Ylistyksen Vuori

Autuutta odottaen

Mitä pitää sisällään, miten siihen liitytään. Onko se tie totuuteen ja elämään.

8

1963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tod.

      Se on taas yksi monien joukossa takaporttina toronto/näky-liikkeeseen.Yksi torontoliikkeen ilmenemismuodoista suomessa.

      Torontoilmiö seurakunnat ovat niitä joiden piirissä toimii sellaisia ihmisiä mistä raamatussa varoitetaan väärinä profeettoina jotka ihmisiä petkuttaa ja eksyttää ainoana päämääränään.Kirkot täytyy kuulijoista maan mutta löytyykö uskoa!?

      Tietysti tärkeinpiä missioita vierailevilla megapuhujilla on saada rahat pois ihmisiltä, ketkä erehtyy tulemaan heidän showhun,kierojen kolehtipuheidensa kautta.

      Viihdetilaisuuksiin saattaa päästä jopa huomattavasti pienemmin taloudellisin menetyksin kuin menemään jonkun amerikan petkuttajan kokoukseen kun ne kuitenkin vaan haluaa sinun rahasi, se on se mitä ne tulee tänne hakemaan siksi vierailut pyritään uusimaankin niin usein kuin vaan mahdollista kun tietävät miten paljon rahaa voi saada suomeen suuntautuvilla "saarnamatkoilla" mikä todellisuudessa onkin vain ns.peitetehtävä.

      Sillä nämä henkilöt ovat viimeisen päälle bisnesmiehiä ja voiton maksimointi on se mihin on pyrkimys joka kerta. Tietysti toivovat, että kokous menisi nauramisessa niin raha tulisi rahan luo mahdollisimman pienin ponnistuksin.

      • tagumik

        Taidat puhua pahaa seurakunnasta josta et tiedä mitään. Käy katsomassa ja puhu vasta sitten...
        Säälittävää, että peloittelet vapaiden suuntien seurakuntia...
        Olisipa Sinulla edes sen puolikkaan sinapinsiemenen verran uskoa, niin ei tuo vihtahäntä pääsisi Sinua noin käyttämään hyväksi. Siunaten Sinua...Tagumik


      • mikapete1

        Tagumikin poulustelu on todella säälittävää! Säälittävän säälittävää! Tietäisittepä mitä tuohonkin seurakuntaan mahtuu, hyvä kun joku uskaltaa sanoa edes rahankeruusta. Paljon muustakin voisi sanoa.


    • tagumik

      Kysyit Ylistyksen Vuoresta!

      Itse olen käynyt siellä pari-kolme vuotta epäsäännöllisesti enkä ole jäsen.
      seurakuntana puhdasoppinen, profetaalinen seurakunta ja opillisesti mielestäni vapaaseurakunnan kanssa sama.

      Paljon lauletaan hyviä lauluja, Pyhä Henki toimii ja oppi on raamatullista ja saarnaajat hyviä. Suosittelen ihmiselle joka tykkää ylistyksestä ja kaipaa rukoilevaa seurakuntaa.
      Yksi parhaista seurakunnista etelä-suomen alueella.
      Käy katsomassa, suosittelen

      • YvPetos

        Saatanallinen henki siellä johtoportaassa on. Tutkikaa asiaa vähän. Ja minkälaista käytöstä hengellisentyön tekijöillä on ihmisiin nähden.


    • Markku K-visto

      Pyllistyksen vuori?

    • p0rru

      vajavainen seurakunta

      • vmikkis

        Vajavainen ainakin sen jälkeen jos sinä sinne menet :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3680
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2900
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2694
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      254
      2193
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1898
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1857
    Aihe