Terve!
Onko kellään varmaa, omakohtaista tietoa siitä, voiko Kauneushoitola Ancillaan (Lahti) mennä kokeilemaan Jane Iredalen meikkejä (lähinnä irtopohjaa) ilmaiseksi ja ilman ajanvarausta ja myös niin, ettei olisi tuotteen ostopakkoa, vaikka olisi kokeillut.
Olisin kyllä lähettänyt ko. hoitolaan suoraan sähköpostia ja kysynyt asiaa sieltä, mutta en löytänyt netistä ko. hoitolan sähköpostiosoitetta vaikka kuinka etsin. Ehkä heillä ei sitten ole sellaista. Puhelimessa en niin hirveesti tykkää puhua, varsinkaan vieraaseen paikkaan soitettaessa.
Kauneushoitola Ancilla, Lahti
5
1747
Vastaukset
- arvaa ärsyttääkö
kun liikkeeseen tullaan kokeilemaan värejä, ja ei osteta, vielä joku ilkee sanoa että tilataan netistä tai laivalta, tultiin vaan kattoo oikee väri. Mieti vähän pahvi!!!!!
- se kuulu
Olen kyllä toista mieltä.
Saahan kaupassakin kokeilla ja kun ei näitä Janen meikkejä myydä kaupoissa niin ei kai kukaan sokkona osta ja vielä kun ovat niin kalliita ja pohjia on kolmea eri laatua.
Ei ole pahvi jos kysyy oikeaa asiaa.
Minä olen kyllä saanut käydä kokeilemassa pari kertaa ja päädyin sitten puristepohjaan kun se on jotenkin kätevämpi.
Sain kyllä hyvää palvelua vaikka en eka kerralla ostanutkaan.
Menen toistekkin ehkä kasvohoitoon kun oltiin niin ystävällisiä. - lisäyksenä
se kuulu kirjoitti:
Olen kyllä toista mieltä.
Saahan kaupassakin kokeilla ja kun ei näitä Janen meikkejä myydä kaupoissa niin ei kai kukaan sokkona osta ja vielä kun ovat niin kalliita ja pohjia on kolmea eri laatua.
Ei ole pahvi jos kysyy oikeaa asiaa.
Minä olen kyllä saanut käydä kokeilemassa pari kertaa ja päädyin sitten puristepohjaan kun se on jotenkin kätevämpi.
Sain kyllä hyvää palvelua vaikka en eka kerralla ostanutkaan.
Menen toistekkin ehkä kasvohoitoon kun oltiin niin ystävällisiä.En kylläkkään käynyt kyseessä olevassa hoitolassa vaan muualla Etelä-Suomessa
- pois
lisäyksenä kirjoitti:
En kylläkkään käynyt kyseessä olevassa hoitolassa vaan muualla Etelä-Suomessa
Kuulkaas nyt, jätetään nimet pois. Tässä kuulostaa siltä että ko. kauneushoitola ei palvelisi, asia ei näin ole. Olen siellä käynyt kasvohoidossa ja mitä paras palvelu. Ja meikkejä kokeilimme ihan ajan kanssa. Mitään ostopaineita ei tullut mutta ostin huulipunan.
Pienillä yrittäjillä ei vaan kertakaikkiaan ole ihan kaikkeen aikaa eli soita ja kysy voitko mennä meikkejä katsomaan. Parempi tapa kuin ihmetellä täällä. - itse yrittäjänä
pois kirjoitti:
Kuulkaas nyt, jätetään nimet pois. Tässä kuulostaa siltä että ko. kauneushoitola ei palvelisi, asia ei näin ole. Olen siellä käynyt kasvohoidossa ja mitä paras palvelu. Ja meikkejä kokeilimme ihan ajan kanssa. Mitään ostopaineita ei tullut mutta ostin huulipunan.
Pienillä yrittäjillä ei vaan kertakaikkiaan ole ihan kaikkeen aikaa eli soita ja kysy voitko mennä meikkejä katsomaan. Parempi tapa kuin ihmetellä täällä.halua, että liikkeeseeni tullaan kokeilemaaan meikkejä, jotka ostetaan muualta. Ette taida tietää että useiden ammattisarjojen testeritkin ovat maksullisia, ja ei ihan halpoja. Siksi niihin ei saa paljain sormin mennä räpsimään yms.
testeriteline on iso hankinta pienelle liikkeelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000600977824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92431Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2071746Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221491- 711000
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41947Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74852Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57842En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43802Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä76722