Gynekologi

uusi_asukas

Hei. Voisiko joku kuopiossa asuva kertoa, miten täällä toimii gynekologilla käynnit? Pitääkö aika varata sille omalle lääkärille, vai??
Kiitos!

54

24641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen23

      Kaupungin terveyskeskukseen ajanvaraukseen ja pyydät aikaa gynelle, helppoa kuin mikä =)

    • höntöntönttö

      klo7

    • löytyi kasvain

      GYnekologin minimivatimus on osaava ultraäänitutkimus-ellei sitä tehdä on sama jos näyttäisit alapäätä automekaanikolle.
      Halvalla saa vain huonoa palvelua.

    • All in the Family

      Kynäkololääkäri, kuten Archie sanoi "Perhe on pahin"-sarjassa.

      • Menkää..

        ..miehet urologille! Me naiset emme vilikase edes baarissa, saati taskulampun valossa. PS. Mieheni sanoi pakon edessä urologilla käytyään, että kyllähän hän arvasi: homojätkä :-)


      • Jee jee Jerry Cotton
        Menkää.. kirjoitti:

        ..miehet urologille! Me naiset emme vilikase edes baarissa, saati taskulampun valossa. PS. Mieheni sanoi pakon edessä urologilla käytyään, että kyllähän hän arvasi: homojätkä :-)

        Miksi miehesi kävi urologilla ja kertoiko hän tarkemmin tutkimuksesta ja mitä kautta se suoritettiin ja mitä erikoista tutkimukseen liittyi? Vai mistä lääkärin luokitus homoksi oikein johtuu?


    • suosituksia?

      onko kellään muulla muita hyviä suosituksia naisgynekologeille?

      • Suosituksia

        Kuopiossa siis


    • valelääkärikö

      Ite menin tänään kunnalliselle omalääkärille papa-kokeeseen ja e-pillerireseptiä uusimaan. Sain ajan kun soitin kolmen kuukauden aikana viidesti sille hoitajalle. Aina oli ajat täynnä.
      Mutta kun astuin ovesta sisään, lääkärimiehellä muuttui posket punaisiksi. Hän kysyi onko siinä näytteessä koskaan löytynyt mitään ja tarkisti ihan netistä, että papa otetaan viiden vuoden välein. En jaksanut alkaa selittämään, että pillereitä syödessä väli on kyllä 2 vuotta ja hoitaja oli puhelimessa sitä minulle teroittanut. Lääkäri kirjoitti reseptin, koko toimitus kesti 5minuuttia ja maksoi 13,5euroa. Mistä minä maksoin???

      Miksi kunnallisella puolella ei ole erikseen gynekologeja? Perhesuunnittelukeskukseen ei huolita, ellet aio lapsia tehdä.
      Minkä alan ammattilaisia nuo kunnallisen puolen lääkärit on? Reseptien tulostajia asiakkaan toiveiden mukaan?

      • Laama27

        Perhesuunnittelu keskus nimi on harjaanjohava. Niin sanoi hoitaja minulle kun yritin soittaa näistä vauva-asioista. Noh hän sanoi että keskus on oikeastaan niille nuorille jotka aikovat aborttia tai ehkäisyä tai heitä neuvotaan miten toimia jos on sattunut vahinko... Tiedän, olin itekkin ymmälläni että mikäs *itun keskus se tällanen on jossa ei toimita nimen mukaisesti.


    • J.K.

      Olen vaan tällainen harrastelija-gynekologi ja hoitelen edullisesti kaikkia vaivoja. Yhteystiedot löytyy kun osaa etsiä. Kiireellisissä tapauksessa anna omat yhteystiedot niin hoidamme asiat pikimmiten.

      • neiti kesäheinä

        Kiire oli ja osasin etsiä.


      • neiti kesäheinä

        Ei ole kyllä mitään valittamista -päinvastoin. En nyt kuitenkaan täällä yhteystietojani anna, asiani voi odottaa. Sinun, hteystietosi minulla jo onkin, koska taannoin tarve oli polttava ja osasin siis etsiä.


    • J.K.

      Aina löytyy apu tarvitsevalle!

      • neiti kesäheinä

        kerro enemmän! Määrittele avuntarve?!


      • neiti kesäheinä
        neiti kesäheinä kirjoitti:

        kerro enemmän! Määrittele avuntarve?!

        niin minä mietin missä ja miten annan sulle yhteystietoni!


    • neiti kesäheinä

      Jos sinä J.K. olisit se J.K., jota kyselen, ja tahtoisit todella yhteystietoni, antaisin ne kyllä tavalla tai toisella.

      • .............'

        Neiti J.K heinä

        Olet paljastettu.


      • neiti kesäheinä
        .............' kirjoitti:

        Neiti J.K heinä

        Olet paljastettu.

        Mitäpä minä sillä tiedolla teen? Teetkö loppujen lopuksi itsekään? Kerro minulle kuka olen niin minä kerron kuka sinä olet! sikäli mikäli olet kukaan.. Miksi halusit paljastaa minut?


      • ....??!!...heinälato
        .............' kirjoitti:

        Neiti J.K heinä

        Olet paljastettu.

        Perjantai-illan kuumaa huumaa...?

        Eihän se ota, jos ei annakaan -niinkuin sanotaan..


      • avun tarpeessa
        .............' kirjoitti:

        Neiti J.K heinä

        Olet paljastettu.

        Asiani on yhä pinnalla ja kiireellinen.. kun kerran paljastuin, oletan, että sinun on mahdollista saada yhteystietoni ja "hoitaa asian pikimmiten"..


      • whoeverhowever
        .............' kirjoitti:

        Neiti J.K heinä

        Olet paljastettu.

        olen pahoillani, jos häiritsin sua..


    • olet päivieni valo

      Haluisin tulla Kuopioon etsiin erästä, ees sen verran, että hänet näkisin, mutta se ei kai o tarkotus tässä elämässä, meillä kai on liian erilaiset elämät, vääränlaiset elämäntilanteet ja ikäeroakin. Enkä minä tuu, mutta haluisin tulla ja nähä ne kasvot, joita en haluakaan saada mielestäni, en. Sydämeni kaipaa Sinua J. Ja sieluni kaipaa kosketustasi. Ja helpottaa, että ees näin voin sen kertoa, vaikket tätä ikinä lukisikaan. "kaiken sulle antaa tahtoisin". Ja enemmän. Kunpa voisin olla Sinun ees hetken pienen elämässä, kunpa voisit ees sen hetken tuntea samoin mua kohtaan. Vaikkei meidän välillä koskaan mitään ole tapahtunutkaan, silti tämä on niin totta kuin se vain voi olla siitä hetkestä, kun Sinut ensimmäisen kerran näin. Terv. P.

      • ytuhgijokpå

        Helvettiäkö horiset ? Alapäätohtoria tässä etsitään, eikä mitään jörnimisseuraa....


      • P.
        ytuhgijokpå kirjoitti:

        Helvettiäkö horiset ? Alapäätohtoria tässä etsitään, eikä mitään jörnimisseuraa....

        :DDDDD Miten lie erehyin, no käyn horisemassa jossain muualla. Tai horisen ihan itekseni.. Perjantai 13 teki tepposet ilman mattia?! Nauran ääneen...


    • Mikäs siellä vilahti

      Kuopiossa olen kuullut gynestä jonka toimisto on ihan katutasossa. Tutkimuspöytä on siinä ikkunan edessä ja kaihtimet puoliksi kiinni...

    • Voi luottaa!

      Gyni oy on hyvä ja paras ja varmasti kokenein gyne on se Hemppa, en muista sukunimeä, oiskohan hiponen. Huippu älykäs, joskus näkee kaupungilla, kävelee vähän kumarassa, vilsa päässä. 50v kokemus.

      • Kiitollinen

        Kyllä, Hemppa oli ammattitaitoinen.Harmi vaan, ettei taida enää pitää vastaanottoa.


    • pätkis

      Ihmetyttää kyllä että eikö tosiaan ole erikseen gynejä, että omalääkärille pitäisi mennä jos ei yksityiselle halua maksaa... Ja erikseen on näitä perhesuunnittelu osastoja mutta eihän sinne lapsettomia taideta ottaa. Muutenkaan en pidä tuosta omalääkärisysteemistä, olisi se välillä mukava nähdä eri lääkäreitäkin eikä aina samaa, oma kun ei ole mikään parhaimmasta päästä. Voisihan sen vaihtaakin, mutta ei taida maksaa vaivaa kun muuton vuoksi varmaan kohta vaihtuu sitten kuitenkin...

      Mukavampaa oli entisessä kaupungissa kun ei ollut omaa lääkäriä mutta gynet oli erikseen, vaikkakin neuvolapuolella olivatkin... Eipähän tarvitse aina samalle lääkärille jokaikistä paikkaa näyttää:)

      • oma oma

        Oli oma lääkäri tai ei kuitenkaan, jos käyt vain kerran vuodessa lääkärissä oma lääkäri on aina eri henkilö.

        Oma hoitaja sentään pysyy samana vuodesta toiseen. Hyvä niin.


      • Pöljä

        2006 alkuvuodesta on ketju aloitettu. Onneksi nostit näinkin vaaaanhan ketjun pinnalle.


    • tajuton

      Miten sitä lääkärissä nyt oikeen käydään kertokaa, kertokaa samalla kuinka käyn vessassa, pesen käteni, astiat mites sitä kävellään voiks joku jeesaa? Kuinks mä kirjottasin ja puhusin, hitto kun ei ihan kaikkea kuitenkaan voi yhdelle sälyttää vai miten se menee,kertokaa. Tää on tosi vaikeetaa, eiks ookki.

    • Teeseitsemies

      En ole lääkäri,mutta voin vilkaista...

    • seuraava_viesti

      Onko täällä menossa kilpailu kuka löytää vanhimman viestin johon voi vastata?

    • räyr69

      en ole gynekologi mutta voin toki vilkaista ;)

    • vittu_kun_vituttaa

      Kuka näitä _vitun_ vanhoja viestejä kaivaa esiin?

      • Syyllinen_ilmoittautuu

        Minähän niitä kaiket päivät etsin.


    • Anonyymi

      Mikä tämmönen cynegoloki on?

    • Anonyymi

      Miksi kysellä täällä?

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe