Parketin hiojan ja lakkaajan nimi

antti

Uskaltaako kukaan suositella täällä Helsingissä toimivia parketin hiojia ja lakkaajia. Toivoisin ihan nimiä, yhteystietoja kuin myös hintatietoja (€/m2). Eikös hyvän mainostaminen ole paras kiitos työn tekijälle ??!!

7

1472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tiedä

      En uskalla suositella, sillä tein itse kuultuani hintatason. Maksaa pääkaupunkiseudulla 17-20 €/m2!
      Oikea hintataso suhteutettuna työmäärään ja tarvikkeisiin, olisi normaalitapauksessa ja keskivertoasunnossa 10 euron luokkaa neliöltä.

      • kehtaako sitä näyttää

        mistäs sait lattiahiomakoneen vai käsihiomakoneelakko hioit,entäs lakan levitys harja?.


      • lattia-ammattilainen

        Paljonkohan tuosta kympistä soisit kustannusten jälkeen työn tekijälle, 1-2 euroako? Hioit tietysti käsikoneella yhtähyvin kuin ammattilainen. Ja halpahallista lakkaa parikertaa "sudilla" päälle, niin tuli todella hyvä.

        Mistä näitä idiootteja aina riittää?!


      • niitä riittää
        lattia-ammattilainen kirjoitti:

        Paljonkohan tuosta kympistä soisit kustannusten jälkeen työn tekijälle, 1-2 euroako? Hioit tietysti käsikoneella yhtähyvin kuin ammattilainen. Ja halpahallista lakkaa parikertaa "sudilla" päälle, niin tuli todella hyvä.

        Mistä näitä idiootteja aina riittää?!

        Toiset ne ei näköjään ymmärrä, että kyllä sen työn tekijänkin pitää työstä palkka saada. En valita yhdestäkään eurosta, jonka kunnon ammattilainen saa työstään. Se kyllä vituttaa, kun kaiken maailman osaamattomat tunarit laskuttavat saman kuin kunnon ammattilaiset.


      • Rakennustarkastaja

        Parin tunnin työstä, joka ei vaadi mitään erityisiä työkaluja ja johon jokainen pystyy ei kuulu maksaa enempää.

        Olen kuullut että invalidiliitto maksaa hyvitystä lakkaajan palkkaamisesta. (Edellytksenä on että lakkaaja on käyttänyt vesiohentamattomia lakkoja)


      • SONIC
        Rakennustarkastaja kirjoitti:

        Parin tunnin työstä, joka ei vaadi mitään erityisiä työkaluja ja johon jokainen pystyy ei kuulu maksaa enempää.

        Olen kuullut että invalidiliitto maksaa hyvitystä lakkaajan palkkaamisesta. (Edellytksenä on että lakkaaja on käyttänyt vesiohentamattomia lakkoja)

        vai että parin tunnin työstä... tiedän että sellaisikin jotka työn kuin työn tekee parissa tunnissa mutta älkää sellaista ikinä kotianne ottako... itselläni menee työhön kuin työhön vähintään yksi kokonainen päivä. Aina kannattaa seurata kuinka monta lakkaa lattiaan todella laitetaan. Itse vedän yhteensä 8 kerrosta joka on aika paljon mutta sillä tulee myös hyvännäköinen ja kestävä lattia. eikä tarvitse käydä korjailemassa perään jälkiään

        terv. Kalle
        SONIC-parketti
        [email protected]


    • vuodesta 1980

      Valitettavasti alalla on epäpäteviä tekijöitä,joita on osaltaan myös ulkoo tulleet,joskin löyty heistäkin päteviä.Hinnoittelu on jokaisen oma asia,totuus on että 5 eurolla ei saa mitään,nim.tark.voi halutessaan kontata.Velvoitteensa hoitava yritys ,yrittäjä löytyy helsingin puhelinluottelon keltaisilta sivuilta,siellä ei yleensä toimi kauaa 5 euron yritykset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      1948
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      207
      1611
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      54
      1286
    4. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1208
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      108
      1184
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1025
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      920
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      866
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      827
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      781
    Aihe