Kumisaapas seksiä

Marja-Liisa

Seksiä kumisaappaissa
Marja-Liisa 18.8. 13:14
Aikoinaan täällä käytiin vilkastakin ajatuksien vaihtoa kumisaappaista ja seksistä. Ilmeisesti kaikki kumisaapasihmiset ovat kuolleet sukupuuttoon kun keskusteluja ei ole näkyny. Niinpä minä päätin aloittaa uuden keskustelun asiasta, sillä minä harrastan kumisaapasseksiä melkeinpä päivittäin mieheni kanssa ja aikoinaan kun aloitimme oli se taivaallista hyvää ihanaa ja kestävää.

49

12521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MASA

      moikka. kumisaapas seksi kiihottaa. live kokemuksia ei ole. valookuvia kylläkin naisista kumisaappaissa löytyy aika paljon.
      onko susta kuvia ?
      t. masa

    • täällä on

      ei vaan aina jaksa samoja juttuja. Mutta jos sä vaikak kertoisit, miten sä harrastat sitä miehes kanssa, niin varmaan tulis lisää kommentteja.

    • Saapas himottaa

      Kauniit naiselliset korkokumisaappaat naidessa on ihanat naisen jaloissa ja muissakin kuten esileikeissä kun naiseni hyväilee niillä kovaa kaluani.
      Runkkaus naisten saappaiden kanssa se vasta ihanaaaa oohh onkin

      • Sänkysaapastelijat

        Meilläkin ovat useammat sirot kumisaappaat olleet tärkeässä roolissa sänkyelämässä jo parikymmentä vuotta! Uusia mieltä kiihottavia malleja vaan ei ole näkynyt. Onneksi olemme aarteet taiten säilyttäneet, niin ettei pahempia pykimiä ole päässyt syntymään.


      • pitkävarsi
        Sänkysaapastelijat kirjoitti:

        Meilläkin ovat useammat sirot kumisaappaat olleet tärkeässä roolissa sänkyelämässä jo parikymmentä vuotta! Uusia mieltä kiihottavia malleja vaan ei ole näkynyt. Onneksi olemme aarteet taiten säilyttäneet, niin ettei pahempia pykimiä ole päässyt syntymään.

        Meilläkin vietetään ihania hetkiä pitkävartisten korkokumisaappaitten kanssa sekä sängyssä, suihkussa ja mökillä myös ulkona ja jopa järvessä sekstaillen. Olemme jo viisitoista vuotta piristäneet seksielämää saapasmausteilla ja hyvin on mennyt.
        Kun korkosaappaita ei valitettavasti enää missään myydä on tilalle tullut kumiset ratsastussaappaat jotka ovat lähes yhtä seksikkäät!
        terv. kiiltävät kumisaappaat


      • ratsu
        pitkävarsi kirjoitti:

        Meilläkin vietetään ihania hetkiä pitkävartisten korkokumisaappaitten kanssa sekä sängyssä, suihkussa ja mökillä myös ulkona ja jopa järvessä sekstaillen. Olemme jo viisitoista vuotta piristäneet seksielämää saapasmausteilla ja hyvin on mennyt.
        Kun korkosaappaita ei valitettavasti enää missään myydä on tilalle tullut kumiset ratsastussaappaat jotka ovat lähes yhtä seksikkäät!
        terv. kiiltävät kumisaappaat

        Myös minua kiehtovat kumiset ratsastussaappaat. Ratsastussaappaiden tyyliset nahkaiset talvisaappaat ovat myös jees, mutta niitähän näkee nykyisin harvoin (toista oli 15-20 v. sitten). Parhaita ratsusaappaita sänkyhommiin ovat kuitenkin kiiltävät kumi- ja muovisaappaat. Suosikkejani ovat Aiglet (tietysti!) ja uudet Hööksit. Mitä merkkejä itse käytätte?


    • gumminge

      Hei vaan,

      kyllä kumisaappaat ja kumiset päällyskengät ovat oleellinen osa ( samoin kuin kumikäsineet ja muutkin kumivaatteet) jokapäiväistä elämääni.
      On siis muitakin kuin sinä. Olisipa hauska jutella asiasta lisää.

      inge

      • Marja-Liisa

        Niin meilläkin käytetään päivittäin korkokumisaappaita tai kumisia päällyskenkiä, tälläkin hetkellä minulla on punaiset Peggy-päällyskengät jaloissani, eikä sitten muuta. Mieheni on käväisemässä kaupassa ja kun hän sieltä palaa ja näkee missä asussa olen alkaa hillitön seksileikki.


      • Marja-Liisa
        Marja-Liisa kirjoitti:

        Niin meilläkin käytetään päivittäin korkokumisaappaita tai kumisia päällyskenkiä, tälläkin hetkellä minulla on punaiset Peggy-päällyskengät jaloissani, eikä sitten muuta. Mieheni on käväisemässä kaupassa ja kun hän sieltä palaa ja näkee missä asussa olen alkaa hillitön seksileikki.

        Mieheni tuli kaupasta ja seksileikkiihän se johti kuten olin arvellutkin. Nopeasti hän laittoi ostokset kaapeihin ja nosti minut hellästi syliinsä kantaen makuhuoneen leveälle vuoteelle. Itsensä hän riisui lattialle ja aloitti hyväilyt joka puolelta vartaloani. Siinä saivat tuntea hänen ihanat huulensa niin rintani, pakarani kuin muukin vartalo. Välillä hän hieroi jäykistyvää kaluaan punaisiin kumisiin päällyskenkiini. Pitkän esileikin jälkeen hän tunkeutui sisääni ja välillä vaihdoimme asentoa ja imutellimme toisiamme ennen kuin lakesimme. Rakastelumme kesti jotain puolitoista tuntia jonka jälkeen lepäsimme vuoteella pitkään.


      • gumminge
        Marja-Liisa kirjoitti:

        Niin meilläkin käytetään päivittäin korkokumisaappaita tai kumisia päällyskenkiä, tälläkin hetkellä minulla on punaiset Peggy-päällyskengät jaloissani, eikä sitten muuta. Mieheni on käväisemässä kaupassa ja kun hän sieltä palaa ja näkee missä asussa olen alkaa hillitön seksileikki.

        Samanlaisethan minullakin, muiden seassa. Kummaa ettei meille enää tehdä kauniita kumisaappaita.
        Kuulosti teidän yhteinen hetki mukavalta. Kokeileppa joskus millaisen reaktion saat aikaiseksi jos työnnät miehesi K:n Peggyn korkoon!


      • Marja-Liisa
        gumminge kirjoitti:

        Samanlaisethan minullakin, muiden seassa. Kummaa ettei meille enää tehdä kauniita kumisaappaita.
        Kuulosti teidän yhteinen hetki mukavalta. Kokeileppa joskus millaisen reaktion saat aikaiseksi jos työnnät miehesi K:n Peggyn korkoon!

        Tiedämme että fiilis on mahtava, olemme kokeilleet, mutta myös se säväyttää kuin avaa vetoketjun ja upottaa k:n ihan sinne pegyn kärkeen. Sit mieheni tykkää kovasti että hänen k:nsa lasitetaan Sini-saappaaseen ja se pehmoinen varsi teipataan tiukaksi k:n ympäri ja sillä aikaa kun k on sinissä minä esimerkiksi seksyissä kumiasuissa vaihtelen erilaisia saappaita jalkohini ja mieheni joutuu katselemaan sivusta. Saman tempun teemme joskus sellaisella vanhalla Nokian päällyskengä mallilla joka on ihan ohutta kumia.


      • Marja-Liisa
        gumminge kirjoitti:

        Samanlaisethan minullakin, muiden seassa. Kummaa ettei meille enää tehdä kauniita kumisaappaita.
        Kuulosti teidän yhteinen hetki mukavalta. Kokeileppa joskus millaisen reaktion saat aikaiseksi jos työnnät miehesi K:n Peggyn korkoon!

        Tänä aamuna lähdettiin aamulenkille, vaikka satoikin vettä. No sitä vartenhan on sadeasut ja kumisaappaat, eihän sade meitä haittaa. Pukeuduin punaiseen sadehaalariin, yhtenäinen asu, hieman paranneltu eli etuvetoketju pidennetty niin että etumuksen saa auki ihan selkäpuolelle saakka, tietty sit korkeakorkoiset punaiset Peggy-päällyskengät. Sitten tuli mieheni vuoro hän sovitteli kalunsa päällyskengän kärkeen sitten teippaus, kaiken päälle keltainen sadehaalari sekin muunneltu jalkoihin Dunlopin korkokumisaappaat. Sitten lähdimme tutulle lenkkipolulle. Matka taittui ja tavanomaiselle paikalla pidimme pienen lepotauon. Polku ylittään tuossa kohtaa kosken melko korkealla. Mieheni kertoi että häntä haluttaa saada pimppaa vaikka tässä heti, no kyllä minunkin mieleni teki joten siirryimme polulta hieman sivuun ja irroitin päällyskengän mieheni haaroista ja koska kalu jäykkänä oli imutin sitä hieman. Siinä ei esileikkiä tarvittu ihmeemin kun olimme sisäkkäin. Kesken rakastelun sade yltyi ja jotenkin oli hyvin kihottavaa rakastella sadehaalareissa pisaroiden ropistessa asuillemme.
        Kuinkas teillä muilla on sunnuntai alakanut.


      • gumminge
        Marja-Liisa kirjoitti:

        Tänä aamuna lähdettiin aamulenkille, vaikka satoikin vettä. No sitä vartenhan on sadeasut ja kumisaappaat, eihän sade meitä haittaa. Pukeuduin punaiseen sadehaalariin, yhtenäinen asu, hieman paranneltu eli etuvetoketju pidennetty niin että etumuksen saa auki ihan selkäpuolelle saakka, tietty sit korkeakorkoiset punaiset Peggy-päällyskengät. Sitten tuli mieheni vuoro hän sovitteli kalunsa päällyskengän kärkeen sitten teippaus, kaiken päälle keltainen sadehaalari sekin muunneltu jalkoihin Dunlopin korkokumisaappaat. Sitten lähdimme tutulle lenkkipolulle. Matka taittui ja tavanomaiselle paikalla pidimme pienen lepotauon. Polku ylittään tuossa kohtaa kosken melko korkealla. Mieheni kertoi että häntä haluttaa saada pimppaa vaikka tässä heti, no kyllä minunkin mieleni teki joten siirryimme polulta hieman sivuun ja irroitin päällyskengän mieheni haaroista ja koska kalu jäykkänä oli imutin sitä hieman. Siinä ei esileikkiä tarvittu ihmeemin kun olimme sisäkkäin. Kesken rakastelun sade yltyi ja jotenkin oli hyvin kihottavaa rakastella sadehaalareissa pisaroiden ropistessa asuillemme.
        Kuinkas teillä muilla on sunnuntai alakanut.

        Upea aamuretki. Minulla kun ei ole miesystävää, niin joudun tyydyttämään itse itseni kumisaappaaan koroilla. Mielihuviani on ottaa kumisaappaan tai päällyskengän korkoa kunnolla suihin ja vähän muuallekin ja sitten niiden paikkaa vaihtaen. Maistuis varmaan sullekin!


      • Prvukm50Hki
        Marja-Liisa kirjoitti:

        Tänä aamuna lähdettiin aamulenkille, vaikka satoikin vettä. No sitä vartenhan on sadeasut ja kumisaappaat, eihän sade meitä haittaa. Pukeuduin punaiseen sadehaalariin, yhtenäinen asu, hieman paranneltu eli etuvetoketju pidennetty niin että etumuksen saa auki ihan selkäpuolelle saakka, tietty sit korkeakorkoiset punaiset Peggy-päällyskengät. Sitten tuli mieheni vuoro hän sovitteli kalunsa päällyskengän kärkeen sitten teippaus, kaiken päälle keltainen sadehaalari sekin muunneltu jalkoihin Dunlopin korkokumisaappaat. Sitten lähdimme tutulle lenkkipolulle. Matka taittui ja tavanomaiselle paikalla pidimme pienen lepotauon. Polku ylittään tuossa kohtaa kosken melko korkealla. Mieheni kertoi että häntä haluttaa saada pimppaa vaikka tässä heti, no kyllä minunkin mieleni teki joten siirryimme polulta hieman sivuun ja irroitin päällyskengän mieheni haaroista ja koska kalu jäykkänä oli imutin sitä hieman. Siinä ei esileikkiä tarvittu ihmeemin kun olimme sisäkkäin. Kesken rakastelun sade yltyi ja jotenkin oli hyvin kihottavaa rakastella sadehaalareissa pisaroiden ropistessa asuillemme.
        Kuinkas teillä muilla on sunnuntai alakanut.

        Törmäispä tällaseen pariin josku,edes katselijana...


    • Hai-plus

      Juuh, minäkin pidän kumisaapasseksistä. Valitettavasti vaimoni ei kovin useinkaan ole kiinnostunut siitä....ehkäpä hän ajanmyötä tottuu ajatukseen....kiiltävän punaisista kumisaappaista sängyssä...... T. Hai-plus

      • Hai-plus

        Kerran olemme vaimon kanssa kokeilleet kumisaapasseksiä. Minulla oli kiiltävän punaiset hai plus saappaat jalassa ja sukkahousut myös. Vaimo veti minua sisäänsä sukkahousujen kaulusosasta ja työnsi varpaansa sisään kumisaappaiden varsista. Tuntui oikein ihanalta. Toivottavasti vaimoni suostuu vastaavaan vielä joskus uudelleen. Vaatii kuulemma tottumista. Uusi juttu siis meille. T. Hai-plus


    • iru2

      Kumisaapas Seksi,niinkö!
      Minua kiinnostaa suuresti kiiltäväpintaiset Kumisaappaat,väriltään Punaiset,Tuohenväriset,Valkoiset,Keltaiset.Myös Luumun väriset ovat mahtavan hyvän näköiset.Olen monta vuotta jo runkkaillut Kumisaappaiden avustuksella itseni Nirrvanaan! Nautiskelun huipuksi olen käyttänyt kortonkeja(Pasante Trim ,Yong muut 49mm kondomit)Ai ! että nämä tiukat kortsut sitten osaa tehdä nannaa!Spermaa lentää runsaasti kortsun sisään.Ja mikä nautinto,sanoinkuvamaton, siis älyttömän nautinnollista tyydytystä.Ei voi ihminen parempaa toivoo,kun tiukan kondomin kanssa vetää käteen,liukkari käsissä,kiiltävät naisten ..pitkävartiset kumisaappaat jalassa.Keltaset-,punaset-turkoosit-valkoset.Tervehdys Kaikille Kumisaapas Runkkareille!Samassa runkku lastissa ollaan. KONTIO &HAI.

    • Kontiot75

      Kontio ja Hunter saappaat on itselleni kiihottavimmat. On ihanaa laueta saappaiden päälle ja katsoa kun mällit valuu saappaiden varsilla. Pidän myös kumppareita jaloissa välillä kun imuroin. Kiiltäviä kumisaappaita on kiva imuroida, tuntuu kiihottavalta tuntea saappaissa imurin voimakas imu tai nostaa koko saapas ilmaan imurilla.

    • Tätä meilläkin harrastetaa hai saappailla.monen värisiä haita meilla on.

    • saapasveikko

      Itse tulee runkattua vaimon kumisaappaisiin.Kiiltävä kumin pinta,punaiset vaimon kumisaappaat,eikä tarvitse pitkään vedellä.Kun lasti lentää saappaille tai saappaan varresta sisään.
      Olen yrittänyt houkutella vaimoa kumisaapasseksiin,mutta vielä se on varsin harvinaista meidän parisuhteessa.
      Nytkin taidan käydä runkkaamassa mällit saappaille.Vaimo meni jo nukkumaan,kun on menossa aamuvuoroon.Muuta ei ole tarjolla kuin kumisaapasta.

      • Kummari

        Harvinaista, mutta ilmeisesti olet onnistunut joskus houkuttelemaan vaimon mukaan niihin juttuihin. Kun kauniisti pyydät, saattaa joskus suostua uudelleen. Vähitellen, kun huomaa saavansa parempaa seksiä kumpparit jalassa, alkaa itsekin ehdotella lisämausteseksiä. Ja silloin, kun vaimo ei halua tai jaksa, onneksi kumisaappaat eivät koskaan sano ei.


      • Saapasveikko

        No muutaman kerran tässä vuosien aikana on vaimoni kumisaapasseksiiin suostunut.Ja ihanaa on ollut.Saappaista vaimoni ei muutoin innostu,mutta kiusaa minua niillä esim.whatts up viesteinä laittaa töihin kuvaa jne.Ja kyllähän niistäkin kiihottuu.Olen hankkinut joskus Nokian retrokumisaappaat,ja näitä on vaimoni luvannut joskus käyttää viininpunaisen bodyn kanssa.Ja todellakin jos muuta ei ole tarjolla,niin voihan paineet aina purkaa vaimon kumisaappaisiin.


    • Seija63

      Naisena on kyllä vähän vaikea ymmärtää miten joku voi kiihottua kumisaappaista.Onhan meitä toki ihmisiä monenlaisia,mutta silti.Itse en koe kumisaappaita lainkaan eroottisina tai seksuaalista kiihotusta aiheuttavina.Pikemminkin päinvastoin.

      • Ratsuhko

        Miehenä mua kiihottaa naisten naiselliset saappaat esim hunter punaiset kontiot ratsastus saappaat yhdistettynä ratsastus housuihin naisen päällä!Kalu räjähtää ja seisoo kuin rautakanki


      • latexman74

        Kun katsoo linkin kumisaappaat, ei pitäisi olla lainkaan vaikeaa ymmärtää kiihottumista... Normi-nokiat ei saa viisaria värähtämään, mutta näissä on "sitä jotain": https://acquoofsweden.com/product/manhattan/


      • 50mHki

        No johan oli saappaita😜😍 mutta olihan hinnatkin mureita... hankkispa joku mun vaimolle tuollaiset...😉


    • Kumisaappaannussija22

      Minusta kumisaappaat ovat oiva tapa tyhjentää säkit. Erityisesti Nokian saappaat kun niissä on se kiristin varressa niin voi sitten panna kireään koloon tälläistä säätöä katsos ei löydy naisista

    • kumisaapasta

      Itselle tärkeää,että kumisaappaat ovat naisen käyttämät.Eikä käytännössä tule runkattua muiden kuin oman vaimon saappaisiin.Joten normiseksin lisäksi,kun pusseihin jää paljon painetta.Tällöin tulee lastit roiskittua vaimon saappaisiin.

    • Pervosaapasmies

      Joskus tuntuu että vaimo kiusaa minua kun lähtee ratsastamaan ja vetää pitkävartiset kiiltävät saappaat jalkaan ja tietää varmasti että kiihotun niistä. Monesti olen pyytänyt että laittaisi ne jalkaan kun sekstaillaan. Kertoo vain että olen pervo ja sillä siisti. No kun hän lähtee matkalle niin otan saappaat kaapista ja tyydytän itseni niitten varsiin ja miten mulla seisoo kun saan tyydyttää itseni ja antaa sperman valua niitten päälle. Jotenkin tuntuu että hän aavistaa fetissini ja siksi antaa tilanteen mennä näin.

      • Samanmielinen

        Ratsastusvaatteet yhdistettynä kumisiin ratsastussaappaisiin tai varsinkin ns. normi kumisaappaisiin näyttää kyllä aina aivan älyttömän kiihottavalta.


    • kumisaapasrunkkari

      Ehtoisa vaimoni pesi päivällä ikkunoita ulkopuolelta.Kumisaappaat jaloissaa.Ja hyvin tietää minun niistä kiihottuvan.Härnäsi niillä tarkoituksella.No seksiä ei kuitenkaan ollut tarjolla,joten kävin illalla purkamassa paineet saappaaseen.Tästä tarpeesta vaimollani ei ole aavistustakaan.

    • kumisaapasrunkkari

      Vaimo ei halunnut ja tuli lopulta pientä riitaakin.Eli sitä oikeaa ei ollut tarjolla.Silloin pitää tyytyä kumisaappaisiin.Toiset vaimon saappaat jalkaan,kunnon hyväilyä ja runkkausta ja lopulta spermat roiskitaan toisille vaimon punaisille nokialaisille.Orgasmi on voimakas.Vielä kun uskaltaisin kiusallaan jättää spermatahrat kuivumaan saappaisiin.

    • kumisaapasseksimies

      Itseä ei tuollainen kumisaappaisiin runkkailu sytytä.Onhan meitä kyllä ihmisiä monenlaisia.Itse toivon vain,että saisin oman puolisoni houkuteltua kokeilemaan kumisaapasseksiä.Sillä fetissinä kumisaappaat ovat parasta mitä tiedän.

    • Wellieman
      • Kumisaapasukko

        Hyvä,mutta jo nähty pätkä.
        Löytyisipä lisää vastaavaa kumisaapaskivaa!


    • ewewwwdwqewqee

      Pelkkiä viruksia lykkää tuo eroprofiili.

      • Tretornkivaa

        Eipä tuolta ole koskaan mitään ylimääräsiä otuksia tullut. Mainosikkunat kannattaa tietysti klikkailla kiinni.


    • Kalu46

      Hai saappaat on ollu monessa mukana. Naapurissamme asustaa nuori opiskelija tyttö, jolla on kirkkaan punaiset vinyyli pintaiset moonbootsit. Lainasin niitä häneltä muutaman kerran ja annoin mällin lentää. Hän haisti mielenkiintoni ja on nyt täysillä mukana. Kiva vaihtoehto kumisaappaille.

      • Epäselvyyksiä

        Lainasit tytön punaisia vinyylipintaisia moonbootseja? Millähän verukkeella? Pitikö maksaa? Miten hän on täysillä mukana?


      • Anonyymi
        Epäselvyyksiä kirjoitti:

        Lainasit tytön punaisia vinyylipintaisia moonbootseja? Millähän verukkeella? Pitikö maksaa? Miten hän on täysillä mukana?

        Paljon on harrastettu saapas seksiä. Ei maksanut. Verukkeesta en muista mitään. Kivaa on ollut.


    • Wellieman
    • Anonyymi

      Mulla onmyös sadeasufetissi,erityisen kiva on katsoa kun paksusäärinen vetää korkokumisaappaat jalkoihinsa.

      • Anonyymi

        Kyl niitten aika tulee kunhan nää helteet loppuu. Nyt ei oikein innosta-Lpr


    • Anonyymi

      Olen uskaltautunut jo suhteemme alussa uskaltautunut vaimolleni kertomaan fetissistäni. Hän oli heti alusta asti ymmärtäväinen, toki sovimme jo tuolloin, että se ei saa olla joka kerta seksissä läsnä (siinähän käy niin että minä rakastelen kumppareiden kanssa enkä vaimoni!)

      Mutta viime lauantaina tapahtui jotain uutta. Aiemmin kumpparit on aina tulleet minun aloitteesta sänkyyn (jotka on siis punaiset kontiot, jotkä jätetty reiän vuoksi pois käytöstä)
      Niin tällä kertaa vaimo kuiskasi, että ei olla saapasteltu hetkeen, ja talutti minut makuuhuoneeseen, minne oli jo nostanut saappaat valmiiksi.

      Oli kyllä taasen uskomaton kokemus ja kova orgasmi molemmilta, koska en pysty itseäni hillitsemään kun vaimolla saappaat jalassa sängyssä :)

      • Anonyymi

        Eikä menny ku vaivaset 17vuotta ton kehittelyyn.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Patrik cox :n saappaat on aivan älyttömän seksikkäät

    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Ku­ts­­um­­­me sinu­t kä­ym­­ään u­­ude­­­ssa cha­­tis­­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­­joona! 👉 http://6450777.com/H/x8WI 👈

    • Kumisaapasseksi on ainoa syy miksi harrastan vaellusta

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe