PARAS PIZZAPAIKKA

Toisen sisko

oli ensimmäinen Kotipizza kajaanissa kun oli Tolosen Make ja Karvosen Kössi paistajina ,oli runsaat täytteet ja hyvät pizzat.Van möivät pizzerian pois ja muuttivat pois kajaanista.Ei ole enää kotipizzat hyviä.

17

3879

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nälkäinen

Missä näitten henkilöiden pizzeria oli? ja milloin?

• Toisen sisko

paikassa kuin nyt keskustassa,onko se kirkkokatu entistä jim&jilliä vastapäätä se oli -90 luvulla kuin oli eka kotipzza kajaanissa.Jos on nälkänen kannatta nykyään mennä muualle syömään.

• Numero Uno

oli ensimmäinen Paavo Riipisen pyörittämä pizzeria Kajaanissa.Paavo oli saanut oppinsa itse Rabbelta Vaasassa ja teki parhaat pizzat , mitä on ikinä Kajaanissa tehty.

Kössin ja Markuksen pizzat eivät olleet lähelläkään Paavon laatua.

• muuten

mamma pitseria lopetti toiminnan?
        joskus pikkupoikana kävin siellä

• Toisen sisko

pizzat Mama Leonessa enhän minä muistanu koko paikkaa,mutta ei ne parhaat ollu. Kössi ja Markus pisti aina extra täytettä en tiedä laittoko sinun pizzaan.Kössi meni Rabbelle töihin ja Markus ei ole enää Pizzanpyörittäjänä.

• vieras"
        Toisen sisko kirjoitti:

pizzat Mama Leonessa enhän minä muistanu koko paikkaa,mutta ei ne parhaat ollu. Kössi ja Markus pisti aina extra täytettä en tiedä laittoko sinun pizzaan.Kössi meni Rabbelle töihin ja Markus ei ole enää Pizzanpyörittäjänä.

pizzat.Olen hakenut jo ainakin 10 vuotta ja en meinaa paikkaa vaihtaa.NAM!!!

• Pizzeriahan
        Toisen sisko kirjoitti:

oli oikea pizzeria , samanlainen kuin esikuvansa ulkomailla.Pizzatkin syötiin kunnon kivilautasilta ja se oli oikea pizzaravintola , eikä mikään noutopizza.

Se ei valitettavasti toiminut kauan.

• Pikku tyttönä..
        muuten kirjoitti:

mamma pitseria lopetti toiminnan?
        joskus pikkupoikana kävin siellä

Minäkin kävin siellä ja hienoo oli SE OIKEA tunnelma.. kivi seinät.. loossit ja hyvä pitza..

• melluh
        Pizzeriahan kirjoitti:

oli oikea pizzeria , samanlainen kuin esikuvansa ulkomailla.Pizzatkin syötiin kunnon kivilautasilta ja se oli oikea pizzaravintola , eikä mikään noutopizza.

Se ei valitettavasti toiminut kauan.

casa bianca, hyvät pitsat.

• ?????
        melluh kirjoitti:

casa bianca, hyvät pitsat.

ainakin buffetti,samasta aineista ne on muutkin pizzat siellä tehty,et varmaan ole syönyt oikeeta pizzaa koskaan,ei etelän pizzoja voi edes verrata kajaanin pizzoihin.

• melluh
        ????? kirjoitti:

ainakin buffetti,samasta aineista ne on muutkin pizzat siellä tehty,et varmaan ole syönyt oikeeta pizzaa koskaan,ei etelän pizzoja voi edes verrata kajaanin pizzoihin.

mielestä oli hyviä,eilen käytiin hakemassa pitsaa.ja paljo paremmat kuin kotipitsassa.

• eroa.
        ????? kirjoitti:

siis siinä, että otatko pizzan listalta vaiko jos otat puffetin. mutta enpä silti parhaaksi sanoisi, mutta aivan kiva.

• the-jack

Paras pizzeria mielestäni on Casa Bianca ihan sen buffetin takia ja ihan hyviä ne pizzatkin ovat, ja halvemmaksi tulee ateria buffetissa, kun saa limsaakin tankata niin paljon kuin lystää.

Kuitenkin parhaat pizzat saa Kotipizzasta, mutta se on jo kalliimpaa... ...elämä on.

• nuuskamuikkuspitsat

ei oikein nappaa meikämannelle, oon nähny ku tämä lätynleipoja ottaa nuuskan pois pesemättä käsiään. Limppari on kauheeta huttua, siinä on enemmän vettä kuin sitä tiivistettä.

• vaan olla
        nuuskamuikkuspitsat kirjoitti:

ei oikein nappaa meikämannelle, oon nähny ku tämä lätynleipoja ottaa nuuskan pois pesemättä käsiään. Limppari on kauheeta huttua, siinä on enemmän vettä kuin sitä tiivistettä.

kateellinen kaupungin vanhimmalle pitseerialle.

• järkeä
        vaan olla kirjoitti:

kateellinen kaupungin vanhimmalle pitseerialle.

olis olla kateellinen jollekki pizzerialle? ootkohan sinä nyt vähän retard?

• ja toisenlaista
        nuuskamuikkuspitsat kirjoitti:

Näkee selvästi, että täällä hoitaa tehtäviä henkilö, joka ei tiedä paskaakaan Kajaanin asioista. Täällä saa levittää perätöntä valhetta, jos osaat nuolla "sheriffin" persettä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      295
      2183
    2. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      210
      2099
    3. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      46
      1315
    4. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      87
      1251
    5. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      101
      1193
    6. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      82
      1191
    7. Millainen ihminen linda brandt-ahde on

Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta
      Lappeenranta
      43
      1175
    8. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      1121
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      1060
    10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      60
      954
    Aihe