Tuuliajolla aloituskeikalta paloi sulakkeet! Keikka loppui siihen! onneksi en menny säästyi nekin rahat...
Tuuliajolla
6
2100
Vastaukset
- Ihan
oikein!
- ilmeisesti
jotain tyydytystä tuosta? Et mennyt ja silti ensimmäisenä alottamassa jotain keskustelua. Voi lapset. No. Saa sitä huomiota noinkin.
Ps. Vituttaa - nyt kyllä kerrot
Siis mitäh? Kerro ny tarkemmin? Myllysaaren keikka vai? Minkä aikaa soitti? Ja keneltä palo sulakkeet? Kotiteollisuuden äijiltä vai?
- justjuu
Joo, olihan tosta jo näköjään hesarissa juttua:
"Tuuliajolla-kiertueen konsertti keskeytyi Lappeenrannassa
Julkaistu: 0:45
LAPPEENRANTA. Suomirockia soittavan Tuuliajolla-kiertueen konsertti keskeytyi torstai-iltana Lappeenrannassa sähköongelmien vuoksi. Yli kaksituhatpäinen yleisö pettyi pahoin, kun kaikkein odotetuimmat yhtyeet, CMX ja Kotiteollisuus, jäivät kokonaan esiintymättä.
Ilmeisesti jännitteiden vaihteluista johtuneet pulmat kiusasivat jo aiempiakin yhtyeitä illan aikana, ja lopullisesti sähköt sammuivat ennen kymmentä.
Kiertue jatkaa soittamista perjantaina Juvalla. " - Viksukaveli
justjuu kirjoitti:
Joo, olihan tosta jo näköjään hesarissa juttua:
"Tuuliajolla-kiertueen konsertti keskeytyi Lappeenrannassa
Julkaistu: 0:45
LAPPEENRANTA. Suomirockia soittavan Tuuliajolla-kiertueen konsertti keskeytyi torstai-iltana Lappeenrannassa sähköongelmien vuoksi. Yli kaksituhatpäinen yleisö pettyi pahoin, kun kaikkein odotetuimmat yhtyeet, CMX ja Kotiteollisuus, jäivät kokonaan esiintymättä.
Ilmeisesti jännitteiden vaihteluista johtuneet pulmat kiusasivat jo aiempiakin yhtyeitä illan aikana, ja lopullisesti sähköt sammuivat ennen kymmentä.
Kiertue jatkaa soittamista perjantaina Juvalla. "Onneks en menny Thaimaaseen vuos sitten jouluna.
- taas kävi näin
Viksukaveli kirjoitti:
Onneks en menny Thaimaaseen vuos sitten jouluna.
Miulta meni joulu ihan ohi viime elokuussa :( Samoin ku meni Lasse Virenin voittojuoksu tammikuussa -80. Miks aina käy näin, pitäs kai olla tarkkana...Pihkura sentään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264668- 504198
- 593742
- 513196
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362107