Pelastakaa "Sapliini"

Kalle-Aaretti

Sen herkkään taiteilija sieluun on tullut tyrä. Ja kummoinen ymmärrys kuin mulla luulee huomaavansa tasapainon ja painolastin vaikeuden.

"Voi voi voivoi, ku mie väärin tein."

Sitä takaisin huuta Morigborin ja Sylvanian sudet: "Tuutha sie takaasii."

23

1584

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluta

      sitä pölijää takasin.....

      • Kalle-Aaretti

        Tai sitten yksikössä, jolta on halu mennyt. Tarkenna, että keitä on ne helvetin me, joilla ei haluja ole?


    • CharlieChaplin

      lisää tällaista.......

      • Kalle-Aaretti

        Kun housus putoo.


      • CharlieChaplin
        Kalle-Aaretti kirjoitti:

        Kun housus putoo.

        tanssilattialla, kun joku naikkonen vetäsi ne nilkkoihin ja olin kuin klapil päähä lyöty?


      • Kalle-Aaretti
        CharlieChaplin kirjoitti:

        tanssilattialla, kun joku naikkonen vetäsi ne nilkkoihin ja olin kuin klapil päähä lyöty?

        Kysymyksessä oli luonteesi heikkous ja huono kalsarisi kuminauha.

        Yleensäkin olet kuin lyöty.


    • yksitypy

      Eikö me ollakaan aikuisia ihmisiä?
      Tämä sun avaus oli kyllä huono keksintö.
      Itselleni ei chaplinin kirjoituksista ole ollut koskaan haittaa. Olemme mielestäni jäävejä arvostelemaan kenenkään kirjoituksia.
      Itselleni on tullut selväksi jo ajat sitten, et ihmisestä joka on koneen takana emme voi tietää mitään. Emme hänen todellisesta elämän tilanteestaan jne. Joten tällaiset arvostelut saattaa satuttaa ihmistä todella paljon.
      Miettikää tässäkin ketjussa itsenne Chaplinin tilalle. Miltä tuntuis silloin lukea tällaisia kommentteja.
      Ja eiköhän sefu huolehdi pois kaikki asiattomat jutut.

      • Kyselijä

        ei täällä oo.


      • yksitypy evk
        Kyselijä kirjoitti:

        ei täällä oo.

        Mihin Control on hävinnyt??
        En ole huomannutkaan. Sittenhän tässä ollaan vartioimattomalla alueella. Täällähän voi sitten vaikka hengestään päästä :=)))


      • takana
        yksitypy evk kirjoitti:

        Mihin Control on hävinnyt??
        En ole huomannutkaan. Sittenhän tässä ollaan vartioimattomalla alueella. Täällähän voi sitten vaikka hengestään päästä :=)))

        ei ammuta ketään, mutta kun mantereelle tulet aina kuitenkin takaisin, se voi tapahtua.


      • yksitypy evk
        takana kirjoitti:

        ei ammuta ketään, mutta kun mantereelle tulet aina kuitenkin takaisin, se voi tapahtua.

        Hai... luoto näkkyy. Taidan suunnistaakin sinne heti :=))


      • Ei minulla ole mitään häntä vastaan, vaikka olenkin pyytänyt häntä poistamaan avauksiaan tai tekemään ne yhden ja saman avauksensa alle silloin kun se pysyy etusivulla.

        Tuleehan häneltä välillä kroisia tekstiä, lienee osasyy silloin alkon juomilla. Mutta hän on aika nopsaan poistanut ne juttunsa.


      • 'Mukava heppu'
        Mariet kirjoitti:

        Ei minulla ole mitään häntä vastaan, vaikka olenkin pyytänyt häntä poistamaan avauksiaan tai tekemään ne yhden ja saman avauksensa alle silloin kun se pysyy etusivulla.

        Tuleehan häneltä välillä kroisia tekstiä, lienee osasyy silloin alkon juomilla. Mutta hän on aika nopsaan poistanut ne juttunsa.

        Kaikkihan me olemme, mutta charlien jutut sopivat ilman muuta paremmin jollekin toiselle palstalle.
        Mutta jos jätkä on jääräpää, eikä ymmärrä sitä itse, niin ei kai sille mitään voi!


    • CharlieChaplin

      ja mun pelastusoperaatio jatkuu............

      • selvennykseksi

        kysymyksessä et kyllä tainnut olla sinä, vaan se mitä oikea Chaplin oli


      • CharlieChaplin
        selvennykseksi kirjoitti:

        kysymyksessä et kyllä tainnut olla sinä, vaan se mitä oikea Chaplin oli

        sen omaelämäkerran, mutta en taida olla ainut..


    • Kalle-Aaretti

      Ottakaa tuo murjottu sielu sylkköön, taputtakaa sitä hellästi pyllylle ja hymiskää "Hyvä poika hyvä, jatka vain samaan malliin."

      Niinhän minäkin olen tehnyt. Kehunut hivenen muukalaislegjoonassa oppimaansa ranskankielen taitoa sun muuta.

      Ja jos joku sydämistynyt kokee sielunsa rauhan vaativan, niin klikki vaan oikeaan kohtaan. Ja tekstini löytää oikean paikkansa.

      Siinä se seriffi on etusormessasi.

      • yksitypy evk

        onkohan meissä naisissa vähän sellaista suojelijan vikaa.
        Muistan kun omat lapset oli pieniä ja heidän isänsä yritti pitää komentoa, olin aina välissä puolustamassa, mitä tietenkään kasvatuksillisista syistä ei sais koskaan tehdä.
        No ihan kelpo kansalaisia heistä kuitenkin on tullut.

        Täällä palstoilla on paljon yksinäisiä ihmisiä, joiden sosiaalinen kommunikointi jää näiden palstojen varaan. Ei ole ehkä ketään lähiomaisia, eikä ystäviä.
        Jotenka sen takia ainakin itse varon loukkaamasta ketään henkilökohtaisesti.

        Eikö annaettais kaikkien kukkien kukkia. Sekä ruusujen että rentukoiden :=))))

        Ps. jos nämä kukat eivät tuota mitään sielullista vahinkoa kenellekään. Eikä kaikkea tarvitse lukea. Hyppää yli jos näkee jonkun omasta mielestään ei-mielyttävän nikin aloitteen.


      • Kalle-Aaretti
        yksitypy evk kirjoitti:

        onkohan meissä naisissa vähän sellaista suojelijan vikaa.
        Muistan kun omat lapset oli pieniä ja heidän isänsä yritti pitää komentoa, olin aina välissä puolustamassa, mitä tietenkään kasvatuksillisista syistä ei sais koskaan tehdä.
        No ihan kelpo kansalaisia heistä kuitenkin on tullut.

        Täällä palstoilla on paljon yksinäisiä ihmisiä, joiden sosiaalinen kommunikointi jää näiden palstojen varaan. Ei ole ehkä ketään lähiomaisia, eikä ystäviä.
        Jotenka sen takia ainakin itse varon loukkaamasta ketään henkilökohtaisesti.

        Eikö annaettais kaikkien kukkien kukkia. Sekä ruusujen että rentukoiden :=))))

        Ps. jos nämä kukat eivät tuota mitään sielullista vahinkoa kenellekään. Eikä kaikkea tarvitse lukea. Hyppää yli jos näkee jonkun omasta mielestään ei-mielyttävän nikin aloitteen.

        Minä en tiedä kuka on yksinäinen sydän, olkoon Voima heidän kanssaan.

        Minulla ei ole mitää jotain nikkiä vastaan, mutta kirjoituksia vastaan voi ollakin. Ja jos mielestäni, huomautan mielestäni, joku kirjoitus on perseestä, saatan asian varovasti ilmaista.

        Joten en jätä avauksia lukematta sen takia että jutun on vääntänyt vaikkapa Serafiina Ollikainen. Avauksen sisltä löytyy silloin tällöin hyvääkin.


      • yksitypy
        Kalle-Aaretti kirjoitti:

        Minä en tiedä kuka on yksinäinen sydän, olkoon Voima heidän kanssaan.

        Minulla ei ole mitää jotain nikkiä vastaan, mutta kirjoituksia vastaan voi ollakin. Ja jos mielestäni, huomautan mielestäni, joku kirjoitus on perseestä, saatan asian varovasti ilmaista.

        Joten en jätä avauksia lukematta sen takia että jutun on vääntänyt vaikkapa Serafiina Ollikainen. Avauksen sisltä löytyy silloin tällöin hyvääkin.

        ensin täytyy huomauttaa sulle, että käytit mun entistä nikkiäni Ykstypy. I on tullut lisää senjälkeen kun huuhaalla jollekin suutuin ja poistin
        kaikki tietoni.
        Jos vielä suutun toisen kerran ajattelin laittaa seuraavaksi nikikseni ykxtypy, mutta typy nimestä en luovu. Se jotenkin sopii mun persoonaan :=))

        Enkä ikinä vielä ole lukenut kirjoituksia, jotka tulevat tuolta mainitsemastasi paikasta.
        Muuta sieltä kyllä tulee :=)))

        Ps. mikä vika Serafiina Ollikaisessa sitten vois olla?


      • Kalle-Aaretti
        yksitypy kirjoitti:

        ensin täytyy huomauttaa sulle, että käytit mun entistä nikkiäni Ykstypy. I on tullut lisää senjälkeen kun huuhaalla jollekin suutuin ja poistin
        kaikki tietoni.
        Jos vielä suutun toisen kerran ajattelin laittaa seuraavaksi nikikseni ykxtypy, mutta typy nimestä en luovu. Se jotenkin sopii mun persoonaan :=))

        Enkä ikinä vielä ole lukenut kirjoituksia, jotka tulevat tuolta mainitsemastasi paikasta.
        Muuta sieltä kyllä tulee :=)))

        Ps. mikä vika Serafiina Ollikaisessa sitten vois olla?

        yksitypy!

        Panen tähän nyt muutaman unohtaneeni kirjaimen reserviin.

        iiiiiiiiiiiiiii

        Ja kun ilmeisesti tarkoitat käyttämääni negatiivista mainesanaa "perseestä," voinet varmaan kertoa minulle vastaavaan siistimmän vertauksen aivan varmasti tulevaa tarvetta varten.

        Serafina Ollikaisessa ei ole mitään vikaa. Hän kuollut.


      • yksitypy evk
        Kalle-Aaretti kirjoitti:

        yksitypy!

        Panen tähän nyt muutaman unohtaneeni kirjaimen reserviin.

        iiiiiiiiiiiiiii

        Ja kun ilmeisesti tarkoitat käyttämääni negatiivista mainesanaa "perseestä," voinet varmaan kertoa minulle vastaavaan siistimmän vertauksen aivan varmasti tulevaa tarvetta varten.

        Serafina Ollikaisessa ei ole mitään vikaa. Hän kuollut.

        Ruuansulatuselimistön päätepiste eli anus.
        Eikö kuulosta paljon kauniimmalta.

        Kiitos kirjaimista. Lakin että että noin 13 kertaa voit jättää tuon iin jatkossa nikistäni pois :=)))


      • Kalle-Aaretti
        yksitypy evk kirjoitti:

        Ruuansulatuselimistön päätepiste eli anus.
        Eikö kuulosta paljon kauniimmalta.

        Kiitos kirjaimista. Lakin että että noin 13 kertaa voit jättää tuon iin jatkossa nikistäni pois :=)))

        Miksi perseen pitäisi kuullosta anukselta. Ei mitään ärrän pärinää.

        Jos minä sanoisin jollekin niganderille, jonka tekstiä pidän puolijauhoisena: " Hellanduudeli hussuntussun kun sinun ajatuksesi vieno tuotos on tyttösen anuksesta." Niin varmaan kyseinen nigander saisi täyden burnoutin, koska vittuilun vienous olisi henkeä salpaavan viaton ja samalla vastustomaton. Siis vyön alle. Lähes täydelinen nististämän pienimmänkin krjoittelun halun.

        Sen sijaan reilusti "perseestä" ei jätä lukijalleen epätietoisuutta tarkoitusperästä.

        Ymmärrätkö nyt. Jos et. Ei ole pakko tunnustaa.


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      68
      2881
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      198
      1921
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1754
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1458
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      165
      1338
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      85
      1294
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1049
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      911
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      814
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      810
    Aihe