Mies haluaa jatkuvasti suihinoton

kohta onneton

Mulla on nyt tämmönen tilanne; oon seurustellut avomieheni kanssa kohta neljä vuotta ja tässä kun kohta tulee toi neljäs vuosi täyteen, oon miettiny pääni sisällä tätä meidän suhdetta.
Kaikki on muuten ihanasti, mutta että voikin raivostuttaa kun mies yhtenään jankuttaa "ota suihin, otatko sitte suihin" jne.!

Mitä v****a tälle asialle pitäis tehdä, kun oon monesti sanonu että menee kaikki fiilikset kun siitä koko ajan pitä jankuttaa ja tavallaan varmistella että otathan sitten illalla jos on ollu puhetta että esim. otetaan vähän alkoholia ja pidetään hauskaa. Menee into koko hommasta:/.
Oon joskus sanonut vähän leikillään, että jos on tosiaan noin kovat tarpeet niin hommaa toinen nainen joka hoitaa sen puolen kun itseäni ei todellakaan aina jaksa innostaa. Nyt kyllä alkaa taas tuntumaan siltä että tota vois ehdottaa ihan tosissaankin, kunhan vaan muistais sitten käyttää kortsua.

Me harrastetaan seksiä suhteellisen paljon, joskus tietenkin on päiviä ettei niin tuu jos on muutenkin kiirettä tms., mutta otan siis kuitenkin ihan mielelläni mieheltäni suihin aika useestikkin, se on vaan siinä se juttu, että sen tekee sillon mielummin kun oikeesti on itelläkin semmonen fiilis :). ...Siis mä oon tän neljän vuoden jälkeen vieläkin ihan yhtä rakastunut mieheeni kun sillon seurustelun alussa, mutta tää yks juttu vaivaa niin paljon että en tiedä tuleeko siitä lopun alku...

Kokemuksia, mielipiteitä?...
Mitä vaan että tää tilanne muuttuis paremmaks.
Oon yrittänyt kertoo miehelleni että asian vois ilmasta vähän paremminkin eikä niin että koko ajan pitää vaatia ja joskus jopa painostaakkin.
Kohta vaan on keinot loppu enkä todellakaan jaksa kuunnella enää kauan kinuamista... :(, siitä seuraa sitten aina se, että iteltä menee kokonaan fiilikset ja mies vaan kinuaa lisää ja lisää...

29

11260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      minulla ihan samanlainen tilanne. vaikka yhdessä ollaan oltu vasta vuosi. mies haluaa aina suuseksiä. ja eikä halua antaa mulle mitään muuta kuin seksiä.

    • tämäkin

      Etkö voisi pusua miehesi kanssa ja kertoa tunteistasi. Jos pidät suihin ottamisesta niin sanot vain että pidät siitä, mutta et halua koko ajan vakuutella miestäsi siitä että otat kyllä suihin. Kun mies ei enää intä, niin oma-aloitteisuutta vaan peliin.

      • kohta onneton

        Kokeiltu on, siis puhumista, toimii ehkä päivän pari, mutta sitten jo unohtuu ja sinäkin aikana kultani kyselee vähän väliä että "enhän oo nyt jankuttanu"...


      • mari.
        kohta onneton kirjoitti:

        Kokeiltu on, siis puhumista, toimii ehkä päivän pari, mutta sitten jo unohtuu ja sinäkin aikana kultani kyselee vähän väliä että "enhän oo nyt jankuttanu"...

        parempi teidän on erota jo tässä vaiheessa , ei tosta tuu mitään !


      • pilkku
        kohta onneton kirjoitti:

        Kokeiltu on, siis puhumista, toimii ehkä päivän pari, mutta sitten jo unohtuu ja sinäkin aikana kultani kyselee vähän väliä että "enhän oo nyt jankuttanu"...

        "enhän nyt oo jankuttanu?" hihi :)
        söpöä lähinnä...
        Ajattele mieluummin tota juttua niinpäin että jos tuossa on teidän suhteen suuri ongelma, niin ei teillä ainakaan huonosti mene..
        Sellanen toisen naisen mukaan kuvaan tuleminen ei varmaankaan ole se paras vaihtoehto, siitä voi sitten lähteä versoomaan ne isommat ongelmat...
        Annat pyyntöjen tulla toisesta korvasta sisään ja mennä toisesta ulos. Sanot että jos se suuseksin vonkaaminen ei lopu niin ei tule seksiä ollenkaan.


      • alkuperäinen kirjoittaja
        mari. kirjoitti:

        parempi teidän on erota jo tässä vaiheessa , ei tosta tuu mitään !

        Erota en missään nimessä halua!
        Se ei oo edes vaihtoehto, vaikka tossa tekstissäni suutuspäissäni kirjotinkin että "lopun alku".

        Ennemmin koen että tää on isonlainen ongelma, mutta niitähän parisuhteeseen kuuluu ja niistä päästään yli kun keksitään keinot.


      • jos
        pilkku kirjoitti:

        "enhän nyt oo jankuttanu?" hihi :)
        söpöä lähinnä...
        Ajattele mieluummin tota juttua niinpäin että jos tuossa on teidän suhteen suuri ongelma, niin ei teillä ainakaan huonosti mene..
        Sellanen toisen naisen mukaan kuvaan tuleminen ei varmaankaan ole se paras vaihtoehto, siitä voi sitten lähteä versoomaan ne isommat ongelmat...
        Annat pyyntöjen tulla toisesta korvasta sisään ja mennä toisesta ulos. Sanot että jos se suuseksin vonkaaminen ei lopu niin ei tule seksiä ollenkaan.

        ei seksiä ollenkaa ----> vieraisiin ----> suhteen loppu


      • pussit kans´ ...
        pilkku kirjoitti:

        "enhän nyt oo jankuttanu?" hihi :)
        söpöä lähinnä...
        Ajattele mieluummin tota juttua niinpäin että jos tuossa on teidän suhteen suuri ongelma, niin ei teillä ainakaan huonosti mene..
        Sellanen toisen naisen mukaan kuvaan tuleminen ei varmaankaan ole se paras vaihtoehto, siitä voi sitten lähteä versoomaan ne isommat ongelmat...
        Annat pyyntöjen tulla toisesta korvasta sisään ja mennä toisesta ulos. Sanot että jos se suuseksin vonkaaminen ei lopu niin ei tule seksiä ollenkaan.

        Se on naisen osa.


      • Anonyymi
        jos kirjoitti:

        ei seksiä ollenkaa ----> vieraisiin ----> suhteen loppu

        Minttun


    • Petri

      Meillä oli sama 'ongelma'. Toi sun ajatuksesi toisesta naisesta on tavallaan ihan ok, kunhan sen tekee vain kaikille selväksi hati alussa, missä mennään. Meillä asia ratkaistiin siten, että mä en alkanut yksinäni hoitaan juttujani vieraissa, vaan vaimollakin on mahdollisuus ottaa oma kiva.

      Siis tilanne voi nyt olla se, et meil on porukassa toinen nainen tai joskus toinen mies. Usko tai älä, kun toinen mies rakastelee vaimoa takaapäin niin hän ottaa mielellään mult suihin silloin.

      Tää on kyllä sellainen ratkaisu, ettei se sovi kaikille. Me pääsimme ongelman yli näin.

      Kaikkea hyvää ja nautintoa seksiin

      Petri

    • Bisho

      mulla itselläni on periaate, että jos en ole valmis antamaan naiselle suuseksiä en voi vaatia sitä itselleni!! antaako miehesi sinulle suuseksiä?? Jos antaa nii vaadit sitä siltä vastapalvelukseksi!!

      • alkuperäinen kirjoittaja

        Joskus antaa, joskus ei vaikka sitä nätisti pyydänkin. Seksi on meillä parhaimmillaan sillon, kun ensin omasta halustani imen miestäni ja sen jälkeen tai ennen hän nuolee mua ja sitten pannaan eri asennoissa... Mutta tota tapahtuu kyllä aika harvoin. Kuulemma tulee melkeen kaikissa asennoissa missä mies mua nuolee niska kipeeks, ihan kun mulla ei tulis kun mä imen sitä x/. Saunassa on kuulemma paras nuolla, mutta itselläni vaan tulee monesti siellä huono olo niin ei oo kovin mieluisaa.

        Kyllä toivoisin selvästi enemmän nuolemista, vaikka mulle on kyllä ok että mä kuitenkin annan suuseksiä enemmän kun saan, mutta liika on aina liikaa...Kuusysi ois muuten hyvä, mutta kun mies on päällä niin nuoleminen ei tunnu yhtä hyvältä kun se tapahtuu toisesta suunnasta ja taas kun mä oon päällä niin se koko asento ei tunnu hyvältä kun ei saa itse maata selällään, missä mun on ainakin kaikista helpointa tulla suht nopeesti...


    • vastavuoroisesti

      nuolemaan sinuakin välillä. Mikäli siis suuseksiä haluat annettavan itsellesikin.

      • alkuperäinen kirjoittaja

        Siis ei se nyt tässä oo se ongelma, vaan se että mieheni haluaa jatkuvasti suihinottoja. Sitä ei vaan jaksa kuunnella.


      • olemaan
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        Siis ei se nyt tässä oo se ongelma, vaan se että mieheni haluaa jatkuvasti suihinottoja. Sitä ei vaan jaksa kuunnella.

        jankuttamatta. Sano ettet kohta tee sitä enää ollenkaan, jos jankutus jatkuu.


    • Yari

      sitä vitun runkkaria vastapalloon ja kunnolla. Mäkin voin tehdä sen, jos hinnoista sovitaan.

    • Wastaaja

      Toi ongelman on erittäin helppo hoitaa.

      Sano miehellesi, että sinua ottaa päähän jatkuva "ota suihin! ota suihin!" anelu. Sano hänelle, että se saa seksin tuntumaan työltä, eikä hauskanpidolta. Ja silloin kun seksi alkaa tuntumaan työltä ja velvollisuuksien hoidolta, se ei enää ole hauskaa.

      Kysy mieheltäsi, että haluaako hän OIKEASTI että seksi alkaa vituttamaan sinua, etkä pidä siitä enää?

      Eli selkeä ehto: Miehesi ei saa enää kinuta suihinottoa. Jos hän tekee niin, niin huomauta heti asiasta.

      Palkinnoksi tämän ehdon noudattamisesta hän saa kunnon suihinotot aina silloin kun SINÄ haluat niin tehdä. Ja ilmeisesti tekisit sitä mielelläsi aika useastikin, jos jatkuva kinuaminen ei olisi vienyt fiiliksiä koko hommasta.

      Mies kaivaa kinuamisella omaa hautaansa, eikä tajua sitä. Opeta hänet ymmärtämään, kuinka väärin hän asiaa hoitaa.

      Tämä sama periaate muuten pätee seksiin yleisemminkin, ei pelkästään suihinottamisiin.

      Jos hän ei tajua mistä on kyse, eikä ole valmis muuttamaan käytöstään, niin sinulle tiedoksi:

      Miehesi on idiootti.

      Pidemmän päälle idiootin kanssa on vaikea elää. Suihinotosta aiheutuvat ongelmat ovat vasta alkusoittoa - Myöhemmin tulee samasta idiotismista johtuvia, paljon pahempia ongelmia.

      Toivottavasti osoittautuu, että miehesi ei ole idiootti, ja seksielämänne paranee.

    • antsu 78

      Moi vaan!! Jeps, mistäs tota alottelis.. olen eronnut vaimostani 4vuoden jälkeen ja ainoa mitä en ole sen jälkeen saanut on hyvä molimminpuolinen suuseksi.. aluks meni pari vuotta että olin saavana osapuolena melkein pelkästään..jossain vaiheessa viimesen vuoden aikana aloin ajatella et miksei tuo vois toimia toisinkinpäin..huomasin kuinka kivaa suuseksin antaminen on myös naiselle kun pikkuhiljaa löytää ne oikeat paikat ja tietää kuinka bainen todella kiihottuu!! Siinä on vallan tunnetta kun tavallaan on päättävässä asemassa saako naiselle antaa orgasmin..

      Harmi vaan et EX löysi paremman 4vuoden jälkeen chatista jolla on kai isompi ja jolla on enemmän mielikuvitusta kun itellä.. harmi vaan et ite on kankee niin kun kameli..:( Mutta yks on hyvää minkä iteki tietää ja se on se et osaa antaa parempaa suuseksiä kun hänen uus!! Ja siitä ollaan puhuttuki.. ei taida miehet tosiaan ymmärtää hyvän päälle.. mut toisaalta näin itelleki jää edes joku mahdollisuus jos vaikka joskus taas seurustelee..

    • Tosimies

      Helppo ratkaisu. Ota suihin kun pyydetään. Naisena se on sun tehtävä!

      • alkuperäinen kirjoittaja

        Mä otan suihin sillon kun se itsestänikin tuntuu hyvältä ja fiilikset on sen mukaset, seksistä pitää voida molempien nauttia! Nautin suihinottamisesta, mutta en jos aika on väärä!

        Toivon että naisia jotka ottaa suihin tyyliin "aina kun pyydetään" on todella vähän!
        Mun tehtävät naisena on jotai ihan muuta kun olla toisen määräilyn alaisena.

        Toivon että sä "Tosimies" et oo suhteessa, mutta jos oot, niin osanottoni sille paremmalle puoliskolle!


      • mietteet
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        Mä otan suihin sillon kun se itsestänikin tuntuu hyvältä ja fiilikset on sen mukaset, seksistä pitää voida molempien nauttia! Nautin suihinottamisesta, mutta en jos aika on väärä!

        Toivon että naisia jotka ottaa suihin tyyliin "aina kun pyydetään" on todella vähän!
        Mun tehtävät naisena on jotai ihan muuta kun olla toisen määräilyn alaisena.

        Toivon että sä "Tosimies" et oo suhteessa, mutta jos oot, niin osanottoni sille paremmalle puoliskolle!

        mulla, mutta ketjun aloittajalla on aina oikeus torpata idiootit. Hyvä kun torppasit.

        M35


      • erkki
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        Mä otan suihin sillon kun se itsestänikin tuntuu hyvältä ja fiilikset on sen mukaset, seksistä pitää voida molempien nauttia! Nautin suihinottamisesta, mutta en jos aika on väärä!

        Toivon että naisia jotka ottaa suihin tyyliin "aina kun pyydetään" on todella vähän!
        Mun tehtävät naisena on jotai ihan muuta kun olla toisen määräilyn alaisena.

        Toivon että sä "Tosimies" et oo suhteessa, mutta jos oot, niin osanottoni sille paremmalle puoliskolle!

        oiskohan se sitten siinä miehessä se vika? Sano että imee ite munaansa


    • Alkaahuumoriloppuun

      Mua ainakin vituttaa kun ei koskaan tuu suihinottoja. Ite nuolen yleensä 1-4 orkkua ennen varsinaista panemista.

      Jossain vaiheessa kyselin, mutta kun ei edes kauttarantain hienovaraiset vihjailut ja kikkelin uittaminen milloin missäkin auttaneet, vaan tuli aina toi sama "älä painosta!" , niin ajattelin että ehkä se sit ku on vaan hiljaa.

      Nyt 2,5vuotta ilman "vonkaamista" ja suihin on ottanut yhteensä 3,5min jaettuna 3eri kertaan.

      Että näin hyvin wörkkii meillä.
      Seksi kyllä kelpaa ja se että mä nuolen, mut jos mitään muuta tarvii tehä ku maata tai olla kontallaan ni heti menee kuulemma fiilikset.

      Oon jopa lainannu kavereille muutaman kerran ja niiltä kyl otti poskeen ku halus kuulema miellyttää.

      Mä päätin löytää itelleni jonkun salaisen panokaverin joka on myös aktiivinen.

      En laske enää pettämiseksi koska tää ei ollu se juttu mihin oon sitoutunu aikanaan.

    • miehenkoulutusta

      Sanot, että viikkoon ei ainakaan saa suuhoitoa, jos edes kysyy asiasta. Ja kun ei kysele/vihjaile, annat suuta ilolla ja usein. Tässäpä se niksi.

      Samalla tekniikalla nuoleminen itsellesi, sanot että ellei ole viikkoon nuollut, turha odottaa itse suuhoitoa.

      Sit vaan pidät edelläolevista kii, parin ekan tauon jälkeen ei toivottu käytös on historiaa

    • Anonyymi

      Kyllä minä eroaisin tuosta siasta mahdollisimman nopeasti. Eihän tuosta enää mitään hyvää seuraa.

    • Anonyymi

      Meillä oli myös tälläinen tilanne, että mies halusi suihinottoa. Minä en sellaiseen lähtenyt.
      Olin kuullut, että entinen luokkakaverini koulussa on homo, joten puhuin sille ja sanoin vaativasti, että se saa alkaa imeä mieheni munaa. Kerroin miehelleni asian, että jos haluaa suihinottoa, niin voi mennä tämän homon luo.
      Nyt tilanne on se, että mieheni käy imettämässä kulliaan tämän homon luona säännöllisesti.
      Pari kertaa minä olen katsonut ja kuvannut, kun tämä entinen luokkakaverini imee mieheni kullia.

    • Anonyymi

      No ehkä se on tosiaan vähän epäseksikästä ja vie fiiliksen jos mies ruinaa ja vonkaa, mutta olen kyllä sitä mieltä, että lähtökohtaisesti pitää ottaa suihin aina kun mies haluaa, jos on muuten hyvä mies. Ja nainen olen.

      • Olen samaa mieltä ja olen mies. Toki olen myös sitä mieltä, että pitää miehen huolehtia hygienia kuntoon ja suihinoton tulee tyydyttää molempia osapuolia, eikä se saa olla vastenmielistä. Pakottaa ei saa... Mutta tuollainen myötämielinen ja antelias nainen, joka ottaa kyrvän suuhun pyytäessä, ihmeempiä vaikertelematta, tai yritä luistella asiasta "illalla sitten" tyyliin... Olette ihania. Ja se, että nainen ottaa joskus suihin pyytämättä ja yllättäen. Aamulla herätessä, televisitoa katsellessa, autolla ajaessa.... uh.


    • Anonyymi

      Miehesi on homovikainen, parasta itsesi kannalta olisi kun ohjaat sen lähimmälle gayklubille jossa se saa toteuttaa pervoja mielitekojaan.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe