AutoMesta Lahti

JV-68

Kysyisin onko kellään kokemuksia tuontiauton henkkimisesta ko. liikkeen kautta?

6

10322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Vanhemmat hankki yhden 190 mersun. Mersu oli ihan hyvässä kunnossa. Tekivät kaupan ohessa kyllä reilusti kaikki vaaditut korjaukset ja huollot sekä hommasivat talvirenkaat. Hinnassakin tultiin vastaan, sillä kuten varmaan huomaatte pyynnit on aika korkeat. Hyvin auto on kulkenut sen jälkeen. Autoa ei ostettu mittarilukeman perusteella, sillä se oli ihan muuta kuin todelliset kilsat. Ei varmaan hekään olleet sitä mittarilukeman perusteella hankkineet.

    • Älä maksa liikaa

      Tosi kalliit hinnat tosi vanhoille autoille, lähes museoikäisiä saksanseisojia, katso mobilesta niin näet, mitä maksaa saksassa, katso tullin sivuilta vero niin tiedät totuuden. ei 10000 € autossa voi olla katetta 5000 €
      voittaa jopa rintajoupin hinnoittelussa

    • Pietu

      Liikehän oli ensimmäisiä jotka alkoi saksan tuonteja myymään Suomessa. Tuntuu vain että liike on jääny lähtökuoppiin tuossa myynti hommassa. Autot vanhoja ja hinnat tosiaan pilvissä, mutta eihän se hullu ole joka pyytää vaan se joka maksaa. En ole kuullu että liikkeellä olisi ollut mitään isompaa kärhämöintiä asiakkaiden kanssa. Onhan siinä kuitenkin kuluttajansuoja olemassa. Tinkaa, tinkaa ja vielä kerran tinkaa jos olet ostamassa!

    • Jamppa

      Olen tuonut automestan Lahti kautta 2 autoa
      saksasta Mersun ja Bemarin talvella 2005 ja
      kesällä 2005. Autot oli siistejä ja hyväkuntoisia ns.piirimyyjän huoltokirjoilla
      varustettuja. Autot huollettiin, katsastettiin,
      annettiin käyttöturva. Myyjä kertoi myös, että
      meiltä ostetuissa autoissa on kuluttajansuojalaki voimassa. Annoin myös vaihdossa entisen autoni josta sain asiallisen
      hyvityksen. Ynnäsin jälkeenpäin paljonko ns. voitin
      kaupassa verratuna paikalliseen piirimyjään
      summa oli noin 1500-2000 euroa. Eli pidin
      kauppaa erittäin kannattavana.
      Palvelu pelasi hyvin myyjät olivat asiallisia.

    • Jamo

      Tuossa muutamana päivänä kävin katsomassa
      Lahden automestassa vaihtoajatuksissa autoja.
      Sinun kertomuksesta poiketen autot ovat siistejä
      hienokuntoisia, puolet uudehkoja ja hinnoiltaan
      edullisen tuntuisia. Autoja näytti olevan noin
      reilu 100 kpl puolet uudehkoja autoja johon myönnettiin
      takuu. Muuten ostin sieltä uuden karhea mersun,
      olen ajanut autolla noin kuukauden auto on pelannut moitteettomasti. Olen tyytyväinen kauppaan. Edellisen kerran kävin liikkeessä viiumevuonna. Nyt koin, että siellä puhaltaa
      positiiviset tuulet viime vuoteen verrattuna.

      • Mese -90

        Ostin 190 diesel mesen mestasta ja se katsastettiin ja kaikki näytti olevan kunnossa. Ostin innoissani samaan kauppaan uudet talvirenkaat vanteilla. Menin sitten hakemaan heidän katsastamansa auton ja kas, "uudet" renkaat olivatkin pinnoitetut halparenkaat ja vanteista vain ylimmäinen oli uusi. Kiero myyjä ei ollut tietty laittanut kauppakirjaan renkaita joten en voinut tehdä mitään. Ammattitaitoista sakkia. Toiseksi vein auton muutaman päivän jälkeen veholle kun ohjauksessa oli jotain outoa: Alapallonivel oli niin kulunut että osan vaihtaja sanoi että pienikin töyssy olis aiheuttanut metsään menon todennäköisesti. Autoa sitten piti vielä viedä pyörien kulmien säätöön ja kas taas: Auto oli kolaroitu etu ja takapäästä, hyvin oli peitelty. Takuita katsellessani huomasin että korjaukset olisi pitänyt suorittaa heidän määräämässään paikassa ja että ostajan olisi pitäny maksaa 50 % osien hinnasta. Aika epäilyttävä takuu minun mielestäni. Terveisiä vaan sille Siiskoselle, joka oli ammattitaitoinen myyjäni. Muuten auto kyllä toimi mutta aika paha maku jäi ja ylihintaa tuli maksettua aika paljon.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1635
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1312
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1059
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      897
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      815
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      729
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      711
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      694
    Aihe