan jo paljon enemmän itseeni. Voin rakastua uudelleen, kyllä minä tiedän mitä minä haluan. Osaan sanoa sen ääneen ja tunnistan kyllä sen ihmisen, jonka haluan vierelle. En pyydä hältä oikeastaan yhtään mitään. Hänen pitää haluta itse antaa se mitä olen ansainnut ja minä itseä päätän, riittääkö se minulle. Minä annan hänelle sen mitä haluan antaa, eikä se ole minulta pois.

        Nyt alan ymmärtämään sen, että pitää rakastaa itseään ensin, että voi oikeasti rakastaa toista.

        Niin ja huomenta....


    • Mjoo, jossain määrin. Nuorempana ainakin minäkin sinkkuna haaveilin saavani oman Simo Silmun joka lualaa mulle kauniita lauluja ja runoilee rakkaudestaan. Hellii kainalossaan, pelleilee ja vitsailee kuin pojat konsanaan, ryhtyy hippasille, taikka lumisotaan tarvittaessa. On aina ja kaikessa mun kultani, vaikka mitä tahansa tulis eteen ja vastaan. :D

      https://www.youtube.com/watch?v=jd1dB99dulQ

      Mut Simppakin on mielikuva vaan..onhan tosta ilmennyt juttuja josta en olis tykännyt. Häppä maistuu liikaa..

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe