Luottaako vai ei?

Nainen 25

Olen tässä miettinyt sitä kuinka helposti laivalta oikeasti sitä seksiä saa? Mieheni lähti tässä männä viikonloppuna risteilylle työporukan (kaikki miehiä) kanssa. Oli sitten tavoittamattomissa 12 h, kuulemma akku oli loppunut. Luotto on aika vähissä, eli uskoako vai ei?

7

1243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinisilmäisyys

      lyön vaikka vetoa että jotain pankkineitoa on päässyt höyläämään, laivathan ovat pahimpia paikkoja pettämisen suhteen...ai niin on vielä yksi pahempi eli keväällä suomen Levi, 30 kpl Tehyn mökkejä eli sairaanhoitajia riittää ja höy...., mutta eihän se siitä kulu ja voi oppia vaikka jonkun hyvän jutun. tai voi tulla avioero kuten yleensä. vai oli akku loppu, voi niitä aikoja kun ei ollut käsipuhelimia, ai ai

    • -nainen-

      Anna sen miehen viettää ne pikkujoulut rauhassa. Tosi naivia, että sinä olet "mukana" pikkujouluissa kännykän välityksellä.

      Ja muista, miestä kun naistakaan ei kukaan vie väkisin. Jos miehesi on mennäkseen, niin se menee. Oli sillä kännykkä tai ei.

      • Nainen25

        Ehkä toisin kuin sinulla -nainen- minulla ja miehelläni ei ole vapaa suhde. Olen ollut uskollinen ja uskoakseni hänkin minulle. Sopimus oli että mies laittaa viestiä tai soittaa sitten kun laittaa nukkumaan (sammuu) TAI kun herää. En siis todellakaan vainonnut tai kytännyt miestäni. Tiedoksi vain.


      • Toissa viikolla
        Nainen25 kirjoitti:

        Ehkä toisin kuin sinulla -nainen- minulla ja miehelläni ei ole vapaa suhde. Olen ollut uskollinen ja uskoakseni hänkin minulle. Sopimus oli että mies laittaa viestiä tai soittaa sitten kun laittaa nukkumaan (sammuu) TAI kun herää. En siis todellakaan vainonnut tai kytännyt miestäni. Tiedoksi vain.

        Olimme ystävättäreni kanssa toissa viikolla risteilyllä ja kyllä naimisissa olevia miehiä pörräsi ympärillä. Näkyi muutama uskollisen oloinenkin, mutta ne jotka oli liian alkoissaan olivat roikkumassa kenen tahansa naisen kimpussa.

        Säälittävää touhua. Kannattaa puhua miehen kanssa asiasta. Loppuuko hänellä useinkin akku keskellä yötä?


      • vieraat
        Toissa viikolla kirjoitti:

        Olimme ystävättäreni kanssa toissa viikolla risteilyllä ja kyllä naimisissa olevia miehiä pörräsi ympärillä. Näkyi muutama uskollisen oloinenkin, mutta ne jotka oli liian alkoissaan olivat roikkumassa kenen tahansa naisen kimpussa.

        Säälittävää touhua. Kannattaa puhua miehen kanssa asiasta. Loppuuko hänellä useinkin akku keskellä yötä?

        tuttu 'tekosyy'' : akku oli loppunut.

        Tiedän kyllä minkälaista porukkaa sinne laivaan tulee enemmistö on miehiä jotka roikkuu naisten niskassa niin kuin joku jo kirjoitti.olkoot mies varattu tai ei,mitä muuta ne sieltä hakee kuin vierasta?


    • Maistuvaa-

      Kyllä nyt vois taas keksi maistua.

    • Siellävainjuodaan

      Siellähän on kamerat, voit ottaa ja pyytää elävää kuvaa, kuinka miehesi makaa roskalaatikkoon nojaten oksennuslammikossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3560
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2634
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      2075
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1867
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      43
      1783
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      169
      1740
    Aihe