Päivän kevennys

realist56

Perhe oli hankkinut suuren tanskandogin ja jonkin ajan kuluttua he veivät sen eläinlääkärille koska se juoksi haukkuen autoja kiinni.
- Ei se ole vaarallista, monet koirat tekevät sellaista, sanoi eläinlääkäri.
- Mutta meidän koiramme hautaa pyydystämänsä autot puutarhaan!

8

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minkeli

Hihhih.

Kuinka monta koiraa tarvitaan estämään hehkulampun vaihto?
      -Vain yksi, sillä juuri kun nouset tuolille koira päättää juosta tuolin alta, vierestä ja hypätä sinua vasten koska olet selvästi tekemässä jotain tärkeää.

• koirax2

Perhe meni lemmikkieläinliikkeeseen ostamaan Norjan harmaata hirvikoiraa, jonka he sitten saivatkin. Kotiin päästyä koira alkoi hirveästi meuhkaamaan ja hajottamaan paikkoja ja huonekaluja. Perhe lähti takaisin liikkeeseen koiraa palauttamaan, koska he eivät voisi pitää tuollaista koiraa. Liikkeen myyjä sanoi:
      - Teidän piti saada Norjan harmaa hirvikoira mutta saittekin tuon -Se on Norjan hirvee harmikoira!! ;-D (Onkohan meilläkin sellainen...?)

• realist56

Koira työhönottohaastattelussa
      Paikallinen yritys etsi toimistoapua. He laittoivat kyltin ikkunaan ilmoittaen seuraavasti: "Apua tarvitaan. Täytyy osata konekirjoitusta, olla hyvä tietokoneiden kanssa ja olla kielitaitoinen. Olemme edistyksellinen työnantaja."
      Hetkeä myöhemmin koira lönkytteli ikkunan ohi, huomasi kyltin ja meni sisään. Se katsoi vastaanottovirkailijaan ja heilutti häntäänsä, sitten käveli kyltin luo, katsoi sitä ja uikutti. Tajuttuaan ajatuksen vastaanottovirkailija haki toimistopäällikön.

Toimistopäällikkö katsoi koiraan ja oli liian hämmästynyt sanoakseen yhtään mitään. Kuitenkin koira katsoi päättäväisesti, joten hän ohjasi koiran toimistoon. Sisällä koira hyppäsi nojatuoliin ja tuijotti toimistopäällikköön.

Toimistopäällikkö sanoi: "Me emme voi palkata sinua. Kuten kyltissä sanotaan, että sinun täytyy osata kirjoittaa koneella."

Koira hyppäsi alas, meni kirjoituskoneen luokse ja jatkoi kirjoittaen täydellisen kirjeen. Koira otti paperin ja lönkytteli toimistopäällikön luokse ja antoi sen hänelle, sitten hyppäsi takaisin nojatuoliin.

Toimistopäällikkö oli pökerryksissä, mutta sanoi koiralle: "Kyltissä sanotaan myös, että sinun täytyy olla hyvä tietokoneiden kanssa."

Koira hyppäsi alas ja meni tietokoneen luokse. Koira käytteli esimerkin vuoksi asiantuntevasti useita ohjelmia, tuotti näytteen muun muassa taulukkolaskennasta ja tietokannasta, ja esitti ne toimistopäällikölle.

Tällä kertaa toimistopäällikkö oli totaalisen sanaton. Hän katsoi koiraa pitkään mietteliäästi, ja lopulta sanoi: "Ymmärrän, että olet erittäin älykäs koira ja omaat monia mielenkiintoisia kykyjä. Kuitenkaan, en silti voi antaa sinulle työtä."

Koira hyppäsi alas, haki kyltin ja laittoi käpälänsä lauseen kohtaan, jossa kerrottiin edistyksellisestä työnantajasta.

Toimistopäällikkö sanoi: "Kyllä, mutta siinä lukee myöskin, että sinun täytyy olla kielitaitoinen."

Koira katsoi miestä suoraan kasvoihin ja sanoi: "Miau."

• =) =)

Toi työhönotto juttu oli parempi =D *nauraa*

• koirax2

Jänis hyppeli metsässä ja vastaan tuli oudon näköinen otus. Jänis kysyi: "Mikäs otus sinä oikein oletkaan?" Johon kummajainen vastasi: "Olen karhukoira! Äitini on koira ja isäni karhu." Jahas ajatteli jänö ja jatkoi matkaa... Taas tuli vastaan outo kummajainen ja jänis kysyi: "Mikäs otus sinä nyt sitten olet?" Johon otus vastasi: "Olen hirvikoira! Äitini on koira ja isäni hirvi." Johan nyt totesi jänis ja jatkoi matkaansa... Taas tassutteli vastaan kummallisen näköinen otus! Jänis kysyi: "Mikä otus sinä nyt olet?" Johon otus vastasi ylpeänä: "MINÄ OLEN POLIISIKOIRA!!"

• cavaliertyttöset

*nauraa kippurassa* Tuo on aina vaan yhtä hyvä!!!
        Ei sillä että mulla mitään olisi poliiseja vastaan.. =D

• koirax2

-Luulen, että koira ymmärtää paremmin ihmistä, kuin hevonen.
      -Minä en.
      -Niin niin, minähän sanoinkin, että koira.

;-D ;-D ;-D

• hese

Maalaiskoira tuli kaupunkiin, pysähtyi pysäköintimittarin viereen ja sanoi: no johan nyt on aikoihin eletty kun on maksullisia vessoja joka paikassa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      102
      1534
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      218
      1012
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      859
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      761
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      8
      749
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      65