Viinahuuto 2017

grdhjgykgu

Onko joku tilannut tuolta sen jälkeen kun kuljetus muuttui ABC logisticksi? Onko paketit tulleet perille. Firma tosiaan on nykyään Latviassa joten nuo halvat toimitusmaksut vähän mietityttää

81

9718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei.näy.eikä.kuulu

      Tilaus tehty 7.7.2017. Tänään on 24.8, eikä paketista tietoakaan. Eivät koskaan vahvistaneet tilausta. Sähköpostikyselyjä olen lähettänyt kolme (viikon välein). Eivät vastaa! Yrityksen puhelinnumeroa ei verkkosivuilla näy. Viinahuudon mukaan kuljetusyhtiö on hakenut paketin varastosta..... Tehkää tästä johtopäätöksiä. Ei oikein tiedä ketä uskoa. Ilmeisesti joutuu vaatimaan rahat takaisin sekä Viinahuudolta, että kuljetusyhtiöltä.

      Suorastaan vituttaa se, että omaa aikaa joutuu käyttämään asioiden selvittämiseen. Parempaa onnea teille!

      • Juomat.saamatta

        Minäkin olen tehnyt tilauksen reilu viikko sitten ja aloin huolestua luettuasi viestisi... Mikä on tilauksesi tila ABC Logisticin seurannassa?


      • Ei.näy.eikä.kuulu

        Eipä tullut ABC:ltä koskaan mitään vahvistusta, eikä tilausnumerolla siis löydy mitään. Viinahuudolta vastasivat perjantaina 25.8 linkillä, josta pääsi katsomaan paketin tilannetta. Seurantapalvelu on Viinahuudon oma. Siinä luki, että lähetetty vasta 25.8........................Tilaus on siis tehty 7.8 ja parin viikon ajan on väitetty, että tilaus on heiltä jo noudettu.....Saa nähdä! Voi olla, että satuin tilaamaan just jollain järjestelmäpäivityshetkellä. Onneksi maksu on PayPal:in kautta, eli rahansa on teoriassa mahdollista saada takaisin. Lisäksi sosiaalisen median voimaa on Viinahuudon ja ABC Logistics:in turha vähätellä, sillä alkaa heidän asiakkaat harventua, mikäli näitä mokia sattuu enemmänkin.


      • kiinnostaaonkohuijaus

        Millainen koodi se on toimiiko se omniva.ee/eng eli viron posti


      • Ei.näy.eikä.kuulu
        kiinnostaaonkohuijaus kirjoitti:

        Millainen koodi se on toimiiko se omniva.ee/eng eli viron posti

        Ei tietenkään toimi, sillä kuljetuksesta vastaa yksityinen kuljetusyhtiö, eikä Viron posti. Seurantakoodina toimii viinahuudon tilausnumero. Tässä linkki, jolla voitte testata tilauksienne etenemestä.
        http://www.viinahuuto.com/en/guest-tracking

        Voisitko nimimerkillä Juomat.saamatta kirjoittanut kommentoida näkyykö tilauksesi linkin kautta ja mikä on sen tila?


      • Juomat.saamatta

        Tilaukseni löytyy ABC:n sivuilta ja seurannassa sen tila on "Käsittelyssä". Luvattu toimitusaika ABC:llä on 4-14 arkipäivää, joten kohdallani se ei vielä ole edes täyttynyt. Elän toivossa, että homma toimii luvatusti, mutta jos niin ei ole niin pidän kyllä huolta, että asiakkaat loppuvat näiltä kahdelta toimijalta hyvin nopeasti!

        Nimimerkille Ei.näy.eikä.kuulu: onko tilauspäiväsi siis 7.7. vai 7.8.? Siinä on aika suuri ero. :) Jos tilaustasi ei ollenkaan löydy ABC:n seurannasta niin voisiko olla, että kuljetuksen tilaus ei ole jostain syystä onnistunut? Tuliko sinulle vahvistus kuljetuksen tilaamisesta?


      • Ei.näy.eikä.kuulu
        Juomat.saamatta kirjoitti:

        Tilaukseni löytyy ABC:n sivuilta ja seurannassa sen tila on "Käsittelyssä". Luvattu toimitusaika ABC:llä on 4-14 arkipäivää, joten kohdallani se ei vielä ole edes täyttynyt. Elän toivossa, että homma toimii luvatusti, mutta jos niin ei ole niin pidän kyllä huolta, että asiakkaat loppuvat näiltä kahdelta toimijalta hyvin nopeasti!

        Nimimerkille Ei.näy.eikä.kuulu: onko tilauspäiväsi siis 7.7. vai 7.8.? Siinä on aika suuri ero. :) Jos tilaustasi ei ollenkaan löydy ABC:n seurannasta niin voisiko olla, että kuljetuksen tilaus ei ole jostain syystä onnistunut? Tuliko sinulle vahvistus kuljetuksen tilaamisesta?

        Hups! Normaalisti hallitsen numerot hyvin, mutta nyt lipsahti.... Eli tilauspäivä on 7.8 (elokuuta). Vahvistusta ei koskaan tullut, eikä ABC:n asiakaspalvelu ole vastannut yhteenkään kolmesta viestistäni. Viesteihin olen liittänyt PayPal:in kuitti, josta näkyy tilausnumero ja osoite.


      • Juomat.saamatta
        Ei.näy.eikä.kuulu kirjoitti:

        Hups! Normaalisti hallitsen numerot hyvin, mutta nyt lipsahti.... Eli tilauspäivä on 7.8 (elokuuta). Vahvistusta ei koskaan tullut, eikä ABC:n asiakaspalvelu ole vastannut yhteenkään kolmesta viestistäni. Viesteihin olen liittänyt PayPal:in kuitti, josta näkyy tilausnumero ja osoite.

        Silloin se luvattu 14 arkipäivää tilauksesta on kohdallasi vasta täyttynyt, joten en vielä olisi erityisen huolissaan. Jos toimitusaika venyy kohtuuttoman paljon luvatusta niin siinä tapauksessa voisi vaatia hinnanalennusta. Minulle tuli sähköpostiin tilausvahvistus ABC:ltä kun olin maksanut kuljetuksen. Viinahuudon omassa seurannassa oma tilaukseni on käsittelyssä, joten ei ole vielä ilmeisesti edes noudettu varastosta. Seuraillaan tilanteen edistymistä!


      • VoePerkele

        10.8. tilattiin juomat 26.8. häihin. Kyllä niin kävi, että juomat joutui ostamaan viime tipassa Suomesta ja ottamaan yhteyttä korttiyhtiöön rahojen takaisin saamiseksi. Neuvoivat ensin selvittelemään asiaa PayPalin kanssa, mikä ei ole mitenkään helppoa. Sekä juomien maksusta että ABClogisticin maksuista tuli vahvistus. Viinahuuto vastasi s-postikyselyyn, että tilaus on lähtenyt. ABC ei ole vastannut yhteenkään viestiin. Lastin jäljitys ei pelitä. Saa nähdä tuleeko koskaan perille. Jos tulee, niin hakekoot pois!


      • Ei.näy.eikä.kuulu
        Juomat.saamatta kirjoitti:

        Silloin se luvattu 14 arkipäivää tilauksesta on kohdallasi vasta täyttynyt, joten en vielä olisi erityisen huolissaan. Jos toimitusaika venyy kohtuuttoman paljon luvatusta niin siinä tapauksessa voisi vaatia hinnanalennusta. Minulle tuli sähköpostiin tilausvahvistus ABC:ltä kun olin maksanut kuljetuksen. Viinahuudon omassa seurannassa oma tilaukseni on käsittelyssä, joten ei ole vielä ilmeisesti edes noudettu varastosta. Seuraillaan tilanteen edistymistä!

        Tänään 30.8 klo 16.42 tuli pitkään odotettu ilmoitus Matkahuollosta. Toivottavasti paketin sisältö vastaa tilaustani. Minun kohdalla mitään kusetusta ei siis tapahtunut, MUTTA yhteistyötä Viinahuudon ja ABC-logistic:sin välillä olisi syytä kehittää. Asiakkaan ei kuuluisi käyttää aikaansa tilauksensa varmistamiseen ja jäljittämiseen. Toteutunut toimitusaika on täten 17 arkipäivää.


      • Anonyymi
        Ei.näy.eikä.kuulu kirjoitti:

        Ei tietenkään toimi, sillä kuljetuksesta vastaa yksityinen kuljetusyhtiö, eikä Viron posti. Seurantakoodina toimii viinahuudon tilausnumero. Tässä linkki, jolla voitte testata tilauksienne etenemestä.
        http://www.viinahuuto.com/en/guest-tracking

        Voisitko nimimerkillä Juomat.saamatta kirjoittanut kommentoida näkyykö tilauksesi linkin kautta ja mikä on sen tila?

        "näkyykö tilauksesi linkin kautta"
        t. nimim. Juomat.saamatta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "näkyykö tilauksesi linkin kautta"
        t. nimim. Juomat.saamatta

        Ei saa sähköpostiin vastauksia! Kaikki maksettu kuljetusta myöden ja silti ihmetellään miten toimitetaan?! Pari viikkoa ollut jo varastolla!?


    • Ammattilainen_ostaja

      MIksi ihmeesä te käytätte tämmöisiä hämäräpuljuja

      Jos firman yhteystietoja näy sivuilla eikä numerot toimi niin eikä jo järkikin sano, että kysymys on huijauksesta.

      Otetaan vaikkapa Viinikauppa.com - on puhelinnumeroa, osoitetta, chat ja asiakaspalvelusähköposti.

      Ja vastataan heti - mieti nyt kumpi olisi parempi - varsinkin kun Eestistä myyvät puljut eivät pärjää alkuunkaan hinnoilla ..

      • hämäräpulju

        Mihin ihmeeseen tuo väite hinnoista perustuu? Jos tilaan Viinikauppa.comista 3 laatikkoa Warsteineriä on hinta Suomeen toimitettuna 94€, jos tilaan saman satsin os. Drycker.nu on hinta Suomeen toimitettuna 63€. Kumpi pärjää hinnoilla?


      • Ammattilainen_ostaja

        Kerropa mikä on tuon firman ja osoite osoite ja yhteystiedot sekä puhelinnumero ?

        Taas yksi huijari joka ei anna tietojaan julki.


      • Halpaaon

        Sivuilla ei tosiaan ole muuta kuin sähköpostiosoite, mutta homma toimii kuitenkin, minulla ainakin tuli paketti perille juuri niinkuin pitikin. Ja halvalla.


    • kaleneeri
    • Kylläkestää

      Mulla sama juttu että tilattu juomat viinahuudosta 3.8 ja viinahuudossa kerrotaan että lähetetty. Abc logisticin sivut eivät edes enää aukea. Jouduttiin myös viimetippaan ostamaan suomesta juomat. Odottelen silti vielä juomia....

    • tilaajat

      tilaus tehty 25.08.2017 ja tänään 29.08.2017 tuli viesti viinahuudolta että lähetetty.

      • kyselen.vaan

        Ongelma onkin siinä, että viinahuuto ei niitä tuotteita lähetä mihinkään. Tilasitko kuljetuksen ABC:ltä?


      • tilaajat

        tilasin ABC:ltä


      • Petetty60
        kyselen.vaan kirjoitti:

        Ongelma onkin siinä, että viinahuuto ei niitä tuotteita lähetä mihinkään. Tilasitko kuljetuksen ABC:ltä?

        ABC1logistic ja viinahuuto on yhtä ja samaa puljua.
        Monella muullakin nimellä löytyy nykyisin.

        Siksi kukaan ei saa yhteyttä ABC1logistikaan.


    • tilaajat

      Näköjään ABC Logisticin sivut eivät päästä katsomaan tilauksen tilaa. Toimiiko muilla?

      • kyselen.vaan

        Ei ole eilisen jälkeen toiminut. Ei näytä hyvältä tämä. Aletaanko pommittamaan niitä maileilla?


      • näyttäätoimivan

        ABC1:n sivujen mukaan minun paketti oli noudettu myyjältä 22.8. ja paketti tuli tänään perille. Eli reilu viikko meni Virosta Suomeen. Sivut toimii ainakin mulla.


      • kyselen.vaan

        Hienoa kuulla, että jollekin on juomat tulleet perillekin!

        @näyttäätoimivan: Tilasitko "verkkopaketin" vai "jakopaketin" ABC1:ltä ja mihin se toimitettiin? Tuliko joku tekstiviesti, kun tilaus perillä tms? Milloin olit tehnyt Viinahuudon tilauksen?


      • näyttäätoimivan

        Valitsin verkkopaketin, eli kävin itse hakemassa Matkahuollosta, josta siis tuli tekstari että sinne on saapunut paketti. ABC1:n lähetysten seurannassa loppui merkinnät kohtaan 'käsittelyssä-3' neljä päivää maksamisen jälkeen. En tilannut Viinahuudosta vaan Drycker.nu:sta, joka on kuitenkin käytännössä sama firma, vertaa vaikka nettisivuja ja tuotteiden hintoja. Maksoin tuotteet 21.8.


      • kyselen.vaan

        Kiitos tiedoista! ABC1:n lähetysten seuranta toimii taas ja se on minullakin tuossa samassa tilassa: käsittelyssä-3. Täällä päässä sitten vaan odotellaan, vaikka tilaus on tehty viikkoa sinua aikaisemmin... Toivotaan, että saapuu lähiaikoina!


    • dhtdjfkfk

      ABC logisticksihan kuljettaa tallinna-Suomi mutta viinahuudon sivuilla lukee osoitteena Latgales iela 4A - 4, LV-4701? Eli tuotteet siirretään Viron puolelle vai mitä?

    • kiinnostaaonkohuijaus

      Joo ei tullu koskaan seurantakoodia ja jäi käsittely-3 vaiheeseen abc-logistic mut tänään 16 haettavissa mut voi vittu ku ne ei vastaa kyselyihin tai selitä mitään nii vituttaa kyllä :D

    • Juomat.saatu

      15.8. tehty tilaus saapui matkahuollon toimittamana kotiin 4.9. ja kaikki tilatut tuotteet olivat mukana. Homma siis toimii kaikesta huolimatta!

    • skupa

      tilasin 15.08.2017 ja nyt vasta kun otin yhteyden chätillä matkahuoltoon niin paketti on noudettavissa lähimmästä k-marketista eli ei tuotukaan kotiovelle asti koska abc logistik ei ollu laittanut sitä kotiinkuljetettavaksi..että tämmöstä.. 05.09.2017 siis saan vasta juomani..ei tarvi tilata enää. Yleensä tuli vajaassa viikossa kotiovelle.

    • tilaajat

      kaksi laatikkoa olutta puuttui tilauksesta. tilasin 14 ja sain vaan 12.

      • sesusi

        Tuollainen kyllä vituttaa pahan kerran varsinkin kun tietää, miten palvelualtista Viinahuudon porukka on. Kai aiot vaatia puuttuvat juomat jälkikäteen?


      • tilaajat

        laitoin heile viestiä mutta eivät tunnu vastaavan.


      • VITUTTAAKOKYLLÄ

        Juu, lähettävät jos lähettävät vääriä ja vajaita tilauksia, en suosittele.


    • tilaajat

      toimiiko muilla klarna viinahuudossa?

      • tilaajat

        itsellä tuo tälläistä kun painaa klarnaa maksutavaksi.

        {"http_status_code":401,"http_status_message":"Unauthorized","internal_message":"The authorization was not correct"}


    • Sampontakoja

      Samaa huutaa kun koittaa tilata.

      • SeuraavaKauppaKiitos

        Ne ei sitten halua tehdä kauppa kun eivät saa tuota herjaa pois!


    • tilaajat

      tilaus tehty 07.09.2017 ei ole ole tilausta näkynyt.

    • Konde888

      Hyvin tuli setti kotiovelle asti. Tosin hitaammin kuin aiemmin. 3 viikkoa kesti.
      Ja se logistiikkafirman lähetyksen tila ei päivity vaan kyllä ne sieltä tulee.
      Hyvää kannattaa odottaa!

    • Ujhytgfr

      Onko jäänyt juomat matkalle? Mulle ei vastata viesteihin ABC:n puolelta ja viinahuuto asia väittää etten ole tilannut kuljetusta vaikka olen sinne laittanut tilausvahvistuksen. Ja kuitin... 5 viikkoa jo mennyt, en voinsuositella tilaamaan !

    • Ujhytgfr

      Ja hallelujaa, tänään tuli sähköposti että tilaus on lähetetty... menihän tuohon melkein 2 kuukautta tilauksesta aikaa ! En tilaa enää I k I n ä

    • 234234234234

      tilaus tehty viinahuutoon. Miten rahti maksetaan ABC:lle? Tuleeko lasku tai ilmoitus sähköpostiin kun rahti on maksettava?

    • teeppänäin

      Mene https://abc-logistic.eu/fi/ -sivulle, luo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään ja valitse sen jälkeen joko verkko- tai jakopaketti, miten sitten haluatkin juomat toimitettavan. Laita tilausnumero sille vaadittuun paikkaan ja maksa kuljetus esim. PayPalilla. Minulla on mennyt n. 3 viikkoa juomien tilauksesta siihen kun ne ovat noudettavissa. Olen itse valinnut aina verkkopaketin, koska tulee halvemmaksi, kun itse käy hakemassa Matkahuollosta. Sähköpostilla kyseleminen on aikalailla turhaa, ei ne koskaan mihinkään vastaa tai kommentoi, mutta tuotteet on ainakin mulle tullu aina perille. Viime tilauksen ylimääräisenä bonuksena oli vielä taskumatti. Ja vielä kertauksena: älä hermoile, kyllä ne tuotteet sieltä tulee jossain vaiheessa. Abc1logistic -sivulla lähestysten seuranta oli viime tilauksen yhteydessä vielä 'Käsittelyssä -2' -vaiheessa kun Matkahuollosta tuli jo viesti että lähetys on saapunut. Eli kyllä tuolla firmalla vielä parannettavaa löytyy.

      • joskusjotain

        Itsellänikin n. 3 viikossa juomat saapuivat. Tilauksen statukset eivät päivittyneet viinahuutoon eivätkä ABC Logistic sivuille, joten laitoin viestiä viinahuutoon vajaa kaksi viikkoa tilauksesta ja tilaukseni tila muuttui viinahuudossa lähetetyksi samana päivänä. ABC Logistic sivulla ei mitään muutosta tilassa tapahtunut, joten laitoin heillekkin viestiä hieman vajaa 3 viikkoa tilauksesta ja sinnekkin tuli päivitys samana päivänä ja ilmestyi jopa linkki lähetyksenseurantaan matkahuollolle. Tilauksen statuksen päivitykset eivät siis heillä toimi ilman että kyselee perään, eikä matkahuolloltakaan jostain syystä tullut esim. sähköinen ennakkotieto vastaanotettu tms. viestiä kuten joskus aiemmin. Juomien saavuttua paikalliseen matkahuoltoon noudettavaksi sain tekstiviesti-ilmoituksen asiasta.


    • odottaaa

      22.10.2017 tilattu juomia mutta ei ole tilausta näkynyt.

      • kolmeviikkoamenee

        tilaus tulee aikaisintaan 13.11. alkavalla viikolla.


      • odottaaa

        ei näy 22.10.2017 tilattuja juomia.


    • HyvästäJoutuuMaksamaan

      Fittu kun on hidasta toimintaa ei voi muuta sanoa, Yleensä verkkokauppojen toimitusajat ovat max viikko.

    • Vituttaakokyllä

      Älkää tilatko Viinahuudosta, huijjari firma. Kun ovat saaneet rahat loppuu yhteistyö.

    • Janoisa

      Tilasin 3.11.2017. Kuljetus ABC Logisticin jakopakettina. Mitään ei ole kuulunut. Viinahuudon sivulla status: "Käsittelyssä varastolla 2". ABC:n sivulla status: "KÄSITTELYSSÄ - 3". Olen lähettänyt molemmille tahoille sähköpostia sekä kysellyt tilaukseni perään nettisivulta löytyvällä lomakkeella. Jano tässä tulee odotellessa. Taidan seuraavaksi ottaa Discandoosta. Tätä ei pysty suosittelemaan. Jos heillä on jonoa, tms. ei luulisi olevan suuri vaiva laittaa sähköpostitse ilmoitusta aiheesta.

    • odottavanaika

      kuukausi tilauksesta ja ei näy juomia.

    • Päähajoaa

      Tilasin 13.6.-17 Viinahuudosta Klarnan laskulla. Laskun olen maksanut jo aikapäiviä sitten. 5.12-17 tuli Klarnalta luottosopimus tuosta kesäkuun tilauksesta????? Olin Klarnaan yhteydessä ja sieltä sanottiin että Viinahuuto on vasta nyt aktivoinut laskun. Voi....kele, menee monimutkaiseksi selvittää tuo kun viinahuuto ei vastaa spostiin

    • taisollaviimeinentilaus

      Kyllä kai se on uskottava, että Viinahuudosta ei enää kannata tilata. Pari vuotta sitten en käyttänyt juuri mitään muuta nettikauppaa alkoholiostoksiin, silloin oli hyvää palvelua ja kysymyksiin vastattiin, mutta nyt tilanne on mennyt tosi huonoksi. Viimeisintä tilausta sai odottaa puolitoista kuukautta, eikä se varmaan vieläkään olisi tullut ellen olisi uhkaillut tekeväni PayPalille ilmoituksen toimittamattomasta tilauksesta. Harmi, hinnat on kuitenki kohdillaan.

    • Eivastaa

      Jep. Kuukausi odoteltu ja ei vastaa viesteihin.. Odotellan hetki ja ilmoitellaan paypallille.

    • Kestääääää

      19.11.2017 tilattu. Ei vastannu viesteihin. 04.01.2018 paketti kotona.

    • Janoko

      Tilattu joskus syksyllä ja kun pakettia ei kuulunut, peruin sen ja tuli vastaus että "peruttu" heidänkin puolesta.
      Paketti tuli silti matkahuoltoon yli kuukauden päästä ja mitään seurantakoodia ei ollut mukana.
      Klarnan laskulla tilattu ja vielä tänäpäivänäkin näkyy se lasku siellä ja maksamattomana.
      Nyt hemmotinmoinen selvitys miten eteenpäin???
      Eivät vastaa kyselyihin ja mitään tietoa ei ole koko paketista.
      Heidän sivuilla lukee "lähetetty".
      Löysin s-postista kuitenkin heidän lähettämän viestin "peruutettu".
      Saa nähdä kuinka tässä käy. Kuljetuksen maksoin itse, mutta eipä kuulu niitäkään rahoja takaisin 😈

      • onneasulle

        elikkä valitat siis siitä että paketti tuli onnea :)


      • Janoko60
        onneasulle kirjoitti:

        elikkä valitat siis siitä että paketti tuli onnea :)

        Valitan todellakin että peruttu tilaus tulee kuukauden myöhässä, vaikka heidänkin puolelta tuli vahvistus että "peruttu". Nyt ei saa yhteyttä ja lasku on silti Klarnassa.
        Oliko vaikea ymmärtää tuota asiaa???
        Juhlat oli juhlittu.


      • Idiootit

        Vitun narisijat prkl! Ostakaa viinanne alkosta ja maksakaa saatana niin saatte vittu känninne heti samana päivänä.


      • ViruValge
        Idiootit kirjoitti:

        Vitun narisijat prkl! Ostakaa viinanne alkosta ja maksakaa saatana niin saatte vittu känninne heti samana päivänä.

        Alkon ryöstöhintoja ei maksa kukaan!!! Tilaan Alcostore24:sta ja homma toimii!


      • Hjjjjjjkmk

        Samanlaisia ryövöreitä ainakaan vielä tuntuvat olevan nelosoluen ja limuviinojen kauppiaat joten eipä uusi laki viinaralli lopettanut täys kartelli. Verotus alemmas se on ainoa keino rallin ja tilauksien loppumiseen.


      • Janoko
        Janoko60 kirjoitti:

        Valitan todellakin että peruttu tilaus tulee kuukauden myöhässä, vaikka heidänkin puolelta tuli vahvistus että "peruttu". Nyt ei saa yhteyttä ja lasku on silti Klarnassa.
        Oliko vaikea ymmärtää tuota asiaa???
        Juhlat oli juhlittu.

        En kyllä ymmärrä koko juttuasi, oli niin hyvää ainetta.


    • Uteliaankatsonhintoja

      Nämähän on ihme huijareita ?

      Kun vaikka laitat Saku Originaal 5,2% 24x33cl ostokoriin ei sen hinta olekaan enään 10,00 EUr keissi vaan 12,40 EUR

      Kyllä kaupassa pitää näkyä lopullinen hinta - jengi menee vain halpaa kuvitellessaan ostavansa edullisesti.

      Esim. Viinikauppa.com näyttää kokonaishinnan - vaikkapa Harboe Classic 4,6% 24x0,33l ds - kokonaishinta 7,95 EUR.

      Eli hintataso ihan toisella tasolla.

    • pienivertailu

      Pieni vertailu: Viinahuudosta saa lempparioluttani Warsteineriä 9 ltk eli 72 litraa Suomeen toimitettuna hintaan n. 190€. Toiseksi halvimmalla selviäisi tilaamalla Alkostore24:stä, hinta kaikkineen 216€. Kalleinta olisi tilata Viinikaupasta, hinta 237€. Kuka tuota viinikauppa.comia oikein hehkuttaa? Myyjäkö?

      • 16.90

        Sekin Megastarilla nyt 152,1 €, autotallipaikan matkakulut päälle (osasta saa palautuksen riittävillä ostoksilla).


    • OlutHarri

      Tilasin viinahuudosta olutta ja maksoin kuljetuksen ABC logiksille. mitään ei ole kuulunut kahteen viikkoon evätkä vastaa viesteihin, joita olen lähettänyt useita???

      MItenkähän viron poliisi mahtaisi suhtautua tilanteseen, jos ilmoittaisin huijareista???

    • kyllänetulee

      lähetys tulee 4-6 viikon päästä tilauksesta. Oon tilannu nyt 7 kertaa, aina on tilaukset tullu mutta välillä pitää odottaa vähän pidempään.

      • kusetushuuto

        Joo,kyllä ne tulee tilattu 8.2.2018.Paketista ei mitään tietoa,kerran vastattus-postiin,koijareita perkele!


    • ESTONIANCUNTS

      Tilasin 29.2 2018 24 litraa viskiä. Qdottelua kuukauden ja sitte saapui s-postiin lähetystystunnus ja lähetys saapui jossa oli 13 litraa. Kyselyä perään jotta missä loput??? Siinä meni taas kuukausi, ja sen jälkeen saapui uusi lähetystunnus s-postiin. Lähetystunnuksen paketti oli jonkun toisen nimellä ja menossa suomen toiselle puolelle.Kyseinen paketti painoi 0,5 kiloa. Tässä pitkin kesää kyselly viskien perään. Vastaavat jos jaksavat ja kyselevät että montako pakettia olen vastaanottanut.
      Matkahuolto selvitti että lähetykseni toinen paketti ei ole edes poistunut virosta. Että siinä meni n.250£ yksille VITUN HUIJAREILLE.

    • SAKU3

      Joo, rahat meni multaki. Asiakaspalvelukaa ei vastaa.

    • tSantali

      Olen tilannut Viinahuudosta useita kertoja ja aina on tulleet juomat perille. Joskus hitaammin, joskus nopeammin. ABC toimittaa ihan hyvin, ei ongelmia. Asiakaspalvelu ei tosiaan yleensä vastaa, jos jotain asiaa tulee, mutta juomat on tullut aina perille. Kerran oli ylimääräinen punkkupullo bonuksena.

      Ainoa harmitus on, että Ouzoa ei heiltä löydy valikoimista.

    • late67

      Mikä siirto siellä on menossa ?
      "Sorry! Due to relocation we are not currently taking new orders."

    • Hulluna

      Temppuileeko ABC;kuljetus muilla nyt ? En saa naputettuna koodia enkä painoa sarakkeisiin...

    • kiertäkää_kaukaa

      Huijarifirma on, jotain lähettää tai on lähettämättä. Tilasin pelkkiä sätkäpapereita laatikon niin oli kuulemma "hajonnut matkalla ja paketti palautunut" HAH, vai hajonnut pieni 10x10cm umpinainen laatikko. Ne ei lähettäneet sitä alunperinkään, kuin joskus 5 viikon päästä, ja sitä ennen olin lähettänyt kymmeniä haistatteluviestejä varkaille ja huijareille ja lopulta haukuin ne ryssänpaskoiks, niin sitten se loota sieltä viimein lähetettiin.
      Ja tuon tietää etteivät lähettäneet koska matkahuollosta sanottiin että he tietävät heti kun paketti on kirjattu lähetettäväksi, ja sitä ei ollut missään.

      Ikinä en enää ole tuon huijarifirman kanssa tekemisissä.

    • Anonyymi

      Kokemukseni perusteella oli ensimmäinen ja viimeinen abc lähetys kerrassaan kusetusta

      • Anonyymi

        Sitten huomasin juoneeni kusta kaljapullosta
        teekkari pila


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe