Asuste Nora Helsinki

positiivisesti yllättynyt

löysin tällä viikolla ihanan vaatekaupan, asuste Nora Mannerheimintie 98 Helsinki -------> olen jo vuosikausia ollut pakotettu ostamaan vaatteeni "isojen tyttöjen liikkeistä. Enää en tarvitse tuhlata niihin koko omaisuuttani vaan voin täydentää vaatekaappiani Noran persoonallisilla ja ennenkaikkea edullisilla asusteilla.
(ps. reipas myyjä kertoi valikoimista löytyvän kokoja S-XXXXXL, ja tiheään vaihtuvien mallistojen tulevan intiasta, ranskasta, unkarista....)
SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI, SISARET !!!

53

12981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cxc

      Minkä hintaisia vaatteita?

      • positiivisesti yllättynyt

        eli 3 ihanaa käsinkirjailtua paitaa olivat 20e/kpl, ja samettisalsahame 25e ........että todellakin "pikkurahalla kassi täyteen vaatetta" - sit niillä oli joku hullunhalpa löytöpöytä, kaikki 5e/kpl (se löytöpöytä kuulosti olevan ympäri vuotinen, et ei mikään ale-houkutus)
        alusvaatteita siellä ei oo, eikä oikein ulkovaatteita, jos joku tietää mikä paikka hesassa myy isojen tyttöjen alusvaatteita niin kiitos kaunis vinkistä !


    • Kyselijä

      Käyn joskus Hesassa ja ajattelin käväistä katsomassa suosittelemaasi liikettä.
      Onko heillä myös alusasuja? Voisi nyt täyttää varaston kerralla.

    • annukka

      kävin "mainoksesi houkuttelemana"
      - ja poistuin 68 e köyhempänä, mutta tosi onnellisena ! (tuolla rahalla sain 2 kassillista ihania löytöjä)
      Kiitti vinkistä,
      suosittelen muillekin.

      • Mamantson

        Mitä kokoa olet, jos saan kysyä? Ihan sille, että suunnittelen itsekkin poikkeavani.


      • annukka
        Mamantson kirjoitti:

        Mitä kokoa olet, jos saan kysyä? Ihan sille, että suunnittelen itsekkin poikkeavani.

        riippuu vähän valmistajista, 48-50
        niillä oli paljon omaa mallistoa jossa riitti kokoja XXXXXL saakka, kivoja intialaisia kirjailtuja paitoja yms....


      • nelli xxxl

        ja meen kyllä uudestaan
        aivan ihana puoti !


      • Hilkka-Marjatta

        itse käyttänyt monia Nora liikkeen vaatteita ja ovat kauniita ja istuvia..Suosittelen käymään kaupassa..


    • pettynyt

      ei ollut mun tyyliä,
      etsin lähinnä toppeja, sellasii nuorekkaita, ihon myötäisiä, vaan ei ollut.
      salsahameet oli ainoat jotka olivat kivoja, mut nekin oli "riisitautisille",
      myyjä sanoi kokoja tulevan maalis-huhtikuussa..........

      • mimmu

        Yrjönkatu 1 on boutique 52 niminen kauppa josta löytyy nuorekkaita vaatteita isommille tytöille.


      • opiskelija
        mimmu kirjoitti:

        Yrjönkatu 1 on boutique 52 niminen kauppa josta löytyy nuorekkaita vaatteita isommille tytöille.

        opiskelijan budjetille liian kalliita.


    • MYÖS POSITIIVISESTI YLLÄTTYNYT

      KIITTI KAMU, JÄIN SUN VINKKISI PERUSTEELLA BUSSISTA POIS -ENKÄ KADU !!!

    • Kaarin9

      Kävin tänään asuste Norassa, mutta pettymyksekseni en löytänyt mitään itselleni sopivaa. Harmillista

    • Merita

      Kävin tänään eka kertaa Norassa - ilokseni heillä oli runsaasti intialaisia salsahameita. Olen 178cm pitkä ja painoakin on liki 96 joten hameen etsintä on teettänyt kyllä töitä. -yleensä ovat jääneet pohjemittaisiksi, mutta täältä löysin kunnon nilkkamittaisen batiikkivärjätyn uniikkikappaleen 35 eurolla.

      • asuste noralle

        oletteko käyneet viime aikoina? utelen ostoksianne : )


      • Iloisesti yllättynyt

        Olin kyläilemässä Hesassa ja läksimme käymään NORA liikkeessä . Löysin ihanan mustan topin jonka alla valkoinen lyhythihainen pusero ja pidemmät helmet. Minulle on kertynyt vatsaa, joten asuste peitti sen hyvin. Tulen käymään ko liikkeessä kyläreissuilla. Olin nähnyt myös bussin ikkunasta ko liikkeen jonka edessä oli kadulla vaatteita näytillä.


      • kävelly sinne
        Iloisesti yllättynyt kirjoitti:

        Olin kyläilemässä Hesassa ja läksimme käymään NORA liikkeessä . Löysin ihanan mustan topin jonka alla valkoinen lyhythihainen pusero ja pidemmät helmet. Minulle on kertynyt vatsaa, joten asuste peitti sen hyvin. Tulen käymään ko liikkeessä kyläreissuilla. Olin nähnyt myös bussin ikkunasta ko liikkeen jonka edessä oli kadulla vaatteita näytillä.

        sokkarilta, ja usko meinas loppua kesken niin pitkä oli matka.
        Pääsin sinne mutta pettymys oli kova, myyjä ei esitelly mitään. Vähän kiertelin siinä ja lähdin vekka. Mun mielestä siellä ei ollu kerrassa mitään...


      • samanlainen myös
        Iloisesti yllättynyt kirjoitti:

        Olin kyläilemässä Hesassa ja läksimme käymään NORA liikkeessä . Löysin ihanan mustan topin jonka alla valkoinen lyhythihainen pusero ja pidemmät helmet. Minulle on kertynyt vatsaa, joten asuste peitti sen hyvin. Tulen käymään ko liikkeessä kyläreissuilla. Olin nähnyt myös bussin ikkunasta ko liikkeen jonka edessä oli kadulla vaatteita näytillä.

        Mulla on sama vaate limevihreenä. Löysin myös Noran vasta viime viikolla, tämän palstan ansiosta :)) Ihanaa kun se alapusero on irrallinen,
        voi laittaa vaikka millaisen lyhythihaisen sen tilalle.
        Unohdin kysyä pesu ohjeita - oletko jo pessyt omasi?


      • ostanut
        samanlainen myös kirjoitti:

        Mulla on sama vaate limevihreenä. Löysin myös Noran vasta viime viikolla, tämän palstan ansiosta :)) Ihanaa kun se alapusero on irrallinen,
        voi laittaa vaikka millaisen lyhythihaisen sen tilalle.
        Unohdin kysyä pesu ohjeita - oletko jo pessyt omasi?

        caprihousuja asuste Norasta? Olen kovasti etsinyt polven alle ulottuvia väljähköjä capreja noin kokoa 56. Tai tietääkö kukaan, mistä kaupasta pk-seudulta sellaiset voisi löytää?


      • olen ostanut
        ostanut kirjoitti:

        caprihousuja asuste Norasta? Olen kovasti etsinyt polven alle ulottuvia väljähköjä capreja noin kokoa 56. Tai tietääkö kukaan, mistä kaupasta pk-seudulta sellaiset voisi löytää?

        Noran caprit päättyvät mielestäni kokoon 50-52,
        ostin sellaisetpuuvillaiset sieltä toukokuussa, enkä ole muita juuri käyttänyt, -niin ihania ovat.


    • lapin xxl-tyttö

      olen tulossa helsinkiin ensi viikon lopulla,
      tarkoitus katsastaa isojen tyttöjen liikkeet läpikotaisin, kun täältä sodankylästä ei mitään löydy:(

      antaakaappa muitaki vinkkejä, ja vähä hintatietojaki -en haluais mitään maltaita maksaa ihan tavan käyttövaatteista.

      kiitos !

      • -MA-TIL-DA-

        VALIKOIMAT OVAT KYLLÄ MUUTTUNEET EDUKSEEN VALTAVASTI TUOLTA ALKU AJOILTA, KYLLÄSTYIN SILLOIN SELLAISEEN BASAARI-KAMAAN, MITÄ SIELLÄ OLI.....
        NYT LOKAKUUSSA PIIIITKÄN 5V.PAUSSIN JÄLKEEN KÄYTYÄNI TOTESIN ETTÄ SIELLÄ ON AIKA ERIKOISTA, ENIMMÄKSEEN RANSKALAISTA, -JA SILTI EDULLISTA. (JA MIKÄ TÄRKEÄÄ, NIIN KOKOJAKIN LÖYTYY)
        PARIN TUNIKAN LISÄKSI LÖYSIN IHANAN UNIIKIN LAUKUN, KAIKKI OSTOKSENI TEKIVÄT ALLE 100e.
        SUOSITTELEN !


      • vantaan jumbossa on zizzi. melko uusi liike suomessa. hintataso on kiva, valikoimasta en sano mitään. makuasioita.
        tsekkaa myös www.isotkoot.com. siellä on isojen kokojen kauppalista ja kommentteja.


      • Zimba

        Be divine on avannut kaupan äskettäin, näin ilmoituksen Hesarissa ja kävinkin paikan päällä. On hyvä, kun saa sovittaa, laadusta ei tiedä ennen. Löytöjäkin tuli tehtyä ja Hakaniemeen on helppo mennä. Voin suositella! Osoite löytyy täältä: http://www.bedivine.fi/


      • -Carina-
        -MA-TIL-DA- kirjoitti:

        VALIKOIMAT OVAT KYLLÄ MUUTTUNEET EDUKSEEN VALTAVASTI TUOLTA ALKU AJOILTA, KYLLÄSTYIN SILLOIN SELLAISEEN BASAARI-KAMAAN, MITÄ SIELLÄ OLI.....
        NYT LOKAKUUSSA PIIIITKÄN 5V.PAUSSIN JÄLKEEN KÄYTYÄNI TOTESIN ETTÄ SIELLÄ ON AIKA ERIKOISTA, ENIMMÄKSEEN RANSKALAISTA, -JA SILTI EDULLISTA. (JA MIKÄ TÄRKEÄÄ, NIIN KOKOJAKIN LÖYTYY)
        PARIN TUNIKAN LISÄKSI LÖYSIN IHANAN UNIIKIN LAUKUN, KAIKKI OSTOKSENI TEKIVÄT ALLE 100e.
        SUOSITTELEN !

        Olen samaa mieltä, Nora on kyllä uudistunut edukseen hyvin paljon. Niillä on nyt enemmän pienempiäkin kokoja, mutta se on mielestäni ihan hyvä asia. Mulla on aina sattunut sama myyjä - ja hyvin on toiminut.
        Menen huomenna käymään, käyn yleensä n.1krt/kk, tuolla aikavälillä ehtii valikoimat uudistua sopivasti.
        Ihanaa kesää kaikillle palstalaisille, Vähän tuppaa olemaan hiljaista täällä. Olisiko sisaret laihtuneet ja siirtyneet muille palstoille:))


    • Super Mahakas Leidi

      Löysin täältä tämän vanhan viestiketjun Asuste Norasta, joten ajattelin kirjoittaa asiani tämän jatkoksi.
      Mitä mieltä olette, onko kyseinen liike edelleen yhtä hyvä kuin ennen?
      Siis kun mä en ollut käynyt siellä 1 - 2 vuoteen ja sinä aikana se oli mielestäni muuttunut huomattavasti huonommaksi. Kaupan kokovalikoima ei ollut enää entisensä. Olen hyvin isokokoinen, mutta ennen ostin tuosta kaupasta joka käyntikerralla useampia vaatteita itselleni. Nyt en löytänyt sieltä mitään. Olin todella pettynyt. Siellä oli aiemmin paljon isokokoisempia vaatteita myynnissä.
      Lisäksi hinnat oli noussut. Tosin missä ei nykyään olisi.
      Aina ennen kun olin tuolla käynyt, oli siellä todella ystävällinen ja palvelualtis myyjä. Tuo myyjä oli todella hyvä. Mutta nyt siellä oli eri myyjä. Tämä taas oli nyrpeä ja palvelu oli "nihkeää". Ei jäänyt hänestä kovin hyvää mielikuvaa.
      Olin jotenkin ajatellut, että se henkilö, joka oli siellä aina ennen myyjänä, olisi omistanut kyseisen paikan. Joten nyt mietin myös sitä, että onko tuolla liikkeellä vielä sama omistaja. Omistajavaihdos selittäisi Asuste Noran tason alenemisen. Vai onko se sitten vaan niin, että kauppa on muuten pitänyt "uudistaa"... :(

      • LoH ja Tar

        Olen käynyt alusta saakka, niillä tulee kuulemma 10 v ensi vuonna täyteen. Omistajat ovat pysyneet samana koko ajan, en vaan tiedä kuka se niistä mahtaa olla, tai onko ylipäänsä siellä myymässä, mutta palvelu on kohdallani aina ollut moitteetonta ja ystävällistä.
        Viime viikolla ostin 3 farkut a 24e/kpl AIVAN JÄRISYTTÄVÄN IHANAT JA HALVAT, SIELLÄ OLI JOKU HOUSUVIIKKO TMS MENOSSA, KAIKKI HOUSUT TUON HINTAISIA.
        En ole huomannut että olisivat nostaneet jotenkin erityisesti hintojaan, vaikka onhan hintataso 10vuodessa toki muuttunut, mutta niin lienee kustannuksetkin......
        Löysin myös ihanan tunikan, ja vaikka olen kokoa 54 -siihen jäi vielä sopivasti löysyyttäkin.
        Suosittelen siis kokemukseni perusteella, kannattaa mennä vaikka kauempaakin. (Itse tulen Lohjalta, on sopivasti reitin varrella)
        ILOISTA MARRASKUUTA SISARET !


    • Noin 46

      Onko kukaan käynyt viime aikoina, onko paikkaa edes olemassa? En ole ikinä käynyt, löysin vihjeen vasta nyt tältä palstalta.

    • kyllä se kauppa vielä paikallaan on :) ajelin ohitse ja tsekkasin.

      • KIITOS!

        Osoite, please! Asun itse Roballa.


    • että näin

      OLen jo monesti ostanut Norasta vaatteeni ja on todella persoonallisia ja edullistakin löytyy.Monen kukkarolle sopivaa ja mikä ihaninta Noorassa on myymässä uskova ihana nainen,jonka kanssa on kiva aina jutella syvälliseminkin.
      Suosittelen lämpimästi käytiä siellä Mannerheimintie 98 NOORASSA.:)

      • Tiia Turuust

        Täytyypä mennä heinäkuun Helsinki-matkalla. Mahtaako se olla avoinna myös heinäkuussa? Ja onko myös lauantaisin?


      • Alice D
        Tiia Turuust kirjoitti:

        Täytyypä mennä heinäkuun Helsinki-matkalla. Mahtaako se olla avoinna myös heinäkuussa? Ja onko myös lauantaisin?

        En löytänyt mitään. Mut en kyllä mistään muistkaan Helsingin puodeista. Teen parhaat löydöt Lontoossa - eikä VARMASTI tule samoja vastaan Helsingin kaduilla.


      • KIITOS!!!!!!!!

        Ai tuossahan tuo osoite tulikin...


    • Milla _ Mag

      IHANIA HATTUJA !!! EI OLLUT SYKSYLLÄ, KUN VIIMEKSI KÄVIN.... OSTIN ITSELLENI PUNAISEN JA SISKOLLE TURKOOSIN.

    • Välkkyy välkkyy

      Kukahan välkky sen nimeks on antanu ASUSTE NORA täällä keskustelussa? - kun ei vaan löydy sillä nimellä mitään puotia helsingistä :(
      Pelkällä Nora nimellä löytyisi helpómmin meille ulkopaikkakuntalaisillekin.

      Hyvää Joulua !

    • akka kemistä

      muistan kyllä nimen olleen asuste nora... on nykyään nora fashion.

      • Minna Lohja

        Oli helppo löytää perille, pääsin ratikalla nro 4 ikkunan alle. Siellä oli Ale - sain istuvat farkut alle 30 e. (kokoni on 46) 10 euron löytötelineestä nappasin pari tunikaa, Valitettavasti oli niin kiire etten ehtinyt paneutumaan muihin löytötelineisiin - niitä näytti olevan useita. Pitänee palata ensi vkolla ajan kanssa. OLI KAIKENKAIKKIAAN KIVA JA VÄHÄN ERILAINEN VAATEKAUPPA.


      • Mikkelin Mat-leena
        Minna Lohja kirjoitti:

        Oli helppo löytää perille, pääsin ratikalla nro 4 ikkunan alle. Siellä oli Ale - sain istuvat farkut alle 30 e. (kokoni on 46) 10 euron löytötelineestä nappasin pari tunikaa, Valitettavasti oli niin kiire etten ehtinyt paneutumaan muihin löytötelineisiin - niitä näytti olevan useita. Pitänee palata ensi vkolla ajan kanssa. OLI KAIKENKAIKKIAAN KIVA JA VÄHÄN ERILAINEN VAATEKAUPPA.

        Kiitos tuosta ratikka tiedosta. Se on näin ulkopaikkakuntalaiselle aika tärkeää. Kävin tänään, sinne oli tullut myyjän mukaan paljon kevät uutta, mutta puoli liikettä oli siltí alennuksessa. Myyjä nauroikin et heillä on ikuinen ale.... Hyvä niin, sillä löysin 10 euron tunikan, 5e housut !! sekä lisäksi ranskalaisen uutuus-laukun 50e. Menen ehdottomasti myös toukokuun hesan reissulla, nyt oli budjettini suht pieni. IHANA, SOPIVASTI ERILAINEN KAUPPA.( Kokoni on 44-46 )


      • Se-Lii
        Mikkelin Mat-leena kirjoitti:

        Kiitos tuosta ratikka tiedosta. Se on näin ulkopaikkakuntalaiselle aika tärkeää. Kävin tänään, sinne oli tullut myyjän mukaan paljon kevät uutta, mutta puoli liikettä oli siltí alennuksessa. Myyjä nauroikin et heillä on ikuinen ale.... Hyvä niin, sillä löysin 10 euron tunikan, 5e housut !! sekä lisäksi ranskalaisen uutuus-laukun 50e. Menen ehdottomasti myös toukokuun hesan reissulla, nyt oli budjettini suht pieni. IHANA, SOPIVASTI ERILAINEN KAUPPA.( Kokoni on 44-46 )

        Noraan olikin helppo löytää. 10 ratikka menee ikkunan eteen. Kävin tänään ekaa kertaa, kun kuulin työkaverilta että sinne on avattu 10 euron löytötori,
        Siitä torista sit löysin 6 vaatetta ja niitä nyt ihastelen, sovittelen ja pidän miehelleni muotinäytöstä. . . Ja laskeskelen, kuinka paaaaljon säästin rahaa ostamalla nämä hepeneet löytötorilta;)
        Kaiken kaikkiaan kivan oloinen pikku kauppa. Ei kuitenkaan mielestäni mikään "isojen tyttöjen puoti" !! Menen varmasti uudelleen.
        Siellä oli tosi kivoja laukkujakin (mut ei valitettavasti löytötorilla)


    • pettynytasiakast

      Vaatteiden laatu on heikkoa useimmiten. Tarkistakaa saumat ja ompeleet, ostin pari kaftaania, toisen lahjaksi ja parin viikon päästä molemmista sivusaumat purkautuivat.

      Vaatteet tehdään halpamaissa, millähän työvoimalla.
      Koot ovat kyllä pienentyneet myös.

      • Hämeen Linda

        Kävin monen vuoden tauon jälkeen Norassa eilen. Ennen asuin vieressä, ja olin "päivittäinen asiakas", - nyt täältä Hämeenlinnasta on jotenkin vaan niin vaikeaa lähteä, kun lähes kaikkea saa täältäkin. Täytyy kuitenkin todeta, että Nora-vaatteita ei saa kyllä mistään muualta ! Ilokseni totesin, että valikoimat olivat monipuolistuneet entisestään, ranskalaiset ja italialaiset pellava-vaatteet olivat nyt uusinta uutta. Joku harmitteli purkaantunutta kaftaaninsa saumaa, toivottavasti veit kaftaanin takaisin, - sillä tavoinhan mekin voimme vaikuttaa, että työhön kiinnitetään enemmän huomiota. Olen niitä ihania intialais-kaftaaneita käyttänyt jo 10 vuotta, ja nytkin ostin kaksi uutta väriä;)) Ovat kestäneet hyvin ja olen ollut hinta-laatusuhteeseen enemmän kuin tyytyväinen.
        Nyt Norassa oli avattu runsas Löytö-tori, josta kaikki myydään 10 e / kpl.
        Hyviä löytöjä siis tein, en tohdi edes kertoa, paljonko köyhdyin, mutta tyytyväinen olen !


    • leidi 54

      VIELÄKÖ NORA TAI ASUSTE-NORA ON HELSINGISSÄ ???

      • Lii-Su-Lii

        Löytyi. Eilen kävin ja ostin 70% alennuksella takin, jonka tyttäreni vei väkisin tämän illan menoihinsa. Pelkään pahoin etten takkiani takaisin saa... joten pitänee taivaltaa maanantaina hakemaan toinen samanmoinen. Harmi kun se ei ole sunnuntaisin auki:(
        Löysin kaupan myös Fb:stä: Nora Fashion Helsinki (ai niin, takille jäi hintaa noin 40€, kokoni on 46-48)


      • Arja L R
        Lii-Su-Lii kirjoitti:

        Löytyi. Eilen kävin ja ostin 70% alennuksella takin, jonka tyttäreni vei väkisin tämän illan menoihinsa. Pelkään pahoin etten takkiani takaisin saa... joten pitänee taivaltaa maanantaina hakemaan toinen samanmoinen. Harmi kun se ei ole sunnuntaisin auki:(
        Löysin kaupan myös Fb:stä: Nora Fashion Helsinki (ai niin, takille jäi hintaa noin 40€, kokoni on 46-48)

        En ole vielä käynyt, blogisivukin löytyi www.norafashion.fi - mutta täytyy sanoa että nuo Facebook sivut ovat paljon paremmat. Vieläköhän sieltä saa ISOJA kokoja, nuo kuvissa olevat näyttävät aika pieniltä:(


    • akka kemistä

      googlesta katsoin, että nora on entisellä paikallaan ja ale jyllää :)

    • samainen akka

      ja löytyy facebook'stakin!

      • Löytää-nyt

        Fb : Nora Fashion Helsinki


    • vcvcvcvcvccv

      JESS!!!! Kiitos vinkistä!

      • mansku98

        Kävin eilen ja oli piristävä kokemus! Kivoja vaatteita vähän isompi kokoisille ja hinnat kohdillaan. Varmaan menen vuodenvaihteen jälkeen tutkailemaan alennusmyyntiä ja varmaan uutudetkin saapunevat kohtapuoliin:)


    • Sateessa-sisään-eksynyt

      Mustat farkut kokoa 50 tunika kokoa 46. Lisäksi kassan takaa maksuhetkellä bongattu ihana laukku. Kaikki yhteensä 117€. Ei paha !

    • Iitazena

      Löytyykö vaatteita koossa 54/56 tai 56/58

    • Anonyymi

      Ei ole tuolla nimellä, mutta lienee kuitenkin kyseessä sama puoti ?
      Nora Fashion Mannerheimintie 98
      Tietääkö kukaan Fb sivuja ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe