Onko ketään joka olisi pelannut säännöllisaesti monivetoa VETOGURUN vihjeillä?
Jos on niin vois kertoa mikä on palautusprosentti esim. viimeisen vuoden ajalta.
VETOGURU!!!!!!
6
3513
Vastaukset
- charisteas
En ole prosentteja laskenut,mutta mitä olen niitten monivetoja pelannut,niin voitolla olen varmasti. :)
- alkjfdsajflsajfl
pelannut minkä suuruisia järjestelmiä?
- charisteas
alkjfdsajflsajfl kirjoitti:
pelannut minkä suuruisia järjestelmiä?
se on vaihdellut,välillä n.400 rivin,välillä pienempiä...pari viikkoa sitten 216 rivillä yli 4000 euroa kiekosta ja jouluviikolla 144 rivillä 3500 euroa nhl-kiekosta eli pitkän päälle h...tin hyvin..
- meillekkin..
Pistäppä vetogurun rivit tänne heti kun peliaika loppuu niin nähdään..
- charisteas
en jaksa,enkä usko että se on edes sallittua,mutta keskiviikkonakin osui vain 144 rivin lappu kertoimella 8433 !! ..että silleen..
- Aha1
charisteas kirjoitti:
en jaksa,enkä usko että se on edes sallittua,mutta keskiviikkonakin osui vain 144 rivin lappu kertoimella 8433 !! ..että silleen..
joo.. joo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762594Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2892309Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1591252Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �581013Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28931- 70908
- 72874
- 76850
- 65827
- 71825