goldfinger potkittiin pois

MM

mersu osastolta kuten tämä lainaus mb-palstan seriffiltä osoittaa. Annetaanpa papan olla rauhassa omissa harhakuvitelmissaan monine multipersoonineen.

"Goldi, multipersoonat ja kyykytys
Kirjoittanut: Henkka Jii, 14.10.2002 klo 18.05

Niin vakavissaan puhuen, on oikeasti TOSI säälittävää miten nimimerkki Goldfinger kirjoittaa taas jonkin onnettoman "kyykytysviestin" ja kymmenen minuutin päästä saman (ei koskaan kenenkään muun käytössä olevan) IP-osoitteen takaa kirjoittaakin joku muka-Goldfingerfani esim nimimerkillä "Seuraaja" ja on muka ihan tohkeissaan kun Goldi oli taas NIIIIIN näppärästi "kyykyttänyt" jotakuta.

Miten alas ihmisen pitää vajota että sössöttää omituisia jossakin nettipalstalla ja joutuu itse kirjoittamaan multipersoonaisia tukiviestejä itselleen?

Goldfinger; kirjoittelusi ovat yleensä täysin aiheettomia ja tosi turhia. Millaista ihmeen meriittiä voi saada jostakin muka-kyykyttämisestä nettipalstalla jossa kaikki toimivat anonymiteetin suojissa? Milläs täällä kirjoittelijoitten jutuista voi ikinä tietää mikä on totta ja mikä ei ja minkä ihmeen takia jonkun pitäisi sinulle todistaa yhtään mitään?

Lopettakaa tuo typerä uhoaminen, paskanjauhanta ja mukakyykyttäminen, se ei johda yhtään mihinkään.

Tai postatkaa sähköpostiosoitteenne palstalla niin voitte "kyykyttää" toisianne niin paljon kuin sielu sietää ilman että siihen tärvääntyy kaistaa täältä.

Eikä koske pelkästään Goldia.

Henkka
"stna" "

35

2407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllästynyt

      Kaikenlaiset häiriköijät saataisiin poies. Toisaalta, GF:n viesteissähän on näkynyt ihan selkeitä fyysisiä uhkauksia, joten häntä kohtaan voitaisiin nostaa syyte (ylläpidollahan on tiedot ylhäällä...), jos joku vain ottaisi asiakseen.

      Omat polkuni eivät onneksi ole kulkeneet lähelläkään GF:ää, mutta "autot & liikenne" -palstaa lukeneena en ole voinut välttyä näkemästä näitä "keskusteluita".

      Äkkiseltään en muista yhtään keskustelua, jossa GF olisi ollut osallisena, ja jossa olisi ollut oikeaa asiasisältöä siinä threadissa missä hän on puuttunut asiaan. "Keskustelut" ovat olleet 5-vuotiaitten "Sä oot tyhmä! - Sinäpäs! - Sinäpäs! - Eipäs! - Juupas!" tasolla. Onneksi edes yhtä palstaa valvotaan AKTIIVISESTI. (Kiitos Henkka Jii!).

      Itse asiassa äänestetään Henkka Jii koko "autot & liikenne" -palstan sheriffiksi, jotta saataisiin kuri ja järjestys tänne. Tosin säälin jo nyt HJ:n ranteita ja sormia jatkuvasta deleten painelusta...

      • Kyllästynyt

        saa todeta kuinka surullisen totta omat kommentit ovat.


      • Goldfinger

        Oletko sinä tosiaan noin tyhmä, vai leikitkö tyhmää? Naurettavampaa sepitystä täällä ei vähään aikaan ole nähtykään. Vai että oikein syyte uhkailusta? Heheh! Älä naurata kuoliaaksi!

        Minä tapan sinut heti huomenna nimim. Kyllästynyt. Vedän sinut munistasi hirteen ja kaivan silmät päästäsi! Tässä on kaipaamasi uhkaus!

        Noh, poju alahan haastaa minua roskiseen jos kykenet. Mene kipin kapin tekemään rikosilmoitus, niin nauravat sinut pihalle.

        Nimimerkkiä voi täällä solvata, uhata ja tehdä sille mitä tahansa keksii, ilman että siitä seuraa saktioita. Vasta kun tekee sitä samaa jonkun nimeltä mainitun henkilön tai tahon suhteen voidaan ryhtyä oikeustoimiin.

        Paina tämä asia siis tyhmään kaaliisi äläkä enää höpise täällä asiosta, joista et tajua hevon vittua.

        Minä tiedän tasan tarkkaan, miten voi kirjoittaa ja missä, joten koitahan rauhoittua vähitellen. Tunnen myös riittävästi lakia, joten laittoumuuksista minua ei saa täällä taatusti kiinni.

        Perässäni ravaa sekalainen, katkera, kateellinen ja traumaattinen rakkilauma räksyttämässä. Pitäisikö minun antaa niiden huudella aivan vapaasti? Eihän toki. He saavat juuri sitä mitä kerjäävät, eli kyykytystä!


      • aake
        Goldfinger kirjoitti:

        Oletko sinä tosiaan noin tyhmä, vai leikitkö tyhmää? Naurettavampaa sepitystä täällä ei vähään aikaan ole nähtykään. Vai että oikein syyte uhkailusta? Heheh! Älä naurata kuoliaaksi!

        Minä tapan sinut heti huomenna nimim. Kyllästynyt. Vedän sinut munistasi hirteen ja kaivan silmät päästäsi! Tässä on kaipaamasi uhkaus!

        Noh, poju alahan haastaa minua roskiseen jos kykenet. Mene kipin kapin tekemään rikosilmoitus, niin nauravat sinut pihalle.

        Nimimerkkiä voi täällä solvata, uhata ja tehdä sille mitä tahansa keksii, ilman että siitä seuraa saktioita. Vasta kun tekee sitä samaa jonkun nimeltä mainitun henkilön tai tahon suhteen voidaan ryhtyä oikeustoimiin.

        Paina tämä asia siis tyhmään kaaliisi äläkä enää höpise täällä asiosta, joista et tajua hevon vittua.

        Minä tiedän tasan tarkkaan, miten voi kirjoittaa ja missä, joten koitahan rauhoittua vähitellen. Tunnen myös riittävästi lakia, joten laittoumuuksista minua ei saa täällä taatusti kiinni.

        Perässäni ravaa sekalainen, katkera, kateellinen ja traumaattinen rakkilauma räksyttämässä. Pitäisikö minun antaa niiden huudella aivan vapaasti? Eihän toki. He saavat juuri sitä mitä kerjäävät, eli kyykytystä!

        Hei räkänokka.
        Isäsi tulee kohta kotiin ja tavanomaiseen tapaa antaa remmiä.


      • Goldfinger
        Kyllästynyt kirjoitti:

        saa todeta kuinka surullisen totta omat kommentit ovat.

        montaakaan lausetta tarvittu, kun sinäkin näytit täällä tyhmyytesi. Vai, että oikein oikeuteen nimimerkin uhkailusta!! Heheh!


      • Anonyymi
        Goldfinger kirjoitti:

        montaakaan lausetta tarvittu, kun sinäkin näytit täällä tyhmyytesi. Vai, että oikein oikeuteen nimimerkin uhkailusta!! Heheh!

        Miten muuten on, mihin sulta jäi se Iron Mike, olihan se huomattavasti nuorempi ja skrodempi kundi kun toi sun nykynen vanhaherra-30v autoalalla-ajan mersulla-imago? Mutta samanlaisia ilmasuja ja jopa sanoja käytät kun tämä sun bodattu ja trimmattu kaksoisminäs.


      • Goldfinger
        aake kirjoitti:

        Hei räkänokka.
        Isäsi tulee kohta kotiin ja tavanomaiseen tapaa antaa remmiä.

        Olet tyypillinen räkänenä poju, joka huutelee täällä perässäni, vaikkei siihen olisi pätkääkään varaa. Pysy rääpäle äitisi helmoissa ja pois aikamiesten parista, sillä mitkään kykysi eivät siihen taatusti riitä.
        Muista niistää myös nenäsi poju!

        Kyykkyyn siitä, hus, hus, hus!


      • Goldfinger
        kirjoitti:

        Miten muuten on, mihin sulta jäi se Iron Mike, olihan se huomattavasti nuorempi ja skrodempi kundi kun toi sun nykynen vanhaherra-30v autoalalla-ajan mersulla-imago? Mutta samanlaisia ilmasuja ja jopa sanoja käytät kun tämä sun bodattu ja trimmattu kaksoisminäs.

        Minulla on Iron Miken ikäinen poika! Olisiko siinä selitys? Mietihän sitä joutessasi. Poika oppii yleesä isältään monen moista ja Mike on oppivaa laatua, mutta isän jäljille siitä ei ainakaan vielä ole ja toisaalta en sitä aivan toivoisikaan:-@


      • Iron Mike
        Goldfinger kirjoitti:

        Minulla on Iron Miken ikäinen poika! Olisiko siinä selitys? Mietihän sitä joutessasi. Poika oppii yleesä isältään monen moista ja Mike on oppivaa laatua, mutta isän jäljille siitä ei ainakaan vielä ole ja toisaalta en sitä aivan toivoisikaan:-@

        ...pojistaan parempia kuin itsestään. Joten ei kai pappa minusta samanlaista toivo.


      • Anonyymi
        Goldfinger kirjoitti:

        Minulla on Iron Miken ikäinen poika! Olisiko siinä selitys? Mietihän sitä joutessasi. Poika oppii yleesä isältään monen moista ja Mike on oppivaa laatua, mutta isän jäljille siitä ei ainakaan vielä ole ja toisaalta en sitä aivan toivoisikaan:-@

        Onko "Lakimies" "Pete" "-Fani" myös jotain sukulaisiasi? Ainakin kirjoittelevat koneeltasi samanlaista paskaa.


    • Goldfinger

      Älä sössötä paskaa pelle!! Mikset lainaile minun vastauksiani samasta ketjusta, jossa kyykytän joka iikan mennen tullen? Sinä olet vain kateellinen pelle, ja ravaat perässäni ottamassa nekkuusi.

      Availet Goldfinger-traumoissasi oikein uusia ketjujakin. Heheh! Olet säälittävä Mikki Hiiri. Minua ei ole potkittu yhtään mihinkään, joten puhut täyttä paskaa. Minä kirjoitan tasan tarkkaan siellä missä haluan, sille ei täällä voida mitään. Viestejäni voi toki poistella, jos totuus ja suora puhe kirpaisevat liikaa, mutta uusia tulee tilalle.

      Perässäni ravaavat idiootit kyykytän aina ennenpitkää, sillä heidän aivo- eikä muukaan toimintansa ei riitä minulle näissä- eikä muissakaan kehissä.

      Sinulla on näköjään harhakuvitelmia, ei minulla. Vituttaako, kun et pysty osoittamaan niistä ensimmäistäkään? Minä en ristiin puhele, enkä valehtele asiostani ja siinä onkin pari ylivoimani selitystä. Kaksi vuotta täällä on yritetty kaikin keinoin saada minua jostain valheesta kiinni, mutta tulos on tasan NOLLA.

      Mitä vitun multipersoonia? Kukaan ei pysty todistamaan yhtään mitään niistä! Miksi vitussa kirjoittasin muilla niceillä, kun omani on aivan suvereeni täällä? Motiivi puuttuu poju pieni. Onko jossain muka kieletty kirjoittamasta usealla nicillä?

      Sinäkin kirjoittelet ainakin 10:llä eri nicillä. Heheh! Olen nimittäin kuullut niin ja kuulopuheisiin pitää sinunkin mielestäsi luottaa. Avausrepliikkisi nimittäin todisti, että uskot vaikket yhtään mitään TIEDÄ.

      Kyykkyyn siitä harhakuvitelminesi toope! Hus, hus, hus!

      • Anonyymi

        Sulla mies se on elämä pahassa hakusessa. Seriffeillä onkin kova homma deletoida älyttömiä vuodatuksiasi. Aivan totta, olet 2 vuotta häiriköinnyt eri paikoissa mutta mitään "kyykyttämistä" et ole pelle pystynyt osoittamaan, luulet vaan. Meneppäs lahopää vähän jäähtymään ja kenties miettimään tekemisiäsi.


      • Goldfinger
        kirjoitti:

        Sulla mies se on elämä pahassa hakusessa. Seriffeillä onkin kova homma deletoida älyttömiä vuodatuksiasi. Aivan totta, olet 2 vuotta häiriköinnyt eri paikoissa mutta mitään "kyykyttämistä" et ole pelle pystynyt osoittamaan, luulet vaan. Meneppäs lahopää vähän jäähtymään ja kenties miettimään tekemisiäsi.

        Hoh hoijjaa itsellesi tollo! Panehan rappana edes nicisi näkyviin vaikka kyykytetyksi tuleminen pelottaakin. Tottakai minä "häiriköin" eräiden mielestä, jotka alkavat väitellä kanssani ilman mitään mahdollisutta pärjätä minulle. Olet yksi näitä kateellisista perässäni ravaavista pelleistä, joiden itsetunto on täysin nollilla.


      • Anonyymi
        Goldfinger kirjoitti:

        Hoh hoijjaa itsellesi tollo! Panehan rappana edes nicisi näkyviin vaikka kyykytetyksi tuleminen pelottaakin. Tottakai minä "häiriköin" eräiden mielestä, jotka alkavat väitellä kanssani ilman mitään mahdollisutta pärjätä minulle. Olet yksi näitä kateellisista perässäni ravaavista pelleistä, joiden itsetunto on täysin nollilla.

        "Perässä ravaajat"? Onko sun perässä jotain ravaajia, voi mies parkaa...sattuukos tätä usein?
        Sinä et raukka ketään kyykyttele, kaikki on oman mielikuvituksesi tuotetta.


      • Vibraattorilta-nimen-napannut
        Goldfinger kirjoitti:

        Hoh hoijjaa itsellesi tollo! Panehan rappana edes nicisi näkyviin vaikka kyykytetyksi tuleminen pelottaakin. Tottakai minä "häiriköin" eräiden mielestä, jotka alkavat väitellä kanssani ilman mitään mahdollisutta pärjätä minulle. Olet yksi näitä kateellisista perässäni ravaavista pelleistä, joiden itsetunto on täysin nollilla.

        Ketä sinä muka kyykytät? Millä perusteella tuomitset itsesi voittajaksi näissä eipäs-juupas -väittelyissä?

        Ja muutko alkavat väitellä sinun kanssasi...? Nähdäkseni tässäkin ketjussa juuri Sinä alat väittelyn. Tai no oikeastaan et. Väittely on älyllistä Perusteisiin nojaavaa toimintaa, toisin kuin sinun lapselliset nimittelysi. Et taida kyetä perustelemaan väitteitäsi mitenkään (mistä tietenkin seuraa se, ettei niillä ole mitään painoarvoa...), ainakaan et tee sitä. Näytäpä nyt, jos osaisit edes KERRAN perustella joitain väitteitäsi, joita esität "vastustajiesi" (onko sinulla kenties vainoharhaisuutta?) henkilöstä. Sinusta on helppo esittää väitteitä, kun puuttuu vain sinun tapaasi "keskustella", itse esität todisteet vastapuolen tueksi.

        Istumaan siitä, hus hus hus!


      • Goldfinger
        kirjoitti:

        "Perässä ravaajat"? Onko sun perässä jotain ravaajia, voi mies parkaa...sattuukos tätä usein?
        Sinä et raukka ketään kyykyttele, kaikki on oman mielikuvituksesi tuotetta.

        Sinä olet yksi tyypillinen perässäni ravaava pelle. Vai väitkö sinä UNTAMO, ettet alkanut ravata perässäni? Voin sanoa sinulle poju, että haukkaat paskaat, jos luulet pärjääväsi minulle noilla eväillä.

        Sitä ovat monet koittaneet, mutta lopputulos on ollut aina nolo ja syvä kyykky. Täältä on häipynyt kahdessa vuodessa unholaan kymmenittäin tyyppejä, jotka ovat kompastuneet omaan näppäryytensä, kun oavt luuleet liikoja itsestään. Niin tulet kompastumaan sinäkin, mikäli yleensä viitsin vääntää selkeästi traumaattisen ja yksinkertaisen juntin kanssa.


      • Goldfinger
        Vibraattorilta-nimen-napannut kirjoitti:

        Ketä sinä muka kyykytät? Millä perusteella tuomitset itsesi voittajaksi näissä eipäs-juupas -väittelyissä?

        Ja muutko alkavat väitellä sinun kanssasi...? Nähdäkseni tässäkin ketjussa juuri Sinä alat väittelyn. Tai no oikeastaan et. Väittely on älyllistä Perusteisiin nojaavaa toimintaa, toisin kuin sinun lapselliset nimittelysi. Et taida kyetä perustelemaan väitteitäsi mitenkään (mistä tietenkin seuraa se, ettei niillä ole mitään painoarvoa...), ainakaan et tee sitä. Näytäpä nyt, jos osaisit edes KERRAN perustella joitain väitteitäsi, joita esität "vastustajiesi" (onko sinulla kenties vainoharhaisuutta?) henkilöstä. Sinusta on helppo esittää väitteitä, kun puuttuu vain sinun tapaasi "keskustella", itse esität todisteet vastapuolen tueksi.

        Istumaan siitä, hus hus hus!

        Etkö sinä osaa lukea? Juurihan minä kyykytin yhden tyypin, joka väitti täällä aivan puuta heinää. Perustelin sen myös oikein ja Suomen lakien mukaan. Siinä oli HETI sinulle yksi esimerkki siitä miten tyhmää porukkaa täällä liikkuu ja miten helppoa minun on täällä pärjätä.

        No, eikö esimerkki kelpaa? Koitahan tajuta, että minä en edes ala väittelemään, ellen tiedä olevani oikeassa. Juuri siksi en voi koskaan hävitä väittelyä. Älä myöskään matki minun tänne lanseeraamaani hus, hus, hus sanontaa. Koita keksiä jotain omasta päästäsi, ettet näytä noin yksinkertaiselta.


      • Anonyymi
        Goldfinger kirjoitti:

        Sinä olet yksi tyypillinen perässäni ravaava pelle. Vai väitkö sinä UNTAMO, ettet alkanut ravata perässäni? Voin sanoa sinulle poju, että haukkaat paskaat, jos luulet pärjääväsi minulle noilla eväillä.

        Sitä ovat monet koittaneet, mutta lopputulos on ollut aina nolo ja syvä kyykky. Täältä on häipynyt kahdessa vuodessa unholaan kymmenittäin tyyppejä, jotka ovat kompastuneet omaan näppäryytensä, kun oavt luuleet liikoja itsestään. Niin tulet kompastumaan sinäkin, mikäli yleensä viitsin vääntää selkeästi traumaattisen ja yksinkertaisen juntin kanssa.

        Hehehe!
        Jätkä nakattiin pellolle mersupalstalta ja nyt soittelet poskeasi täällä. Hohoho! Et mahda mitään että sulle vittuillaan olan takaa!


      • Anonyymi
        Goldfinger kirjoitti:

        Etkö sinä osaa lukea? Juurihan minä kyykytin yhden tyypin, joka väitti täällä aivan puuta heinää. Perustelin sen myös oikein ja Suomen lakien mukaan. Siinä oli HETI sinulle yksi esimerkki siitä miten tyhmää porukkaa täällä liikkuu ja miten helppoa minun on täällä pärjätä.

        No, eikö esimerkki kelpaa? Koitahan tajuta, että minä en edes ala väittelemään, ellen tiedä olevani oikeassa. Juuri siksi en voi koskaan hävitä väittelyä. Älä myöskään matki minun tänne lanseeraamaani hus, hus, hus sanontaa. Koita keksiä jotain omasta päästäsi, ettet näytä noin yksinkertaiselta.

        Hus hus, et ole todistanut mitään, luulet vaan. Ja sun laintietämykses, hih!


      • Goldfinger
        kirjoitti:

        Hehehe!
        Jätkä nakattiin pellolle mersupalstalta ja nyt soittelet poskeasi täällä. Hohoho! Et mahda mitään että sulle vittuillaan olan takaa!

        Älä lässytä Mikki-Hiiri. Minua ei ole nakattu yhtään mihinkään. Minulle voi aivan vapaasti vittuilla täällä, sillä se paljokaan vaadi, mutta nokitusten onkin jo asia erikseen POJUSENI! Vittuilussakin jäät hopealle POJUSENI!


      • Anonyymi
        Goldfinger kirjoitti:

        Älä lässytä Mikki-Hiiri. Minua ei ole nakattu yhtään mihinkään. Minulle voi aivan vapaasti vittuilla täällä, sillä se paljokaan vaadi, mutta nokitusten onkin jo asia erikseen POJUSENI! Vittuilussakin jäät hopealle POJUSENI!

        Ja kyllä sulle vittuillaankin! Et millään ehdi vastata kaikkiin sulle heitettyihin vittuiluihin jokaisella sivulla. Joudut päivystämään netissä kellonympäri ja aina joku ehtii sua ennen. Voi käydä aika raskaaksi...hehehee!


      • Goldfinger
        kirjoitti:

        Ja kyllä sulle vittuillaankin! Et millään ehdi vastata kaikkiin sulle heitettyihin vittuiluihin jokaisella sivulla. Joudut päivystämään netissä kellonympäri ja aina joku ehtii sua ennen. Voi käydä aika raskaaksi...hehehee!

        Luuletko, että sinunkaltaisesi reppanoiden vittuilulla on kovaan maineeseeni mitään merkitystä? Vakituiset täällä tietävät, kuinka teille reppanoille lopulta käy.

        Olette lopussa nolattuja ja kyykyssä. Juna menee ja te jäätte aina asemalle. Näin ovat sävelet täällä, eikä se miksikään siitä muutu. Tottakai vastus on heikkoa minun tasoiselleni miehelle, mutta voihan sitä ajan kuluksi leikkiä heikompien ja tyhmempienkin kanssa :-@


      • Anonyymi
        Goldfinger kirjoitti:

        Luuletko, että sinunkaltaisesi reppanoiden vittuilulla on kovaan maineeseeni mitään merkitystä? Vakituiset täällä tietävät, kuinka teille reppanoille lopulta käy.

        Olette lopussa nolattuja ja kyykyssä. Juna menee ja te jäätte aina asemalle. Näin ovat sävelet täällä, eikä se miksikään siitä muutu. Tottakai vastus on heikkoa minun tasoiselleni miehelle, mutta voihan sitä ajan kuluksi leikkiä heikompien ja tyhmempienkin kanssa :-@

        Jep, kaikki tällä palstalla tosiaan tuntee sinut. Hullu mikä hullu, kunhan vaan huvikseni härnään sinun kaltaista. Se miksi lopulta jäät tänne soittamaan suuta yksin johtuu siitä että muilla on jopa elämä ja sinä olet tarpeeksi tyhmä roikkuaksesi täällä vuosia. Hajoo pelle!


      • Vibraattorilta-nimen-napannut
        Goldfinger kirjoitti:

        Etkö sinä osaa lukea? Juurihan minä kyykytin yhden tyypin, joka väitti täällä aivan puuta heinää. Perustelin sen myös oikein ja Suomen lakien mukaan. Siinä oli HETI sinulle yksi esimerkki siitä miten tyhmää porukkaa täällä liikkuu ja miten helppoa minun on täällä pärjätä.

        No, eikö esimerkki kelpaa? Koitahan tajuta, että minä en edes ala väittelemään, ellen tiedä olevani oikeassa. Juuri siksi en voi koskaan hävitä väittelyä. Älä myöskään matki minun tänne lanseeraamaani hus, hus, hus sanontaa. Koita keksiä jotain omasta päästäsi, ettet näytä noin yksinkertaiselta.

        Perustelu on sitä, että voit pitävästi todistaa väitteesi ja se voidaan vielä varmentaa vaikkapa lakikirjasta.

        Perustelepa siis väitteesi oikein lakipykälien kera, niin siinä vaiheessa tunnustan, että olet osallistunut väittelyyn hyvin argumentoidulla väitteellä. Tähän asti tekstisi on pelkkää paskaa ilman perusteluja.

        Onko sinulla oikein copyright tuolle sanonnalle? :) Haastatko kenties oikeuteen tekijänoikeusrikkomuksesta? Onko sinulla todisteita siitä, että juuri Sinä, niin henkilönä kuin nimimerkkinä, että näiden yhdistelmänä olet "lanseerannut" tuon "sanonnan" tänne? Perustele, tai ole väittämättä.


    • Autoilija

      Vaihtakaa koululaiset palstaa. Teidän lapselliset uhoamiset ei kiinnosta!

      • Goldfinger

        Ihanko autoilija olet? Eipä hevin uskoisi, noin juntista tyypistä. Kovasti näyttää sinuakin nämä jutut kiinostavan. Puhut aivan ristiin rassukka! Älä ihmeessä lue poju, jos sinua alkaa noin kovasti ahdistamaan. Minä tein autokauppa jo silloin, kun sinä paskoit vaippoisi, joten se siitä kuluneesta koululaisfraasistasi.


      • Anonyymi
        Goldfinger kirjoitti:

        Ihanko autoilija olet? Eipä hevin uskoisi, noin juntista tyypistä. Kovasti näyttää sinuakin nämä jutut kiinostavan. Puhut aivan ristiin rassukka! Älä ihmeessä lue poju, jos sinua alkaa noin kovasti ahdistamaan. Minä tein autokauppa jo silloin, kun sinä paskoit vaippoisi, joten se siitä kuluneesta koululaisfraasistasi.

        Mites Goldi on, miksi hylkäsit mesepalstan ja sen kyykytetyt "pellet"? Miksi hylkäsit Iron Miken tällä palstalla, alkoiko jutut mennä sen kanssa ristiin vai etkö ehdi kirjotella?


      • Anonyymi
        Goldfinger kirjoitti:

        Ihanko autoilija olet? Eipä hevin uskoisi, noin juntista tyypistä. Kovasti näyttää sinuakin nämä jutut kiinostavan. Puhut aivan ristiin rassukka! Älä ihmeessä lue poju, jos sinua alkaa noin kovasti ahdistamaan. Minä tein autokauppa jo silloin, kun sinä paskoit vaippoisi, joten se siitä kuluneesta koululaisfraasistasi.

        Juu sä oot kova automiäs...näkis vaan...muuta kun et keksi takerrut toisten nickeihin...mites toi sun lähinnä hieromasauvoihin yhdistetty nickis sitten, onko sekin kaivettu perseestä? hohohoh!


      • JH
        Goldfinger kirjoitti:

        Ihanko autoilija olet? Eipä hevin uskoisi, noin juntista tyypistä. Kovasti näyttää sinuakin nämä jutut kiinostavan. Puhut aivan ristiin rassukka! Älä ihmeessä lue poju, jos sinua alkaa noin kovasti ahdistamaan. Minä tein autokauppa jo silloin, kun sinä paskoit vaippoisi, joten se siitä kuluneesta koululaisfraasistasi.

        Jonkin aikaa autosivustolla oli hiljaistakin, mutta nyt on taas rauha mennyt. Syynä on ilmeisesti:

        GF on saanut lomaa parantolasta(hourulasta)

        GF on saanut nettiyhteyden päiväsaliin jossa muut zombiet kokoavat palapelejä

        GF on ominpäin mennyt muuttamaan lääkitystään ostaen ilmeisesti katukaupasta jotain laittomia mömmöjä

        GF on lopettanut kokonaan punaisten pillereitten napsimisen

        GF juo ehkä liikaa kahvia; sekoittaa heikkohermoisen

        GF:n kummatkaan kivekset eivät ole vielä laskeutuneet

        GF on saanut nokkiinsa Esson baarissa


      • trg8
        Goldfinger kirjoitti:

        Ihanko autoilija olet? Eipä hevin uskoisi, noin juntista tyypistä. Kovasti näyttää sinuakin nämä jutut kiinostavan. Puhut aivan ristiin rassukka! Älä ihmeessä lue poju, jos sinua alkaa noin kovasti ahdistamaan. Minä tein autokauppa jo silloin, kun sinä paskoit vaippoisi, joten se siitä kuluneesta koululaisfraasistasi.

        GF, pahimpia vatipäitä mihin olen forumeilla törmännyt.

        Joko täysin patologinen tapaus tai sitten peelo joka on lumoutunut kirjoittelun nimettömyydestä.


    • Kuikelo

      Eipä voi muuta sanoa kuin, että onneksi GF ei terrorisoi muiden juttuja. Tyytyy kinastelemaan parin ihmisen kanssa.
      Aika ala arvoista...

      Hyi. äkkiä pois täältä.

      • Goldfinger

        Tollo hei! Painahan sinäkin tyhmään kaaliisi, että minua ei yksikään typpi ole kyykyttänyt Suomi 24:ssa kahteen vuoteen, eikä tule koskaan kyykyttämäänkään. Jos näin väität, niin anna esimerkki! Heheh! Tässä on sävelet myös yllä oleville luuserille ja aivottomille hiipareille.

        Kyykkyyn siitä! Hus, hus, hus!


      • Goldfinger
        Goldfinger kirjoitti:

        Tollo hei! Painahan sinäkin tyhmään kaaliisi, että minua ei yksikään typpi ole kyykyttänyt Suomi 24:ssa kahteen vuoteen, eikä tule koskaan kyykyttämäänkään. Jos näin väität, niin anna esimerkki! Heheh! Tässä on sävelet myös yllä oleville luuserille ja aivottomille hiipareille.

        Kyykkyyn siitä! Hus, hus, hus!

        Kun lukee älyttömiä kirjotuksiasi SUPERKARAVAANARINA ja Iron Mikenä ynnä muuna ei voi muuta kuin yhtyä jo täällä aiemmin lausuttuun.


    • Superkyykyttäjä

      GF,

      onko taskut kusesta kuivat?

      Pidäpäs nyt sormet siellä taskuissa, äläkä enää sekaannu
      näihin aikuisten hommiin, ellet halua kokea uudelleen
      sitä pyöritystä, johon viime lauantaina jouduit.

      Mahtoi olla mukavaa, kun vedeltiin kölin alta edestakaisin kuin pässiä narussa ja litran
      mittaa.

      Siis kädet taskuun, ei näppäimille.
      Palaan kuten lupasin parin vuoden kuluttua, jos tarvetta ilmenee.

    • Aikuinen

      Ja nyt se etsi seuraavan osaston häiriköitäväksi.
      Mihinkähän seuraavaksi kun se potkitaan täältäkin pois. Toivottavasti omiensa pariin esim. mielenterveys.nettiin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe