60m juoksu?

Jaska Jokunen

Paljon juoksette tuon matkan?Pistäkää ikänne ja sukupuolenne ja mitä liikuntaa harrastatte?Painokin olisi hyvä laittaa tuohon, koska silläkin on merkitystä juoksu nopeuteen etenkin, jos on niinkun läskiä siinä mahan ympärillä.

Ikä:14
Sukupuoli:Poika
Harrastukset:Jääkiekkoa 6:tta kautta.
Paino:noin 70-85kg(läskiä)ylipainoa jonkin verran.

Aika:5 päivää sitten juoksin tuon aikaan 10.2 sek.
Eilen kun testasin juoksin 10.6(Napin painalluksen nopeudella on merkitystä)huom puolisekunttia on erittäin pieni ero! paitsi jos olet kilpailu tasolla juoksemassa niin se on erittäin iso ero!(riipuen tietysti)Itse pyrin jouluksi juoksemaan tuon matkan 9.5-10.00 sekkaan, kuitenkin alle 10 sekunnin pyrin.

157

16590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tänä kesänä

      Tyttö, 7 vee, paino 20 kg, aika 60 m 10,79. Sähköaika ja löysäsi selvästi lopussa, kun kilpakaverit jäivät taakse. Juostu siis kilpailuissa. Harrastaa hiihtoa, painia, suunnistusta, vähäsen yleisurheilua. 40 m:n paras sähköaika on 7,54. Käsiajat ei yleensäkään ole kuin suuntaa antavia.

      • ?????

        14 wee poika
        paino 52,5kg pituus 168cm
        aika 60m. 7,83
        oikeestaan en harrasta mitään mut oon harrastanu yleisurheiluu ja lentopalloo muutamia vuosia sitten. *_*


      • Voi uskoa tuota
        ????? kirjoitti:

        14 wee poika
        paino 52,5kg pituus 168cm
        aika 60m. 7,83
        oikeestaan en harrasta mitään mut oon harrastanu yleisurheiluu ja lentopalloo muutamia vuosia sitten. *_*

        Että juostaan 7.8sekkaan? vaiko kenties itse olen mitannut tuon omani väärin?olen siis tehnyt näin että kännykästä sekuntti kello ja napsautan ajan päälle kun lähden juoksemaan ja napsautan pois kun olen saavuttanut kohteen.Jos todellakin juosket tuohon aikaan ja minä tuohon niin juoksu ero on ainakin 20-30m.Ja olen mitannut matkan niin sanotulla omalla askel mitalla.


      • Tyttö pahalainen

        lujaa!!! Onko ikä oikein? Tai kai se on, ku painoakin on näköjään vaan hyttysen verran. Kiinnostais tietää sen 60 m:n aika sitten kun ei löysää ;)


      • saattaa olla
        Voi uskoa tuota kirjoitti:

        Että juostaan 7.8sekkaan? vaiko kenties itse olen mitannut tuon omani väärin?olen siis tehnyt näin että kännykästä sekuntti kello ja napsautan ajan päälle kun lähden juoksemaan ja napsautan pois kun olen saavuttanut kohteen.Jos todellakin juosket tuohon aikaan ja minä tuohon niin juoksu ero on ainakin 20-30m.Ja olen mitannut matkan niin sanotulla omalla askel mitalla.

        No kyllä tuo todella kovalta tulokselta kuulostaa, mutta en tiedä onko sitten mahdoton. Ainakin pari kaveria aikanaan juoksi tuon matkan selkeästi alle 9 sekuntiin. Olisko ollut 8.3 tai jotain, joten ei se 7.8 ehkä ihan mahdoton ole..
        Mutta en tiedä..


      • 7 v

        juoksin 60 m aikaan 10,00 tasan. tyttö, n.24kg silloin.


      • mirka
        7 v kirjoitti:

        juoksin 60 m aikaan 10,00 tasan. tyttö, n.24kg silloin.

        tai kilpaillu? pärjännyt? on muuten iso ero puhutaanko 7 vuotiaasta, vai 7-sarjalaisesta. niillä voi olla vuoden ikäero ;)

        ja käsiajat ei tosiaankaan oo ku suuntaa antavia.


      • sprintteri 2
        ????? kirjoitti:

        14 wee poika
        paino 52,5kg pituus 168cm
        aika 60m. 7,83
        oikeestaan en harrasta mitään mut oon harrastanu yleisurheiluu ja lentopalloo muutamia vuosia sitten. *_*

        Eräissä kisoissa 15-vuotias (paras) juoksi 7,57.


      • Äiskä Ö
        Tyttö pahalainen kirjoitti:

        lujaa!!! Onko ikä oikein? Tai kai se on, ku painoakin on näköjään vaan hyttysen verran. Kiinnostais tietää sen 60 m:n aika sitten kun ei löysää ;)

        juoksi 60 m silloin 7 ikäisenä aika lailla 10 sekan pintaan. Tosin sitä vähemmän juostiin kun 40 m on noilla nuoremmilla yleisin matka. Nyt on 11 vee ja lujaa menee yhä ;) Suomen kärkityttöjä 60 m:llä


      • 14wwww
        sprintteri 2 kirjoitti:

        Eräissä kisoissa 15-vuotias (paras) juoksi 7,57.

        tunnen sen pojan, HARJOITTELEN hänen kanssaan ja hän oli 14w kun hän juoksi sen. olisi ollut SE mutta kun oli hallikaudella niin oli p15 sarjassa!!!!


      • Helposti juoksee
        saattaa olla kirjoitti:

        No kyllä tuo todella kovalta tulokselta kuulostaa, mutta en tiedä onko sitten mahdoton. Ainakin pari kaveria aikanaan juoksi tuon matkan selkeästi alle 9 sekuntiin. Olisko ollut 8.3 tai jotain, joten ei se 7.8 ehkä ihan mahdoton ole..
        Mutta en tiedä..

        http://www.tilastopaja.org/db/fi/atw.php?ID=1645
        Tuon 7.8 hän on juossut 13-vuotiaana ja hän on sentään nainen.


      • ennen porukka oli nopeampaa.
        14wwww kirjoitti:

        tunnen sen pojan, HARJOITTELEN hänen kanssaan ja hän oli 14w kun hän juoksi sen. olisi ollut SE mutta kun oli hallikaudella niin oli p15 sarjassa!!!!

        Ei voi olla!


      • Tosinopee

        Meidän likka juoksi alle 10s.


      • Huhuuu1
        ????? kirjoitti:

        14 wee poika
        paino 52,5kg pituus 168cm
        aika 60m. 7,83
        oikeestaan en harrasta mitään mut oon harrastanu yleisurheiluu ja lentopalloo muutamia vuosia sitten. *_*

        Lolo Jones 7.29 Olympiavoittaja naisten 100m aidoissa!!!!!


      • Anonyymi
        ????? kirjoitti:

        14 wee poika
        paino 52,5kg pituus 168cm
        aika 60m. 7,83
        oikeestaan en harrasta mitään mut oon harrastanu yleisurheiluu ja lentopalloo muutamia vuosia sitten. *_*

        Minkä sun nimi o


    • Valmentaja123

      Joo munkin mielestä 14-vuotiaan pojan 7.81 aika kuulostaa aika kovalta. tuolla ajalla ollaan jo Suomen TOP-5:ssa. Ja jos ei edes harrasta yleisurheilua...

      Meikäläisen velipoika on 15-v ja harrastanut yleisurheilua koko ikänsä. 60 m menee 7.81, mikä on mielestäni ihan hyvä aika. Pärjää kyllä paremmin 200 ja 300 metrillä. SM menestystäkin on. Satanen menee nykyään hieman alle 12 sek.

      • poika 13

        Käsiaika on 8.4 mut valmentaja sano että se on varmaan 8.60 jos ois otettu sähköajalla. Ja sitte sähköaika on 8.90.

        Mun ikästen SE on 7.55! Ja 19 paras on juosst jo 7.83 joten 14 vuotiaitten on varmaan aika kova.


      • ei niin
        poika 13 kirjoitti:

        Käsiaika on 8.4 mut valmentaja sano että se on varmaan 8.60 jos ois otettu sähköajalla. Ja sitte sähköaika on 8.90.

        Mun ikästen SE on 7.55! Ja 19 paras on juosst jo 7.83 joten 14 vuotiaitten on varmaan aika kova.

        ei sentään niin hidasta sakkia.


    • poika!

      Juoksin talvella hallissa 7,80 ja painan noin 83 kiloa.
      Oon harrastanu 7-8 vuotiaasta asti jääkiekkoa, jalkkista ja yleisurheilua.

      • 8.88

        Toi on sähköaika. Oon 13 vuotias. Painan 45 kg . Harrastan 3-loikkaa ja aitajuoksuja


    • sprintteri 2

      sähköaika: 9,07
      käsiaika: 8,89
      10-vuotias poika,
      paino: n.35kg
      harrastukset: Olen pelannut jalkapalloa, en muista montako vuotta. Ja yleisurheilua, alle puolivuotta.

    • pojkka 75kg

      60m aika oli tossa viime talvena pm-kisoissa 7.49, ja voitto sillä irtos omassa sarjassa, tosin telinelähtöä en todellakaan hallitse vielä, että sillä saisi pari kymppää ajasta pois... 100m tällä kaudella mennyt 11.61, mutta sm-kisoihin mennessä (ovat elokuussa) pitäisi mennä 11.4...

      • kalle500

        Olen juossut 60m 7.47. Olen kyllä nghi tran valmennuksessa. 200m 24.01, vielä mainitakseni (:


      • xfblskff
        kalle500 kirjoitti:

        Olen juossut 60m 7.47. Olen kyllä nghi tran valmennuksessa. 200m 24.01, vielä mainitakseni (:

        no kyllähän se aika heikkoo on jos askelmittauksella ite mitannu matkan ja ite juostessa ottaa kännykällä aikaa... jos oli vielä lenkkarit jalassa?
        ei oo hirmu tarkka aika sitten ja jos ei harrasta varsinaisesti yleisurheilua ja juoksua niin voi se kestää vähän aikaa... mutta onhan se hyvät että juoksentelee, onhan siitä hyötyy vaikka jääkiekkoon, ja kyllä se nopeus paranee kun harjottelee.
        voi se poju tosiaan juosta 7.81 15-vuotiaana kun 2 tuttuu 15-vuotiasta juoks kerran 7.30 mut ne olikin ihan suomen nopeimpia ikäsissään... mä vaan 8.43 :,(


      • kalle500
        xfblskff kirjoitti:

        no kyllähän se aika heikkoo on jos askelmittauksella ite mitannu matkan ja ite juostessa ottaa kännykällä aikaa... jos oli vielä lenkkarit jalassa?
        ei oo hirmu tarkka aika sitten ja jos ei harrasta varsinaisesti yleisurheilua ja juoksua niin voi se kestää vähän aikaa... mutta onhan se hyvät että juoksentelee, onhan siitä hyötyy vaikka jääkiekkoon, ja kyllä se nopeus paranee kun harjottelee.
        voi se poju tosiaan juosta 7.81 15-vuotiaana kun 2 tuttuu 15-vuotiasta juoks kerran 7.30 mut ne olikin ihan suomen nopeimpia ikäsissään... mä vaan 8.43 :,(

        Nopeus on lahja ja sattuu olemaan vaan tietyillä ihmisillä. Treenaamalla pääset tietylle tasolle esim. pikajuoksussa. Mutta niihin alle 11s aikoihin esim. 100 metrillä tarvitaan pikajuoksulahjoja.


      • sfbns
        kalle500 kirjoitti:

        Nopeus on lahja ja sattuu olemaan vaan tietyillä ihmisillä. Treenaamalla pääset tietylle tasolle esim. pikajuoksussa. Mutta niihin alle 11s aikoihin esim. 100 metrillä tarvitaan pikajuoksulahjoja.

        niin miullakin taitaa olla sellanen 97-98 prosenttia niitä hitaita lihassoluja ja muutama nopee!


      • kalle500
        sfbns kirjoitti:

        niin miullakin taitaa olla sellanen 97-98 prosenttia niitä hitaita lihassoluja ja muutama nopee!

        Jos olet juossut tollaisen ajan 60 metrillä.


      • tämä....
        kalle500 kirjoitti:

        Jos olet juossut tollaisen ajan 60 metrillä.

        14v tyttö
        55kg/170cm
        sähköaika: 8,60 (en ole vähään aikaan 60m juoksennellut ku vaihtu 100m, eli kyseinen aika on juostu 13 vuotiaana)
        harrastukset: yleisurheilu(kilpailen ja harrastan ympäri vuoden), telinevoimistelu(talvella, en kilpaile)

        tykkään juosta aitoja enemmän kuin sileitä, joten niitä on tullu harjoiteltua enemmän..


      • Juha82
        kalle500 kirjoitti:

        Nopeus on lahja ja sattuu olemaan vaan tietyillä ihmisillä. Treenaamalla pääset tietylle tasolle esim. pikajuoksussa. Mutta niihin alle 11s aikoihin esim. 100 metrillä tarvitaan pikajuoksulahjoja.

        onnistu niin hyvin ei oo kovin hyvät mahdollisuudet alittaa 11sekkaa
        harkoissa tuntuu menevän kovaa, 11sekunnin tasoa ja allekin sitten kisassa 11.30
        en oo enää juossut muutamaan vuoteen kilpatasolla
        pointtini on se että jos jännittää liikaa niin se veroittaa aikaa
        lahjoja ois mutta se kilpailupää huomio


      • on varmaan aika
        Juha82 kirjoitti:

        onnistu niin hyvin ei oo kovin hyvät mahdollisuudet alittaa 11sekkaa
        harkoissa tuntuu menevän kovaa, 11sekunnin tasoa ja allekin sitten kisassa 11.30
        en oo enää juossut muutamaan vuoteen kilpatasolla
        pointtini on se että jos jännittää liikaa niin se veroittaa aikaa
        lahjoja ois mutta se kilpailupää huomio

        yksilöllistä parantaako jännittäminen aikaa. kisoissa on kuitenkin sähköajanotto ja harkoissa sitä ei niin usein ole saatavilla, joten niitä ei voi verrata. en tosin ole koskaan tuntenut ketään jolla jännittäminen olisi huonontanut aikaa. itse en jännitä juuri ollenkaan pienissä kisoissa, mutta kun pääsen sm-kisoihin (tai vastaavaan) olen usein ihan hermona, mutta silloin niitä ennätyksiä tulee!


      • Juha82
        on varmaan aika kirjoitti:

        yksilöllistä parantaako jännittäminen aikaa. kisoissa on kuitenkin sähköajanotto ja harkoissa sitä ei niin usein ole saatavilla, joten niitä ei voi verrata. en tosin ole koskaan tuntenut ketään jolla jännittäminen olisi huonontanut aikaa. itse en jännitä juuri ollenkaan pienissä kisoissa, mutta kun pääsen sm-kisoihin (tai vastaavaan) olen usein ihan hermona, mutta silloin niitä ennätyksiä tulee!

        ottaneet vain käsiaikoja harkoissa, mutta laskeneet siitä kuinka se kulkisi sähköajalla
        käsiajalla saa noin 3 kymmenystä nopeamman ajan kuin sähköajalla

        esim kerran käsiaika näytti 60 metrillä 6.7 tai 6.8 kyseessä oli harkat
        kisassa meni käsiajalla 7.0

        niin liekö joku toinen syy sitten mikä heikensi aikaani kisassa??
        osaatko sanoa?


      • Juha82
        on varmaan aika kirjoitti:

        yksilöllistä parantaako jännittäminen aikaa. kisoissa on kuitenkin sähköajanotto ja harkoissa sitä ei niin usein ole saatavilla, joten niitä ei voi verrata. en tosin ole koskaan tuntenut ketään jolla jännittäminen olisi huonontanut aikaa. itse en jännitä juuri ollenkaan pienissä kisoissa, mutta kun pääsen sm-kisoihin (tai vastaavaan) olen usein ihan hermona, mutta silloin niitä ennätyksiä tulee!

        100 metrillä?


      • kalle500
        Juha82 kirjoitti:

        100 metrillä?

        Ennätykseni on 100m:llä 11.58, juostuna eilen. Aikuisten pm-kisoissa uudeskaupungissa.


      • Hyvä aika tuo on
        xfblskff kirjoitti:

        no kyllähän se aika heikkoo on jos askelmittauksella ite mitannu matkan ja ite juostessa ottaa kännykällä aikaa... jos oli vielä lenkkarit jalassa?
        ei oo hirmu tarkka aika sitten ja jos ei harrasta varsinaisesti yleisurheilua ja juoksua niin voi se kestää vähän aikaa... mutta onhan se hyvät että juoksentelee, onhan siitä hyötyy vaikka jääkiekkoon, ja kyllä se nopeus paranee kun harjottelee.
        voi se poju tosiaan juosta 7.81 15-vuotiaana kun 2 tuttuu 15-vuotiasta juoks kerran 7.30 mut ne olikin ihan suomen nopeimpia ikäsissään... mä vaan 8.43 :,(

        "mä vaan 8.43 :,( "

        Tiedätköhän ollenkaan, kuinka kova aika tuokin on? Monelle sinun ikäisellesi tavalliselle tallaajalle, jotka eivät harrasta yleisurheilua tai liikuntaa ollenkaan, on jo 10 sekunnin alitus 60 metrillä ylivoimainen tavoite.


      • Kyllä vaan
        kalle500 kirjoitti:

        Ennätykseni on 100m:llä 11.58, juostuna eilen. Aikuisten pm-kisoissa uudeskaupungissa.

        Oma satasen ennätykseni on jotain 14-15 sekunnin välissä. Mutta en harrastakaan enää ollenkaan yleisurheilua, enkä ole ikinä treenannut pikamatkoja varten. Ja viimeksi oon juossu satasenkin varmaan 5 vuotta sitten. Kestävyysmatkoilla olenkin huomattavasti parempi.


      • hähtöh
        kalle500 kirjoitti:

        Nopeus on lahja ja sattuu olemaan vaan tietyillä ihmisillä. Treenaamalla pääset tietylle tasolle esim. pikajuoksussa. Mutta niihin alle 11s aikoihin esim. 100 metrillä tarvitaan pikajuoksulahjoja.

        pituus- ja muut hyppytulokset ovat surkeita?


      • Juha8222
        Juha82 kirjoitti:

        100 metrillä?

        11.30 sähköajalla
        kerran meni 11.42 vastatuulessa rankkasateessa, se oli elämäni paras juoksu mut valitettavasti osui huonoon keliin mutta siellä oli juoksemassa kovia nimiä kuten mm Namdi Anusim ja Sampsa Tuikka jotka voitti mut about 6-7 kymmenysosasekunnilla.

        Olin A-Finaalissa mukana.

        11.30 meni 1,7 myötätuulessa
        kerran meni 11.29 2,1 myötäisessä


      • Anonyymi
        Hyvä aika tuo on kirjoitti:

        "mä vaan 8.43 :,( "

        Tiedätköhän ollenkaan, kuinka kova aika tuokin on? Monelle sinun ikäisellesi tavalliselle tallaajalle, jotka eivät harrasta yleisurheilua tai liikuntaa ollenkaan, on jo 10 sekunnin alitus 60 metrillä ylivoimainen tavoite.

        Hei,

        taidan olla sitten ollut lahjakkuus 60-metrillä, kun juoksin 6. luokkien välisissä kilpailuissa sen aikaan 8.9. Tuolla ajalla mentiin koulujenvälisiin. Siinä hävisi eri urheiluseuroihin kuuluneita tyttöjä minulle, itse en edes harrastanut mitään yleisurheilua. Samoin hiihdossa olin hyvä (matkat yleensä 3 tai 5km). Siinäkin voitin luokkien väliset kisat. Kuulaa työnsin muistaankseni yli 7m (siis 6.luokka ja tais olla 2.5kg) pakituksella:) Tarvis tarkistaa lehtijutuista, en muista tarkkaan. Urheilu oli vain kivaa puuhaa, ei otsa irvellä tekemistä. Tyttö -69, Kangasala


    • rtusghnsrthnsxtfgh

      > "Paljon juoksette tuon matkan?"

      Juoksen sen tasan 60 metriin.

      • seurassa oot?

        aitajuoksussa tarvitaan tekniikkaa. onko seurassasi aitavalmentajaa ja jos ei niin aitajuoksun opetteleminen itse on melko vaikeaa


    • lehtikasa

      Olen poika, 14- vuotta, jotain 58 kg (en lihava) ja virallinen aikani on 8.7. Nykyään harrastan tennistä, mutta muuten urheilu oli aika vähässä, paitsi pari kurssia ratsastuksesta kävin.

    • lehhtikasa

      Se oli kuitenkin siis otettu käsiajalla.

    • Yleisurheilua harrastava

      oon 11w täytän 12 marraskuussa ja mun enkat jossain 9.30- 9.40
      mutta Jonkun piirin ( en muista ) 11w juossut alta yheksän sekan ( piiri ennätys )


      painan 38 kiloo ja ei oo kamalasti läskiä
      harrastan yleisurheiluu ja on muitakin ok ennäyksii
      korkeus : 1.30 ( oon 148 pitkä )
      pituus 4.01m
      400 1.20
      600 2.00

      • voi voi nykynuorisoo

        Paljon parempia tuloksia tehtiin aikoinaan, kun itte harrastin. Pituutta hypättiin yleensä >450 cm


    • Alexandra.

      Heips! Vaihan vain hitusen aihetta. Meinaan aion kysyä ja toivon vastausta 80m aitajuoksuun liittyen.. : D Elikkä kuinka pitkä väli on aidoissa tolla matkalla? Tiedätte?

      • jggvgh

        Alkusileä on 12,00 metriä, aitojen välit 8,00 metriä ja loppusileäksi jää 12,00 metriä. Ja aitojen korkeushan on 76,2 cm.


      • Alexandra.
        jggvgh kirjoitti:

        Alkusileä on 12,00 metriä, aitojen välit 8,00 metriä ja loppusileäksi jää 12,00 metriä. Ja aitojen korkeushan on 76,2 cm.

        Hyvin paljon kiitoksia : ) teen tiedolla paljon!


    • ...

      itse juoksin 8.08 ja olen 13 vuotias tyttö. Harrastan jalkapalloa ja olen aika urheilullinen. onko tulos 8.08 niin hyvä että pitäisi miettiä liittyvänsä yleisurheilijoihin ja päästä hyvin tuloksin kilpailemaan? ..näin nimittäin nettisivuilta että yksi tietämäni tyttö oli sm-kisoissa juostessaan 10 sekunnin ajalla? mietin onko mahdollista ja päejäisinkö minä ja olisinko tarpeeksi hyvä tuohon ? :DD

      • kalle500

        Joo olen kalle rasila. http://www.tilastopaja.org/db/fi/atm.php?ID=5658
        Siinä ennätykseni. Mitään ei tule ilmaiseksi (:


      • juossut oon välillä juu.

      • kertoisitko itse?

      • Anonyymi

        Kyllä. Ehdottomasti


    • hiitain

      Ikä: 12
      Paino: 45 kg
      Pituus: 158,5 cm


      Juoksen 60 m 9.02 sek.

      • sdfhhwsfwefwfw

        2 vuotta sitten kun 16 olin ni 7,82 juoksin läpälllä kylmiltään farkut jalassa avoin jaloin ilman telineitä.. 7-11 wee kävin yleis u kisoissa mutta en koskaa treenannu tai harrastanu mitää muuta.. 100 metrii meni 15-16 wee joku 12.5..että iha hyvi ilman treenii


    • janitallallei

      ikä: 14
      sukupuoli: tyttö
      pituus ja paino jotai 154 ja paino jotai 47kg??
      harrastukset: ei mittä varsinaista liikun joka pv, mutten harrasta mitään missään seurassa. harjoitan lihaskuntoa, nostan painoja ymsyms vedän leukoja tollasta jännää.

      60 m aika on 8,6
      nilkka oli edellispäivänä vääntyny, mutta ei se sattunu juostessa.

    • jei!!!!

      Itse juoksen tämän matkan 8.31 sekunttiin ja tämä aika on iha sähköajalla otettu, että sekuntteja ei heru liikaa eikä liian vähänkään. =D Neuvoksi voin antaa, jos käsiajalla otat aikoja, lisääppä niihin noin 26 sadasosaan niin saat ''niin sanotun'' sähköajan. Mutta ei sitäkään voi viellä kumminkaan sähköajaksi sanoa.

      Harrastan yleisurheilua, mutta muitakin lajeja on tultu harrastetuksi esim. pesäpalloa. Mutta yleisurheilua olen harrastanut todella kauan ja kilpailtua on toki tullut.
      Tyttö olen ja 12 vuotias, että ei sen kummempaa. Tavoitteena itse pidän maagisen kahdeksan sekunnin alittamista. Itselläni on polven kanssa hieman ongelmia ollut, mutta harjoituksissa käsiajalla on tullut lupaavia aikoja, vaikka käsiajat ovat vain suuntaa antavia.

    • Roozukka-

      No en tiedä 60 m, mutta 100 m tiedän. 15,43 s. Aika huono, mutta en harrasta mitään (pienenä olen harrastunut 4kk telinevoimistelua ja 2 vuotta jotakin jumppaa jossa leikittiin vain)
      ikä: 12
      pituus: 162 cm
      paino: siinä 43-45 kg
      Olen voittanut luokkani kaikki 'hikari' harrastajat. He ovat harrastaneet pienestä pitäen yleisurheilua, juoksua, ym.
      Nopea kuulemma olen.
      Aika meni vähän pilalla, liian paljon vaatetta oli päällä ;''

      • gb

        tunnen yhen tyypin 13wee juoksee 60m 7,12


      • Hirmukiitäjä
        gb kirjoitti:

        tunnen yhen tyypin 13wee juoksee 60m 7,12

        kato kummaa kun 13 v SUOMENENNÄTYS on 7,47


      • pa
        Hirmukiitäjä kirjoitti:

        kato kummaa kun 13 v SUOMENENNÄTYS on 7,47

        Missähän toi lukee.


      • tiedä älä luule
        pa kirjoitti:

        Missähän toi lukee.

        tieto on tilastopajassa

        60 m
        Ulkona 7.47 SE13 1.7 Lappajärvi 25.7.2009

        Juostu siis viime kesänä, jääköön kaverin nimi nyt laittamatta tänne :)

        Eikä tuota oo tänä vuonna kukaan rikkonut.

        Tilastopajasta löytyy muutenkin kaikkea mielenkiintoista. Kantsii tutkia ennenku "mokaa" täällä itsensä.


      • 4yheryhedryh
        tiedä älä luule kirjoitti:

        tieto on tilastopajassa

        60 m
        Ulkona 7.47 SE13 1.7 Lappajärvi 25.7.2009

        Juostu siis viime kesänä, jääköön kaverin nimi nyt laittamatta tänne :)

        Eikä tuota oo tänä vuonna kukaan rikkonut.

        Tilastopajasta löytyy muutenkin kaikkea mielenkiintoista. Kantsii tutkia ennenku "mokaa" täällä itsensä.

        Nimi,muuten usko


      • jkkllll

      • Kissimirrivierailija
        jkkllll kirjoitti:

        selvästi et oo seurannut yu:ta kauheasti.

        Tuolta löytyy ko kisan tulokset. etsi sieltä
        http://www.tilastopaja.fi/fi/res/tulokset.asp?u_action=display&u_log=13783

        Tyttö
        13.v
        Paino/Pituus : 62/168

        60m 8.79
        Yleisurheiluu oon harrastanu jonku 5 vuotta ja sählyy siihen kimppaan 2 vuotta.
        En oo oikeen hyvä sileillä, mut aitoja juoksen ja reenaan paljon :D


    • 16w sälli

      Viime vuoden talvena tuli tuo 60m juostua aikaan 7,59 ja hölläsin vielä lopussa, koska olivat alkuerät. Finaalissa kuitenkin tuli diskaus varaslähdön takia vaikka ajasta olisi saattanut saada karsittua pari sadasosaa pois. Ikää kyseisen juoksun aikana oli 15 vuotta ja painoa varmaankin 63kg luokkaa. Nykyään voimaa ja nopeutta tullut lisää, mutta niin on myös painoakin joten saa nähdä kuinka lujaa nykyään juoksu kulkee.

      • juha82222

        25vuotiaana harjoituksissa
        6.78 käsiajalla
        sähköajalla aika olisi 7.00 tai 7.05 suunnilleen
        kilpailuissa juoksin 7.0 käsiajalla


    • 5 vuoden reenillä

      Olen 16-v poika ja oon käsiajalla juossu 6,82.

      • hienoa...

        Jokisen Rami vetelee tyypillisesti 7sekunnin kunnos 6,3 käsiaikoja reeneis ..sunkin sähköaika lienee 7,5 paikkeilla mut hyvä seki !


      • Kiituri?
        hienoa... kirjoitti:

        Jokisen Rami vetelee tyypillisesti 7sekunnin kunnos 6,3 käsiaikoja reeneis ..sunkin sähköaika lienee 7,5 paikkeilla mut hyvä seki !

        Oma aikani 7.9 käsiajalla. Tosin ilman kenkiä hiekalla. Ajanottaja oli kokenut, eli ei aivan päi honkia mennyt.
        Veikkaan että parhaan käsiajan saisin n.7,65. Ainoa harrastus futis.

        Ikää on 14v
        paino 62kg ja pituus ehkä 175 /- 1


    • iso B

      Benjamin . Nivalan sisulisäkisassa,16.06.2011 torstaina,60m käsiajanotolla 8,3s.11v. 172cm pitkä.n.55kg.Pelaa jääkiekkoa.

    • Trooollololloloolooo

      Oon poika 13-vuotias ja paino on 47kg ja olen juossut alle kymmenen sekuntia (n. 9.6- 10.00 sek... harrastan yleisurheilua, salibandya, jalkapalloa ja monta erilaista urheilulajia.

    • Antsupanstu

      n19v 170/59
      treenannut olen nyt n. 2kk pikajuoksua tosissani, sitä ennen satunnaisesti.
      Entinen huippu-urheilijamieheni valmentajana..
      Lähtötaso oli käsiajalla 9.0 tasan
      Kuukausi sen jälkeen testeissä 8.6 käsiajalla..
      Hallikaudeksi olisi tarkoituksena olla jonkinlaisessa kisakunnossa ja treenit lupailee hyvää :)

      Aiemmin harrastanut:
      tanssia 11v
      ja nykyään:
      ratsastusta 8v
      kuntosali
      juoksu

    • porvoon urheilija

      Ikä:10
      Sukupuoli: tyttö
      Harrastan yleisurheilua porvoon urheilijoissa

      Mun ennätys on 9.00

      • Porvoon urheilija

        Ja painan 30 kiloa


    • Jerry, Pornaisista

      Itse juoksen 7,20 sekkaa
      Paino 56kg
      Pituus 165cm
      Harrastan lumilautailua, wakeboardingia, säbää, seinäkiipeilyä, parkouria, trampoliinilla hyppimist, ykspyörällä trialii ja nyt alotin Powereisereillä pomppimise. Itsestäni liikun ihan hyvin.

      • Jerry viel

        ja ikä 14


      • Jerry taas kerran :D
        Jerry viel kirjoitti:

        ja ikä 14

        Haluisin harrastaa kans noit yleisurheiluit. Liikka maikka sano et on toi aika kova tulos, mites teijä mielipiteet??


    • Kamu on namu kaveri

      Heheh voisitte tulla mun pakuun annan keksin jos tuutte ja pääsette katsomaan eläimiä terveisin 68v setä Kamu.

    • asdfghjklöä''äölkjhg

      -Poika
      -15v
      -180cm
      -60kg

      Aika on käsiajalla tasan 8.00, en juossut ihan täysillä. Parhaimmillaan käsiaika olisi varmaan 8.1?

    • :)

      mä juoksen 60m 09.91 sek ikä 11 paino 36,2 pituus 143

    • Vapaa-ajan urheilija

      -Poika 17 v.
      - 65.7 kg
      -176cm
      - Ei ole harrastuksia
      luulisin juoksevani noin 7.3 - 7.7 sekuntia , en ole ennen juossut 60-metrin matkaa ajan otolla, mutta 100m juoksen 12.80. Ilmoitan aikani torstaina 1.9.11 kun juoksen sen silloin.

    • qq

      Mies 42 vuotta
      Paino 113 kg
      Pituus 188

      Juoksin 16-vuotiaana käsiajanotolla 7,28 sekuntiin, nyt menee varmaan johonkin 8,5 sekuntiin..pois alta, ei ole terveellistä jäädä alle.

    • jouman121

      juoksen 9.2 ja oon 12 ja kaveri juos 8.8 sama ikäne

    • ööötottaaaa

      - tyttö 12v
      - en harrasta mitää
      - pituus 157 paino 44
      - aika vähä päälle 11sek

      oon ihan surkee lyhyes matkas, juoksin iha täysillä nii et melkee rupes oksettamaa ja jalkoihi sattu hirveesti mut silti noi huono aika:( mut sit rauhallist hölkkää jaksaisin ehk jotai 20min. mut pikamatkois oon ollu aina luokan huonoin

    • 1145fc

      -poika 11v
      - harrastin yleisurheilua vuosi sitten
      -pituus 142cm paino 45
      - aika 60m 9,57

    • ___))

      -mies 19v
      -aloitin viime kesänä
      -pituus 173cm paino 66kg
      -60m 6,97

    • Yleisurheiluu <3<3

      - Tyttö 11v

      - Oon harrastanu 2 vuotta

      - Pituus 147cm paino 35kg

      - 60m 9,21

    • taptapyrtyryt

      Oon 5 luokal ja oon poika

      pituus 170 vähän päälle

      paino 57 kiloa

      pelannu futist 1,5 vuotta

      juoksen 60 metriä 7.94

      ja 1000 metriä 3min 14sek

      • nhj

        et kyl juokse tommosta aikaa!!!!!!!!!


    • Suhteellisuutta

      Ai hurja ku oot nopee... paha vaan ku tän vuoden 12- tilastokärki on 8.34..... Sit jos oot luokkas kerrannu ja menossa seiskalle ni olisit sielläki nyt tilastokärki.

      Tonnillaki olisi Suomen huippuja!

      Laitoitkohan vähän omias?

    • ....

      poika 12-v
      tässä mun tulokset

      60m 8,52
      200m 28,16
      pituus 501

      olen harrastanut yleisurheilua 4 vuotta

    • kestävyys juoksia

      poika 11-v mun tulokset 60 8,64 s mun paino 29 oon parempi kestävyydessä vaikka on toikin tulos ihan hyvä harrastan lummissa yleis urheilua oon ollut siellä n. 1 vuoden ja kivaa on

    • wsexrdftghy

      Ooon 13w tyttö pituudeltani noin 165 ja painan sen 46kg ja enkkani 60m on 8.23. Tuo 7.8 ei ole ollenkaan mahdoton ja PYH suomen top-5 ei kyllä mene, sitä ei kisoissa luokitella juoksu matkaksi paitsi siis pienemmillä.

      • ik

        itelläs on matkana viel 60 metriä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja et kyllä juokse harjottelematta tommosia aikoja, tiedän koska oon ite yleisurheilija!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Ehkä hyväkin aika?

      Ite oon juossu 7.49 (sähköaika) mut ei oo paras mitä tiiän. Oon 13 vuotias poika ja paino n.46 kg ja pituus 167 cm . Harrastan futista ja juoksua.

      • hcehv

        et oo voinu juosta tota aikaa


    • Ihan kiva aika :)

      Oon juossu 8.88 (sähköaika). Oon 11 vuotias tyttö. Painoa n. 36-38kg ja pituus 154 cm. Harrastan yleisurheilua.

    • Juha82friikki

      Enkkani on 4.56

    • Poika 13v paino n. 60kg. Olen juossut tänä vuonna ajan 7,13 sähköaika. Tiedättekö mikä on suomenennätys 60m 13v?

    • mie vua

      tyttö 16v, 161/56-57, otin ajan ite tänään ja oli tasan 10s, eli ei tarkka. Tosin ollaan tässä vähä rapakunnossa joten uskoisin pystyväni parempaankin.

    • Pin roks rose

      Tyttö 11v 155cm pitkä ja painan 40kg. aika oli kai 8s. harrastan ratsastusta

    • kreisi00

      T12 paino 50kg

      60m aika 8.86
      Yleisurheiluu harrastettu n. puoli vuotta

    • pikakiitäjä

      Poika 7 v. 60 m 10.15 sek

    • muhaha

      tyttö 12v paino 45kg pituus 164cm harrastukset ratsastus ja viulunsoitto, en oo koskaa harrastanu yleisurheiluu 60m aika jtn 9 sekuntia ja 100m joku 12 sekuntia
      koulun yleiurheilukisoihin treenataan, oon valittu sukkulaviestiin ja muutenkin hyvä oon pituushypyssä.

    • koolein ikinä

      oon 10 v poika 60m taittunut aikaan 9.02(sähköajalla)pituutta oon hypänny(vaik piti kirjottaavaa 60metristä)420

      • koolein ikinä

        ai niin oon 27kg


    • juussstuss

      17v jätkä ja 60m taittu vklp 7.33

    • Dieturist

      6,79s. Mutta ei olisi menny läpi kisoissa kun kuurilla sillon. Mitat 78kg/181cm. 20v.

    • 789456

      12v 60m 9,04

      • jeebaaa.

        Tyttö 13v

        100m = 13.98
        60m = 8.56
        200m = 29.03

        Harrastanut jalkapalloa kolmisen vuotta,
        ratsastust seitsemän vuotta, alotin yleisurheilun
        2vk sitte..

        oon rakastanut juoksemista pienestä asti ..
        mutta kyllä toi pituushyppy on paras vaihtoehto mulle:)

        ainiin oon 163cm ja 52kg


    • Juhafriikkikauhee

      Harkoissa 60 metriä aikaan 6.65 käsiajalla
      100 metriä harkoissa 10.74 käsiajalla

      • BlueberryBoy_

        18-vuotiaana, lenkkareilla 7.47 käsiajalla. Pituutta oli 180 cm ja painoin varmaan jotain 65kg.


    • moimoimoi7

      Tyttö 12v ja painan 45kg (oon 166cm pitkä)
      Ja juoksen 60m 9,20. Ja oon harrastanu puoli vuotta yleisurheilua ja 6 vuotta ratsstusta . Ja lenkkeilen ja kaikkeee

    • juu:)

      Poika 13v, harrastan salibandya sekä yleisurheiulua, sähköaika (2013) 7,91

      • juu:)

        Niin, ja tuosta äskeisestä jäi, pituus: 167,5 ja paino: 59kg. Eli siis 60m: 7,91 100m: - (ei aikaa) 200m: 27sek


    • heivaan

      Ite 14, 161cm 48kg ja aika 8.5

    • korkeushyppääjä

      Olen 12v tyttö harrastan yleisurheilua ja painan 45kg ja oon siis juossu 60m 9.2

      • Aina on toivoa

        mies= 51v
        paino=110kg
        pituuus=187cm
        17v. 60m hallissa 7,11 sähköajanotto. naisten virallinen 60m maailmanennätys tuolloin Linda Haglund ruotsi 7,09. Olin silloin Etelä-Suomen nopein nuorukainen.


    • tarkkailija5

      sähköaika käsiaika ero huima o.24 lisä käsiaikaan

    • Juoksija

      Oon 11 vee poika. Paino 39 kg. Aika 60 metriä on 8.90. Sähköaika...

      • Juoksija

        Ja harrastan koripalloa, yleisurheilua, hiihtoa ja harrastin jalkapalloa.


      • Juoksija
        Juoksija kirjoitti:

        Ja harrastan koripalloa, yleisurheilua, hiihtoa ja harrastin jalkapalloa.

        Ja vielä että pituutta 4.35, kolmiloikkaa 9.04, 1000 metriä 3.29,94 ja korkeutta 1.30.


      • Juoksija
        Juoksija kirjoitti:

        Ja vielä että pituutta 4.35, kolmiloikkaa 9.04, 1000 metriä 3.29,94 ja korkeutta 1.30.

        ja 200 metriä 29.92.


    • Pettynyt 14-vuotias

      Nyt mua alko kyl ahdistaa ku mulle on sanottu et oon lahjakas sprintteri ja juoksen 60m aikaan 8.7 sähköajalla otettuna. Oon 14-vuotias tyttö ja unelmoin kalevan kisoihin tai ruotsi-otteluun menosta. Harrastan yleisurheiluu toista vuotta ja noin vuosi sitten kyl mursin ajalkani, eli oon treenannu juoksuu hieman yli vuoden.

    • tyttöntyllerö xd

      Ikä: 11
      Pituus: 145cm
      Paino: n.35 kg

      60m aika: 8.91
      Ja oon tyttö
      Yleisurheilua harrastan ja lenkkeilen säännöllisesti. Yleiaurheilu tullu harrastettua jo monta vuotta

    • Katosvaa

      11 v
      30-32 kiloa.
      harrastan hiihtoa ja yleisurheilua,aikani on 9,10 :)

    • Nuori ulkoilija

      60 metriä taittuu 7,3 sekuntiin käsiajalla, 400 metrillä kestää 59 sekuntia. Speksit on 18 vuotta, 179 senttiä ja 76 kiloa. Yleisurheilutaustaa takana.

    • UsainBolt5

      about 5s ....tollanen pikku pyrähdys

    • Minun aikani

      Tyttö 10v 30kg juoksin sen 60m aikaan 9.20

    • Kaksoset

      No mää ja mun kaksosveli ollaan 8vuotiaita,ollaan harrastettu 3vuotiaista lähtien ja ollaan ihan suomen kärkkiluokka 9vuotiaissa,mun aika 60m on 8.83 ja mun veljen 8.98

      • Nelli

        Ei voi olla mahdollista.. No kyllä se varmaan on. Mutta olen Suomen nopeimpia tyttöjä 60m. Oikeastaan 100m ja kerron nyt jotain..

        LAJI: 60m

        IKÄ: 12
        PAINO: 49kg lihaksia sairaasti kädessä ja pohkeissa
        AIKA: Jotain 8.60 paikkeella


      • Nelli

        Ei voi olla mahdollista.. No kyllä se varmaan on. Mutta olen Suomen nopeimpia tyttöjä 60m. Oikeastaan 100m ja kerron nyt jotain..

        LAJI: 60m

        IKÄ: 12
        PAINO: 49kg lihaksia sairaasti kädessä ja pohkeissa
        AIKA: Jotain 8.60 paikkeella


    • 15+13

      tiedän pojan, nykyään nuori mies joka
      15v 60m 7,34s sähköllä
      14v 100m 11,31s sähköllä

      • tyttö 8v

        Tyttö 8v 142 cm 30 kg juoksi 60m 11.05


    • urheilija__

      Oon 15v tyttö 166cm/55kg, kisoissa vedin sähköajalla tietysti :D, 7.80s. Talvella parannusta halli sm !

    • dfgghjjj

      moikka! voisiteko kertoa että mistä löydän kilpailut... en kuulu mihinkään seuraan.........

    • urheilijatyttö

      kilpailukalenteri.fi mutta osallistumaan et pääse jos et kuulu seuraan/ole maksanut lisenssiä yms :)

    • Tyttö10v

      Tyttö 10 v 8.96. Yleisurheilua.

    • Pienityttönen

      14v tyttö, en harrasta mitään mutta synnynnäinen sporttisuus 38 kg, 157 cm. 60 m aika 9.00 s ja 100 m 14.84 s

    • makelius

      7 vuotiaana käsiajalla 9.9. jäin toiseksi ala-aste koulu kilpailussa, 1-6 luokat. 53v mies.

    • pöööööö

      Juoksin 8-9-vuotiaana 60m aikaan 9:03. Olisi tullut kova pikajuoksija hyvällä harjoittelulla.
      Tyttö

    • Tulokseni

      Mies 59 v. Pituus 187 cm ja paino 145 kg. Kesällä 2017 aikani 60 m:llä 6,67.

    • Kovapoika

      11 v 167cm 50kg harrastaa salibandya ja yleisurheilua. Paras aika 60m on 8,87

    • ihanmetrilleen

      Aloittaja kysyy: Paljon juoksen jos juoksen 60 metriä...Jos juoksen 60 metriä, juoksen silloin 60 metriä, ihan niin paljon!

    • Anonyymi

      Oon 10v ja kello ei ehtiny ees käynnistyä ku olin jo maalissa. Vähä kyl oksetti :(

    • Anonyymi

      10vee paino 26 pituus 138 60metriä 9,40

    • Anonyymi

      Poika 13 vuotta harrastan yleisurheilua laji: 60-800m juoksut, harrastan myös triathlonia. (uinti osuudessa parannettavaa) 60m aika: 8.63 sähköisesti otettu kupittaalla. Paino noin 55kg (ei läskiä, vaan pyöräilystä tulleet reisilihakset.) ANTEEKSI, ETTÄ VÄHÄN MYÖHÄSSÄ.

    • Anonyymi

      En tiiä onko keskustelu hirveen ajankohtainen. 15v, 62kg, 180cm. Liikka tunnilla 7.5, harrastanu jalkapalloo koko ikäni, lopetin pari vuotta sitten polvivamman takia. Juoksutaustaa on suvussa. Pappa ollut kestävyysjuoksia ja äiti on ollut pikajuoksia.

    • Anonyymi

      Mies, ikä 72, paino 98 kg, aika 8,2 s.

    • Anonyymi

      Paljon ja paljon siinä juostaan kun 60 metriä juostaan. Eli kun juoksen 60 metriä, juoksen silloin 60 metriä!

    • Anonyymi

      12v
      Tyttö joku 50kg
      Joku 8,45s

      Harrastan yleisurheilu

    • Anonyymi

      Tyttö 12v ja joku 37-38kg ja 9,10

    • Anonyymi

      tyttö 12 v paino 37-38kg ja aika oli 9,10 ja harrastan ratsastusta

    • Anonyymi

      Ikä:11v
      Sukupuoli: asukupuolinen (syntyi tytöksi)
      Harrastus: kilpauinti
      Paino: 35-38kg

      Ekaksi juoksin vähän huonooman ajan (yli 9 sek) sen jälkeen paransin yli sekunnilla! Lopullinen aika: 8,75 sek

    • Anonyymi

      Ikä 9 vuotta.
      En tiedä vielä kumpi olen, synnyin poikana, tasa-arvon nimissä olen tyttö viikonloppuisin.
      60 metrin juoksua en harrasta, en osaa päättää ilmottaudunko tyttöjen vai poikien sarjaan.

    • Anonyymi

      Ikä: 12 ja 4k
      Paino: abt 38-40kg Pikkusen lihasta ja jonkinverran läskiä
      Aika: Kisoissa kesällä 10.24
      Urheilutausta: Joskus pikkusen salilla,melkein 2v yleisurheilua ja lenkkeilyä jne.
      Huomautuksena: Juoksen paljon paremmin treeneis mut siis tärisen hirveesti :D :/

    • Ikä:14
      Sukupuoli:poika
      Paino:72kg (hyväkuntoinen keho) ,pituus:noin175-180cm
      Harrastus:yleisurheilu noin 2v tähän menneessä
      60m juoksu aika:7.27s
      Juoksin tuon ajan 6.12.2023

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe