Tapahtuipa kuopion petosen kebab pizzeriassa

Timbe

Olin syömässä kuopiolaisessa kebapizzeriassa, pizzerian nimi on Kebab pizzeria Quatro, osoite pyörönkaari 9 70820 KUOPIO, jonka omistaa YTJ-tietojärjestelmän mukaan Pizzeria Da Yagli Oy. Sain tilaamani ruoan ihan asiallisesti, mutta juuri silloin sisään purjehti (romani)seurue, jolla oli koiria mukana, odotin hämmästyneenä, pizzerian henkilökunta poistaisi koirat ulos ravintolasta, sitten kun nämä koirat nousivat pöydille, ilmoitin asiallisesti henkilökunnalle asiasta, mutta kun viiden-kymmnenen minuutin kuluttua mitään ei tapahtunut. Olen kyllä erittäin eläinystävällinen, mutta minulla on erittäin paha allergia ja astma, joka varsinkin kesän tässä vaiheessa on erittäin vaikea, niinpä jouduin poistumaan pizzeriasta ilman että olisin voinut rauhassa ruokailla tilaamani ja maksamani aterian loppuun. Jouduin menemään välittömästi lääkäriin oireitteni johdosta joka antoi hengitystä helpottavan pistoksen. Otin yhteyttä ko yritykseen ja tiedustelin syytä heidän käytökseensä, odotin että he olisivat edes korvanneet aterian saati kuluja mitä minulle tämä asia aiheutti, mutta he eivät olleet edes pahoillaan asiasta.

16

7133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhteyttä

      paperimieheen...se auttaa

      • papperman

        Joo pannaan kepappivartaat seisokkiin. Palakoon lammasliha toispuoleiseksi.


    • palsta?

      ...

    • yhteyttä

      kuluttaja-asiamieheen.

      Jos sulla väärä palsta, niin ok.Jos ei niin elä vittuile täällä, en tiedä miten menee savon sellulla ,mikä sen nimi nykyään onkin.

      • Nimetön

        Niin taisi nyt lipsahtaa väärälle palstalle


    • tuntematon poika

      olen turkilainen ja olen ollut ravintola alalla 15 vuotta mitä vittua koirateke ravintolasa ei sa olla sinun pitaa lahte viran omaisella eli terveys tarkastajalle esimerkiksi ota sinun kaikki todistet mukaan ja ilmotta viran omaisella asia lahte eten pain

    • -totuus-

      Timbe, ota yhteyttä pääluottamusmieheen

    • timbetimbe...

      Hyvä timbe kun ammattiliitto palstalla haluat haukkua jotain kebappilaa!

      1. Olisit itse lähtenyt.
      2. Voisiko olla, että halusivat heittää sinut pihalle sieltä kun kuitenin valitit paikalla? Sitten ajattelivat että tuttu romaniperhe säikyttelee epähygienisuudellaan, tai siis koiran epähygienisuudella.
      3. YTJ järjestelmästä EI LÖYDY omistajia!!! Katsos kun osakkeet ovat irtainta omaisuutta eikä tuollaista omistajatietoa VOI olla!

      Nyt ei timbe muuta kun oma pala päijänteen vierestä maata, sinne lammas syömään ruohoa, syksyllä lihoiksi ja vartaaseen. Tulee puhtaat kebabit.

    • hobbari

      No caesaarista saa itse ottaa lätyn folioon, tiiä sitten, ihan asialliset lätyt poika siellä pohjaan polttaa äitin seuratessa.

    • yhteys.JHLluottamusn

      Paikallisella JHL raide luottamusmiehellä on kokemusta etnisiin asioihin

    • Anonyymi

      Ei romaneille kukaan uskalla sanoa mitään...

      • Anonyymi

        Se on totta. Itse pidän niihin turvavälin eikä lapseni leiki niiden lasten kanssa.


    • Anonyymi

      Romanit on tahallaan tollasia.

    • Anonyymi

      Pitserioista on pitsoille annettu nimiä, mutta löytyykö mistään pitsaa joka on nimeltään Kuopio?
      Mitä Kuopio-pitsaan tulisi täytteitä, muikkujako vai ahvenkukon siivuja ja ananasta?

    • Anonyymi

      Pizzaa....

    • Anonyymi

      Onko nuo kauhean hygieenisiä nuo pizzeriat??

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1625
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1312
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      887
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      815
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      729
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      711
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      684
    Aihe