Nuorekas halpa parturi?

-jonna

Mistähän Porista löytyisi kampaamo, jossa saisi värjäyksen ja permanentin hyvään hintaan? Kuitenkin joku nuorekas sellainen!

58

12576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi tässä..

Kannattaa kokeilla linja-autoasemalla toimivaa kampaamoa.. itse ainakin tyytyväinen lopputulokseen ja palveluun. Rento meininki tytöillä =)

• namihiiri

mikä kellekin on edullinen.

Itse käyn JB Lakassa. Maksaisin melkein mitä vain jo siitä ilosta, että poistuessa olen niin tyytyväinen lopputulokseen. Mutta eipä tarvitse.

Paikkaa en siis vaihda =)

Itse isäntä leikkasi ja värjäsi hiukseni. Juteltiin mukavia ja olen onnellinen että annoin vapaat kädet. Hän kyseli paljon siitä miten pidän hiuksia ja käytänkö aikaa niiden laittoon. Sen mukaan sitten tehtiin leikkaus, kun totesin vetäväni kammalla pari kertaa ja sillä hyvä.

No mutta... Eiköhän tässä jo ollut ;)
      Kaikilla on tietysti suosikkipaikkansa.

• pulsu

porin paras on jb lakka koska se on todellakin nuorekas paikka ja melko halpa.ovat saaneet joitakin palkintojakin.

• millainen
        pulsu kirjoitti:

porin paras on jb lakka koska se on todellakin nuorekas paikka ja melko halpa.ovat saaneet joitakin palkintojakin.

paikka on HiusTrio?

• namihiiri
        pulsu kirjoitti:

Tuorein palkinto on tältä vuodelta Suomen suurimmasta hiustapahtumasta.

Birgitta voitti koko hoidon ja olikohan "herra iso herra" kuudes ellen väärin muista.

• Tiedonjanoinen
        pulsu kirjoitti:

Kuinka halpa tämä JB Lakka sitten on? Mitä siellä maksaa hiusten leikkaus ja moniväri? Saako sieltä räikeitä värejä eikä vain tavallista tylsää?

• aliisa
        Tiedonjanoinen kirjoitti:

Kuinka halpa tämä JB Lakka sitten on? Mitä siellä maksaa hiusten leikkaus ja moniväri? Saako sieltä räikeitä värejä eikä vain tavallista tylsää?

että parturi-kampaamo soili ilmarintiellä vanha-koivistolla ois edullinen ja hyvä.jos en nyt kovin väärin muista ,niin kaksoisvärjäys maksaisi 27 euroa.

• namihiiri
        Tiedonjanoinen kirjoitti:

Ainakin värimalleja on laidasta laitaan. Kaikenlaisia erikoisvärejä, mutta myös ihan perusluonnollisia.

Ellen muuten väärin muista, niin Birgitta sai kehuja nimenomaan liukuvärjäyksestä. Siis jos jotakuta kiinnostaa.

Itsellä maksoi ihan makeasti leikkaus ja kolme väriä, koska hiustyylini uusittiin aivan täysin.
        Hintahan riippuu hiustan pituudesta, väreistä en tiedä.

Minun totaalimuutos (keskipitkiin hiuksiin) maksoi siis 78 juuroa ja aikaa käytettiin 2 ja puoli tuntia, koska katseltiin miten hiukseni luonnostaan menevät ja pohdittiin mitä mahdollisesti haluan. Sanojeni pohjalta sitten sain eteeni vaihtoehtoisia väriyhdistelmiä ja valinta oli vaikea =)

• kampaamo meri
        pulsu kirjoitti:

siellä on uus parturi punaset lyhyet hiukset ja muutama läväri...mut o valmist tekee mitä vaan ja osaa todella hyvin ja halpaa on

• joskus käynyt
        aliisa kirjoitti:

että parturi-kampaamo soili ilmarintiellä vanha-koivistolla ois edullinen ja hyvä.jos en nyt kovin väärin muista ,niin kaksoisvärjäys maksaisi 27 euroa.

on kyllä sitten Porin hitain eli kannattaa varata aikaa....

• K.A
        millainen kirjoitti:

paikka on HiusTrio?

Eiköhän siellä ole kolme tekijää kuten trio jo kertoo,,,luulisin ;;==)))

• kjkj

Paras hinta/laatusuhde ehdottomasti Hiustrio:ssa ja kampaaja Milena!

• namihiiri

pistää naurattamaan nämä "paras parturi" ja "paras autokoulu"-kommentit.

Kukahan voi ihan oikeasti sanoa käyvänsä parhaalla/ssa? Millä perusteella?

Itse mielelläni suosittelen hyväksi kokemiani paikkoja ja palveluita, mutta en väitä parhaaksi.

Eikä nyt mitään suuttumisia. Tässä kun ei kuitenkaan moitita ketään ;)

• Muualta

Onko siellä senkin niminen ,erikoiset nimet kaikilla siellä ,jokusen kerran käynyt Porissa käydessäni ja ollut myös tyytyväinen

• jopo

välttämättä mennä halpaan parturiin...

• Kirstin sisko

On hyvä ja halpa. Ja mukava ihminen.

• porilainen2

Anne-Maria Porkasta suosittelen minäkin

• yksyks

Olisi mukava tietää joitain hintoja, kun jokaisella on niin oma käsityksensä halvasta. Itse olen halvimmallaan päässyt 44e väri leikkaus (sisälsi vielä parit raidat) Mutta se että muodin mukainen tämä kampaaja ei ole.

• riihen seinästä...

v::::un välii miltä se kampaaja näyttää kunhan tekee hyvän työn, eihän sitä ny olla puolisoksi ottaan.....????

• köyhä ja kippee
        riihen seinästä... kirjoitti:

v::::un välii miltä se kampaaja näyttää kunhan tekee hyvän työn, eihän sitä ny olla puolisoksi ottaan.....????

kaikki ole kauniita ja rohkeita...

• kiehkuraton

Onko kenelläkään kokemusta Herralahdessa olevasta parturi-kampaako kiehkurasta?

• eikä jooh

kannata ikinä mennä. eipä vois olla ikävämpää asiakaspalvelua...

• Hedelmä

Se on todella hyvä parturi, kannattaa mennä. Tytöt siellä osaavat työnsä. Mulla on paljon kokemusta siitä parturista. :)

• pompsis
        Hedelmä kirjoitti:

Se on todella hyvä parturi, kannattaa mennä. Tytöt siellä osaavat työnsä. Mulla on paljon kokemusta siitä parturista. :)

vähän näitä mielipiteitä tälle vuodelle! Mitä mieltä olette nykyään Porin kampaajista?

• pwoeirdslkfjadksasd
        Hedelmä kirjoitti:

suosittelen minäkin. Vakkaripaikka.

• p_umpuli
        pwoeirdslkfjadksasd kirjoitti:

suosittelen minäkin. Vakkaripaikka.

montako kampaajaa siellä on? ketä erityisesti suosittelette ja onko joku kenelle ei kannata mennä?

• Elviira.A
        pompsis kirjoitti:

vähän näitä mielipiteitä tälle vuodelle! Mitä mieltä olette nykyään Porin kampaajista?

Joku tuolla vuosia taaksepäin kyseli Hiustriosta ja että Milena paras,mutta tekeekö enää ollenkaan töitä? Siellä vain kaksi nykyään eikä mielestäni ollut sen nimistä kun kävin ja hyvää palvelua sain mukavaan hintaan . Edeltävä kerta maksoi 40 e enemmän eri paikassa eikä tulos 40 e parempi kylläkään ollut ,melkein voisi sanoa että nyt olisin maksanut sen hinnan mielelläni.Kahviakin tarjottiin.

• Milenalla käynyt
        Elviira.A kirjoitti:

Joku tuolla vuosia taaksepäin kyseli Hiustriosta ja että Milena paras,mutta tekeekö enää ollenkaan töitä? Siellä vain kaksi nykyään eikä mielestäni ollut sen nimistä kun kävin ja hyvää palvelua sain mukavaan hintaan . Edeltävä kerta maksoi 40 e enemmän eri paikassa eikä tulos 40 e parempi kylläkään ollut ,melkein voisi sanoa että nyt olisin maksanut sen hinnan mielelläni.Kahviakin tarjottiin.

Milena on nyt toukokuussa palannut töihin äitiyslomalta.

• b-lon-di
        Hedelmä kirjoitti:

Kuka kiehkurassa leikkaa parhaiten? Osaavatko ehdottaa uusia trendejä? Olis mallin muutokseen tarvetta ja itsellä vähän ideat hukassa? Keneltä siis varaisin ajan?

• Tyytyväinen
        Elviira.A kirjoitti:

Milena jäänyt pois mutta sain hyvää palvelua ja kerrottiin että vaihtanut ammattia !!!
        Tulos on mitä toivoin !!

• tuusannuuska

Onkos kukaan käynyt siinä uudessa joka ihan hiljattain aukesi? Jos oikein muistan niin nimi oli Glow, tai sinnepäin. Mä tykkäisin löytää uuden tyylin, ja olis kiva kuulla josko joku on jo ehtinyt katsastaa paikan ja kädenjäljen. Jonkun mainoksen taisin nähdä ja siinä oli kyllä useempi tytteli, joten ainahan se on myös siitä kiinni kellä on käynyt.

• ainoliisa

Kävin useamman kerran jb lakassa, mutta asiakaspalvelu oli varsin ala-arvoista: Pahimmillaan odottelin 45 minuuttia omaa vuoroani. Kampaaja ei kertaakaan pahoitellut tilannetta saatika alentanut hintaa. Kaiken lisäksi leikkaus oli huolimatonta, kampaaja kai koetti kuroa tiukkaa aikataulua kiinni... Kun ne sähläsivät vielä hääkampauksen varausaikojen kanssa, päätin vaihtaa paikkaa ja siirryin Glow´n asiakkaaksi. Glow´ssa on ihana kampaaja kati h, joka osaa ottaa asiakkaan huomioon ja työjälki on hyvää. Nyt on taas nautinto istahtaa kampaajan tuoliin!

• taaadaa
        ainoliisa kirjoitti:

Kävin useamman kerran jb lakassa, mutta asiakaspalvelu oli varsin ala-arvoista: Pahimmillaan odottelin 45 minuuttia omaa vuoroani. Kampaaja ei kertaakaan pahoitellut tilannetta saatika alentanut hintaa. Kaiken lisäksi leikkaus oli huolimatonta, kampaaja kai koetti kuroa tiukkaa aikataulua kiinni... Kun ne sähläsivät vielä hääkampauksen varausaikojen kanssa, päätin vaihtaa paikkaa ja siirryin Glow´n asiakkaaksi. Glow´ssa on ihana kampaaja kati h, joka osaa ottaa asiakkaan huomioon ja työjälki on hyvää. Nyt on taas nautinto istahtaa kampaajan tuoliin!

JB Lakka on sama kuin Glow..

• Glow:n asiakas
        taaadaa kirjoitti:

JB Lakka on sama kuin Glow..

JB Lakka on nykyään Glo, kun taas Glow on ihan uusi kampaamo Antinkadulla. Pieni yhden kirjaimen ero, mutta ihan eri paikka.

• glogloglo
        Glow:n asiakas kirjoitti:

JB Lakka on nykyään Glo, kun taas Glow on ihan uusi kampaamo Antinkadulla. Pieni yhden kirjaimen ero, mutta ihan eri paikka.

JB Lakka on Glohair.

• ullapulla.

parturi-kampaamo oili. musantiellä. varmaksi en voi sanoo onko enää auki, koska itse olen käyttänyt hänen palvelujaan viimeksi 80-luvulla. varsin kykenevä parturi!

• hki34

Asun itse pääkaupunkiseudulla ja viikonloppuvierailua täälläpäin tehtäessäni kävin Ulvilan keskustassa Hiushuone Head It:ssa. Olin todella tyytyväinen lopputulokseen leikkauksen ja muotoilun osalta. Malli oli nuorekas ja hintakaan ei ollut päätä huimaava.
      Extrapojot annoin kampaajalle föönäyksestä, joka oli mielestäni paras minulle moneen vuoteen tehty. Todellinen piristys äitiyslomalaisen arkeen !

• vain,,

halpa

miksi ei samantien hyvä ja ilmainen?

• A_urinko

Onko kellään kokemuksia Bläkistä (Isolinnankadulla nykyään)? Minkälaisia kampaajia? Leikkaavatko hyvin?

• iiiiiik
        A_urinko kirjoitti:

Onko kellään kokemuksia Bläkistä (Isolinnankadulla nykyään)? Minkälaisia kampaajia? Leikkaavatko hyvin?

ihmisen näköisiä, ja leikkaavat niinkö koulussa on opetettu.

• jooniski
        iiiiiik kirjoitti:

Olen Bläkin asiakas ja hyvää työtä tytöt tekevät!Hintataso on kuten muillakin keskustan alueella.

• tinosasiakas
        jooniski kirjoitti:

Olen Bläkin asiakas ja hyvää työtä tytöt tekevät!Hintataso on kuten muillakin keskustan alueella.

onko tietoa missä tinos nykyään on tai onko sama yrittäjä laittanut uuden liikkeen pystyyn? olisko se juuri tämä bläk? tykkäsin kovasti jennan työstä..varsinkin pidennysten kanssa (voittanut palkintoja) ja osas laittaa tosi hyvin :)

• kaput.
        tinosasiakas kirjoitti:

onko tietoa missä tinos nykyään on tai onko sama yrittäjä laittanut uuden liikkeen pystyyn? olisko se juuri tämä bläk? tykkäsin kovasti jennan työstä..varsinkin pidennysten kanssa (voittanut palkintoja) ja osas laittaa tosi hyvin :)

ja samantien uusi yritys....

• ääääk
        iiiiiik kirjoitti:

koulussa opetetaan leikkaamaan toinen puoli näkyvästi lyhyemmäksi kuin toinen, vaikka malli on symmetrinen? Ihmettelempä vaan... Kampaaja tosin oli varmasti suoraan koulun penkiltä siihen tupsahtanut...

• kävelijä Kävkatu

Kävelykadu varressa on useita hyviä partureja. Suosittelen!

• juoksutie.

hyviä, vaan nuoria ja kauniita haetaan.

• Otsakiekura

Parturi kampaamo Hanneh eteläpuistossa, iloinen reipas kampaaja ja osaa hyvin työnsä. Suosittelen.

• amir82

itse olen käynyt jblakassa jo vuosia (nykyään glohair) olen aina saanut hyvää ja iloista palvelua, loistava paikka ja olen ollut tyytyväinen hiuksiini. asiantuntevaa palvelua ja viimeisimmät trendit tiedossa. suosittelen

• kriittinen22

Parturi-kampaamo Bläkissä tooossii hyviä kampaajia..Ehdottomasti kannattaa valita..osaavia, nuoria ja ihka varmasti just aikaansa seuraavia..hinta ok

• asiakas..

Minä menen mieluimmin vähän kokeneemmalle kampaajalle, kun ihan nuorelle jolta puuttuu vielä se kokemus ja tietääkseni kampaajat kurssittaa ja kouluttaa iteensä jatkuvasti, koska muoti muuttuu kokoajan.
        Ehdottomasti jo kokenut pitempään ammatissa ollut aikaansa seuraava kampaaja.

• MUUTAMA ESIM

ÄLÄ MENE NÄIHIN

-PING
      -SOILE
      -MELINA
      -STYLE
      -SALOON ANNE

• Tukkauusiksi

Onko kenelläkään kokemusta parturi-kampaamo Kaisa-Liisa Lehtisestä, Itsenäisyydenkadulta? Millanen lopputulos ja hinta?

Glohairia voin suositella, jälki on hyvää, jos vaan malttaa maksaa yli sata euroa leikkaus väri. Pitkiin hiuksiin siis maksaa reilun satasen. Tähän ketjuun kaipailisin eloa, ja kokemuksia ja hintoja!

• haircut,

jospa menisit kyseisten liikkeiden kotisivuille, sieltä löytyy hinnasto ja kaupungilla kävelyllä näet hinnaston ikkunassa.
        Se on vaikeaa suositella ketään kun toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä, ite se vaan on löydettävä mieleisensä.

• ÄÖÄÖÄÖÄÖ

Onko kellään kokemuksia Kiehkurasta? Näyttäis hinnaston perusteella aika edulliselta, uskaltaako kokeilla?

• bunksi

Suosittelen Dallas Pinkiä, kiva paikka ja hyvää jälkee. Passion on ihan syvältä, siellä ei osata asiakaspalvelua, eikä kyllä muutakaan. parin tunnin työssä meni puolet ennemmän ja silti otettiin täysi hinta!ja ylimielistä kohtelua sanon minä!

• kukskuus
        bunksi kirjoitti:

Suosittelen Dallas Pinkiä, kiva paikka ja hyvää jälkee. Passion on ihan syvältä, siellä ei osata asiakaspalvelua, eikä kyllä muutakaan. parin tunnin työssä meni puolet ennemmän ja silti otettiin täysi hinta!ja ylimielistä kohtelua sanon minä!

http://www.fonecta.fi/yritykset/Pori/374763/Kampaamo Lunden Elisa

• juuh
        bunksi kirjoitti:

dallas pink on kallis!!! ja ainakin mulle liian trendikäs ..

• anna9

säveltäjänkatu 13 ,on paras

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 603
      9802
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      9
      2431
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      208
      1748
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      22
      1521
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      1000
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      947
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      74
      852
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      842
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      802
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      727
    Aihe