Kenkää munille

potkupalli

Missä Suomesta on kaikki munien potkinnan ystävät. Joitakin miehiä pyörii joissakin palstoilla.

Mutta missä on naiset? Eikö sitä nyt voisi hiukan potkia, vaikka ihan vaan itsepuolustuksen harjoitteluksi tai pahimman pahan olon poistamiseksi?

402

20665

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katja

      Poikakaverini tykkää älyttömästi kumisaappaista. Kymmeniä kertoja olen vetäissyt kontiot jalkoihini ja antanut hänelle runkut. En potki, mutta pakotan seisovan kullin mahaa vasten ja sitten vaan hieron sitä kumisaappaalla siihen saakka, kun spermat lentää. Puolen tunnin päästä sitten voidaankin sekstailla, eikä jätkä tule niin äkkiä, kun kumppari on hoitanut jo alkulämmityksen.

    • Topi

      Eestin tytöiltä saa kyllä kenkää, mutta se hieman maksaa. Moniaasti olen saanut kunnon kumpparikäsittelyn niiltä tytöiltä. Kumisaappaan pohjat ovat olleet melko töhnäisiä siemennesteestä niiden käsittelyjen jälkeen. Mutta hyvältä on tuntunut joka kerta.

    • munille

      Luepas tältä palstalta muutamia päiviä taaksepäin ollut topic, jossa joku mummo kertoo potkivansa ukkoaan munille. Aihe on "Kumppareilla liiskaaminen"

    • Will

      Vaimo lyö tai potkaisee minua munille ja siitä yleensä alkaa varsinainen seksi...
      Nuolen häntä myös aina ensi 69:ssä, mutta samalla vaimo läimii kiveksiä. Joskus hän kurittaa niitä myös yhdynnässä. Pallerot ovat niin tottuneuita jo kuritukseen, ettei niissä enää pienet tunnu. Itse en enää voisi edes kiihottua ilman kovakouraista naista!

    • Sirpa34

      Minunkin ukkoni on kumpparifetissi. Painelen hänen munaansa muutaman kerran kumisaappaalla, jotta saan sen juhlakuntoon. Sitten vaan polkemista ja vatkausta ja mällit lentää kauas.

      • Sipe

        Nylkyttelin poikaystävääni jo aamusella. Hän oli krapulassa ja vehje seisoi kovana. Laitoin punaiset Kontiot jalkaan ja aloin neuvojen mukaan hieroa kalua kumppareilla. Väliin polkemista ja väliin hieromista ja sitten sieltä lensi lasti. Poikaystävä tykkää punaisista kumppareista ja siksi minulla on niitä kahdet.


    • potkitaan

      Palleja pakottaa ja haluaisin jonkun naisen niitä kumisaappaallan polkemaan tyhjiksi.

    • Päivi

      Aikoinaan potkaisin yhtä inhottavaa poikaa munille. Vaikka minulla ei ollutkaan mitään kovakärkisiä kenkiä jalassa (Hai kumpparit), se poika putosi heti maahan ja alko itkeä. Huomasin silloin, miten suuri voima tytönkin potkulla voi olla.

      • kumpparit

        Minkähän väriset Hait ja minkä numeroiset sinulla mahtoi olla? Milloin tämä tapahtui ja minkä ikäinen olit?
        Tervehtii Haifani


      • oli
        kumpparit kirjoitti:

        Minkähän väriset Hait ja minkä numeroiset sinulla mahtoi olla? Milloin tämä tapahtui ja minkä ikäinen olit?
        Tervehtii Haifani

        Ne olivat punaiset Hait. Koko oli sama kuin nykyisissäkin kumppareissani (Punaiset Kontiot) 37. Tapaus sattui 70 -luvun lopulla ja olin silloin varmaan noin 16 -vuotias. Se poika vaan ärsytti minua ja siksi kumppari eksyi sen munille. Mies on muuten jo kuollut lapsettomana. Lienenkö tuhonnut hänen perheonnensa kumisaappaani potkulla?


      • sentään
        oli kirjoitti:

        Ne olivat punaiset Hait. Koko oli sama kuin nykyisissäkin kumppareissani (Punaiset Kontiot) 37. Tapaus sattui 70 -luvun lopulla ja olin silloin varmaan noin 16 -vuotias. Se poika vaan ärsytti minua ja siksi kumppari eksyi sen munille. Mies on muuten jo kuollut lapsettomana. Lienenkö tuhonnut hänen perheonnensa kumisaappaani potkulla?

        No voe helevetti kuitenniin. Kyllä tiällä Kuopijonnii suunnassa kaevattaisiin sinunlaisija naesija. Minnäi tykkeen kontijoista ja runkkailen niillä. En omilla vuan kirpputorilta ostetuilla naestenkontijoilla. Kyllä ne sinun punaeset kontijois ja minun kikkeli oesivat maenio yhistelmä. Sinä polokisit kumisuappaallas munnoo siihen asti, kun minulta tulloo. Ja sitte vartin piästä uuvestaan. Minulla on ainai kaheksat naisten kumpparit, joihin pohjiin hieron mehut kalustani. Kaikki ne ouvat mustija Kontijoita. Ei yhtään punasija.


      • Päivi
        sentään kirjoitti:

        No voe helevetti kuitenniin. Kyllä tiällä Kuopijonnii suunnassa kaevattaisiin sinunlaisija naesija. Minnäi tykkeen kontijoista ja runkkailen niillä. En omilla vuan kirpputorilta ostetuilla naestenkontijoilla. Kyllä ne sinun punaeset kontijois ja minun kikkeli oesivat maenio yhistelmä. Sinä polokisit kumisuappaallas munnoo siihen asti, kun minulta tulloo. Ja sitte vartin piästä uuvestaan. Minulla on ainai kaheksat naisten kumpparit, joihin pohjiin hieron mehut kalustani. Kaikki ne ouvat mustija Kontijoita. Ei yhtään punasija.

        Täytyypä varata Kontiot auton takakonttiin. Kuopion suunnalla käyn harvoin, mutta jos kohdataan poljen pippelisi niin littanaksi ja runkkaan siitä mehut viimeiseen tippaan. Punaiset Kontioni osaavat varmaan nekin temput. Lopuksi saat nuolla kumpparin puhtaaksi jätöksistäsi. Pelottaako jo?


      • Spede_M.D_P.hd
        sentään kirjoitti:

        No voe helevetti kuitenniin. Kyllä tiällä Kuopijonnii suunnassa kaevattaisiin sinunlaisija naesija. Minnäi tykkeen kontijoista ja runkkailen niillä. En omilla vuan kirpputorilta ostetuilla naestenkontijoilla. Kyllä ne sinun punaeset kontijois ja minun kikkeli oesivat maenio yhistelmä. Sinä polokisit kumisuappaallas munnoo siihen asti, kun minulta tulloo. Ja sitte vartin piästä uuvestaan. Minulla on ainai kaheksat naisten kumpparit, joihin pohjiin hieron mehut kalustani. Kaikki ne ouvat mustija Kontijoita. Ei yhtään punasija.

        Et sitten huomannut, että vastaaja ei ollut nim. Päivi vaan joku "oli" vai keksitkö koko ketjun itse ja vastasit itsellesi? Voi helvatta teidän juttuja.


    • spiked heels

      Me olemme hoitaneet vastaavanlaisen asian,mut ilman potkimista käyttäen joko nahkasaappaita,tai muita korkeakorkoisia kenkiä joissa valikoimaa on.Vaimon puristaessa kalun kenkänsä alle,on reaktio välitön,kyllä kulli herää välittömästi.Kun hän sitten aloittaa hieronnan ja painaen korkoansa takapuoleen,niin tunne on uskomaton.Ja lopuksi hän monasti asettaa kenkänsä vastaanottamaan lastin kengilleen. Eli hauskaa jatkoa asian harrastajille sekä poljettuja munia näin pääsiäisenä..!

    • kokeilla

      Tyttöystävän kanssa on lueskeltu näitä teidän juttuja. Tänään hän ehdotti, jotta kokeiltaisiinko mekin. Hän kaivoi kumisaappaansa kaapista ja minä asetuin sängylle riisuttuani vaatteeni. Aluksi hän paineli varovasti jököttävää kulliani saappaallaan, mutta pyysin lisää voimaa ja sitähän tuli. On siinä näköjään 38 numeron mustassa Kontiossa voimaa puristaa miehestä siemenet irti. Tuntui hyvältä ja tyttöystävänikin näytti nauttivan saadessaan nähdä minun nauttivan. Kumpparit pestiin ja parin tunnin päästä tehtiinkin jotain muuta. Päätettiin kuitenkin harrastaa kumisaapassessiota useammankin kerran. Oli se upea kokemus.

      • tuntui

        Mukava oli tuo sinun kirjoituksesi. Eilen illalla minulle tuli tuttava vuosien takaa. Juotiin viinaksia ja muisteltiin menneitä. Näytin tätä juttupalstaa ja siitäpä virisikin oiva keskustelu. Se päättyi siihen, että laittoi yhdet minun lukuisista naisten Kontioista jalkoihinsa ja teki minulle kumisaapashieronnan ja nauroi kysyen? Tuntuiko hyvältä? Aivan selviä kumisaapasdomina-aineksia.


    • Jane82

      Hei!

      Onhan tuota tullut kokeiltua. Tosin vaan nimenomaan itsepuolustuksen takia. En tiedä uskaltaisinko tuossa mielessä potkia. Eikö ne kivekset mene aika herkästi rikki?

      • Maikki

        Meneväthän ne kivekset rikki kovalla potkulla. Sen takia kannattaa vain hieroa kyrpää vaikkapa kumisaappaalla. Jos mies pyytää lisää, voi polkemista aina lisätä.


      • Jane 82
        Maikki kirjoitti:

        Meneväthän ne kivekset rikki kovalla potkulla. Sen takia kannattaa vain hieroa kyrpää vaikkapa kumisaappaalla. Jos mies pyytää lisää, voi polkemista aina lisätä.

        Siis niitä kiveksiäkö ei sit voi lainkaan potkia turvallisesti, vai?

        Uskaltaako niitä polkea?


      • Maikki
        Jane 82 kirjoitti:

        Siis niitä kiveksiäkö ei sit voi lainkaan potkia turvallisesti, vai?

        Uskaltaako niitä polkea?

        Ei kiveksiä kannata potkia eikä polkeakaan kuin ihan kevyesti. Polje ja hinkkaa munan juurta ja terskaa. Kiimatipat herahtavat lähes heti ja sitten on helppo liukkaalla kumpparilla saada mies hurmioon ja hekumaan.


      • Jane 82
        Maikki kirjoitti:

        Ei kiveksiä kannata potkia eikä polkeakaan kuin ihan kevyesti. Polje ja hinkkaa munan juurta ja terskaa. Kiimatipat herahtavat lähes heti ja sitten on helppo liukkaalla kumpparilla saada mies hurmioon ja hekumaan.

        Miksei niitä kannattaisi potkia? Oletko joskus rikkonut jonkun munat, vai miten tiedät?

        Joskus törmäsin yhteen jätkään, joka pyysi että olisin potkinut sitä munille. Asia kyllä kiinnosti, mut en silloin ehtinyt eikä tuollaisille perversseille kannata antaa numeroansa.


      • Ulla
        Maikki kirjoitti:

        Ei kiveksiä kannata potkia eikä polkeakaan kuin ihan kevyesti. Polje ja hinkkaa munan juurta ja terskaa. Kiimatipat herahtavat lähes heti ja sitten on helppo liukkaalla kumpparilla saada mies hurmioon ja hekumaan.

        Kannattaa kastella se miehen vehje ennen kenkäkäsittelyä. Silloin se on miehelle nautinnolisempaa. Minäkin käytän kumisaapasta, kun joskus lykin edes takas ukkokultani kalun vartta. Minulla on lähes uudet punaiset Tretornit ja ihan uudet mustat Kontiot, mutta niiden voimakkaat pohjat kuulemma aiheuttavat kipua. Siksi laitan vanhat mustat Kontiot kinttuihini silloin, kun mieheni halajaa kumppariseksiä. Niissä on pohjat jo niin kuluneet, etteivät aiheuta kipua. Ovatpahan liukkaammat liikkua herkkutatin päällä.


      • Maikki
        Jane 82 kirjoitti:

        Miksei niitä kannattaisi potkia? Oletko joskus rikkonut jonkun munat, vai miten tiedät?

        Joskus törmäsin yhteen jätkään, joka pyysi että olisin potkinut sitä munille. Asia kyllä kiinnosti, mut en silloin ehtinyt eikä tuollaisille perversseille kannata antaa numeroansa.

        En olet potkinut kenenkään kiveksiä liiskaksi, mutta olen kuullut, että kunnon potkulla menee ainakin miehuus lopullisesti. Siksi käytän omaan kumppaniini kumpparia kevyesti.


      • Jane 82
        Maikki kirjoitti:

        En olet potkinut kenenkään kiveksiä liiskaksi, mutta olen kuullut, että kunnon potkulla menee ainakin miehuus lopullisesti. Siksi käytän omaan kumppaniini kumpparia kevyesti.

        Olen kuullut monenlaista. Jotkut sanoo, ettei tarvitse edes potkaista kovin lujaa. Toiset sanoo, että saa potkia huoletta tosi kovaakin.

        Toisaalta ei kai sillä ole merkitystä, jos se potkun kohde ei ole oma kumppani ja on sitä pyytänyt tietoisena mahdollisista riskeistä.

        Ajattelin vain, että jos olisit joskus rikkonut jonkun kivekset. Olisi kiva kuulla jonkun sellaisen kokemuksista, joka on joskus rikkonut kivekset tai jolta on rikottu kivekset.


      • teppo
        Jane 82 kirjoitti:

        Olen kuullut monenlaista. Jotkut sanoo, ettei tarvitse edes potkaista kovin lujaa. Toiset sanoo, että saa potkia huoletta tosi kovaakin.

        Toisaalta ei kai sillä ole merkitystä, jos se potkun kohde ei ole oma kumppani ja on sitä pyytänyt tietoisena mahdollisista riskeistä.

        Ajattelin vain, että jos olisit joskus rikkonut jonkun kivekset. Olisi kiva kuulla jonkun sellaisen kokemuksista, joka on joskus rikkonut kivekset tai jolta on rikottu kivekset.

        Ei niitä kovin helpolla rikki saa, mutta kipu on kyllä kova, mut jos tykkää...
        Pelkkää paskapuhetta et palleihin tulisi vammoja pienistä potkuista, ei normaali nainen niitä potkuilla rikki saa.


      • Jaana
        Ulla kirjoitti:

        Kannattaa kastella se miehen vehje ennen kenkäkäsittelyä. Silloin se on miehelle nautinnolisempaa. Minäkin käytän kumisaapasta, kun joskus lykin edes takas ukkokultani kalun vartta. Minulla on lähes uudet punaiset Tretornit ja ihan uudet mustat Kontiot, mutta niiden voimakkaat pohjat kuulemma aiheuttavat kipua. Siksi laitan vanhat mustat Kontiot kinttuihini silloin, kun mieheni halajaa kumppariseksiä. Niissä on pohjat jo niin kuluneet, etteivät aiheuta kipua. Ovatpahan liukkaammat liikkua herkkutatin päällä.

        Tuli mieleen tuosta sinun hekkutatistasi sienireissut poikakaverini kanssa. Hänkin tykkää kumisaappaista ja niillä liiskaamisesta ja joskus olemme tenheet niin, että olen polkaissut sienen liiskaksi ja sitten potkaissut poikaa kevyesti munille. Silloin ukkeli putoaa ketoon, minä riisun housut nilkkoihin ja sitten ryhdytään hommiin. Sienen liukastama kumppari luistaa hyvin kullilla ja lopputulos on:mällit ja sienet sekaisin.


      • tytsykkä
        teppo kirjoitti:

        Ei niitä kovin helpolla rikki saa, mutta kipu on kyllä kova, mut jos tykkää...
        Pelkkää paskapuhetta et palleihin tulisi vammoja pienistä potkuista, ei normaali nainen niitä potkuilla rikki saa.

        Ankarat Kontioni ja sinun pikku munnu niiden alistamana ja avuttomana. Pahaa jälkeä siitä tulisi. On ainakin tullut niille monille etanoille ja muille öttösille, jotka kumisaappaani on tavoittanut.


      • mies
        tytsykkä kirjoitti:

        Ankarat Kontioni ja sinun pikku munnu niiden alistamana ja avuttomana. Pahaa jälkeä siitä tulisi. On ainakin tullut niille monille etanoille ja muille öttösille, jotka kumisaappaani on tavoittanut.

        Minun iso körmykyrpä ei edes värähtäisi sinun kumisaappaan alla. On se sen verran juhlakalu. Sitä eivät Kontioiden polkaisut alista.


      • tytsykkä
        mies kirjoitti:

        Minun iso körmykyrpä ei edes värähtäisi sinun kumisaappaan alla. On se sen verran juhlakalu. Sitä eivät Kontioiden polkaisut alista.

        Kovempikin kalu kaatuu, jos minä polkaisen sitä kumpparilla. Se on aivan saletti se. Sinun körmysi saisi sellaisen käsittelyn, että varmasti tuntuisi ja veltoksi menisi.


      • mies
        tytsykkä kirjoitti:

        Kovempikin kalu kaatuu, jos minä polkaisen sitä kumpparilla. Se on aivan saletti se. Sinun körmysi saisi sellaisen käsittelyn, että varmasti tuntuisi ja veltoksi menisi.

        Ei sitä vain joka akan kumisaapas nujerra.


      • tytsykkä
        mies kirjoitti:

        Ei sitä vain joka akan kumisaapas nujerra.

        Nujertaisi varmasti. Yksi polkaisu kantapäällä ja sitten voihkisit tuskasta ja olisit kumpparini armoilla ja vallassa. Ne osaavat kyllä tarpeen mukaan kurittaa isomunaisiakin jätkiä.


      • Poljettava
        tytsykkä kirjoitti:

        Nujertaisi varmasti. Yksi polkaisu kantapäällä ja sitten voihkisit tuskasta ja olisit kumpparini armoilla ja vallassa. Ne osaavat kyllä tarpeen mukaan kurittaa isomunaisiakin jätkiä.

        Olen seurannut sivusta tätä keskustelua
        Mielenkiintoni heräsi.Nauttisitko jos
        saisit polkea vaikka minua kumisaappaallasi?


      • tytsykkä
        Poljettava kirjoitti:

        Olen seurannut sivusta tätä keskustelua
        Mielenkiintoni heräsi.Nauttisitko jos
        saisit polkea vaikka minua kumisaappaallasi?

        Tiedä häntä. Ehkä nauttisinkin. Ainahan se on kiva nähdä, kun isompikin kalu kaatuu kumisaappaan alla. Minulla on kyllä kierroksessa yksi satunnainen kikkeli, joka lötsähtää ankaran kumpparini polkaisuista tosi veltoksi.


      • kovenee
        tytsykkä kirjoitti:

        Tiedä häntä. Ehkä nauttisinkin. Ainahan se on kiva nähdä, kun isompikin kalu kaatuu kumisaappaan alla. Minulla on kyllä kierroksessa yksi satunnainen kikkeli, joka lötsähtää ankaran kumpparini polkaisuista tosi veltoksi.

        kivusta ja kestää nykyään tottuneena kovaakin kipua!


      • tytsykkä
        kovenee kirjoitti:

        kivusta ja kestää nykyään tottuneena kovaakin kipua!

        Kikkeli kuin kikkeli vastaan minun oikean jalan kumppari. Tokenee ja velttoilee aika äkkiä.


      • Nainen
        Poljettava kirjoitti:

        Olen seurannut sivusta tätä keskustelua
        Mielenkiintoni heräsi.Nauttisitko jos
        saisit polkea vaikka minua kumisaappaallasi?

        En ole enää tytsykkä, vaan aikuinen nainen 35 vee. Eronnut olen ja poljen nykyistä miesystävääni kumisaappailla, koska hän niistä tykkää. Aloitan aina kivesten hieronnasta ja sitten siirryn varren kimppuun. Siinä vaiheessa pippeli on jo täysin pystyssä. Työnnän sen kumisaappaalla mahaan päin ja alan polkea ja hieroa. Täyttymys tulee aikanaan ja kumppareita ei pestä, vaan ystäväni saa nuolla omat litkunsa.


      • Pauliina
        Nainen kirjoitti:

        En ole enää tytsykkä, vaan aikuinen nainen 35 vee. Eronnut olen ja poljen nykyistä miesystävääni kumisaappailla, koska hän niistä tykkää. Aloitan aina kivesten hieronnasta ja sitten siirryn varren kimppuun. Siinä vaiheessa pippeli on jo täysin pystyssä. Työnnän sen kumisaappaalla mahaan päin ja alan polkea ja hieroa. Täyttymys tulee aikanaan ja kumppareita ei pestä, vaan ystäväni saa nuolla omat litkunsa.

        Oletko kokeillut molemmilla kumppareilla? Kiksu kumppareiden pohjien väliin ja sitten hieromaan. On kokeiltu ja hyväksi havaittu tyyli. Aina roiskahtaa.


      • Poljettava
        Nainen kirjoitti:

        En ole enää tytsykkä, vaan aikuinen nainen 35 vee. Eronnut olen ja poljen nykyistä miesystävääni kumisaappailla, koska hän niistä tykkää. Aloitan aina kivesten hieronnasta ja sitten siirryn varren kimppuun. Siinä vaiheessa pippeli on jo täysin pystyssä. Työnnän sen kumisaappaalla mahaan päin ja alan polkea ja hieroa. Täyttymys tulee aikanaan ja kumppareita ei pestä, vaan ystäväni saa nuolla omat litkunsa.

        Nautitko seksuaalisesti ,kun se miehesi
        nuolee niitä litkujaan?


      • Nainen
        Poljettava kirjoitti:

        Nautitko seksuaalisesti ,kun se miehesi
        nuolee niitä litkujaan?

        En nauti siitä, mutta nautin silloin kun kulli on kovana kumisaappaan käsittelyssä. Toisekseen nautin myös siitä, kun se kikkeli alkaa syökseä niitä ruiskujaan ja lopulta veltostuu. Tiedän, että kumppari on tehnyt hyvää työtä.


    • Kumpparit

      Muiden mainen sivustoillahan näitä munille potkijoita riittää. Hyviä videopätkiä, mutta ei yhtään kumisaappaalla potkittua. Joku maksullinen videopätkä löytyy, jossa nainen liiskaa miehen munia kumisaappaillaan.

    • potki

      Lapsena tai pitäisikö sanoa teininä, yksi Mirja tyttö potkaisi tai oikeastaan polkaisi minua munille. Olin jo silloin kumisaapasfani ja kun näin hänen ruskeat Jolle -kumpparit pili alkoi nousta. Istuin silloin alushousuissani kiikkutuolissa ja naapurin nuorempi tyttö varoittamatta polkaisi seisovalle mulkulleni. Kyllä teki kipeää pari päivää, mutta menihän se ohi. Niillä Jolleilla sain muuten myöhemmin hyvät runkut.

    • Polkijalle

      Olen seurannut tätä paltaa ja tuntuu,
      että olen löytänyt jotai mitä en ole
      ennen osannut kuvitella.Tämä taitaisikin
      olla tosi nautittavaa.Vahinko vain,että nais ystäväni ei taatusti suostuisi kokeilemaan.
      Kysyisinkin teiltä naiset jotka harrastatte
      tällaista seksiä koetteko nautittavana
      nähdä miehen nauttivan käsittelystänne
      vai koetteko seksuaalista nautintoa
      kun tavallaan saatte alistaa miestä.
      (Kiitos jo etukäteen kaikille vastaajille)

      • Iiris

        Se polkeminen ja hinkkaaminen on tosi kiihottavaa. Toisaalta tuntuu, että miehen kulli on kumpparin armoilla ja minulla on valta tehdä sille mitä vaan. Vähän samanlainen tunne kuin tuolla liiskauspalstalla ovat kirjoitelleet.


      • tytsykkä

        Nautin tavattomasti. Kaipa minussa on jonkinlaista kinkyä. Mies vaikertaa onnesta ja kivusta, mutta kumppari vaan polkee ja hinkkaa miehen kalua. Kalu kupsahtaa aikanaan ja kumisaapas pestään käsittelyn jäljiltä.


      • nuoletat
        tytsykkä kirjoitti:

        Nautin tavattomasti. Kaipa minussa on jonkinlaista kinkyä. Mies vaikertaa onnesta ja kivusta, mutta kumppari vaan polkee ja hinkkaa miehen kalua. Kalu kupsahtaa aikanaan ja kumisaapas pestään käsittelyn jäljiltä.

        sen saappaan miehellä puhtaaksi? Muuten olen hyvin pettynyt!


      • tytsykkä
        nuoletat kirjoitti:

        sen saappaan miehellä puhtaaksi? Muuten olen hyvin pettynyt!

        Ei se halua sitä töhnää nuolla. Pyyhin kyllä kumpparin pohjan sen naamaan ja huulille ja potkaisen vielä kevyesti palleille, jotta loputkin roiskeet tulisi.


      • Alistuja
        tytsykkä kirjoitti:

        Ei se halua sitä töhnää nuolla. Pyyhin kyllä kumpparin pohjan sen naamaan ja huulille ja potkaisen vielä kevyesti palleille, jotta loputkin roiskeet tulisi.

        jos ukko ei suostu nuolemaan omia spermojaan! Potkaise kovempaa ja kerro näin tapahtuvan aina kun kieltäytyy nuolemasta.


      • tytsykkä
        Alistuja kirjoitti:

        jos ukko ei suostu nuolemaan omia spermojaan! Potkaise kovempaa ja kerro näin tapahtuvan aina kun kieltäytyy nuolemasta.

        Vierasta miestä voisin teoriassa potkia kunnolla munille, mutta omaa kultaani en. Vaikka kumpparit ovatkin suhteellisen pehmeät jalkineet, aiheuttavat ne pysyvän vamman. Korkoa käytetään rajoitetusti. Kumpparin kantapäällä nitistetään kulli ja kärjellä hoidetaan herkut siitä pois.


      • mies
        tytsykkä kirjoitti:

        Vierasta miestä voisin teoriassa potkia kunnolla munille, mutta omaa kultaani en. Vaikka kumpparit ovatkin suhteellisen pehmeät jalkineet, aiheuttavat ne pysyvän vamman. Korkoa käytetään rajoitetusti. Kumpparin kantapäällä nitistetään kulli ja kärjellä hoidetaan herkut siitä pois.

        alkoi tulla sellaista pallien säälijuttua. Palleja voi potkia kevyesti aivan huoletta jos miehesi on hommassa mukana, sitten kun aletaan potkimaan niin kovaa että mieheltä alkaa taju hämärtymään, niin voipi alkaa vammaa tulemaan. Periaatteessa pallit kestää saman voiman kun ihmisen pääkin, ilman pysyvää vammaa.


      • tytsykkä
        mies kirjoitti:

        alkoi tulla sellaista pallien säälijuttua. Palleja voi potkia kevyesti aivan huoletta jos miehesi on hommassa mukana, sitten kun aletaan potkimaan niin kovaa että mieheltä alkaa taju hämärtymään, niin voipi alkaa vammaa tulemaan. Periaatteessa pallit kestää saman voiman kun ihmisen pääkin, ilman pysyvää vammaa.

        Lääkärikoulussa opettavat, että jopa yhdeksän vuotiaan lapsen potku voi olla niin voimakas, että se kohdistettuna miehen kiveksiin voi aiheuttaa pysyvän hedelmättömyyden. Poljetaan ja potkitaan niillä kumppareillamme siis aivan kevyesti. Kyllä se ajaa saman asian.


      • kaipaa
        tytsykkä kirjoitti:

        Nautin tavattomasti. Kaipa minussa on jonkinlaista kinkyä. Mies vaikertaa onnesta ja kivusta, mutta kumppari vaan polkee ja hinkkaa miehen kalua. Kalu kupsahtaa aikanaan ja kumisaapas pestään käsittelyn jäljiltä.

        Miehen muna kaipaa säännöllistä naisen kumisaappaiden kuritusta. Takaapäin ja edestäpäin palleille ja hepille potkimista ja sitten lopulta hepille rajua käsittelyä kumpparin ja nimenomaan Kontion kannalla.


    • Kontiot

      Nyt on tullut uusi ketju tälle palstalle. Joku pitää parempana korkokumisaappaita kuin Kontioita ukkonsa tyydyttämiseen. Mitä mieltä olette?

      • Tallone

        Kontioilla kun hieroo, niin johan lentää...
        Ei toimi koroilla tai halpiskumppareilla.


      • ne olla pitää
        Tallone kirjoitti:

        Kontioilla kun hieroo, niin johan lentää...
        Ei toimi koroilla tai halpiskumppareilla.

        Olen samaa mieltä. Kyllä lentää, kun Kontiolla vetää ees taas. Evitat lipsuu, mutta käyväthän nekin hätätilassa. Eukko onneksi pitää Kontioista ja niillä on moni riemu revennyt.


      • Kontiot
        ne olla pitää kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Kyllä lentää, kun Kontiolla vetää ees taas. Evitat lipsuu, mutta käyväthän nekin hätätilassa. Eukko onneksi pitää Kontioista ja niillä on moni riemu revennyt.

        Aamulla katselin videonpätkää, jossa Krista tyydytti itsensä punaisella Kontiolla. Läpsi ja hieroi pimppiään siihen saakka kun orkku tuli. Kaivoin naisten mustat Kontiot esiin ja katsoin uudestaan pätkän, hieroin kumpparin pohjalla kalua ja laukesin samaan aikaan kuin Krista. Hyvä alku päivälle.


      • Korkokumpparilla

        Jos korkokumpparin korolla polkaisee kalulle, se on mennyt kalu. Toista on Kontion pehmeä hyväily.


    • Slave

      Löytyykö hesan alueelta naispuolista kurittajaa?? ikä saa olla 88-87....itse olen 87

      Saa potkia ja kaikkea muuta...

    • Jaakko

      Nyt minulla "ampuu yli". Munille potkiminen on pahinta mitä voisi tapahtua, se sattuu ihan hirveästi ja kivespussin repeämiseen ei tarvitse kovin kovaa potkua. En tajua näitä kirjoituksia enää....

    • miksu

      Alakerran varastossa naapurikämpän tytön punaisilla kontioilla vetelin oikein kunnon mällit. Kopin ovi oli kai vahingossa jäänyt auki.

    • miku

      Wau, mitä naisia näillä palstoilla pyöriikään! Miksei teitä tule tuolla kadulla vastaan Kontioissanne? :) Teidänlaisenne daamin kun löytäisi? Kontiot naisella on seksikkäintä, mitä tiedän.

      • niin on

        Naisen Kontiota kun saa munilleen, niin tuntuu hyvältä.


      • munille
        niin on kirjoitti:

        Naisen Kontiota kun saa munilleen, niin tuntuu hyvältä.

        Muna saa ärhäkän kohtelun kumppareilta.


    • Liisa40

      Minä ainakin tykkään antaa kenkää miehen munille. Munille potkinnassa pitää olla kengät jalassa. Olen potkinut kovakärkisillä avokkailla , ja nahkasaappailla.
      Nuorena tuli potkittua kontio-kumppareilla. Nyt aikuisena minulla on Hai-saappaat.
      Niillä on tullut annettua kovia potkuja.

    • ElliG

      Tyyppi alkoi kähmiä tissejäni laivan yökerhossa ja kun ei toisellakaan kerralla uskonut puhetta niin potkaisin munille korkkarillani. Jätkä käperty valittaen rappusille ja sen kaverit tuli hätiin. Jätkä selitti että olen ihan hullu kun kävin kimppuun ja niin sen kaverit alko hakata ja potkia mua. Ne repi puserosta ja hiuksista mut lattiaan ja potkas mahaan ja rintoihin niin että silmissä sumeni. Onneksi väkeä tuli väliin ja mut talutettiin hyttiini. Aamulla paikkoja särki ja olin ihan mustelmilla. Lähdin etsiin sitä laivalta ja aattelin että jos vielä törmätään niin vetäsen sitä munille niin täysillä ettei ikinä enää seiso!

      • ElliG

        Tarkoitatko siis kysyä että tykkäisinkö tuollaisesta munien satuttamisesta? Enpä ole muita kertoja noin tehnyt. Nyt se oli itsepuolustusta, mutta itse taisin saada kyllä pahemmat vammat kun toiseen rintaan ja reiteen tuli avohaava jonkun kovasta kengänkärjestä. Puserokin repesi. Mutta voisi kai tuota ehdotustasi miettiäkin.


      • ElliG kirjoitti:

        Tarkoitatko siis kysyä että tykkäisinkö tuollaisesta munien satuttamisesta? Enpä ole muita kertoja noin tehnyt. Nyt se oli itsepuolustusta, mutta itse taisin saada kyllä pahemmat vammat kun toiseen rintaan ja reiteen tuli avohaava jonkun kovasta kengänkärjestä. Puserokin repesi. Mutta voisi kai tuota ehdotustasi miettiäkin.

        Ja vielä-jos et uskalla yksin-ota pari naisystävää mukaan:)


      • ElliG kirjoitti:

        Tarkoitatko siis kysyä että tykkäisinkö tuollaisesta munien satuttamisesta? Enpä ole muita kertoja noin tehnyt. Nyt se oli itsepuolustusta, mutta itse taisin saada kyllä pahemmat vammat kun toiseen rintaan ja reiteen tuli avohaava jonkun kovasta kengänkärjestä. Puserokin repesi. Mutta voisi kai tuota ehdotustasi miettiäkin.

        Vielä jos haluat voisit häpäistä minut ja puristamalla kengällä ensin spermat pois munista, sitten ottaa dildo käteen,sivellä spermallani ja raiskata pyllyyn.Tekemällä niin miehestä passiivisen homon:)


      • janpa976

        Täälläkin olis yksi potkua kaipaava!:) Miten on elli?


      • ElliG
        janpa976 kirjoitti:

        Täälläkin olis yksi potkua kaipaava!:) Miten on elli?

        No mitä sinä ensin tekisit, että saisit minut yllytettyä potkimaan muniasi?


    • Kyllä,Elli-saisit rauhassa painaa munia ja kullin terskaa kengilläsi tai käsin-venytellä,nipistää,antaa sormilla,rystysillä tai avokämmennellä..
      Saisit piinata pitkään kyyneliin asti ja nauttia mun kärsimyksistä ja voihkinnasta.Pakottaisit painamalla terskani kengilläsi mällit lentämään niille monta kertaa-niin että tulisi kivulias siemenpurkaus ja pallit aivan tyhjäksi.Sitten olisin nöyrästi nuollut kenkäsi puhtaiksi.Voisit sitoa käteni taakse.en koskisi sinuun.Laita viesti sähköpostiin-keskustellaan lisää:) D

      • En ole nainen:) Tiedoksi


      • ElliG

        Toi on kyllä mulle aika vieras ajatus. Siis kostoksihan mä sitä tyyppiä muniin potkaisin... Kai siinä pitäis sitten edes olla jotain syytä että alkaisin potkia tai muuten sun munias. Pitäskö ne ottaa kokonaan esiin? Eli että sä niinkun tekisit ensin mulle jotain sellaista että todella suuttuisin... mut kuitenkin niin ettei isoja vahinkoja pääsis syntyyn. Sen pitäs olla jotenkin uskottava tilanne. Olisko sulla siihen joku ajatus? Siellä laivalla mulla oli kymmensenttiset korkkarit, tummanpunainen kiiltävä satiinihame ja kirjava silkkipusero joka kyllä kärsi siitä tilanteesta. Oli alla rintsikat mut sattu niin hitosti kun meni kaarituki poikki ja pisti toiseen rintaan aika pahasti.


      • ElliG kirjoitti:

        Toi on kyllä mulle aika vieras ajatus. Siis kostoksihan mä sitä tyyppiä muniin potkaisin... Kai siinä pitäis sitten edes olla jotain syytä että alkaisin potkia tai muuten sun munias. Pitäskö ne ottaa kokonaan esiin? Eli että sä niinkun tekisit ensin mulle jotain sellaista että todella suuttuisin... mut kuitenkin niin ettei isoja vahinkoja pääsis syntyyn. Sen pitäs olla jotenkin uskottava tilanne. Olisko sulla siihen joku ajatus? Siellä laivalla mulla oli kymmensenttiset korkkarit, tummanpunainen kiiltävä satiinihame ja kirjava silkkipusero joka kyllä kärsi siitä tilanteesta. Oli alla rintsikat mut sattu niin hitosti kun meni kaarituki poikki ja pisti toiseen rintaan aika pahasti.

        Voisin vaikka alastomana yrittää kähmiä sua,ottaa munat esiin ja tyydyttää itseni katsoen sua,yritttää lähestyä,kosketella jalkojasi ja rintojasi...Sitten olisit ottanut ohjaat käsiisi,sidonnut mun käteni ja kostanut-kiduttanut ja häpäissyt miten haluaisit?


      • ElliG kirjoitti:

        Toi on kyllä mulle aika vieras ajatus. Siis kostoksihan mä sitä tyyppiä muniin potkaisin... Kai siinä pitäis sitten edes olla jotain syytä että alkaisin potkia tai muuten sun munias. Pitäskö ne ottaa kokonaan esiin? Eli että sä niinkun tekisit ensin mulle jotain sellaista että todella suuttuisin... mut kuitenkin niin ettei isoja vahinkoja pääsis syntyyn. Sen pitäs olla jotenkin uskottava tilanne. Olisko sulla siihen joku ajatus? Siellä laivalla mulla oli kymmensenttiset korkkarit, tummanpunainen kiiltävä satiinihame ja kirjava silkkipusero joka kyllä kärsi siitä tilanteesta. Oli alla rintsikat mut sattu niin hitosti kun meni kaarituki poikki ja pisti toiseen rintaan aika pahasti.

        kiihoitun korkkareista,lyhyistä hemeista ja mustista sukkahousuista:)


      • ElliG kirjoitti:

        Toi on kyllä mulle aika vieras ajatus. Siis kostoksihan mä sitä tyyppiä muniin potkaisin... Kai siinä pitäis sitten edes olla jotain syytä että alkaisin potkia tai muuten sun munias. Pitäskö ne ottaa kokonaan esiin? Eli että sä niinkun tekisit ensin mulle jotain sellaista että todella suuttuisin... mut kuitenkin niin ettei isoja vahinkoja pääsis syntyyn. Sen pitäs olla jotenkin uskottava tilanne. Olisko sulla siihen joku ajatus? Siellä laivalla mulla oli kymmensenttiset korkkarit, tummanpunainen kiiltävä satiinihame ja kirjava silkkipusero joka kyllä kärsi siitä tilanteesta. Oli alla rintsikat mut sattu niin hitosti kun meni kaarituki poikki ja pisti toiseen rintaan aika pahasti.

        Voisin yrittää sormettaa klittaasi tunkeutumalla käsin alushoisihisi..Ja kostoksi olisit pakottanut minut nuolemaan sua orgasmiin asti sidottuna:)


      • ElliG

        No onhan mulla useatkin korkkarit ja esim. musta tosi lyhyt vähän läpikuultava pitsimekko tai aika lyhyt tummanvihree jakkupuku ja usein käytänkin mustia sukkahousuja. Pitempää juhlamekkoa varten olis kyllä oikeet saumasukat ja sukkanauhatkin, mutten mä sellaisessa asussa tietenkään lähtis mihinkään potkimisotteluun. Jos se kundi siellä laivalla olis rintojen sijasta ruvennu piteleen mun pillua niin olisin monotanut sitä naamaan!!!


      • ElliG kirjoitti:

        No onhan mulla useatkin korkkarit ja esim. musta tosi lyhyt vähän läpikuultava pitsimekko tai aika lyhyt tummanvihree jakkupuku ja usein käytänkin mustia sukkahousuja. Pitempää juhlamekkoa varten olis kyllä oikeet saumasukat ja sukkanauhatkin, mutten mä sellaisessa asussa tietenkään lähtis mihinkään potkimisotteluun. Jos se kundi siellä laivalla olis rintojen sijasta ruvennu piteleen mun pillua niin olisin monotanut sitä naamaan!!!

        pitsimekko ja lyhyt jakkupuku ja mustat sukkahousut-namia:) Kyllä yrittäisin laittaa käteni alushousuihisi..Ja siitä voisit kunnolla kostaa,nöyryyttää ja piinata ulvontaan ja kyyneliin asti-lyömällä kalua,potkimalla (varovasti) munia,laittamalla dildo perseeseen ja puristanalla kengälläsi mällit pois munista:)


      • ElliG kirjoitti:

        No onhan mulla useatkin korkkarit ja esim. musta tosi lyhyt vähän läpikuultava pitsimekko tai aika lyhyt tummanvihree jakkupuku ja usein käytänkin mustia sukkahousuja. Pitempää juhlamekkoa varten olis kyllä oikeet saumasukat ja sukkanauhatkin, mutten mä sellaisessa asussa tietenkään lähtis mihinkään potkimisotteluun. Jos se kundi siellä laivalla olis rintojen sijasta ruvennu piteleen mun pillua niin olisin monotanut sitä naamaan!!!

        Jos et halua-en koskisi pillua_) Olisin kosketellut vain rintojasi ja jalkojasi,runkannut mällit kengillesi ja siitä saisin rangaistuksen..Voisit myös antaa remmia pyllylle..Potkia pitää ilman kenkiä..Kengillä on tosi kätevä painaaa munat ja puristaa niistä mällit pois:)


      • ElliG

        Toi molemminpuolinen potkiminenkin kyllä alkaa vähän kiinnostaa - kunhan pysyy joissain rajoissa. Se varmaan sais mut riittävästi raivostuun varsinkin jos vielä kaataisit mut siinä pitsimekossa jonnekin lattialle tai pihalle - missä sitten oltaiskaan. Rintoihin ei ainakaan kovakärkisillä. Mulla tietenkin olis kunnon korkokengät.


      • ElliG kirjoitti:

        Toi molemminpuolinen potkiminenkin kyllä alkaa vähän kiinnostaa - kunhan pysyy joissain rajoissa. Se varmaan sais mut riittävästi raivostuun varsinkin jos vielä kaataisit mut siinä pitsimekossa jonnekin lattialle tai pihalle - missä sitten oltaiskaan. Rintoihin ei ainakaan kovakärkisillä. Mulla tietenkin olis kunnon korkokengät.

        Kyllä se sopisi mulle..Voisin kaataa sut lattialle ja yrittäisin kähmiä:) Jos potkit korkokrngilläsi-ainoa pyyntö-varovasti..Muuten äsken laukaissut kalu on erittäin herkkä..Itse asiassa kun haluat kiduttaa mua ei tarvitse olla kovia iskuja-kevyeet iskut munille ja kalulle kassantuvat hitaasti kovaksi kivuksi..Samoin kun puristat niillä mällit pois-painele vain hitaasti kovempaa ja kovempaa ja saat aikaan tosi kivuliaan siemensyöksyn..Ja voisit puristaa asteittain kaikki mun pallien lastit puristamalla käsin ja painamalla korkokengilläsi..Se on aika tuskallista asia miehelle koska kalu ei pääse seisomaan kunnolla puristuksessa...Ja kerro lisää minkänlaista käsittelyä haluaisit itse? Muuten yksityisviesti on parempaa:)


      • ElliG kirjoitti:

        Toi molemminpuolinen potkiminenkin kyllä alkaa vähän kiinnostaa - kunhan pysyy joissain rajoissa. Se varmaan sais mut riittävästi raivostuun varsinkin jos vielä kaataisit mut siinä pitsimekossa jonnekin lattialle tai pihalle - missä sitten oltaiskaan. Rintoihin ei ainakaan kovakärkisillä. Mulla tietenkin olis kunnon korkokengät.

        Saisinko kevyesti potkia pimppiin ja kouraista sua? Kokeilla peppua,rintojasi ja säärien yläosaa?:)Hieman käydä kimppuusi kalu kovana pystyssä?:)


      • ElliG

        Millaista käsittelyä haluaisin..? Paha kysymys! Varmaan jos oikein kiihottuisi niin varmaan oikein kunnon tappelu - on kokemusta salibändystä. Kai siinä vois jo vähän juhlavaatteetkin niin kuin se pitsimekko kärsiä niin ainakin silloin alkaisi keittää ihan kunnolla. Laivalla repes mun juhlapusero ja hyvä että rintsikat säily muuten ehjänä paitsi etä toinen kaarituki katkes. Olisin kyllä kostanut jos en olisi ollut niin selkään saanut että hyvä kun pystyin kävelemään. Toi itsehillintäpuoli ei ole ehkä ihan parhaiten hallussa, mutta en mä varmaan sun munias tuhoaisi jos asia olisi etukäteen jotenkin sovittu ikään kuin leikiksi. Se pitsimekko ei ole ihan uusi, mutta tää jakkupuku on varsin muodikas ja vasta jouluksi ostettu - itse tykkään siitä kovasti. Voisi olla kovaa kamaa diskossa kun on niin avonainen.


      • ElliG kirjoitti:

        Millaista käsittelyä haluaisin..? Paha kysymys! Varmaan jos oikein kiihottuisi niin varmaan oikein kunnon tappelu - on kokemusta salibändystä. Kai siinä vois jo vähän juhlavaatteetkin niin kuin se pitsimekko kärsiä niin ainakin silloin alkaisi keittää ihan kunnolla. Laivalla repes mun juhlapusero ja hyvä että rintsikat säily muuten ehjänä paitsi etä toinen kaarituki katkes. Olisin kyllä kostanut jos en olisi ollut niin selkään saanut että hyvä kun pystyin kävelemään. Toi itsehillintäpuoli ei ole ehkä ihan parhaiten hallussa, mutta en mä varmaan sun munias tuhoaisi jos asia olisi etukäteen jotenkin sovittu ikään kuin leikiksi. Se pitsimekko ei ole ihan uusi, mutta tää jakkupuku on varsin muodikas ja vasta jouluksi ostettu - itse tykkään siitä kovasti. Voisi olla kovaa kamaa diskossa kun on niin avonainen.

        Mua kiihoittaa että pelaat salybandyä:) Kai oot vahva ja treenattu..Me voisimme painia kanssasi-olen alastomana-sinä oot sun pitsimekossa..Tietysti painimisen aikana kiihoitun ja voi olla tahraan mekkosi tai sukkahoususi spermallani-siinä on hyvä syy kostaa..Jos onnistun kaatamaan sua kunnolla-voisin pyytämään nähdä/kosketella pimppiäsi..Lopuksi annan sun voittaa kun on sovittu ja saisit tyydyttää raivosi käsittelemällä muniasi,raiskaamalla dildolla,pakottamalla niellä omaa spermani tai voisit vaikka pissata pääleni/suuhun tai pakottaa vetää käteen puritamalla viimeiset tipat pois edessäsi pyytämällä anteeksiaantoa:)


      • ElliG

        No kyllä kai olen aika hyväkuntoinen - ja varmaan ihan kohtalaisen näköinenkin. 172cm ( 12 cm korot!), 68kg, C-kuppi. Vähä pienemmät rinnat olis tässä lajissa helpommat. On pari tyttöä jotka tykkää kamppailutilanteissa aina sohia niitä mailan päällä niin että melkein aina on mustelmia. Toi paini pitsimekossa ihan hymyilyttää! Mitähän siitä olis jäljellä sen ottelun jälkeen??? Siitä kun ottaa kunnolla kiinni niin jää puolet mekosta käteen! Sen vihreän satiinisen jakkupuvun tahriminen spermalla voiskin saada mut oikeesti hikeentyyn!!! Oikeastaan sellainen ei tuo kunnon nautintoa, jos toinen antaa tahallaan voittaa. Paljon kivampaa olisi painaa sut mahalleen lattiaan ja tunkee dildo väkisin perseesees. En ole kenenkään päälle vielä pissannut mutta voisihan se olla tuossa kamppailussa uhkana puolin ja toisin!!! Takuuvarmaa olisi että jos sen jakkupuvun tahrisit pissaamalla tai spermalla niin turpiin saisit!!! Ja vois munissas tuntua pari viikkoa!!!


      • ElliG kirjoitti:

        No kyllä kai olen aika hyväkuntoinen - ja varmaan ihan kohtalaisen näköinenkin. 172cm ( 12 cm korot!), 68kg, C-kuppi. Vähä pienemmät rinnat olis tässä lajissa helpommat. On pari tyttöä jotka tykkää kamppailutilanteissa aina sohia niitä mailan päällä niin että melkein aina on mustelmia. Toi paini pitsimekossa ihan hymyilyttää! Mitähän siitä olis jäljellä sen ottelun jälkeen??? Siitä kun ottaa kunnolla kiinni niin jää puolet mekosta käteen! Sen vihreän satiinisen jakkupuvun tahriminen spermalla voiskin saada mut oikeesti hikeentyyn!!! Oikeastaan sellainen ei tuo kunnon nautintoa, jos toinen antaa tahallaan voittaa. Paljon kivampaa olisi painaa sut mahalleen lattiaan ja tunkee dildo väkisin perseesees. En ole kenenkään päälle vielä pissannut mutta voisihan se olla tuossa kamppailussa uhkana puolin ja toisin!!! Takuuvarmaa olisi että jos sen jakkupuvun tahrisit pissaamalla tai spermalla niin turpiin saisit!!! Ja vois munissas tuntua pari viikkoa!!!

        Hyvä Elli,sinä jo nyt kiihoitat mua:) Otetaan kunnolla paini-vakavissaan..Yritä voitta mut todella..Jos voitat-saisit tunkea dildo perseeseen ja raiskata mut kunnolla-kyyneliin ja armohuutoihin asti..ja voisit keksiä muitakin nöyryyttämiskenoja..makuusi Yritän olla laukeamatta pukuusi:)
        Kerro mitä saisin tehdä sulle jos voittaisin?
        Kerro...Otetaan muutama erä..
        Saisinko kuvasi-voisin lähettää omatkin..Tunnet jo postini:)


      • ElliG kirjoitti:

        No kyllä kai olen aika hyväkuntoinen - ja varmaan ihan kohtalaisen näköinenkin. 172cm ( 12 cm korot!), 68kg, C-kuppi. Vähä pienemmät rinnat olis tässä lajissa helpommat. On pari tyttöä jotka tykkää kamppailutilanteissa aina sohia niitä mailan päällä niin että melkein aina on mustelmia. Toi paini pitsimekossa ihan hymyilyttää! Mitähän siitä olis jäljellä sen ottelun jälkeen??? Siitä kun ottaa kunnolla kiinni niin jää puolet mekosta käteen! Sen vihreän satiinisen jakkupuvun tahriminen spermalla voiskin saada mut oikeesti hikeentyyn!!! Oikeastaan sellainen ei tuo kunnon nautintoa, jos toinen antaa tahallaan voittaa. Paljon kivampaa olisi painaa sut mahalleen lattiaan ja tunkee dildo väkisin perseesees. En ole kenenkään päälle vielä pissannut mutta voisihan se olla tuossa kamppailussa uhkana puolin ja toisin!!! Takuuvarmaa olisi että jos sen jakkupuvun tahrisit pissaamalla tai spermalla niin turpiin saisit!!! Ja vois munissas tuntua pari viikkoa!!!

        Jos voittaisin-saisinkos imeä rintojasi,sormetta sua,otatkos suihin?:)
        Sinä oot vakava vastustaja-siksi jos häviän-pyydän käyttämään liukkaria-jotta peräsuoleni kestäisi-kuinka pitkään ja kuinka kovaa kyytiä olisi se perseraiskaus-siitä olisit päättänyt sinä itse:)


      • ElliG

        Siis jos mulla olisi se pitsimekko niin se ei kyllä kestäis ja on sitäpaitsi niin lyhyt että nousis varmaan lantiolle. Jos voittaisit? Kai sä sit vaatisit että saat tahria mun vaatteet spermalla ja ehkä kusellakin vai - sitähän sä olet vihjaillut? Minähän en sano mitä saisit tehdä kun voittajalle kuuluu kumminkin valinta!!! Pitäiskö olla katselijoita niin kuin siellä laivalla. Sain kyllä hyvät kannustukset kun potkaisin sitä jätkää munille - toinen juttu oli sit kun aloin itse saada turpiin. Ne hullut olis tehny mun rinnoista ihan muusia ja repiny vaatteet ellei muut olis tullu väliin. YRITTÄISITKÖHÄN olla laukeematta myös siihen jakkupukuun??? Kuvaa voit etsiä jostain meidän joukkuekuvista...


      • ElliG

        Kai voittaja tekee mitä haluaa - ei kai siihen lupaa pyydetä! Mutta minähän en tuollaiseen ilman vaatteita lähtisi!!!


      • ElliG kirjoitti:

        Siis jos mulla olisi se pitsimekko niin se ei kyllä kestäis ja on sitäpaitsi niin lyhyt että nousis varmaan lantiolle. Jos voittaisit? Kai sä sit vaatisit että saat tahria mun vaatteet spermalla ja ehkä kusellakin vai - sitähän sä olet vihjaillut? Minähän en sano mitä saisit tehdä kun voittajalle kuuluu kumminkin valinta!!! Pitäiskö olla katselijoita niin kuin siellä laivalla. Sain kyllä hyvät kannustukset kun potkaisin sitä jätkää munille - toinen juttu oli sit kun aloin itse saada turpiin. Ne hullut olis tehny mun rinnoista ihan muusia ja repiny vaatteet ellei muut olis tullu väliin. YRITTÄISITKÖHÄN olla laukeematta myös siihen jakkupukuun??? Kuvaa voit etsiä jostain meidän joukkuekuvista...

        Voisit laittaa joukkuekuvan:) Ja mihin voisin lähettää omat? Kyllä-se sopii-voittaja saa tehdä mitä halua toiselle..Ilman vaatteita minä itse vain-ei sun tarvitse olla alastomana...Laitan hieman öljyä kropalle-antiikki Kreikassa kaikki painivat alastomana...Katsojista päätät itse-jos haluat voit ottaa naiskavereita-muuten ei ole pakko..
        Miten jatketaan tästä? Olen todella kiinnostunut ja kiihoittunut sinusta:) D


      • ElliG kirjoitti:

        Siis jos mulla olisi se pitsimekko niin se ei kyllä kestäis ja on sitäpaitsi niin lyhyt että nousis varmaan lantiolle. Jos voittaisit? Kai sä sit vaatisit että saat tahria mun vaatteet spermalla ja ehkä kusellakin vai - sitähän sä olet vihjaillut? Minähän en sano mitä saisit tehdä kun voittajalle kuuluu kumminkin valinta!!! Pitäiskö olla katselijoita niin kuin siellä laivalla. Sain kyllä hyvät kannustukset kun potkaisin sitä jätkää munille - toinen juttu oli sit kun aloin itse saada turpiin. Ne hullut olis tehny mun rinnoista ihan muusia ja repiny vaatteet ellei muut olis tullu väliin. YRITTÄISITKÖHÄN olla laukeematta myös siihen jakkupukuun??? Kuvaa voit etsiä jostain meidän joukkuekuvista...

        En aio pilata pukuasi Elli:)


      • ElliG

        Kuule se öljy pilaa vaatteet jo ihan oikeasti - sperma tai kusi on pestävissä! Olen harrastanut myös vähän judoa ja siinä otetaan varsin tiukasti kiinni vaatteista - mutta sinua kai viehättää enemmän painiottelu nätisti mekkoon tms. pukeutuneen naisen kuin judokan kanssa? Itse asiassa tuossa jälkimmäisssä ei olisikaan mitään kiihottavaakaan - sitä herkkua on tarjolla kerran viikossa muutenkin. Niinhän se on - voittaja sanelee ehdot...


      • ElliG

        Ja tiedoksi vielä: se satiinijakkupuku on aika liukas - vaikea saada otetta!


      • ElliG kirjoitti:

        Kuule se öljy pilaa vaatteet jo ihan oikeasti - sperma tai kusi on pestävissä! Olen harrastanut myös vähän judoa ja siinä otetaan varsin tiukasti kiinni vaatteista - mutta sinua kai viehättää enemmän painiottelu nätisti mekkoon tms. pukeutuneen naisen kuin judokan kanssa? Itse asiassa tuossa jälkimmäisssä ei olisikaan mitään kiihottavaakaan - sitä herkkua on tarjolla kerran viikossa muutenkin. Niinhän se on - voittaja sanelee ehdot...

        Hyvä,en käytä öljyä..Otetaan paini judoka..Haluaisin olla alasti koska niin vaatteet eivät mene pilalle...Kun oot niin seksikäs-kyllä spermaa irtoo taistelun aikana..Mua kiihoittaa se että voittaja sanelisi ehdot..Jos voitan-tiedän mitä haluaisin..Jos häviän-saan häpeällisen ja kivuliaan käsittelyn..
        Mihin voisin laittaa kuvani? Missä se joukkuekuva viipyy?
        Tuleekos naiskatsojia mukaan?Onkos sulla mielessä on joku paikka? sali t.m.s:)?


      • ElliG kirjoitti:

        Kuule se öljy pilaa vaatteet jo ihan oikeasti - sperma tai kusi on pestävissä! Olen harrastanut myös vähän judoa ja siinä otetaan varsin tiukasti kiinni vaatteista - mutta sinua kai viehättää enemmän painiottelu nätisti mekkoon tms. pukeutuneen naisen kuin judokan kanssa? Itse asiassa tuossa jälkimmäisssä ei olisikaan mitään kiihottavaakaan - sitä herkkua on tarjolla kerran viikossa muutenkin. Niinhän se on - voittaja sanelee ehdot...

        Jos häviän-otan vastaan kaikki ehtosi Elli tinkimättä vaikka kuinka nöyryyttäviä ja kivuliaita ne olisivat..


      • Pyllynnuolia
        sar2 kirjoitti:

        Jos häviän-otan vastaan kaikki ehtosi Elli tinkimättä vaikka kuinka nöyryyttäviä ja kivuliaita ne olisivat..

        Ellit. Tykkäisi työ tulla kusemaan mun suuhu ja nuolisinn pillua nöyränäja pyllysi


      • ElliG

        Kuvia voit hakea Espoon paikallislehdistä. Judokana esiinnyn vain tatamilla ja vertaiseni kanssa. Itsehän innostuit tuosta laivakahakasta, niin pysytään nyt siinä vaihtoehdossa, sillä se minuakin kiihottaa. Joka spematahrasta puvullani saat erityisrangaistuksen!!! Jo jos jotain vaatteita repeää niin kahta kovemman!!! Muualtakin voi sitten ottaa kiinni kuin tisseistä! Kuten minä munista! MItä siis ehdot saneleva voittaja saisi toiselle todellakin tehdä..?


      • ElliG

        Tuosta pukeutumisesta vielä. Sinua kai kiihotti se kun jouduin siihen kahakkaan tuollaisessa paremmassa menoasussani. On minulla toki tuon pitsimekon ja uuden jakkupuvun lisäksi kaikenlaista muutakin. Kuten samettinen punainen avokaulainen leveähelmainen pikkujoulumekko, jota varten on vielä punaiset saumasukat ym. tykötarpeet. Sitten on kesäinen vaaleanruskea polvipituinen kevyt sifonkileninki ja puseroita ja hameita moneen lähtöön. Noihin kahteen on jopa sukkanauhaliivitkin kun kuuluvat juhlapukeutumiseni. Puna nousee poskilleni kun kuvittelen ne "painiasukseni". Ei vaan... hullua kuvittelua...


      • ElliG kirjoitti:

        Kuvia voit hakea Espoon paikallislehdistä. Judokana esiinnyn vain tatamilla ja vertaiseni kanssa. Itsehän innostuit tuosta laivakahakasta, niin pysytään nyt siinä vaihtoehdossa, sillä se minuakin kiihottaa. Joka spematahrasta puvullani saat erityisrangaistuksen!!! Jo jos jotain vaatteita repeää niin kahta kovemman!!! Muualtakin voi sitten ottaa kiinni kuin tisseistä! Kuten minä munista! MItä siis ehdot saneleva voittaja saisi toiselle todellakin tehdä..?

        Kaikki,m.m. seksuallinen väkivalta siinä muodossa miten haluaa..Piinaaminen,kiusaaminen,nöyryyttäminen..Esim.syväkurkku,ratsastus sidotun kalun päällä (kondomilla),anaaliseksi väkisin,remmillä rangaistus,pissata suuhun,nuolettaa omaa pyllyä,omien tuotoksien nuolenta/syöminen.
        Hävinnyt osapuoli voi anoa armoa jos kipu/nöyryytys ylittää rajan.Suostua tai ei on voittajan asia.
        laitetaan rajaksi-vammoja ja kova pahoinpitely-niitä ei kannata tehdä..
        Ymmärsin että sulla on muutkin paikat kuin tissit..
        Vasta ole hyvä seksikäs neiti mun muihin kysymyksiin? Miten edetään?


      • ElliG
        Pyllynnuolia kirjoitti:

        Ellit. Tykkäisi työ tulla kusemaan mun suuhu ja nuolisinn pillua nöyränäja pyllysi

        Enpä olekaan ennen tuollaista tehnyt!!! Ja sinäkö tekisit saman minulle?


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Kaikki,m.m. seksuallinen väkivalta siinä muodossa miten haluaa..Piinaaminen,kiusaaminen,nöyryyttäminen..Esim.syväkurkku,ratsastus sidotun kalun päällä (kondomilla),anaaliseksi väkisin,remmillä rangaistus,pissata suuhun,nuolettaa omaa pyllyä,omien tuotoksien nuolenta/syöminen.
        Hävinnyt osapuoli voi anoa armoa jos kipu/nöyryytys ylittää rajan.Suostua tai ei on voittajan asia.
        laitetaan rajaksi-vammoja ja kova pahoinpitely-niitä ei kannata tehdä..
        Ymmärsin että sulla on muutkin paikat kuin tissit..
        Vasta ole hyvä seksikäs neiti mun muihin kysymyksiin? Miten edetään?

        Mitä tarkoitit että "on muutkin paikat kuin tissit.." Mihin kysymyksiin pitäisi vastata?


      • ElliG kirjoitti:

        Mitä tarkoitit että "on muutkin paikat kuin tissit.." Mihin kysymyksiin pitäisi vastata?

        Hei Elli,kysymykset ovat seuraavat-missä voisimme tehdä sen? Ehdotus on Espoon bdsm-kerho..Voisin bookata paikan.Sun pitäisi vain tulla paikalle..Kerro sopivat ajat..Voisit ottaa mukaan ystävätär/ret jos haluat..
        "Pyllynnuolia" sekaantuu keskusteluumme:I Kyllä minäkin jos jäviän ottaisin kusen suuhun ja nuolisin pilluasi ja pyllyäsi:) Katsotaan..
        Anna joku e-posti mihin voisin laittaa kuvani..Jos on joku puh tai muu yhteystieto--kuten arvaat ei pidä olla omalla nimellä...ja puh voisi olla joku prepaid....Olisin kiitollinen jos lähettäisit vaikka joku linkki kuviinne?


      • ElliG kirjoitti:

        Mitä tarkoitit että "on muutkin paikat kuin tissit.." Mihin kysymyksiin pitäisi vastata?

        Muut paikat-on treenatut sun peppu,vyötärö,jalat..Olen aikamoinen jalkafetisisti:)


      • Pyllynnuolia
        ElliG kirjoitti:

        Enpä olekaan ennen tuollaista tehnyt!!! Ja sinäkö tekisit saman minulle?

        Jos niin haluaisit ja saisit ison lastin spermaa.


      • ElliG

        Tämä etenee nyt vähän turhan vauhdikkaasti... Vasta ehdin kertoa tuosta laivakahakasta... Jossain välissä mainitsit kiihottuvasi lyhyistä hameista ja korkkareista ja mustista sukista... Ja minä kai annoin ymmärtää että on kiihottavaa joutua tuollaiseen välikohtaukseen vähän hienommin pukeutuneena, jolloin se kiihottavuus vain korostuu... Ja sinua se myöskään ei estäisi toimimasta täysillä... Eli minulla olisi uhkana lähinnä vaatteitten turmeltuminen ja sinulla lisääntymiskykysi!


      • ElliG kirjoitti:

        Tämä etenee nyt vähän turhan vauhdikkaasti... Vasta ehdin kertoa tuosta laivakahakasta... Jossain välissä mainitsit kiihottuvasi lyhyistä hameista ja korkkareista ja mustista sukista... Ja minä kai annoin ymmärtää että on kiihottavaa joutua tuollaiseen välikohtaukseen vähän hienommin pukeutuneena, jolloin se kiihottavuus vain korostuu... Ja sinua se myöskään ei estäisi toimimasta täysillä... Eli minulla olisi uhkana lähinnä vaatteitten turmeltuminen ja sinulla lisääntymiskykysi!

        Voisimme edetä hitaasti-laita mulle yksityisviesti-tiedät jo postini ja kesksutellaan lisää rauhassa:) kaunista viikonloppua..Odotan viestiäasi Elli:) Kai löydämme molemmille sopiva hauska leikki?:)D


      • Pyllynnuolia
        ElliG kirjoitti:

        Tämä etenee nyt vähän turhan vauhdikkaasti... Vasta ehdin kertoa tuosta laivakahakasta... Jossain välissä mainitsit kiihottuvasi lyhyistä hameista ja korkkareista ja mustista sukista... Ja minä kai annoin ymmärtää että on kiihottavaa joutua tuollaiseen välikohtaukseen vähän hienommin pukeutuneena, jolloin se kiihottavuus vain korostuu... Ja sinua se myöskään ei estäisi toimimasta täysillä... Eli minulla olisi uhkana lähinnä vaatteitten turmeltuminen ja sinulla lisääntymiskykysi!

        Juu seurasin keskustelua ja ajatelin että toi jätkä on ihan pelle.
        Mutta miten ois Elli toi kusemis juttu


      • ElliG
        Pyllynnuolia kirjoitti:

        Juu seurasin keskustelua ja ajatelin että toi jätkä on ihan pelle.
        Mutta miten ois Elli toi kusemis juttu

        Tarkoitatko että mulla olis päällä joku noista mun mekoista jne..? Kyykistyisin päälles ja kusisin? Ja sitten sinä tekisit saman minulle - niinkö???


      • ElliG
        Pyllynnuolia kirjoitti:

        Jos niin haluaisit ja saisit ison lastin spermaa.

        Ja minnekäs sinä sen oikein ajattelit sijoittaa???? Tahrisit..??


      • Pyllynnuolia
        ElliG kirjoitti:

        Ja minnekäs sinä sen oikein ajattelit sijoittaa???? Tahrisit..??

        Sitä tarkoitan ei siinä mekot säästetä kun kupeessa ja spermaa pyörit.
        Siihen punaiselle tonttupuvulle kuneon mällit


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Voisimme edetä hitaasti-laita mulle yksityisviesti-tiedät jo postini ja kesksutellaan lisää rauhassa:) kaunista viikonloppua..Odotan viestiäasi Elli:) Kai löydämme molemmille sopiva hauska leikki?:)D

        Kyllä mua nyt kiinnostaa mikä se sun perimmäinen tarkoituksesi on. En ollut aikaisemmin asiaa ajatellutkaan, mutta tuollainen harkittu ja jossain määrin etukäteen suunniteltu yhteenotto alkoi todella kiinnostaa. Eikä haittaa sekään että haluaisit valita vaatetukseni, koska se lisää tilanteen kiihottavuutta. Kokemusta siis jo on kun diskoasussani eli hopeanvärisessä kiiltohameessa ja vaaleassa silkkipuserossa tulin potkituksi sekä rintoihin että reisiin niin että pusero repesi pilalle ja hame tahriintui siinä lattialla. Paha kyllä en edes nähnyt kunnolla niitten kundien naamaa. Onko sinulla kokemusta noista pissahommista? Ihan kaikkialla sellaista ei tietenkään voi harrastaa. Ja ihanko oikeastiko haluaisit että muniasi satutetaan? Tarkoittaako se vastavuoroisesti pillulle samaa?


      • ElliG
        Pyllynnuolia kirjoitti:

        Sitä tarkoitan ei siinä mekot säästetä kun kupeessa ja spermaa pyörit.
        Siihen punaiselle tonttupuvulle kuneon mällit

        Jaa sille mun punaiselle pikkujoululeningille spermat??? Se kuule on samettia eikä ole helppo puhdistaa!!! Taatusti potkisin sua munille!!!


      • Pyllynnuolia
        ElliG kirjoitti:

        Jaa sille mun punaiselle pikkujoululeningille spermat??? Se kuule on samettia eikä ole helppo puhdistaa!!! Taatusti potkisin sua munille!!!

        Arvaa pa mitä en ole sen kiltemmi vaan voin potkaista takaisin ja juon pljon vettä ja kusee sun vaihtovaatelesikin. Ja spermaa tulee koeaikaa lisää. Jotka sinä paljon vettä


      • ElliG
        Pyllynnuolia kirjoitti:

        Arvaa pa mitä en ole sen kiltemmi vaan voin potkaista takaisin ja juon pljon vettä ja kusee sun vaihtovaatelesikin. Ja spermaa tulee koeaikaa lisää. Jotka sinä paljon vettä

        Jaa meinaisit kusta ja spermata mun vaatteeni??? Varmana potkisin munasi niin tohjoksi ettei kusta tulis moneen päivään!!!


      • Pyllynnuolia
        ElliG kirjoitti:

        Jaa meinaisit kusta ja spermata mun vaatteeni??? Varmana potkisin munasi niin tohjoksi ettei kusta tulis moneen päivään!!!

        On vaikee kusta jos pillua potkittu turvoksiin mut parempi nuolla


      • ElliG
        Pyllynnuolia kirjoitti:

        On vaikee kusta jos pillua potkittu turvoksiin mut parempi nuolla

        Haluisitko sä siis potkia mua pilluun????? Se laivatyyppikin kyllä yritti, mutta osui sitten tisseihin. En tiedä oliko paherempi vai pahempi - sattui helkkaristi!


      • ElliG kirjoitti:

        Kyllä mua nyt kiinnostaa mikä se sun perimmäinen tarkoituksesi on. En ollut aikaisemmin asiaa ajatellutkaan, mutta tuollainen harkittu ja jossain määrin etukäteen suunniteltu yhteenotto alkoi todella kiinnostaa. Eikä haittaa sekään että haluaisit valita vaatetukseni, koska se lisää tilanteen kiihottavuutta. Kokemusta siis jo on kun diskoasussani eli hopeanvärisessä kiiltohameessa ja vaaleassa silkkipuserossa tulin potkituksi sekä rintoihin että reisiin niin että pusero repesi pilalle ja hame tahriintui siinä lattialla. Paha kyllä en edes nähnyt kunnolla niitten kundien naamaa. Onko sinulla kokemusta noista pissahommista? Ihan kaikkialla sellaista ei tietenkään voi harrastaa. Ja ihanko oikeastiko haluaisit että muniasi satutetaan? Tarkoittaako se vastavuoroisesti pillulle samaa?

        En ole pelle,vaikka pyllynuolija yrittää päästä jonon ohi:) Kyllä,haluaisin ottelun..Mun perimmäinen halu-olla kiihoittuneessa tilassa seksikkään naisen kanssa ja kokeilla sekä munien satuttamista,nöyryytystä ja voi olla pyllyraiskausta,mutta samalla jos voittaisin-haluaisin esim.suihinottoa,kosketella rintojasi,voi olla sormettaa pilluasi,nuolla?Tulla runkkaamalla kengillesi tai vaatteillesi?:)En aio potkia sua pimppiin paitsi jos itse haluat..Mutta ottelu kiinnostaa..Ja ymmärrän että vieras mies voi pelottaa-siksi ehdotan ottaa pari ystävätärtä mukaan..Kaikesta voi sopia..


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        En ole pelle,vaikka pyllynuolija yrittää päästä jonon ohi:) Kyllä,haluaisin ottelun..Mun perimmäinen halu-olla kiihoittuneessa tilassa seksikkään naisen kanssa ja kokeilla sekä munien satuttamista,nöyryytystä ja voi olla pyllyraiskausta,mutta samalla jos voittaisin-haluaisin esim.suihinottoa,kosketella rintojasi,voi olla sormettaa pilluasi,nuolla?Tulla runkkaamalla kengillesi tai vaatteillesi?:)En aio potkia sua pimppiin paitsi jos itse haluat..Mutta ottelu kiinnostaa..Ja ymmärrän että vieras mies voi pelottaa-siksi ehdotan ottaa pari ystävätärtä mukaan..Kaikesta voi sopia..

        Tuo kuulosti varsin asialliselta! Saat tuon "ottelun" kuulostamaan entistä kiihottavammalta! Jos tuo pillun ja rintojen pitely paljaana on päätavoitteitasi niin mikäs siinä! Mutta siitä lähdetään, että mitään en paljasta itse ja mikään ei tapahdu vapaaehtoisesti - ei suihinotto eikä sperman roiskiminen vaatteille - vaan se edellyttää voitolle pääsyä ja pakottamista! Mihinkään en suostu vapaaehtoisesti!!! Itse en takuuvarmasti lypsä vapaaehtoisesti spermojasi leningilleni. Mutta sen verran voisin tulla vastaan että voisin pukeutua ihan toiveittesi mukaan. Voittaja alistaa toisen. Älä erehdy aliarvioimaan taitojani...


      • ElliG kirjoitti:

        Kyllä mua nyt kiinnostaa mikä se sun perimmäinen tarkoituksesi on. En ollut aikaisemmin asiaa ajatellutkaan, mutta tuollainen harkittu ja jossain määrin etukäteen suunniteltu yhteenotto alkoi todella kiinnostaa. Eikä haittaa sekään että haluaisit valita vaatetukseni, koska se lisää tilanteen kiihottavuutta. Kokemusta siis jo on kun diskoasussani eli hopeanvärisessä kiiltohameessa ja vaaleassa silkkipuserossa tulin potkituksi sekä rintoihin että reisiin niin että pusero repesi pilalle ja hame tahriintui siinä lattialla. Paha kyllä en edes nähnyt kunnolla niitten kundien naamaa. Onko sinulla kokemusta noista pissahommista? Ihan kaikkialla sellaista ei tietenkään voi harrastaa. Ja ihanko oikeastiko haluaisit että muniasi satutetaan? Tarkoittaako se vastavuoroisesti pillulle samaa?

        Jos haluaisit ymmärtää ajattelutapani-googlaa kaksi termiä Elli: CFNM ja CBT ...siinä on kaikki.Voi olla silloin uskallat laittaa mulle privaviestin ja järjestetään rauhassa se ottelu:)
        Kivaa viikonloppu D


      • Pyllynnuolia
        sar2 kirjoitti:

        Jos haluaisit ymmärtää ajattelutapani-googlaa kaksi termiä Elli: CFNM ja CBT ...siinä on kaikki.Voi olla silloin uskallat laittaa mulle privaviestin ja järjestetään rauhassa se ottelu:)
        Kivaa viikonloppu D

        ElliG jos tilanne sitä vaatii ja osunut mihin koitan en tietenkään tosissani.


      • Pyllynnuolia
        Pyllynnuolia kirjoitti:

        ElliG jos tilanne sitä vaatii ja osunut mihin koitan en tietenkään tosissani.

        Sari en minä mitää koita kai ElliG osaa itsevarma mitä haluaa.


      • ElliG kirjoitti:

        Tuo kuulosti varsin asialliselta! Saat tuon "ottelun" kuulostamaan entistä kiihottavammalta! Jos tuo pillun ja rintojen pitely paljaana on päätavoitteitasi niin mikäs siinä! Mutta siitä lähdetään, että mitään en paljasta itse ja mikään ei tapahdu vapaaehtoisesti - ei suihinotto eikä sperman roiskiminen vaatteille - vaan se edellyttää voitolle pääsyä ja pakottamista! Mihinkään en suostu vapaaehtoisesti!!! Itse en takuuvarmasti lypsä vapaaehtoisesti spermojasi leningilleni. Mutta sen verran voisin tulla vastaan että voisin pukeutua ihan toiveittesi mukaan. Voittaja alistaa toisen. Älä erehdy aliarvioimaan taitojani...

        Ei mua tarvitse lypsää-kai taistelun touhinnassa tulisin itse:) Pissajutuista on vähän kokemusta,mutta olen valmis kokeilemaan..
        Kyllä,ymmärrän että voittaja alistaa-siksi olisin valmis jopa sellaiseen kivuliaan ja häpeälliseen miehelle asiaan kun anaaliraiskaukseen.Se saattuu enemmän kuin munat,puhumatta siitä voimakkaasta häpeän tunteesta jos se on tehnyt nainen.
        Pukeutumispyyntöni on lyhyt hame (musta tai kiiltävä),mustat sukkahousut,joku avoin toppi...
        Mitä koskee munien/kalun satuttamisesta-kai ulvontani tai kiertely kertovat rajasta paljon..Ne on herkkiä..
        Minäkin yrittäisin voittaa:) Silloin sun pitäisi suostua kaikkeen:)


      • ElliG kirjoitti:

        Tuo kuulosti varsin asialliselta! Saat tuon "ottelun" kuulostamaan entistä kiihottavammalta! Jos tuo pillun ja rintojen pitely paljaana on päätavoitteitasi niin mikäs siinä! Mutta siitä lähdetään, että mitään en paljasta itse ja mikään ei tapahdu vapaaehtoisesti - ei suihinotto eikä sperman roiskiminen vaatteille - vaan se edellyttää voitolle pääsyä ja pakottamista! Mihinkään en suostu vapaaehtoisesti!!! Itse en takuuvarmasti lypsä vapaaehtoisesti spermojasi leningilleni. Mutta sen verran voisin tulla vastaan että voisin pukeutua ihan toiveittesi mukaan. Voittaja alistaa toisen. Älä erehdy aliarvioimaan taitojani...

        CBT jos olet erehtynyt väärille sivulle vahingossa on cock and balls torture videos-googlaa:)


      • ElliG kirjoitti:

        Tuo kuulosti varsin asialliselta! Saat tuon "ottelun" kuulostamaan entistä kiihottavammalta! Jos tuo pillun ja rintojen pitely paljaana on päätavoitteitasi niin mikäs siinä! Mutta siitä lähdetään, että mitään en paljasta itse ja mikään ei tapahdu vapaaehtoisesti - ei suihinotto eikä sperman roiskiminen vaatteille - vaan se edellyttää voitolle pääsyä ja pakottamista! Mihinkään en suostu vapaaehtoisesti!!! Itse en takuuvarmasti lypsä vapaaehtoisesti spermojasi leningilleni. Mutta sen verran voisin tulla vastaan että voisin pukeutua ihan toiveittesi mukaan. Voittaja alistaa toisen. Älä erehdy aliarvioimaan taitojani...

        Paikkana esim bdsm:kerho olisi kai kaikille turvallisin..Voi olla joku matto lattialle vain-jos tulisi heittoja:) En ole sua kookampi ja koroilla oot pidempi..Sun ystävättärien läsnäolo olisi hyvä välituomareina ja jotta ei kumpikaan olisi luistannut ehdoista.Mun kohdalla tilanne on varmempi sun näkökannalat-kun kaikki vaattet on esim.lukitussa kaapissa-en voisi mennä pakoon alastomana:)
        Kun sanot että voittaja voi tehdä kaikki-jos hän haluaisi vaikka panna sua kondomilla?:) Samalla on ratsastus sidotulla on mahdollinen (vaikka silmät peitettyinä)..Joukkoraiskausta kai minun pitää varoa:)


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Paikkana esim bdsm:kerho olisi kai kaikille turvallisin..Voi olla joku matto lattialle vain-jos tulisi heittoja:) En ole sua kookampi ja koroilla oot pidempi..Sun ystävättärien läsnäolo olisi hyvä välituomareina ja jotta ei kumpikaan olisi luistannut ehdoista.Mun kohdalla tilanne on varmempi sun näkökannalat-kun kaikki vaattet on esim.lukitussa kaapissa-en voisi mennä pakoon alastomana:)
        Kun sanot että voittaja voi tehdä kaikki-jos hän haluaisi vaikka panna sua kondomilla?:) Samalla on ratsastus sidotulla on mahdollinen (vaikka silmät peitettyinä)..Joukkoraiskausta kai minun pitää varoa:)

        Ai hitto mitkä sivut neuvoit!!! Katsoin niitä varmaan parikymmentä. Tytöillähän on kaikilla varsin nätit bilevaatteet ja mulla meinas henki loppua kun katselin miten sperma lensi tytöjen puseroille ja hameille ja monta kertaa niitten hienoile rintaliiveillekin. Alko todella posket hehkua kun ajattelin millä mielellä sä noi sivut neuvoit! Tekis ihan mieli laittaa ihan parasta päälle ja vielä saumalliset sukat ja sukkanauhaliivit että vois kilpailla noitten donnien kanssa! Voi olla että sulla kantti loppuis jos laittasin mun parhaan avokaulaisen polvipituisen keltaisen sifonkileningin, kullanväriset piikkarit ja saman väriset kiiltosukat ja vielä pitkät kullanvärist hansikkaat juur niin kuin tiimikaverin häissä loppukesällä. JOS homma päätyisi panemiseen niin ilman muuta kondomin kanssa!!! Nyt noi videot vaan pyörii päässä...


      • ElliG
        ElliG kirjoitti:

        Ai hitto mitkä sivut neuvoit!!! Katsoin niitä varmaan parikymmentä. Tytöillähän on kaikilla varsin nätit bilevaatteet ja mulla meinas henki loppua kun katselin miten sperma lensi tytöjen puseroille ja hameille ja monta kertaa niitten hienoile rintaliiveillekin. Alko todella posket hehkua kun ajattelin millä mielellä sä noi sivut neuvoit! Tekis ihan mieli laittaa ihan parasta päälle ja vielä saumalliset sukat ja sukkanauhaliivit että vois kilpailla noitten donnien kanssa! Voi olla että sulla kantti loppuis jos laittasin mun parhaan avokaulaisen polvipituisen keltaisen sifonkileningin, kullanväriset piikkarit ja saman väriset kiiltosukat ja vielä pitkät kullanvärist hansikkaat juur niin kuin tiimikaverin häissä loppukesällä. JOS homma päätyisi panemiseen niin ilman muuta kondomin kanssa!!! Nyt noi videot vaan pyörii päässä...

        Niin ja vielä kerran: En SUOSTU mihinkään - minut täytyy alistaa!!!


      • ElliG
        Pyllynnuolia kirjoitti:

        Sari en minä mitää koita kai ElliG osaa itsevarma mitä haluaa.

        Mihin sä sit yrittäisit potkia? Mihin sun pitäis osua että se tuottas sulle eniten tyydytystä?


      • ElliG kirjoitti:

        Ai hitto mitkä sivut neuvoit!!! Katsoin niitä varmaan parikymmentä. Tytöillähän on kaikilla varsin nätit bilevaatteet ja mulla meinas henki loppua kun katselin miten sperma lensi tytöjen puseroille ja hameille ja monta kertaa niitten hienoile rintaliiveillekin. Alko todella posket hehkua kun ajattelin millä mielellä sä noi sivut neuvoit! Tekis ihan mieli laittaa ihan parasta päälle ja vielä saumalliset sukat ja sukkanauhaliivit että vois kilpailla noitten donnien kanssa! Voi olla että sulla kantti loppuis jos laittasin mun parhaan avokaulaisen polvipituisen keltaisen sifonkileningin, kullanväriset piikkarit ja saman väriset kiiltosukat ja vielä pitkät kullanvärist hansikkaat juur niin kuin tiimikaverin häissä loppukesällä. JOS homma päätyisi panemiseen niin ilman muuta kondomin kanssa!!! Nyt noi videot vaan pyörii päässä...

        Kivaa kun tykkäsit..:) Laita parasta päällesi-vaikka pelkkän että sperma voi loppua kesken jo pelkästä sun katsomisesta:)
        Vilkaise myös ball busting videos tai ball kicking videos..Muista vain että niissä miehen ja pallien kestävyys on yliarvioitu ja moni isku tehdään puolivoimalla,vaikka sekin sattuu kamalasti:)
        Ymmärrän että sut pitäisi alistaa..:) Ja jos epäonnistun-kadun pahasti..


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Kivaa kun tykkäsit..:) Laita parasta päällesi-vaikka pelkkän että sperma voi loppua kesken jo pelkästä sun katsomisesta:)
        Vilkaise myös ball busting videos tai ball kicking videos..Muista vain että niissä miehen ja pallien kestävyys on yliarvioitu ja moni isku tehdään puolivoimalla,vaikka sekin sattuu kamalasti:)
        Ymmärrän että sut pitäisi alistaa..:) Ja jos epäonnistun-kadun pahasti..

        Nää kamppailulajit on vähän sellaisia, että vastapainoksi monta kertaa kuvittelee olevansa itse se heikompi ja kokea nöyryytystä. Tuntea miltä tuntuu kun ei voi mitään... Kun joku muu tekee mitä tahtoo...
        Katsoin vielä lisää niitä CFNM-juttuja ja kuvittelin itseni ottavaksi osapuoleksi... Jos joku väkisin runkkaisi - tai jopa pakottaisi mut itse tekemään niin! - mun parhaille vaatteille tai hienoimmille merkkiliiveille ihan surutta... Tuntis itsensä todella alistetuksi ja nöyryytetyksi...


      • ElliG
        ElliG kirjoitti:

        Nää kamppailulajit on vähän sellaisia, että vastapainoksi monta kertaa kuvittelee olevansa itse se heikompi ja kokea nöyryytystä. Tuntea miltä tuntuu kun ei voi mitään... Kun joku muu tekee mitä tahtoo...
        Katsoin vielä lisää niitä CFNM-juttuja ja kuvittelin itseni ottavaksi osapuoleksi... Jos joku väkisin runkkaisi - tai jopa pakottaisi mut itse tekemään niin! - mun parhaille vaatteille tai hienoimmille merkkiliiveille ihan surutta... Tuntis itsensä todella alistetuksi ja nöyryytetyksi...

        Hei tuossa yhdessä viestissäsi... Mitä tarkoitit joukkoraiskauksella??? Ottaisitko sä kavereita mukaan? Siinä ainakin pitäis olla selkeet pelisäännöt!!!


      • Pyllynnuolia
        ElliG kirjoitti:

        Hei tuossa yhdessä viestissäsi... Mitä tarkoitit joukkoraiskauksella??? Ottaisitko sä kavereita mukaan? Siinä ainakin pitäis olla selkeet pelisäännöt!!!

        Elli. Ei välttämättä tarvii potkia oon enemmän kinostunut vaikka painosta ja toi sun harrastuksiin käy eli judo. Eniten kiinnostaa noi pissaa jutut kusisit oikein kunnolla päälleni ja monta kertaa ja vaikka useampi kaverisikin.


      • ElliG
        Pyllynnuolia kirjoitti:

        Elli. Ei välttämättä tarvii potkia oon enemmän kinostunut vaikka painosta ja toi sun harrastuksiin käy eli judo. Eniten kiinnostaa noi pissaa jutut kusisit oikein kunnolla päälleni ja monta kertaa ja vaikka useampi kaverisikin.

        Entäs sinä sitten??? Kusisitko mun bilevaatteet kanssa?


      • ElliG kirjoitti:

        Nää kamppailulajit on vähän sellaisia, että vastapainoksi monta kertaa kuvittelee olevansa itse se heikompi ja kokea nöyryytystä. Tuntea miltä tuntuu kun ei voi mitään... Kun joku muu tekee mitä tahtoo...
        Katsoin vielä lisää niitä CFNM-juttuja ja kuvittelin itseni ottavaksi osapuoleksi... Jos joku väkisin runkkaisi - tai jopa pakottaisi mut itse tekemään niin! - mun parhaille vaatteille tai hienoimmille merkkiliiveille ihan surutta... Tuntis itsensä todella alistetuksi ja nöyryytetyksi...

        Jos sulla on niin seksikkäät vaatteet kuten olet kertonut Elli-yrittäisin kaikin keinoin voittaa sut ja säästää spermat esim.suuhusi:) Tai jos onnistuu-muuhunkin:) Kyllä kiihoke olisi valtava...Tietysti on aina vaara että kiihoittuisin liikaa ja tulisin sun vaatteisiisi..Saumasukat jo nyt tekevät kaluni kovaksi:) Mutta jopa hävinneenä kai saisin omat nöyrytyskikseni..Hyvää yötä ja märkiä unia Elli:) D Älä runkkaa liikaa:)


      • Pyllynnuolia
        ElliG kirjoitti:

        Entäs sinä sitten??? Kusisitko mun bilevaatteet kanssa?

        No sitähän sä haluu tasapuolisesti ja häviä alistetaan.


      • ElliG

        Ai hitto!!!! Toi oli jo mullekin melkein liikaa! Ensin seisovaa kyrpää potkitaan ja se kai ei ihan niin kamala juttu ole mutta sääliksi kävi. Mutta sitten ne potkut kiveksiin korkkareilla!!!! Tuntu todella pahalta! Ja mitä tuollaisista pitäis saada vastineeksi? Monta potkua jalkoväliin ja paljaisiin tisseihin myös??? Vai jotain spesiaalia nänneille? Taitaa mennä yöunet... Minä sidottuna käsistä ja jalat levällään siinä leningissäni potkittavana... Ei todella taida uni tulla...


      • ElliG
        Pyllynnuolia kirjoitti:

        No sitähän sä haluu tasapuolisesti ja häviä alistetaan.

        Mitä sä arvelet mun siis haluavan?


      • Pyllynnuolia
        ElliG kirjoitti:

        Mitä sä arvelet mun siis haluavan?

        Haluat antaa kovaa käsitellä ja ottaa sitä myös vastaan.ja noi pissajututkin sua kiinosta, itsekään en ole niitä harrastanut noita kovasti tekis mieli kokeilla.


      • ElliG
        Pyllynnuolia kirjoitti:

        Haluat antaa kovaa käsitellä ja ottaa sitä myös vastaan.ja noi pissajututkin sua kiinosta, itsekään en ole niitä harrastanut noita kovasti tekis mieli kokeilla.

        Niin no olisihan se tosi nöyryyttävää alistamista, jos jossain juhlamekossa tulis ensin rinnat pahoinpidellyksi ja sitten vielä vaatteet kustuksi. Kai sellaistakin voi edes kuvitella...


      • Pyllynnuolia
        ElliG kirjoitti:

        Niin no olisihan se tosi nöyryyttävää alistamista, jos jossain juhlamekossa tulis ensin rinnat pahoinpidellyksi ja sitten vielä vaatteet kustuksi. Kai sellaistakin voi edes kuvitella...

        Mua kiihitaako jos joku nainen alistamista tai naiset ja vaikka oikein porukalla kusisit päälle. Ja jos spermaa lentämistä kurittaa lisää.


      • sarrr
        ElliG kirjoitti:

        Ai hitto!!!! Toi oli jo mullekin melkein liikaa! Ensin seisovaa kyrpää potkitaan ja se kai ei ihan niin kamala juttu ole mutta sääliksi kävi. Mutta sitten ne potkut kiveksiin korkkareilla!!!! Tuntu todella pahalta! Ja mitä tuollaisista pitäis saada vastineeksi? Monta potkua jalkoväliin ja paljaisiin tisseihin myös??? Vai jotain spesiaalia nänneille? Taitaa mennä yöunet... Minä sidottuna käsistä ja jalat levällään siinä leningissäni potkittavana... Ei todella taida uni tulla...

        Huomasitkos (kai se ei ole selvä siinä videossa) että koko homman juju oli saada ensin käsityöllä ja sitten potkimalla munia sille miehelle pakollinen siemensyöksy (iskujen aiheuttama:))
        tässä on pari miestepiinaamisesta:


        http://www.pornhub.com/view_video.php?viewkey=1734862036

        http://www.pornhub.com/view_video.php?viewkey=ph5872efdcc64c6

        http://www.pornhub.com/view_video.php?viewkey=ph57c43f418d9bd


      • ElliG

        Ohhoh!!!! Olipa melkoiset tervehdykset kun reissun jälkeen avasin koneeni! Miten noi munillepotkimiset on edes mahdollisia??? Mahtaisko mun kantti kestää noin rajua touhua potkijana? Se laivajuttu kun lähti ihan suuttumuksesta ja oli vaan kertapotku itsepuolustukseksi - tosin kyllä ilmeisen onnistunut. Sen sijaan ne sen kaverit kyllä yritti ihan tosissaan vahingoittaa minua. Oli pakko suojata kasvoja ettei niihin osuis ja sitten tuli molempiin rintoihin kyllä ihan täysillä ja reisiin kun yritin suojata ettei osuis ihan sinne perille.
        Mietin vaan että mikä noitten rajujen potkimisjuttujen vastine sitten olis naiselle? Rintoihin potkiminen ainakin vois aiheuttaa ihan pysyviä vammoja - mulle onneks ei tunnu sellaisia tulleen. On tässä sulateltavaa...


      • ElliG
        Pyllynnuolia kirjoitti:

        Mua kiihitaako jos joku nainen alistamista tai naiset ja vaikka oikein porukalla kusisit päälle. Ja jos spermaa lentämistä kurittaa lisää.

        Siis sinuako kiihottaa naisen alistaminen? Ja tykkäisit roiskia spermat sen vaatteille - niinkö?


      • Pyllynnuolia
        ElliG kirjoitti:

        Siis sinuako kiihottaa naisen alistaminen? Ja tykkäisit roiskia spermat sen vaatteille - niinkö?

        Myös että nainen alistaa minut ja kusee päälleni ja sitten nuolemaan itseään.


      • ElliG kirjoitti:

        Ohhoh!!!! Olipa melkoiset tervehdykset kun reissun jälkeen avasin koneeni! Miten noi munillepotkimiset on edes mahdollisia??? Mahtaisko mun kantti kestää noin rajua touhua potkijana? Se laivajuttu kun lähti ihan suuttumuksesta ja oli vaan kertapotku itsepuolustukseksi - tosin kyllä ilmeisen onnistunut. Sen sijaan ne sen kaverit kyllä yritti ihan tosissaan vahingoittaa minua. Oli pakko suojata kasvoja ettei niihin osuis ja sitten tuli molempiin rintoihin kyllä ihan täysillä ja reisiin kun yritin suojata ettei osuis ihan sinne perille.
        Mietin vaan että mikä noitten rajujen potkimisjuttujen vastine sitten olis naiselle? Rintoihin potkiminen ainakin vois aiheuttaa ihan pysyviä vammoja - mulle onneks ei tunnu sellaisia tulleen. On tässä sulateltavaa...

        Mulle jos olisin oittanut riittäisi ne naisen kiusaamiset ja piinaamiset,jotka näet videoissa:) En aio vahingoittaa sua..Voi aiheuttaa kipua,nöyryytystä.häpeämistä ilmankin vakavaa vahinkoa..Näet itse sen videoissa..Ja nainen opa nauttiisi siitä:) Samoin kun näet videot,jossa miestä kidutetaan.siinä mies osittain nauttii..Ja tietysti ei kukaan lyö kovaa-aikomus on aiheuttaa kipua,nöyryyttää,eikä vahingoittaa..Älä pelkää turhaan..Jos voittaisin haluaisin panna sua "väkivaltaisesti" koska olisin kiihoittunut sinusta:)
        Ja tyhjentää pallini sinuun..(kondomilla)..Jos aiheutat mulle liikaa kipua voi olla kysymyksessä korkeintaan sinun "anaaliraiskaus"tai muu häpeämisjuttu..
        Muutenkin tämä kaikki on leikkiä,ja säännöistä sovitaan yhdessä...
        Jos minä suostun siihen kaikkeen mitä sinä voit tehdä mulle (vaikka nuolla anuksesimuoda pissasi,nuolla märkä pillusi tai joutua itse raiskatuksi dildolla syvään ja pitkään ulvontaan asti) ei mulla olisi syytä kostaa liikaa:)


      • ElliG kirjoitti:

        Ohhoh!!!! Olipa melkoiset tervehdykset kun reissun jälkeen avasin koneeni! Miten noi munillepotkimiset on edes mahdollisia??? Mahtaisko mun kantti kestää noin rajua touhua potkijana? Se laivajuttu kun lähti ihan suuttumuksesta ja oli vaan kertapotku itsepuolustukseksi - tosin kyllä ilmeisen onnistunut. Sen sijaan ne sen kaverit kyllä yritti ihan tosissaan vahingoittaa minua. Oli pakko suojata kasvoja ettei niihin osuis ja sitten tuli molempiin rintoihin kyllä ihan täysillä ja reisiin kun yritin suojata ettei osuis ihan sinne perille.
        Mietin vaan että mikä noitten rajujen potkimisjuttujen vastine sitten olis naiselle? Rintoihin potkiminen ainakin vois aiheuttaa ihan pysyviä vammoja - mulle onneks ei tunnu sellaisia tulleen. On tässä sulateltavaa...

        Kuten ymmärsit kai se oli kielivirhe-tarkoitin juoda pissasi:)
        Joskus ajattelin toistakin leikkiä-painia miehen kanssa alastomana naisyleisön edessä ja voittaja olisi raiskannut voitetun (kondomilla) suuhun ja pyllyyn:)


      • ElliG kirjoitti:

        Ohhoh!!!! Olipa melkoiset tervehdykset kun reissun jälkeen avasin koneeni! Miten noi munillepotkimiset on edes mahdollisia??? Mahtaisko mun kantti kestää noin rajua touhua potkijana? Se laivajuttu kun lähti ihan suuttumuksesta ja oli vaan kertapotku itsepuolustukseksi - tosin kyllä ilmeisen onnistunut. Sen sijaan ne sen kaverit kyllä yritti ihan tosissaan vahingoittaa minua. Oli pakko suojata kasvoja ettei niihin osuis ja sitten tuli molempiin rintoihin kyllä ihan täysillä ja reisiin kun yritin suojata ettei osuis ihan sinne perille.
        Mietin vaan että mikä noitten rajujen potkimisjuttujen vastine sitten olis naiselle? Rintoihin potkiminen ainakin vois aiheuttaa ihan pysyviä vammoja - mulle onneks ei tunnu sellaisia tulleen. On tässä sulateltavaa...

        Vielä olisin voinut pakottaa sut masturboimaan mun edessä (jos voittaisin tietysti)..On paljon hauskoja ideoita-esim seksinuken naiminen naisen ohjauksessa:)
        Olen etsimässä jännitystä,enkä toisen vakavaa vahingoittamista..
        Ollaan linjalla:)
        Aurinkoista viikonloppua
        D


      • sarrr
        sar2 kirjoitti:

        Mulle jos olisin oittanut riittäisi ne naisen kiusaamiset ja piinaamiset,jotka näet videoissa:) En aio vahingoittaa sua..Voi aiheuttaa kipua,nöyryytystä.häpeämistä ilmankin vakavaa vahinkoa..Näet itse sen videoissa..Ja nainen opa nauttiisi siitä:) Samoin kun näet videot,jossa miestä kidutetaan.siinä mies osittain nauttii..Ja tietysti ei kukaan lyö kovaa-aikomus on aiheuttaa kipua,nöyryyttää,eikä vahingoittaa..Älä pelkää turhaan..Jos voittaisin haluaisin panna sua "väkivaltaisesti" koska olisin kiihoittunut sinusta:)
        Ja tyhjentää pallini sinuun..(kondomilla)..Jos aiheutat mulle liikaa kipua voi olla kysymyksessä korkeintaan sinun "anaaliraiskaus"tai muu häpeämisjuttu..
        Muutenkin tämä kaikki on leikkiä,ja säännöistä sovitaan yhdessä...
        Jos minä suostun siihen kaikkeen mitä sinä voit tehdä mulle (vaikka nuolla anuksesimuoda pissasi,nuolla märkä pillusi tai joutua itse raiskatuksi dildolla syvään ja pitkään ulvontaan asti) ei mulla olisi syytä kostaa liikaa:)

        Ja tätä voisit tehdä mulle jos häviän:)

        http://www.pornhub.com/view_video.php?viewkey=ph581a439864a18

        http://www.pornhub.com/view_video.php?viewkey=ph584d7e7d0579c

        http://www.pornhub.com/view_video.php?viewkey=2076991854


      • Siinä-hyvä

      • Siinä-hyvä kirjoitti:

        Tuossa viimeisessä on menoa ja meininkiä. Muut palkkää paskaa.

        Kyllä porno on aika paljon fantasiointia ja suurin osin miesten...Mutta pitää ottaa huomioon että naiset pitävät pehoimmasta..Netistä esim löytyy viimeisen videon daamin kanssa sellainen klippi jossa hän oikeasti raiskaa tosikovaa miestä.Laitan jos löydän..Kysymys on vain onkos sillä miehellä peräsuoli jäljellä:) Ja tuskin se on monelle naiselle olisi mieleksi..


      • ElliG kirjoitti:

        Ai hitto!!!! Toi oli jo mullekin melkein liikaa! Ensin seisovaa kyrpää potkitaan ja se kai ei ihan niin kamala juttu ole mutta sääliksi kävi. Mutta sitten ne potkut kiveksiin korkkareilla!!!! Tuntu todella pahalta! Ja mitä tuollaisista pitäis saada vastineeksi? Monta potkua jalkoväliin ja paljaisiin tisseihin myös??? Vai jotain spesiaalia nänneille? Taitaa mennä yöunet... Minä sidottuna käsistä ja jalat levällään siinä leningissäni potkittavana... Ei todella taida uni tulla...

        Hei Elli:)
        Mihin rohkeutesi on kadonnut? 90% naisia rehvastelee netissä,sitten pupu menee housuihin..Kuulutkos ryhmään? Niin munani ja pimppisi on turvassa:)
        Otetaankos ottelu? Vaikka 3 erää?Ja jokaisen jälkeen katsotaan kuka voitti..
        Voisit vapaasti valita paikan,kutsua pari naiskaveri-se olisi sun takuu..
        En aio vahingoittaa sua,vaan leikkiä.
        Kuten on sovittu alistaja saa tehdä hävinneelle mitä tykkää terveen järjen rajoissa..
        Kivaa viikkoa ja aurinkoa
        D


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Hei Elli:)
        Mihin rohkeutesi on kadonnut? 90% naisia rehvastelee netissä,sitten pupu menee housuihin..Kuulutkos ryhmään? Niin munani ja pimppisi on turvassa:)
        Otetaankos ottelu? Vaikka 3 erää?Ja jokaisen jälkeen katsotaan kuka voitti..
        Voisit vapaasti valita paikan,kutsua pari naiskaveri-se olisi sun takuu..
        En aio vahingoittaa sua,vaan leikkiä.
        Kuten on sovittu alistaja saa tehdä hävinneelle mitä tykkää terveen järjen rajoissa..
        Kivaa viikkoa ja aurinkoa
        D

        Ei kysymys ole rohkeudesta tai sen puutteesta! Noi sun laittamas videolinkit vaan on saanut mut vähän ymmälle. Siis erityisesti ne karmeat kivesten potkimiset???? Jos tuskasta voi saada nautintoa niin mikä se naisen kohdalla olisi? Tuskin pillun potkimista. Joku näytti joskus meidän saunaillassa tosi rajun ruoskimisvideon. Erittäin kaunis nuori nainen tyylikkäässä sifonkileningissä raahattiin kesken juhlien kuulusteltavaksi ja ruoskittavaksi johonkin kellariin niin että pian mekko ja sukat oli riekaleina nilkoissa ja vatsa ja reidet veristen juomujen peitossa. Karmeinta oli kuitenkin katsella kuinka myös rintaliivit repeytyivät iskuista riekaleiksi ja upeat rinnat muuttuivat verinaarmujen ryteiköksi mistä edes nännejä ei erottanut! Kaiva mulle se video ja anlysoi niin että minäkin ymmärrän!!!


      • ElliG
        Pyllynnuolia kirjoitti:

        Myös että nainen alistaa minut ja kusee päälleni ja sitten nuolemaan itseään.

        Ja mitenkä haluaisit alistaa minut???


      • ElliG kirjoitti:

        Ei kysymys ole rohkeudesta tai sen puutteesta! Noi sun laittamas videolinkit vaan on saanut mut vähän ymmälle. Siis erityisesti ne karmeat kivesten potkimiset???? Jos tuskasta voi saada nautintoa niin mikä se naisen kohdalla olisi? Tuskin pillun potkimista. Joku näytti joskus meidän saunaillassa tosi rajun ruoskimisvideon. Erittäin kaunis nuori nainen tyylikkäässä sifonkileningissä raahattiin kesken juhlien kuulusteltavaksi ja ruoskittavaksi johonkin kellariin niin että pian mekko ja sukat oli riekaleina nilkoissa ja vatsa ja reidet veristen juomujen peitossa. Karmeinta oli kuitenkin katsella kuinka myös rintaliivit repeytyivät iskuista riekaleiksi ja upeat rinnat muuttuivat verinaarmujen ryteiköksi mistä edes nännejä ei erottanut! Kaiva mulle se video ja anlysoi niin että minäkin ymmärrän!!!

        Selvä Elli...
        Ensinnäkin itse en ole sadisti...Kyllä minusta olisi hauskaa esim sitoa sut,kiusata,nuolla,panna suuhun,kouria rinnat ja sormettaa klittaa..
        Voisin nöyryytykseen käyttää dildo peppuun tai pissata suuhun t.m.s.
        Voi olla antaa remmia pyllylle..
        Mutta en aio ruoskia sua,eikä leikata veitsillä..
        Muuten olet unohtanut että olisin itse alastomana..Mieti kenellä olisi enemmän shansseja tuottaa toiselle kipua?
        On olemassa hard-core porno ja hulluja sadisteja..videoissa kai verta on tomaattimehua tavallisesti:)
        Karmeat munien potkimiset.Ensinnäkin miehet itse suostuvat niihin..He ovat masokisteja.Sitten alistajat osaavat oman asian..He piinaavat,tuottavat kipua,eikä vahingoita..
        Olen itse switch ja jos voitat ensinnäkin luotn sun järkeen ja sitten vaikka olisit kuinka piinannut ja nöryyttänyt mua-en aio "kostaa"..
        Se on leikki ja hävinnyt alistuu ja kärsii:)


      • ElliG kirjoitti:

        Ei kysymys ole rohkeudesta tai sen puutteesta! Noi sun laittamas videolinkit vaan on saanut mut vähän ymmälle. Siis erityisesti ne karmeat kivesten potkimiset???? Jos tuskasta voi saada nautintoa niin mikä se naisen kohdalla olisi? Tuskin pillun potkimista. Joku näytti joskus meidän saunaillassa tosi rajun ruoskimisvideon. Erittäin kaunis nuori nainen tyylikkäässä sifonkileningissä raahattiin kesken juhlien kuulusteltavaksi ja ruoskittavaksi johonkin kellariin niin että pian mekko ja sukat oli riekaleina nilkoissa ja vatsa ja reidet veristen juomujen peitossa. Karmeinta oli kuitenkin katsella kuinka myös rintaliivit repeytyivät iskuista riekaleiksi ja upeat rinnat muuttuivat verinaarmujen ryteiköksi mistä edes nännejä ei erottanut! Kaiva mulle se video ja anlysoi niin että minäkin ymmärrän!!!

        Esim.jopa sellainen asia kuten miehen raiskaaminen pyllyyn dildolla/strap-onilla...
        Miehellä on eturauhanen,kun tekokulli osuu siihen mies saa seksuallista nautintoa joka pitkän sisään tunkeutumisen tuloksena pättyy useammin siemensyöksyyn ja orgasmiin.Toinen asia että miehen mahan alle esim.laitetaan tyynyn (korotetaan pakarat) ja laitetaan liukkaria,työnnetään hitaasti vaikka pyörittämällä ja vasta sen jälkeen voi aloittaa työnnöt syvemmälle..Kun miehellä on kapeampi aukko kuin naisella:) Muuten peräsuoli voi repeytyä..Videoissa joskus näen tosi isot dildot:)
        Niin näetkös-toisaalta miestä käytetään hyväksi ja raiskataan,häpäistään.Toisaalta se on häpeän ja nautinnon seksinen tunne..


      • ElliG kirjoitti:

        Ei kysymys ole rohkeudesta tai sen puutteesta! Noi sun laittamas videolinkit vaan on saanut mut vähän ymmälle. Siis erityisesti ne karmeat kivesten potkimiset???? Jos tuskasta voi saada nautintoa niin mikä se naisen kohdalla olisi? Tuskin pillun potkimista. Joku näytti joskus meidän saunaillassa tosi rajun ruoskimisvideon. Erittäin kaunis nuori nainen tyylikkäässä sifonkileningissä raahattiin kesken juhlien kuulusteltavaksi ja ruoskittavaksi johonkin kellariin niin että pian mekko ja sukat oli riekaleina nilkoissa ja vatsa ja reidet veristen juomujen peitossa. Karmeinta oli kuitenkin katsella kuinka myös rintaliivit repeytyivät iskuista riekaleiksi ja upeat rinnat muuttuivat verinaarmujen ryteiköksi mistä edes nännejä ei erottanut! Kaiva mulle se video ja anlysoi niin että minäkin ymmärrän!!!

        huomasin virheet vastauksessani sulle:) tyyny,liukkari ja sekainen eikä seksinen


      • ElliG kirjoitti:

        Ei kysymys ole rohkeudesta tai sen puutteesta! Noi sun laittamas videolinkit vaan on saanut mut vähän ymmälle. Siis erityisesti ne karmeat kivesten potkimiset???? Jos tuskasta voi saada nautintoa niin mikä se naisen kohdalla olisi? Tuskin pillun potkimista. Joku näytti joskus meidän saunaillassa tosi rajun ruoskimisvideon. Erittäin kaunis nuori nainen tyylikkäässä sifonkileningissä raahattiin kesken juhlien kuulusteltavaksi ja ruoskittavaksi johonkin kellariin niin että pian mekko ja sukat oli riekaleina nilkoissa ja vatsa ja reidet veristen juomujen peitossa. Karmeinta oli kuitenkin katsella kuinka myös rintaliivit repeytyivät iskuista riekaleiksi ja upeat rinnat muuttuivat verinaarmujen ryteiköksi mistä edes nännejä ei erottanut! Kaiva mulle se video ja anlysoi niin että minäkin ymmärrän!!!

        Aikaisemmin jo olen laittanut videot-mitä haluaisin tehdä sulle-tarkista Elli:) Ja sinä voisit itse rajoittaa mitä saa sulle tehdä-mitä ei..
        Mulle esim ei saa laittaa esineitä/sondeja kalun terskan sisään..Siihen cbt:n leikkiin pitää olla sairaanhoitajan osaaminen:)


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Selvä Elli...
        Ensinnäkin itse en ole sadisti...Kyllä minusta olisi hauskaa esim sitoa sut,kiusata,nuolla,panna suuhun,kouria rinnat ja sormettaa klittaa..
        Voisin nöyryytykseen käyttää dildo peppuun tai pissata suuhun t.m.s.
        Voi olla antaa remmia pyllylle..
        Mutta en aio ruoskia sua,eikä leikata veitsillä..
        Muuten olet unohtanut että olisin itse alastomana..Mieti kenellä olisi enemmän shansseja tuottaa toiselle kipua?
        On olemassa hard-core porno ja hulluja sadisteja..videoissa kai verta on tomaattimehua tavallisesti:)
        Karmeat munien potkimiset.Ensinnäkin miehet itse suostuvat niihin..He ovat masokisteja.Sitten alistajat osaavat oman asian..He piinaavat,tuottavat kipua,eikä vahingoita..
        Olen itse switch ja jos voitat ensinnäkin luotn sun järkeen ja sitten vaikka olisit kuinka piinannut ja nöryyttänyt mua-en aio "kostaa"..
        Se on leikki ja hävinnyt alistuu ja kärsii:)

        Joo mä ymmärrän leikkimielisen kidutuksen - johonkin lievään olen itsekin joskus osallistunut. Toisaalta kiihottavuutta lisää jos ei voi olla ihan varma miten pitkälle mennään kuten sidottuna ollessa aina on. Mutta suostuisit siis tuohon munien potkimiseen?
        Itse olen aika poropeukalo etsimään mitään netistä niin voisit kyllä etsiä minulle tuon pyytämäni videon - jos se nyt siellä edes onkaan. Olen aika vakuuttunut, ettei se veri ollut mitään tomaattimehua - ainakin kaikki näytti todella aidolta. Ehkä tyttö oli huumattu tai pakotettu muuten.
        Olisimme aika erikoinen pari - sinä ilman vaatteita ja minä korkkareissa ja mekossa...


      • sarrr
        ElliG kirjoitti:

        Joo mä ymmärrän leikkimielisen kidutuksen - johonkin lievään olen itsekin joskus osallistunut. Toisaalta kiihottavuutta lisää jos ei voi olla ihan varma miten pitkälle mennään kuten sidottuna ollessa aina on. Mutta suostuisit siis tuohon munien potkimiseen?
        Itse olen aika poropeukalo etsimään mitään netistä niin voisit kyllä etsiä minulle tuon pyytämäni videon - jos se nyt siellä edes onkaan. Olen aika vakuuttunut, ettei se veri ollut mitään tomaattimehua - ainakin kaikki näytti todella aidolta. Ehkä tyttö oli huumattu tai pakotettu muuten.
        Olisimme aika erikoinen pari - sinä ilman vaatteita ja minä korkkareissa ja mekossa...

        Se että olisit seksikkäissä asuissa ja minä alastomana olisi vain lisännyt kiihoitusta ja jännitystä:) Katso taas CFNM..
        Sinun ei olisi tarvinnut miettiä-oletkos riittävästi seksikäs-näkisit heti:)
        Kun leikkiin ryhdytään-kyllä suostuisin munien potkimiseen ja läpsimiseen sillä varauksella että iskut tehdään kevyesti (jos korkkareilla) tai palain jaloin tai avoimella kämmennellä,sormin (antaa tällit).Sun pitää ymmärtää-kidutukseen ei tarvitse voimaa-kevyt isku,joka toistuu tekee tosi kipeää koska kipu voimistuu ja kertaantuu..se sekä nostaa kiimaa,usein seisottaa että rapauttaa miehen tahdonvoiman vastarintaan, tekee hänestä vähittelen raukan eläimen:)
        Videoista-niitä on tuhansia-anna joku vinni?


      • ElliG kirjoitti:

        Joo mä ymmärrän leikkimielisen kidutuksen - johonkin lievään olen itsekin joskus osallistunut. Toisaalta kiihottavuutta lisää jos ei voi olla ihan varma miten pitkälle mennään kuten sidottuna ollessa aina on. Mutta suostuisit siis tuohon munien potkimiseen?
        Itse olen aika poropeukalo etsimään mitään netistä niin voisit kyllä etsiä minulle tuon pyytämäni videon - jos se nyt siellä edes onkaan. Olen aika vakuuttunut, ettei se veri ollut mitään tomaattimehua - ainakin kaikki näytti todella aidolta. Ehkä tyttö oli huumattu tai pakotettu muuten.
        Olisimme aika erikoinen pari - sinä ilman vaatteita ja minä korkkareissa ja mekossa...

        Kuten lupasin jo-jos voitat minut ottelussa-saisit rauhassa vaikka istua päälläni naputtamalla ja polkimalla muniani ja nauttimalla voihkinnastani ja väkisin palleista puristetun sperman näkymästä:)
        Yritän löytää joku vastaava video.
        Kivaa iltaa D


      • ElliG

        Enemmän näyttivät kyllä sovituilta leikeiltä. En vertaisi kivesten potkintaan...


      • sarrr
        ElliG kirjoitti:

        Enemmän näyttivät kyllä sovituilta leikeiltä. En vertaisi kivesten potkintaan...

        Olet oikeassa-nyt ei ollut palon aikaa etsiä,mutta jos googlaat esim hard core bdsm, hard core rape kai löytyy :) Samoin jos googlaat bdsm,whiping,fetish..Ymmärrän mitä takoitat.
        Yritän huomenna löytää sulle..Lisäksi on olemassa kiellettyjä videoita,joissa on oikea verinen kidutus tai raiskaus..Niitä en haluaisi itsekään katsoa..
        Kivekset ovat herkkä paikka-itsekin tulisin ulvomaan jos joutuisiin käsittelyysi,mutta en usko että näiden miesten munat tulivat mössöksi:)
        Hyvää iltaa..
        Jatketaan huomenna D


      • ElliG kirjoitti:

        Enemmän näyttivät kyllä sovituilta leikeiltä. En vertaisi kivesten potkintaan...

        Vielä pari juttua-huomasitkos kumitossut yhden potkijan jaloissa (kenkikärkien päällä)..Sitten kun miehet onanoivat tai heidät kiihoitetaan käsin-se erittää endorfiineja,jotka lieventävät kipuja..
        Älä huoli-yrittäisin voittaa koska mieluummin tyhjentäisin pallini sinuun kuin sun kengän alle:)
        Vielä hakusana spanking..


      • ElliG kirjoitti:

        Enemmän näyttivät kyllä sovituilta leikeiltä. En vertaisi kivesten potkintaan...

        Kerro itse miten sinä haluaisit järjestää ottelun? Mun ehdotukseni että olisin yrittänyt riisua sinut,selättää ja päästä pimppisi kimppuun.Jos onnistun-saisin "ottaa väksin" sinut (kondomilla) ja alistaa kaikin keinoin.
        Kiihoittaako sua remmillä käsittely,sidonta,muu väkivalta?
        Kerro miten haluaisit alistaa minut jos voitat?
        Jos olisi "tuomaristo" esim.sun naiskaverista-kaikki olisi rehellista ja järjen puitteissa:)
        Aurinko paistaa jo:)
        D


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Kerro itse miten sinä haluaisit järjestää ottelun? Mun ehdotukseni että olisin yrittänyt riisua sinut,selättää ja päästä pimppisi kimppuun.Jos onnistun-saisin "ottaa väksin" sinut (kondomilla) ja alistaa kaikin keinoin.
        Kiihoittaako sua remmillä käsittely,sidonta,muu väkivalta?
        Kerro miten haluaisit alistaa minut jos voitat?
        Jos olisi "tuomaristo" esim.sun naiskaverista-kaikki olisi rehellista ja järjen puitteissa:)
        Aurinko paistaa jo:)
        D

        Kamppailulajeissa on tottunut aika koviin otteisiin eikä leikkimieliselle taistelulle ole mielestäni oikein mitään motiivia. Pelleilymielessä käydyt makuuhuonepainit kuuluvat mutasarjaan!


      • ElliG kirjoitti:

        Kamppailulajeissa on tottunut aika koviin otteisiin eikä leikkimieliselle taistelulle ole mielestäni oikein mitään motiivia. Pelleilymielessä käydyt makuuhuonepainit kuuluvat mutasarjaan!

        Okei Elli,järjestetään oikea ottelu:) Kerro miten haluaisit? Mitkä ovat rajoitteet?Miten alistaisit jos voittaisit?Mitä saisin tehdä sulle?


      • ElliG kirjoitti:

        Kamppailulajeissa on tottunut aika koviin otteisiin eikä leikkimieliselle taistelulle ole mielestäni oikein mitään motiivia. Pelleilymielessä käydyt makuuhuonepainit kuuluvat mutasarjaan!

        Selitä-miltä pitäisi sen näyttää mukkuusi?Paikka?Muut (esim.naiskaverit)?


      • ElliG kirjoitti:

        Kamppailulajeissa on tottunut aika koviin otteisiin eikä leikkimieliselle taistelulle ole mielestäni oikein mitään motiivia. Pelleilymielessä käydyt makuuhuonepainit kuuluvat mutasarjaan!

        tarkoitin makuusi..Ja siirretäänkös e-postiin jos oot vakavissasi? Ehdotan Espoon bdsm-baari..Kerro ehdot,rajat?


      • ElliG kirjoitti:

        Kamppailulajeissa on tottunut aika koviin otteisiin eikä leikkimieliselle taistelulle ole mielestäni oikein mitään motiivia. Pelleilymielessä käydyt makuuhuonepainit kuuluvat mutasarjaan!

        Näyttää vain siltä että sulle tuli pupu-jänis housuihin,vaikka kehuskelet taidoillasi:)


      • ElliG kirjoitti:

        Kamppailulajeissa on tottunut aika koviin otteisiin eikä leikkimieliselle taistelulle ole mielestäni oikein mitään motiivia. Pelleilymielessä käydyt makuuhuonepainit kuuluvat mutasarjaan!

        Mutta ymmärrän nuoren neidin huolia:) En aio vammauttaa ketään .
        Kivaa iltaa ja hyvää jatkoa..
        Jatketaan jos uskallat..:)


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Mutta ymmärrän nuoren neidin huolia:) En aio vammauttaa ketään .
        Kivaa iltaa ja hyvää jatkoa..
        Jatketaan jos uskallat..:)

        Mikä ja millainen paikka tuo bdsm-baari on? En ole koskaan kuullutkaan. Tapaahtuuko siellä juuri tuollaista?


      • ElliG kirjoitti:

        Mikä ja millainen paikka tuo bdsm-baari on? En ole koskaan kuullutkaan. Tapaahtuuko siellä juuri tuollaista?

        Siellä voi järjestellä mikä tahansa tapaaminen bdsm:n hengissä..Se kuuluu PKS;n bdsm:n kerholle..Mulla on muutama tuttu.Paikka pitää vain varata etukäteen.Siellä on turvallista..Ja kaikesta voisimme sopia kanssasi etukäteen ja tavata ennen:)


      • ElliG kirjoitti:

        Mikä ja millainen paikka tuo bdsm-baari on? En ole koskaan kuullutkaan. Tapaahtuuko siellä juuri tuollaista?

        Ota vaikka naiskaveri mukaan...Jos voitat saat tehdä mulle mitä haluat:)


      • ElliG kirjoitti:

        Mikä ja millainen paikka tuo bdsm-baari on? En ole koskaan kuullutkaan. Tapaahtuuko siellä juuri tuollaista?

        He järjestävät myös bileet ja erilaiset tapahtumat...Ymmärrän hyvin jos sua pelottaa..Jos haluaisit olisit voinut ensimmäistä kertaa alistaja:)Alistaa mut miten haluat.. Vaikka kaverisi kanssa yhdessä..Sitten voi olla olisit kokeillut alistumista..Kun epäilen että se kiinnostaa sua vielä enemmän...:)


      • ElliG kirjoitti:

        Mikä ja millainen paikka tuo bdsm-baari on? En ole koskaan kuullutkaan. Tapaahtuuko siellä juuri tuollaista?

        Jos olisit/te alistaja-saisit vapaasti käyttää remmiä,dildoja,potkuja munille,pissata suuhun,nuolettaa omaa anusta tai pimppiä mulla,nöyryyttää muilla keksimilläsi kenoilla.Kai se olisi hauskaa aluksi ja turvallista?:)
        Seuraavalla kerralla roolit olisivat vaihtuneet:)


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Jos olisit/te alistaja-saisit vapaasti käyttää remmiä,dildoja,potkuja munille,pissata suuhun,nuolettaa omaa anusta tai pimppiä mulla,nöyryyttää muilla keksimilläsi kenoilla.Kai se olisi hauskaa aluksi ja turvallista?:)
        Seuraavalla kerralla roolit olisivat vaihtuneet:)

        Sulla siis kaikesta päätellen on sieltä paljonkin kokemuksia. Minulle tuo on ihan vieras asia. Se laivapotkiminen oli ihan itsepuolustusta - en siinä sen paremmin mitään ajatellut. En todellakaan usko, että pystyisi esiintymään missään alastomana!!! Enemmän minun tyyliäni olisi viimeisen päälle pukeutuneena niin kuin siellä laivalla ja sitten ikään kuin sattumalta joutua johonkin välikohtaukseen ja puolustautua. Silloin voisit kyllä saada munilles ja lujaa! Varsinkin jos väkisin tunkisit kättäs rintsikoihin saati hameen alle!


      • ElliG kirjoitti:

        Sulla siis kaikesta päätellen on sieltä paljonkin kokemuksia. Minulle tuo on ihan vieras asia. Se laivapotkiminen oli ihan itsepuolustusta - en siinä sen paremmin mitään ajatellut. En todellakaan usko, että pystyisi esiintymään missään alastomana!!! Enemmän minun tyyliäni olisi viimeisen päälle pukeutuneena niin kuin siellä laivalla ja sitten ikään kuin sattumalta joutua johonkin välikohtaukseen ja puolustautua. Silloin voisit kyllä saada munilles ja lujaa! Varsinkin jos väkisin tunkisit kättäs rintsikoihin saati hameen alle!

        Tehdään niin:) Olisin yrittänyt tunkia kättäni,kähmiä sua,kouraista..Sulla olisi kaikki seksikkäät vaatteet päällä...Runkkaisin kiihoittuen lisäksi yrittämällä lähestyä sua ja tulla sun vaatteisiisi..Sitten vain korkokengillä palleista mällit pois lentämään litistämällä ..:) Mitäs ajattelet?


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Tehdään niin:) Olisin yrittänyt tunkia kättäni,kähmiä sua,kouraista..Sulla olisi kaikki seksikkäät vaatteet päällä...Runkkaisin kiihoittuen lisäksi yrittämällä lähestyä sua ja tulla sun vaatteisiisi..Sitten vain korkokengillä palleista mällit pois lentämään litistämällä ..:) Mitäs ajattelet?

        Onko sulla kokemusta jostain juuri tuollaisesta? En usko että siltä laivatyypiltä ainakaan pääsi mällit paljon lentämään vaikka saikin aika tiukan otteen puseron sisältä. Hyttiinsä se olis tahtonut viedä. Olis kuulemma ollut isoa tarjolla! Tai voihan olla että siltä tulikin housuihin. Juur sai nännistä kiinni mutta kosto tuli! Sitäkö sinäkin toivoisit?


      • ElliG kirjoitti:

        Onko sulla kokemusta jostain juuri tuollaisesta? En usko että siltä laivatyypiltä ainakaan pääsi mällit paljon lentämään vaikka saikin aika tiukan otteen puseron sisältä. Hyttiinsä se olis tahtonut viedä. Olis kuulemma ollut isoa tarjolla! Tai voihan olla että siltä tulikin housuihin. Juur sai nännistä kiinni mutta kosto tuli! Sitäkö sinäkin toivoisit?

        Jos lyöt ei niin lujaa mutta tiheään pallini tai puserrat ne kengilläsi hitaasti mutta vamin otein-mällit lentää..Voisin nuolla ne kengiltäsi...Samoin kiihoitun sinusta ja vedän käteen-niin kalu olisi jo puoliksi valmia:) Jos haluat todella kiduttaa mua ja nauttia siitä ei ole pakko potkia kovaa-riittää usein kevyesti.voi lyödä kämmenellä,sormin,painaa kengällä j.n.e
        Siten saisit nähdä miten kiemurtelen omassa spermassani jaloissasi pyytäen armoa..


      • ElliG kirjoitti:

        Onko sulla kokemusta jostain juuri tuollaisesta? En usko että siltä laivatyypiltä ainakaan pääsi mällit paljon lentämään vaikka saikin aika tiukan otteen puseron sisältä. Hyttiinsä se olis tahtonut viedä. Olis kuulemma ollut isoa tarjolla! Tai voihan olla että siltä tulikin housuihin. Juur sai nännistä kiinni mutta kosto tuli! Sitäkö sinäkin toivoisit?

        Haluaisitkos myös kostoksi raiskata dildolla peppuun:)? Miehen raiskus olisi erikoinen kokemus...


      • ElliG kirjoitti:

        Onko sulla kokemusta jostain juuri tuollaisesta? En usko että siltä laivatyypiltä ainakaan pääsi mällit paljon lentämään vaikka saikin aika tiukan otteen puseron sisältä. Hyttiinsä se olis tahtonut viedä. Olis kuulemma ollut isoa tarjolla! Tai voihan olla että siltä tulikin housuihin. Juur sai nännistä kiinni mutta kosto tuli! Sitäkö sinäkin toivoisit?

        Mitä muuta haluaisit kokeilla?Kerro...


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Haluaisitkos myös kostoksi raiskata dildolla peppuun:)? Miehen raiskus olisi erikoinen kokemus...

        En oikein tiedä kun ei ole tuollaisesta kokemuksia! Kiinnostaisi kyllä tietää mitä jotain vähän rajumpaa haluaisit minulle tehdä. Ei kai se niin yksipuolista olisi että vain minä rääkkäisin sinua?


      • ElliG kirjoitti:

        En oikein tiedä kun ei ole tuollaisesta kokemuksia! Kiinnostaisi kyllä tietää mitä jotain vähän rajumpaa haluaisit minulle tehdä. Ei kai se niin yksipuolista olisi että vain minä rääkkäisin sinua?

        Haluaisin dormettaa sua orgasmiin asti väkisin:) Nuolla pimppisi...
        Kouraista kunnolla


      • ElliG kirjoitti:

        En oikein tiedä kun ei ole tuollaisesta kokemuksia! Kiinnostaisi kyllä tietää mitä jotain vähän rajumpaa haluaisit minulle tehdä. Ei kai se niin yksipuolista olisi että vain minä rääkkäisin sinua?

        sormettaa:) yrittäisin pakottaa sut suihinottoon:) Imettää tissisi..Ottaa vaatteesi pois yksitellen...
        Kerro omat fantasiasi?:)


      • ElliG kirjoitti:

        En oikein tiedä kun ei ole tuollaisesta kokemuksia! Kiinnostaisi kyllä tietää mitä jotain vähän rajumpaa haluaisit minulle tehdä. Ei kai se niin yksipuolista olisi että vain minä rääkkäisin sinua?

        Mulla on pari isohkoa dildoa-haluaisin kokeilla sinuun:)


      • ElliG kirjoitti:

        En oikein tiedä kun ei ole tuollaisesta kokemuksia! Kiinnostaisi kyllä tietää mitä jotain vähän rajumpaa haluaisit minulle tehdä. Ei kai se niin yksipuolista olisi että vain minä rääkkäisin sinua?

        Koska olisin oikein kiihoittunut katsoen sua mustissa sukissa ja lyhyeessa hameessa,m.m.sun rintojasi-kovin fantasiani olisi tietysti päästä naimaan sua.
        Ottaisin muutama kondomi mukaan..
        Tietysti helppoa se ei olisi ollut:)Yrittäisin kaataa sut maahan ja riisua sulta pois alushousut..Se tekisi jo homman helpommaksi..Sitten yrittäisi saattaa sut kiihoitustilaan-sormet,kosketukset,dildot,kieleni..
        Haluaisin kuulla litinäsi..
        Jos olisin onnistunut-olisit itse pyytänyt kalua sisään:)
        Tietysti on aivan mahdollista että olisit pakottanut potkuin,käsin ja kengin niin runsaasti spermaa pallistani pois että minusta olisi tullut jo siinä hetkenä impotentti,jolla ei seiso..
        Silloin mun olisi pakko nuolla loppuun asti:)


      • ElliG kirjoitti:

        En oikein tiedä kun ei ole tuollaisesta kokemuksia! Kiinnostaisi kyllä tietää mitä jotain vähän rajumpaa haluaisit minulle tehdä. Ei kai se niin yksipuolista olisi että vain minä rääkkäisin sinua?

        Olisin ottanut kaikki vaatteesi pois,työntänyt kaluni suuhusi ,laitanut mahalleen polvieni päällä ja antisin remmiä paljaalle pyllylle...Sitten pyykinpojat,nipistimet tai neulat nänneihin:)
        Sun olisi ollut pakko kestää kaikki miltei tukehtuen spermaani..
        Mutta kerro oma fantasiasi?


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Olisin ottanut kaikki vaatteesi pois,työntänyt kaluni suuhusi ,laitanut mahalleen polvieni päällä ja antisin remmiä paljaalle pyllylle...Sitten pyykinpojat,nipistimet tai neulat nänneihin:)
        Sun olisi ollut pakko kestää kaikki miltei tukehtuen spermaani..
        Mutta kerro oma fantasiasi?

        No voi kai sen myöntää, että kaiknlaista sitä joskus tulee fantasioitua. Rajumpaakin. Ja voi kai senkin myöntää, etten ehkä ihan syytön ollut siihen laivavälikohtaukseenkaan. Pitkin iltaa oli pidetty pikku flirttiä ja sellaisen pienen kopeloinninkin hyväksyinkin. Liikaa oli se kun monista kielloistani huolimatta aukaisi puseroni napit tanssilattialla useampan kertaan ja sitten lopulta vaan kouraisi paljaan rinnan esiin ja yritti imeä nänniä. Jossain sivummalla olis voinut mennä vielä huumorilla, mutta nyt moni näki sen ja mulla keitti yli.
        Aika karmeita noi sun nänninvenytykses kyllä on! Ja ilman vaatteita en siis missään tapauksessa missään esiintyisi! Ja fantasiat nyt on fantasioita...


      • ElliG kirjoitti:

        No voi kai sen myöntää, että kaiknlaista sitä joskus tulee fantasioitua. Rajumpaakin. Ja voi kai senkin myöntää, etten ehkä ihan syytön ollut siihen laivavälikohtaukseenkaan. Pitkin iltaa oli pidetty pikku flirttiä ja sellaisen pienen kopeloinninkin hyväksyinkin. Liikaa oli se kun monista kielloistani huolimatta aukaisi puseroni napit tanssilattialla useampan kertaan ja sitten lopulta vaan kouraisi paljaan rinnan esiin ja yritti imeä nänniä. Jossain sivummalla olis voinut mennä vielä huumorilla, mutta nyt moni näki sen ja mulla keitti yli.
        Aika karmeita noi sun nänninvenytykses kyllä on! Ja ilman vaatteita en siis missään tapauksessa missään esiintyisi! Ja fantasiat nyt on fantasioita...

        Ota rennosti Elli..Muistatkos CFNM vielä:) Voisit pitää kaikki vaatteesi päällä...riittää seksikkäät minit,sukat ja muut houkuttimet..Se vain kiihoittaisi mua..Se on minä,alastomana kalu pystyssä olisin kiimassa katsomassa ja kourimassa sua:) Leikitään näin..


      • ElliG kirjoitti:

        No voi kai sen myöntää, että kaiknlaista sitä joskus tulee fantasioitua. Rajumpaakin. Ja voi kai senkin myöntää, etten ehkä ihan syytön ollut siihen laivavälikohtaukseenkaan. Pitkin iltaa oli pidetty pikku flirttiä ja sellaisen pienen kopeloinninkin hyväksyinkin. Liikaa oli se kun monista kielloistani huolimatta aukaisi puseroni napit tanssilattialla useampan kertaan ja sitten lopulta vaan kouraisi paljaan rinnan esiin ja yritti imeä nänniä. Jossain sivummalla olis voinut mennä vielä huumorilla, mutta nyt moni näki sen ja mulla keitti yli.
        Aika karmeita noi sun nänninvenytykses kyllä on! Ja ilman vaatteita en siis missään tapauksessa missään esiintyisi! Ja fantasiat nyt on fantasioita...

        Kuten oli jo sovittu-sinä olisit rääkkääjän roolissa:) Minä olisin vain yrittänyt kosketella sua tunkien käteni kaikkiin kiellettyihin paikkoihisi:)


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Kuten oli jo sovittu-sinä olisit rääkkääjän roolissa:) Minä olisin vain yrittänyt kosketella sua tunkien käteni kaikkiin kiellettyihin paikkoihisi:)

        Entä jos haluaisinkin olla se jota rääkätään? Ajatus alkaa enemmän ja enemmän kiehtoa.


      • ElliG
        ElliG kirjoitti:

        Entä jos haluaisinkin olla se jota rääkätään? Ajatus alkaa enemmän ja enemmän kiehtoa.

        Mutta en siis ilman vaatteita kuitenkaan.


      • ElliG
        ElliG kirjoitti:

        Mutta en siis ilman vaatteita kuitenkaan.

        Eipä tullut uni silmään kun rupesin pyörittelemään mielessäni noita sun uhkauksiasi! Jossain pitsimekossa? Ei tuo remmiä pyllylle tai dildo kuitenkaan kauheasti pelota jos se ei ihan mahdottoman rajua ole. Ja kyllä minä nuo nänninvenytyksetkin tai nipistimet ymmärrän, mutta miten niin neulat nänneihin??? Et kai sä sellaista voisi oikeasti tehdä? Yritä tässä sitten saada unta...


      • ElliG kirjoitti:

        Eipä tullut uni silmään kun rupesin pyörittelemään mielessäni noita sun uhkauksiasi! Jossain pitsimekossa? Ei tuo remmiä pyllylle tai dildo kuitenkaan kauheasti pelota jos se ei ihan mahdottoman rajua ole. Ja kyllä minä nuo nänninvenytyksetkin tai nipistimet ymmärrän, mutta miten niin neulat nänneihin??? Et kai sä sellaista voisi oikeasti tehdä? Yritä tässä sitten saada unta...

        Haluaisitkos istua naamalleni,peittää silmäni ja nuolettaa itsellesi orgasmin minulla:)? En saisi nähdä pimppiäsi,vain tuntea tuoksun ja ihanan lämmön?
        Olisi mielelläni alistanut sua-kerro mitä haluaisit ja miten? ainakin kovakouraisu vaateiden läpi olisi hyvä alku:) Ja pakkosormetus-käsi sun alushousuissa?


      • ElliG kirjoitti:

        Eipä tullut uni silmään kun rupesin pyörittelemään mielessäni noita sun uhkauksiasi! Jossain pitsimekossa? Ei tuo remmiä pyllylle tai dildo kuitenkaan kauheasti pelota jos se ei ihan mahdottoman rajua ole. Ja kyllä minä nuo nänninvenytyksetkin tai nipistimet ymmärrän, mutta miten niin neulat nänneihin??? Et kai sä sellaista voisi oikeasti tehdä? Yritä tässä sitten saada unta...

        Nänneihin voi laittaa pyykinpokkia aluksi:) Ja dildolla voi käsitellä kovaa:) Neulat (desinfioidut)-vain uhrin suostumuksella..


      • ElliG kirjoitti:

        Eipä tullut uni silmään kun rupesin pyörittelemään mielessäni noita sun uhkauksiasi! Jossain pitsimekossa? Ei tuo remmiä pyllylle tai dildo kuitenkaan kauheasti pelota jos se ei ihan mahdottoman rajua ole. Ja kyllä minä nuo nänninvenytyksetkin tai nipistimet ymmärrän, mutta miten niin neulat nänneihin??? Et kai sä sellaista voisi oikeasti tehdä? Yritä tässä sitten saada unta...

        Häpyhuuleihin joskus laitetaan ainoja venytykseen..Pylly voi ruoskia kunnolla-paljas pimppisi polvellani?:)


      • ElliG kirjoitti:

        Mutta en siis ilman vaatteita kuitenkaan.

        Voi rääkkiä vaatteissakin:)
        Voisin sitoa sut tuoliin,tunkea käteni alushousuihisi,sormettaa siihen asti kun litisee ja kun oot kiimassa-antaa sun nuolla pallini,imeä terskani ja sitten pakottaa ottaa syvälle kurkkuun ja nielaista kaikki mällit,vaikka 3 kertaa peräkkäin,pallit tyhjäksi?:)


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Voi rääkkiä vaatteissakin:)
        Voisin sitoa sut tuoliin,tunkea käteni alushousuihisi,sormettaa siihen asti kun litisee ja kun oot kiimassa-antaa sun nuolla pallini,imeä terskani ja sitten pakottaa ottaa syvälle kurkkuun ja nielaista kaikki mällit,vaikka 3 kertaa peräkkäin,pallit tyhjäksi?:)

        Jos siis olis sidottuna tuoliin niin mitä siis ne neulat tarkoittais? Tarkoitatko hakaneuloja? Vaatteita ei kuitenkaan tarvis repiä jos siitä ei etukäteen sovi.


      • ElliG kirjoitti:

        Jos siis olis sidottuna tuoliin niin mitä siis ne neulat tarkoittais? Tarkoitatko hakaneuloja? Vaatteita ei kuitenkaan tarvis repiä jos siitä ei etukäteen sovi.

        Olisit sidottu,myös esim kaulasta kaulaliinalla kiinii-niin et olisi välttynyt kalustani suuhusi jos olisit yrittänyt:) ja saisin rauhassa kosketella koko kroppasi hitaasti,myös imeä nännisi,neulat-voi olla niin sanotut lääkärineulat ja vain jos haluaisit itse..muuten erilaiset nipistimet toimivat hyvin:)
        Vaatteet saisivat olla "rauhass"a:)


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Olisit sidottu,myös esim kaulasta kaulaliinalla kiinii-niin et olisi välttynyt kalustani suuhusi jos olisit yrittänyt:) ja saisin rauhassa kosketella koko kroppasi hitaasti,myös imeä nännisi,neulat-voi olla niin sanotut lääkärineulat ja vain jos haluaisit itse..muuten erilaiset nipistimet toimivat hyvin:)
        Vaatteet saisivat olla "rauhass"a:)

        Jos vaatteet saa olla "rauhassa" niin mitä se tarkoittaa? Enkä vieläkään ymmärrä noita neuloja.


      • ElliG kirjoitti:

        Jos vaatteet saa olla "rauhassa" niin mitä se tarkoittaa? Enkä vieläkään ymmärrä noita neuloja.

        Se tarkoittaa että en revi vaatteitasii:) Neulat,joita käytetään ruiskuissa:)


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Se tarkoittaa että en revi vaatteitasii:) Neulat,joita käytetään ruiskuissa:)

        Ja niitä neulojako pistelisit siis jonnekin???


      • ElliG kirjoitti:

        Ja niitä neulojako pistelisit siis jonnekin???

        Kaikki riippuu sinusta:) Niillä voi pistää rintoja,nännejä,häpyhuulia...Ne desinfioidaan -ei ole vaaraa..Mutta ei ole pakko-jos pelkäät-voi käyttää pyykinpoikia tai muita nipistimiä.
        Jos et imet kullia kunnolla-saat rangaistuksen:) Vaikka klitan kovakourainen käsittely (en tarkoita neuloja) sormin...


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Kaikki riippuu sinusta:) Niillä voi pistää rintoja,nännejä,häpyhuulia...Ne desinfioidaan -ei ole vaaraa..Mutta ei ole pakko-jos pelkäät-voi käyttää pyykinpoikia tai muita nipistimiä.
        Jos et imet kullia kunnolla-saat rangaistuksen:) Vaikka klitan kovakourainen käsittely (en tarkoita neuloja) sormin...

        Voisit niistä neulajutuista laittaa jonkin linkin niin tietäisin paremmin. Enkä siis ole mikään imuekspertti!


      • ElliG
        ElliG kirjoitti:

        Voisit niistä neulajutuista laittaa jonkin linkin niin tietäisin paremmin. Enkä siis ole mikään imuekspertti!

        On pari kertaa tullut sellainen oksennusrefleksi että on kaikki tullut rinnuksille. Ikävämpä jos on jotain parempaa päällä.


      • ElliG kirjoitti:

        Voisit niistä neulajutuista laittaa jonkin linkin niin tietäisin paremmin. Enkä siis ole mikään imuekspertti!

        Ensunnäkin-kaikki tehdään turvallisesti-käytetään turvasana esim.punainen,stopp j.n.e jos rääkkäys ylittää kipurajan..Sitten tehdään tauko tai lopetetaan kokonaan toiminta.
        En minäkään haluaisi oksennusrefleksia:) Tehdään kaikki hitaaasti,vedetään henki sisään ensin,kalu voi sivellä hunajalla esim..:) Ja kalu pestään ennen ja laitetaan vaikka hyvä tuoksu päälle..


      • ElliG kirjoitti:

        Voisit niistä neulajutuista laittaa jonkin linkin niin tietäisin paremmin. Enkä siis ole mikään imuekspertti!

        kalu voi laueta myös jos sillä hierotaan nännejä tai nussitaan tissien väliin:)


      • ElliG kirjoitti:

        Voisit niistä neulajutuista laittaa jonkin linkin niin tietäisin paremmin. Enkä siis ole mikään imuekspertti!

        Onkos neiti järkyttynyt tai kiihoittunut videoista?:)


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Onkos neiti järkyttynyt tai kiihoittunut videoista?:)

        Sekä että... Aika hurjaa...


      • Kuten on jo sanottu-kaikki mitä haluaisit itse kokeilla on kiinni sinusta:)
        Itse voisit valita mitä:) Samoin oli potkujen kanssa munille-ei kukaan anna omat munat murskattavaksi huvin vuoksi:)


      • ElliG kirjoitti:

        Sekä että... Aika hurjaa...

        Ja aina on olemassa mahdollisuus ensin joutua rääkätyksi ja sitten kostaa kovalla kädellä:) Se myös rajoittaisi rääkkääjän innon..


      • ElliG kirjoitti:

        Sekä että... Aika hurjaa...

        Voisit itse ehdottaa mitä saisin tehdä,mitä en ja kosto-toiminpiteet:)


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Ja aina on olemassa mahdollisuus ensin joutua rääkätyksi ja sitten kostaa kovalla kädellä:) Se myös rajoittaisi rääkkääjän innon..

        Siltä yhdeltä oli revitty ne sen mustat rintsikat niin että pääsi nänneihin käsiksi. Olisitko sä sitten oikeesti valmis tekeen saman ja pisteleen noita neuloja mun nänneihin???


      • ElliG kirjoitti:

        Siltä yhdeltä oli revitty ne sen mustat rintsikat niin että pääsi nänneihin käsiksi. Olisitko sä sitten oikeesti valmis tekeen saman ja pisteleen noita neuloja mun nänneihin???

        En tee mitään sellaista mitä sinä et haluaisi kokeilla itse:) Pyykinpojat riittäisi kai:)


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        En tee mitään sellaista mitä sinä et haluaisi kokeilla itse:) Pyykinpojat riittäisi kai:)

        Mutta kysyin olisitko valmis tekemään tuon mitä kysyin?


      • ElliG kirjoitti:

        Mutta kysyin olisitko valmis tekemään tuon mitä kysyin?

        Vain siinä tapauksessa jos sinä itse haluaisit sen:) Jos olisit saanut kivusta nautintoa ja häpeästa,alistumisesta. Kuten ymmärrät sado-masoleikeissä "uhri" toivoo määrättyä käsittelyä ja kiihoittuu siitä-muuten ei ole paljon järkeä..
        Nämä neulat tavallisesti eivät mene pintaa syvemmälle...Nänneihin tietysti koskee kunnolla..Eikä kukaan joka ei saa "orkkuja" siitä halua sellaista..
        Mieti munien potkintaa-on sekin jonkin verran vaarallista,mutta määrätyillä tavoilla ja ehdoilla-sekin on mahdollista..Ja miehet nauttivat alistumisen,häpeän tuneista ja jopa ejakuloivat siitä..Usein siihen yhdistyy runnkkausta (samoin naisilla) tai pakkorunkkausta saadakseen orkkuja:)
        En vahingoita naisia oikeasti:)


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Vain siinä tapauksessa jos sinä itse haluaisit sen:) Jos olisit saanut kivusta nautintoa ja häpeästa,alistumisesta. Kuten ymmärrät sado-masoleikeissä "uhri" toivoo määrättyä käsittelyä ja kiihoittuu siitä-muuten ei ole paljon järkeä..
        Nämä neulat tavallisesti eivät mene pintaa syvemmälle...Nänneihin tietysti koskee kunnolla..Eikä kukaan joka ei saa "orkkuja" siitä halua sellaista..
        Mieti munien potkintaa-on sekin jonkin verran vaarallista,mutta määrätyillä tavoilla ja ehdoilla-sekin on mahdollista..Ja miehet nauttivat alistumisen,häpeän tuneista ja jopa ejakuloivat siitä..Usein siihen yhdistyy runnkkausta (samoin naisilla) tai pakkorunkkausta saadakseen orkkuja:)
        En vahingoita naisia oikeasti:)

        Onko joku tyttö halunnut että teet jotain tuollaista vai tapahtuuko sellaista vain noilla videoilla ja maksullisille naisille?


      • ElliG kirjoitti:

        Onko joku tyttö halunnut että teet jotain tuollaista vai tapahtuuko sellaista vain noilla videoilla ja maksullisille naisille?

        Suurin osa naisia on alistuvia..Oikein harvoin sattuu olemaan domme-luonne,mutta 90% hekin vain pettyineitä miehiin naisia ja usein myös alistuvia alussa:)
        Kyllä moni haluaa,uskaltaa-harvempi tapaus.Jos katsot sivut www.bdsmbaari.net-ja kuvat-ymmärrät itse:)
        Maksulliset ovat "dommeja" enemmän..
        Kerro mitä sinä haluaisit kokeilla?


      • ElliG kirjoitti:

        Onko joku tyttö halunnut että teet jotain tuollaista vai tapahtuuko sellaista vain noilla videoilla ja maksullisille naisille?

        Psykologisesti ero on siinä että nainen haluaa vain 1,maks.2 partneria,ja luottaa heihin ennen...Miehet ottavat enemmän riskiä..Ja huomaa-seksi ei ole pääasia leikeissä..Joskus sitä ei ole ollenkaan.


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Psykologisesti ero on siinä että nainen haluaa vain 1,maks.2 partneria,ja luottaa heihin ennen...Miehet ottavat enemmän riskiä..Ja huomaa-seksi ei ole pääasia leikeissä..Joskus sitä ei ole ollenkaan.

        No onko sulla siis omakohtaisia kokemuksia miten joku noihin neuloihin on suhtautunut. Tapahtuuko sellaista oikeasti vai vaan noilla videoilla?


      • ElliG
        ElliG kirjoitti:

        No onko sulla siis omakohtaisia kokemuksia miten joku noihin neuloihin on suhtautunut. Tapahtuuko sellaista oikeasti vai vaan noilla videoilla?

        Kun tietäis...


      • ElliG kirjoitti:

        Kun tietäis...

        Jonkin verran:) Ensinnäkin neulat pitää desinfioida..sitten kevyeesti nahan läpi..niiden iso määrä videoissa kertoo siitä ei kipu ei ole valtavaa:) Huohotus tai tallennettu ääni on eri asia..Muista että ääni käytetään kiihoituskeinona lisäksi näissä videoissa..
        Olin itsekin kohteena..Jännä,tekee hieman kipua,mutta siedettävää..
        Nänneihin en heti olisi suositellut neuloja-metallipuristin tai pyykinpika aluksi...
        Sen lisäksi kipukynnys on erilainen eri ihmisilla..
        Enemmän pelko aiheuttaa kipua kuin se nahan puhkeaminen...Kun saat rusku peppuun-pistää hieman vain:)


      • ElliG kirjoitti:

        Kun tietäis...

        Kiinnostaakos sua nimenomaan rintojen kiusaus?:) Se voi tehdä eri tavalla...Ei ole pakko käyttää vain neuloja...Voi sitoa,venytellä,nipistää..


      • ElliG kirjoitti:

        Kun tietäis...

        hieman kokemusta on,mutta en ole proffi..Ymmärrän pelkosi hyvin..Mutta minäkin olin antamassa munani potkittavaksi tietäen että et ole ammattilainen siinä:)


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        hieman kokemusta on,mutta en ole proffi..Ymmärrän pelkosi hyvin..Mutta minäkin olin antamassa munani potkittavaksi tietäen että et ole ammattilainen siinä:)

        Onko siis joku antanut pistää niitä neuloja nänneihinsä? Onko sellaista koskaan tapahtunut? Jos tapahtui niin kuinka reagoivat? Pitikö sitoa kädet tai jotain?


      • ElliG kirjoitti:

        Onko siis joku antanut pistää niitä neuloja nänneihinsä? Onko sellaista koskaan tapahtunut? Jos tapahtui niin kuinka reagoivat? Pitikö sitoa kädet tai jotain?

        Mitä ohuempi neula-sitä vähemmän kipua.En koskaan pistänyt ketään suoraan nänneihin,vaan rintojen nahkaan..Nänneihin-puoli-renkaita,puristimia,pyykinpoikia,metalliesineitä..
        Ei ollut tavetta sitoa:) Joskus oli sidottuna kun käsittelin häpyhuulia jja klittaa (ei neuloilla)..
        Ei se niin kauhea ...Esimpenisnahan alle laitetan kuulia,terskaan renkaita ,penikseen sisään sondeja..Googlaa CBT videos ja näet mitä miesten munille tehdään:) Jos varovasti,noudattaen hygieniaa ja käyttäen tervettä järkeä-kaikki sujuu...


      • Nännifani
        ElliG kirjoitti:

        Siltä yhdeltä oli revitty ne sen mustat rintsikat niin että pääsi nänneihin käsiksi. Olisitko sä sitten oikeesti valmis tekeen saman ja pisteleen noita neuloja mun nänneihin???

        Tunnut olevan aidosti kinnostunut saaman käsittelyn! Voin tarjota kaiken mitä mielessäsi kuvittelet mutta et uskalla. OK! Laita yllesi edestä napitettava paita tai mekko niin ei tarvitse riisua mitään. Ja alle mustat pitsirintsikat. Sovimme ajan ja paikan.
        Sidon sinut tuoliin vaikkapa peiliä vastapäätä että näet kaiken. Avaan nappisi ja leikkaan rintsikoihisi isot reiät niin että nännien ympärille jää tilaa. Tartun nänniisi ja pyörittelen sitä sormissani. Sitten työnnän hitaasti neulan aivan nännipihan ruskean alueen rajalta sisään niin että se tulee ulos n. 2 cm päästä. Varmaan kokemattomana vähän kiljaiset. Sitten toinen toiselle puolelle nänniä. Sama toisenkin rinnan kanssa. Saat katsella hetkisen peilistä rintojasi. Sitten tartun taas toiseen nänniin ja venytän sitä niin että voin pistää neulan sen läpi nännikoruksi. Ja toiseen tietysti myös. Sinulla on kuusi neulaa rinnoissasi. Jatketaanko vielä vai säästetäänkö toiseen kertaan? Saat kotona poistaa ne jälleen peilin edessä. Uskon että haluat usinnan - ehkä ei ihan parin päivän sisällä, mutta varmaan muutaman viikon!


      • Nännifani kirjoitti:

        Tunnut olevan aidosti kinnostunut saaman käsittelyn! Voin tarjota kaiken mitä mielessäsi kuvittelet mutta et uskalla. OK! Laita yllesi edestä napitettava paita tai mekko niin ei tarvitse riisua mitään. Ja alle mustat pitsirintsikat. Sovimme ajan ja paikan.
        Sidon sinut tuoliin vaikkapa peiliä vastapäätä että näet kaiken. Avaan nappisi ja leikkaan rintsikoihisi isot reiät niin että nännien ympärille jää tilaa. Tartun nänniisi ja pyörittelen sitä sormissani. Sitten työnnän hitaasti neulan aivan nännipihan ruskean alueen rajalta sisään niin että se tulee ulos n. 2 cm päästä. Varmaan kokemattomana vähän kiljaiset. Sitten toinen toiselle puolelle nänniä. Sama toisenkin rinnan kanssa. Saat katsella hetkisen peilistä rintojasi. Sitten tartun taas toiseen nänniin ja venytän sitä niin että voin pistää neulan sen läpi nännikoruksi. Ja toiseen tietysti myös. Sinulla on kuusi neulaa rinnoissasi. Jatketaanko vielä vai säästetäänkö toiseen kertaan? Saat kotona poistaa ne jälleen peilin edessä. Uskon että haluat usinnan - ehkä ei ihan parin päivän sisällä, mutta varmaan muutaman viikon!

        Oikein hauska leikki,mutta kai Elli pelkää rintsikoiden ja hameiden pilaamisesta:)


      • sar2 kirjoitti:

        Oikein hauska leikki,mutta kai Elli pelkää rintsikoiden ja hameiden pilaamisesta:)

        pilaamista ja reittämistä:)


      • Nännifani
        sar2 kirjoitti:

        Oikein hauska leikki,mutta kai Elli pelkää rintsikoiden ja hameiden pilaamisesta:)

        Lupasin avata puseron napit ihan siististi, mutta jotkut kyllä kiihottuvat valtavasti siitä, että leikkaa veitsellä tai saksilla hitaasti yksi kerrallaan napit irti tai vaikka kaula-aukkoa suuremmaksi. Ei ole pakko mitään ykkösvetimiään laittaa.


      • Nännifani
        Nännifani kirjoitti:

        Lupasin avata puseron napit ihan siististi, mutta jotkut kyllä kiihottuvat valtavasti siitä, että leikkaa veitsellä tai saksilla hitaasti yksi kerrallaan napit irti tai vaikka kaula-aukkoa suuremmaksi. Ei ole pakko mitään ykkösvetimiään laittaa.

        Paitsi jos Elli itse haluaa...


      • Nännifani kirjoitti:

        Paitsi jos Elli itse haluaa...

        Elli alusta alkaen halusi vain keskustella omista eroottisista kokemuksista m.m. rinoihin koskettelusta:) Muuten hän olisi ottanut yhteyttä sähköpostitse..Voi olla halusi hieman utella lisää fantasioita.Ei hän koskaan uskaltaisi tulla leikkimään (dommena tai subbina).Se oli selvä jo alussa,mutta hauskaa jutella hänenen kanssa.Hän on tosi nuori (toivotaan täysiikäinen) ja sellaiset jutut vielä hänelle on vain kuumia fantasioita tai runkkausmateriaalia,eikä tosielämän realiteettia..
        Mutta se oli tosi hauskaa:)


      • Nännifani
        sar2 kirjoitti:

        Elli alusta alkaen halusi vain keskustella omista eroottisista kokemuksista m.m. rinoihin koskettelusta:) Muuten hän olisi ottanut yhteyttä sähköpostitse..Voi olla halusi hieman utella lisää fantasioita.Ei hän koskaan uskaltaisi tulla leikkimään (dommena tai subbina).Se oli selvä jo alussa,mutta hauskaa jutella hänenen kanssa.Hän on tosi nuori (toivotaan täysiikäinen) ja sellaiset jutut vielä hänelle on vain kuumia fantasioita tai runkkausmateriaalia,eikä tosielämän realiteettia..
        Mutta se oli tosi hauskaa:)

        No miten vain. Haluttaessa voin tarjota erilaisia variaatioita ihan kilteistä tissienpitelyistä kunnon piiskaukseen ja vaatteitten repimiseen ja pillun kiusaamiseen. Jotkut naiset saavat orkut jo melkein siitä kun uhkaa repiä niiltä pikkarit. Kaikesta voi sopia.


      • Nännifani
        Nännifani kirjoitti:

        No miten vain. Haluttaessa voin tarjota erilaisia variaatioita ihan kilteistä tissienpitelyistä kunnon piiskaukseen ja vaatteitten repimiseen ja pillun kiusaamiseen. Jotkut naiset saavat orkut jo melkein siitä kun uhkaa repiä niiltä pikkarit. Kaikesta voi sopia.

        Ja vielä lohdutukseksi Ellille: Rintojen pistojäljet paranevat näkymättömiin nopeasti. Ja jos nännien läpi pistetään niin niitä pistojälkiä voisi laajentaa niin, että saa kunnon nännikorut kiinni.


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Elli alusta alkaen halusi vain keskustella omista eroottisista kokemuksista m.m. rinoihin koskettelusta:) Muuten hän olisi ottanut yhteyttä sähköpostitse..Voi olla halusi hieman utella lisää fantasioita.Ei hän koskaan uskaltaisi tulla leikkimään (dommena tai subbina).Se oli selvä jo alussa,mutta hauskaa jutella hänenen kanssa.Hän on tosi nuori (toivotaan täysiikäinen) ja sellaiset jutut vielä hänelle on vain kuumia fantasioita tai runkkausmateriaalia,eikä tosielämän realiteettia..
        Mutta se oli tosi hauskaa:)

        Hei vaan! Olin viettämässä pitkää viikonloppua ja palasin juur koneelle. Vielä kerran toistan, että siellä laivalla potkaisin ihan itsepuolustukseksi enkä minkään leikin tai nautinnon vuoksi! Itse sain pahasti selkääni eikä se tosiaankaan ollut hauskaa saati kiihottavaa! Hyvä ettei osunut kasvoihin! Mutta se juttu kun luisti sitten jotenkin uusille raiteille niin alkoihan se kiinnostaa ja mietityttää. Aatteli että jotain voisi kyllä kokeillakin. Kyllä tuli uniin kaikenlaiset rintojen kiusaamiset ja muut. Joskus oltiin poikajoukkueen kanssa yhteisellä kesäleirillä ja viimeisenä iltana kun valkut oli häipyny omille teilleen niin oli olutta ja siideriä ja muutakin juotavaa ja lopulta naku-uinti ja yhteissauna (melkein kaikki osallistu) niin kyllä siellä tietysti pideltiin paikkoja - puolin ja toisin! Sain ensimmäiset spermat reisilleni ja fritsut rintoihin... Mut jos siis sopii niin kyllä vieläkin voitais viestitellä...


      • ElliG
        Nännifani kirjoitti:

        Ja vielä lohdutukseksi Ellille: Rintojen pistojäljet paranevat näkymättömiin nopeasti. Ja jos nännien läpi pistetään niin niitä pistojälkiä voisi laajentaa niin, että saa kunnon nännikorut kiinni.

        Ja miten siitä vois varmistua että ne neulat on varmasti puhtaita? Ettei tuu mitään tulehduksia?


      • Nännifani
        ElliG kirjoitti:

        Ja miten siitä vois varmistua että ne neulat on varmasti puhtaita? Ettei tuu mitään tulehduksia?

        Käytettäis vaan steriilissä pakkauksessa olevia. Sua siis kiinnostaa? Ehkä sulta lisäks löytyis joku sellainen pusero ja rintsikat, ettei niitten viiltely osis iso menetys? Sellanen lisää kiihkoa... Vois vaikka ottaa kuvia...


      • ElliG
        Nännifani kirjoitti:

        Käytettäis vaan steriilissä pakkauksessa olevia. Sua siis kiinnostaa? Ehkä sulta lisäks löytyis joku sellainen pusero ja rintsikat, ettei niitten viiltely osis iso menetys? Sellanen lisää kiihkoa... Vois vaikka ottaa kuvia...

        Ei sellasia kuvia voisi säilyttää!


      • ElliG kirjoitti:

        Hei vaan! Olin viettämässä pitkää viikonloppua ja palasin juur koneelle. Vielä kerran toistan, että siellä laivalla potkaisin ihan itsepuolustukseksi enkä minkään leikin tai nautinnon vuoksi! Itse sain pahasti selkääni eikä se tosiaankaan ollut hauskaa saati kiihottavaa! Hyvä ettei osunut kasvoihin! Mutta se juttu kun luisti sitten jotenkin uusille raiteille niin alkoihan se kiinnostaa ja mietityttää. Aatteli että jotain voisi kyllä kokeillakin. Kyllä tuli uniin kaikenlaiset rintojen kiusaamiset ja muut. Joskus oltiin poikajoukkueen kanssa yhteisellä kesäleirillä ja viimeisenä iltana kun valkut oli häipyny omille teilleen niin oli olutta ja siideriä ja muutakin juotavaa ja lopulta naku-uinti ja yhteissauna (melkein kaikki osallistu) niin kyllä siellä tietysti pideltiin paikkoja - puolin ja toisin! Sain ensimmäiset spermat reisilleni ja fritsut rintoihin... Mut jos siis sopii niin kyllä vieläkin voitais viestitellä...

        Kyllä Elli,voisimme viestitellä lisää ja voi olla kokeillakin:)? Kerro itse mistä sait eniten kikseja kun teillä oli hauskaa pokien kanssa?Esim voisin "naida" sua vaatteiden läpi tai paljaille/sukkahousuissa oleville reisille...Saisit hieman kostaa sitten...Tissejakin olisin voinut kiusata...Ei ole pakkoa olla mitään varsinaista aktia..


      • ElliG kirjoitti:

        Hei vaan! Olin viettämässä pitkää viikonloppua ja palasin juur koneelle. Vielä kerran toistan, että siellä laivalla potkaisin ihan itsepuolustukseksi enkä minkään leikin tai nautinnon vuoksi! Itse sain pahasti selkääni eikä se tosiaankaan ollut hauskaa saati kiihottavaa! Hyvä ettei osunut kasvoihin! Mutta se juttu kun luisti sitten jotenkin uusille raiteille niin alkoihan se kiinnostaa ja mietityttää. Aatteli että jotain voisi kyllä kokeillakin. Kyllä tuli uniin kaikenlaiset rintojen kiusaamiset ja muut. Joskus oltiin poikajoukkueen kanssa yhteisellä kesäleirillä ja viimeisenä iltana kun valkut oli häipyny omille teilleen niin oli olutta ja siideriä ja muutakin juotavaa ja lopulta naku-uinti ja yhteissauna (melkein kaikki osallistu) niin kyllä siellä tietysti pideltiin paikkoja - puolin ja toisin! Sain ensimmäiset spermat reisilleni ja fritsut rintoihin... Mut jos siis sopii niin kyllä vieläkin voitais viestitellä...

        Tässä on 5 mahdollista leikkiä-kerro mikä olisi kiinnostava sinusta?:) :
        http://www.xvideos.com/video8539817/petting
        http://www.xvideos.com/video23513494/erotic_petting_sensations
        http://www.xvideos.com/video10584588/erotic_massage_71_horny_girl_cums_again_and_again
        http://www.xvideos.com/video20044377/brutal_facesitting_femdom_facesitting_and_pussy_licking
        http://www.xvideos.com/video8788847/fisting


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Kyllä Elli,voisimme viestitellä lisää ja voi olla kokeillakin:)? Kerro itse mistä sait eniten kikseja kun teillä oli hauskaa pokien kanssa?Esim voisin "naida" sua vaatteiden läpi tai paljaille/sukkahousuissa oleville reisille...Saisit hieman kostaa sitten...Tissejakin olisin voinut kiusata...Ei ole pakkoa olla mitään varsinaista aktia..

        No olihan se silloin jotenkin hirveen kiihottavaa kun kädessä oli paisunut kalu ja kun se sitten alkoi ruiskuttaa reisille... Pilluun en antanut silti koskea, vähän vaan rintoja pidellä. Tää tapahtu vasta sen saunomisen ja uimisen jälkeen kun oltiin öisellä kävelyllä vähän kauempana.


      • ElliG kirjoitti:

        No olihan se silloin jotenkin hirveen kiihottavaa kun kädessä oli paisunut kalu ja kun se sitten alkoi ruiskuttaa reisille... Pilluun en antanut silti koskea, vähän vaan rintoja pidellä. Tää tapahtu vasta sen saunomisen ja uimisen jälkeen kun oltiin öisellä kävelyllä vähän kauempana.

        Haluaisitkos olla minihameessa,mustat sukat jalassa,tiukat kehoa myötäilevät rintaliivit,korkokengillä ja antaisin sulle sekä kaluni ja pallini kiusattavaksi siihen asti kun tulisin vaikka reisillesi ? Samalla olisin kosketellut sääriäsi,hyväillyt jalkasi,pidellyt rintojasi ja suudellut kaulaasi,voi olla olisin päässyt imemään nännejäsi?
        Koko tilanne olisi koko aikaa kontrolissasi koska olisit pitänyt tiukasti kalustani.Sen terskaan ja pallien ympärille olisi mahdollista laittaa narun,jota olisit käyttänyt ohjausnaruna samalla tiukentamalla ote jos käteni olisivat menneet liian pitkälle?:)
        Ja olisit kiusannut mua pallit tyhjäksi ja samalla olisit nauttinut kosketuksistani ja kiimastani?
        Miten olisi sellainen leikki Elli?


      • ElliG

        Niin no tuo kertomani oli eka kerta kun tuolaista sattui ja siitä on nyt useampi vuosi. Onhan sen jälkeen jo kaikenlaista muutakin.


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Haluaisitkos olla minihameessa,mustat sukat jalassa,tiukat kehoa myötäilevät rintaliivit,korkokengillä ja antaisin sulle sekä kaluni ja pallini kiusattavaksi siihen asti kun tulisin vaikka reisillesi ? Samalla olisin kosketellut sääriäsi,hyväillyt jalkasi,pidellyt rintojasi ja suudellut kaulaasi,voi olla olisin päässyt imemään nännejäsi?
        Koko tilanne olisi koko aikaa kontrolissasi koska olisit pitänyt tiukasti kalustani.Sen terskaan ja pallien ympärille olisi mahdollista laittaa narun,jota olisit käyttänyt ohjausnaruna samalla tiukentamalla ote jos käteni olisivat menneet liian pitkälle?:)
        Ja olisit kiusannut mua pallit tyhjäksi ja samalla olisit nauttinut kosketuksistani ja kiimastani?
        Miten olisi sellainen leikki Elli?

        No vaatteita tietenkin löytyy moneen lähtöön ja kyllä tuollaisiakin. Ihan kulmakapakassa kai ei sentään onnistu?


      • ElliG kirjoitti:

        No vaatteita tietenkin löytyy moneen lähtöön ja kyllä tuollaisiakin. Ihan kulmakapakassa kai ei sentään onnistu?

        Miksi kulmakapakassa:)? Paikkana olisi voinut vaikka hotelli (esi.Omena).Siinä on koodiovet-ei ole henkilökuntaa koko aika paikalla kyttäämässä.Mutta joka huoneessa on olemassa hälytysnappi (jos pelottaisi tulla).Sen lisäksi kuten oon ehdottanut-jos et olisi uskaltanut tulla yksin-ota joku ystävättäresi mukaan katsomaan tai sallistumaan leikkiin:)
        Pian laitan muutama leikin vaihtoehto..
        Kerro minkänlaiset vaatteet olisit itse halunnut laittaa päällesi?D


      • ElliG kirjoitti:

        No vaatteita tietenkin löytyy moneen lähtöön ja kyllä tuollaisiakin. Ihan kulmakapakassa kai ei sentään onnistu?

        Toisin sanoin-sinun rooli olisi kiusata,provosoida ja kiihoittaa,minun-kiihoittua,kähmiä sua ja tulla vatteisiisi,sääriisi,rintoihisi...
        Tuore sperma mustan minihameen tai nahkahousujen päältä näyttäisi jännältä:)



      • ElliG

      • sakata134

      • ElliG kirjoitti:

        Hyi hirveetä!!! En mä nyt sentään noin olis sitä laivatyyppiäkään kohdellut! Kai pari tuollaista potkuakin olis riittänyt!

        Tämä kaikki on vain mielikuvutuksen leikkiä Elli:),ei tarvitse ottaa niin vakavasti...itsekin tuskin olisin kestänyt kauan:),palttaisinkomme mun minihame-kiusaus ehdotukseeni?Haluaistkos kokeilla sitä vaikka Omenan hotellin huoneessa? Vaikka naiskaveri mukana?


      • ElliG kirjoitti:

        Aika hurjia jutuja sulla...

        Mulle riittäisi hyvin se kiusaaminen/spermalla tahriminen jos muistat:) ..Mitäs sanoisit siihen?


      • ElliG

      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Tämä kaikki on vain mielikuvutuksen leikkiä Elli:),ei tarvitse ottaa niin vakavasti...itsekin tuskin olisin kestänyt kauan:),palttaisinkomme mun minihame-kiusaus ehdotukseeni?Haluaistkos kokeilla sitä vaikka Omenan hotellin huoneessa? Vaikka naiskaveri mukana?

        Sekö sulla olis ajatuksena että kun tahrisit mun hameen niin suuttuisin ja alkaisin potkia munille?


      • ElliG kirjoitti:

        Sekö sulla olis ajatuksena että kun tahrisit mun hameen niin suuttuisin ja alkaisin potkia munille?

        Ajatuksena Elli olisi vain kopeloida sua,kähmiä,nipistää rintojasi,peppuasi,kiihoittua ja tulla reisillesi tai minihameellesi..Miten olisit reagoinnut siihen olisi ollut sinusta kiinni..Ja olisin yrittänyt uudelleen ja uudelleen siihenasti kun spermaa riittäisi..Ja tietysti olisin yrittänyt tunkea käteni pikkuhousuihisi ja sormettaa pimpiäsi tai ottaa pikkuhousut pois:) Haluaisitkos leikkiä näin?


      • ElliG kirjoitti:

        Aika hurjia jutuja sulla...

        Ja onkos hurjien:) joukosta sua kiiinnostava leikki?:)


      • sakatA134
        ElliG kirjoitti:

        Toihan on ihan sairasta tollasilla piikkikoroilla! Ja sä varmaan tekisit mulle mielelläs ton saman!!!

        Sinä voisit tehdä minulle nuin :) Oisin vaan kiitollinen siitä


      • ElliG
        sakatA134 kirjoitti:

        Sinä voisit tehdä minulle nuin :) Oisin vaan kiitollinen siitä

        Ja sittenkö sinä talloisit mun rintoja maihinnousukengilläs?


      • Sakata134
        ElliG kirjoitti:

        Ja sittenkö sinä talloisit mun rintoja maihinnousukengilläs?

        Ei mulla oo mitää tarvetta tehä sulle mitään :) riittäisi kun talloisit mua, baarissa voisin juoman vaivanpalkaksi vaikka tarjota jos kelpaa!


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Ja onkos hurjien:) joukosta sua kiiinnostava leikki?:)

        On noi sun videos kaikki mulle vähän liikaa! Joku semmonen leikki siellä baarin nurkkapöydässä vois vielä tulla kysymykseen, mutta täytyy kyllä miettiä mitä laittais päälle.


      • ElliG kirjoitti:

        On noi sun videos kaikki mulle vähän liikaa! Joku semmonen leikki siellä baarin nurkkapöydässä vois vielä tulla kysymykseen, mutta täytyy kyllä miettiä mitä laittais päälle.

        Kerro Elli oma ehdotuksesi-olisi mielenkiintoista kuulla ja kai toteuttaa yhdessä?:)


      • ElliG kirjoitti:

        On noi sun videos kaikki mulle vähän liikaa! Joku semmonen leikki siellä baarin nurkkapöydässä vois vielä tulla kysymykseen, mutta täytyy kyllä miettiä mitä laittais päälle.

        Itse idea kähmiä sua,kosketella rintojasi ja sääriäsi,yrittää tunkea kättäni pikkuhousuihisi ja puristaa peppusi baarin pimeässä nurkassa on kiihoittava..Juottaa sulle olutta/siideriä ja aloittaa vaikka pöydän alta lähennellä:) Jos laitat esim mustan/nahkaisn minihameen kai huomaat pian myös stondikseni:)


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Itse idea kähmiä sua,kosketella rintojasi ja sääriäsi,yrittää tunkea kättäni pikkuhousuihisi ja puristaa peppusi baarin pimeässä nurkassa on kiihoittava..Juottaa sulle olutta/siideriä ja aloittaa vaikka pöydän alta lähennellä:) Jos laitat esim mustan/nahkaisn minihameen kai huomaat pian myös stondikseni:)

        Olen kyllä vähän kuvitellut... Jossain nurkkapöydässä... No nahkaisesta minihameesta ne roiskeet kai lähtee kostealla pyyhkimällä mutta sukkahousuista ei. Pitemmän hameen kanssa voisi olla sukkanauhalliset sukat niin silloin jäis paljasta reittä mistä vois kanssa pyyhkiä kostealla. Vai pitäiskö olla joku parempi mekko..?


      • ElliG kirjoitti:

        Olen kyllä vähän kuvitellut... Jossain nurkkapöydässä... No nahkaisesta minihameesta ne roiskeet kai lähtee kostealla pyyhkimällä mutta sukkahousuista ei. Pitemmän hameen kanssa voisi olla sukkanauhalliset sukat niin silloin jäis paljasta reittä mistä vois kanssa pyyhkiä kostealla. Vai pitäiskö olla joku parempi mekko..?

        Nahkainen minihame olisi parasta,siitä olisin tosi kiihoittunut ja samoin paljaat reitisi ja sukkanauhalliset sukat:) Olen aikamoinen jalkafetisisti..Olisin voinut masturboida pöydän alla koskettelen ja hieroen,nussimalla seisovalla kalullani reittiäsi samoin yrittämällä päästä käsin hameesi alle ja pikkuhousuihisi lähelle klittaasi tai sen päälle piikkareiden läpi ja hieroa sitä.Välillä olisi rintojesi,peppusi ja muiden kroppa-osiesi vuoro.Pidän kosketella myös sääriä.Olisit voinut myös itse leikkiä jaloillasi kalullani poöydän alla ja halutessasi pitää kovan kaluni kädessäsi tuntien sormissasi miten kiihoitun sinusta:) Ja saisit katsoa silmiini kun olisin tulemassa reidillesi ja minihameesi..
        Voisit leikkiä pöydän alla pallillani kiusoittelen ja hieman kiduttaen..
        Olisit voinut istua sylissäni hieroen kaluani pepullasi minihameessa (vaikka kalu olisi paljastettu-sitä ei olisi ollut näkyvissä hameesi alta..Olisit voinut niin puristaa painollasi minusta hitaasti kaikki jäljelläoleva sperma palleistani pois pakottaen tulla uudelleen:) Samalla se olisi oiva asento kokeilla tissejasi ja voi olla imeäkin niitä..
        Mitäs sanoisit Elli?


      • ElliG kirjoitti:

        Olen kyllä vähän kuvitellut... Jossain nurkkapöydässä... No nahkaisesta minihameesta ne roiskeet kai lähtee kostealla pyyhkimällä mutta sukkahousuista ei. Pitemmän hameen kanssa voisi olla sukkanauhalliset sukat niin silloin jäis paljasta reittä mistä vois kanssa pyyhkiä kostealla. Vai pitäiskö olla joku parempi mekko..?

        Ja jos tiedät paremman paikan kuin nurkkapöytä baarissa-kerro,ehdota..Se Omena-huone olisi turvallinen-saisit tietää oven koodin,liäksi siellä on hälytinnappi:) Muuta oon avoin kaikille järkeville ehdotuksillesi:)


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Ja jos tiedät paremman paikan kuin nurkkapöytä baarissa-kerro,ehdota..Se Omena-huone olisi turvallinen-saisit tietää oven koodin,liäksi siellä on hälytinnappi:) Muuta oon avoin kaikille järkeville ehdotuksillesi:)

        Sellaisessa omenahuoneessa vaan ei ole mitään jännitystä. Uskaltaisitko oikeesti antaa mun kaivaa sun munas esiin jossain nurkkapöydässä? Pystyisitkö pitämään ilmeesi kurissa kun sulta lentäis? Tuollaista tehtiin joskus lukioaikana elokuvissa takarivissä...


      • ElliG kirjoitti:

        Sellaisessa omenahuoneessa vaan ei ole mitään jännitystä. Uskaltaisitko oikeesti antaa mun kaivaa sun munas esiin jossain nurkkapöydässä? Pystyisitkö pitämään ilmeesi kurissa kun sulta lentäis? Tuollaista tehtiin joskus lukioaikana elokuvissa takarivissä...

        Miksi ei?:) Jos on pöydän alla tai hämärässä..Ja se olisikin jännitysrä-yrittää pidättäytymään orgasmin äänestä kun tulisin...Ja spermaa jopa sukkahousuista lähtee pesussa:)


      • ElliG kirjoitti:

        Sellaisessa omenahuoneessa vaan ei ole mitään jännitystä. Uskaltaisitko oikeesti antaa mun kaivaa sun munas esiin jossain nurkkapöydässä? Pystyisitkö pitämään ilmeesi kurissa kun sulta lentäis? Tuollaista tehtiin joskus lukioaikana elokuvissa takarivissä...

        Itse asiassa se olisi voinut jännätavoite-tulla hameesi ja reisillesi yrittämällä olla värähtämättä silmää lauetessani niin monta kertaa kun onnistuu:) Olisit kiusaamassa kaluani ja katsomassa reaktioitani:) Ja sitten olisit pyyhkimässä spermaani nahkahameeltasi..Ja minä olisin kopeloimassa sun jalkojasi,rintojasi ja tunkemassa käteni housuihiisi..Olisimme voineet lyödä vetoa kuinka nopeasti minulta lentää ja hävinnyt olisi tarjonnut olutta/siideriä:) Ja minä olisin yrittänyt pidättäytymään siemenpurkauksesta niin kauan kuin on mahdollista.. Miten olisi sellainen leikki?:)


      • ElliG kirjoitti:

        Sellaisessa omenahuoneessa vaan ei ole mitään jännitystä. Uskaltaisitko oikeesti antaa mun kaivaa sun munas esiin jossain nurkkapöydässä? Pystyisitkö pitämään ilmeesi kurissa kun sulta lentäis? Tuollaista tehtiin joskus lukioaikana elokuvissa takarivissä...

        Kilpailun kohteena olisi voinut myös siemenpurkauksien määrä..:) Olisin yrittänyt tahria kunnolla nahkahameesi..:)


      • ElliG kirjoitti:

        Sellaisessa omenahuoneessa vaan ei ole mitään jännitystä. Uskaltaisitko oikeesti antaa mun kaivaa sun munas esiin jossain nurkkapöydässä? Pystyisitkö pitämään ilmeesi kurissa kun sulta lentäis? Tuollaista tehtiin joskus lukioaikana elokuvissa takarivissä...

        Omenahuoneessa olisi jännitstä jos olisit uskaltautunut leikkiä CFNM-yksin tai naiskaverin/kaverien kanssa:)


      • ElliG kirjoitti:

        Sellaisessa omenahuoneessa vaan ei ole mitään jännitystä. Uskaltaisitko oikeesti antaa mun kaivaa sun munas esiin jossain nurkkapöydässä? Pystyisitkö pitämään ilmeesi kurissa kun sulta lentäis? Tuollaista tehtiin joskus lukioaikana elokuvissa takarivissä...

        Niin Elli-mitäs ajattelet?Miten jatketaan? Näen märkiä unia spermastani sun mini-nahkahameessasi:)


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Niin Elli-mitäs ajattelet?Miten jatketaan? Näen märkiä unia spermastani sun mini-nahkahameessasi:)

        Sun kannattaa vaihtaa niihin uniis joku muu hame. Kävin läpi vaatevarastoani ja sitten muistin, että pikkusisko takavarikoi sen nahkahameen jo vuos tai pari sitten. Mutta kaikkea muuta kyllä löytyy...


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Niin Elli-mitäs ajattelet?Miten jatketaan? Näen märkiä unia spermastani sun mini-nahkahameessasi:)

        Sun uniis voin kyllä tarjota vaikka mun parhaan juhla-asun, tyylikään siniharmaan ja avokaulaisen silkkileningin, johon ne tahrat varmaaniomeytyis isoiksi läiskiksi... Siis nimenomaa uniin...


      • ElliG kirjoitti:

        Sun kannattaa vaihtaa niihin uniis joku muu hame. Kävin läpi vaatevarastoani ja sitten muistin, että pikkusisko takavarikoi sen nahkahameen jo vuos tai pari sitten. Mutta kaikkea muuta kyllä löytyy...

        Jos ei ole mini-nahkahametta-joku muukin lyhyempi hame sopisi siihen..se olisi niin kiihoittavaa nähdä sun paljaat /mustissa sukkahousuissa sääret,hieroa sykkivä paisuva kaluni siihen ja tulla katsoen sua silmiin:) Ja tietysti kosketella rintojasi..nami..puristella niitä,näykkiä ja venytellä nännisi...avokaulus on ihana:) Ota se leninki /hame miltä spermaa olisi helpommin poistaa..Tai vaihtoehtona vaikka sulla olisi se silkkileninki ja korkokengät olisin voinut tulla sun sukkahousuille tai paljaille reisille tai korkokengille..Olisin voinut hieroa terskani korkokengille ja purkaa spermani sinne..Olisit voinut kävellä ulkona ja vaikka näytellä ystävättärillesi spermatut kenkäsi:)
        Mitäs ajattelet tästä ehdotuksestani?


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Jos ei ole mini-nahkahametta-joku muukin lyhyempi hame sopisi siihen..se olisi niin kiihoittavaa nähdä sun paljaat /mustissa sukkahousuissa sääret,hieroa sykkivä paisuva kaluni siihen ja tulla katsoen sua silmiin:) Ja tietysti kosketella rintojasi..nami..puristella niitä,näykkiä ja venytellä nännisi...avokaulus on ihana:) Ota se leninki /hame miltä spermaa olisi helpommin poistaa..Tai vaihtoehtona vaikka sulla olisi se silkkileninki ja korkokengät olisin voinut tulla sun sukkahousuille tai paljaille reisille tai korkokengille..Olisin voinut hieroa terskani korkokengille ja purkaa spermani sinne..Olisit voinut kävellä ulkona ja vaikka näytellä ystävättärillesi spermatut kenkäsi:)
        Mitäs ajattelet tästä ehdotuksestani?

        Joo-o!!! Puhuin siis unista! Unissa voin kyllä laittaa sen mainitsemani leningin ja vaikka alle mustat sukkanauhat ja saumasukat. Mutta en mä osaa sanoa mun hameista tai siitä silkkisestä leningistä miten hyvin niistä sperma lähtee, kun ei ole kokemuksia.


      • ElliG kirjoitti:

        Joo-o!!! Puhuin siis unista! Unissa voin kyllä laittaa sen mainitsemani leningin ja vaikka alle mustat sukkanauhat ja saumasukat. Mutta en mä osaa sanoa mun hameista tai siitä silkkisestä leningistä miten hyvin niistä sperma lähtee, kun ei ole kokemuksia.

        Ymmärrän että ei ole vielä kokemuksia-niin hanki ne Elli:) Nyt on talvea-voisit laittaa päälle pitkät saappaat ja voisimme leikkiä näin-olisin yrittänyt kiilloittaa ne omalla spermallani-vuorotellen:)
        Tai vaikka olisi sulla pitkä hame ja halkio-josta olisi näkyvissä sääret-se olisi kiihoittanut mua-silloin spermani olisi säärissäsi.Mustat sukkahousut tai sukat-niistä sperma lähtee pesussa oikein hyvin...samoin kangashameista..
        Saappaissa spermaa voi käyttää kiilloitusvoiteenä-olisi jännä näky-pitkissä,spermalla kiilloitetuissa saappaissa..Haluasitkos?


      • ElliG kirjoitti:

        Joo-o!!! Puhuin siis unista! Unissa voin kyllä laittaa sen mainitsemani leningin ja vaikka alle mustat sukkanauhat ja saumasukat. Mutta en mä osaa sanoa mun hameista tai siitä silkkisestä leningistä miten hyvin niistä sperma lähtee, kun ei ole kokemuksia.

        Ja vielä olisi kivaa imeä nännisi jossakin hämärässä nurkassa:)


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Ja vielä olisi kivaa imeä nännisi jossakin hämärässä nurkassa:)

        On sulla suunnitelmat!!! Pitäisköhän kokeilla jotain kun mennään ensi viikonloppuna porukalla risteilemään. Pitäis olla sitten vaihtovaatteita tarpeeksi... Jos uskaltais jättää rintsikatkin pois diskossa...


      • ElliG kirjoitti:

        On sulla suunnitelmat!!! Pitäisköhän kokeilla jotain kun mennään ensi viikonloppuna porukalla risteilemään. Pitäis olla sitten vaihtovaatteita tarpeeksi... Jos uskaltais jättää rintsikatkin pois diskossa...

        Kokeile Elli:) Ja kerro sitten ja kokeile uudelleen kanssani.. Vielä yksi haaveeni-huomaamatta sujauttaa käteni alushouisuihisi ja kosketella hitaasti,vähitellen lähstyen klittaasi ja hieroa orgasmiin asti vaikka samalla huolettomasti rupatellen kanssasi,katsoen silmiisi ja juoden siideriä:)
        Kiinnostaisikos?


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Kokeile Elli:) Ja kerro sitten ja kokeile uudelleen kanssani.. Vielä yksi haaveeni-huomaamatta sujauttaa käteni alushouisuihisi ja kosketella hitaasti,vähitellen lähstyen klittaasi ja hieroa orgasmiin asti vaikka samalla huolettomasti rupatellen kanssasi,katsoen silmiisi ja juoden siideriä:)
        Kiinnostaisikos?

        Katsotaan nyt jos vaikka sais harjoittelua siellä risteilyllä... Ehkä joku haluaa tarjota ne siiderit! Musta halkiohameko se sun suositus olis? Ja avarakaulainen tai edestä napitettava silkkipusero ilman rintsikoita? Pitäis löytää tarpeeksi hämärä nurkkapöytä jostain... Ehkä ne spermatahrat ei siellä diskossa edes erottuis kauheesti...


      • ElliG kirjoitti:

        Katsotaan nyt jos vaikka sais harjoittelua siellä risteilyllä... Ehkä joku haluaa tarjota ne siiderit! Musta halkiohameko se sun suositus olis? Ja avarakaulainen tai edestä napitettava silkkipusero ilman rintsikoita? Pitäis löytää tarpeeksi hämärä nurkkapöytä jostain... Ehkä ne spermatahrat ei siellä diskossa edes erottuis kauheesti...

        Itse lähden silloin viikon mittaiselle ulkomaamatkalle-muuten olisinitse tarjoutunut sinne Elli:) Ja siiderit myös..
        Harjoitele jotakin kivaa ja sitten kokeile kanssani..:)
        Kyllä halkiomekko olisi kiihoittavaa..
        Spermaa voisi myös maistaa laisista tai ehdottaa sen tehdä purkaajalle:)
        Tissien hyväily avaamalla muutama nappi olisi ihanaa..Pelkään silloin olisin spermannut sekä hameesi että kenkäsi..
        Mun kanssa olisit voinut leikkiä vielä kiusamisleikkiä-kuinka monta kertaa minusta olisi tullut spermaa kosketellen/katsoen sua Elli..:)


      • ElliG kirjoitti:

        Katsotaan nyt jos vaikka sais harjoittelua siellä risteilyllä... Ehkä joku haluaa tarjota ne siiderit! Musta halkiohameko se sun suositus olis? Ja avarakaulainen tai edestä napitettava silkkipusero ilman rintsikoita? Pitäis löytää tarpeeksi hämärä nurkkapöytä jostain... Ehkä ne spermatahrat ei siellä diskossa edes erottuis kauheesti...

        muista nauhasukat ja mustat sukkahousut/verrkosukat jos haluat nähdä seisovia kulleja:)


      • ElliG kirjoitti:

        Katsotaan nyt jos vaikka sais harjoittelua siellä risteilyllä... Ehkä joku haluaa tarjota ne siiderit! Musta halkiohameko se sun suositus olis? Ja avarakaulainen tai edestä napitettava silkkipusero ilman rintsikoita? Pitäis löytää tarpeeksi hämärä nurkkapöytä jostain... Ehkä ne spermatahrat ei siellä diskossa edes erottuis kauheesti...

        Ja vielä-olisitkos joskus haaveillut että pimppisi ja klittasi nuollaan? Vaikka vessatiloissa tai muualla muiden silmistä pois..tai vaikka pöydän alta pimeässä?:)


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        muista nauhasukat ja mustat sukkahousut/verrkosukat jos haluat nähdä seisovia kulleja:)

        Yllytätkö sä tosiaan mua johonkin siellä risteilyllä? Yleensä olen laittanut sukkanauhat ja saumasukat vain paremman leningin kanssa juhliin. Mitähän mun frendit ajattelis?


      • ElliG kirjoitti:

        Yllytätkö sä tosiaan mua johonkin siellä risteilyllä? Yleensä olen laittanut sukkanauhat ja saumasukat vain paremman leningin kanssa juhliin. Mitähän mun frendit ajattelis?

        Sinä itse päätät:) Kerron vain sulle -mistä itse olisin kiihoittunut jos haluaisit nähdä spermani jalkojesi,hameesi tai kenkiesi päältä:)
        Vielä olisi hauskaa ja kiihoittavaa hieroa seisova kulli peppuasi vastaan (hameessa) siihen asti kun tulisin sille:)


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Sinä itse päätät:) Kerron vain sulle -mistä itse olisin kiihoittunut jos haluaisit nähdä spermani jalkojesi,hameesi tai kenkiesi päältä:)
        Vielä olisi hauskaa ja kiihoittavaa hieroa seisova kulli peppuasi vastaan (hameessa) siihen asti kun tulisin sille:)

        Ny mä yllätän sut. Tää ku alkaa puuduttaa. Vaikka mukavaahan se on ku mulkku jämähtää kovaksi.

        Huijasin sua. Oon mies.


      • ElliG
        ElliG kirjoitti:

        Ny mä yllätän sut. Tää ku alkaa puuduttaa. Vaikka mukavaahan se on ku mulkku jämähtää kovaksi.

        Huijasin sua. Oon mies.

        Toi edellinen ei ollut mun lähettämä! Joku on päässyt käyttämään mun nimeä!!!


      • Sekoittelija_iski
        ElliG kirjoitti:

        Toi edellinen ei ollut mun lähettämä! Joku on päässyt käyttämään mun nimeä!!!

        Oho, häirikkö on puhunut. Koettaa sekoittaa juttuja ja tehdä muutakin hallaa.


      • ElliG
        ElliG kirjoitti:

        Toi edellinen ei ollut mun lähettämä! Joku on päässyt käyttämään mun nimeä!!!

        Älä välitä tuosta kiusantekijästä joka sotkeentuu toisten asioihin!!!


      • ElliG
        ElliG kirjoitti:

        Älä välitä tuosta kiusantekijästä joka sotkeentuu toisten asioihin!!!

        Oot kyl aika sitkee häirikkö!
        Mutta nyt meni nikki väärin. Hah!


      • ElliG kirjoitti:

        Toi edellinen ei ollut mun lähettämä! Joku on päässyt käyttämään mun nimeä!!!

        Sen takia olen ehdottanutkin kijoitella e-postin kautta Elli:) Kai se on tällä palstalla tunnettu "löylykauhamies" tai "siveyspoliisi-"Kutsuni""..Vaikka viimeinen tuntuu omituiselta nimenomaan täällä palstalla:) Siirtymmekös e-postiin?
        Kivaa iltaa S


      • sar2 kirjoitti:

        Sen takia olen ehdottanutkin kijoitella e-postin kautta Elli:) Kai se on tällä palstalla tunnettu "löylykauhamies" tai "siveyspoliisi-"Kutsuni""..Vaikka viimeinen tuntuu omituiselta nimenomaan täällä palstalla:) Siirtymmekös e-postiin?
        Kivaa iltaa S

        siirrymmekö:)?


      • ElliG kirjoitti:

        Toi edellinen ei ollut mun lähettämä! Joku on päässyt käyttämään mun nimeä!!!

        Epäilen että se annettu e-postikaan ei ollut sinun Elli:) Voisit laittaa posti mulle-nimimerkki ja loppuosa arvaat kai...Tai jatketaan täällä...
        Kerro-mitä suunnittelette tehdä laivalla?:)


      • ElliG kirjoitti:

        Toi edellinen ei ollut mun lähettämä! Joku on päässyt käyttämään mun nimeä!!!

        Ja kaikista häriköistä huolimatta-HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ Elli:)


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Epäilen että se annettu e-postikaan ei ollut sinun Elli:) Voisit laittaa posti mulle-nimimerkki ja loppuosa arvaat kai...Tai jatketaan täällä...
        Kerro-mitä suunnittelette tehdä laivalla?:)

        No, joko meni jakeluun?
        Mut sua on ollu hiton kiva vedättää.

        Ny mä yllätän sut. Tää ku alkaa puuduttaa. Vaikka mukavaahan se on ku mulkku jämähtää kovaksi.

        Huijasin sua. Oon mies.


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Epäilen että se annettu e-postikaan ei ollut sinun Elli:) Voisit laittaa posti mulle-nimimerkki ja loppuosa arvaat kai...Tai jatketaan täällä...
        Kerro-mitä suunnittelette tehdä laivalla?:)

        En ole lähettänyt s-postia!!! Se on ollut joku muu. Mutta en oikein omastani uskalla lähettää kun sitä pääsee muutkin lukemaan.
        Illalla tosiaan olis lähtö lavalle penellä porukalla mutta en nyt tiedä kannattaako tehdä mitän tuollaisia suunnitelmia. Toisaalta nämä mun kumppanit kyllä on aika riehakkaita niin että jotain kyllä vois tapahtuakin.
        Mutta hyvää reissua sulle sinne etelään!


      • ElliG kirjoitti:

        En ole lähettänyt s-postia!!! Se on ollut joku muu. Mutta en oikein omastani uskalla lähettää kun sitä pääsee muutkin lukemaan.
        Illalla tosiaan olis lähtö lavalle penellä porukalla mutta en nyt tiedä kannattaako tehdä mitän tuollaisia suunnitelmia. Toisaalta nämä mun kumppanit kyllä on aika riehakkaita niin että jotain kyllä vois tapahtuakin.
        Mutta hyvää reissua sulle sinne etelään!

        Tiedän. tiedän Elli että se ei ollut sinä:) Osaan erottaa aidon väärennetystä..Sinä voisit keksiä joku e-posti,joka ei ole sidottu sun kännykkääsi..Silloin olisit päässyt lukemaan sen tietokoneelta missä tahansa (kirjastossa,kotona,opiskelupaikkana)..Esim.hotmail.com tai yahoo.com gmail.com ovat ilmaisia kaikki..
        Sullekin oikein hyvää reisuua ja leikkiä jos uskallat..
        Oli kivaa keskustella kanssasi...Ja jatketaan:) Iloa !!!


      • ElliG
        ElliG kirjoitti:

        En ole lähettänyt s-postia!!! Se on ollut joku muu. Mutta en oikein omastani uskalla lähettää kun sitä pääsee muutkin lukemaan.
        Illalla tosiaan olis lähtö lavalle penellä porukalla mutta en nyt tiedä kannattaako tehdä mitän tuollaisia suunnitelmia. Toisaalta nämä mun kumppanit kyllä on aika riehakkaita niin että jotain kyllä vois tapahtuakin.
        Mutta hyvää reissua sulle sinne etelään!

        Oot kellä tosi sitkee häirikkö.
        Muta sar2 hei, älä oo noin vedätettävissä!


      • ElliG kirjoitti:

        En ole lähettänyt s-postia!!! Se on ollut joku muu. Mutta en oikein omastani uskalla lähettää kun sitä pääsee muutkin lukemaan.
        Illalla tosiaan olis lähtö lavalle penellä porukalla mutta en nyt tiedä kannattaako tehdä mitän tuollaisia suunnitelmia. Toisaalta nämä mun kumppanit kyllä on aika riehakkaita niin että jotain kyllä vois tapahtuakin.
        Mutta hyvää reissua sulle sinne etelään!

        Miten reissusi laivalla on mennyt Elli?:) Aurinkoista viikkoa ja hauskaa mieltä...


    • Miksi pitää tahalla häiritä keskusteluja?:) Kateudesta?:)

      • Oisko-tuossa-mitään

        Suomi24-palveluissa ei saa
        Rikkoa Suomen lakia
        Esittää rasistista tai muille vahingollista materiaalia
        Esittää laitonta tai loukkaavaa materiaalia
        Esittää väkivaltaa sisältävää kuvamateriaalia
        Esittää pornografista sisältöä, lukuunottamatta K18-osioita
        Tarjota tai tiedustella seksipalveluita
        Julkaista viestiä, jossa on pelkkä linkki
        Massapostittaa viestejä useille eri palstoille
        Esittää asiatonta sisältöä muista käyttäjistä tai uhkailla muita käyttäjiä
        Esiintyä toisena käyttäjänä
        Antaa vääriä tietoja käyttäjätunnuksen tietoihin
        *****************************************************************************
        Julkaista omia tai muiden henkilökohtaisia yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta. Ei koske osto- ja myynti-ilmoituksia sekä tutkimusaineiston keruuta keskusteluista.
        ******************************************************************************
        Esittää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia ja kopioida suoraa tekstiä muista julkaisuista
        Markkinoida tai mainostaa tuotteita tai palveluita ilman Suomi24:n lupaa
        Käyttää palvelun sisältöä kaupallisiin tarkoituksiin ilman Suomi24:n lupaa
        Pyytää rahaa tai lahjoitusta
        Esittää haittaohjelmia tai viruksia sisältävää materiaalia


    • Taija9

      Minä voisin potkia miestä munille. Minulla on punaiset Hai-saappaat , niillä olen potkinut. Laitan ne aina jalkaan , kun alan potkia.

      • Hmm rohkea Taija,voi olla se on vitsi:) Mutta jos oot vakavissasi ja pks:lta arvaat kai e-postini täällä.Nimimerkki ja loppu-osana suomi24.fi..
        Muuten-moni viestittele-mutta kukas olisi uskaltautunut kokeilla?
        Kai Ossikin kärsii:)
        Kivaa viikonloppua kaikille...


      • Kiva kun tämä orpo mainostaa,kiitoksia hänelle..Ongelmallista vain että kai jo kärsii dementiaa-sekoittaa ihmisiä ja sähköpostiosoitteita..
        Mutta kiitoksia paljon tälle yksinäiselle pyyteettömälle vapaaehtoiselle sankarille...
        Ilmainen mainonta kaikille kelpaa:)


      • Tästä tulee hauska!!! Nyt se orpo tahallaan väärentää ihmisten ilmoituksia..On kivaa kuulla että olen nainen..Kai pitäisi mennä sukupuolikeikkaukseen? Jos tämä orpo kustantaisi? Aikaa sillä on paljon kai myös rahaakin?:)


    • nahkakorkosaappaat

      Kiva katsella kun alkaa potkia munaa..Ensin se jäykistyy,alkaa seisoon..sitten seisoo kovana ja kun hieroo kiveksiä ja munaa nahkasaappaalla niin pian laukee..vähän potkuja vielä niin spermat lentää...

    • topias25

      Olen päässyt toteuttamaan tallomisfetissiäni illanvierossa Pervparkissa. Illassa vaan lappu kaulaan saat talloa ja potkia munille.

    • Sanoista tekoihin on joskus matkaa. Aie-lappu seinä on ollut pervpark bileissä toimiva myös muidenkin mielihajujen osalta.
      Bdsm maailmassa lähtökohta ja hyvä sellainen on luottamus ja se lähtee ensimmäisenä hyvästä itseluottamuksesta ja siitä että tuntee itsensä ja hyväksyy itsensä.
      Tämän jälkeen onkin taivas kattona, jos sekään.

      • ElliG

        Ei mun rohkeus kyllä tuollaiseen riitä. Mutta löysitkö sieltä lomareissulta sopivaa hengenheimolaista? Et kai sä pussit täynnä joutunut Suomeen palaamaan?


      • ElliG kirjoitti:

        Ei mun rohkeus kyllä tuollaiseen riitä. Mutta löysitkö sieltä lomareissulta sopivaa hengenheimolaista? Et kai sä pussit täynnä joutunut Suomeen palaamaan?

        Kiva kun oot paikalla Elli:) Kerro mihin sun rohkeus olisi riittänyt?Ei mun tarvitse etsiä panoa ulkomailta,vaikka harvoin teenkin sen..Pidän huolta terveydestäni:) Miten reissusi on mennyt?



      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Kiva kun oot paikalla Elli:) Kerro mihin sun rohkeus olisi riittänyt?Ei mun tarvitse etsiä panoa ulkomailta,vaikka harvoin teenkin sen..Pidän huolta terveydestäni:) Miten reissusi on mennyt?

        Tietty olen paikalla;)
        Tosin sinulle ei ole selvinnyt, kuka vie harhaan;D


      • ElliGr

        Taas toi häiriköi mun nimelläni!!! Lisäsin yhden kirjaimen mun nimeen.


      • ElliG
        ElliGr kirjoitti:

        Taas toi häiriköi mun nimelläni!!! Lisäsin yhden kirjaimen mun nimeen.

        Oot tosi häirikkö. Koko ajan koneella kyttäämässä. Mitä sulla on mua vastaan?
        Meni muuten nimimerkki väärin!


      • ElliGr
        sar2 kirjoitti:

        Kiva kun oot paikalla Elli:) Kerro mihin sun rohkeus olisi riittänyt?Ei mun tarvitse etsiä panoa ulkomailta,vaikka harvoin teenkin sen..Pidän huolta terveydestäni:) Miten reissusi on mennyt?

        No hei! Risteily oli aika hauska, mutta en kai mä tässä voi tarkemmin kertoa. Olen lisännyt nimimerkkiini kirjaimen.


      • ElliG kirjoitti:

        Oot tosi häirikkö. Koko ajan koneella kyttäämässä. Mitä sulla on mua vastaan?
        Meni muuten nimimerkki väärin!

        Kannattaisi rekisteröityä palveluun Elli-silloin ei kukaan voi napata nimimerkkisi:)
        Häriköt ainkain sen verran hyödyllisiä että pitävät keskustelumme esillä:)
        Terveisiä häirikölle:)


    • Ihmeellistä vain kun naiset ovat muka niin rohkeita,mutta tähän leikkiin ani harva uskaltaa ryhtymään.Tietääkseni yksi sellainen olento Tampereelta.Onkos pks:lla aivan kuollutta?:) Yksi rouva ilmoitti,muuten ei..Kai rohkeutta riittää vain kehuskeluun,muuten pissa tulee housuihin pelosta:)
      Ellille annan anteeksi koska hän on vielä nuori ja kokematon vaikka hauska ja iinostava:))
      Hauskaa leikkimistä kaikille..

    • saija11

      Minä potkin munille . Ostan aina sellaiset kengät, joilla on hyvä potkia. Kovat ja terävät kärjet. Piikkikorot voi myös olla. Hai-saappaat on ollut usein jalassa. Kyllä potku lähtee minulla niilläkin.

      • Maijapotkunen

        Parhaiten potkut lähtee kyllä teräväkärkisillä piikkikorosaappailla ;). Piikkikärjillä kiva härkkiä kiveksiä ja peppureikää..Sitten muutamia potkuja ja saa nauttia sperman lennosta...Kiihotun itse kun saan potkia ja näen spermat saappaideni päällä...


      • Maijanarmoilla

        Oooh,haluisin että potkisit kalustani spermat saapikkaillesi..haluisin olla saappaidesi armoilla.
        Millaiset saappaat mahdollisesti ne olis?


    • Kiva kun löytyy:) Haluaisikos Saija kokeilla omat kenkäsi posliinimunille? Jos oot pks:lta..Arvaat kai e-postini täällä..Jatketaankos kekustelumme?

      • ElliGr

        Nythän sulla menee kivasti kun löysit minua rohkeamman! Ehkä joskus rohkenen viestittää toisellakin tapaa...


    • Ei se "rohkea" ole sua rohkeampi Elli:) Kaikki vain netissä rehvastelemassa,mutta eivät uskalla livenä:)
      Mutta näinkin voi pitää hauskaa..Kirjoittele

      • ElliGr

        Joo mieli tekis mutta en tiedä kannattaako täällä kun on noita häiriköitä.


      • ElliGr kirjoitti:

        Joo mieli tekis mutta en tiedä kannattaako täällä kun on noita häiriköitä.

        Älä anna niiden häiritä-ole vahvempi:) Ja kerro omista kokemuksistasi/fantasioistasi:)


      • ElliGR
        sar2 kirjoitti:

        Älä anna niiden häiritä-ole vahvempi:) Ja kerro omista kokemuksistasi/fantasioistasi:)

        Meillä oli siellä laivaristeilyllä ihan hullu idea: esiinnyttiin venäläisinä kun kaksi meistä osasi vähän puhuakin sitä. Vedettiin karaokessa venäjäksi kaksi biisiä ja kyllä riitti paukkujen tarjoajia!


      • jne-jne
        ElliGR kirjoitti:

        Meillä oli siellä laivaristeilyllä ihan hullu idea: esiinnyttiin venäläisinä kun kaksi meistä osasi vähän puhuakin sitä. Vedettiin karaokessa venäjäksi kaksi biisiä ja kyllä riitti paukkujen tarjoajia!

        Ja tarina alkaa...
        жили-были


      • ElliGR kirjoitti:

        Meillä oli siellä laivaristeilyllä ihan hullu idea: esiinnyttiin venäläisinä kun kaksi meistä osasi vähän puhuakin sitä. Vedettiin karaokessa venäjäksi kaksi biisiä ja kyllä riitti paukkujen tarjoajia!

        Auka hyvä idea:) Osasittekos sanoa Na zdorovje? Se tarkoittaa kippistä..Olikos muita ehdotuksia kuin paukut?:)


      • ElliGr

        Sitä en tiedä miten se kirjoitetaan, mutta lausua osaan, kun on ollut hyvä opettaja! No oli tietysti!!!


      • ElliGr kirjoitti:

        Sitä en tiedä miten se kirjoitetaan, mutta lausua osaan, kun on ollut hyvä opettaja! No oli tietysti!!!

        Kiinnostikos sua koskaan olla tanko-tansssija tai strippari ja kiusata miehiä?:)


    • ElliGr

      Johan on kysymys!!! Eipä ole tullut mieleen! Riitti muutenkin vähäksi aikaa riekkuminen siellä laivalla - nyt vaan arkista aherrusta.


      • ElliGr

      • ElliGr kirjoitti:

        Oli hirveen aidon tuntuinen! Oliko tosiaan nukke??? Laivaristeilyille niitä todella tarvittais, on sen verran kimaista porukkaa liikkeellä...

        Kyllä se on nukke:) Mulla on yksi hieman erilainen...haluaisitkos katsoa toimintaa livenä?:)


    • ElliGr

      Mitä varten vaan nuken kanssa? Eikö sulla olis oikeeta kumppania niin että voisin sängyn laidalla istuen katsella ja kuunnella... Voisit opettaa mua...

      • Jos haluaisit-voisi löytyä myös rakastelukumppani jos sovitaan siitä ja sivä olisit voinut istua sängyn laidalla katsomassa:)
        Mutta nukkekin olisi eritäin hyvä harjoittelukappale-sinä olisit voinut samalla tavalla istua vieressä katsomassa koko toimintaa alusta loppuun viimeiseen tippaan asti palleissani:)


      • ElliGr

        Ja mitäs mulla sais olla vaatetuksena siinä sängyn laidalla???


    • ElliGr

      Vaikka kyllähän mua siellä risteilylläkin yritetiin opettaa. Olen vaan niin huono oppimaan

      • Oletkos nähnyt livenä koskaan kahden miesten välistä seksiä?Olisin voinut näyttää senkin sulle :) Olisin aktiivisenä osapuolena (muuten en ole homo:))


      • ElliGr

        No en tosiaan!!! Enkä niin montaa kertaa mitään muutakaan. Viime viikonloppu nyt oli niitä harvoja poikkeuksia.


      • ElliGr kirjoitti:

        No en tosiaan!!! Enkä niin montaa kertaa mitään muutakaan. Viime viikonloppu nyt oli niitä harvoja poikkeuksia.

        Kerro mitä haluaisit katsoa eniten?:) Myös miehen itsetyydytystä m.m. dildolla olisi tarjolla..Voisin "räätälöidä" sua varten leikin..olisi hauskaa..


      • ElliGr

        No kyllä se ainakin oli tosi kiihottavaa katsella kuinka ystävätärtä pantiin viereisellä sängyllä! Niin ja tietysti se kun siltä mun kumppanilta tuli.


      • Olisit voinut olla kiihoittavissa vaatteissa istua vastapäätä ja katsoa miten olisin panemassa naista/nukkea..Sun vaatetuksella olisi suuri vaikutus koko hommaan..esin miten ja kuinka kovaksi/pitkään seisoo,kuinka nopeasti tulen.Jos se olisi nukke-olisit voinut ohjata itse mua sen naimiseen,ottaa kalusta,kokeilla kovuutta,työntää nukkeen,antaa vauhdin ja työntöjen rytmi,pitkittää tulemisen,katsoa mun ilmeita kun olisin tulemassa..Olisin panemassa sitä kaikkiin kolmeen reikään vuorotellen..Kiinnostaisikos sellainen leikki?:)


      • ElliGr

        Mitä tarkoittaa kiihottavissa vaatteissa? Laivalla meillä oli kaikilla samanlaiset mutta eriväriset yhden putiikin jäännösvarastosta melkein ilmaiseksi saadut vähä vanhanaikaiset pitkät pliseeratut avokaulaiset satiinimekot niin että varmaan näytettiinkin venakoilta. Joitakin tuntui kiihottavan...


      • ElliGr kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa kiihottavissa vaatteissa? Laivalla meillä oli kaikilla samanlaiset mutta eriväriset yhden putiikin jäännösvarastosta melkein ilmaiseksi saadut vähä vanhanaikaiset pitkät pliseeratut avokaulaiset satiinimekot niin että varmaan näytettiinkin venakoilta. Joitakin tuntui kiihottavan...

        Vaikka mekko olisi pitkä-aina on mahdollista paljastaa sääret (esim.mustissa sukkahousuissa),avata hieman puseron napit tai avokauluksesta vilautella tissit..samoin korkokengät..Sen lisäksi olivivat kiihoittaneet itse kätesi,ohjaus (ääni),katse lähietäisyydeltä kun olisin naimassa ja tulemassa:)


      • ElliGr

        No oli ne ainakin riittävän avokaulasia tohon tarkoitukseen... Ja voin mä kyllä senkin sanoa, että oli mullakin jotain kädessänikin... Mutten siis niin pitkälle mennyt kun ystävätär.


    • ElliGr

      Ja kun sä kyselet mikä kiihottaa niin erityisesti sen katseleminen kun mieheltä tulee...

      • Kiva kun uskallat ainakin pitää sen kädessä:) Jos menisimme leikkimään niin-saisit katsella tosi läheltä miten minulta tulee monta kertaa (3-5?:)) Ja katsoa suoraan silmiin kun oon ejakuloimassa..
        Vielä hauska leikki olisi jos olisin runkkaamassa katsoen sua (m.m.sun avokaulusmekkoa ja sääriäsi) ja sinä itse olisit vaikuttanut siihen milloin ja kuinka aljon minulta tulisi:) Haluaisitkos?


      • Bonuksena saisit katsoa myös aivan lähietäisyydeltä miten mies ratsastaa dildon päällä (se osuu eturauhaseen) ja tulee n.s.anaalimenetelmällä (kuten moni homo):)
        Sun itse ei olisi pitänyt riisuutua -vain katsella ja nauttia näkymästä:)
        Myös en olisi saanut kosketella sua,paitsi jos haluaisit itse lisäkiihoitusta varten:)


      • ElliGr

        Niin siis kyllä mä autoin sitä purkautumaan vaikken päästänyt panemaan. Ja katselin kun siltä tuli. Ja senkin näin kun viereisellä sängyllä kaverilta tuli. Minusta se on kiihottavaa.


      • ElliGr

        Ja kumma kyllä ne piti niitä meidän pitkiä vanhanaikaisia leninkejä jotenkin kiihottavina. Mehän ei niitä suostuttu riisuun niitten hytissä.


      • ElliGr

        Tai siitä se tietysti johtui, että ne luuli meitä aluks venäläisiksi huoriksi. Oli kuule vaikeeta alussa pitää naama peruslukemilla kun ne luuli ettei osata suomea.


      • ElliGr kirjoitti:

        Niin siis kyllä mä autoin sitä purkautumaan vaikken päästänyt panemaan. Ja katselin kun siltä tuli. Ja senkin näin kun viereisellä sängyllä kaverilta tuli. Minusta se on kiihottavaa.

        Vielä voisit painella hitaasti ja pitkään pallini ja kaluni (terskaa) jaloin (vaikka korkokengillä).Näin minun olisi pakko purkautumaan loppujen lopuksi (kiima tulisi kestämättömäksi ja kasaantunut sperman määrä palleihin huutaisi ulospääsyä).Niin voisit itse säädellä tulemiseni:) Ja kyllä joskus vanhaaikaiset mekot ovat kiihottavia.Itse olisin ollut kiihkossa katsoen avokaulustasi ja esim.sääriäsi mustissa sukissa /tai paljaat.Ja olisin voinut tulla kengillesi:) Haluaisitkos?


      • ElliGr
        sar2 kirjoitti:

        Vielä voisit painella hitaasti ja pitkään pallini ja kaluni (terskaa) jaloin (vaikka korkokengillä).Näin minun olisi pakko purkautumaan loppujen lopuksi (kiima tulisi kestämättömäksi ja kasaantunut sperman määrä palleihin huutaisi ulospääsyä).Niin voisit itse säädellä tulemiseni:) Ja kyllä joskus vanhaaikaiset mekot ovat kiihottavia.Itse olisin ollut kiihkossa katsoen avokaulustasi ja esim.sääriäsi mustissa sukissa /tai paljaat.Ja olisin voinut tulla kengillesi:) Haluaisitkos?

        Kyllä mä sen pallejakin hyväilin mutten sentään korkkareillani koskenut! Se ei ollut kengistä kiinnostunut vaan mun mekosta. Olis halunnut tulla kaula-aukkoon, mutten siihen suostunut.


      • ElliGr

        Olisko mun pitänyt potkia sitä munille kun otti rinnat esiin siitä kaula-aukosta?


      • ElliGr

        Varmaan mun pitää seuraavalle risteilylle laittaa läpinäkyvä pusero ja minihameen kanssa mustat saumasukat ja sukkanauhat että ois riittävän seksikäs sun makuus!?


      • ElliGr kirjoitti:

        Varmaan mun pitää seuraavalle risteilylle laittaa läpinäkyvä pusero ja minihameen kanssa mustat saumasukat ja sukkanauhat että ois riittävän seksikäs sun makuus!?

        Uskon että tulisin katsoen sua myös ilman minihametta ja saumasukkia Elli:) Mulle sinä olisit sopiva myös vanhaaikaisessa mekossa.. Ja jos sulla olisi päällä liian sekiksikäät vaattet voi olla tulisin liian nopeasti..:)Pallien hyväily on kivaa,samoin kai sinä tykkäsit sun rintojen hyväilystä? Olisin mielelläni imennyt ja hyväillyt rintojasi jos olisit suostunut..samoin voisin hieroa klittaasi mekon läpi tai tunkeutumalla pikkuhousuihisi..Haluaisin jotta sinäkin olisit saanut orkut..
        Ja jos pallien ja terskan päälle painellaan jaloin-se on kiihoittava leikki enemmän kuin kidutus..:)


      • ElliGr kirjoitti:

        Varmaan mun pitää seuraavalle risteilylle laittaa läpinäkyvä pusero ja minihameen kanssa mustat saumasukat ja sukkanauhat että ois riittävän seksikäs sun makuus!?

        joka tapauksessa saan pääkiihoituksen siitä että nainen katsoo ja tykkää näkemästä...vaatteet on toisarvoinen asia,se on vain lisämauste:)


      • ElliGr

        Tykkäisitkö tosiaan sellaisesta polvipituisesta pliseeratusta leningistä? Tosin siis aika avokaulaisesta. Se kai ne tyypitkin sai pohdistelemaan ääneen mihin kaikkeen "venakot" olisivat valmii. Ainakin suihin ne uskoi meidän ottavan mutta päättivät sitten kysyä mitä ilman kortsua paneminen maksaa. Ja kysyivät kans englanniksi. Silloin oli pakko jo nauraa ja sanoa että voitais runkata ne kylllä jossain - eikä maksa mitään. No meni se sitten ystävätärellä kuitenkin pitemmällekin ja ei mullakaan mitään vastaan ollut kun se aloitti hyväilemisen sääristä ja pääty rintoihin. Niin ja kyllä siinä välilläkin jotain oli... Ja se tykkäs omasta puolestaan kanssa ja sai kyllä mahtavan siemensyöksyn.


      • ElliGr

        Mulle itselleni vaatteet ei koskaan ole sivuseikka. Sitäpaitsi tykkään siitä, että kumppani kiihottuu vaikkei olis tarkoituskaan rakastella. Diskossa ja muualla on kiva kun kundit kurkistelee kaula-aukkoon ja venyttää sitä niin että pitsireunaa näkyy. Useimmiten se jää kuitenkin aika vaarattomaksi hipelöinniksi. Mut jos on tarkoitus mennä pitemmälle niin voi sitä varustautua tosiaan vaikka korsetilla tai sukkanauhaliiveillä ja saumasukilla kun se tuntuu aina kiihottavan.


      • ElliGr kirjoitti:

        Mulle itselleni vaatteet ei koskaan ole sivuseikka. Sitäpaitsi tykkään siitä, että kumppani kiihottuu vaikkei olis tarkoituskaan rakastella. Diskossa ja muualla on kiva kun kundit kurkistelee kaula-aukkoon ja venyttää sitä niin että pitsireunaa näkyy. Useimmiten se jää kuitenkin aika vaarattomaksi hipelöinniksi. Mut jos on tarkoitus mennä pitemmälle niin voi sitä varustautua tosiaan vaikka korsetilla tai sukkanauhaliiveillä ja saumasukilla kun se tuntuu aina kiihottavan.

        Laita vaatteesi sun makuusi..Mun makuni jo tunnet...Kyllä,minihameet,kiiltävät nahkahousut,tiukat farkut-ne kaikki auttavat kullin seisomaan..Ymmärsin että tykkäät tissiesi käsittelystä-myös tissien pitäminen käsissä kovettaa kaluni..
        Oletkos koskaan haaveillut kun 2 miestä yhdessä hipelöisivät sua?
        Ja kiinnostaisikos sua katsoa kahden miehen välistä seksiä?
        Jos et uskalla yksin-voisit ottaa mukaan sun rohkea kaverisi..
        Kuten jo kerroin-olen itse ekshibionisti ja mua kiihoittaa kun nainen /naiset katsovat..Kysymyksessä ei ole pillun vonkaamista..
        Vaikka tietysti kaikki riipuu sinusta:)
        Tarjoaisin juomat makusi mukaan..Itsekin kun hieman ottanut uskallan enemmän..
        Kerro mikä leikki olisi kiinnostanut sua?


      • ElliGr

        Niin no onhan se kiihottavaa kun kaksi kundia pitelee ja onhan sellaistakin tapahtunut muttei niin että se olis johtanut kahden kanssa rakasteluun. Me käydään aika usein noilla risteilyillä kun saadaan vapaalippuja. Joskus tosiaan on sellainen fiilis että noitten kanssa voisi pitää hauskaa ja joskus niitten hytissä oon antanut riisua puseron mutten hametta jos ensin lupaavat että riittää kun vaan runkkaa ne. Yleensä sitten sukille. Tai ehkä rinnoille muttei kasvoille. Monet tosiaan tykkää erityisesti kun katselee kun niiltä tulee ja joskus ne innostuu ihan tolkuttomasti niin että täytyy todella varoo vaatteitaan ja joskus on tullu hameellekin niin kuin nyt viimeksi. Eikä ne ole edes pahoillaan siitä!!!


    • Haluaisitkos niin leikkiä kanssani?:) Samoin katsoa jotakin rikoisempaa-esim.ratsastusta dildon päällä tai seksia toisen miehen kanssa?Voi olla naisenkin-pitäisi vain kysellä aluksi..
      Jos tulisin hameellesi tai sukillesi-lupaan siistiä sen pois vaikka omalla kielelläni:)
      Kerro Elli-miten olisit valmis leikkimään?:)

    • ElliGr

      En mä tosiaan fanita tuota miesten välistä. Eikä se siistiminen onnistu nuolemalla ainakaan tuollaisesta sifonkileningistä. Spermatahrat imeyty siihen ja levisi kankaassa niin että olen miettinyt yritänkö edes puhdistaa stä vai heitänkö menemään kun se ei maksanutkaan paljon mitään. Tahroja koko mitalta! Mutta oli se silti hauskaakin. Ei ollut kaveri varmaan vähään aikaan purkautunut...
      Oikeestaan kaikkein hauskinta oli vielä silloin kun ne luuli meitä venakoiksi ja puhu kaikenlaisia. Mullekin se kuiski korvaan suomeksi miten riisuis mut ja mitä tekis mun tisseille ja pillulle... ja mä vaan hymyilin... Vähän olivat noloja kun sitten paljastu että ollaan suomalaisia. Ne tarjos baarissa sovintokuoharit ja myöhemmin mentiin yömyssylle niiitten hyttiin kun ne ensin oli luvannu olla iisisti.

    • Jos tulisin leikkimään kansssi olisin yrittänyt tulla kengillesi tai vaikka lattialle (jos olisit edessäni kiusaamassa ja näyttelemässä)..Ei olisi tullut siistimisongelmaa..Tai jos sulla olisi housut päällä joilla on nahka/tekonahka/muovipinta-silloin olisin voinut työntämällä kalua sääriäsi vastaan tulla tai antaa kalu sun käsiisi.Saisit hitaasti kiihoittaa mua ja katsoa simiini kun oon tulemassa..Samoin se olisi hyvä asento hieroa ja imeä tissisi..
      Vielä on olemassa sellainen "tekopimpsa"-fleshlight-olisin voinut hankkia sellaisen ja antaa sulle käyttöön..siihen mies upottaa kalu ja se "imetään" siemenpurkaukseen asti.Olisitko halukas kokeilla sitä?:)

      • ElliGr

        On sulla pelit ja vehkeet!!! Toi kolmas oli mun mieleen! Mutta eihän silläkään noita spermatahroja vältä jos lentää noin komeasti! Pitäisköhän pestä vaan tämä mun sekundaleninkini ja mennä se päällä seuraavallekin risteilylle. Vois vielä laittaa sellaiset rintsikat että ne ei ihan peity. Varmaan löytyis taas loppuillaks joku latingissa oleva "leikkikalu"


      • ElliGr

        Sua ilmeisesti viehättää kaikki välinee ja kiput. Sun kanssas taitais tosiaan vaan päästä helpoimmalla jos rupeis potkiin sus munille? Minä taas pidän enemmän sellaisesta pikku kiusoittelusta johon voi kyllä littyä leikkimielistä väkivaltaakin. On joskus tullut melkoisia mustelmia rintoihinkin. Tutummassa porukassa on joskus vaatteetkin repeilly ja tahriintunu muuhunkin kuin spermaan. Mutta panokumppanien suhteen olen aina ollut tosi tarkka.


      • ElliGr kirjoitti:

        Sua ilmeisesti viehättää kaikki välinee ja kiput. Sun kanssas taitais tosiaan vaan päästä helpoimmalla jos rupeis potkiin sus munille? Minä taas pidän enemmän sellaisesta pikku kiusoittelusta johon voi kyllä littyä leikkimielistä väkivaltaakin. On joskus tullut melkoisia mustelmia rintoihinkin. Tutummassa porukassa on joskus vaatteetkin repeilly ja tahriintunu muuhunkin kuin spermaan. Mutta panokumppanien suhteen olen aina ollut tosi tarkka.

        Kyllä välineet viehättävät,mutta ei kipu:) Eikä väkivalta itsestään.. Se flashlight on nautintoväline..Ja kyllä tykkään tosi paljon kiusottelusta..Mua kiihoittaa itse leikki ja ekshibitionismi..Kerro mihin leikkin sinä olisit valmis?:)


    • Haluaisitkos leikkiä myös niin kanssani?Jossakin sopivassa paikassa-tulisin sen tekopimpsan kanssa ja sulla on se sekundamekko ja nämä rintsikat?Voisit ottaa kaverisi mukaan jos et uskalla yksin? Mitäs sanot?:)

      • ElliGr

        Niin ja mitä sitten tapahtuisi??? Mihin sitä tekopimpsaa tarvittaisiin?


      • ElliGr kirjoitti:

        Niin ja mitä sitten tapahtuisi??? Mihin sitä tekopimpsaa tarvittaisiin?

        Kerro oma fantasiasi mahdollisesta yhteileikistämme-voi olla toteutamme sen?:)


    • Tekopimpsasta olisi tarvetta jos haluaisit/te katsoa esitystä eikä kumpikaan olisi halunnut panoa:)

    • ElliGr

      Etkö sä sitten haluais antaa meidän hoitaa koko juttu käsipelillä? Mun ystävätär voisi myös ehkä hieman "lainata" ihan oikeeta pimpsaa niin että pääsisit vireeseen. Minä voisin sitten hoitaa asian loppuun niin että sulta todella lentää. Ehkä voitas luvata että saat jopa päättää minne "ammut" jos kerran olen voinut varautua etikäteen oikeella tavalla. Sellainen "esitys" on minusta luontevampi.

      • Se sopisi mulle mainiosti..Keskustele ystävättäresi kanssa:) Voisit hoitaa mut käsipelillä loppuun asti..Ja olisin voinut tulla monta kertaa eri paikkoihin esim.kengillesi tai mekollesi (jos spermaa riittäisi:))..Kai te huolehditte siitä kiihoittamalla..Kerro-onkos teillä joku oma paikka mielessä tai se voisi olla Omena-hotelli?:)Juomat oon tarjoamassa:)kerro mistä pidät?


      • ElliGr

        Ja millai sua sitten pitäisi kiihottaa? Taisit muuten sanoa että sellaiset satiinimekot voisi myös sua kiihottaa - onhan niissä tosi avara kaula-aukkokin niin että rinnat ei ole ihan parhaassa turvassa. Kyllä sun spermasuihkuilles "osoitteita" riittäisi...
        Meidän mielestä noi risteilyt on olleet hyviä. Aluksi vaikka baarikierros, sitten karaokea ja lopuksi disko, missä voisi "tutustua" perusteellisemmin enen hyttiin menoa. Kummalle mieluummin laukeisit: vaaleenpunaiselle vai vaaleanvihreelle? Vai molemmille? Varmaan korkkareillekin jos se on sun feivoriittis.


    • Hyvä ajatus:) Valitettavasti työn luonteeni takia (vuorot) ei ole niin helppoa lähteä risteilylle,vaikka harvoin onnistuu...Kaikki on mahdollista mutta on järjestelyn asia.Esim.Tallinna-risteily..
      Ymmärrän että alussa olisi kiva tutustua-voisimme ensin käydä karaokebaarissa juomassa ja tanssimassa..Sitten voisimme mennä leikkimään hotelliin..
      Satiinimekko olisi oikein hyvä isolla aukolla:) Mihin olisin haluanut laukea? Punainen on seksikkäämpää,sekä korkkarit..jos on tiukat farkut esim-pepulle takaa tai jalkojen väliin...tisseihin jos annat luvan..käsiisi:)
      Toivon tulevani käsissänne monta kertaa:)
      Mua ei tarvitse pelätä-oon rauhallinen ja leikkisä..Jos tulee mieleen joku oma mahdollinen leikkipaikka-sekin olisi Ok..
      Ja kyllä ensin tutustutaan ja voi olla vaihdetaan kuvia?
      Jos sinä itse et uskalla laittaa e-mailia mulle-voi olla sun ystävätteresi?
      Kaunista iltaa
      D

      • ElliGr

        No se vaaleenpunainen on mun ja sen "soveltuvuudesta" on kokemuksia. Ei kyllä oikein istu vaan kotimaiseen baarikulttuuriin. Farkuissa en lähde bailaamaan. No tässä mekossa on sellainen kaula-aukko, ettei rintsikoita saa kunnolla piiloon - on kai alunperin suunniteltu käytettäväksi ilman, mutta sillai en koto-Suomessa oikeen osaa liikkua varsinkin kun se materiaali on niin ohutta. Oletko koskaan laukaissut kumppanisi juhlamekon kaula-aukkoon vai vaan paljaille rinnoille? Koulun bileissä olen kerran antanut tulla rintaliivin kuppiin - taisi olla mun ensimmäinen kännini! Saatko tanssilattialla helposti seisokin jos painaa polvella munias tai ohimennen hipelöi niitä?


    • Oletkos kokeillut miltä tuntuu paljas terska nännejäsi vastaan?:)Molemmat saa...En ole kokeillut tulla aukkoon,mutta rinnoille kyllä...Uskon että naisen polvi munia vastaan on hyvä kiihoke...Kuinka kovaksi seisoisi riippuu tilanteesta ja naisesta:) Hipelöinti on aina kivaa..Kullin hierominen polvea vastaan tekee se kovaksi 100% varmuudella...
      Kerro lisää omista ideoistasi?:)

      • ElliG

        On joskus... aika kiihottavaa...


      • ElliG

        Yritin kirjautua tonne treffeihin tunnuksella ElliGra mutten tiedä onnistuiko


      • ElliG kirjoitti:

        On joskus... aika kiihottavaa...

        Kiinnostaisikos sua ajatus-peittää mun spermallani sun ulkokenkäsi kauttaaltaan ja kävellä niillä ulkona näyttäen sun viehätysvoimasi esim. ystävättärillesi ja katsoa ohikulkijoiden reaktioita (jotka olisivat tunnistaneet kiilloitusaineen:))?


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Kiinnostaisikos sua ajatus-peittää mun spermallani sun ulkokenkäsi kauttaaltaan ja kävellä niillä ulkona näyttäen sun viehätysvoimasi esim. ystävättärillesi ja katsoa ohikulkijoiden reaktioita (jotka olisivat tunnistaneet kiilloitusaineen:))?

        Tuntuis kiihottavammalta korkkareissa laivan diskossa... Mutta testaisitko tuota treffihommaa jos se vaikka toimisi


      • ElliG kirjoitti:

        Yritin kirjautua tonne treffeihin tunnuksella ElliGra mutten tiedä onnistuiko

        Toimii:)


      • ElliG kirjoitti:

        Yritin kirjautua tonne treffeihin tunnuksella ElliGra mutten tiedä onnistuiko

        Saitkos myös joku e-posti? samanmerkkisen pitäisi olla:) Laita joku viesti jos se jo toimii...samoin voisimme vaihdella kuvia:)


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Saitkos myös joku e-posti? samanmerkkisen pitäisi olla:) Laita joku viesti jos se jo toimii...samoin voisimme vaihdella kuvia:)

        Kyllä tuli viesti mutta en voi vastata kun on joku rajoite tai pitäisi maksaa. Katsotaan mistä on kysymys. Kengätkö sä mieluiten "voitelisit"?


      • ElliG kirjoitti:

        Kyllä tuli viesti mutta en voi vastata kun on joku rajoite tai pitäisi maksaa. Katsotaan mistä on kysymys. Kengätkö sä mieluiten "voitelisit"?

        Se rajoitus Elli on 3 viestiä 24 tunnissa (ilmaiset).tarkoittaa 3 erilaista henkilöä.Saman henkilön kanssa vuorokauden sisällä keskusteluun ei ole rajoituksia.Vasta jos haluaisit enemmän "henkilöitä" vuorokaudessa -kannattaisi maksaa..Itse käytän sen palvelun ilmaiseksi..riittää hyvin..Voi olla sun profiili on vielä tarkastuksessa sivun moderaattorilla ja tulee toimimaan myöhemmin.Muista luoda posti-laatiko.Silloin sulla olisi ollut oma e-posti nimimerkilläsi.Ja hekilötiedot,jotka näkyvät vastaajalle, voisit laittaa miten haluat-nimimerkkinä tai lyhynnettyinä j.n.e
        Kyllä voisit myös leikkiä näin-kuinka monta kertaa ja kuinka nopeasti minusta olisit "lypsänyt" "voidetta" käsihoidolla..minun tehtävä olisi venytellä siemensyöksyä,yrittää pidätellä ja sinun-pakottaa purkaukseen:)
        Voitelupaikkoina voisi olla kengät,rinnat,käsiisi,sääret..Ajattelin vain että kengillä tuore sperma näyttäisi pervolta jos menisit ulos:) Ehdota oma lempipaikkasi mihin voisin...?:)


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Se rajoitus Elli on 3 viestiä 24 tunnissa (ilmaiset).tarkoittaa 3 erilaista henkilöä.Saman henkilön kanssa vuorokauden sisällä keskusteluun ei ole rajoituksia.Vasta jos haluaisit enemmän "henkilöitä" vuorokaudessa -kannattaisi maksaa..Itse käytän sen palvelun ilmaiseksi..riittää hyvin..Voi olla sun profiili on vielä tarkastuksessa sivun moderaattorilla ja tulee toimimaan myöhemmin.Muista luoda posti-laatiko.Silloin sulla olisi ollut oma e-posti nimimerkilläsi.Ja hekilötiedot,jotka näkyvät vastaajalle, voisit laittaa miten haluat-nimimerkkinä tai lyhynnettyinä j.n.e
        Kyllä voisit myös leikkiä näin-kuinka monta kertaa ja kuinka nopeasti minusta olisit "lypsänyt" "voidetta" käsihoidolla..minun tehtävä olisi venytellä siemensyöksyä,yrittää pidätellä ja sinun-pakottaa purkaukseen:)
        Voitelupaikkoina voisi olla kengät,rinnat,käsiisi,sääret..Ajattelin vain että kengillä tuore sperma näyttäisi pervolta jos menisit ulos:) Ehdota oma lempipaikkasi mihin voisin...?:)

        OK! Katsotaan opinko. Eikö vielä pervommalta näyttäis hameen helmassa tai puseron rinnuksilla???


    • Ja mullakin on herkät nännit-jos teitä on 2- yhdellä voisi olla kädessä kullini,toisella-nännini:)

    • Uskaltaaakos ystävätteresi laittaa postia mulle-kuvanne olisi kiva saada ja lähettäisin omatkin...Tai keskustella priivana?

      • ElliG

        Aika hyviä mutta onko mitään sellaisia missä lentäisi tytön vaatteille?


      • ElliG kirjoitti:

        Aika hyviä mutta onko mitään sellaisia missä lentäisi tytön vaatteille?

        Yritän löytää sulle tänä iltana:) Mikä paikka olisi pervoin mielestäsi spermalleni?Haluaisitkos näyttäytyä spermatuissa vaatteissa kaverillesi tai ulkona? Minusta sperma hameessa pimpin kohdalla olisi jännnä (kulli ei ole saavuttanut omaa päämärää ponnistuksista huolimatta:)) ja rintojenkin kohdalla olisi hauskaa...samoin säärissä..


      • ElliG
        sar2 kirjoitti:

        Yritän löytää sulle tänä iltana:) Mikä paikka olisi pervoin mielestäsi spermalleni?Haluaisitkos näyttäytyä spermatuissa vaatteissa kaverillesi tai ulkona? Minusta sperma hameessa pimpin kohdalla olisi jännnä (kulli ei ole saavuttanut omaa päämärää ponnistuksista huolimatta:)) ja rintojenkin kohdalla olisi hauskaa...samoin säärissä..

        Sinähän sen sanoit... Parille parhaalle kaverille vois tietysti näyttää.


      • ElliG

        Ehdottomasti tuosta nelosesta! Se oli hyvä!


      • ElliG

        Oletko löytänyt vielä muitakin yhtä hurjia?


      • WenlaS

        Kyllä noiden filmipätkien jälkeen voisi kokeilla! Oletko ihan tosissasi? Millaiset jalkineet minulla pitäisi olla vai paljain jaloinko haluaisit palleillesi? Mtään tuollaisia seksiasuja en tosin omista, mutta jalkapalloa harrastaneena potku kyllä lähtee!!!


      • Sarah22

        Hei Sarris! Tarjoilisitko minullekin tuollaisen coctailin kuin tuossa nelosvideossa? Onko jumpperi parempi kuin joku muu pusero vai pelkät rintsikat?


    • Piia10

      Oon potkinut ja tallonut munille. Minulla oli silloin jalassa Hai-saappaat.

    • Anonyymi

      Mies oli polvillaan lattialla , ja hänen siittimensä oli jäykkänä. Minä polkaisin sen päälle Hai-saappaalla. Ensin laitoin saappaani etu-osan siittimen päälle , ja aloitin polkemisen. Se tuntui tuskaliaalta , kun minä poljin. Sitten laitoin saappaani kantapään siittimen päälle , ja polkaisin. Potkin vielä munille , sai kunnolla kenkää.

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe