Täältä on yksi niskavaivainen tulossa roihin opiskelemaan. Osaisikohan kukaan suositella pätevää ja mielellään mahdollisimman edullista hierojaa mulle?
Onkohan esimerkiksi jossain amk:ssa tai ammattikoulussa jotain hierojalinjaa, jonka oppilaiden käsittelyyn pääsisi halvalla?
Kertokaa suosittelemanne nimen lisäksi myös vähän hintoja, kiitos.
hyvää hierojaa tai fys. terapeuttia ?
9
1301
Vastaukset
- mie
hei.. Heikkilän Jukka on loistava urheiluhieroja, Itse olen käynyt useita kertoja ja aina olen avun saanut. Ottaa vastaan Ounasjoentiellä. Luettolosta varmaankin löytyy Hoitavat Kädet. Suosittelen!
- mie
Heikkilän Jukka on loistava urheiluhieroja. Ottaa vastaan Ounasjoentiellä. Ensimmäinen kerta on tai ainakin ollut puoleen hintaan. Jos en ihan väärin muista, niin niska-hartiahieronta eka kerralla 7 euroa. Eli edullista on. Suosittelen!
- alkup.
Onpa tosiaan edullista. Voisinpa vaikka ottaa tuohon Jukkaan yhteyttä, kunhan saan muutettua. Kiitos kovasti vinkistä!
Kertokaa vaan muutkin omia kokemuksianne rovaniemen hierojista. - :).
alkup. kirjoitti:
Onpa tosiaan edullista. Voisinpa vaikka ottaa tuohon Jukkaan yhteyttä, kunhan saan muutettua. Kiitos kovasti vinkistä!
Kertokaa vaan muutkin omia kokemuksianne rovaniemen hierojista.Tuolla olen saanut selkäni kuntoon ja niin on moni tuttukin. Suosittelen!
- löytyy
Lapin urheiluopistolla urheiluhierojat hierovat edullisesti. kannattaa kysyä lapin liikuntaopistosta suoraan tai katso www.santasport.com
- useita
On ainakin urheiluopistolla ja ainakin takavuosina myös terveydenhoito-oppilaitoksella.
Tietysti opiskelijoilla taidot vaihtelevat
(ja motivaatiokin).
Täällä on monen lajin taitajia mutta aiemmin
mainitun J.H:n olen itsekin hyväksi havainnut.
Mutta esim. Tuccapajasta löydät hierojan (Tiia)
jolla myös tarina luistaa. - sama
useita kirjoitti:
On ainakin urheiluopistolla ja ainakin takavuosina myös terveydenhoito-oppilaitoksella.
Tietysti opiskelijoilla taidot vaihtelevat
(ja motivaatiokin).
Täällä on monen lajin taitajia mutta aiemmin
mainitun J.H:n olen itsekin hyväksi havainnut.
Mutta esim. Tuccapajasta löydät hierojan (Tiia)
jolla myös tarina luistaa.Taksat ovat suunnilleen samat ammattilaisilla,
ts. tunti n. 28, 2 yli 40 euroa. Lisäksi
on toki sarjalippuja.
Oppilashieronnat jopa alle puolet noista hinnoista. Jiipeen salilla taisi aloittaa uusi
hieroja, joka ei ole isommin mainostellut.
Kaikki tekijät eivät löydy luettelosta. - kulli kovana
sama kirjoitti:
Taksat ovat suunnilleen samat ammattilaisilla,
ts. tunti n. 28, 2 yli 40 euroa. Lisäksi
on toki sarjalippuja.
Oppilashieronnat jopa alle puolet noista hinnoista. Jiipeen salilla taisi aloittaa uusi
hieroja, joka ei ole isommin mainostellut.
Kaikki tekijät eivät löydy luettelosta.Juu suosittelen thai massagee, mälli lentää ja kassit on tyhjänä ja ihanan kiimasia eksoottisia kiimapilluja, nam!
- *sara*
Hei!
Minä ainakin pääsin fysioterapeutille koulun lääkärin kautta.Kirjoitti lähetteen viideksi kerraksi OMT:hen, jossa opiskelijoille oli omat hinnat. Mulla tuo fysioterapia auttoi todella hyvin ja Tuija osas hommansa. Ei mitään pientäsivelyä, vaan kunnon otteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3242538Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2712310Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.241721Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511397Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1081385- 871311
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta461307Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1651264- 1021256
- 831246